Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

-I can build a Spaceship with Warp Speed in 1 year.
-Naahh, you are a scummer, you cannot, it is not possible to build that.
-Hey, I 've just built that Spaceship with Warp Speed in 2 years time.
-You 've said you would do it in just 1 year, you are a failure. How people can fall for this charlatan ?!!!

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ανακοινώθηκαν τα νούμερα παραγωγής/παραδόσεων τριμήνου:

Παραγωγή: 53.239 model 3 και συνολικά 80.142.

Παραδόθηκαν: 55.840 model 3 και συνολικά 83.500.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι, ότι το τρίμηνο ξεκίνησε με την παραγωγή να είναι σχεδόν αποκλειστικά single motor και έκλεισε με σχεδόν αποκλειστικά dual motor.

Με τα παραπάνω νούμερα υπολογίζω καθαρό κέρδος 0-100 εκατ. και λειτουργικές ροές 1-1,2 δις.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

55,8χιλ model3 και  27,5χιλ model S+X κανουν κοντα 6 δισ $ εσοδα. Και οι πελατες περιμενουν στην ουρα με το χρημα στο χερι...

Σας το ειπα οτι δεν εργαζεστε αρκετα πισω απο τα πληκτρολογια. Ομολογω οτι το τελευταιο διημερο κανατε production hell στην πληκτρολογηση, αλλα too little too late, δεν καταφερατε να προειδοποιησετε αρκετο κοσμο για τα σαραβαλα που πουλαει ο παπατζης. Oριστε τωρα τα αποτελεσματα.

Πότε επιτελους θα χρεωκοπησει αυτη η Tesla?

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ποια κερδη... Εδω μιλαμε οτι πανηγυριζει επειδη η Tesla "παρηγαγε" (σε πολλα εισαγωγικα αυτη η λεξη) 4.000 M3/week σε συγκριση με τον στοχο των 5.000/week που εχει θεσει απο το Q4 2017 και δεν τον εχει πετυχει ακομα.

 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

[...]

Με τα παραπάνω νούμερα υπολογίζω καθαρό κέρδος 0-100 εκατ. και λειτουργικές ροές 1-1,2 δις.

Τόσο κέρδος πρόβλεψες και την αρχή του τριμήνου όταν υπέθετες ότι ο Musk λέει μικρό νούμερο για τις 55 000 και ότι θα κάνει 55-60000. Τώρα πάλι θα βγάλει κέρδος ακόμη και αν δεν έφτασε τις 55 000? Just for the story, ο Musk από πέρσι υποθέτει κερδοφορία στις 5000/εβδομάδα πράγμα που κάλυψε μόνο κατά το 80%

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι, ότι το τρίμηνο ξεκίνησε με την παραγωγή να είναι σχεδόν αποκλειστικά single motor και έκλεισε με σχεδόν αποκλειστικά dual motor.

Αυτό κάλλιστα μπορεί αν σημαίνει btw, ότι γύρισε όλη την παραγωγή σε dual, postponing τις single παραγγελίες, για να έχει το μέγιστα έσοδα αυτό το τρίμηνο καννιβαλλίζοντας τα έσοδα του επομένου.  

6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

@YourTrueLegend Αρα δεν εβγαλε κερδος θεωρεις?

Δεν νομίζω να υπάρχει και κανένας που να θεωρεί ότι θα βγάλει κέρδος, ή ότι η παραγωγή -παράδοση ήταν κάτι το ιδιαίτερο, αφού η μετοχή της είναι κάτω 1.7% σήμερα, παρά την χθεσινή φιλοδοξία και την άνοδο 15%. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said:

@YourTrueLegend Αρα δεν εβγαλε κερδος θεωρεις?

Eξαρταται τι εννοεις με την ερωτηση σου.

Αν εννοεις κερδος οπως το μαγειρευει και το εννοει ο Λοννυ, οριακα παιζει να βγαλει ναι. Τουλαχιστον αυτο εννοησε ο ιδιος στο leaked mail προς τους υπαλληλους του, οτι δηλαδη η κερδοφορια ως νουμερο για το Q3 εξαρτιοταν απο τις επιδοσεις τους την τελευταια μερα του Q3.

Αν εννοεις κερδος οπως το εννοει ο υπολοιπος επιχειρηματικος κοσμος, δε βγαζει ουτε στην τριτη παρουσια με τον τροπο που ειναι στημενη η εταιρεια και χωρις μεγαλες δομικες αλλαγες, αρχης γενομενης απο το κεφαλι.

Αληθεια, αφου τα νουμερα οπως μας ειπωθηκε παραπανω ειναι τοσο σπουδαια, γιατι η μετοχη πεφτει σημερα; Μιλαμε για μετοχη που ανεβαινει με ενα φου, ή μια ειδηση του τυπου οτι ο Μασκ ξυπνησε καλα σημερα. Και με τοσο συναρπαστικα νουμερα παραγωγης ειναι πτωτικη; Μηπως τα νουμερα δειχνουν οτι παλι δεν επιασε τους στοχους που υποσχεται απο το 2017 για καθε επομενο Q;

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Τόσο κέρδος πρόβλεψες και την αρχή του τριμήνου όταν υπέθετες ότι ο Musk λέει μικρό νούμερο για τις 55 000 και ότι θα κάνει 55-60000. Τώρα πάλι θα βγάλει κέρδος ακόμη και αν δεν έφτασε τις 55 000? Just for the story, ο Musk από πέρσι υποθέτει κερδοφορία στις 5000/εβδομάδα πράγμα που κάλυψε μόνο κατά το 80%

Για την ακρίβεια αρχές Αυγούστου είχα προβλέψει ζημίες μέχρι 200 εκ. Αυτό που άλλαξε είναι το +20% των πωλήσεων των s/x σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και το +10% στη μέση τιμή πώλησης του model 3 σε σχέση με προηγούμενο τρίμηνο.

14 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αυτό κάλλιστα μπορεί αν σημαίνει btw, ότι γύρισε όλη την παραγωγή σε dual, postponing τις single παραγγελίες, για να έχει το μέγιστα έσοδα αυτό το τρίμηνο καννιβαλλίζοντας τα έσοδα του επομένου.  

Το singe motor είχε μικρή αναμονή (configuration μέχρι παραγωγή) καθ' όλη τη διάρκει του τριμήνου σε αντίθεση με το backload που έχει δημιουργθεί στο dual motor, στο οποίο σημειώνονται καθυστερήσεις 2+ μήνες.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Για την ακρίβεια αρχές Αυγούστου είχα προβλέψει ζημίες μέχρι 200 εκ. Αυτό που άλλαξε είναι το +20% των πωλήσεων των s/x σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και το +10% στη μέση τιμή πώλησης του model 3 σε σχέση με προηγούμενο τρίμηνο.

Δλδ υποθέτεις ότι θα κερδίσει 200-300 εκατομμύρια (κέρδος όχι απλά έσοδα) με τα 4600 model S&X (τόσα είναι το 20%) και με τις + $5-6000 από κάθε model 3?  Αυτά είναι έσοδα στην καλύτερη <750 εκατομμυρίων, (4600 x $90k + 55000 *6k) άρα υποθέτεις ~27 - 40%% καθαρό net εταιρικό κέρδος σε αυτά τα έσοδα.  

 

21 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το singe motor είχε μικρή αναμονή (configuration μέχρι παραγωγή) καθ' όλη τη διάρκει του τριμήνου σε αντίθεση με το backload που έχει δημιουργθεί στο dual motor, στο οποίο σημειώνονται καθυστερήσεις 2+ μήνες.

Και σύμφωνα με ποιον πρέπει να αποδεκτούμε ότι αυτή είναι η πραγματικότητα και η αλήθεια? 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Και σύμφωνα με ποιον πρέπει να αποδεκτούμε ότι αυτή είναι η πραγματικότητα και η αλήθεια? 

Δεν απαιτώ από κανέναν να αποδεχτεί τίποτα. Τα στοιχεία τα παίρνω από εδώ, όπου ο τύπος 3 τρίμηνα τώρα, με τα δεδομένα που του καταχωρούν και τους αλγόριθμους με τους οποίους τα επεξεργάζεται, έχει πετύχει ακρίβεια 97-98% στα νούμερα που προβλέπει. Ακόμα και ο tracker του bloomberg υποψιάζομαι ότι έριξε τόσο πολύ τα εβδομαδιαία νούμερα παραγωγής του model 3 τις τελευταίες εβδομάδες για να συμπέσει με τα νούμερα του teslike. (ένα μήνα πριν είχαν απόκλιση κοντά στις 10.000 και τελικά έκλεισαν με σχεδόν ίδια νούμερα)

Δημοσ.

Μα ότι και να δείχνει αυτό, σωστό ή λάθος, πέφτει μέσα ή όχι στις προβλέψεις, δεν λέει κάτι γιατί παράγονται τόσα από το ένα και τόσα από το άλλο.

Αν πρόσεξες οι εκτιμήσεις του για Αυγουστο, Σεπτεβρη και Οκτώβρη, η παραγωγή των RWD είναι σταθερή, και αρκετά μειωμένη από του Ιουλίου, και ανεβαίνει η παραγωγή των AWD (Figure 1). Αυτό μπορεί να σημαίνει πχ. ότι ζήτηση για τα RWD σταθεροποιήθηκε στα  6-7000 τον μήνα. Ποιο κάτω και από την παραγωγή του Μάη.  Αυτό συνδυάζετε και με αυτά που είπες ότι έχει μικρή αναμονή. Τόσα ζητούνται, τόσα παράγονται, τόσα παραδίδονται. Αυτό φαίνεται και από τα διαγράμματα του τύπου (Figure 2) Που δείχνει 80% μείωση σε σχέση με αρχές αυγούστου. Ούτε περιμένουν VIN ούτε περιμένουν Delivery. -> χαμηλή ζήτηση. 

Αν δεν είναι αυτός ο λόγος, και τα γραφήματα του περί ζήτησης κλπ πέφτουν έξω τότε σημαίνει ότι μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα εις βάρος των πιο κερδοφόρων AWD. Αν γίνεται κάτι τέτοιο, τότε το επόμενο ή μεθεπόμενο τρίμηνο το ratio AWD/RWD θα αρχίσει να πέφτει αναγκαστικά γιατί θα πρέπει να παραδώσει τα καθυστερημένα RWD, άρα θα πέφτουν και τα κέρδη από κάθε αυτοκίνητο, και τα net κέρδη του τριμήνου.  Από τα άλλα διαγράμματα φαίνεται ότι και αυτά έχουν πτώση. Σε 2 μήνες το AWD αυτοί που περιμένουν VIN έπεσε 50%. Το ίδιο και το perfomance

image.png.258c8a8639e6067bd5457a219bc06edb.pngimage.png.9bc20f9efa3ceb78bb445f86907ada94.png

Όπως και να έχει, αν δεν περάσουν 2-3 τρίμηνα να φανεί η πραγματική ζήτηση και παραγωγή, όλα αυτά είναι απλά μπλα μπλά. Παιχνίδια σε 1-2 συνεχόμενα τρίμηνα εύκολα κάνεις για να παιξεις με τα νούμερα. Η συνέχεια είναι το όλο bet. Τα σημαντικά δεδομένα από το survey του τύπου είναι αυτά: Το 47% των αυτοκινήτων χρειάστηκαν service μέσα στις πρώτες 30 μέρες, το 66% παρουσίασαν ελαττώματα, ενώ το 21% πέρασε τουλάχιστο μια νύχτα στο συνεργείο . Και είναι αυτοκίνητα με μέση τιμή $60000

Αναφορά σε κείμενο
  • 34% of Model 3s had no defects during the first 30 days of ownership.
  • 53% of Model 3s had no service visits during the first 30 days of ownership.
  • 79% of Model 3s had no out of service days during the first 30 days of ownership.

 

Btw, η διαφορά στη μέση τιμή σύμφωνα με τον τύπο είναι <$5000, Αρκετά λιγότερα από τα 6k που χρησιμοποίησα για τα έσοδα πριν. 

Δημοσ.

Σίγουρα είναι νωρίς για να μιλάμε για σταθεροποίηση ζήτησης. Έχουμε να προσθέσουμε διεθνείς αγορές, μικρή μπαταρία και μη υποχρεωτικά έξτρα.

Όσον αφορά στα προβλήματα που παρουσιάζουν τα πρώτα model 3, μένει να δούμε πως θα εξελιχτεί η κατάσταση. Λογικά όσο θα ομαλοποιειται η παραγωγή, θα αυξάνεται και η αξιοπιστία. Δεν αποκλείεται το 15% gross margin που προβλέφθηκε ως guidance αρχές Αυγούστου να έχει συμπεριλάβει και αυτόν τον παράγοντα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...