Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 7 ώρες πριν, Whargoul είπε Το 47% των αυτοκινήτων χρειάστηκαν service μέσα στις πρώτες 30 μέρες, το 66% παρουσίασαν ελαττώματα, ενώ το 21% πέρασε τουλάχιστο μια νύχτα στο συνεργείο Τι ειδους ελαττωματα ξερουμε?Γενικα υπαρχει καπιου ειδους αναλυση για το τι προβληματα ειχαν?
sattack Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πανε οι συγκρισεις με τα ΕV. Πανε πλεον και οι συγκρισεις με τα luxury cars. Το model 3 παραγεται τοσο πολυ (διοτι βεβαια μονο η παραγωγη περιοριζει τις πωλησεις, η ζητηση ειναι υπερπολλαπλασια), που κοντραρει τα φτηνα bestseller sedans της αμερικανικης αγορας, τα 2 Toyota (camry, corolla) και τα 2 Honda (accord, civic) Kαι το θεμα δεν ειναι οτι απλα τα κοντραρει σε μοναδες πωλησεων. Επειδη η τιμη πωλησης του model 3 ειναι (υπερ)διπλασια απο αυτα τα φτηνα best sellers, σημαινει οτι η Tesla για το model3 αντλει ηδη (σεπτεμβριος) απο τους αμερικανους καταναλωτες το ιδιο ποσο χρηματων που αντλει η Toyota και με τα 2 μοντελα της μαζι (μικρο και μεγαλο σενταν), και αντιστοιχα οσα και η Honda για τα δυο δικα της! Και ειναι μονο θεμα παραγωγης ποτε θα τους ξεπερασει ολους σε ολα (μοναδες, revenue)... Υποθετω οτι αν πληκτρολογησετε αρκετα, θα μπορεσετε να πεισετε επενδυτες και δανειστες οτι δεν αξιζει να ρισκαρουν σε μια εταιρεια που πουλαει τετοια προιοντα. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από sattack διορθωση
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 @sattack Ξεφυγες λιγο...Ειπαμε αλλα εσυ το παρακανες...Την εκανες την 3η εταιρια με 1τρις αξια...Και την πρωτη που θα αγγιξει τα 2 τρις...hold your horses για να μην απογοητευτείς...
Whargoul Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Ο μόνος που πληκτρολογεί πατώντας τυχαία κουμπιά από τι φαίνεται εσύ είσαι. Σταθερότητα ζήτησης και παραγωγής και short-time peaks σε καινούργια προϊόντα, υποθέτω σου είναι έννοιες άγνωστες. 6 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Τι ειδους ελαττωματα ξερουμε?Γενικα υπαρχει καπιου ειδους αναλυση για το τι προβληματα ειχαν? Όχι, απλό survey ήταν από τις πηγές του Droula. Μόνο αυτά υπάρχουν
Fubar.gr Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Στις 1/10/2018 στις 4:00 ΜΜ, Droulas13 είπε Το παρακάτω άρθρο εξηγεί την εξέλιξη του συστήματος ψύξης: https://insideevs.com/tesla-model-3-battery-cooling-track-mode/ Τα κυριότερα σημεία: Ο αρχικός σχεδιασμός περιείχε 16 ξεχωριστά συστήματα ψύξης, ένα για κάθε ένα από τα 16 modules, στα οποία χωριζόταν η συνολική μπαταρία. Με αυτό τον τρόπο το κάθε σύστημα ψύξης έτρεχε και τα 444 cell από τα οποία αποτελούνταν το κάθε module και είχε ως αποτέλεσμα τα τελευταία cell να μην ψύχονται το ίδιο αποτελεσματικά με τα πρώτα. Στη συνέχεια προσέθεσαν ένα ακόμα σύστημα ψύξη σε κάθε ένα module, με αποτέλεσμα το κάθε σύστημα να ψύχει πια 258 cell. Το σύστημα ψύξης του model 3 έχει πάει ένα βήμα παραπέρα και ο κάθε σωλήνας ψύξης τρέχει μόλις 164 cell. Αν δείς τα σχεδιαγράμματα, πάλι η λογική είναι η ίδια και στο Model 3. Ο σωλήνας κάνει επαφή με περίπου το 1/4 της περιφέρειας του κάθε κελιού, ενώ απο την πίσω πλευρά ακουμπάει απευθείας με το γειτονικά κελία, χωρίς σωλήνα ψύξης. Δέν υπάρχουν σωλήνες στις πίσω πλευρές των κελιών, δηλαδή εκεί που έχω σχεδιάσει την κόκκινη γραμμή: Επίσης το οτι ψύχεται μικρότερος αριθμός κελιών δέν έχει σημασία, καθώς είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος. Αυτή ήταν και η λογική πίσω απο το 21700, μεγαλύτερα κελιά σημαίνει οτι χρειάζεται μικρότερος αριθμός οπότε λιγότερες συνδέσεις και πιό ευκολη συναρμολόγηση. Το οτι η μπαταρία του Model 3 έχει καλύτερη ψύξη απο του Model S οφείλεται στην καλύτερη κυκλοφορία του ψυκτικού, αλλά κυρίως επειδή τα κελιά είναι κολλημένα με θερμοαγώγιμη κόλλα στο σωλήνα, ενώ στο Model S ήταν απλά ακουμπησμένα. Η ψύξη όμως, όπως δείχνουν και τα βίντεο απο Autobahn παραμένει ανεπαρκής. Και αυτό δέν είναι ένα πρόβλημα που δέν μπορεί να λύσει εύκολα ούτε η Τέσλα ούτε κανένας άλλος κατασκευαστής EV. Στις 1/10/2018 στις 4:00 ΜΜ, Droulas13 είπε Μέχρι το 75% της φόρτισης το ipace είναι σαφώς πιο αργό. Σε σύστημα φόρτισης 350ΚW έφτασε μόλις τα 83-84KW σε σχέση με τα 110-115 που φτάνουν τα 5ετίας SC της tesla. Μετά το 75% έχει πράγματι μια μικρή υπεροχή. Να δούμε όμως πόσο θα κρατήσει, γιατί έρχεται η επόμενη γενιά SC. https://insideevs.com/jaguar-i-pace-tested-350-kw-fast-charger/ H Jaguar δίνει και σαν νούμερο τα 100KW αλλά και χρόνο φόρτισης, ο οποίος συμβαδίζει με αυτό το νούμερο. Οπότε ή λέει ψέματα, ή απλά υπήρχε ασυμβατότητα του συγκεκριμένου ταχυφορτιστή με το αυτοκίνητο. Και τα Tesla όταν φορτίζουν απο Chademo, περιορίζουν τη φόρτιση στα 45-50KW αντί για 63KW που είναι το μέγιστο, και ο λόγος είναι οτι δέν λειτουργούν οι μπαταρίες με την υψηλότερη τάση του Chademo. Στις 1/10/2018 στις 5:05 ΜΜ, Vagosman είπε Οι μπαταρίες μπορούν να κρατηθούν στη ζωή για το σύνολο της ζωής του αυτοκινήτου λόγω των μικρών κύκλων φόρτισης. Στα κινητά/λαπτοπ πάμε 0, 5-100% συχνά. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παίζουν 50-90, 60-90% Επίσης η θερμοκρασία τους συνήθως ειναι στο ιδανικό, ενω στις ηλεκτρονικές συσκευές όχι. Κατ' επέκταση η διάρκεια τους εκτοξεύεται. Οι μπαταρίες έχουν και ημερολογιακή ζωή. Ακόμα και με ελάχιστη χρήση θα έχουν σημαντική μείωση στην χωρητικότητα μετά απο 6-8 χρόνια, πράγμα που σημαίνει και μειωμένη εμβέλεια, και μειωμένη ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Πιθανόν να μπορείς να το κρατήσεις και μετά τα 10 χρόνια με την ίδια μπαταρία, αλλά με πάρα πολλούς συμβιβασμούς στις διαδρομές που θα μπορείς να κάνεις (πχ δέν θα έχει αρκετή εμβέλεια να φτάσει μέχρι τον επόμενο φορτιστή) και στις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Τα κινητά και οι ηλεκτρονικές συσκευές χρησιμοποιούνται συνήθως σε στεγασμένους χώρους με ελεγχόμενη θερμοκρασία. Τα αυτοκίνητα αφήνονται για μέρες στο κρύο και τη ζέστη. Όσοι αυτή τη στιγμή αγοράζουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιστεύοντας οτι θα το κρατήσουν όσα χρόνια αντέχει και ένα ICE, θα βρεθούν προ εκπλήξεως. Γι αυτό άλλοι κατασκευαστές έχουν προγράμματα leasing είτε για όλο το αυτοκίνητο είτε μόνο για την μπαταρία. 3 ώρες πριν, sattack είπε Το model 3 παραγεται τοσο πολυ (διοτι βεβαια μονο η παραγωγη περιοριζει τις πωλησεις, η ζητηση ειναι υπερπολλαπλασια), που κοντραρει τα φτηνα bestseller sedans της αμερικανικης αγορας, τα 2 Toyota (camry, corolla) και τα 2 Honda (accord, civic) Kαι το θεμα δεν ειναι οτι απλα τα κοντραρει σε μοναδες πωλησεων. Επειδη η τιμη πωλησης του model 3 ειναι (υπερ)διπλασια απο αυτα τα φτηνα best sellers, σημαινει οτι η Tesla για το model3 αντλει ηδη (σεπτεμβριος) απο τους αμερικανους καταναλωτες το ιδιο ποσο χρηματων που αντλει η Toyota και με τα 2 μοντελα της μαζι (μικρο και μεγαλο σενταν), και αντιστοιχα οσα και η Honda για τα δυο δικα της! Σημάδι late bull cycle νο. 532 και εδώ τα shoe-shine boys*: * Απο το μεγάλο κράχ του 1929: In the winter of 1928, Joe Kennedy decided to stop to have his shoes shined before he started his day's work at the office. When the boy finished, he offered Kennedy a stock tip: "Buy Hindenburg." Kennedy soon sold off his stocks, thinking: “”You know it's time to sell when shoeshine boys give you stock tips. This bull market is over.[1]
Droulas13 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Η ψύξη όμως, όπως δείχνουν και τα βίντεο απο Autobahn παραμένει ανεπαρκής. Και αυτό δέν είναι ένα πρόβλημα που δέν μπορεί να λύσει εύκολα ούτε η Τέσλα ούτε κανένας άλλος κατασκευαστής EV. Την κρίνεις ανεπαρκή γιατί μετά από αλλεπάλληλες επιταχύνσεις από τα 100 στα 200 χλμ/ω θέλει μία στις τόσες λίγα δεύτερα για να ψυχθεί; Πολύ hate διαπίστωση. 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε H Jaguar δίνει και σαν νούμερο τα 100KW αλλά και χρόνο φόρτισης, ο οποίος συμβαδίζει με αυτό το νούμερο. Οπότε ή λέει ψέματα, ή απλά υπήρχε ασυμβατότητα του συγκεκριμένου ταχυφορτιστή με το αυτοκίνητο.γχόμενη θερμοκρασία. Τα αυτοκίνητα αφήνονται για μέρες στο κρύο και τη ζέστη. Μάλλον λέει ψέματα γιατί (ενώ δεν έχει δικό της δίκτυο) ο συγκεκριμένος ταχυφορτιστής που δοκιμάστηκε είναι ο ταχύτερος που υπάρχει.
Whargoul Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Την κρίνεις ανεπαρκή γιατί μετά από αλλεπάλληλες επιταχύνσεις από τα 100 στα 200 χλμ/ω θέλει μία στις τόσες λίγα δεύτερα για να ψυχθεί; Πολύ hate διαπίστωση. Το συγκεκριμένο test, μπορεί να μην την βγάζει ανεπαρκή για τον περισσότερο πληθυσμό, ίσως είναι ανεπαρκής για τους Γερμανούς, αλλά δείχνει σημάδια "αδυναμίας". Εάν έχει πρόβλημα να αποβάλει την θερμότητα όταν του κτυπά παγωμένος αέρας μιας συννεφιασμένης γερμανικής μέρας με 200km/h, τι θα γίνει πχ, στην Λευκωσία το καλοκαίρι, που η θερμοκρασία είναι 38-42οC από τις 10 το πρωί, το αυτοκίνητο σταθμευμένο στον ήλιο όλη μέρα να κοχλάζει, η άσφαλτος να έχει θερμοκρασία 70+ βαθμούς, και μετά πέσεις σε μεσημεριανό μποτιλιάρισμα. Δλδ, Θερμοκρασία αέρα 40+ βαθμούς, η άσφαλτος ουσιαστικά να το ψήνει από κάτω στις μπαταρίες, AC στο Full και μηδέν ψύξη από τον αέρα. Και όλα αυτά όταν το αυτοκίνητο οι μπαταρίες, τα ηλεκτρονικά του έχουν κάποια ηλικία μερικών χρονών, και δεν είναι 15 ημερών καινούργια.
isay Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, sattack είπε ... Υποθετω οτι αν πληκτρολογησετε αρκετα, θα μπορεσετε να πεισετε επενδυτες και δανειστες οτι δεν αξιζει να ρισκαρουν σε μια εταιρεια που πουλαει τετοια προιοντα. Κούνια που σε κούναγε! Αργότερα που θα εχω χρόνο θα σου γράψω και σε ποιους εχουν πάρει φωτιά τα δαχτυλάκια τους (σε σχέση με παλιοτερα). Επισης προλαβα νωρίτερα να δω και αυτό που έγραψες (και αφαιρεσες αργοτερα) οτι πελάτες περιμένουν στην ουρα με τα λεφτά στο χερι. Αυτό εκ του πρακτεου αποτελέσματος φαινεται οτι πλεον δεν υφισταται. Δύσκολα έως απιθανο η tesla θα δει/γράψει ξανά τετοια νουμερα σε τρίμηνο. Τα λέμε πάλι αργότερα.
Droulas13 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 7 λεπτά πριν, Whargoul είπε Εάν έχει πρόβλημα να αποβάλει την θερμότητα όταν του κτυπά παγωμένος αέρας μιας συννεφιασμένης γερμανικής μέρας με 200km/h, τι θα γίνει πχ, στην Λευκωσία το καλοκαίρι, που η θερμοκρασία είναι 38-42οC από τις 10 το πρωί, το αυτοκίνητο σταθμευμένο στον ήλιο όλη μέρα να κοχλάζει, η άσφαλτος να έχει θερμοκρασία 70+ βαθμούς, και μετά πέσεις σε μεσημεριανό μποτιλιάρισμα. Δλδ, Θερμοκρασία αέρα 40+ βαθμούς, η άσφαλτος ουσιαστικά να το ψήνει από κάτω στις μπαταρίες, AC στο Full και μηδέν ψύξη από τον αέρα. Και όλα αυτά όταν το αυτοκίνητο οι μπαταρίες, τα ηλεκτρονικά του έχουν κάποια ηλικία μερικών χρονών, και δεν είναι 15 ημερών καινούργια. Χιλιάδες model s/x έχουν ήδη δοκιμαστεί σε αντίστοιχες συνθήκες με αυτές που περιγράφεις χωρίς πρόβλημα. Το model 3 έχει πιο εξελιγμένο σύστημα ψύξης. 1
Whargoul Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αμφιβάλλω εάν χιλιάδες Model s/x περνούν έστω και μισή μέρα στον ήλιο όπως τα αυτοκίνητα των μεροκαματιάρηδων. Σε προσωπικά γκαράζ και στεγασμένα parking την βγάζουν όπως και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα των 80+ χιλιάδων και το ποιο πιθανό συνδεδεμένα σε φορτιστή όπως προβλέπει η Tesla. Όχι παρατημένα σε πεζοδρόμια και χωράφια. Και αμφιβάλλω ακόμα περισσότερο εάν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μαζική μελέτη γύρω από αυτά και την μακροχρόνια επίδραση στις μπαταρίες. Το accumulation της καθημερινής και παρατεταμένη υπερθέρμανσης είναι πολύ διαφορετικό από το να το κάνει για μισή μέρα μια φορά στο τόσο. Εάν ήταν τόσο obvious ότι δεν έχουν πρόβλημα, δεν θα καθόταν η Porsche να κάνει δοκιμές για μήνες σε τέτοιες συνθήκες για να σιγουρευτεί για την υπερθέρμανση. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μα δεν σου απάντησα για τις επιπτώσεις από την παρατεταμένη έκθεση σε ακραίες συνθήκες. Η κουβέντα ήταν για την δυνατότητα ψύξης της μπαταρίας, όταν αυτή έχει εκτεθεί σε ακραίες συνθήκες. Και προφανώς και έχουν εκτεθεί. Γιατί ακόμα και αν οι ιδιοκτήτες των model x/s έχουν γκαράζ, αυτό δεν σημαίνει, ότι δεν κυκλοφορούν όπως όλοι οι άνθρωποι και δεν τα αφήνουν μέσα στην ημέρα εκτεθειμένα κάτω από τον ήλιο. Μη πας μακριά, μόνο τους υπαλλήλους της tesla, που αρκετοί οδηγούν tesla, να βάλεις που τα αφήνουν ΚΑΘΕ μέρα εκτεθειμένα για 10+ ώρες κάτω από τον ήλιο, έχεις τουλάχιστον καμιά χιλιάρα στις συνθήκες που περιγράφεις. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από Droulas13
Whargoul Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Μα το θέμα δεν είναι αν μπορεί να το κάνει για μια μέρα, αλλά να μπορεί να το κάνει συνέχεια, σε όλες τις συνθήκες καύσωνα, και με τι κόστος στο Mileage ή στο σύστημα κλιματισμού. Αν είναι να βγάλω την μισή διαδρομή στη καμπίνα με 40+ βαθμούς επειδή πρέπει να ψύξει μπαταρίες πρώτα, χαίρω πολύ. ¨Η αν θα μου τρώει 10-15km εμβέλειας την ημέρα (το 50% ή και περισσότερο της διαδρομής που κάνει κάποιος για την δουλειά του). Και αυτά είναι αυτοκίνητα των 75+ χιλιάδων που υπάρχει οικονομικός χώρος για καλύτερη ψύξη και με μεγαλύτερες μπαταρίες με higher wattage rating που υποτίθεται είναι ικανές για τροφοδοσία 600+ ίππων. Τώρα να δούμε τι θα γίνει με τα αυτοκίνητα των 15 χιλιάδων (ή με τα τεσλα των 35k εάν εμφανιστούν κάποτε) με μικρότερες και αναγκαστικά φθηνότερες μπαταρίες. Ta luxury αμάξια των 50,70+ χιλιάδων δεν είναι και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα για τις ικανότητες των καθημερινών φθηνών αυτοκινήτων. Αναφορά σε κείμενο Mine parks in the sun and loses about 3 to 5ish miles per day in the summer. With your situation it will be a piece of cake. I leave the cabin overheat off. The real impact I noticed was the first 5 min when driving the car after parking outside when temps were over 110 - I’d notice about 5 extra miles of range loss during the first 5 min of driving while the car and battery cooled down. After that, it went back to normal. Αναφορά σε κείμενο I moved back to Phoenix recently, and noticed on a few recent road trips that my AC would blow warmer than usual for a short period of time. There was never a notification of what was happening, and I assumed it was just a fluke. On today's trip from Tucson to Phoenix, though, I noticed that when it happened, there was a red 'alert' symbol at the top of the touchscreen. No pop-up, no warning on the dash. When touching the symbol, a note would tell me that the AC was being diverted to cool the battery. Typically this would last about 2-4 minutes, and it'd be back to cold again. My worry here is that it's only May. For those of you who live in warmer climates, is this something you see often? I've seen a few rare threads about here and on the official forums but half the people don't believe them and the other half say it should happen rarely in extreme situations. I'd say it probably happened three times on the trip back today, and once or twice the other day on the trip there. We're talking 100-105 degrees with 75-85 mph driving, so there is definitely stress on the system. But when we start hitting 115 or so, is there concern of just losing AC altogether at highway speeds? .
Droulas13 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Whargoul είπε Μα το θέμα δεν είναι αν μπορεί να το κάνει για μια μέρα, αλλά να μπορεί να το κάνει συνέχεια, σε όλες τις συνθήκες καύσωνα, και με τι κόστος στο Mileage ή στο σύστημα κλιματισμού. Αν είναι να βγάλω την μισή διαδρομή στη καμπίνα με 40+ βαθμούς επειδή πρέπει να ψύξει μπαταρίες πρώτα, χαίρω πολύ. ¨Η αν θα μου τρώει 10-15km εμβέλειας την ημέρα (το 50% ή και περισσότερο της διαδρομής που κάνει κάποιος για την δουλειά του). Πράγματι όλα αυτά μένει να φανούν σε βάθος χρόνου. Μιας και το ανέφερες, η tesla δίνει την δυνατότητα να ανοίξεις τον κλιματισμό όποτε θες μέσω του κινητού ώστε να το βρεις σε ιδανική θερμοκρασία οδήγησης.
Whargoul Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Πράγματι όλα αυτά μένει να φανούν σε βάθος χρόνου. Μιας και το ανέφερες, η tesla δίνει την δυνατότητα να ανοίξεις τον κλιματισμό όποτε θες μέσω του κινητού ώστε να το βρεις σε ιδανική θερμοκρασία οδήγησης. Και με κατανάλωση ~3miles την ώρα όμως! Όταν λες να το ανοίξω με το κινητό, υποθέτω ότι πρέπει να είμαι κάπου εκεί κοντά. Άρα δεν μπορώ πχ να το ξεκινήσω από το γραφείο 5-10 λεπτά πριν σχολάσω για να το βρω δροσερό. Ή πριν τα μαζέψω μεσημεριάτικα από την παραλία.
Droulas13 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Από όπου θες το ανοίγεις, μιλάμε για 21ο αιώνα, όχι για 20ο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα