Droulas13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 20 λεπτά πριν, Whargoul είπε Όταν έχεις από τι μια τους πελάτες, και από την άλλη έτοιμο το προϊόν σε μεγάλο απόθεμα και το μόνο που μένει είναι η παράδοση, θα κάνεις τα πάντα να βρεις λεφτά για να το παραδώσεις και δεν θα το αφήσεις να κάθετε. Θα πάρεις δάνειο εάν χρειαστεί, θα προσλάβεις υπαλλήλους, contractors, οτιδήποτε. Ειδικά εάν χρειάζεσαι να δείξεις στους πάντες ότι έχεις εισροές. Με τις πωλήσεις έχει απτά αποδεικτικά. Το μόνο που έχει τώρα (που για την τέσλα είναι πολύ καλύτερο από τις πραγματικές πωλήσεις) είναι το "πρόβλημα" και ότι θα τα πηγαίναμε πολύ καλύτερα εάν όντως παραδίδαμε άρα έχουμε τρομερό μέλλον (πάλι στη θεωρία καθώς απέτυχε να το αποδείξει) Μα αυτό κάνει, για αυτό και όλη αυτή η ειδησεογραφία των ημερών για την "τρέλα" των παραδόσεων. Κάνει τα πάντα για να παραδώσει όσα περισσότερα μπορεί μέχρι το τέλος του μήνα και πιστεύω θα τα καταφέρει.
Fubar.gr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Μα αυτό κάνει, για αυτό και όλη αυτή η ειδησεογραφία των ημερών για την "τρέλα" των παραδόσεων. Κάνει τα πάντα για να παραδώσει όσα περισσότερα μπορεί μέχρι το τέλος του μήνα και πιστεύω θα τα καταφέρει. Πρίν μία εβδομάδα κατηγορούσε τα φαναρτζίδικα οτι καθυστερούν τις επισκευές και οτι για να διορθώσει το πρόβλημα θα φτιάξει τα δικά του in-house φαναρτζίδικα. Το οποίο είναι ψέμα, καθώς όπως προκύπτει απο πολλές πηγές, φταίει η ίδια η Tesla που δέν έχει διαθέσιμα ανταλλακτικά. Τώρα στο ίδιο μήκος κύματος, κατηγορεί την έλλειψη φορτηγών και οτι για να διορθώσει το πρόβλημα θα φτιάξει τα δικά του φορτηγά. Πιστεύω οτι το tweet για τη δήθεν έλλειψη φορτηγών προετοιμάζει το έδαφος για αποτυχία επίτευξης του στόχου.
isay Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Αυτό το φορτηγό που το έχουν μετατρέψει σε τρέιλερ για 4 οχήματα πως σου φαίνεται; Έχει vin; Ή μήπως είναι φωτοσοπ; Αυτό το φορτηγό εχει δικό του vin, οπως επισης vin εχουν και ολοι οι τρακτορες και αριθμο πλαισιου ολα τα μεγαλα ετοιμα τρειλερ-φορτηγιδες (οπως αυτές που κουβαλάνε αυτοκινητα). Για να ΦΤΙΑΞΕΙΣ δικό σου τρακτορα/φορτηγιδα/ενιαιο θελει κανονική διαδικασία κατασκευης οχηματος και μετα ελεγχο και αδειοδοτηση αυτου (και μάλιστα ανα πολιτεία). Μη νομιζεις οτι παιρνω 4 ροδες, κολλάω 5 σιδερα, του κοτσαρω ενα τρακτορα και το βγαζω στο δρομο. Κ-Α-Μ-Ι-Α σχέση, αλλά ακομα κι αν ο Λονακος "άφησε" αυτό να εννοηθεί (ειπαμε ειναι μανουλα στην αποκρυψη της παγιδας) αυτό παιρνει μήνες και σιγουρα δεν προλαβαινει να το κανει συντομα. Το πιο κοντικό χρονικά που μπορει να γινει ειναι να εχει τρακτορες και τρειλερ που κουβαλάνε κοντεινερ γιατι για αυτα δε χρειάζεται ξεχωριστη αδειοδότηση και να φορτώνει τα αυτοκινητα σε κοντεινερ που τα μεγαλυτερα απο αυτά χωράνε 2 οχήματα. Πες μου τωρα αν ένα κλασσικο τρειλερ κουβαλα 8-10+ οχηματα και το κοντεινερ κουβαλα 2, ποσα επιπλεον θα χρειαστει (σε ποσότητα, χρονο, εξοδα) για να επιταχυνει τις παραδοσεις. Για αυτό πεφτει κραξιμο οτι και αυτό ειναι μια παπατζα, μια μπλοφα (απο τις κλασσικές του). Τέλος μην ξεχνάς οτι οτιδηποτε γινεται last minute και σε πανικο κοστιζει πολλαπλασια του προγραμματισμένου, οποτε το operational κοστος θα πηγαινει στο θεο. Βέβαια αυτό θα τον νοιαξει το αλλο τριμηνο που θα ερθει ο λογαριασμος. Τωρα μαζευει προκαταβολές (ή full payment), παραδιδει οσα λιγοτερα γινεται (γιατι ειναι κοστος), τα πουλα ξανα στη λαική του ΣΚ (για διπλή εισπραξη) και απο την αλλη εβδομάδα ... βλέπουμε. Ξερει πολύ καλα τι κάνει και πως να ρίχνει παπατζες για να τα τραβα αλλου τα βλέματα. 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Δηλαδή αν εσύ αύριο θελήσεις 1.000 τρειλερ θα τα βρεις; Ή θα είναι κατανεμημένα ήδη στην αγορά και μέχρι η αγορά να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις σου θα περάσει λίγος χρόνος; Καταρχήν δε χρειάζεται 1000 κομματια αλλα παρα πολλα λιγοτερα. Δευτερον και παλι αποδυκνυεται οτι εφοσον "πιστευε" σε αυτά τα νουμερα, μια χαρά μπορουσε να τα εχει εξασφαλισει, αλλά προφανως δεν θελει γιατί κοστιζουν. Απο την άλλη εγω σαν πελάτης (γενικά μιλώ, εγω εχω δηλωσει οτι δε θα αγοραζα ουτε καρφιτσα με αυτα που βλέπω) σκασίλα μου για τα προβλήματα σου. Οταν μου λες ελα να παραλάβεις, μου ζητάς να σου ακουμπήσω 50-60-90 χιλιαρικα εχω τη στοιχειώδη απαιτηση να ειναι εκει το αμαξι μου, οπως το ζητησα και σε καλη κατάσταση. Αν δεν ειναι εκει σκασίλα μου τι προβληματα εχεις σαν εταιρεία (ασε που δεν τους επιστρεφουν τα χρηματα). 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Επίσης θυμάσαι που έγραφες ότι το model 3 δεν θα έρθει Ευρώπη γιατί έχει νομικά κωλύματα; Εδώ βλέπω, ότι έβγαλε τα πρώτα ευρωπαϊκά vins. Ξεπεράστηκαν τελικά τα νομικά κωλύματα; Ευρωπαικό vin μπορει να βγει πάρα πολύ ευκολα, οχι ομως ευκολα να επιτραπει το αυτοκινητο να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Εκει περνά απο ελεγχους, δοκιμές, πιστοποιήσεις (χρόνος, χρήμα, νομικά και τεχνικά κολλήματα ). Αφου γινει αυτό (πιστοποιήσεις, κλπ) τοτε πας και παιρνεις vins με το κιλο κι ας μην τα χρησιμοποιήσεις ποτε. Με δυο λογια το οτι πηρε vin σε καμια περιπτωση δε σημαινει οτι ολα καλα και οι shorters βγήκαν ψευτες.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, isay είπε Ευρωπαικό vin μπορει να βγει πάρα πολύ ευκολα, οχι ομως ευκολα να επιτραπει το αυτοκινητο να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Εκει περνά απο ελεγχους, δοκιμές, πιστοποιήσεις (χρόνος, χρήμα, νομικά και τεχνικά κολλήματα ). Αφου γινει αυτό (πιστοποιήσεις, κλπ) τοτε πας και παιρνεις vins με το κιλο κι ας μην τα χρησιμοποιήσεις ποτε. Με δυο λογια το οτι πηρε vin σε καμια περιπτωση δε σημαινει οτι ολα καλα και οι shorters βγήκαν ψευτες. Επειδη δεν γνωριζω,και μπερδευτηκα οπως το εγραψες...Παιρνεις vin πριν τα δοκιμασουν και μετα ξαναπαιρνεις αφου τα δοκιμασουν και τα βρουν οκ? Γιατι λες στην αρχη παιρνεις πολυ ευκολα...και καταληγεις οτι αφου γινει ο ελεγχος τοτε τα παιρνεις με το κιλο. Αφου ομως και πριν τα επαιρνες ευκολα...Η εννοειται οτι σου δινουν ευκολα για να τα τεσταρουν και μετα οτι ανηκει σε αυτη την κατηγορια δεν χρειαζεται ξανα ελεγχο και σου δινουν 1000αδες vins?
Whargoul Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το VIN είναι απλά ένας κωδικός. Για να δικαιούσαι να πουλήσεις/κυκλοφορήσεις το αμάξι σε μια χωρά, πρέπει να είναι δηλωμένο. Το ότι κάποια αμάξια γράφτηκαν στην EU, δεν σημαίνει κατ ανάγκη ότι υπάρχει άδεια πωλήσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς αυτά που γράφτηκαν μπορούν να προορίζονται για Test και ελέγχους. BTW, αυτά τα VIN (καμια 15αρια-20αρια) δεν κατατέθηκαν στην Ευρώπη, αλλά στην Αμερική, και απλά έχουν το νούμερο 7 στην κατάλληλη θέση που με αυτό η Τεσλα παλιά δήλωνε ότι τα αυτοκίνητα προορίζονταν για Ευρώπη. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, isay είπε Αυτό το φορτηγό εχει δικό του vin, οπως επισης vin εχουν και ολοι οι τρακτορες και αριθμο πλαισιου ολα τα μεγαλα ετοιμα τρειλερ-φορτηγιδες (οπως αυτές που κουβαλάνε αυτοκινητα). Για να ΦΤΙΑΞΕΙΣ δικό σου τρακτορα/φορτηγιδα/ενιαιο θελει κανονική διαδικασία κατασκευης οχηματος και μετα ελεγχο και αδειοδοτηση αυτου (και μάλιστα ανα πολιτεία). Μη νομιζεις οτι παιρνω 4 ροδες, κολλάω 5 σιδερα, του κοτσαρω ενα τρακτορα και το βγαζω στο δρομο. Κ-Α-Μ-Ι-Α σχέση, αλλά ακομα κι αν ο Λονακος "άφησε" αυτό να εννοηθεί (ειπαμε ειναι μανουλα στην αποκρυψη της παγιδας) αυτό παιρνει μήνες και σιγουρα δεν προλαβαινει να το κανει συντομα. Δεν μπορείς να αγοράσεις ένα φορτηγό και να το διαμορφώσεις σαν αυτό της φωτογραφίας που παρέθεσα παραπάνω και να μεταφέρεις 4 αυτοκίνητα; 2 ώρες πριν, isay είπε Τέλος μην ξεχνάς οτι οτιδηποτε γινεται last minute και σε πανικο κοστιζει πολλαπλασια του προγραμματισμένου, οποτε το operational κοστος θα πηγαινει στο θεο. Βέβαια αυτό θα τον νοιαξει το αλλο τριμηνο που θα ερθει ο λογαριασμος. Τωρα μαζευει προκαταβολές (ή full payment), παραδιδει οσα λιγοτερα γινεται (γιατι ειναι κοστος), τα πουλα ξανα στη λαική του ΣΚ (για διπλή εισπραξη) και απο την αλλη εβδομάδα ... βλέπουμε. Ξερει πολύ καλα τι κάνει και πως να ρίχνει παπατζες για να τα τραβα αλλου τα βλέματα. Δεν είπε, ότι θα φτιάξει φορτηγά και θα μεταφέρει με αυτά τα αυτοκίνητα σε αυτό το τρίμηνο. Μια εβδομάδα έμεινε άλλωστε.
Whargoul Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Δεν μπορείς να αγοράσεις ένα φορτηγό και να το διαμορφώσεις σαν αυτό της φωτογραφίας που παρέθεσα παραπάνω και να μεταφέρεις 4 αυτοκίνητα; Φυσικά και μπορείς να το κάνεις. Το θέμα είναι εάν γίνεται κατά το δοκούν ή εάν χρειάζεται τεχνικός έλεγχος, επανεγγραφή κλπ κλπ, και πόσο χρόνο και χρήμα χρειάζεσαι για να το κάνεις. Λογικά θα χρειάζονται όλα αυτά γιατί οποιαδήποτε μετατροπή από τα εργοστασιακά πρότυπα θέλει έλεγχο και κατάλληλη άδεια. Εκτός εάν πατά σε τίποτα παράθυρα, πχ δεν άλλαξα το πλαίσιο, απλά έβαλα μέσα μεγάλα "ράφια".
newton91 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Παιδιά να ρωτήσω κάτι ; Οι σταθμοί φόρτισης από που το παίρνουν το ρεύμα ;
Whargoul Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 48 λεπτά πριν, newton91 είπε Παιδιά να ρωτήσω κάτι ; Οι σταθμοί φόρτισης από που το παίρνουν το ρεύμα ; Από που περιμένεις ότι θα παίρνουν το ρεύμα οι σταθμοί φόρτισης της εταιρείας που παράγει φωτοβολταϊκά, μπαταρίες και λύσεις αυτόνομης ενέργειας? Από το δίκτυο φυσικά!
isay Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, newton91 είπε Παιδιά να ρωτήσω κάτι ; Οι σταθμοί φόρτισης από που το παίρνουν το ρεύμα ; 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Από που περιμένεις ότι θα παίρνουν το ρεύμα οι σταθμοί φόρτισης της εταιρείας που παράγει φωτοβολταϊκά, μπαταρίες και λύσεις αυτόνομης ενέργειας? Από το δίκτυο φυσικά! To οποιο βασίζεται σε κάρβουνο, πυρηνικά και φυσικο αέριο. Σε πολύ ειδικές περιπτωσεις και απο γεννήτρια πετρελαιου, οπως μια προσφατη φωτογραφία EDIT την βρήκα, ειναι στο spoiler (που τώρα δεν μπορώ να βρω να λινκαρω) η οποια προκαλεσε τρελο τρολάρισμα στους ρομαντικους οτι φορτισουν απο τον ηλιο και τον αέρα. Ηταν μια πρασινη γενητρια που φορτιζε αυτοκινητα tesla Spoiler 5 ώρες πριν, Droulas13 είπε Δεν είπε, ότι θα φτιάξει φορτηγά και θα μεταφέρει με αυτά τα αυτοκίνητα σε αυτό το τρίμηνο. Μια εβδομάδα έμεινε άλλωστε. O supreme leader ξέρει πολύ καλά τι ειπε και κυρίως ΠΟΤΕ το ειπε. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από isay
Vagosman Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 25/9/2018 στις 11:15 ΠΜ, Fubar.gr είπε O Λόνυ και οι οπαδοί του είναι μάστερ στο να εστιάζουν αποκλειστικά στα προτερήματα των αυτοκινήτων του και να τα προωθουν μετα μανίας, ενώ ταυτόχρονα κουκουλώνουν όλα τα προβλήματα. Έτσι, όταν συγκρίνουν την επιτάχυσνη απο στάση και το 400άρι, βάζουν μέσα όλα τα αυτοκίνητα, Ferrari, Porsche, McLaren και δεν συμμαζεύεται. Όμως στους χρόνους πίστας, ξαφνικά γίνονται special snowflakes και έχουν ειδική κατηγορία EV. Tesla Model S P100D takes the Laguna Seca production EV record after all Και ο λόγος φυσικά είναι γιατι ο χρόνος δέν είναι κάτι ιδιαίτερο, φτηνότερα και με χαμηλότερη ιπποδύναμη αυτοκίνητα ICE κάνουν καλύτερους χρόνους Επίσης αυτό: Το αυτοκίνητο υπερθερμαίνεται στην Autobahn, και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες. Σε δύο σημεία του βίντεο, το ένα περίπου στο 5ο λεπτό δέν μπορεί κάν να προσπεράσει φορτηγό που πάει με μόλις 90-100 χιλιόμετρα. Αυτό δέν είναι κάτι καινούριο φυσικά, αλλά ο Λόνυ και οι φανατικοί οπαδοί του τα κουκουλώνουν. Κατα τα άλλα, τα αυτοκίνητα με μπαταρίες είναι το μέλλον και θα εξαφανίσουν τα ICE, και όλοι οι άλλοι κατασκευαστές είναι βλάκες και τσιράκια του Big Oil που δέν τα εξελίσσουν. Ενω εισαι πολύ καλός στην έρευνα τα φιλτράρεις κατα το δοκούν. Πόσοι εχουν ενα αυτοκίνητο που για 130 χλμ διαδρομή θέλουν να το τρέξουν στους κόφτες; Πότε είπε η Τεσλα οτι φτιάχνει hyper cars για τρέξιμο; Μολις έκοψε ταχύτητα για ένα τούνελ το αμάξι (ειπε ο Γερμανός) οτι πήγε στη φυσιολογική του θερμοκρασία. Όλα είναι θέμα sizing, αν βγάλει το roadster 2 να ζεσταίνεται εκει να κράξεις, οχι όμως ενα αμάξι πόλης που όμως έχει επιδόσεις σχεδόν hypercar. Γιατι να βγάλει το Mοdel 3 με ψύξη αγωνιστικού είναι λογικό; Παραπάνω ανέφερες για τις μπαταρίες, ναι το σύστημα της Αυστραλίας ειναι χάος με κατ'επέκταση ο κόσμος να πληρώνει χρυσάφι το λογαριασμό συν τις όποιες αστάθειες του δικτύου. Αν καταφέρουν να λύσουν θέματα, να σταθεροποιήσουν το δίκτυο αλλα και να εξομαλύνουν τα κόστη είναι μεμπτό; Ειδικά για τις μπαταρίες ως μορφή αποθήκευσης τις υιοθετούν σαν λύση πολλές εταιρείες και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες οπως και πολύ δυνατά οι κινέζοι πλέον. Θα κράξουμε και τους άλλους; Κράζεις τα ανανεώσιμα επειδή λόγω της στοχαστικής παραγωγής τους δεν μπορούν να συνεισφέρουν στο δίκτυο σαν μία μονάδα βάσης συμβατικού καυσίμου. Σωστά τα λές αλλα πάλι με φίλτρο σκέψης. Οσο θα πέφτουν οι μπαταρίες τόσο τα ανανεώσιμα θα ανεβαίνουν ποσοστιαία στη συμμετοχή. Ταμιευτήρες ψάχνουμε φτηνούς και το λύσαμε το πρόβλημα. Γιατι να μην το προσπαθήσουμε; Αναφέρθηκε πιο πίσω το θέμα των παλαιών πάνελ. Η ανακύκλωση είναι άνω του 97% με επανάχρηση και τα πάνελ κρατάνε πάνω απο 20 χρόνια. Αν θέλουμε να βρίσκουμε προβλήματα σε κάθε λύση είναι πραγματικά εύκολο. 1
Ather Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, Vagosman είπε Ενω εισαι πολύ καλός στην έρευνα τα φιλτράρεις κατα το δοκούν. Πόσοι εχουν ενα αυτοκίνητο που για 130 χλμ διαδρομή θέλουν να το τρέξουν στους κόφτες; Πότε είπε η Τεσλα οτι φτιάχνει hyper cars για τρέξιμο; Μολις έκοψε ταχύτητα για ένα τούνελ το αμάξι (ειπε ο Γερμανός) οτι πήγε στη φυσιολογική του θερμοκρασία. Όλα είναι θέμα sizing, αν βγάλει το roadster 2 να ζεσταίνεται εκει να κράξεις, οχι όμως ενα αμάξι πόλης που όμως έχει επιδόσεις σχεδόν hypercar. Γιατι να βγάλει το Mοdel 3 με ψύξη αγωνιστικού είναι λογικό; Παραπάνω ανέφερες για τις μπαταρίες, ναι το σύστημα της Αυστραλίας ειναι χάος με κατ'επέκταση ο κόσμος να πληρώνει χρυσάφι το λογαριασμό συν τις όποιες αστάθειες του δικτύου. Αν καταφέρουν να λύσουν θέματα, να σταθεροποιήσουν το δίκτυο αλλα και να εξομαλύνουν τα κόστη είναι μεμπτό; Ειδικά για τις μπαταρίες ως μορφή αποθήκευσης τις υιοθετούν σαν λύση πολλές εταιρείες και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες οπως και πολύ δυνατά οι κινέζοι πλέον. Θα κράξουμε και τους άλλους; Κράζεις τα ανανεώσιμα επειδή λόγω της στοχαστικής παραγωγής τους δεν μπορούν να συνεισφέρουν στο δίκτυο σαν μία μονάδα βάσης συμβατικού καυσίμου. Σωστά τα λές αλλα πάλι με φίλτρο σκέψης. Οσο θα πέφτουν οι μπαταρίες τόσο τα ανανεώσιμα θα ανεβαίνουν ποσοστιαία στη συμμετοχή. Ταμιευτήρες ψάχνουμε φτηνούς και το λύσαμε το πρόβλημα. Γιατι να μην το προσπαθήσουμε; Αναφέρθηκε πιο πίσω το θέμα των παλαιών πάνελ. Η ανακύκλωση είναι άνω του 97% με επανάχρηση και τα πάνελ κρατάνε πάνω απο 20 χρόνια. Αν θέλουμε να βρίσκουμε προβλήματα σε κάθε λύση είναι πραγματικά εύκολο. Τα έσοδα αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς. Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι αν θα καταφέρει να βγάλει κέρδος, ώστε να αλλάξει η πρόσβαση σε φτηνό χρήμα και να συνεχίσει την επέκτασή της. Ακόμη και έτσι όμως, με την πολιτική που ακολουθείται στις ΗΠΑ δύσκολο το κράτος να αφήσει τέτοια εταιρία (Αμερικανική) να κλείσει καθώς μιλάμε για ένωση υπολογιστή-αυτοκινήτου. Υπάρχει ιστορικό ως προς την υποστήριξη εταιριών, βλέπε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς και η SPACEX. (εποχή Obama κλπ) που πήραν βαρβάτες επιδοτήσεις.
Whargoul Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Ενω εισαι πολύ καλός στην έρευνα τα φιλτράρεις κατα το δοκούν. Πόσοι εχουν ενα αυτοκίνητο που για 130 χλμ διαδρομή θέλουν να το τρέξουν στους κόφτες; Πότε είπε η Τεσλα οτι φτιάχνει hyper cars για τρέξιμο; Μολις έκοψε ταχύτητα για ένα τούνελ το αμάξι (ειπε ο Γερμανός) οτι πήγε στη φυσιολογική του θερμοκρασία. Όλα είναι θέμα sizing, αν βγάλει το roadster 2 να ζεσταίνεται εκει να κράξεις, οχι όμως ενα αμάξι πόλης που όμως έχει επιδόσεις σχεδόν hypercar. Γιατι να βγάλει το Mοdel 3 με ψύξη αγωνιστικού είναι λογικό; Όταν ο CEO της εταιρείας μαρκετάρει τα προϊόντα του σαν superfast, τα γρηγορότερα στον κόσμο κλπ, και οι οπαδοί του βγαίνουν και τα συγκρίνουν με Mclaren, Ferrari κλπ, (αλλά μόνο σε μια ευθεία 1/4mile), όλα είναι καλά. Τεχνολογική ανωτερότητα. Λες και ο μέσος άνθρωπος θα κάνει ποτέ 0-100<8s, και είναι τεράστιο πλεονέκτημα τα 0-100 σε 4, 3, 2, 1. Όταν κάποιος άλλος τα συγκρίνει αυτά τα υπεργρήγορα αμάξια κάπου αλλού , πίστα, ψηλές ταχύτητες και πατώνουν.... Ε μα δεν κατασκευάστηκαν για αυτά. Η Γερμανία είναι μεγάλη αγορά στα αυτοκίνητα, και να πηγαίνουν με 200-220 είναι κάτι που κάνουν αρκετοί. BTW ο ιδιος ο Musk βγήκε και είπε ότι το model3 performance θα ξεσκίζει την Μ3 σε πίστες, οπότε ο ισχυρισμός σου "γιατι να βγάλει το Mοdel 3 με ψύξη αγωνιστικού είναι λογικό;" καταρρέει ασχολίαστος. 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Κράζεις τα ανανεώσιμα επειδή λόγω της στοχαστικής παραγωγής τους δεν μπορούν να συνεισφέρουν στο δίκτυο σαν μία μονάδα βάσης συμβατικού καυσίμου. Σωστά τα λές αλλα πάλι με φίλτρο σκέψης. Οσο θα πέφτουν οι μπαταρίες τόσο τα ανανεώσιμα θα ανεβαίνουν ποσοστιαία στη συμμετοχή. Ταμιευτήρες ψάχνουμε φτηνούς και το λύσαμε το πρόβλημα. Γιατι να μην το προσπαθήσουμε; Πότε ακριβώς λύσαμε το πρόβλημα να αποθηκεύουμε TWh ενέργειας με μπαταρίες?
Fubar.gr Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Ενω εισαι πολύ καλός στην έρευνα τα φιλτράρεις κατα το δοκούν. Πόσοι εχουν ενα αυτοκίνητο που για 130 χλμ διαδρομή θέλουν να το τρέξουν στους κόφτες; Πότε είπε η Τεσλα οτι φτιάχνει hyper cars για τρέξιμο; Μολις έκοψε ταχύτητα για ένα τούνελ το αμάξι (ειπε ο Γερμανός) οτι πήγε στη φυσιολογική του θερμοκρασία. Ποιός μίλησε για hypercars? Με 200+ σταθερά χωρίς υπερθέρμανση μπορούν να πάνε πολύ πιό παλιά, φτηνά και καθημερινά αυτοκίνητα. Η υπερθέρμανση είναι ένα πρόβλημα αποκλειστικό των ηλεκτρικών. Και τα 130 χιλιόμετρα απόσταση δέν είναι πολλά, αν πας με 200-220 είναι λίγο πάνω απο μισή ώρα. Σκέψου τί θα γίνει όταν η μπαταρία έχει και μερικά χρονακια στην πλάτη της, οπότε θα έχει αυξηθεί η εσωτερική αντίσταση και θα ζεσταίνεται πιό εύκολα. Θα δυσκολεύεται να διατηρήσει ακόμα χαμηλότερες ταχύτητες Και σκέψου να σταματήσει να επιταγχύνει την ώρα που είσαι στο αντίθετο ρεύμα για προσπέραση. 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Όλα είναι θέμα sizing, αν βγάλει το roadster 2 να ζεσταίνεται εκει να κράξεις, οχι όμως ενα αμάξι πόλης που όμως έχει επιδόσεις σχεδόν hypercar. Γιατι να βγάλει το Mοdel 3 με ψύξη αγωνιστικού είναι λογικό; Το roadster δεν θα έχει κάποια elegant τεχνική λύση στο πρόβλημα της υπερθέρμανσης, απλά τη διπλάσια μπαταρία. Λόγω επιπλέον θερμικής μάζας θα αργεί πιό πολύ να ζεσταθεί, και όταν το κάνει θα μπορεί να δώσει τη διπλάσια ισχύ. Αυτό είναι καθαρό brute forcing οπου για να λυθεί ένα πρόβλημα που δέν έχουν πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα, πρέπει να ξοδευτεί μία περιουσία σε επιπλέον χωρητικότητα μπαταρίας. 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Παραπάνω ανέφερες για τις μπαταρίες, ναι το σύστημα της Αυστραλίας ειναι χάος με κατ'επέκταση ο κόσμος να πληρώνει χρυσάφι το λογαριασμό συν τις όποιες αστάθειες του δικτύου. Αν καταφέρουν να λύσουν θέματα, να σταθεροποιήσουν το δίκτυο αλλα και να εξομαλύνουν τα κόστη είναι μεμπτό; Το οτι η μπαταρία παράγει κέρδος (αν και υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις και γι αυτό) είναι ένδειξη του πόσο προβληματικό είναι το δίκτυο της NA. Θα μπορούσαν τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την αγορά της μπαταρίας να ξοδευτούν ωστε να λύσουν τη γενεσιουργό αιτία των προβλημάτων και όχι να καταναλώνονται σε τέτοιου είδους "μπαλώματα". 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Κράζεις τα ανανεώσιμα επειδή λόγω της στοχαστικής παραγωγής τους δεν μπορούν να συνεισφέρουν στο δίκτυο σαν μία μονάδα βάσης συμβατικού καυσίμου. Σωστά τα λές αλλα πάλι με φίλτρο σκέψης. Οσο θα πέφτουν οι μπαταρίες τόσο τα ανανεώσιμα θα ανεβαίνουν ποσοστιαία στη συμμετοχή. Ταμιευτήρες ψάχνουμε φτηνούς και το λύσαμε το πρόβλημα. Γιατι να μην το προσπαθήσουμε; Όταν (και αν ποτε) έρθουν λοιπόν αυτές οι μαγικές μπαταρίες τότε το ξανασυζητάμε. Με την υπάρχουσα τεχνολογία και οι ΑΠΕ και οι μπαταρίες είναι πεταμένα λεφτά. 1
sal123 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Όταν (και αν ποτε) έρθουν λοιπόν αυτές οι μαγικές μπαταρίες τότε το ξανασυζητάμε. Με την υπάρχουσα τεχνολογία και οι ΑΠΕ και οι μπαταρίες είναι πεταμένα λεφτά. Πεταμένα λεφτά θα έλεγες και τους κινητήρες στην αρχική τους μορφή?? Τα πρώτα αυτοκίνητα αμφιβάλλω αν είχαν εμβέλεια πάνω από 100 χιλιόμετρα. Κάπως πρέπει να προωθηθούν και τα ηλεκτρικά. Ποιος θα αγοράσει κάτι που το πουλάνε σαν μέτριο?? Για μένα που με θεωρώ μέσο πολίτη, μια επιτάχυνση με το αμάξι σε ασφαλεις συνθήκες (ευθεία χωρίς κίνηση) είναι από τα πιο εξτριμ που θα κάνω. Η μία προσπέραση στα γρήγορα. Οπότε το 0-100 σε 4 δευτερα θα μου άρεσε. Θα ένιωθα σαν να είμαι σε σούπερ καρ. Και σε σούπερ καρ να έμπαινα όμως δεν θα έστριβα με 200. Επειδή δεν είμαι επαγγελματίας και δεν συχνάζω σε πίστες. Οι μπαταρίες δεν είναι ο μόνος τρόπος αποθήκευσης. Με ένα γκουγκλαρισμα βρήκα πχ 1 τρόπο αποθήκευσης της πλεοναζουσας ενέργειας (όχι με μπαταρίες) για τις περιπτώσεις που είναι σε έλλειψη λόγω ΑΠΕ. Και στροβιλους που εκκινούν άμεσα για να μην υπάρχουν Black out. Μπορεί και αυτό να μην αρκεί αλλά είναι μια σκέψη και σίγουρα θα υπάρχουν πολλές. Μπορούν να βελτιωθούν όλες. Βέβαια πιο πάνω είδα screenshot που λέει πως νικάει την Μ3. Όταν τα κάνει αυτά είναι λάθος ο ηγέτης. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από sal123
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα