Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 22 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Αυτος είναι ο ενας τροπος σκεψης, ο άλλος είναι ότι υποστηριζω ένα προιον που βρίσκετε σε Alpha φαση και οπου παει...Ότι βγαλει κτλπ κτλπ, αυτό συμβαινει πλεον σχεδόν παντου...Εξου και τα kickstarter και λοιπα παρομοια...Ολοι οι developers (κάθε είδους) φοβούνται να σπρωξουν ετοιμα λεφτα και ζητανε τα δικα μας...Εμεις πρεπει να κρινουμε αν θα τα δωσουμε η όχι...Εσυ και εγω λεμε όχι ας πουμε, χιλιαδες αλλοι όμως λενε ναι παρτε τα...Δεν βλεπω το πρόβλημα ακριβως... Το πρόβλημα βρίσκεται όχι στο προϊόν, αλλά στις υποδομές που πρέπει να δημιουργηθούν για να το υποστηρίξουν. Όταν η apple πχ πλάσαρε το smartphone, αυτό δεν είχε κάποια συνέπεια σε κάποιον που δεν ήθελε να το πάρει. Ούτε κρατικές επιχορηγήσεις δύνονταν σε αυτόν που το αγόρασε, ούτε φοροαπαλλαγές, ούτε "φθηνή" φόρτιση, ούτε νέα εργοστάσια και γραμμές μεταφοράς θα έπρεπε να κατασκευαστούν. Εάν η τεσλα πχ, συνεργαζόταν με εταιρείες (πράσινης) ενέργειας, και για κάθε αυτοκίνητο που πωλούσε θα έμπαινε αντίστοιχα και το ισάξιο ποσό μέσα στο δίκτυο, ή εάν οι σταθμοί φόρτισης τροφοδοτούνταν ανεξάρτητα από τα PV της πχ και οι καταναλωτές πλήρωναν και ανάλογα, τότε κανένα απολύτως πρόβλημα δεν θα υπήρχε. Αλλά τώρα έχουμε πλούσιους, να πιάνουν αυτοκίνητα των 100 000 με φοροαπαλλαγή και επιδόματα, ενώ ταυτόχρονα τα φορτίζουν από το ρεύμα που χορηγείτε και φορολογείτε σαν κοινωνικό αγαθό, ενώ οι υπόλοιποι μ@λ@κες, πληρώνουν 1+ ευρώ το λίτρο φόρο για να κινούν τον κουβά τους και ταυτόχρονα πρέπει να τους στήσουν και σταθμούς φόρτισης. 1
Droulas13 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Οπότε μεταξύ δυο διαφορετικών τεχνολογιών, γιατί να επιλεχθούν έτσι στα τυφλά λόγω μάρκετινγ αυτή τη στιγμή τα BEV αφού ακόμα χρειάζονται τεχνολογική βελτίωση και μετά βίας καλύπτουν βασικές ανάγκες? Θες να μας πεις ότι μερικά εκατομμύρια ανθρώπων έχουν πάρει αυτοκίνητο που μετά βίας καλύπτει βασικές ανάγκες τους και είναι όλοι τους κλινικά ηλίθιοι να το αντιληφθούν; (ορισμένοι έχουν πάρει και 2ο και 3ο BEV) Ή μήπως ψεύδεσαι και παραπλανάς όσους σε διαβάζουν και δεν το έχουν ψάξει και αύριο μεθαύριο θα αναπαράγουν λανθασμένα, ότι τα BEV "μετά βίας καλύπτουν βασικές ανάγκες";
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Ta 350km του βασικού model3 των $35k, τα 380km του bolt, τα 360km του leaf, πάλι των 30-40 000 που θέλουν και ώρες να φορτιστούν, ναι μετά βίας καλύπτουν τις βασικές ανάγκες. Ακόμα και η εμβέλεια των 500km από τα αμάξια των 50+ χιλιάδων, πάλι βασική είναι. Εκτός εάν θεωρείς ότι ένα αυτοκίνητο είναι για μόνο μέσα στην πόλη, σπίτι-δουλειά και εάν έχεις ιδιόκτητο γκαράζ να το φορτίζεις κάθε νύχτα. Όταν φτάσει και το απλό οικονομικό μοντέλο των 15 000, τα 500+km, τότε ξανασυζητάμε εάν καλύπτουν τις βασικές ανάγκες. Τα μερικά εκατομμύρια (που παίζει να μην είναι καν τόσα, το leaf πούλησε παγκοσμίως συνολικά 300 000 κομμάτια, άλλα 300-400 η tesla) είναι πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με τους δις χρήστες αυτοκινήτων που υπάρχουν. Οπότε μάλλον αυτός που παραπλανά είσαι εσύ.
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Προς το παρον ολοι με τα ICE μολυνουν τον αερα που αναπνεουν ολοι, προκαλουν ανυπολογιστες βλαβες υγειας και χρεωνονται ολοι μεσω των συστηματων υγειας το κοστος για αυτο. Το οποιο ειναι λογαριθμικα μεγαλυτερο απο τις φοροαπαλλαγες των EV. Τα οποια δεν μολυνουν την ατμοσφαιρα. Οποτε ειναι εξωφρενικα υποκριτικο να διαμαρτυρεστε εσεις, αντι στα αληθεια να διαμαρτυρονται οι κατοχοι ΕV για αυτα που τους προκαλειτε και τους κοστιζετε εσεις. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από sattack 2
Vagosman Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, Whargoul είπε Ta 350km του βασικού model3 των $35k, τα 380km του bolt, τα 360km του leaf, πάλι των 30-40 000 που θέλουν και ώρες να φορτιστούν, ναι μετά βίας καλύπτουν τις βασικές ανάγκες. Ακόμα και η εμβέλεια των 500km από τα αμάξια των 50+ χιλιάδων, πάλι βασική είναι. Εκτός εάν θεωρείς ότι ένα αυτοκίνητο είναι για μόνο μέσα στην πόλη, σπίτι-δουλειά και εάν έχεις ιδιόκτητο γκαράζ να το φορτίζεις κάθε νύχτα. Όταν φτάσει και το απλό οικονομικό μοντέλο των 15 000, τα 500+km, τότε ξανασυζητάμε εάν καλύπτουν τις βασικές ανάγκες. Τα μερικά εκατομμύρια (που παίζει να μην είναι καν τόσα, το leaf πούλησε παγκοσμίως συνολικά 300 000 κομμάτια, άλλα 300-400 η tesla) είναι πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με τους δις χρήστες αυτοκινήτων που υπάρχουν. Οπότε μάλλον αυτός που παραπλανά είσαι εσύ. Eίσαι λάθος, στατιστικά καλύπτει τις ανάγκες τις πλειοψηφίας των χρηστών ακόμα και σε Αμερικάνικο περιβάλλον οπου έχει μεγάλες αποστάσεις. Αν οντως χρειαστεί να κάνεις ταξίδι υπάρχουν τα δίκτυα ταχυφορτιστών. Μην βάζεις σύγκριση την Ελλάδα γιατι δεν μπορεί να υπάρξει μέτρο. Σε Ευρωπαικές πόλεις φορτίζεις και στο δρόμο πλέον υπο κανονική τάση. Μην αναμασάμε το γεγονός οτι δεν υπάρχουν ακόμα υποδομές. Θα υπάρξουν. Πόσες φορές εχεις χρειαστεί να κάνεις πάνω απο 350χλμ σε μια διαδρομή ποσοστιαία; Προσωπικά κατω του 5% της χρήσης του αυτοκινήτου μου. 1
primeragt Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Σε περιοριζουν ή οχι οι ταχυφορτιστες και η τοποθεσια τους στο πως θα κανεις το ταξιδι σου ή οχι? Το οτι τα κλασικα αυτοκινητα μολυνουν ειναι γνωστο. Το οτι με το επιπλεον ογκο των bev και αποκλεισμο των ice θα γεμισουμε Πτολεμαιδες αν δεν υπαρξουν ταυτοχρονες υποδομες παλι ειναι λιγο πολυ γνωστο θελω να πιστευω. Καλα χρυσα τα tesla leaf bolt kona κλπ κλπ αλλα πρεπει να γινουν υποδομες για μαζικη εφαρμογη τους αν δεν το καταλαβαινετε δεν φταιμε οι υπολοιποι. Ε αφου φορτιζεις στο δρομο 1-2 ηλεκτρικα ανα μερικα δεκαδες τετραγωνα ειναι το ιδιο και το αυτο με το να φορτιζεις μερικα δεκαδες ηλεκτρικα αν τετραγωνο και να εχεις το φαινομενο χταποδοποιημενων καλωδιων πανω στα πεζοδρομια ή και αν δεν το εχεις απλα σκεψου ποσα λεφτα χρειαζονται τη δεδομενη στιμγη για να γεμισουμε χιλιαδες φορτιστες πανω στα πεζοδρομια.
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Vagosman είπε Eίσαι λάθος, στατιστικά καλύπτει τις ανάγκες τις πλειοψηφίας των χρηστών ακόμα και σε Αμερικάνικο περιβάλλον οπου έχει μεγάλες αποστάσεις. Αν οντως χρειαστεί να κάνεις ταξίδι υπάρχουν τα δίκτυα ταχυφορτιστών. Μην βάζεις σύγκριση την Ελλάδα γιατι δεν μπορεί να υπάρξει μέτρο. Σε Ευρωπαικές πόλεις φορτίζεις και στο δρόμο πλέον υπο κανονική τάση. Μην αναμασάμε το γεγονός οτι δεν υπάρχουν ακόμα υποδομές. Θα υπάρξουν. Πόσες φορές εχεις χρειαστεί να κάνεις πάνω απο 350χλμ σε μια διαδρομή ποσοστιαία; Προσωπικά κατω του 5% της χρήσης του αυτοκινήτου μου. Δεν καλύπτει τις ανάγκες, καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες. Έχει τεράστια διαφορά. Οποιασδήποτε άλλες ανάγκες καλύπτονται με την προϋπόθεση ότι θα βρεις ελεύθερο ταχυφορτιστή και έχεις σκοπό να κάτσεις να περιμένεις εκεί μισή+ ώρα. Με άλλα λόγια, δεν μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς μεγάλη στάση, Δεν μπορείς από την Αθήνα να πας μονοήμερη στην Πάτρα για το καρναβάλι που θα γίνεται πανικός με τους επισκέπτες. Δεν μπορείς να πας στην γιαγιά σου στο χωριό χωρίς να πρέπει να εγκαταστήσει το κάθε κολοκοτρονίτσι φορτιστές και παρεμφερή, και θα πρέπει να τον βρείς και άδειο για να καταφέρεις να επιστρέψεις. Το θα υπάρξουν υποδομές, που θα βολεύουν κιόλας δεν το εγγυάται κανένας. Και άλλες υποδομές θες σήμερα, άλλες θα θέλεις σε 10 χρόνια. Τι θα κάνεις του παλιούς φορτιστές των 200 000 που γέμισες του τόπους και θα είναι απαρχαιωμένοι (υποθέτουμε ότι θα βελτιωθούν οι μπαταρίες, και υποθέτουμε ότι θα μπορούν να φορτίζουν και πιο γρήγορα)? Θα τους πετάξεις? Υπό κανονική τάση θέλεις 4+ ώρες να γεμίσεις. Θέλω να σε δώ να το κάνεις στο δρόμο. Και τι γίνεται εάν μέσα στα επόμενα 10 χρόνια γίνει πραγματικότητα ο ισχυρισμός της Toyota, και όλα κινηθούν προς το Υδρογόνο? Η θα αφήσεις στην άκρη την μεγάλη εμβέλεια και το 5λεπτο γέμισμα του υδρογόνου για να γεμίζεις μπαταρίες? Ήδη σήμερα όλα τα FCEV, ακόμα και αν είναο η πρώτη γενιά. έχουν 500+ km range. Το Nexo έχει 800! Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul 1
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Πτολεμαιδες φτιαχνουν οι υπαναπτυκτοι. Οι αλλοι προχωρανε. Σα χταποδι μπορεις να χτυπιεσαι οσο θελεις, αλλα το τσουναμι ξεκινησε και δεν μπορεις πλεον να το σταματησεις. Οι κινεζοι με το δικτατορικο τους καθεστως πηραν αποφαση οτι μονομπλοκ 1δισ κοσμος θα υποστηριξουν τα ΕV για το τριπτυχο περιβαλλον-οικονομια-ενεργειακη αυτονομια που ανεφερα πριν. Θα δουμε τι θα κανουν οι Αμερικανοι που εχουν στα χερια τους ακομα το πλεονεκτημα...
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, sattack είπε Πτολεμαιδες φτιαχνουν οι υπαναπτυκτοι. Οι αλλοι προχωρανε. .... Οι κινεζοι με το δικτατορικο τους καθεστως πηραν αποφαση οτι μονομπλοκ 1δισ κοσμος θα υποστηριξουν τα ΕV για το τριπτυχο περιβαλλον-οικονομια-ενεργειακη αυτονομια που ανεφερα πριν. Τότε μπορείς να μας το εξηγήσεις αυτό? Chinese companies to build 700 coal plants in and outside China Αναφορά σε κείμενο Overall, 1,600 coal plants are planned or under construction in 62 countries, said Urgewald, which uses data from the Global Coal Plant Tracker portal. The new plants would expand the world's coal-fired power capacity by 43 per cent. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, primeragt είπε Και τελος δεν γουσταρω ρε αδερφε να πληρωνω και εγω για να γινεις εσυ alpha tester σε ενα καταναλωτικο προιον ειναι σαν να μου λες δεν θες ννα πληρωνεις για δρομους γιατι δεν εχεις αυτοκινητο...Δεν νοιαζεται κανεις,ετσι γινοταν η δουλεια και ετσι θα γινεται... Για αυτα με τους φορτιστες κτλπ που λες η απαντηση μου ειναι πως γινεται στα κινητα?ο καθενας βαζει οτι καλωδιο γουσταρει... 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Αλλά τώρα έχουμε πλούσιους, να πιάνουν αυτοκίνητα των 100 000 με φοροαπαλλαγή και επιδόματα, ενώ ταυτόχρονα τα φορτίζουν από το ρεύμα που χορηγείτε και φορολογείτε σαν κοινωνικό αγαθό, ενώ οι υπόλοιποι μ@λ@κες, πληρώνουν 1+ ευρώ το λίτρο φόρο για να κινούν τον κουβά τους και ταυτόχρονα πρέπει να τους στήσουν και σταθμούς φόρτισης. Δεν βλεπω να υπαρχει αλλη επιλογη ομως(τουλαχιστον οχι τοσο ευκολη),αλλιως δεν θα δουλεψει ποτε το ολο εγχειρημα παω σε εναλλακτικους τροπους και φευγω απο τους κινητηρες εσωτερικης καυσης...
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε ειναι σαν να μου λες δεν θες ννα πληρωνεις για δρομους γιατι δεν εχεις αυτοκινητο...Δεν νοιαζεται κανεις,ετσι γινοταν η δουλεια και ετσι θα γινεται... Για αυτα με τους φορτιστες κτλπ που λες η απαντηση μου ειναι πως γινεται στα κινητα?ο καθενας βαζει οτι καλωδιο γουσταρει... Τους δρόμους και άλλα τόσα τους πληρώνουν όσοι έχουν αυτοκίνητο με την τεράστια φορολογία στα καύσιμα, ~1ευρώ το λίτρο. Οι τύποι με τα ηλεκτρικά που τους χρησιμοποιούν, όχι απλα δεν πληρώνουν τίποτα για την κίνηση τους, αλλά τους δίνουμε και επιδόματα.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 30 λεπτά πριν, primeragt είπε Ε αφου φορτιζεις στο δρομο 1-2 ηλεκτρικα ανα μερικα δεκαδες τετραγωνα ειναι το ιδιο και το αυτο με το να φορτιζεις μερικα δεκαδες ηλεκτρικα αν τετραγωνο και να εχεις το φαινομενο χταποδοποιημενων καλωδιων πανω στα πεζοδρομια ή και αν δεν το εχεις απλα σκεψου ποσα λεφτα χρειαζονται τη δεδομενη στιμγη για να γεμισουμε χιλιαδες φορτιστες πανω στα πεζοδρομια. Φανταζομαι το 1930 στα καφενεια της Ελλαδας τυπους να λενε τα ιδια που λες και εσυ για τα βενζιναδικα...καλως ηρθες στο 2018! Βλεπεις αμαξια στοιβαγμενα στα βενζιναδικα και χλμ καλωδιων παραδιπλα?Η μηπως εν μια νυχτη χτιστηκαν μερικα χιλιαδες βενζιναδικα...?Μην φερνεις την καταστροφη σε παρακαλω... 2 λεπτά πριν, Whargoul είπε Τους δρόμους και άλλα τόσα τους πληρώνουν όσοι έχουν αυτοκίνητο με την τεράστια φορολογία στα καύσιμα, ~1ευρώ το λίτρο. Οι τύποι με τα ηλεκτρικά που τους χρησιμοποιούν, όχι απλα δεν πληρώνουν τίποτα για την κίνηση τους, αλλά τους δίνουμε και επιδόματα. Επισης φανταζομαι αντιστοιχους παππουδες που ειχαν αλογα να λενε το ιδιο μετα τον πολεμο...guess what?
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Δεν βλεπω να υπαρχει αλλη επιλογη ομως(τουλαχιστον οχι τοσο ευκολη),αλλιως δεν θα δουλεψει ποτε το ολο εγχειρημα παω σε εναλλακτικους τροπους και φευγω απο τους κινητηρες εσωτερικης καυσης... Φυσικά και υπάρχει. Κατ αρχήν δώσε το ωφελήματα, στην ανανέωση του στόλου. Έιτε με Hybrids, είτε με Euro6 κινητήρες. Η διαφορά θα είναι άμεση και τεράστια. Μετά μπορείς να δώσεις κάποια λογικά ωφελήματα στα ηλεκτρικά. Αλλά λογικά. Όχι να τους χαρίζεις τα πάντα και να τους δίνεις και άλλα από πάνω. Πχ αυτοί με το υδρογόνο, πληρώνουν οι ίδιοι τα καύσιμα τους και την παραγωγή τους. Δεν παρασιτούν στο δίκτυο σαν τα BEV. 4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Φανταζομαι το 1930 στα καφενεια της Ελλαδας τυπους να λενε τα ιδια που λες και εσυ για τα βενζιναδικα...καλως ηρθες στο 2018! Βλεπεις αμαξια στοιβαγμενα στα βενζιναδικα και χλμ καλωδιων παραδιπλα?Η μηπως εν μια νυχτη χτιστηκαν μερικα χιλιαδες βενζιναδικα...?Μην φερνεις την καταστροφη σε παρακαλω... Επισης φανταζομαι αντιστοιχους παππουδες που ειχαν αλογα να λενε το ιδιο μετα τον πολεμο...guess what? Βάζαν βενζίνη στα άλογα? Τα πρώτα αυτοκίνητα κινούνταν στους δρόμους με τα άλογα και τις άμαξες. Δεν έφτιαξαν δρόμους ειδικά γι΄αυτά. Όταν έγιναν μεγάλο νούμερο άρχισαν να δημιουργούνται δρόμοι για αμάξια. Τα βενζινάδικα στήθηκαν σιγά σιγά επειδή τα αμάξια ήρθαν για να μείνουν. Τα BEV δεν υπάρχει κάτι που λέει ότι θα πετύχουν και θα πρέπει να τους βάλουμε από την αρχή φορτιστές πριν καν αρχίσουν να πωλούνται. Εϊναι ακριβώς το αντίθετο με τα βενζινάδικα. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Whargoul είπε Φυσικά και υπάρχει. Κατ αρχήν δώσε το ωφελήματα, στην ανανέωση του στόλου. Έιτε με Hybrids, είτε με Euro6 κινητήρες. Η διαφορά θα είναι άμεση και τεράστια. Μετά μπορείς να δώσεις κάποια λογικά ωφελήματα στα ηλεκτρικά. Αλλά λογικά. Όχι να τους χαρίζεις τα πάντα και να τους δίνεις και άλλα από πάνω. Πχ αυτοί με το υδρογόνο, πληρώνουν οι ίδιοι τα καύσιμα τους και την παραγωγή τους. Δεν παρασιτούν στο δίκτυο σαν τα BEV. Υπαρχει λογος που δεν το κανουν ομως?Που δεν δινουν αυτα τα ωφελη και στο υδρογονο?Υπαρχει μια κλικα θεωρεις που ευνοει τα ηλεκτρικα μονο?Υποθετω πως οχι και οτι δεν γινεται για λογους που ισως δεν μπορουμε καν να φανταστουμε γιατι ειμαστε τυχαιοι τυποι που γραφουμε αρλουμπες σε ενα φορουμ... 2 λεπτά πριν, Whargoul είπε πρώτα αυτοκίνητα κινούνταν στους δρόμους με τα άλογα και τις άμαξες οπου δρομους βαλε χωμα...οχι ασφαλτο!Ο δρομος ηρθε με τις ροδες...Εγινε σε μια νυχτα?Οχι...Σιγα σιγα απο τις κεντρικες οδους προς τις μικροτερες...Επρεπε αυτοι που δεν ειχαν αυτοκινητα να ξεσηκωθουν και να που δεν το δεχομαστε?Ειναι παρανομο?Το χτιζετε στην πλατη μας?
Droulas13 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Ta 350km του βασικού model3 των $35k, τα 380km του bolt, τα 360km του leaf, πάλι των 30-40 000 που θέλουν και ώρες να φορτιστούν, ναι μετά βίας καλύπτουν τις βασικές ανάγκες. Ακόμα και η εμβέλεια των 500km από τα αμάξια των 50+ χιλιάδων, πάλι βασική είναι. Εκτός εάν θεωρείς ότι ένα αυτοκίνητο είναι για μόνο μέσα στην πόλη, σπίτι-δουλειά και εάν έχεις ιδιόκτητο γκαράζ να το φορτίζεις κάθε νύχτα. Όταν φτάσει και το απλό οικονομικό μοντέλο των 15 000, τα 500+km, τότε ξανασυζητάμε εάν καλύπτουν τις βασικές ανάγκες. Τα μερικά εκατομμύρια (που παίζει να μην είναι καν τόσα, το leaf πούλησε παγκοσμίως συνολικά 300 000 κομμάτια, άλλα 300-400 η tesla) είναι πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με τους δις χρήστες αυτοκινήτων που υπάρχουν. Οπότε μάλλον αυτός που παραπλανά είσαι εσύ. Δεν θεωρώ βασική ανάγκη το να μην χρειάζεται να κάνεις 20-30 λεπτά στάση κάθε δύο ώρες οδήγησης. Για την ακρίβεια, το ακριβώς αντίθετο. Θεωρώ την ξεκούραση ανάμεσα σε μεγάλα διαστήματα οδήγησης βασική ανάγκη που πρέπει να καλύπτεται. Εδώ βλέπουμε έναν κάτοχο model x που μετά βίας κάλυψε την βασική του ανάγκη να διανύσει 4,637 km μέσα σε 3,5 ημέρες: Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από Droulas13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα