Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσέξτε πώς ο Musk θέλει πάντα να προλαβαίνει τα κακά νέα, δίνοντας τη δική του ερμηνεία.

Προχθές βγήκε αυτή η είδηση: Elon Musk announces ‘a thorough reorganization’ at Tesla, will be ‘flattening the management structure’

To ensure that Tesla is well prepared for the future, we have been undertaking a thorough reorganization of our company. As part of the reorg, we are flattening the management structure to improve communication, combining functions where sensible and trimming activities that are not vital to the success of our mission.

Χθές έφυγαν δύο στελέχη, απο το τμήμα μπαταριών και ΦΒ αντίστοιχα: Tesla Loses Energy Leaders as Musk Reorganizes

Και αυτό ενώ μόλις λίγες μέρες πρίν έφυγε ο Doug Field και ο Matthew Schwall

Όχι, τα στελέχη δέν φεύγουν σαν τα ποντίκια, απλά είναι μέρος του reorganization "flattening"!

Τα ίδια και περίπου ένα μήνα πρίν, οπου ανακοίνωσαν πρώτοι οτι αποχωρούν απο την έρευνα με την NTSB ενώ στην πραγματικότητα η NTSB ήταν αυτή που τους έδιωξε.

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gbras είπε

Fubar εχεις λιγο εμμονη η μου φαινεται;

Προσωπικά δέν θα το ονόμαζα εμμονή, αλλά πολύ έντονο ενδιαφέρον.

Και ο λόγος που με ενδιαφέρει τόσο πολύ, είναι γιατι αυτή τη στιγμή γράφεται η ιστορία μπροστά στα μάτια μας!

Όλα τα μέχρι στιγμης στοιχεία δείχνουν οτι η Tesla είναι η μεγαλύτερη απάτη των τελευταίων δεκαετιών σε όλα τα επίπεδα, πιθανόν μεγαλύτερη και απο την Enron.

Αυτό που θα πρέπει να μας απασχολήσει στη μετά-Tesla εποχή είναι η παταγώδης αποτυχία των media. Τόσα χρόνια δέν άσκησαν την παραμικρή κριτική σε όλους τους γελοίους ισχυρισμούς του Musk, παρα μόνο ζητωκραύγαζαν και επέτρεψαν σε αυτή τη φούσκα να συνεχίζει να διογκώνεται.

 

Δημοσ.

Φεύγει και ο J.B. Straubel?

 

 

Στο πρότελευταίο SEC filing έγραφε:

We are highly dependent on the services of Elon Musk, our Chief Executive Officer and Jeffrey B. Straubel, our Chief Technical Officer.

Στο τελευταίο SEC filing γράφει το ίδιο χωρίς τον Straubel.

We are highly dependent on the services of Elon Musk, our Chief Executive Officer.

Για να προλάβω όσους θεωρούν αυτή την αλλαγή ασήμαντη, να σημειωθεί οτι με παρόμοιο τρόπο κάποιοι προβλέψανε την αποχώρηση του Georg Ell κάποιες εβδομάδες πρίν ανακοινωθεί επίσημα: Tesla loses its director of Western Europe

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3298404/tesla-perikopi-prosopikou-kata-9-anakoinose-o-elon-mask?utm_term=Autofeed&utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1528831283

 

Διωχνει δηλαδη εναν στους δεκα υπαλληλους του, αλλα ολα καλα στο πλαισιο του αναγκαιου "reorganization" γινεται. Για να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια, οι αρχικοι τριγμοι αρχιζουν και γινονται σεισμοι.

Δημοσ.

Δεν ξέρω για τη διοίκηση αλλά το άρθρο που διάβασα (αν είναι αλήθεια) δείχνει ότι οι Γερμανοί έχουν θέμα. Ο Mr Tesla έχει φτιάξει όχημα που έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους, κάτι που κανείς δεν πίστευε. Τρέχουν και δε φτάνουν. Ίσως εξηγεί και την άνοδο της μετοχής.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Η φαση που ο Musk εσκαψε ενα μικρο τουνελ στο LA και τον βγαλανε ολοι στις τηλεορασεις "HES GONNA REVOLUTIONIZE TRAVEL".

Μαλακω ενα τουνελ με μια μαλακια μεσα ειναι, το μετρο το εχεις ακουσει ποτε στην ζωη σου?Αυτο απλα θα πηγαινει πιο γρηγορα ενω θα μεταφερει 50 φορες λιγοτερους επιβατες.

Δημοσ.
Στις 16/5/2018 στις 3:40 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Προσωπικά δέν θα το ονόμαζα εμμονή, αλλά πολύ έντονο ενδιαφέρον.

Και ο λόγος που με ενδιαφέρει τόσο πολύ, είναι γιατι αυτή τη στιγμή γράφεται η ιστορία μπροστά στα μάτια μας!

Όλα τα μέχρι στιγμης στοιχεία δείχνουν οτι η Tesla είναι η μεγαλύτερη απάτη των τελευταίων δεκαετιών σε όλα τα επίπεδα, πιθανόν μεγαλύτερη και απο την Enron.

Αυτό που θα πρέπει να μας απασχολήσει στη μετά-Tesla εποχή είναι η παταγώδης αποτυχία των media. Τόσα χρόνια δέν άσκησαν την παραμικρή κριτική σε όλους τους γελοίους ισχυρισμούς του Musk, παρα μόνο ζητωκραύγαζαν και επέτρεψαν σε αυτή τη φούσκα να συνεχίζει να διογκώνεται.

Ούτε το δημοτικό δεν  χρειάζεται να έχει βγάλει κάποιος για να καταλάβει ότι η Tesla πουλάει τεχνολογική ουτοπία(και δεν είναι η μόνη, βλέπε π.χ. Google). Μονάχα καταραμένη κοινή λογική.

Ο νορμάλ επιχειρηματίας πρώτα έρχεται σε επαφή με μηχανικούς και βλέπει τι είναι τεχνικά/φυσικά εφικτό. Μετά σχεδιάζει το προϊόν για τις ανάγκες της αγοράς. Ο Musk παει εντελώς ανάποδα. Τον άκουσα δημόσια να παραδέχεται ότι πολλές από τις ιδέες του είναι σχεδόν ανέφικτες.

Πόσες φορές έχουμε ακούσει για τα δήθεν άλματα της τεχνολογίας μπαταριών που θα φέρουν στο προσκήνιο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας(λύνοντας το πρόβλημα της διαλειπτόμενης παραγωγής) και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ωμή πραγματικότητα είναι ότι μετά από εκατομμύρια ανθρωποώρες έρευνας έχουν ένα κάρο θέματα. Το πιο βασικό είναι το υψηλό κόστος και όσον αφορά τα αυτοκίνητα η σημαντική πτώση της χωρητικότητάς τους μέσα σε 10 χρόνια. Όταν ο μέσος αμερικανός, κάπου διάβασα, ότι κρατάει το ίδιο αυτοκίνητο για 12 περίπου χρόνια κμο. Καθόλου τυχαία τα ηλεκτρικά αγοράζονται, ως επί το πλείστον, από ευκατάστατους που γουστάρουν απλά να πειραματίζονται με νέες τεχνολογίες και γκατζετάκια.

Τι το καινούργιο λοιπόν μπορεί να εισφέρει ένας επιχειρηματίας σε ένα 100% τεχνικό ζήτημα;

Μετά έχουμε την τεχνητή νοημοσύνη και τα αυτόνομα οχήματα. Ο εγκέφαλος μιας μέλισσας, η οποία πλοηγείται επιτυχώς από λουλούδι σε λουλούδι μέσα στον πολύπλοκο και ασταθή κόσμο που ζούμε, έχει πολυπλοκότητα την οποία οι πληροφορικάριοι δεν την έχουν δει στον κώδικα όλων των προγραμμάτων του κόσμου μαζεμένων. Feedback πάνω στο feedback είναι οι εγκέφαλοι των ζώων, τρομακτικές αλληλεπιδράσεις και πληθώρα διαφορετικών "αλγορίθμων" μέσω ηλεκτρικής και χημικής επεξεργασίας.  Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει μοντέλο κατανόησης του εγκεφάλου ούτε του απλούστερου ζώου. Ούτε καν των σκουληκιών.

Όταν όμως ο κοσμάκης βλέπει στατιστικούς αλγόριθμους ή νευρωνικά δίκτυα να μιμούνται εντελώς επιφανειακά την ανθρώπινη συμπεριφορά(και όχι την πηγή της, τον εγκέφαλο) και να κερδίζουν σε επιτραπέζια με 100% σαφείς κανόνες και περιορισμένη δράση, φαντασιώνεται αυτοκινούμενα οχήματα, υπαλλήλους ρομπότ και τα σχετικά. Τα οποία πάντα απέχουν 5-20 χρόνια και φυσικά δεν έρχονται ποτέ.

Έτσι καταλήξαμε στην π@π@ρολογία των συστημάτων υποβοήθησης(και μόνο) Tesla. Συστημάτων που τελικά σε εξουθενώνουν αντί να σε ξεκουράζουν.

υ.γ.: Όπως είχα ξανααναφέρει, ανέβηκε στο μελλοντολογικό και σχετικό με general AI reddit, άρθρο που απομυθοποιεί με αδιάσειστα στοιχεία όλο το hype του AI και κυρίως των ANN. Από άνθρωπο που εργάζεται στο χώρο. Σε χρόνο dt το έστειλαν στον πάτο. Δυστυχώς ο λαός γουστάρει ουτοπία και θα βρίσκονται πάντα απατεώνες σαν τον Musk ή τον Kurzweil να το εκμεταλλευτούν.

https://old.reddit.com/r/agi/comments/8nqdf7/ai_winter_is_well_on_its_way/

https://blog.piekniewski.info/2018/06/06/ai-winter-addendum/

  • Like 2
  • Thanks 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σε συνέχεια του τοπικ που κλειδώθηκε:

 

Ο Musk, εκνευρισμένος που δέν χρησιμοποίησαν την κάψουλά του στη διάσωση, σε αυτό το tweet καταρχάς αμφισβητεί κατα πόσο ο Osatanakorn ήταν ο αρχηγός της διάσωσης, ενώ παράλληλα ισχυρίζεται πως η κάψουλα του θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και υπονοεί πως είχε και την έγκριση του "πραγματικού" αρχηγού, του δύτη Dick Stanton.

 

 

Η πραγματικότητα όμως είναι οτι ο Osatanakorn ήταν όντως ο αρχηγός της αποστολής και επιπλέον σύμφωνα με αυτό το άρθρο είναι μηχανικός και γεωλόγος, πράγμα που τον κάνει απο τα πλέον κατάλληλα άτομα για αυτή τη θέση.

Επίσης φαίνεται οτι και ο ίδιος ο Dick Stanton απέρριψε την κάψουλα του Musk ώς μη κατάλληλη. Απο εδώ: Elon Musk Defends His Rejected Mini-Sub Plan for Thai Cave

In his tweets amid the rescue, Mr. Musk presented his own evidence that team leaders had welcomed his help. He said of Mr. Narongsak: “The former Thai provincial governor (described inaccurately as ‘rescue chief’) is not the subject matter expert.”

He said the expert was Richard Stanton, one of the first two British cave divers to reach the soccer team, and Mr. Musk shared an email in which Mr. Stanton had asked him to “please keep working on the capsule details.”

But a spokesman for Mr. Stanton said Tuesday that the cave proved to be too narrow for the mini-submarine.

Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ, χώνεται σφήνα σε μία επιχείρηση διάσωσης, οπου δέν γνωρίζει τίποτα ούτε απο καταδύσεις, ούτε απο σπηλιές, φέρνει μαζί του μία συσκευή η οποία δέν είναι πρακτική, και παρόλα αυτά απαιτεί να χρησιμοποιηθεί.

Όταν δέν του κάνουν το χατήρι, αρχίζει να λέει ψέματα και να κλαψουρίζει στο Twitter.

1522201731_.jpeg.254702521b079a52be031c9cf51a6a52.jpeg

 

Δέν είναι τυχαίο οτι πολλά μεγάλα ειδησεογραφικά site που μέχρι πρότινος τον εκθείαζαν, τώρα τον έκραξαν, η συμπεριφορά του ήταν κακομαθημένης πριμαντόνας.

Gizmodo: Is Elon Musk Serious?

Mashable: Elon Musk goes on Twitter rant after reports that his mini submarine was 'not practical’

Digg: A Brief History Of Elon Musk Trying To 'Help'

Slate: A Complete Timeline of Elon Musk’s Fruitless Attempt to Rescue the Thai Soccer Team

 

Και η ψευτιά δέν είναι μεμονωμένο γεγονός, είναι κάτι που κάνει συστηματικά. Για παράδειγμα πρίν μερικούς μήνες οπου δήλωσε οτι αποχωρεί απο την ερευνα της NTSB, αλλά στην πραγματικότητα η NTSB τον απέβαλλε.

Ή αυτό το πρόσφατο, οπου σε tweet του είπε οτι η Νορβηγική κυβέρνηση δέν τον αφήνει να επεκτείνει τα service vans, ενώ όπως αργότερα δήλωσε η Νορβηγική κυβέρνηση δέν έχει καταθέσει καν αίτηση για κάτι τέτοιο. Norway denies holding up Tesla move to improve service

Και υπάρχουν δεκάδες παρόμοια συμβάντα οπου έχει αποδειχθεί οτι ο Musk λέει ψέματα.

Αλλά το πιο εκπληκτικό είναι πως μετά απο τόσο βεβαρυμένο παρελθόν κάποιοι συνεχίζουν να τον υποστηρίζουν και να επιτίθενται σε όποιον ασκεί κριτική.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σχόλιο μονο για την τελευταία παραγραφο (γιατί για τα προηγουμενα ειναι θεμα κοινης λογικής) όσον αφορά πιθανή λογική εξήγηση της φανατικής συμπεριφοράς κάποιων, πέρα απο κάθε κοινή λογική

  • Άτομα που εργάζονται για την tesla και πρεπει να βγάλουν το ψωμί τους, ακομα κι αν λένε ψέματα. Γενικά λέγεται marketing
  • Άτομα που θελουν να εργαστουν για την tesla και φτιάχνουν profile, ειδικά αν έρθει Ελλάδα με σοβαρή βάση. 
  • Συνειδητά trolls, που ξοδεύουν φαιά ουσία (γιατί απο τις απαντησεις φαίνονται έξυπνοι και διαβασμένοι) για να δημιουργουν μπάχαλο
  • Ρομαντικοί ιδεαλιστές σε σημείο θρησκοπληξίας
  • Αφελείς και ευκολοπιστοι, που δεν δύνανται ή δεν μπορούν να ερμηνεύσουν την πραγματικότητα.
  • Σοφοι προφήτες (λέμε τώρα)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το πρώτο "προσιτό" ηλεκτρικό αυτοκίνητο  με μεγάλη εμβέλεια και τιμή 35 χιλιάδων δολαρίων μας χαιρέτησε:

 

Τώρα γράφει οτι η standard μπαταρία θα είναι διασθέσιμη σε 6-9 μήνες, αλλά αφαίρεσαν την τιμή των $35Κ απο όλα τα σημεία του site.

Δημοσ.

Νέο νο 1: Architect of Cuomo’s Buffalo Billion Project Is Convicted in Bid-Rigging Scheme

So far, the state has invested about $1.5 billion in Buffalo and the surrounding areas, an infusion Mr. Cuomo has consistently said has revitalized the city, though the governor’s job promises have been shown to be overblown. Mr. Cuomo has promised that the state-funded solar plant in Buffalo known as Riverbend would create at least 3,000 jobs; it has created about a fifth of that.

Το Riverbend solar plant που αναφέρει το άρθρο, δέν είναι άλλο απο το γνωστο και ώς Gigafactory 2, το οποίο μεταξύ άλλων θα έφτιαχνε τα Solar Roofs.

 

-

Νέο νο 2: Elon Musk Told Workers Tesla 'Would Allow' Them To Unionize If He Couldn't Make Them Safe: NLRB

The NLRB goes on to allege that Musk informed employees “it would be futile for them to select a union as their bargaining representative by telling them that employees did not need a union and that [Tesla] would allow them to have a union if [Tesla] failed in its efforts to remedy their safety grievances.”

 

-

Νέο νο 3: Hell for Elon Musk Is a Midsize Sedan

Today, Tesla has about 10,000 workers at its Fremont plant. GM and Toyota had less than half that and produced more than 400,000 cars at the plant’s peak in 2006. Tesla argues that a larger workforce is justified given that more of the car is manufactured in-house, but interviews with workers suggest the company has stretched to ensure that there are enough workers on the floor. Current and former employees describe 12-hour shifts as common, with some going as long as 16 hours.

To battle exhaustion, employees drink copious amounts of Red Bull, sometimes provided free by Tesla. New employees develop what’s known as the “Tesla stare.” “They come in vibrant, energized,” says Mikey Catura, a Tesla production associate. “And then a couple weeks go by, and you’ll see them walking out of the building just staring out into space like zombies.”

Four current employees say the pressure they felt to avoid delays forced them to walk through raw sewage when it spilled onto the floor. Dennis Duran, who works in the paint shop, says that one time when workers balked, he and his peers were told, “Just walk through it. We have to keep the line going.” Tesla says it’s not aware of managers telling employees to walk through sewage and that plumbing issues have been handled promptly. It also notes that Duran and Catura have publicly supported unionization efforts at Tesla.

 

-

Νέο νο 4: Ο σαμποτέρ-whistleblower βρήκε δικηγόρο που ειδικεύεται σε υποθέσεις whistleblowing: Tesla’s Alleged Saboteur Is Doubling Down

Το πιό ενδιαφέρον είναι οτι ο δικηγόρος φαίνεται να ανέλαβε την υπόθεση "on contingency", δηλαδή θα πληρωθεί μόνο αν κερδίσει τη δίκη. Μάλλον τα στοιχεία που έχει ο Tripp Martin είναι αρκετά ενοχοποιητικά και θεωρεί σίγουρη την καταδίκη της Tesla. Υπόψιν οτι αυτό δέν έχει σχέση με τη μήνυση που έχει καταθέσει η Tesla εναντίον του Tripp.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...