Vagosman Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 20 λεπτά πριν, Whargoul είπε Περιμένω στοιχεία πως οι ρύποι είναι αρκετά χαμηλότερες από το το φυσικό αέριο. Επίσης λες για CO2 capture (btw, δεν είναι στο χώμα, αλλά σε συγκεκριμένες γεωλογικές δομές, δεν μπορεί να γίνει παντού), αλλά από την άλλη λες ότι το υδρογόνο παράγεται από Φυσ, Αεριο. Το οπίο παράγει μόνο CO2, και πάλι γίνεται capture εαν Περιμένω και για αυτά αναφορές. Μπορείς να ψάξεις να τις βρεις στα Future Energy Scenarios του Ην. Βασιλείου, και να τους πεις ότι τα κάναν όλα λάθος Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ψάξε να δεις και ταυτόχρονα πόσες επενδύσεις γίνονται για το υδρογόνο. Και μιας και θα ψάχνεις, κοίταξε να βρεις την μελέτη της Ολλανδίας σε σχέση με την εκμετάλλευση του αιολικού δυναμικού της βόρειας θάλασσα. (hint, δεν είναι με μεταφορά ηλεκτρισμού) Sorry αλλα δεν θα μπω στη διαδικασία να παραθέτω πληροφορίες, είσαι πολύ καλός στο ψάξιμο (αν και τα κινεζοdata δεν ειναι ευκολα προσβάσιμα). Επίσης τυγχάνει να είναι και το αντικείμενο της εργασίας μου οπως και των συχνών μου επαφών με κινεζικές ενεργειακές εταιρείες. Για το Η2 μην ψάχνεις να βρεις εχθρούς, είμαι απο τους πρώτους που λέω οτι ειναι το καλύτερο ενεργειακό νόμισμα, ομως δεν ειναι ώριμο ακόμα για αυτοκίνηση.
isay Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, sattack είπε Προς το παρον ολοι με τα ICE μολυνουν τον αερα που αναπνεουν ολοι, προκαλουν ανυπολογιστες βλαβες υγειας και χρεωνονται ολοι μεσω των συστηματων υγειας το κοστος για αυτο. Το οποιο ειναι λογαριθμικα μεγαλυτερο απο τις φοροαπαλλαγες των EV. Τα οποια δεν μολυνουν την ατμοσφαιρα. Οποτε ειναι εξωφρενικα υποκριτικο να διαμαρτυρεστε εσεις, αντι στα αληθεια να διαμαρτυρονται οι κατοχοι ΕV για αυτα που τους προκαλειτε και τους κοστιζετε εσεις. Να σου θέσω μια ερώτηση; Η αναγκαία ενέργεια που χρησιμοποιείται για την κίνηση των EV, πως νομιζεις οτι παράγεται; Μήπως απο κάρβουνο/πετρέλαιο/πυρηνικά/αεριο/υδροηλεκτρικά και ελάχιστο μέρος απο silar/wind; Σου δινω αυτή την οπτική-ερώτημα γιατί οι περισσότεροι πιστευουν οτι το αμάξι τους ειναι οικολογικό και χωρίς ρύπους, αλλά στην πραγματικότητα οι ρύποι παραγονται ΑΛΛΟΥ και μάλιστα λόγω τεχνολογίας οχι πολύ μακρια (π.χ. στην άλλη ακρη του κοσμου). Άρα εγω μπορει να νομιζω οτι πολεμώ τους ρυπογονους big oil και coal burners αλλά ουσιαστικά βάζω το χεράκι μου στο να φτιάχνονται νεες πτολεμαίδες. Μεσα σε αυτους δεν μετρώ τους κουτοπονηρους που ενω τι γινεται, προτιμουν να ειναι καθαρό το δικό τους χωράφι και να ριχνουν τα σκουπιδια στου γειτονα. --------- Να θέσω ένα γενικότερο ερώτημα; Έστω οτι όντως θέλω EV (μαγκιά μου και επιλογή μου) και δεδομένου τα προβλήματα στην παραγωγή της tesla, στις απατες διανομης, στην ποιοτητα factory gated, κλπ ΓΙΑΤΙ να μην περιμένω 0,5-1-2 χρόνια και να αγοράσω άλλη μάρκα (ή ακομα και την ίδια αν εχει στρώσει το πράγμα) απο το να αγοράσω τώρα;
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τα ειπαμε αυτα πολλες φορες, οι Ελληνες φτιαχνουν πτολεμαιδες, οι Κινεζοι λιγα στην επαρχια και πολλα σε Αιγυπτο-Ιραν-Πακισταν και οι Αμερικανοι και Ευρωπαιοι κοιτανε να εκμεταλλευτουν οτι υπαρχει και δεν υπαρχει σε ολες τις αλλες τεχνολογιες. Ακομα και στην 1η περιπτωση πολλοι περισσοτεροι θα κερδισουν καθαρο αερα, στη 2η θα κερδισουν ολοι. Μην αγορασεις. Περιμενε. Δεν ειμαστε κλωνοι. Τοσα εκατομμυρια ανθρωποι, εχουν διαφορετικες αναγκες/προτεραιοτητες/γουστα. Το λενε ελευθερη αγορα. Στο θεμα του thread, το προβλημα ειναι οτι δεν αναγνωριζεις την ικανοτητα του Musk να παραγει αυτοκινητα επιθυμητα σε πολυ αλλο κοσμο και μεσα σε ελαχιστα χρονια να παει απο το μηδεν στο να παραγει αυτοκινητα με ρυθμο 50.000 και τωρα 250.000 το χρονο, και να περιμενουν στουν ουρα για να τα αγορασουν αυτοι που θελουν, και να αναγκαστουν και ολοι οι αλλοι να αρχισουν να παραγουν και εκεινοι EV. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από sattack τυπογραφικο
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) @Vagosman Ε μας λες για πράγματα που γενικά δύσκολο να ισχύουν καθώς οι σταθμοί φυσικού αερίου μπορεί να έχουν και απόδοση 60%+ ενώ του λιγνίτη 35% αλλά δεν μας παραθέτεις πηγές και μας λες και οι πηγές είναι δύσκολα προσβάσιμα. Με Carbon capture, χαίρω πολύ. Είναι καθαροί, αλλά αυτό δεν είναι κάτι γενικά εφαρμοστέο καθώς είναι πανάκριβοι οπότε άλλοι τρόποι γίνονται πιο οικονομικοί. Στην κίνα εάν πρόσεξες, το ενεργειακό μέλλον τους στηρίζεται στου πυρηνικούς σταθμούς. Έχει ~15 υπό κατασκευή, και ετοιμάζεται να ξεκινήσει άλλους ~40 ενώ έχει ακόμα περισσότερους proposed. Ότι δεν είναι ώριμο το υδρογόνο στη αυτοκίνηση το ξέρουμε. Έχει αποδειχτεί όμως ότι είναι εφαρμόσιμο.Το θέμα είναι ότι ούτε οι μπαταρίες είναι περισσότερο ώριμες και έχουν και τα προβλήματα φορτίσματος και range. Παρ όλα αυτά οι περισσότεροι θέλουν να τις υοθετίσουμε με κλειστά τα μάτια, άμεσα κιόλας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές για να καλύψουμε τα 5 χρόνια που χρειάζονται τα πράγματα για να ξεκαθαρίσουν. Το 2020 ξεκινά το EURO7, με όρια ~95gCO2/km μετρημένα με τον νέο κύκλο μέτρησης WLTP. Τα αυτοκίνητα αυτά, δεν μπορεί να τα πει κάποιος τρομερά ρυπογόνα, καθώς σε σχέση με το Euro6, η διαφορά στους ρύπους μπορεί να είναι και 50%+. Με τα παλαιότερα οχήματα η σύγκριση είναι ανούσια. Σκέτη αναβάθμιση του στόλου με αυτά τα όρια, θα βελτιώσει άμεσα τα πάντα, χωρίς να στήνουμε-ξεστίνουμε φορτιστές και μπιχλιμπίδια ενώ θα επωφεληθούν και "τυπικοί" πολίτες και όχι μόνο οι καλά κρατούντες. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
sal123 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Επειδή διάβασα πολλά θα παραθέσω τις σκέψεις μου όλες μαζί. Τα υδροηλεκτρικά είναι ΑΠΕ και θα έλεγα από τις καλές. Κανείς δεν υποχρεώνει κανένα να αγοράσει τώρα BEV. Κάποιοι θέλουν να συνεισφέρουν από νωρίς (alpha tester) κάποιοι όταν οι τεχνολογία γίνει πιο ώριμη. Δεκτά και τα δύο. Και τώρα ορισμένες γενικές σκέψεις: 1) Παρόλη την κακή εικόνα που έχουν (ή έχουμε) αρκετοί εδώ μέσα για τον Μασκ, μήπως αυτή η δημοσιότητα κάνει καλό στην πρόοδο στον τομέα; Είτε είναι πρόοδος στα BEV είτε αναγκάσει τις παλιές εταιρείες του χώρου (toyota κτλ) στο να τρέξουν τις έρευνες/επενδύσεις σε άλλα project?? (πχ στο υδρογόνο) 2) Μήπως ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού (είτε στην Αμερική είτε αλλού) θεωρεί πως χρειάζονται άμεσες αλλαγές, ακόμα και βιαστικές και όχι με τον ρυθμό του υπάρχοντος συστήματος; 3) Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφιερώνουν ένα μέρος του εισοδήματος τους στην έρευνα. Και επειδή όλες βγάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μήπως είναι ένα απαραίτητο πρώτο βήμα πριν προχωρήσουν σε άλλες τεχνολογίες; (υδρογόνο) Αυτό βέβαια μπορεί να έχει δύο ερμηνείες: 1) θα μας ξεζουμίσουν όσο μπορούν από τα ηλεκτρικά πριν πάνε σε υδρογόνα 2) τα λεφτά που χρειάζονται για τα υδρογόνα δεν υπάρχουν ακόμα όλα, οπότε πληρώστε ηλεκτρικά και όσο θα βγάζουμε λεφτά από εκεί θα προχωράμε και τα υδρογόνα. 3
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, sal123 είπε Επειδή διάβασα πολλά θα παραθέσω τις σκέψεις μου όλες μαζί. Τα υδροηλεκτρικά είναι ΑΠΕ και θα έλεγα από τις καλές. Κανείς δεν υποχρεώνει κανένα να αγοράσει τώρα BEV. Κάποιοι θέλουν να συνεισφέρουν από νωρίς (alpha tester) κάποιοι όταν οι τεχνολογία γίνει πιο ώριμη. Δεκτά και τα δύο. Και τώρα ορισμένες γενικές σκέψεις: 1) Παρόλη την κακή εικόνα που έχουν (ή έχουμε) αρκετοί εδώ μέσα για τον Μασκ, μήπως αυτή η δημοσιότητα κάνει καλό στην πρόοδο στον τομέα; Είτε είναι πρόοδος στα BEV είτε αναγκάσει τις παλιές εταιρείες του χώρου (toyota κτλ) στο να τρέξουν τις έρευνες/επενδύσεις σε άλλα project?? (πχ στο υδρογόνο) 2) Μήπως ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού (είτε στην Αμερική είτε αλλού) θεωρεί πως χρειάζονται άμεσες αλλαγές, ακόμα και βιαστικές και όχι με τον ρυθμό του υπάρχοντος συστήματος; 3) Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφιερώνουν ένα μέρος του εισοδήματος τους στην έρευνα. Και επειδή όλες βγάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μήπως είναι ένα απαραίτητο πρώτο βήμα πριν προχωρήσουν σε άλλες τεχνολογίες; (υδρογόνο) Αυτό βέβαια μπορεί να έχει δύο ερμηνείες: 1) θα μας ξεζουμίσουν όσο μπορούν από τα ηλεκτρικά πριν πάνε σε υδρογόνα 2) τα λεφτά που χρειάζονται για τα υδρογόνα δεν υπάρχουν ακόμα όλα, οπότε πληρώστε ηλεκτρικά και όσο θα βγάζουμε λεφτά από εκεί θα προχωράμε και τα υδρογόνα. Αυτό. Λεφτά για το υδρογόνο υπάρχουν. Ειδικά για την μεριά των αυτοκινητοβιομηχανιών. Η τεχνολογία είναι εφαρμοστέα, Το απόδειξαν Toyota, Hyundai, Honda
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Επειδη οι περισσοτεροι μενετε σε καποια μεγαλουπολη, πιστευω πλεον καθε μερα που θα περπατατε στο δρομο ή θα ανοιγετε το παραθυρο κολλημενοι στο μποτιλιαρισμα, να τη σκεφτεστε αυτη τη συζητηση.
sal123 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, sattack είπε Επειδη οι περισσοτεροι μενετε σε καποια μεγαλουπολη, πιστευω πλεον καθε μερα που θα περπατατε στο δρομο ή θα ανοιγετε το παραθυρο κολλημενοι στο μποτιλιαρισμα, να τη σκεφτεστε αυτη τη συζητηση. Εμείς θα είμαστε τα πρώτα θύματα αλλά μη νομίζεις πως δεν σε επηρεάζει το θέμα..
isay Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, sattack είπε Τα ειπαμε αυτα πολλες φορες, οι Ελληνες φτιαχνουν πτολεμαιδες, οι Κινεζοι λιγα στην επαρχια και πολλα σε Αιγυπτο-Ιραν-Πακισταν και οι Αμερικανοι και Ευρωπαιοι κοιτανε να εκμεταλλευτουν οτι υπαρχει και δεν υπαρχει σε ολες τις αλλες τεχνολογιες. Ακομα και στην 1η περιπτωση πολλοι περισσοτεροι θα κερδισουν καθαρο αερα, στη 2η θα κερδισουν ολοι. Μην αγορασεις. Περιμενε. Δεν ειμαστε κλωνοι. Τοσα εκατομμυρια ανθρωποι, εχουν διαφορετικες αναγκες/προτεραιοτητες/γουστα. Το λενε ελευθερη αγορα. Μια χαρά και οι "πολιτισμένοι" καινε άπειρο κάρβουνο/πετρελαιο/αεριο/υδροηλεκτρικά/πυρηνικά (ό,τι εχει ο καθε ένας) για να ζεσταίνονται, ζουν, μαγειρευουν, ΠΑΡΑΓΟΥΝ και να καλυπτουν τις αναγκες τους και οσοι πολιτισμένοι δοκίμασαν (με καλή ή κακή θέληση - δεν εχει σημασία)να εφαρμόσουν solar/wind σε μεγάλη κλίμακα είδαν την τιμή ρεύματος (που ειναι κοινωνικό αγαθό και οχι πολυτέλεια ή απλή ευχαριστηση) να εκτοξέυεται, δηλαδή φάνηκε στην πραξη οτι γυρισε μπουμερανγκ. Αν μέρος των χρημάτων πήγαινε στην βελτίωση των μεθοδων παραγωγής ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ απο τα fosil, θα είχαν ίδια αποτελέσματα και πολύ φθηνότερα στο αποτέλεσμα και θα έμενε και μπαγιακοκο για την αναπτυξη των solar/wind χωρίς τον εκβιαστικό τρόπο που επιβαλουν τώρα οι παραγωγοί ανεμιστηρων/καθρεπτων Εννοείται δεν θα αγοράσω τώρα, πάντα προτιμώ να περιμένω και να διαλέγω το δοκιμασμένο ή να εχω δυνατοτητες επιλογής. Είναι σιγουρο οτι στο μελλον θα εχω αυτοκινητο εναλλακτικο του ice, αλλα δεν εχω κανενα μα κανενα λογω να τρώω αμάσητο το κουτοχορτο των μαρκετιστων. 5 λεπτά πριν, sattack είπε Στο θεμα του thread, το προβλημα ειναι οτι δεν αναγνωριζεις την ικανοτητα του Musk να παραγει αυτοκινητα επιθυμητα σε πολυ αλλο κοσμο και μεσα σε ελαχιστα χρονια να παει απο το μηδεν στο να παραγει αυτοκινητα με ρυθμο 50.000 και τωρα 250.000 το χρονο, και να περιμενουν στουν ουρα για να τα αγορασουν αυτοι που θελουν, και να αναγκαστουν και ολοι οι αλλοι να αρχισουν να παραγουν και εκεινοι EV. Αντε να γυρισουμε στο θεμα του νήματος συζητησης. Δεν ειναι θέμα αναγνωρισης αλλά πλέον απτή πραγματικοτητα. Ο Λονάκος πιέζει οσο περισσοτερο γινεται να βγει νωρίτερα στην αγορα πριν τους αλλους, γιατί τους βλέπει να ερχονται γρηγορα και με καλυτερο και πιο αξιοπιστο προϊόν και ξέρει οτι αν δεν προλάβει να βάλει πολλους στην αίρεση, θα τρεχει να κανει λαγουμια. Είναι γαματος πωλητής αλλά απαισιος επιχειρηματίας και μάλιστα ανηθικος και κακομαθημένος επιχειρηματίας. Δεν παράγει αυτοκίνητα, παραγει προβληματικά αυτοκινητα και το εχω γραψει πολλακις, περισσότερο ΚΑΚΟ κάνει στα ev, παρά καλο. Ουρα; Ποια ουρα;
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, sal123 είπε Εμείς θα είμαστε τα πρώτα θύματα αλλά μη νομίζεις πως δεν σε επηρεάζει το θέμα.. Δεν τo ειπα οπως το εννοεις εσυ, αντιθετως. Μαλλον οπως το ειπες στο πιο πανω σχολιο σου το ειπα, το μελλον δε μπορει να ερθει αρκετα γρηγορα. Δεν μπορει να περιμενουμε 5 ή 10 χρονια μηπως και φτιαξουν κατι αλλο. Τα EV ειναι ηδη εδω και αν φτιαξουν και κατι αλλο καλυτερο, καλοδεχουμενο, και μπραβο και μαγκια του σε οποιον αλλον καταφερει στην παραγωγη οτι καταφερνει ο Musk. Εκει πηγαινε το εσεις να το σκεφτεστε, σε αυτους που σκεφτονται μονο με αρνητικο τροπο.
isay Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, sattack είπε Επειδη οι περισσοτεροι μενετε σε καποια μεγαλουπολη, πιστευω πλεον καθε μερα που θα περπατατε στο δρομο ή θα ανοιγετε το παραθυρο κολλημενοι στο μποτιλιαρισμα, να τη σκεφτεστε αυτη τη συζητηση. Κάποιος που μενει στην πτολεμαίδα ή τη μεγαλοπολη, τι θα επρεπε να σου απαντησει; Μήπως οτι αν τι να αυξάνετε τους ρυπους σε εμενα να βρειτε σοβαρές λυσεις να τους μειώσετε παντου; Δε μενω σε αυτές τις πολεις, γιατί αν έμενα, μαλλον θα ήμουν πολύ λιγοτερο ευγενης
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, isay είπε το εχω γραψει πολλακις, περισσότερο ΚΑΚΟ κάνει στα ev, παρά καλο. Ουρα; Ποια ουρα; καλα, οκ. 11 λεπτά πριν, isay είπε Κάποιος που μενει στην πτολεμαίδα ή τη μεγαλοπολη, τι θα επρεπε να σου απαντησει; Μήπως οτι αν τι να αυξάνετε τους ρυπους σε εμενα να βρειτε σοβαρές λυσεις να τους μειώσετε παντου; Δε μενω σε αυτές τις πολεις, γιατί αν έμενα, μαλλον θα ήμουν πολύ λιγοτερο ευγενης Πρεπει λιγο να αποφασισεις αν απεχθανεσαι τον Musk διοτι θελεις το καλο των EV και αρα και το κακο των κακομοιρων των πτολεμαιδιωτων, ή αν θελεις το καλο των πτολεμαιδιωτων οποτε πρεπει να επιχαιρεις για το κακο που επιφερει ο Musk στα EV. Mου φαινεσαι λιγο μπερδεμενος. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από sattack
Jiakometi Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 20 ώρες πριν, primeragt είπε Καλα βλ@κες που να ειναι κολημενοι με τα αυτοκινητα τους θα βρεις πολλους, μ@μ@κες που να θελουν να βοηθησουν εθελοντικα μια ιδιοτικη εταιρεια λιγους. Καλοι και οι λογοι απο Gates κλπ κλπ αλλα βγαινουν ολος περιεργος αγου πρωτα κονομησαν για χιλιες ζωες. Αλλιως αν θελει να εχει βαρυτητα ο λογος του ας χαρισει τα χρηματα του και ας κρατησει ενα λογικο ποσο κοντα στο εγγυημενο εισοδημα που κοκορευεται για να ζησει. Μεχρι τοτε ειναι απλα αλλα λογια να αγαπιομαστε. Επισης και 10 κλισεις να ειχε ο Jobs στον Βουδισμο δεν τον κανει λιγοτερο καπιταλα εκτως και αν ειναι αποκλειστικο προνομιο ολων των αλλων εκτος των Βουδιστων ξερω γω. Μάλιστα....... Και νόμισα ότι το thread σχολιάζει την ηλεκτροκίνηση ή έστω τα της TESLA...Θετικά ή αρνητικά... Τώρα φαίνεται ότι το πράγμα πάει αλλού. Καπιταλισμός ...Βουδισμός..... μ@λ@κες... και διάφορα άλλα φαιδρά... Seems legit.... συνεχίστε...
isay Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, sattack είπε καλα, οκ. Πρεπει λιγο να αποφασισεις αν απεχθανεσαι τον Musk διοτι θελεις το καλο των EV και αρα και το κακο των κακομοιρων των πτολεμαιδιωτων, ή αν θελεις το καλο των πτολεμαιδιωτων οποτε πρεπει να επιχαιρεις για το κακο που επιφερει ο Musk στα EV. Mου φαινεσαι λιγο μπερδεμενος. Καθολου μπερδεμένος και απαντώ ξεκάθαρα σε αυτους (δεν ειναι προσωπικό σε σενα) που προσπαθουν με διαφορους τρόπους να προκαλέσουν την κοινη λογική οτι αν αγοράσουμε tesla θα σωθεί ο πλανήτης. Αν τα θες και επιμεριστικά Θεωρώ τον Μασκαρα, ενα εκπληκτικο πωλητη, απαισιο επιχειρηματία και μεγάλο παπατζα-και ψεύτη. Δεν θα διαβάσεις να γραφω κατι αναλογο για nissan/jaguar/hyundai κλπ κατασκευαστες αυτοκινήτων (και οχι factory gated). Για την vw εχω αλλη γνώμη, λογω των fake ρυπων ΑΛΛΑ εκείνη παραγει αυτοκίνητα που δεν πεφτουν οι προφυλακτήρες οταν βρέχει wind/solar ειναι μια μεγιστη απατη που αν ξεφύγει πάνω απο 10% διείσδυση το μονο που παράγει ειναι αυξηση του κοστους ζωής και καθολου οικολογία, με μονους κερδισμένους τους κατασκευαστές/εγκαταστάτες Τα ev έρχονται σωρηδόν και θα ωριμάσει σαν αγορα όταν η ίδια η αγορά δει οτι πρακτικά συμφέρει να έχουμε μαζικά ev. Οποιος θέλει να την χρηματοδοτήσει αγοράζοντας alpha-beta testing προϊόντα, δικαιωμα και επιλογή, αλλά να προσπαθεί να με πείσει οτι είναι εξυπνη αγορα, μονο αφελή θα τον χαρακτήριζα Οι παρουσες τιμές κόστους ενέργειας δεν θα ισχύουν πάντα, αλλά αν τα ev μπουν μαζικα, αναλογα μαζική θα ειναι και η αυξηση των φορων στο ρεύμα. Οπως πριν απο 10 χρονια, ενω το βαρελι πετρελαιου ήταν πιο ακριβό απο σημερα, ωστόσο η τιμή λιανικης ήταν φθηνότερα του σημερα (λέγε με φόροι)
primeragt Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Μάλιστα....... Και νόμισα ότι το thread σχολιάζει την ηλεκτροκίνηση ή έστω τα της TESLA...Θετικά ή αρνητικά... Τώρα φαίνεται ότι το πράγμα πάει αλλού. Καπιταλισμός ...Βουδισμός..... μ@λ@κες... και διάφορα άλλα φαιδρά... Seems legit.... συνεχίστε... Δες και που απανταω ομως. Δεν τα εβγαλα απο το κεφαλι μου προφανεστατα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα