primeragt Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 26/9/2018 στις 7:54 ΜΜ, Ather είπε Fun fact το dubai ΔΕ βασίζεται στο πετρέλαιο. Κατά τα άλλα σε λίγο θα βγουν τα οικονομικά στοιχεία του τριμήνου και θα μάθουμε τη συνέχεια. Σε διάφορα fora αναφέρουν ότι υπάρχουν εμφανώς αυξημένα model 3 στους δρόμους. Περί δικτύου στα σταθμών κλπ... στόχος είναι το δίκτυο να έχει ενέργεια από ΑΠΕ. Είχα δει ένα ενδιαφέρον επεισόδιο (Through the Wormhole) όπου έλεγε πώς θα λυθεί το ενεργειακό πρόβλημα του πλανήτη (θα υπάρχουν ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί με φωτοβολταϊκά στο διάστημα και θα "τηλεμεταφέρουν" ενέργεια στη Γη). Η τηλεμεταφορά ενέργειας έχει γίνει ήδη εργαστηριακά και οι δυσκολίες που έχουν είναι στο πώς θα φτιάξουν αυτοματοποιημένα τους σταθμούς και το πώς θα τους στείλουν φτηνά σε τροχιά γύρω από τη Γη. Για το αν θα πάμε στα ηλεκτροκίνητα οχήματα; Με δεδομένο ότι οι μπαταρίες βελτιώνονται και οι τιμές πέφτουν εκτιμώ , όπως και πολλοί άλλοι ότι είναι μονόδρομος. (φωτογραφικά φιλμ, minitel, windows 7, σκληροί δίσκοι, altavista, non smart κινητά κοκ) Συνεπώς αν τα καταφέρει ο Elon το επόμενο διάστημα θα δούμε όλες τις εταιρίες άμεσα να στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση, με ό,τι συνέπειες έχει αυτό για την ιστορία του πετρελαίου. Ζούμε εκπληκτικούς καιρούς μένει μόνο να αλλάξει και ο καπιταλισμός Επέκταση Καλη τυχη στις ΑΠΕ να συντηρησουν ενα ολοκληρο συστημα απο οδικες μεταφορες. Πραγματικα θα ηθελα να το δω με τις δεδομενες τεχνολογικες δυσκολιες που ηφιστανται. Οσο για τους διαστημικους τηλεμεταφερομενους σταθμους μην σε απασχολει θα τους στειλει σχεδον τζαμπα ο Ελονας με τη SPACE X. To οτι με τις υπαρχουσες τεχνολογιες στα πανελ θα γεμισουμε τον ουρανο με τους σταθμοπυς αυτους και θα πρεπει νε βλεπουμε τον ηλιο απο τις χαραμαδες τους αν θελουμε να εξαρτομαστε αποκλειστικα απο αυτους δεν περνα κανενος απο το μυαλο. Ολα γαματα ειναι στη θεωρεια, στη πραξη ομως ολος περιεργος κολανε και δεν γινεται ποτε τιποτε. Και οχι μην αοαταστε αν ηταν οικονομικα και τεχνικα εφικτο θα γινονταν γιατι θα ειχε πολυ ψωμι η φαση. Αν κατι αλλαζει δραματικα εναν κλαδο ολοι θελουν να παρουν μερος γιατι οι πρωτοποροι αρπαζουν παντα το μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας. Οποτε να ειστε σιγουροι οτι αν υπηρχε ενας νεος επαναστατικος τροπος να παραξουμε ενεργεια τα φραγκα θα βρισκονταν εν ριπη οφθαλμου απλα και μονο γιατι θα επεστρεφαν πολλαπλασια και με μεγαλη διαρκεια στο χρονο. Στις 26/9/2018 στις 8:37 ΜΜ, Ather είπε Fun fact ο ίδιος έχει δηλώσει αναρχικός. Διάφοροι του κλάδου της οικονομίας πιστεύουν ότι το τρέχον οικονομικό σύστημα θα αλλάξει λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας, δηλαδή δε θα γίνει κάποια επανάσταση για να επιβληθεί άλλο μοντέλο. Φράσεις όπως Παγκόσμιο Εγγυημένο Εισόδημα έρχονται από άτομα στυλ Μπιλ Γκέιτς κλπ κλπ. Ελπίζω να μη χάλασα πολύ το thread. Τώρα που το σκέφτομαι και ο Steve Jobs είχε μία κλίση στο βουδισμό, φευγάτοι όλοι τους. Και να θέλεις να αγιάσεις: Επέκταση Καλα βλ@κες που να ειναι κολημενοι με τα αυτοκινητα τους θα βρεις πολλους, μ@μ@κες που να θελουν να βοηθησουν εθελοντικα μια ιδιοτικη εταιρεια λιγους. Καλοι και οι λογοι απο Gates κλπ κλπ αλλα βγαινουν ολος περιεργος αγου πρωτα κονομησαν για χιλιες ζωες. Αλλιως αν θελει να εχει βαρυτητα ο λογος του ας χαρισει τα χρηματα του και ας κρατησει ενα λογικο ποσο κοντα στο εγγυημενο εισοδημα που κοκορευεται για να ζησει. Μεχρι τοτε ειναι απλα αλλα λογια να αγαπιομαστε. Επισης και 10 κλισεις να ειχε ο Jobs στον Βουδισμο δεν τον κανει λιγοτερο καπιταλα εκτως και αν ειναι αποκλειστικο προνομιο ολων των αλλων εκτος των Βουδιστων ξερω γω.
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 26/9/2018 στις 8:37 ΜΜ, Ather είπε [...] Φράσεις όπως Παγκόσμιο Εγγυημένο Εισόδημα έρχονται από άτομα στυλ Μπιλ Γκέιτς κλπ κλπ.[...] Μόνο που ο Bill Gates δεν είναι CEO, ιδιοκτήτης κλπ εταιρειών εδώ και πολλά χρόνια, + δίνει και από τα προσωπικά του λεφτά και από τα ιδρύματα του αρκετά (της τάξης των πολλών εκατομμυρίων ή και δις) για βασική έρευνα σε θέματα σχετικά με την ευημερία αναπτυσσομένων χωρών, ενέργειας και ασθενειών, που κανείς άλλος δεν κάνει. Έχει αποδείξει ότι ανήκει (πλέον) σε άλλη κατηγορία δισεκατομμυριούχων που δεν τους νοιάζει μόνο να στοιβάζουν χρήμα αλλά θέλουν να αφήσουν ερευνητικό έργο πίσω τους.
Vagosman Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μου επιτρέπεις μια διόρθωση; Στις 26/9/2018 στις 2:03 ΜΜ, Fubar.gr είπε Οι πρώτοι κινητήρες εσωτ. καύσης αντικατέστησαν τα άλογα, οπου τα πλεονεκτήματα των μεν έναντι των δε είναι πολλά και σαφή. Εδώ γίνεται μία προσπάθεια προώθησης των BEV έναντι των ICE οπου τα πλεονεκτήματα είναι πιό υποκειμενικά και ασαφή, ενώ ταυτόχρονα έχουν και σημαντικά μειονεκτήματα. Τα πρώτα άλογα αντικατέστησαν τη χειρονακτική εργασία στα χωράφια και το περπάτημα, οπου τα πλεονεκτήματα των μεν έναντι των δε είναι πολλά και σαφή. Εδώ γίνεται μία προσπάθεια προώθησης των ICE έναντι των αλόγων οπου τα πλεονεκτήματα είναι πιό υποκειμενικά και ασαφή, ενώ ταυτόχρονα έχουν και σημαντικά μειονεκτήματα. Σε λίγα χρόνια ισως και να φαίνεσαι σκοταδιστής και παρελθολάγνος. Απλά καταπιάστηκα απο την παραπάνω πρόταση για να τονίσω οτι δεν μπορούμε να ζούμε για πάντα στο παρελθόν. Τα πρώτα ICE έκαιγαν 1λίτρο το χιλιόμετρο σαν τα σημερινά τανκς. Σήμερα ήρθε η βελτίωση λόγω εξέλιξης και νομοθεσίας. Σήμερα τα πρώτα BEV/ηλεκτρικά, ζεσταίνονται, εχουν αργή φόρτιση και range anxiety, αύριο ισως και να πετάμε στον προορισμό μας. 1
isay Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 27/9/2018 στις 8:40 ΠΜ, Vagosman είπε ... Σήμερα τα πρώτα BEV/ηλεκτρικά, ζεσταίνονται, εχουν αργή φόρτιση και range anxiety, αύριο ισως και να πετάμε στον προορισμό μας. Δεν είναι λάθος αυτά που γράφεις, αλλά εγω έχω μια αλλη φιλοσοφία. ΜΕΧΡΙ να γινουν αυτά, δηλαδη να ωριμάσει η τεχνολογία και να ισοσκελιστουν τα κοστη, προτιμώ τις πιο οικονομικές και πρακτικά δοκιμασμενες λύσεις. Δεν έχω κανενα λογο να είμαι beta tester, ειδικά αν πρεπει να σκάσω και ένα βαρέλι δικά μου λεφτα. Αν αυτό γίνει σε 2 τέρμινα (μέρες, εβδομάδες, μήνες, ετη, δεκαετίες, κλπ) με το καλό να γίνει, αλλά μεχρι τότε αφήνω τους αλλους να πληρώσουν αυτή την βελτίωση.
Vagosman Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 27/9/2018 στις 8:50 ΠΜ, isay είπε Δεν είναι λάθος αυτά που γράφεις, αλλά εγω έχω μια αλλη φιλοσοφία. ΜΕΧΡΙ να γινουν αυτά, δηλαδη να ωριμάσει η τεχνολογία και να ισοσκελιστουν τα κοστη, προτιμώ τις πιο οικονομικές και πρακτικά δοκιμασμενες λύσεις. Δεν έχω κανενα λογο να είμαι beta tester, ειδικά αν πρεπει να σκάσω και ένα βαρέλι δικά μου λεφτα. Αν αυτό γίνει σε 2 τέρμινα (μέρες, εβδομάδες, μήνες, ετη, δεκαετίες, κλπ) με το καλό να γίνει, αλλά μεχρι τότε αφήνω τους αλλους να πληρώσουν αυτή την βελτίωση. Συμφωνώ αλλα δεν μας επιβάλλουν να είμαστε beta tester. Οποιος θέλει, έχει το μεράκι και την οικονομική δυνατότητα το κάνει. Κάποιος πρέπει να γινει ομως μπέτα τέστερ αλλιως δεν θα προχωρήσουμε ποτέ. Beta tester και οι Γερμανοι μας κάνουν με τα πειράματα σε νέους κινητήρες (πρώτους FCI) Beta tester και η κινητή τηλεφωνία (Samsung) με μπαταρίες στα όρια με αποτέλεσμα να σκάνε κτλ. Beta tester είμαστε στα πάντα και εκει έγκειται η ανθρώπινη εξέλιξη. Trial & Error. Κανείς δεν μπορει να δημιουργήσει το τέλειο Day 1
Fubar.gr Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 27/9/2018 στις 8:40 ΠΜ, Vagosman είπε Τα πρώτα άλογα αντικατέστησαν τη χειρονακτική εργασία στα χωράφια και το περπάτημα, οπου τα πλεονεκτήματα των μεν έναντι των δε είναι πολλά και σαφή. Εδώ γίνεται μία προσπάθεια προώθησης των ICE έναντι των αλόγων οπου τα πλεονεκτήματα είναι πιό υποκειμενικά και ασαφή, ενώ ταυτόχρονα έχουν και σημαντικά μειονεκτήματα. Όταν συγκρίνουμε περπάτημα, άλογα και αυτοκίνητα, συγκρίνουμε 3 διαφορετικά πράγματα οπου το κάθε ένα έχει σαφή πλεονεκτήματα έναντι του άλλου. Στη σύγκριση BEV και ICE είναι το ίδιο προιόν, που κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά, με μόνη διαφορά την πηγή ενέργειας. Γι αυτό και τα επιχειρήματα υπέρ του ενός ή του άλλου είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικά. Για παράδειγμα, ενα απο τα πλεονεκτήματα που δηλώνουν οι χρήστες των μπαταριοκίνητων είναι οτι κάθε πρωί που ξεκινούν είναι πλήρως φορτισμένο και δέν χρειάζεται να πηγαίνεις στο βενζινάδικο. Εγώ προσωπικά βρίσκω πίο μεγάλο μπελά το οτι θα πρέπει να το παρκάρεις πάντα σε συγκεκριμένο σημείο και να κουμπώνεις και ξεκουμπώνεις κάθε μέρα τη φύσα, παρα να ξοδέψεις 5 λεπτά απο το χρόνο σου μία φορά την εβδομάδα για να πας στο βενζινάδικο. Στις 27/9/2018 στις 8:40 ΠΜ, Vagosman είπε Τα πρώτα ICE έκαιγαν 1λίτρο το χιλιόμετρο σαν τα σημερινά τανκς. Σήμερα ήρθε η βελτίωση λόγω εξέλιξης και νομοθεσίας. Σήμερα τα πρώτα BEV/ηλεκτρικά, ζεσταίνονται, εχουν αργή φόρτιση και range anxiety, αύριο ισως και να πετάμε στον προορισμό μας. Στην πραγματικότητα, τα BEV είναι παλιότερα απο τα ICE. Μόλις βελτιώθηκαν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης τα μπαταριοκίνητα παραγκωνίστηκαν, για τους ίδιους πρακτικούς λόγους που ισχύουν μέχρι και σήμερα. Οι ηλεκτροκινητήρες και οι μπαταρίες εξελίσσονται διαρκώς απο τότε σε άλλες εφαρμογές. Είναι λάθος να νομίζουμε οτι τα BEV είναι στα παιδικά τους βήματα και υπάρχουν τα τεράστια περιθώρια βελτίωσης. Για παράδειγμα, το EV-1 του 1998 είχε εμβέλεια 160 μίλια με μπαταρία NiMH 26 KWh που ισοδυναμεί με 162 Wh/mi. Το Model 3 εχει κατανάλωση 270 Wh/mi. Φυσικά δέν μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων γιατι έχουν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, όμως είναι ενδεικτικό οτι ήδη απο τότε η τεχνολογία ήταν σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. Η γρήγορη φόρτιση δέν είναι μόνο τεχνολογικό θέμα, αλλά κυρίως ζήτημα logistics. Για να φορτίσει γρήγορα μία μπαταρία χρειάζεται να μεταφερθούν πολύ μεγάλα ποσά ενέργειας σε μικρό χρονικό διάστημα. Αυτό ποτε δέν θα είναι απλό ή φτηνό. Όσο για το να πετάμε στον προορισμό μας, αυτό το φαντάζονται ήδη απο τη δεκαετία του 1950, ακριβώς επειδή και τότε πίστευαν οτι υπάρχουν υπερβολικά περιθώρια εξέλιξης. Στις 27/9/2018 στις 8:40 ΠΜ, Vagosman είπε Σε λίγα χρόνια ισως και να φαίνεσαι σκοταδιστής και παρελθολάγνος. Απλά καταπιάστηκα απο την παραπάνω πρόταση για να τονίσω οτι δεν μπορούμε να ζούμε για πάντα στο παρελθόν. Δέν είμαι οπαδός της αλλαγής για χάρη της αλλαγής. Εδώ έχουμε μία περίπτωση οπου η νέα λύση έχει σημαντικά μειονεκτήματα σε σχέση με αυτό που υποτίθεται αντικαθιστά. Κάποιοι δέν έχουν πρόβλημα να αντιμετωπίζουν τα 1000 προβλήματα και ικανοποιούνται με την ιδέα οτι ανήκουν στο μέλλον. Εγώ προτιμώ την πιό κατάλληλη λύση στο πρόβλημα μου και ας φαίνεται σε κάποιους οτι ανήκει στο παρελθόν. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 27/9/2018 στις 8:50 ΠΜ, isay είπε ΜΕΧΡΙ να γινουν αυτά, δηλαδη να ωριμάσει η τεχνολογία και να ισοσκελιστουν τα κοστη, προτιμώ τις πιο οικονομικές και πρακτικά δοκιμασμενες λύσεις. Δεν έχω κανενα λογο να είμαι beta tester, ειδικά αν πρεπει να σκάσω και ένα βαρέλι δικά μου λεφτα. Αν αυτό γίνει σε 2 τέρμινα (μέρες, εβδομάδες, μήνες, ετη, δεκαετίες, κλπ) με το καλό να γίνει, αλλά μεχρι τότε αφήνω τους αλλους να πληρώσουν αυτή την βελτίωση. Η τεχνολογια δεν οριμαζει στα εργαστηρια αλλα στην πραγματικη ζωη με πραγματικες συνθήκες! beta tester θα εισαι ολη σου την ζωη,ειτε παιρνεις ένα καινουριο αμαξι ειτε μια νεα μηχανή καφε ειτε μια οδοντοβουρτσα! Η μονη διαφορα των παραπανω είναι το κοστος τους και πως αλλαζουν την ζωη σου,οπου πανε καπως αναλογικα...
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 27/9/2018 στις 8:56 ΠΜ, Vagosman είπε Συμφωνώ αλλα δεν μας επιβάλλουν να είμαστε beta tester. Οποιος θέλει, έχει το μεράκι και την οικονομική δυνατότητα το κάνει. Κάποιος πρέπει να γινει ομως μπέτα τέστερ αλλιως δεν θα προχωρήσουμε ποτέ. Beta tester και οι Γερμανοι μας κάνουν με τα πειράματα σε νέους κινητήρες (πρώτους FCI) Beta tester και η κινητή τηλεφωνία (Samsung) με μπαταρίες στα όρια με αποτέλεσμα να σκάνε κτλ. Beta tester είμαστε στα πάντα και εκει έγκειται η ανθρώπινη εξέλιξη. Trial & Error. Κανείς δεν μπορει να δημιουργήσει το τέλειο Day 1 Επέκταση Σε αντίθεση με τα κινητά ή με τους νέους κινητήρες κλπ, τα BEV δεν είναι μόνο ένα προϊόν με επιπτώσεις στην δική σου τζέπη. Χρειάζονται τρομερές αλλαγές που κοστίζουν. Ήδη σπονσάρεις με τους φόρους σου αυτούς που έχουν βαθιά τσέπη να τα πάρουν και πιο φθηνά, και να τα φορτίζουν σχεδόν δωρεάν, και να μην πληρώνουν φόρους. Πχ, Για τα BEV χρειάζονται φορτιστές, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, διαχείριση ηλεκτρικής ενέργειας, μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας. Σήμερα παρασιτούν στα στρατηγικά αποθέματα των δικτύων λόγω του μικρού τους αριθμούς γι αυτό και όλοι νομίζουν ότι είναι απλή υπόθεση. Δεν θα γίνεται αυτό επ άπειρον. Οι φορτιστές κάθε καμιά 10ριά χρόνια θα χρειάζονται αλλαγή. Όχι και το πιο εύκολο όταν είναι διάσπαρτοι κατά χιλιάδες σε πάρκινγκ, πεζοδρόμια κλπ κλπ Από την άλλη υπάρχουν και τα FCEV που χρειάζονται υδρογόνο. Άλλες ανάγκες, πάλι πανάκριβα. Η διαφορά με τα BEV είναι ότι τα FCEV δεν παρασιτούν πουθενά αυτή τη στιγμή, οι εγκαταστάσεις δημιουργούνται από το μηδέν. Μετά έχουμε και την κοινωνική-περιβαλλοντική υποχρέωση να το γυρίσουμε σε υδρογόνο για θέρμανση, πλαστικά κλπ κλπ Οπότε μεταξύ δυο διαφορετικών τεχνολογιών, γιατί να επιλεχθούν έτσι στα τυφλά λόγω μάρκετινγ αυτή τη στιγμή τα BEV αφού ακόμα χρειάζονται τεχνολογική βελτίωση και μετά βίας καλύπτουν βασικές ανάγκες? Από την μια λένε θα βελτιωθούν τα BEV με τις solid state, από την άλλη θέλουν να γίνουν mainstream πριν καν δημιουργηθεί αυτή η τεχνολογία. Στις 27/9/2018 στις 10:20 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε Η τεχνολογια δεν οριμαζει στα εργαστηρια αλλα στην πραγματικη ζωη με πραγματικες συνθήκες! Για να εξελιχτεί με βάση τις πραγματικές συνθήκες, πρέπει πρώτα να υπάρχουν οι βάσεις στα εργαστήρια. Πρέπει να δημιουργηθεί ένα ικανοποιητικό προϊόν, που να μπορεί να παραχθεί σε βιομηχανικό επίπεδο με κάποιο Α κόστος. Δεν μπορείς να το υιοθετείς για μαζική χρήση λέγοντας ότι θα ανατπυχθει και θα βελτιωθεί αργότερα. Αυτό ουσιαστικά είναι εκβιασμός. Υιοθετείστε το , και αναγκαστικά λόγο τον εξόδων σας θα μάθετε να σας αρέσει. Με τα BEV προωθούν τώρα τα BEV με Li-on μπαταρίες, επειδή σε 15 χρόνια, αυτά με τις solid state (ίσως) θα έχουν καλύψει τα προβλήματα. Οκ. Περίμενε τότε να δημιουργηθούν οι solid state μπαταρίες, να δούμε τις ανάγκες φόρτισης. Και φτιάχνουμε το μέλλον με βάση αυτές. Γιατί να δημιουργήσουμε τώρα εγκαταστάσεις για κάτι που δεν καλύπτει τις ανάγκες μας? Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 26/9/2018 στις 6:01 ΜΜ, Whargoul είπε Και τι σχέση έχει με το τι κάνει ο Ερτογαν στην χώρα του, και γενικά τι σχέση έχει ο Ερτογάν και η Τουρκία με τις πετρελαϊκές. Και γενικά όλο αυτό με τη διεθνή οικονομία γύρω από το πετρέλαιο και πιο συγκεκριμένα με τα BEV. Να έλεγες για κανα Ιρακ, Ιραν, Σαουδική Αραβία κλπ να πω οκ. Btw, αφού έμπλεξες και την Τουρκία, και το "καλύτερο" Φυσ. Αέριο, και τα γεωπολιτικά της περιοχής, κάνε ένα search για τον αγωγό Φυσ. Αερίου Turksream και μετά ξαναπες μας ότι με το πετρέλαιο θα αποκτήσουν δύναμη οι ισλαμιστές της Τουρκίας. Εγραψα οτι με τα πετροδολλαρια της Σαουδικης Αραβιας (και των Καταρ και λοιπων) χρηματοδοτηθηκε η ανοδος του Ερντογαν και του Ισλαμικου του κομματος, χρηματοδοτηθηκαν τα επιδοματα 1000$ το μηνα σε καθε οικογενεια που εβαζε μαντηλες, χρηματοδοτηθηκαν τα τζαμια στην Ευρωπη και ολα τα ισλαμιστικα κυκλωματα. Συγγνωμη δεν καταλαβα οτι το εγραψα πολυπλοκα, την αλλη φορα θα τα γραφω πιο απλοικα. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από sattack
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Γιατι ετσι γινεται παντα...Όταν ξεκινησαν οι πρωτες μηχανες εσωτερικης καυσης ηταν ολοι πανετοιμοι να τις υποδεχθουν?Ουτε καν...Σιγα σιγα μπηκαν στον χορο και χορεψαν…Όταν βγηκαν αυτοκίνητα με διαφορα καυσιμα?Παντα το ιδιο δεν συμβαινει?Δεν βρίσκεις πρατηριο κοντα σου,δεν βρίσκεις μηχανικους κτλπ κτλπ και μετα από λιγο καιρο όλα είναι καλυτερα!
Whargoul Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 27/9/2018 στις 10:34 ΠΜ, sattack είπε Εγραψα οτι με τα πετροδολλαρια της Σαουδικης Αραβιας (και των Καταρ και λοιπων) χρηματοδοτηθηκε η ανοδος του Ερντογαν και του Ισλαμικου του κομματος, χρηματοδοτηθηκαν τα επιδοματα 1000$ το μηνα σε καθε οικογενεια που εβαζε μαντηλες, χρηματοδοτηθηκαν τα τζαμια στην Ευρωπη και ολα τα ισλαμιστικα κυκλωματα. Συγγνωμη δεν καταλαβα οτι το εγραψα πολυπλοκα, την αλλη φορα θα τα γραφω πιο απλοικα. Πιο ότι νάνε πράγμα για να υποστηρίξεις τα BEV δεν υπάρχει. Τουλάχιστο ο Omnigeek έλεγε ότι ευθύνονται για εκατομμύρια καθημερινούς θανάτους λόγο των particles και του NOX. Ανάλογα μπορεί να πει κάποιος ότι με τα λεφτά της δύσης χρηματοδοτήθηκαν όλοι οι πόλεμοι-εισβολές στις χώρες τους εδώ και 30 χρόνια. Μπορείς να στηρίξεις τις πολιτικές σου πεποιθήσεις πάνω σε 1000δες άλλα πράγματα. Όχι πάνω στα BEV. Στις 27/9/2018 στις 10:35 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε Γιατι ετσι γινεται παντα...Όταν ξεκινησαν οι πρωτες μηχανες εσωτερικης καυσης ηταν ολοι πανετοιμοι να τις υποδεχθουν?Ουτε καν...Σιγα σιγα μπηκαν στον χορο και χορεψαν…Όταν βγηκαν αυτοκίνητα με διαφορα καυσιμα?Παντα το ιδιο δεν συμβαινει?Δεν βρίσκεις πρατηριο κοντα σου,δεν βρίσκεις μηχανικους κτλπ κτλπ και μετα από λιγο καιρο όλα είναι καλυτερα! Μα δεν μιλάμε για την ίδια τεχνολογία που απλά θα αναπτυχθεί. Είναι τελείως διαφορετική κατηγορίας τα BEV Li-On, με τα BEV Solid-state και τα BEV με μπαταρίες ιόντων νατρίου ή supercapacitors ή ξέρω γω τι άλλο. Η τεχνολογία είναι το είδος της μπαταρίας, όχι το είδος του αυτοκινήτου.
sattack Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 27/9/2018 στις 10:53 ΠΜ, Whargoul είπε Τουλάχιστο ο Omnigeek έλεγε ότι ευθύνονται για εκατομμύρια καθημερινούς θανάτους λόγο των particles και του NOX. Το εγραψα στο #3) αλλα δεν εχω και πολλες απαιτησεις... Για τα υπολοιπα, αποψη σου και αποψη μου. Ετσι κι αλλιως σε ολα δεν εχω σκοπο να πεισω εσενα για τιποτα. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2018 από sattack
isay Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 27/9/2018 στις 10:34 ΠΜ, sattack είπε Εγραψα οτι με τα πετροδολλαρια της Σαουδικης Αραβιας (και των Καταρ και λοιπων) χρηματοδοτηθηκε η ανοδος του Ερντογαν και του Ισλαμικου του κομματος, χρηματοδοτηθηκαν τα επιδοματα 1000$ το μηνα σε καθε οικογενεια που εβαζε μαντηλες, χρηματοδοτηθηκαν τα τζαμια στην Ευρωπη και ολα τα ισλαμιστικα κυκλωματα. Συγγνωμη δεν καταλαβα οτι το εγραψα πολυπλοκα, την αλλη φορα θα τα γραφω πιο απλοικα. Πέρα απο τα πετροδολλαρα και το ποιος χειρίζεται τα πετρέλαια (για αυτό τα λενε πετροδολλαρα και οχι πετρορουβλια ή πετροριαλ), πριν μερικους μήνες ο Λοννυ έκανε τεμενάδες στους πετρελεάδες για να αγοράσουν κομματια της Τεζλα, οποτε ακομα κι ΑΝ αποδεχόμουν άκριτα την προσεγγιση "οχι στα πετροδόλλαρα" ισάξια θα έπρεπε να πω "οχι στον Λοννυ και τα τεζλα". Κάνω λάθος; Το οτι τελικά δεν προχωρησε το περιβόητο "funds secured δεν ήταν γιατι δεν ήθελε ο Λοννακος, αλλά γιατι οι μουλάδες του έριξαν άκυρο. Με την ίδια όμως λογική θα έπρεπε να σταματησουμε να αγοράζουμε αυτοκινητα (ice ή ev) απο vw, bmw, κλπ λόγω ναζιστικου ιστορικου, ανεμογεννητριες siemens για τον ίδιο λόγο, όπως επισης φθηνό εισαγόμενο ρεύμα απο βουλγαρους (που το παραγουν απο πυρηνικά). Αν το πάμε στο ανθρωπιστικό εκεί ακομα μεγαλύτερο πανηγύρι με τα εργοστάσια και τα εργασιακά στις εκει συνθήκες. Με δυο λογια, αν ειναι να εναντιωθούμε σε κάτι, να το κάνουμε σφαιρικά, οχι να πατάμε σε ενα πράγμα για να υποστηρίξουμε κάτι αλλο. Στις 27/9/2018 στις 10:20 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε Η τεχνολογια δεν οριμαζει στα εργαστηρια αλλα στην πραγματικη ζωη με πραγματικες συνθήκες! beta tester θα εισαι ολη σου την ζωη,ειτε παιρνεις ένα καινουριο αμαξι ειτε μια νεα μηχανή καφε ειτε μια οδοντοβουρτσα! Η μονη διαφορα των παραπανω είναι το κοστος τους και πως αλλαζουν την ζωη σου,οπου πανε καπως αναλογικα... Επέκταση Το alpha-beta testing εχει τη λογική οτι εχει γινει πολύ προεργασία (κοστος, χρονος, δοκιμες), με πολλά πεταμένα δειγματα και χρήματα. Αυτό γινεται στα εργαστήρια. Η εξέλιξη εχει το ρόλο, οπου εχουμε βρει (απο τα beta testings) μια καλή βάση και ενα τελικό προϊόν και το εξελίσσουμε (αν θες πες το πολλά mini beta testings). Σε αυτό προσθεσε την ποιοτική μαζική παραγωγή και τον τρόπο διανομης, που και αυτά ειναι συνεχή mini beta testings Αν μια Χ εταιρεία εχει τη μαγκιά να βρει το κεφάλαιο ωστε να τρέξει ολα αυτα τα alpha-beta testings και να βγάλει σε μαζική παραγωγή ένα καλό δοκιμασμένο προϊόν, καλά θα κάνει να μου ζητήσει πολλά χρήματα και παραλληλα να με κάνει mini beta tester. Αντιθετα όμως, εγω σαν καταναλωτής ειναι το λιγοτερο ηλιθιο να ακριβοπληρώνω τις alpha-beta releases, μονο και μονο για να χρηματοδοτώ την εταιρεία (ειναι ιδιωτική, οχι δημοσιος φορεας) για να βγάλει ένα τελικό προϊόν, διοτι αφενός θα εχω μάλλον προβληματικό προϊόν, αφετέρου αυτοι που δεν παρασύρονται απο μαρκετιστες ή μέλη της αίρεσης και περιμένουν, θα πληρώσουν τα ιδια (ισως και λιγοτερα χρηματα) και θα εχουν ενα πιο αξιοπιστο προϊόν. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 27/9/2018 στις 11:47 ΠΜ, isay είπε Αντιθετα όμως, εγω σαν καταναλωτής ειναι το λιγοτερο ηλιθιο να ακριβοπληρώνω τις alpha-beta releases, μονο και μονο για να χρηματοδοτώ την εταιρεία (ειναι ιδιωτική, οχι δημοσιος φορεας) για να βγάλει ένα τελικό προϊόν, διοτι αφενός θα εχω μάλλον προβληματικό προϊόν, αφετέρου αυτοι που δεν παρασύρονται απο μαρκετιστες ή μέλη της αίρεσης και περιμένουν, θα πληρώσουν τα ιδια (ισως και λιγοτερα χρηματα) και θα εχουν ενα πιο αξιοπιστο προϊόν. Αυτος είναι ο ενας τροπος σκεψης, ο άλλος είναι ότι υποστηριζω ένα προιον που βρίσκετε σε Alpha φαση και οπου παει...Ότι βγαλει κτλπ κτλπ, αυτό συμβαινει πλεον σχεδόν παντου...Εξου και τα kickstarter και λοιπα παρομοια...Ολοι οι developers (κάθε είδους) φοβούνται να σπρωξουν ετοιμα λεφτα και ζητανε τα δικα μας...Εμεις πρεπει να κρινουμε αν θα τα δωσουμε η όχι...Εσυ και εγω λεμε όχι ας πουμε, χιλιαδες αλλοι όμως λενε ναι παρτε τα...Δεν βλεπω το πρόβλημα ακριβως... 1
primeragt Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Εστω οτι εγω δεν γουσταρω καθολου τα ηλεκτρικα αυτοκινητα, εστω οτι αναγουλιαζω και μονο στη σκεψη τους. Ωραια μεχρι εδω? Η βασικη διαφορα με ολα τα αλλα kickstarter προιοντα ειναι οτι δεν με αγγιζουν το τι κανουν οι χρηστες τους και το ποσα ειναι διατεθειμενοι να δωσουν. Στα αυτοκινητα για να παρει καποιος kickstarter αυτοκινητο θα πρεπει να πληρωσω και εγω για τις υποδομες του (μεσω φορολογιας να για να γινουν) οπως επισης να πληρωσω και εγω για τις φοροελαφρηνσεις που εχει ο εκαστωτε κατοχος τους. Οποτε οπως καταλαβαινεις δεν μπορουν να γινουν αμεσες συγκρισεις. Το ξερω ειναι ακραιο αυτο που ειπα αλλα ετσι ειναι. Αν δεν φτιαχτουν καποιες προδιαγραφες για τους φορτιστες, οι υποδομες κλπ κλπ δουλεια δεν γινετε. Δεν γινετε πχ ολοι να φορτιζουν με usb και να εχεις εναν με lightning στο χωρο της αυτοκινησης. Ειτε ολοι με usb ειτε ολοι με lightning. Και τελος δεν γουσταρω ρε αδερφε να πληρωνω και εγω για να γινεις εσυ alpha tester σε ενα καταναλωτικο προιον. Αν θελετε να γινει αυτο ειτε πληρωστε μονοι σας χωρις φοροελαφρηνσεις και απαιτησεις για δημοσιες υποδομες ειτε καλιστα μπορειται να περιμενετε παρεα με του υπολοιπους να ευδοκιμησουν οι τεχνολογιες και να δουμε που πραγματικα μας συμφερει σαν κοινωνια να κινηθουμε, ειτε αυτο λεγεται BEV ειτε Hybrid ειτε ατομικο jet pack.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα