Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν πληρώνουν όμως φόρους που μπαίνουν στα καύσιμα μόνο και μόνο επειδή μπορεί να σε φορολογεί εκεί το κράτος. Ή μήπως θεωρείς ότι τα 0.8-1 ευρώ φορολογία το λίτρο στην βενζίνη είναι μόνο ΦΠΑ? Αν είναι έτσι να φύγουν οι φόροι από τα καύσιμα και να πληρώνουμε το ανάλογο,  τιμή καύσιμου + έξοδα πρατηρίου κλπ + ΦΠΑ και να αφήσουμε την αγορά ελεύθερη να αποφασίσει ποιο είναι το πιο οικονομικό ή καλύτερο. 

Στην Δανία, ενώ ήταν TOP χώρα στη αγορά EV αμαξιών, όλοι έλεγαν πόσο μπροστά είναι, παραδόξως οι πωλήσεις πάτωσαν μόλις φύγαν οι επιχορηγήσεις. Το 2015 όταν τα EV ήταν άγνωστα στον υπόλοιπο κόσμο πουλήθηκαν ~4800  αμάξια, ενώ το 2017 ~900. Στην Νορβηγία όταν προτάθηκε να περιοριστούν οι επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά άνω των 2 τόνων, πέσαν να τους φάνε. 

Από την cleantechnika (όχι από ψεύτες "haters"):

EV Sales In Denmark In 2017 Were A Joke — 698 Total

Denmark Rethinks EV Incentives After Market Collapses 

Tο hate μόνοι σας το βλέπετε σε κάθε γραμμή. Η απαίτηση ισότητας πλέον είναι hate.  

Οι επιδοτήσεις (όπου υπάρχουν) είναι στην τιμή αγοράς όχι στο κόστος χρήσης. (Κάτι σαν την δική μας "απόσυρση".)

Επίσης το γεγονός ότι κάποιος μπορεί να απαλαγεί νόμιμα από 1 € φόρο στο λίτρο είναι μάλλον ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Διαφωνείς ή επιμένεις να το πληρώνεις.?

Και καλά κάνει και απαλλάσσεται  γιατί επιβαρύνει λιγότερο το περιβάλλον. Άσχετα αν στο μίγμα καυσίμου που χρειάζεται η παραγωγή ρεύματος υπάρχουν και ορυκτά καύσιμα ακόμη.  Η επιβάρυνση του περιβ'αλλοντος είναι μικρότερη. 

Και ναι συμφωνούμε. Δεν πιστεύω στην ισότητα. Όλα τα δάκτυλά δεν είναι ίδια...

Σε πολλούς τομείς.

  • Like 2
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Επειδή εδώ έχουμε σοβιετια δεν είναι έτσι και στις άλλες χώρες. Στην Αμερική οι φόροι των καυσίμων αντιστοιχούν στο 20% της τιμής. Εδώ ξεπερνούν το 60%.

Δεν ξέρω ποσο ειναι στο usa (και βαριέμαι τώρα να δω τιμές βενζίνης), αλλά επειδή ξέρω απο UK, Βέλγιο για δες και εκει ποσο ειναι οι φόροι ... που δεν είναι σοβιετία

@Droulas13 με έβαλες στον πειρασμο να δω τιμες καυσιμων usa και ... ζηλεψα. Βενζίνη στα 0,83/λιτρο και πετρέλαιο 0,84/λιτρο. Αν ζουσα αμερική και γνωρίζοντας τις ευρωπαικές τιμές καυσίμων, τώρα ήταν που δεν θα αλλαζα το αυτοκινητο μου με ηλεκτροκινητο. Ουτε για πλάκα όμως! Σε 5 χρόνια θα το σκεφτόμουν ξανα. 

Απο την άλλη ειδα τιμές και αλλου και μου ηρθε να αρχίσω να κλαιω. πχ Περσία το πετρέλαιο εχει 7 cents ανα λιτρο 🤥 και νορβηγία 1,94 δολλαρια το λιτρο (και να γιατί οι νορβηγοι θελουν EVs)

Επεξ/σία από isay
Δημοσ.

 

2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Οι επιδοτήσεις (όπου υπάρχουν) είναι στην τιμή αγοράς όχι στο κόστος χρήσης. (Κάτι σαν την δική μας "απόσυρση".)

Επίσης το γεγονός ότι κάποιος μπορεί να απαλαγεί νόμιμα από 1 € φόρο στο λίτρο είναι μάλλον ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Διαφωνείς ή επιμένεις να το πληρώνεις.?

Και καλά κάνει και απαλλάσσεται  γιατί επιβαρύνει λιγότερο το περιβάλλον. Άσχετα αν στο μίγμα καυσίμου που χρειάζεται η παραγωγή ρεύματος υπάρχουν και ορυκτά καύσιμα ακόμη.  Η επιβάρυνση του περιβ'αλλοντος είναι μικρότερη. 

Και ναι συμφωνούμε. Δεν πιστεύω στην ισότητα. Όλα τα δάκτυλά δεν είναι ίδια...

Σε πολλούς τομείς.

Στην Δανία μειώθηκαν και ελαφρός οι φόροι στα καύσιμα. Μια ελαφριά μορφή αυτού που συζητάμε. Και ακόμα χειρότερα εάν βουλιάζει όλη η αγορά μόνο από την τιμή αγοράς ενώ δήθεν θα γλιτώνεις χιλιάδες κάθε χρόνο σε καύσιμα

Και δεν το απαλλάσσεσαι. Σου το πληρώνουν οι υπόλοιποι. Νόμιμο μεν, ανήθικο δε όπως πολλές άλλες μορφές φοροαπαλλαγής. Εκτός εάν θεωρείς ότι όταν γίνουν όλα BEV δεν θα μπουν οι χαμένοι φόροι. Θα σου τους χαρίσουν. Το μικρό τους νούμερο εκμεταλλεύεσαι επειδή κανένας δεν ασχολείται να τα φορολογήσει. 

Ο φόρος για την περιβαλλοντική επιβάρυνση είναι πολύ μικρός σε σχέση με τη συνολική φορολογία. Ας βάλουν τότε + συγκεκριμένο taxation για τους ρύπους, ανά CO2 όπως φορολογούνται και οι σταθμοί ενέργειας. Πάλι δεν θα υπάρχει τρομερό advantage στην τιμή φορτίσματος των ηλεκτρικών. 

Στην Νορβηγία ο φόρος περιβάλλοντος είναι 0.88ΝΟΚ/litre, ενώ οι υπόλοιποι φόροι 4.72ΝΟΚ/ Δλδ ο φόρος περιβάλλοντος είναι το 15% των φόρων. 

3 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

ΜΑ αφού υπήρχε το funding, αφού θα χρειαζόταν μόνο 15 δις αντί 80 που έλεγαν οι ψέυτες αναλυτές, αφού είχε την στήριξη του συμβουλίου και τίποτα δεν θα σταματούσε το private....

Αναφορά σε κείμενο

“When he made these statements, Musk knew that he had never discussed a going-private transaction at $420 per share with any potential funding source, had done nothing to investigate whether it would be possible for all current investors to remain with Tesla as a private company via a “special purpose fund,” and had not confirmed support of Tesla’s investors for a potential going-private transaction,” the agency’s lawsuit says

 

Κύριοι όμως. Σε αντίθεση με τον Musk, περίμεναn να τελειώσει η χρηματιστηριακή συνεδρία για να το ανακοινώσουn. (άσχετο πως έπεσε 10% η μετοχή της στο after-hour)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Whargoul είπε

ΜΑ αφού υπήρχε το funding, αφού θα χρειαζόταν μόνο 15 δις αντί 80 που έλεγαν οι ψέυτες αναλυτές, αφού είχε την στήριξη του συμβουλίου και τίποτα δεν θα σταματούσε το private....

 

Το κείμενο του SEC έχει αρκετά μαργαριτάρια όπως το παρακάτω:

DoINA84V4AA2E8M.jpg.e054039ff5a47a091f03016ff115fcd3.jpg

 

Ο διευθυντής του Investor Relations αναρωτήθηκε αν το tweet ήταν legit. Αυτό δείχνει πόσο ενημερωμένοι ήταν όλοι στην εταιρία για το funding secured.

Επίσης παράλληλα αυτές τις μέρες τρέχει μία δίκη σχετικά με τα εργατικά και την άρνηση της Tesla να αφήσει τους εργαζόμενους να κάνουν σωματείο

Η διευθύντρια του HR (η οποία έχει ήδη δηλώσει την παραίτηση της) δήλωσε οτι παρακολουθούσε τα tweet του Musk για να σιγουρευτεί οτι δέν γράφει κάτι ηλίθιο.

Capture.JPG.176068696a71f37d86767025fdd85fcd.JPG

Δημοσ.

Πάντως εάν στο τέλος "νικήσει" η SEC και παραιτηθεί η Musk από την Tesla, πιστεύω ότι η Tesla θα πετάει στο μέλλον γιατί θα μείνει εκεί που έχτισε το όνομά της. High End luxury sports cars. Κάτι αντίστοιχο με την Maserati στα BEV. 

Δημοσ.

Αυτα ειναι ψεμματα των δημοσιογραφων των σορτακηδων και των ιλουμανατι παρεα με τα φιλαρακια τους στο SEC. Θα βγει σε λιγο ο Ντρουλας13 στο τηλεφωνο να σας τα εξηγησει ομορφα οπως τοτε που μας ανελυε ποσο secured ηταν το funding..

Δημοσ.

Εγώ θέλω press conferance-διαγγελμα στα καναλια εθνικης εμβελειας. Είναι κρίμα να μην φωτιστούμε με την αλήθεια

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Πάντως εάν στο τέλος "νικήσει" η SEC και παραιτηθεί η Musk από την Tesla, πιστεύω ότι η Tesla θα πετάει στο μέλλον γιατί θα μείνει εκεί που έχτισε το όνομά της. High End luxury sports cars. Κάτι αντίστοιχο με την Maserati στα BEV. 

 

Αυτή τη στιγμή ο CEO της Audi βρίσκεται στη φυλακή, και κανείς δέν έχει πάρει χαμπάρι, η εταιρία συνεχίζει το business as usual.

Δέν νομίζω όμως οτι το ίδιο θα γίνει και με την Tesla. Ο Elon είναι κάτι πολύ παραπάνω απο ένας απλός CEO, είναι το βασικό προιόν της εταιρίας.

Αυτοί που αγοράζουν τα αυτοκίνητα αγοράζουν μαζί και ένα κομμάτι του Elon και των "οραμάτων" του. Αν βγεί ο Elon απο την εξίσωση, το αυτοκίνητο που πουλά η Tesla δέν είναι τίποτα αλλο απο μία πανάκριβη προβληματική σακαράκα.

 

Και αυτό του SEC τώρα είναι αστικές ευθύνες και πρόστιμο. Σε λίγο θα έχουμε απόφαση πάνω στο ποινικό κομμάτι απο το DOJ.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλά, δεν νομίζω να τον κλείσουν και φυλακή για ένα Tweet, εκτός εάν κρύβονται άλλα πράγματα από πίσω. Να έβαλε τις μετοχές του εγγύηση για να πάρει προσωπικό δάνειο ή τίποτα παρόμοιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαντεύω (και μάλιστα έντονα) οτι η tesla θα συμφωνησει σε dt για πληρωμή προστίμου και απομάκρυνση του μασκαρα απο ceo και το sec θα του ρίξει πολυετές (ή και μονιμο) ban απο διοικητική θέση δημοσιας εταιρείας (ό,τι κι αν σημαινει αυτο για την ιδια την εταιρεία)

Απο εκει και πέρα το sec σιγουρα του ετοιμάζει κι αλλα μπιλιέτα για fraud π.χ. στους ανακοινωθέντες τους ρυθμους παραγωγής, τα deleveries, κλπ. Κανεις δεν θέλει το sec να αρχίσει να ψάχνει το μαγαζί του, γιατί αμα αρχισει θα ψάχνει, θα βρει και άλλα. Δεδομένου οτι ειναι civil, δε σημαίνει οτι το doj δεν περιμενει τη σειρά του, οπου εκει τα πράγματα ειναι πολύ πιο σοβαρα. 

Με δυο λογια μονο με τη σημερινη μηνυση απο το sec, αποκλειεται να πάει στη φυλακη για το funding secured ΑΛΛΑ αν το δεις με το τι μέτωπα ανοίγονται και οτι μπορει να πυροδοτήσουν μια αλυσιδα γεγονότων, δε θα μου κάνει εντυπωση αν φαει φυλακη.

Απο εκει και πέρα πλεον το ονομα του συνδεθηκε επισημα με τη λέξη fraud και εφοσον ο ιδιος ειναι η εικόνα της αίρεσης tesla, η λεξη fraud συνδεθηκε με το brand. Τώρα ειδικά δεν εχει καμια πιθανοτητα να βρει άλλα λεφτα απο την αγορα. Ποια τράπεζα ή ποιο fund, θα δώσει χρήματα σε μια εταιρεία με τεραστια χρέη και τη ρετσινια του fraud αλλά και να θελει να δώσει θα ειναι πολυ λιγοτερα απο οσα χρειαζεται άμεσα η tesla. Γερο bottleneck στα όρια της ασφυξίας.

Πέρα απο αυτό, δεν ειναι μονο η tesla γιατί θα εχουν προβλημα και ολα τα άλλα παιχνιδια του που ειναι ιδιωτικά. Ποιο κρατικός οργανισμος θα δώσει χρήματα στην spacex ή στην boring οταν αφεντικο ειναι κάποιος που εχει χαρακτηριστεί fraud; Επισης ποιο ιαπωνέζος πλουσιος θα του δώσει ευκολα χρήματα; Πολυ στριμωγμένα τα πράγματα και εκει. Βλέπω η βάση στον Άρη να γίνεται το 2020 2028 αλλά με το ισλαμικο ή το περσικο ημερολογιο και πουθενα να μη γράφει spacex. 

Τον μασκαρά δεν τον λυπάμαι γιατί ακομα κι αν δεν πάει φυλακή (προσωπικά σκοτίστηκα γιατί εμένα δεν μου εκανε ζημια) εχει πολλά χρηματα να ζησει σαν βασιλιάς ακομα κι αν δεν εχει καμια επιχειρηση. Δεν εχει κανενα βιοποριστικό προβλημα. 

Αντιθετα λυπάμαι πολύ (ειλικρινα) τους κατοχους αυτοκινητων tesla ή αυτους που εχουν σκάσει τα μισά ή όλο το ποσό και περιμένουν να παραλάβουν το αυτοκινητο (κι ας εχει δεκαδες προβληματα). Θα μάθουν με το κακο τρόπο να ειναι πιο σκεπτικοι και ερευνητικοι πριν βγάλουν το πορτοφόλι τους και τα ακουμπήσουν σε κάποιον. Ακομα κι αν γίνει ένα θαυμα και η tesla δεν εξαφανιστει και συνεχίσει να υπάρχει, μέχρι να στρώσει η ολη κατάσταση θα παρακαλάνε να μην τους παρουσιαστεί προβλημα ή να θελουν επισκευή διοτι δεν θα υπάρχει τιποτα για πάρα πολλους μηνες και οταν βρεθει, θα το ακριβοπληρώσουν. Επισης λυπάμαι τους μικρους επενδυτες και τα επενδυτικά κεφάλαια (π.χ. συνταξιοδοτικά) που θα χάσουν πολλά χρήματα

Αντιθετα δε λυπάμαι τα ΜΗ αμοιβομενα μέλη της αίρεσης γιατί χωρίς κριτικη σκέψη μασουσαν κουτοχορτο και προσπαθουσαν να πεισουν και αλλους να μασησουν. Δεν με νοιάζει καθολου τι θα γινουν αυτοι, ειτε ειχαν επενδυσει χρήματα ή οχι. Εννοείται επισης οτι δεν λυπάμαι τα αμοιβομενα μελη της αίρεσης που μπορει να το έκαναν για να φάνε ψωμι, αλλά ενω έβλεπαν απο μεσα τι γινεται, προσπαθουσαν να ταίσουν τους αλλους κουτοχορτο για το δικό τους οφελος. Δυστυχώς οι δυο τελευταίοι πάντα επιπλέουν - οι μη αμοιβομενοι ΚΑΙ οι αμοιβομενοι - οι πρώτοι απο χαζομάρα και οι δευτεροι απο πονηρια. Ξεκαθαρίζω οτι σε αυτους που ειναι στην παρουσα παραγραφο ΔΕΝ συμπεριλαμβανω τα ρομαντικά μη αμοιβομενα μέλη της αίρεσης που ενώ επεσαν θυματα του μαρκετινγκ, δεν εβγαιναν δημοσια να προκαλουν την κοινη λογική εθελοτυφλώντας στα γεγονότα και τα λεγομενα των σκεπτικιστών. 

Έχει πολύ ψωμι ακομα η ιστορία και σιγουρα θα γινει διδασκομενο μαθημα στις οικονομικές σχολές. 

Ευτυχώς τα EVs δεν θα σταματήσουν, ίσως κάνουν ένα μικρο πισωγύρισμα, αλλά εχουν πάρει το δρόμο τους στην εξέλιξη και καθιέρωση. Με το καλο να ερθουν

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν τα έχει και φτηνά ο Musk. Καλύτερα να πάρει κάποιος ένα Toyota. Τουλάχιστον έχεις να κάνεις με εταιρία πολλών χρόνων με εμπειρία και σύνεση. Όχι με νεοφερτες εταιρίες με "οράματα".

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...