Fubar.gr Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, sal123 είπε Πεταμένα λεφτά θα έλεγες και τους κινητήρες στην αρχική τους μορφή?? Τα πρώτα αυτοκίνητα αμφιβάλλω αν είχαν εμβέλεια πάνω από 100 χιλιόμετρα. Οι πρώτοι κινητήρες εσωτ. καύσης αντικατέστησαν τα άλογα, οπου τα πλεονεκτήματα των μεν έναντι των δε είναι πολλά και σαφή. Εδώ γίνεται μία προσπάθεια προώθησης των BEV έναντι των ICE οπου τα πλεονεκτήματα είναι πιό υποκειμενικά και ασαφή, ενώ ταυτόχρονα έχουν και σημαντικά μειονεκτήματα. 16 λεπτά πριν, sal123 είπε Κάπως πρέπει να προωθηθούν και τα ηλεκτρικά. Ποιος θα αγοράσει κάτι που το πουλάνε σαν μέτριο?? Γιατί "πρέπει" να προωθηθούν? 18 λεπτά πριν, sal123 είπε Για μένα που με θεωρώ μέσο πολίτη, μια επιτάχυνση με το αμάξι σε ασφαλεις συνθήκες (ευθεία χωρίς κίνηση) είναι από τα πιο εξτριμ που θα κάνω. Η μία προσπέραση στα γρήγορα. Οπότε το 0-100 σε 4 δευτερα θα μου άρεσε. Θα ένιωθα σαν να είμαι σε σούπερ καρ. Και σε σούπερ καρ να έμπαινα όμως δεν θα έστριβα με 200. Επειδή δεν είμαι επαγγελματίας και δεν συχνάζω σε πίστες. Απόλυτα δεκτό αυτό. Αυτό που σχολιάζουμε όμως είναι οτι ο ίδιος ο Musk παρουσίασε το Model 3P ώς άμεσο ανταγωνιστή του BMW M3 και αυτό υπονοεί οτι το ανταγωνίζεται σε όλους τους τομείς, όχι μόνο στο 0-100 και 400άρι. 1
Whargoul Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, sal123 είπε Για μένα που με θεωρώ μέσο πολίτη, μια επιτάχυνση με το αμάξι σε ασφαλεις συνθήκες (ευθεία χωρίς κίνηση) είναι από τα πιο εξτριμ που θα κάνω. Η μία προσπέραση στα γρήγορα. Οπότε το 0-100 σε 4 δευτερα θα μου άρεσε. Θα ένιωθα σαν να είμαι σε σούπερ καρ. Και σε σούπερ καρ να έμπαινα όμως δεν θα έστριβα με 200. Επειδή δεν είμαι επαγγελματίας και δεν συχνάζω σε πίστες. To 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα πίστεψε με δεν θα σου άρεσε. Είναι επικίνδυνο για την πόλη. Το προσπέρασμα, το οποίο θα χρησιμοποιείς συχνά και όχι μια κάθε τόσο είναι άλλη υπόθεση, και σε αυτό τα μονοτάχυτα ηλεκτρικά υστερούν από τα 80km/h+ σε σχέση με ανάλογα ICE αυτοκίνητα για πολλούς και διάφορους λόγους (Είτε τέσλα των 800+ ίππων, είτε Leaf των 150). Δεν είναι αντιπροσωπευτικό το 0-100 σε αυτά για την προσπέραση και τις πιο ψηλές ταχύτητες. Και μην ξεχνάς ότι αυτά τα νούμερα με τα οποία φαντασιώνονται οι περισσότεροι είναι για αυτοκίνητα των 50 και 80+ χιλιάδων. Μην νομίζεις ότι τα τυπικά φθηνά ηλεκτρικά είναι κάτι ανάλογο. Για παράδειγμα για κάποιο μέσο πολίτη, το ηλεκτρικό Nissan leaf των 150 ίππων (και τιμή ~30 000) έχει 0-100 8s, αρκετά καλός χρόνος, ισάξιος με "sport" αμάξια περισσότερων ίππων. Το 80-120 όμως είναι 5.6s και το 70-140 12.4s. Άσε που η τελική του είναι μόνο 150km/h. Τέτοια νούμερα είναι ανάλογα με πολύ μεσαία αυτοκίνητα. Κάτι polo 1.2Τ παράδειγμα. Όχι σπορτ καταστάσεις ή κάτι το συναρπαστικό. Το 10ετίας Mini μου 1.6Τ κάνει χρονομετρημένα 4.3s το 80-120 και μετά βίας θεωρείται κάτι γρήγορο. Tο έξτρα 1+ δευτερόλεπτο στην προσπέραση, αντιστοιχεί σε επιπρόσθετα εκατοντάδες μέτρα.
sal123 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Γιατί "πρέπει" να προωθηθούν? Από τον Μασκ γιατί αυτή είναι η δουλειά του.. 5 λεπτά πριν, Whargoul είπε To 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα πίστεψε με δεν θα σου άρεσε. Είναι επικίνδυνο για την πόλη. Το προσπέρασμα, το οποίο θα χρησιμοποιείς συχνά και όχι μια κάθε τόσο είναι άλλη υπόθεση, και σε αυτό τα μονοτάχυτα ηλεκτρικά υστερούν από τα 80km/h+ σε σχέση με ανάλογα ICE αυτοκίνητα για πολλούς και διάφορους λόγους (Είτε τέσλα των 800+ ίππων, είτε Leaf των 150). Δεν είναι αντιπροσωπευτικό το 0-100 σε αυτά για την προσπέραση και τις πιο ψηλές ταχύτητες. Και μην ξεχνάς ότι αυτά τα νούμερα με τα οποία φαντασιώνονται οι περισσότεροι είναι για αυτοκίνητα των 50 και 80+ χιλιάδων. Μην νομίζεις ότι τα τυπικά φθηνά ηλεκτρικά είναι κάτι ανάλογο. Για παράδειγμα για κάποιο μέσο πολίτη, το ηλεκτρικό Nissan leaf των 150 ίππων (και τιμή ~30 000) έχει 0-100 8s, αρκετά καλός χρόνος, ισάξιος με "sport" αμάξια περισσότερων ίππων. Το 80-120 όμως είναι 5.6s και το 70-140 12.4s. Άσε που η τελική του είναι μόνο 150km/h. Τέτοια νούμερα είναι ανάλογα με πολύ μεσαία αυτοκίνητα. Κάτι polo 1.2Τ παράδειγμα. Όχι σπορτ καταστάσεις ή κάτι το συναρπαστικό. Το 10ετίας Mini μου 1.6Τ κάνει χρονομετρημένα 4.3s το 80-120 και μετά βίας θεωρείται κάτι γρήγορο. Tο έξτρα 1+ δευτερόλεπτο στην προσπέραση, αντιστοιχεί σε επιπρόσθετα εκατοντάδες μέτρα. Άμα έκανα 0-100 στην πόλη σε 4 σεκ θα έλεγα πως είμαι μέσος καγκουρας!
sattack Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Γιατί "πρέπει" να προωθηθούν? Τα ηλεκτρικα πρεπει να προωθηθουν για τους εξης λογους: 4) Για να μην βουλιαξω εγω στη βδ ευρωπη και για να μη γινεις σαχαρα εσυ στην ελλαδα 3)Για να σταματησουν οι πολεις να ειναι θαλαμοι αεριων απο τους υπολοιπους (πλην CO2) αληθινους ρυπους των εξατμισεων. 2)Για να απελευθερωθουν οι οικονομιες τουλαχιστον κατα το ημισυ απο την εισαγωγη πετρελαιου (νομιζω 44% ειναι η παγκοσμια καταναλωση πετρελαιου απο αυτοκινητα και φορτηγα). Ας εισαγουν φυσικο αεριο αν οι ΑΠΕ δεν αρκουν, δεν θα τα χαλασουμε εκει, πετρελαιο μπορουν να ελαχιστοποιησουν να εισαγουν? 1)Για να ελαχιστοποιηθουν τα εσοδα των Αραβων με τα οποια χρηματοδοτουν την εισβολη του Ισλαμ στον υπολοιπο κοσμο. Σου φτανουν αυτοι οι λογοι? 1
Whargoul Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Από όλα αυτά μόνο το (3) έχει νόημα, και αυτό οφείλεται κυρίως στον απαρχαιωμένο στόλο αυτοκινήτων και στους ελλείπείς τεχνικούς ελέγχους. Το (1) είναι το πιο γελοίο από όλα. 10% της παραγωγής πετρελαίου πάει στην κίνηση ΙΧ οχημάτων btw. Δλδ η εισαγωγή πετρελαίου βλάφτει την οικονομία, αλλά η εισαγωγή φυσικού αερίου όχι? + Ψαξε και λίγο τι είναι το shell gas και τις επιπτώσεις από την εξαγωγή του, και ξαναπές μας ότι είναι καλύτερο. Ακόμα και από τη καύση λιγνίτη. 1
sattack Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Whargoul είπε Το (1) είναι το πιο γελοίο από όλα. . Εχεις υποψιν σου πως ανεβηκε ο Ερντογαν και μαντηλοφορεσε την Κων/πολη? Εχεις υποψιν σου πως η Δυτικη θρακη μιλαει τουρκικα, φοραει μαντηλες, και πως αγοραζονται εκτασεις γης απο τους μεν στους δε? Μπορεις να αυτοκτονησεις γελωντας, αλοιμονο στους υπολοιπους που παιρνεις μαζι σου Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από sattack
Whargoul Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Και τι σχέση έχει με το τι κάνει ο Ερτογαν στην χώρα του, και γενικά τι σχέση έχει ο Ερτογάν και η Τουρκία με τις πετρελαϊκές. Και γενικά όλο αυτό με τη διεθνή οικονομία γύρω από το πετρέλαιο και πιο συγκεκριμένα με τα BEV. Να έλεγες για κανα Ιρακ, Ιραν, Σαουδική Αραβία κλπ να πω οκ. Btw, αφού έμπλεξες και την Τουρκία, και το "καλύτερο" Φυσ. Αέριο, και τα γεωπολιτικά της περιοχής, κάνε ένα search για τον αγωγό Φυσ. Αερίου Turksream και μετά ξαναπες μας ότι με το πετρέλαιο θα αποκτήσουν δύναμη οι ισλαμιστές της Τουρκίας.
primeragt Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Το πρωτο ειναι 100% σιγουρο οτι θα συμβει ειτε παμε στα ηλεκτρικα ειτε οχι, ειναι κυκλος της γης και θα γινει ειτε το θελουμε ειτε οχι. Τα 100-200 χρονια +- στα γεωλογικα δεδομενα ειναι κλασματα χρονου. Το δευτερο ειναι απλα ξεκαθαρα μετεθεση προβληματος του στυλ "μακρυα απο τον κωλο μου και οπου θελει ας μπει". Δηλαδη να γλυτωσουμε εμεις και οι Χ Κοζανιτες ας ψοφισουν. Ψοφανε που ψοφανε τοσα χρονια ε λιγο παραπανω δεν χαλασε και ο κοσμος. Οι οικονομιες δεν προκυται να απελευθεροθουν απο το πετρελαιο σε καμια περιπτωση μιας και το μεγαλυτερο βαρος στις οικονομιες δεν ειναι το κοστος εισαγωγης αλλα το κοστος στους φορους πανω στο πετρελαιο, απο τη στιγμη που θα γινουν μαζικα τα ηλεκτρικα θα υπαρξει και το αντιστοιχο τελος στο ρευμα για τα αμαξια καθως ειναι μια τεραστια πηγη εσοδων σε παρα πολλα κρατη. Το μονο που εχει μια βαση, καθαρα ψυχολογικη βεβαια και αφορα μονο τους δυτικους, ειναι το τετερτο που παραθετεις. Απλα ειναι ο λιγοτερο σοβαρος λογος για να αναγκαστουν οι μεγαλυτερες αγορες να υιοθετησουν μια τετοια αλλαγη με τοσο μεγαλες οικομηκοκοινοκοπολιτικες επιπτωσεις. Ο μονος τροπος για να γινουν mainstream τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι μπορεσουν να απαλαγουν απο τα προβληματα που τα βαραινουν τωρα. Πρεπει να μπορουν να προσφερουν αυτα που προσφερουν τα συμβατικα αυτη τ στιγμη. Δεν αναφερομαι σε επιδοσεις αλλα καθαρα σε θεματα αυτονομιας. Θα πρεπει να μπορουν να ειναι ετοιμοπολεμα ανα πασα στιγμη για το 100% της αυτονομιας τους και να μπορουν αναπληρονουν αμμεσα οπως γινεται και τωρα. Δεν ειναι ευκολο να αλλαξεις συνηθειες σε μια ολοκληρη κοινωνια ανθρωπων, ολοι εχουν μαθει να μπαινουν στα αυτοκινητα τους και ανα πασα στιγμη να μπορουν να βρεθουν στην αλλη ακρη της χωρας χωρις κανενα προηγουμενο προγραμματισμο. Αυτο δεν μπορεις να το προσφαιρεις τη δεδομενη στιγμη, αν καποιος θελει να κανει ενα ταξιδι, ειτε αυτο ειναι ξαφνικο ειτε απλα γιατι ετσι ξηπνησε δεν μπορει να το κανει αν πρωτα δεν προγραματισει τη διαδρομη του ωστε να μπορει να εχει προσβαση σε σταθμους φορτισης και για να ξεκινησει θα πρεπει να εχει ηδη φορτισμενο σε μεγαλο ποσοστο το αυτοκινητο του. Θα πρεπει να προγραμματισει τη διαμονη του με τετοιο τροπο ωστε να μπορει να φορτισει το αυτοκινητο του εκει που βρεθει οποτε βαζεις και αλλες οικονομιες στο παιχνιδι. Αυτο μπορει να θεωρηθει ως ακραιο παραδειγμα του στυλ "ποσοι κανουν κανουν ταξιδια με αυτο τον τροπο?" και "ας προγραμματισουν τι θελουν να κανουν απο πριν" αλλα αυτο αντε πες το σε μια ολοκληρη κοινωνια που εχει μαθει με τελειως διαφορετικα κριτηρια. Για να γινει αυτο πραγματικοτητα θα πρεπει να γινουν υποδομες παντου. Απο τα εργοστασια μεχρι το city planning που να επιτρεπουν την επιπλεον καταναλωση αλλα και το "γεμισμα" των αυτοκινητων αυτων. Θα πρεπει να γινει με τροπο που να μην επιρεασει τους πολιτες αρνητικα πχ. με αυξηση κοστους ρευματος ή δημοτικων τελων κλπ κλπ. Θα πρεπει να φτιαχθει 1 προτυπο διασηνδεσης και οχι η καθε εταιρεια το δικο της (οπως κανει η tesla πχ). Οποτε οπως καταλάβαινεις δεν ειναι τοσο απλο το θεμα οπως παρουσιαζεται. Τα οικονοκοινωνικοι τομεις που αλλαζουν ή πλητονται με μια τετοια αλλαγη ειναι παρα πολοι και πρεπει να γινει η αλλαγη με οσο το δυνατον πιο ομαλη μεταβαση γινεται. Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει θεμα γιατι ο ρυθμος διυσδησης ειναι τρομακτικα χαμηλως οσο μεγαλα και αν ακουγονται τα νουμερα πωλησεων της Tesla αλλα και ολοκληρων των αλλων μοντελων γιατια απλα ειναι πολυ μικροποσοστο στο συνολο των αυτοκινητων που πολουνται παγκοσμιος καθε χρονο. Πιο ευκολο κανει τη δεδομενη στιγμη τη μεταβαση αυτυ η χρηση hybrid μοντελων με τη σταδιακη αναπτηξη δικτυου και υποδομων και την σταδιακη χρηση της ηλεκτρικης τους μεριας μεσα στις πολεις παρα η καθολικη χρηση και αμιγως ηλεκτροκινητων και δη αμιγως BEV. Προφανως οι λογοι που κανουν το εγχειρημα αυτο δυσκολο τη δεδομενη στιγμη ειναι αρκετα περισσοτεροι απο οτι εγραψα αλλα καλο ειναι να σκεφτομαστε λιγο πιο ορθολογικα απο το ξερο "ειναι το καλυτερο οικολογκα" που κανουμε αυτη τη στιγμη. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 1 hour ago, sattack said: Τα ηλεκτρικα πρεπει να προωθηθουν για τους εξης λογους: 4) Για να μην βουλιαξω εγω στη βδ ευρωπη και για να μη γινεις σαχαρα εσυ στην ελλαδα 3)Για να σταματησουν οι πολεις να ειναι θαλαμοι αεριων απο τους υπολοιπους (πλην CO2) αληθινους ρυπους των εξατμισεων. 2)Για να απελευθερωθουν οι οικονομιες τουλαχιστον κατα το ημισυ απο την εισαγωγη πετρελαιου (νομιζω 44% ειναι η παγκοσμια καταναλωση πετρελαιου απο αυτοκινητα και φορτηγα). Ας εισαγουν φυσικο αεριο αν οι ΑΠΕ δεν αρκουν, δεν θα τα χαλασουμε εκει, πετρελαιο μπορουν να ελαχιστοποιησουν να εισαγουν? 1)Για να ελαχιστοποιηθουν τα εσοδα των Αραβων με τα οποια χρηματοδοτουν την εισβολη του Ισλαμ στον υπολοιπο κοσμο. Σου φτανουν αυτοι οι λογοι? Moνο το (3) εχει βαση, αλλα αν ανησυχεις για το (4) δεν υπαρχει λογος γιατι ολο και κατι θα βρει να φτιαξει ο GigaGenius Ελον. Εδω θα φτιαξει βασεις στον Αρη, στο να κανει τις πολεις να επιπλεουν θα σκαλωσει; Για να μη σου πω οτι οτι εχει στα σκαρια μηχανημα που θα παγωνει τους...παγους για να μη λιωνουν και παει η μετοχη στα $420 (που δεν λιωνουν καν σε βαθμο επικινδυνο για τη γη προς το παρον, ουτε τα στοιχεια δειχνουν τετοια ταση, αλλα τελος παντων αφου φευγει αμασητο το κουτοχορτο του Λοννυ, δεν βλεπω το λογο να μην πηγαινει αμασητο κι αυτο που τουλαχιστον το πουλανε καποιοι επιστημονες για τους δικους τους λογους). Απο εκει και περα καταλαβαινεις ( ; ) οτι σε thread που μιλαμε για την Tesla ειναι τουλαχιστον αστειο να υπαινισσομεθα οτι οι τεχνολογιες και καλα του Μασκ θα βοηθησουν στην ανακοπη της γιγαντωσης της Τουρκιας... 1
Ather Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Fun fact το dubai ΔΕ βασίζεται στο πετρέλαιο. Κατά τα άλλα σε λίγο θα βγουν τα οικονομικά στοιχεία του τριμήνου και θα μάθουμε τη συνέχεια. Σε διάφορα fora αναφέρουν ότι υπάρχουν εμφανώς αυξημένα model 3 στους δρόμους. Περί δικτύου στα σταθμών κλπ... στόχος είναι το δίκτυο να έχει ενέργεια από ΑΠΕ. Είχα δει ένα ενδιαφέρον επεισόδιο (Through the Wormhole) όπου έλεγε πώς θα λυθεί το ενεργειακό πρόβλημα του πλανήτη (θα υπάρχουν ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί με φωτοβολταϊκά στο διάστημα και θα "τηλεμεταφέρουν" ενέργεια στη Γη). Η τηλεμεταφορά ενέργειας έχει γίνει ήδη εργαστηριακά και οι δυσκολίες που έχουν είναι στο πώς θα φτιάξουν αυτοματοποιημένα τους σταθμούς και το πώς θα τους στείλουν φτηνά σε τροχιά γύρω από τη Γη. Για το αν θα πάμε στα ηλεκτροκίνητα οχήματα; Με δεδομένο ότι οι μπαταρίες βελτιώνονται και οι τιμές πέφτουν εκτιμώ , όπως και πολλοί άλλοι ότι είναι μονόδρομος. (φωτογραφικά φιλμ, minitel, windows 7, σκληροί δίσκοι, altavista, non smart κινητά κοκ) Συνεπώς αν τα καταφέρει ο Elon το επόμενο διάστημα θα δούμε όλες τις εταιρίες άμεσα να στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση, με ό,τι συνέπειες έχει αυτό για την ιστορία του πετρελαίου. Ζούμε εκπληκτικούς καιρούς μένει μόνο να αλλάξει και ο καπιταλισμός
Whargoul Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, Ather είπε Ζούμε εκπληκτικούς καιρούς μένει μόνο να αλλάξει και ο καπιταλισμός Επειδή ως γνωστόν η Tesla δεν είναι καπιταλιστική ιδιωτική εταιρεία δηλωμένη στην corporate America που σκοπό έχει να παράγει κέρδος για τους μετόχους της, και ο Musk δεν είναι πολυδισεκατομυριούχος αλλά κάθε σεντ που κερδίζει το δίνει δωρεά στους άπορους.
newton91 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Whargoul είπε Επειδή ως γνωστόν η Tesla δεν είναι καπιταλιστική ιδιωτική εταιρεία δηλωμένη στην corporate America που σκοπό έχει να παράγει κέρδος για τους μετόχους της, και ο Musk δεν είναι πολυδισεκατομυριούχος αλλά κάθε σεντ που κερδίζει το δίνει δωρεά στους άπορους. Απιστευτο hate οχι αστεια 1 1
Jiakometi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Whargoul είπε Επειδή ως γνωστόν η Tesla δεν είναι καπιταλιστική ιδιωτική εταιρεία δηλωμένη στην corporate America που σκοπό έχει να παράγει κέρδος για τους μετόχους της, και ο Musk δεν είναι πολυδισεκατομυριούχος αλλά κάθε σεντ που κερδίζει το δίνει δωρεά στους άπορους. Στον αντίποδα, θα ήταν ηθικό πλεονέκτημα να είναι προβληματική ΔΕΚΟ και να συντηρήται απ'ο τους φόρους των πολιτών....
Whargoul Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, newton91 είπε Απιστευτο hate οχι αστεια To hate που το είδες? Ο Ather λέει να αλλάξει ο καπιταλισμός. Η τεσλα τι είναι δλδ? Δεν είναι μέρος του καπιταλισμού? Δεν είναι αμερικάνικη εταιρεία που λομπεύει? 16 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Στον αντίποδα, θα ήταν ηθικό πλεονέκτημα να είναι προβληματική ΔΕΚΟ και να συντηρήται απ'ο τους φόρους των πολιτών.... Ως προς την βελτίωση της παγκόσμιας πολιτικοοικονομικής σκηνής μπορεί και να είχε. Το σίγουρο είναι πως έτσι δεν έχει. Το μόνο που ίσως καταφέρει είναι αλλαγή στους παίχτες με πρώτο και καλύτερο να βάλει τον εαυτό του στη θέση κάποιου Master of Puppets. Σε περίπτωση που δεν το προσέξατε, στις εταιρείες του Musk υπάρχου περισσότεροι κουμπάροι και από το ελληνικό δημόσιο. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Ather Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Fun fact ο ίδιος έχει δηλώσει αναρχικός. Διάφοροι του κλάδου της οικονομίας πιστεύουν ότι το τρέχον οικονομικό σύστημα θα αλλάξει λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας, δηλαδή δε θα γίνει κάποια επανάσταση για να επιβληθεί άλλο μοντέλο. Φράσεις όπως Παγκόσμιο Εγγυημένο Εισόδημα έρχονται από άτομα στυλ Μπιλ Γκέιτς κλπ κλπ. Ελπίζω να μη χάλασα πολύ το thread. Τώρα που το σκέφτομαι και ο Steve Jobs είχε μία κλίση στο βουδισμό, φευγάτοι όλοι τους. Και να θέλεις να αγιάσεις: Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από Ather
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα