Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

 

 Απο το μεγάλο κράχ του 1929:

In the winter of 1928, Joe Kennedy decided to stop to have his shoes shined before he started his day's work at the office. When the boy finished, he offered Kennedy a stock tip: "Buy Hindenburg." Kennedy soon sold off his stocks, thinking:

You know it's time to sell when shoeshine boys give you stock tips. This bull market is over.[1]

Και η κουτση Μαρια ξερει οτι οι χρηματαγορες εχουν φουσκωσει με τα QE και ανα πασα στιγμη υπαρχει κινδυνος για κραχ.

Αυτο τι σχεση εχει με το γεγονος οτι αυτη τη στιγμη η Tesla κανει στην Αμερικη παρομοιο αριθμο πωλησεων ανα 1 μοντελο και το ιδιο revenue με 2 μοντελα μαζι στα sedan με την Toyota και την Ηοnda?

Καμμια απολυτως σχεση. 

 

 

Επεξ/σία από sattack
ορθογραφια
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με την προϋπόθεση ότι του έχεις κάρτα για 3g. Χαίρω πολύ και πάλι. Ξεκινώ και την θέρμανση στο χωριό με αυτό τον τρόπο εδώ και 10 χρόνια. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, isay είπε

Κούνια που σε κούναγε!

Αργότερα που θα εχω χρόνο θα σου γράψω και σε ποιους εχουν πάρει φωτιά τα δαχτυλάκια τους (σε σχέση με παλιοτερα).

Επισης προλαβα νωρίτερα να δω και αυτό που έγραψες (και αφαιρεσες αργοτερα) οτι πελάτες περιμένουν στην ουρα με τα λεφτά στο χερι. Αυτό εκ του πρακτεου αποτελέσματος φαινεται οτι πλεον δεν υφισταται. 

Δύσκολα έως απιθανο η tesla θα δει/γράψει ξανά τετοια νουμερα σε τρίμηνο.

Τα λέμε πάλι αργότερα.

Δεν εσβησα τιποτα, στην προηγουμενη σελιδα ειναι γραμμενο. 

Η Tesla σπαει το ενα ρεκορ πωλησεων μετα το αλλο και οι πελατες περιμενουν με τα λεφτα στο χερι στην ουρα. Εδω ακομα δεν εχει αρχισει να πουλαει σε Ευρωπη και Ασια και εσυ περιμενεις ποτε θα σταματησει η ζητηση...

Σου εχω ενα tip, ξερεις απο ποτε πουλιεται το modelS, ξερεις απο ποτε περιμενουν οι haters να πεσει η ζητηση του model S ? Ξερεις τι πωλησεις κανει το model S καθε τριμηνο? .... 

Το επομενο τριμηνο τα ξαναλεμε...

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sattack είπε

Αυτο τι σχεση εχει με το γεγονος οτι αυτη τη στιγμη η Tesla κανει στην Αμερικη παρομοιες αριθμο ανα 1 μοντελο και το ιδιο revenew με 2 μοντελα στα sedan με την Toyota και την Ηοnda?

To Τoyota camry τον Ιουλιο και Αυγουστο (2 μήνες) πούλησε 56500 αυτοκίνητα και το κάνει συνεχόμενα εδώ και 20 χρόνια. Η Honda πούλησε το δίμηνο αυτό 52000 Accords. Η Tesla σε 3 μήνες πούλησε 55 000 (για ένα τρίμηνο, όχι 20 χρόνια συνεχόμενα) Τον παρόμοιο αριθμό που τον είδες? 

9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Με πατέντες πολλά γίνονται. Η τεσλα στο δίνει ως βασική υπηρεσία. Δεν καταλαβαίνω την διαφωνία μας.

Μα δεν διαφωνούμε, απλά δεν είναι τίποτα το ουάο. Υπάρχει σε πολλά luxury αυτοκίνητα εδώ και πολλά χρόνια. Απλώς δεν το ήξερε επειδή δεν ήταν των οικονομικών σου δυνατοτήτων, όπως ούτε τα Tesla είναι. 

My BMW Remote app unlocks car doors, starts the A/C, and more      31 Jul 2012

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

To Τoyota camry τον Ιουλιο και Αυγουστο (2 μήνες) πούλησε 56500 αυτοκίνητα και το κάνει συνεχόμενα εδώ και 20 χρόνια. Η Honda πούλησε το δίμηνο αυτό 52000 Accords. Η Tesla σε 3 μήνες πούλησε 55 000 (για ένα τρίμηνο, όχι 20 χρόνια συνεχόμενα) Τον παρόμοιο αριθμό που τον είδες?

Ειπα Σεπτεμβριο. 

Φυσικα και οι αλλοι πουλανε τοσα χρονια και γι αυτο πουλανε οσο ειναι η ζητηση τους (αφου εχουν απειρα εργοστασια για να καλυψουν την ζητηση).

Ενω η Tesla εχει μονο ενα εργοστασιο και πασχιζει να αυξησει την παραγωγη και οτι παραγει το πουλαει αφου η ζητηση παραμενει υπερπολλαπλασια και ακαλυπτη.

Γι αυτο και τον Αυγυστο παρηγαγε και πουλησε περισσοτερα απο οτι τον Ιουλιο, και τον Σεπτεμβριο περισσοτερα απο τον Αυγουστο.

Το Σεπτεμβριο λοιπον οι πωλησεις ηταν:

https://cleantechnica.com/2018/10/03/tesla-model-3-4th-best-selling-car-in-usa/

Camry 28k, accord 25k, civic 25k, m3 ~24k corolla 21k.

 

Αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι δεν εχει σημασια αν ειναι 1000 πανω ή κατω, σημασια εχει οτι συγκρινεται πλεον με αυτα τα μεγεθη σε αριθμους και εσοδα και οχι με αλλα EV οπως το κουβαδακι το leaf, ουτε με Mercedes E , BΜW σειρα 5 , Audi Α6 (που ταιριαζουν πιο πολυ σε τιμη με τις εκδοσεις του m3 που πουλιουνται τωρα) αλλα πλεον ουτε καν με Mercedes C ή Bmw σειρα 3 ή Audi A4

 

 

Επεξ/σία από sattack
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Απλώς δεν το ήξερε επειδή δεν ήταν των οικονομικών σου δυνατοτήτων, όπως ούτε τα Tesla είναι. 

Σιγά ρε μεγιστάνα. Άφησε μας κανένα μπουρμπουαρ να αγοράσουμε ρολεξ ναουμ.

Δημοσ.

Δεν είπα το έχω εγώ. Απλός είπα ότι υπάρχει και δεν το ξέρες επειδή τα αυτοκίνητα αυτά δεν ήταν κοινά. Τώρα το έμαθες επειδή ασχολείσαι με την Τεσλα. Αν ασχολήσουν  με την BMW κλπ πάλι θα ήξερες ότι υπάρχει. 

 

21 λεπτά πριν, sattack είπε

Ειπα Σεπτεμβριο. 

Φυσικα και οι αλλοι πουλανε τοσα χρονια και γι αυτο πουλανε οσο ειναι η ζητηση τους (αφου εχουν απειρα εργοστασια για να καλυψουν την ζητηση).

Ενω η Tesla εχει μονο ενα εργοστασιο και πασχιζει να αυξησει την παραγωγη και οτι παραγει το πουλαει αφου η ζητηση παραμενει υπερπολλαπλασια και ακαλυπτη.

Γι αυτο και τον Αυγυστο παρηγαγε και πουλησε περισσοτερα απο οτι τον Ιουλιο, και τον Σεπτεμβριο περισσοτερα απο τον Αυγουστο.

Το Σεπτεμβριο λοιπον οι πωλησεις ηταν:

https://cleantechnica.com/2018/10/03/tesla-model-3-4th-best-selling-car-in-usa/

Camry 28k, accord 25k, civic 25k, m3 ~24k corolla 21k.

Αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι δεν εχει σημασια αν ειναι 1000 πανω ή κατω, σημασια εχει οτι συγκρινεται πλεον με αυτα τα μεγεθη σε αριθμους και εσοδα και οχι με leaf αλλα πλεον ουτε καν με Mercedes C ή Bmw σειρα 3 ή Audi A4.

 

Η Toyota έχει 2 μοντέλα στην συγκεκριμένη κατηγορία οπότε ουσιαστικά πουλά 50 000 τον μήνα. Μαζί με το prius πάει κοντά στις 60 000. Το ίδιο και η Honda με 2 μοντέλα και ~50 000. Προφανώς αυτό δεν βολεύει στην σύγκριση οπότε παραβλέπετε με συνοπτικές διαδικασίες.

Το camry που πουλιέται στην Αμερική είναι αμερικάνικο, και αυτή είναι η κύρια αγορά του μοντέλου, οπότε δεν έχει άπειρα εργοστάσια. Σε ένα εργοστάσιο το κατασκευάζει. + το camry άλλαξε γενιά μέσα στο καλοκαίρι που αυτό έχει αντίκτυπο στην παραγωγή και τις παραδόσεις των επόμενων μηνών.

Ο Σεπτέμβριος δεν αναφέρεται πουθενά στο post σου. Οι μηνιαίες πωλήσεις της Tesla που δείχνουν τα κάθε sites είναι estimations. Εξού και το *(maybe) στον τίτλο που επέλεξες να παραβλέψεις.  Και αφού η εταιρεία επιλέγει κάθε 3 μήνες να βγάζει δεδομένα, τότε συγκρίνεις με την τριμηνία. Εξάλλου αυτό που έχει νόημα είναι η σταθερή ζήτηση και θα φανεί και μετά από 2-3 εξάμηνα. Η ζήτηση τα πρώτα 2-3 εξάμηνα, δηλ 150 000 αυτοκίνητα τίποτα δεν σημαίνει. Το όλο μοντέλο υποτίθεται θα πάει 6+ χρόνια και θέλει να διπλασιάσει την παραγωγή σε 10 000 την εβδομάδα. 

+ τα έσοδα και πάλι τίποτα δεν σημαίνουν όταν δεν βγάζεις κέρδος ούτε και cent. Μέχρι τώρα έβγαζε 700 εκατομμύρια ζημιές το τρίμηνο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, sattack είπε

 

Kαι το θεμα δεν ειναι οτι απλα τα κοντραρει σε μοναδες πωλησεων. Επειδη η τιμη πωλησης του model 3 ειναι (υπερ)διπλασια απο αυτα τα φτηνα best sellers, σημαινει οτι η Tesla για το model3 αντλει ηδη (σεπτεμβριος) απο τους αμερικανους καταναλωτες το ιδιο ποσο χρηματων που αντλει η Toyota και με τα 2 μοντελα της μαζι (μικρο και μεγαλο σενταν), και αντιστοιχα οσα και η Honda για τα δυο δικα της!

 

Ουτε διαβαζεις, ουτε καταλαβαινεις.

Και το γραφω για το σεπτεμβριο,

Και λεω οτι ο αριθμος πωλησεων ειναι περιπου ιδιος με το ενα απο τα μοντελα αλλα τα εσοδα περιπου ισα και με τα δυο μοντελα μαζι (επειδη το m3 εχει διπλασια τιμη).

Και το εγραψα, οτι 1000 πανω 1000 κατω, δεν ειναι αυτο το θεμα. Το θεμα ειναι σε ποια κατηγορια παιζει πλεον. 

Τα ξαναλεμε οταν θα βγαινουν και τα οικονομικα αποτελεσματα, παλι θα βρεις να πεις οτι δεν ειναι 1εκ πανω 1 κατω...

Μετα οταν θα πουλαει σε ευρωπη και ασια, οταν θα δανειστει για να φτιαξει εργοστασια για το Υ και το pickup και το semi, οταν θα αρχισει να τα πουλαει αυτα, παλι θα βρεις να πεις ιστοριες για αγριους, οπως ακριβως γινοταν και πριν με το S με το X με το δανεισμο για το 3...

Σε εχω περιγραψει πιο πανω με το διαστημοπλοιο... 

 

I can build a Spaceship with Warp Speed in 1 year.
-Naahh, you are a scummer, you cannot, it is not possible to build that.
-Hey, I 've just built that Spaceship with Warp Speed in 2 years time.
-You 've said you would do it in just 1 year, you are a failure. How people can fall for this charlatan ?!!!

Επεξ/σία από sattack
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sattack είπε

Και λεω οτι ο αριθμος πωλησεων ειναι περιπου ιδιος με το ενα απο τα μοντελα αλλα τα εσοδα περιπου ισα και με τα δυο μοντελα μαζι (επειδη το m3 εχει διπλασια τιμη).

 

Οτι εχει διπλασια τιμη δεν σημαινει οτι εχει και διπλασιο κερδος ομως...Και θεωρω σιγουρο οτι ενα τοσο νεο αμαξι εχει πολυ παραπανω εξοδα απο ενα αλλο που αναπτυσεται χρονια και παραγεται χωρις κανενα προβλημα και απλα βελτιωνεται με τα χρονια...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sattack είπε

Δεν εσβησα τιποτα, στην προηγουμενη σελιδα ειναι γραμμενο. 

Η Tesla σπαει το ενα ρεκορ πωλησεων μετα το αλλο και οι πελατες περιμενουν με τα λεφτα στο χερι στην ουρα. Εδω ακομα δεν εχει αρχισει να πουλαει σε Ευρωπη και Ασια και εσυ περιμενεις ποτε θα σταματησει η ζητηση...

Σου εχω ενα tip, ξερεις απο ποτε πουλιεται το modelS, ξερεις απο ποτε περιμενουν οι haters να πεσει η ζητηση του model S ? Ξερεις τι πωλησεις κανει το model S καθε τριμηνο? .... 

Το επομενο τριμηνο τα ξαναλεμε...

+1

Η Tesla στα λίγα σχετικά χρόνια που υπάρχει έχει καταφέρει να ασχολείται όλος ο κόσμος μαζί της και για το μικρό της μέγεθος να μη μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Μπορεί να φαίνεται αρνητικό το γεγονός, ωστόσο δείχνει σίγουρα πως έχει δυναμική. Και όλοι οι επενδυτές που τη στήριζαν και τη στηρίζουν, ε λογικά κάτι παραπάνω θα ξέρουν, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει  απαραίτητα ότι δεν κάνουν και λάθη. Μολονότι δε συμπαθώ το Musk, μακάρι να πάει καλά ως εταιρεία, μόνο καλό θα φέρει στον ανταγωνισμό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, studiokristo said:

+1

Η Tesla στα λίγα σχετικά χρόνια που υπάρχει έχει καταφέρει να ασχολείται όλος ο κόσμος μαζί της και για το μικρό της μέγεθος να μη μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Μπορεί να φαίνεται αρνητικό το γεγονός, ωστόσο δείχνει σίγουρα πως έχει δυναμική. Και όλοι οι επενδυτές που τη στήριζαν και τη στηρίζουν, ε λογικά κάτι παραπάνω θα ξέρουν, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει  απαραίτητα ότι δεν κάνουν και λάθη. Μολονότι δε συμπαθώ το Musk, μακάρι να πάει καλά ως εταιρεία, μόνο καλό θα φέρει στον ανταγωνισμό.

Tα ιδια λεγανε και για τις υπολοιπες φουσκες των χρηματιστηριων. Ειτε για απατες, ειτε για απλα υπερτιμημενες μετοχες. Μετα, απλως ψαχνανε συννεφο να πεσουνε. Και δεν μιλαμε καν για σορταρισμενες μετοχες, οπως αυτες της tesla που ειναι οι πιο σορταρισμενες του χρηματιστηριου...

Επισης, για ποια δυναμικη μιλας; Ζημιογονος εταιρεια απο την πρωτη μερα λειτουργιας της μεχρι σημερα "αλλα με δυναμικη" ειναι αντιφατικα πραγματα απο την ημερα που εξαφανιστηκαν τα λεφτοδεντρα.

Και μια που θιξαμε το θεμα των μετοχων και των επενδυτων, απο την ωρα που ανακοινωθηκαν τα νουμερα για τα οποια καποιοι εδω πανηγυριζουν ( ; ), η μετοχη βρισκεται σε συνεχη πτωση μεχρι τη στιγμη που μιλαμε...Φαινεται πως μονο ο sattattack και 1-2 ακομη ειναι οι ενθουσιασμενοι απο το οτι για ενα ακομα Q δεν πιαστηκαν οι στοχοι.

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οτι εχει διπλασια τιμη δεν σημαινει οτι εχει και διπλασιο κερδος ομως...Και θεωρω σιγουρο οτι ενα τοσο νεο αμαξι εχει πολυ παραπανω εξοδα απο ενα αλλο που αναπτυσεται χρονια και παραγεται χωρις κανενα προβλημα και απλα βελτιωνεται με τα χρονια...

 

Εσυ λες ετσι, οι αλλοι λενε οτι τα ICE και ειδικα τα φτηνα καθημερινα μοντελα εχουν πολυ μικρα περιθωρια κερδους, και οτι οι εταιρειες κερδιζουν οχι απο την πωληση αλλα απο το service μετα. Μονο στα πολυτελειας μοντελα κερδιζουν κατι, αλλα και παλι οχι τοσα πολλα. Και μετα λενε οτι τα Tesla εχουν ενα 20-30% κερδος και οτι η Tesla δεν περιμενει να κερδιζει απο το service. 

Αυτα λεγονται, εγω δεν θα κατσω να κανω μονος μου υποθεσεις τι ειναι σωστο και σε ποιο βαθμο. 

Μου αρκει να επισημαινω πραγματικα γεγονοτα οπως το οτι η Tesla απο μικρος κατασκευαστης γινεται σιγα σιγα μεγαλος. Οπως το γεγονος οτι πλεον "κλεβει το ψωμι" απο μεγαλους παραδοσιακους κατασκευαστες μοντελων best seller. Οπως οτι ακολουθει κατα γραμμα το σχεδιο που ειχε απο χρονια παρουσιασει ο Musk και προχωραει απο τα ακριβα στα φτηνοτερα μοτελα, απο τα sedan στα SUV, απο τους μικρους αριθμους στους μεγαλυτερους.

Και το κυριοτερο οτι εχει παρα πολλους πελατες. Ενα γεγονος που πολλοι δεν εχουν συνειδητοποιησει ειναι οτι το model 3 στα αληθεια δεν καθυστερησε! Το 2015 ο Musk σε συνεντευξη ελεγε οτι το 3 θα πουλαει μαζικα απο το 2019 και οτι το 2020 θα πουλαει η tesla περιπου 500k αυτοκινητα. Αυτο που αλλαξε μετα ηταν οτι με την παρουσιαση του 3 εγινε ο χαμος, οι κρατησεις επιασαν τις 400K μεσα σε λιγες μερες (που δεν το περιμεναν με τιποτα) και ο musk αποφασισε/παρασυρθηκε να προσπαθησει νωριτερα το προγραμμα και δεν του βγηκε. Συμφωνα με τις αρχικες εξαγγελιες προχωραει.

Απο πραγματικα γεγονοτα, ο musk εχει παρει την Tesla απο το μηδεν,  και εχει φτιαξει συμφωνα με το δημοσιο απο χρονια σχεδιο του το S, το δικτυο SC, το εργοστασιο GF, τo X, το 3, την αυξηση της παραγωγης και συνεχιζει.

Σε καθε ενα απο αυτα τα βηματα οι haters λενε ιστοριες για αγριους, για αποτυχιες, χρεωκοπιες, δεν τους βγαινει ποτε τιποτα, αλλα συνεχιζουν απτοητοι.

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sattack είπε

συ λες ετσι, οι αλλοι λενε οτι τα ICE και ειδικα τα φτηνα καθημερινα μοντελα εχουν πολυ μικρα περιθωρια κερδους, και οτι οι εταιρειες κερδιζουν οχι απο την πωληση αλλα απο το service μετα

Εγω δεν το λεω...η λογικη το λεει!

2 λεπτά πριν, sattack είπε

Οπως το γεγονος οτι πλεον "κλεβει το ψωμι" απο μεγαλους παραδοσιακους κατασκευαστες μοντελων best seller.

Ποιανου το ψωμι κλεβει δηλαδη?Εχεις γραφηματα-επισημα στοιχεια που δειχνουν οτι οταν η tesla ξεκινησε να πουλαει τα 50-60-70-80 χιλιαδες αυτοκινητα της καποια αλλα σταματησαν να πωλουνται κατα τα ιδια νουμερα?Η εστω καποιο συνδυασμο 2-3 διαφορετικων μοντελων?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εγω δεν το λεω...η λογικη το λεει!

Ποιανου το ψωμι κλεβει δηλαδη?Εχεις γραφηματα-επισημα στοιχεια που δειχνουν οτι οταν η tesla ξεκινησε να πουλαει τα 50-60-70-80 χιλιαδες αυτοκινητα της καποια αλλα σταματησαν να πωλουνται κατα τα ιδια νουμερα?Η εστω καποιο συνδυασμο 2-3 διαφορετικων μοντελων?

Ναι. Το λεει ας πουμε το Bloomberg, που ηταν ενα απο τα κατ' εξοχιν μεσα πολεμια της Tesla και βημα των shorts και των απεναντι συμφεροντων, αλλα τωρα που υπαρχουν πραγματικα δεδομενα δεν μπορουν να τα αγνοησουν. 

Και λενε για αυτο το επιτευγμα του ανταγωνισμου των bestsellers απο ενα EV και μαλιστα ακριβο.

Και λενε για το ποσοστο που εχει χασει η Mercedes. 

Και εχουν δηλωση στελεχους της BMW να αναφερεται ονομαστικα στην Tesla που κοβει πωλησεις απο τους αλλους και ποσο ευχαριστημενοι ειναι στη BMW που αυτοι δεν εχουν χασει πωλησεις. 

Χαρη στο  Χ3 SUV παρεπιπτοντως. Οποιος θελει ας φανταστει τι εχει να γινει οταν αρχισει να πουλιεται το model Y.

https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/2018-10-03/tesla-s-model-3-is-becoming-one-of-america-s-best-selling-sedans

Επεξ/σία από sattack

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...