Whargoul Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Είναι ένα σημαντικό checkpoint που θα πρέπει να ξεπεράσει, αλλά όχι και το μοναδικό καθώς σε 3 χρόνια ωριμάζουν ~4.5 δις (2.5 συνολικά μέσα στο 2019). Αλλά εάν από την άλλη βδομάδα που ανακοινώνονται τα q3 μέχρι και το Q2 2019 δείξει ότι παράγει σταθερά κέρδη για 3-4 συνεχόμενα τρίμηνα, έστω και μικρά, τότε είναι σε σωστό δρόμο. Εάν από την άλλη χρειαστεί νέα χρήματα, τότε θα είναι σφαλιάρα για τον Musk γιατί εδώ και ένα χρόνο λέει πως δεν θα χρειαστούν.
mechpanos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Επειδή ειπώθηκε για τα VW... έχω ένα golf του 2009, το παρήγγειλα και την ημέρα της παραγγελίας μου είπαν σε τι σειρά παραγωγής θα μπει στο wolfsburg, και ποια εβδομάδα θα παραχθεί, ώστε να υπολογίσω την μεταφορά του και πότε περίπου θα είναι Ελλάδα. Και όντως, ήταν. Το έχω 9 χρόνια και δεν τρίζει τίποτα. Ούτε τακ δεν κάνει. Μηχανολογικά. Δεν έχει κάψει ούτε μισό λίτρο λάδι μεταξύ των service (κάθε 15.000 χλμ). Δεν τα λέω αυτά για να εκθειάσω τάχαμου το group ή να επιβεβαιώσω την επιλογή μου. Τα ίδια ισχύουν και σε άλλες μάρκες. Hyundai, ας πούμε (αναδείχθηκε καλύτερη ποιοτικώς από την Porsche), και είναι η κανονικότητα. Αντίθετα με αυτά τα φαιδρά, που κάνουν οι κύριοι της Tesla!!! Πας να πάρεις αμάξι σου δίνουν εκθεσιακό, δεν παραδίδουν και τα ρίχνουν στους μεταφορείς, προβλήματα επί προβλημάτων από την παραλαβή του οχήματος που τα επιλύουν στο service, και δεν συμμαζεύεται, λάθη που ούτε ο μάστρο Μπάμπης στο συνεργείο της γειτονιάς δεν κάνει! 1
Fubar.gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 14 ώρες πριν, Jiakometi είπε Εννοείς ότι είναι μεγαλύτερα (τα ψέματα) από αυτά του group VAG και τα νούμερα των ρύπων του diesel gate ? Γιατί και εκεί βλέπω πολλούς fan να αγοράζουν AUDI / WV / SKODA. Αλλά εκεί φαντάζομαι δεν υπάρχει θέμα αλλιώς θα είχε ανοίξει θέμα εδώ στο insomnia ...... Επίσης η διοίκηση του group VAG το έκανε όχι από πρόθεση αλλά από "λάθος" . Τους ξέφυγε η γραμμή παραγωγής. Επειδή μάλλον πετύχαιναν τους στόχους παραγωγής (όχι σαν την TESLA που δεν μπορεί να βγάλει 5.000 τμχ την εβδομάδα). Επίσης μάλλον αυτό ήταν αποτέλεσμα του ισχυρού ελέγχου ποιότητας μιας βιομηχανίας με πείρα 100 χρόνων σε παραγωγή αυτοκινήτων. Κατά τα άλλα η TESLA είναι fraud ....... Αν αυτό δεν είναι άλμα λογικής δεν ξέρω τι είναι .... Τα υπόλοιπα περί"θρησκείας", Ιησού, σταυρώσεως κλπ τα αντιπαρέρχομαι...... Το οτι είμαι αντι-Tesla δεν σημαίνει οτι είμαι υπέρ-VW, οπότε μήν περιμένεις να τους υπερασπιστώ. Και εδώ είναι μία βασική διαφορά της Tesla και της ασυλίας που απολαμβάνει σε σχέση με τις άλλες εταιρίες. Όταν το σκάνδαλο της VW βγήκε στην επιφάνεια, εγιναν ομαδικές μηνύσεις, δώθηκαν δίς σε πρόστιμα και αποζημιώσεις και στελέχη μπήκαν φυλακή. Και όχι μόνο δέν βρέθηκε κανένας να τους υπερασπιστεί, αλλά ίσα ίσα ζητούσαν να ληφθούν και ακόμα πιό σκληρά μέτρα κατα της εταιρίας. Στην αντιπέρα όχθη, όταν βγήκε η μελέτη της IVL, συμφωνα με την οποία μόνο για την κατασκευή της μπαταρίας εκπέμπεται πιό πολύ CO2 απ όσο εκπέμπει ένα gas guzzler σε όλη του τη ζωή, ο Elon το μόνο που είπε ήταν οτι η έρευνα ήταν χαζή, χωρίς φυσικά να δώσει στοιχεία που να το υποστηρίζουν. Και σύσσωμα τα φιλικά media και οι οπαδοί το κατάπιαν αμάσητο, χωρίς να ζητήσουν καθόλου accountability απο τον Elon. Όταν έγινε το 2016 το θανατηφόρο με το φορτηγό, ο Elon είπε οτι ήταν freak accident οπου η κάμερα στιγμιαία τυφλώθηκε απο τον ήλιο. Όπως αποδείχθηκε αργότερα, το Autopilot πολύ απλά δέν είχε κάν τη δυνατότητα εντοπισμού κάθετα κινούμενων οχημάτων, οπότε το ατύχημα θα γινόταν είτε με ήλιο είτε χωρίς. Κουβέντα για αυτό απο τα fanbois, ακόμα μέχρι σήμερα θεωρούν την Τεσλα πρωτοπόρο στο self driving παρά τα δεκάδες ατυχήματα με σταθερά εμπόδια. Και μήν ξεχάσουμε και την ψεύτικη επίδειξη του battery swapping με την οποία η Tesla εισέπραξε εκατομμύρια σε επιδοτήσεις Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα μίας ολόκληρης σειράς ψεμάτων και απάτης, τα οποία οι οπαδοί δέν χάνουν ευκαιρία να διακαιολογήσουν με κάθε είδους mental gymnastics. Και ναί, οι οπαδοί της Tesla έχουν θρησκευτικού (ή ακόμα χειρότερα, cult) τύπου προσήλωση. Εδώ ένα δείγμα, και δέν είναι μεμονωμένο, υπάρχουν δεκάδες τέτοια στο φόρουμ του TMC. Αυτοί οι τύποι εμπιστεύονται τυφλά τον Elon και τα media που τον γλύφουν νυχθημερόν, και είναι έτοιμοι να θυσιάσουν την προσωπική τους περιουσία για χάρη του, νομίζοντας οτι υπηρετούν κάποιο ανώτερο σκοπό. Είναι πραγματικά τραγικό αυτό που συμβαίνει. Στις 28/9/2018 στις 9:02 ΠΜ, sattack είπε Παιδια, για να συντονιστειτε λιγακι να παιρνουμε γραμμη κι εμεις οι υπολοιποι γιατι μας εχετε μπερδεψει λιγο... 😛 Αντίθετα τους οπαδούς που συντονίζονται απο τον Elon και τα επίσημα όργανα (Electrek, Cleantechnica κτλ), οι επικριτές της Tesla δέν είναι μία μονολιθική οντότητα. Δέν συμφωνώ πάντα με όσα γράφουν οι @isay, @Whargoul κτλ, και φαντάζομαι ούτε αυτοί συμφωνούν μέ όλα όσα γράφω εγώ, και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Όσο για τις σακαράκες, προκύπτει απο επίσημα στοιχεία: 1 1
sal123 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Στην αντιπέρα όχθη, όταν βγήκε η μελέτη της IVL, συμφωνα με την οποία μόνο για την κατασκευή της μπαταρίας εκπέμπεται πιό πολύ CO2 απ όσο εκπέμπει ένα gas guzzler σε όλη του τη ζωή, ο Elon το μόνο που είπε ήταν οτι η έρευνα ήταν χαζή, χωρίς φυσικά να δώσει στοιχεία που να το υποστηρίζουν. Και σύσσωμα τα φιλικά media και οι οπαδοί το κατάπιαν αμάσητο, χωρίς να ζητήσουν καθόλου accountability απο τον Elon. Δεν είχα ξαναακούσει το ζήτημα.. Επειδή δεν μπόρεσα να βρω την έρευνα, παίζει να την έχεις πρόχειρη;
Fubar.gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, sal123 είπε Δεν είχα ξαναακούσει το ζήτημα.. Επειδή δεν μπόρεσα να βρω την έρευνα, παίζει να την έχεις πρόχειρη; New report highlights climate footprint of electric car battery production 1 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 @Fubar.gr Σαν να ψιλοχαλανε τα Tesla 3 xD Εχουμε παραπανω λεπτομερειες πανω στο γραφημα?
Fubar.gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Απο εδώ: https://www.truedelta.com/reliability-by-generation?o=2&d=DESC Results are for year ending June 30, 2018. Only successfully completed repairs are currently included in the analysis. Routine maintenance, most wear items, recalls, and problems fixed with just a reflash or warning light reset are not included.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Απο τι βλεπω τα μισα και πανω ειναι για χρωμα και τετοια θεματα... Και ολα κοστιζουν κατω απο 100$ για να τα φτιαξεις...Αυτο συμπεριλαμβανει και τη δωρεαν επισκευη?
YourTrueLegend Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Επειδη τις προαλλες ειχαμε πανηγυρια για τη συμφωνια της Tesla με καποιον κινεζο προμηθευτη λιθιου, το οποιο επισης χρησιμοποιηθηκε ως επιχειρημα-αποδειξη οτι η εταιρεια παει καλα και οτι ειναι αξιοπιστη μαζι με τον CEO της: https://asia.nikkei.com/Business/Companies/Panasonic-uneasy-about-partner-Elon-Musk-s-bombshells Αρχιζουν οι προμηθευτες πλεον και αναθεωρουν τις συνεργασιες τους με την Tesla. Η αρχη της χιονοστιβαδας που ελεγα και χθες. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
Droulas13 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Όλο αυτό το άρθρο για να μας μεταφέρει ότι αορίστως ένας "senior Panasonic executive" χαρακτήρισε το περίφημο tweet του Musk ως "unimaginable". Μετά μας λέει, ότι "In mid-June, Panasonic President Kazuhiro Tsuga flew to the U.S. in a private jet and visited the plant in Nevada, known as the Gigafactory. Although many observers were skeptical about the Model 3 production hike, Musk asked Tsuga to make as many batteries as possible to meet strong demand. Panasonic was considering new plans to boost its battery production capacity to supply Tesla, including expansion of the Gigafactory " υπονοώντας, ότι κάτι έχει αλλάξει ενώ πριν λίγες ημέρες μάθαμε, ότι η προσθήκη των γραμμών παραγωγής μπαταριών της Panasonic στο Gigafactory είναι "ahead of schedule". Με λίγα λόγια ένα πολύ έγκυρο άρθρο.
YourTrueLegend Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το κομματι που κανεις copy paste αφορα την προ-fraud εποχη που "ολα ηταν ροδινα". Σου θυμιζω οτι επισημα χθες τεθηκε ζητημα fraud CEO απο την SEC, αρα οι προμηθευτες απο χθες εχουν πατημα να αναθεωρησουν συνεργασιες κλπ. Σε αυτο αναφερεται και το αρθρο λοιπον. Απο εκει και περα δεν βλεπω το λογο να επιχειρηματολογησω περι εγκυροτητας αρθρου προς ενα ατομο που ελεγε και συνεχιζει να λεει μεχρι σημερα οτι το tweet "funding secured" ηταν legit. Το μονο που θα σπαταλησω χρονο να κανω, ειναι να σου προτεινω να ριξεις μια ματια στο domain name του link που εδωσα. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
Droulas13 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Και χρειαζόσουν άρθρο που δεν έχει κανένα στοιχείο για να υποστηρίξεις την λογική άποψη ότι οι προμηθευτές δεν καλοβλεπουν την έρευνα της SEC;
YourTrueLegend Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 23 minutes ago, Droulas13 said: Και χρειαζόσουν άρθρο που δεν έχει κανένα στοιχείο για να υποστηρίξεις την λογική άποψη ότι οι προμηθευτές δεν καλοβλεπουν την έρευνα της SEC; Το αρθρο που ποσταρα το αμφισβητεις, ή εν τελει λεει κατι τοσο λογικο που δεν χρειαζοταν καν να το ποσταρουμε; Ο λογος που ποσταρονται αξιοπιστα αρθρα απο αξιοπιστες πηγες δεν ειναι αλλος απο το να φαινεται σε ποια πλευρα υπαρχει by default δογματισμος. Κι εν προκειμενω το ειδαμε με τον καλυτερο τροπο. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
Droulas13 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Βρίσκω ανούσια άρθρα που λένε απλώς λογικές θεωρίες που τις υποστηρίζουν με "ανώνυμες πηγές". Γράφονται απλώς για να γεμίζουν δημοσιογραφικά site. Αν ήταν η panasonic να έχει αμφιβολίες με την tesla δεν θα έπρεπε καν να έχει ξεκινήσει συνεργασία μαζί της, ειδικά στο gigafactory. Άλλωστε εσείς υποστηρίζετε ότι είναι μια ponzi scheme και το model 3 ένα αυτοκίνητο που τρώει χρήματα, πως και την πάτησε έτσι; Μια εταιρεία χρόνια στο κουρμπέτι να επενδύσει στο βρόντο τόσα δις;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα