Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξεχνάς ότι όλα αυτά γίνονται με περιορισμένα διαθέσιμα, λόγω των καθυστερήσεων/προβλημάτων που παρουσιάστηκαν τον τελευταίο χρόνο με την παραγωγή του model 3. Είναι γνωστό ότι βγήκε εκτός προϋπολογισμού. Άλλωστε εκεί στηρίζεται (εκτός των άλλων) όλη η παραφιλολογία ότι πάει για φούντο. Συνεπώς ναι, όλα αυτά δικαιολογούνται. Και για αυτό απολαμβάνει την ανεκτικότητα της συντριπτικής πλειοψηφίας των αγοραστών της. Τώρα που στο δεύτερο εξάμηνο θα δεις τις λειτουργικές ροές της να εκτοξεύονται, θα εξομαλυνθούν και τα περισσότερα προβλήματα.

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βγάζω συμπεράσματα από αυτό το thread επάνω στην ψυχολογία των ανθρώπων. Μοιάζει με αντίστοιχα της πολιτικής.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Πώς είναι δυνατόν το delivery hell να προέκυψε τώρα που μειώθηκε η παραγωγή? Και πώς είναι δυνατόν οι άλλοι κατασκευαστές να καταφέρνουν να παραδίδουν τα εκατονταπλάσια αυτοκίνητα, αλλά μόνο η Tesla να έχει το πρόβλημα με τα τρέηλερ?

Παρεπιπτώντως, τα τρέηλερ θεωρούνται οχήματα, με το δικό τους VIN και πρέπει τα σχέδια να πάρουν έγκριση τύπου, να γίνουν δοκιμές κτλ, όπως και για ένα αυτοκίνητο. Δηλαδή δέν είναι κάτι που φτιάχνεται στα γρήγορα, χρειάζεται χρόνο και χρήμα.

Πολύ απλά, η ψευτιά του Musk δέν έχει όρια.

Δηλαδή αν εσύ αύριο θελήσεις 1.000 τρειλερ θα τα βρεις; Ή θα είναι κατανεμημένα ήδη στην αγορά και μέχρι η αγορά να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις σου θα περάσει λίγος χρόνος;

tesla-delivery-model-3-q3-e1537819202228

Αυτό το φορτηγό που το έχουν μετατρέψει σε τρέιλερ για 4 οχήματα πως σου φαίνεται; Έχει vin; Ή μήπως είναι φωτοσοπ;

Επίσης θυμάσαι που έγραφες ότι το model 3 δεν θα έρθει Ευρώπη γιατί έχει νομικά κωλύματα;

 

Εδώ βλέπω, ότι έβγαλε τα πρώτα ευρωπαϊκά vins. Ξεπεράστηκαν τελικά τα νομικά κωλύματα;

 

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.

@Droulas13

O @Whargoul  τεκμηρίωσε μια χαρά οτι οταν ανακοινώνεις και προγραμματίζεις, προ-φροντιζεις για τις υποδομες και τους υπαλληλους. Αν δεν το κάνεις, ειτε δεν πιστευες αυτα που ελεγες και παραμυθιαζες τον κόσμο ή δεν ξέρεις πως να το οργανώσεις (και πας με ο,τι κάτσει) ή δε σε παιρνει οικονομικά να το κάνεις ή δεν θες να το κάνεις και απλά μοιράζεις υποσχέσεις για να κερδίσεις χρόνο.

Επισης επιτηδες ή απο αγνοια παραβλέπεις οτι η tesla μεταθέτει κοσμο οσο μπορει για να καλύψει τον πανικο εκεινης της στιγμής. Το εκανε τον Ιουλιο για να πιάσει το μοναδικό (αλλα πολάκοις υποσχομενο) 5000/week τραβόντας σχετικες ειδικότητες απο οπου μπορουσε και αναλογως το εκανε τώρα οπου πήρε άτομα απο οπουδήποτε και τα εβαλε να κάνουν γραφειοκρατεία και παραδοσεις. Αυτό όμως δημιουργεί τρύπες αλλου. Οι 4000 απολύσεις που ανεφερες μπορει να μην ήταν ολες ικανες για παραδόσεις, αλλα οταν βλέπεις οτι ΘΑ τους χρειαστείς (ετσι διαλλαλεις) κρατάς ένα ποσοστό ή τους αντικαθιστάς, δεν βάζεις μελη της αίρεσης να δουλεύουνε τζάμπα. Εδω να προσθέσω οτι ακομοι και αυτοι που δεν θα ήταν ικανοι να κάνουν παραδόσεις, μια χαρά θα μπορουσαν να καθαρίζουν τα αυτοκινητα και οχι να τα παραδίδουν με μπιχλα.

Στα υποψη οτι στην Καλιφορνια, ειναι παρανομη η εθελοντικη εργασία για κερδοσκοπικές επιχειρήσεις. Βάζω στοιχημα οτι ο supreme leader τα ξερεις ολα αυτα (και πολύ περισσοτερο) αλλά και πάλι δουλευει με το μοτο "να βγει οπως οπως το τριμηνο" και μετά βλεπουμε

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ξεχνάς ότι όλα αυτά γίνονται με περιορισμένα διαθέσιμα, λόγω των καθυστερήσεων/προβλημάτων που παρουσιάστηκαν τον τελευταίο χρόνο με την παραγωγή του model 3. Είναι γνωστό ότι βγήκε εκτός προϋπολογισμού. Άλλωστε εκεί στηρίζεται (εκτός των άλλων) όλη η παραφιλολογία ότι πάει για φούντο. Συνεπώς ναι, όλα αυτά δικαιολογούνται. Και για αυτό απολαμβάνει την ανεκτικότητα της συντριπτικής πλειοψηφίας των αγοραστών της. Τώρα που στο δεύτερο εξάμηνο θα δεις τις λειτουργικές ροές της να εκτοξεύονται, θα εξομαλυνθούν και τα περισσότερα προβλήματα.

Ακόμα χειρότερα. Οι καθυστερήσεις και περιορισμοί, απλά της δώσανε χρόνο και θα έπρεπε να ήταν πλήρως έτοιμη για την παράδοση. Εάν είχε πρόβλημα τον Φλεβάρη, το καταλαβαίνω. Αλλά  είχε στη διάθεση της επιπρόσθετους 7-8 μήνες από την μέρα που θα έπρεπε να ήταν έτοιμη για να βελτιώσει τα πράγματα στην εντέλεια. Η παράδοση θα έπρεπε να πετά αυτή τη στιγμή καθώς ήταν στο πλάνο εδώ και 1 χρόνο. 

Μπορείς να τις δεις και να κατακρημνίζονται μέχρι το τέλος του εξαμήνου. Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα εκτοξευτούν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το βασικό ερώτημα που μου γεννάται από όλες αυτές τις λεπτομέρειες που αραδιάζετε είναι ένα μεγάλο "Ε και;".

Που ακριβώς κατατείνει ο σκεπτικισμός σας; Εγώ μέχρι τώρα ήξερα ότι θεωρείτε τον Musk έναν απατεώνα που παρουσιάζει vaporware για να εξαπατά τους επενδυτές. Αλλά τα περισσότερα προβλήματα που επισημαίνετε και ο τρόπος που τα παρουσιάζετε με κάνουν να νιώθω σαν να ακούω μεγαλοεπενδυτές της tesla που ανησυχούν για την πορεία της, αμφιβάλουν για τις ικανότητες του CEO και κάνουν κουβέντα για το αν πρέπει να τον αντικαταστήσουν ή όχι. Σαν να θέλετε το καλό της δηλαδή.

5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ακόμα χειρότερα. Οι καθυστερήσεις και περιορισμοί, απλά της δώσανε χρόνο και θα έπρεπε να ήταν πλήρως έτοιμη για την παράδοση. Εάν είχε πρόβλημα τον Φλεβάρη, το καταλαβαίνω. Αλλά  είχε στη διάθεση της επιπρόσθετους 7-8 μήνες από την μέρα που θα έπρεπε να ήταν έτοιμη για να βελτιώσει τα πράγματα στην εντέλεια.

Μάλλον δεν πρόσεξες το bold.

19 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ξεχνάς ότι όλα αυτά γίνονται με περιορισμένα διαθέσιμα, λόγω των καθυστερήσεων/προβλημάτων που παρουσιάστηκαν τον τελευταίο χρόνο με την παραγωγή του model 3.

 

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.

Έχει 2 δις ταμείο. Άνετα θα μπορούσε να πάρει 200 υπαλλήλους και να ενοικιάσει αποθήκες/καταστήματα/τέντες ένα δίμηνο για τις παραδώσεις αφού θα έβγαζε πολύ περισσότερα και θα είχε τις εισροές που τόσο θέλει. Οι περισσότερες παραδώσεις τις είναι μέσα στην Καλιφόρνια. Όχι διάσπαρτες σε όλες τις πόλεις των ΗΠΑ. 

Δημοσ.

Μην κοιτάς τόσο πως τελείωσε το προηγούμενο τρίμηνο. Το ξέρεις ότι η παραγωγή του πρώτου μήνα του τριμήνου πάει σχεδόν όλη για τις παραδόσεις σε Ευρώπη και Ασία, οι οποίες θέλουν κατά μέσο όρο κοντά δύο μήνες για να φτάσουν στον πελάτη; Αυτό σημαίνει ότι τον πρώτο μήνα του τριμήνου αιμορραγεί οικονομικά και ρεφάρει στο τέλος του τριμήνου, όταν συμπίπτουν οι πωλήσεις στο εξωτερικό με τις πωλήσεις στην Αμερική. Δεν έχει τόσα ταμειακά διαθέσιμα και καλό είναι που τα χρησιμοποιεί με φειδώ. Πιστεύω μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ηρεμήσει οικονομικά, υπολογίζω τις λειτουργικές ροές του δεύτερου εξαμήνου πάνω από 2 δις (το πρώτο εξάμηνο ήταν αρνητικές κατά μισό δις).

Δημοσ.

Όταν έχεις από τι μια τους πελάτες, και από την άλλη έτοιμο το προϊόν σε μεγάλο απόθεμα  και το μόνο που μένει είναι η παράδοση, θα κάνεις τα πάντα να βρεις λεφτά για να το παραδώσεις και δεν θα το αφήσεις να κάθετε. Θα πάρεις δάνειο εάν χρειαστεί, θα προσλάβεις υπαλλήλους, contractors, οτιδήποτε. Ειδικά εάν χρειάζεσαι να δείξεις στους πάντες ότι έχεις εισροές. Με τις πωλήσεις έχει απτά αποδεικτικά. Το μόνο που έχει τώρα (που για την τέσλα είναι πολύ καλύτερο από τις πραγματικές πωλήσεις) είναι το "πρόβλημα" και ότι θα τα πηγαίναμε πολύ καλύτερα εάν όντως παραδίδαμε άρα έχουμε τρομερό μέλλον (πάλι στη θεωρία καθώς απέτυχε να το αποδείξει) 

14 λεπτά πριν, newton91 είπε

Τι χρημα παιζει να εχει ο τυπος 

Στην θεωρία, αρκετά δις. Στην πράξη, όσο αξίζουν οι μετοχές της Τεσλα όταν αρχίσει να τις πουλά.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, newton91 είπε

Τι χρημα παιζει να εχει ο τυπος 

Γυρω στα 20δις προσδιοριζεται η περιουσια του...

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δηλαδή αν εσύ αύριο θελήσεις 1.000 τρειλερ θα τα βρεις; Ή θα είναι κατανεμημένα ήδη στην αγορά και μέχρι η αγορά να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις σου θα περάσει λίγος χρόνος;

1) Όταν πρίν ένα μήνα τα πηγαινοφέρνανε στο Lathrop, Burbank κτλ δέν υπήρχε έλλειψη. Το Fremont έχει περιορισμένη χωρητικότητα πάρκιν, αν δέν υπήρχαν αρκετά φορτηγά να μεταφέρουν τα καινούρια αυτοκίνητα, θα αναγκάζονταν να σταματήσουν την παραγωγή γιατι δέν θα είχαν που να τα βάλουν.

2) Υποτίθεται οτι η παραγωγή θα έφτανε τα 5000 την εβδομάδα απο το 2017. Αν όντως περίμεναν τόσο μεγάλη παραγωγή, τότε θα έπρεπε να είχαν εξασφαλίσει εδώ και μήνες για τη διαθεσιμότητα.

3) Με ένα γρήγορο googlarisma φαίνεται οτι υπάρχουν εκατοντάδες μεταχειρισμένα φορτηγά και τρέηλερ αυτοκινήτων διαθέσιμα για πούλημα. Δέν υπάρχει κανένας λόγος να μπούν στη διαδικασία να φτιάχνουν δικά τους.

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Αυτό το φορτηγό που το έχουν μετατρέψει σε τρέιλερ για 4 οχήματα πως σου φαίνεται; Έχει vin; Ή μήπως είναι φωτοσοπ;

Είναι κατασκευή της Tesla αυτό? Γιατι πάνω του γράφει The Finest Carrier

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Επίσης θυμάσαι που έγραφες ότι το model 3 δεν θα έρθει Ευρώπη γιατί έχει νομικά κωλύματα;

Δέν θυμάμαι να είπα οτι δέν θα έρθει ποτέ στην Ευρώπη, απλά αναρωτήθηκα αν υπάρχει κάποιο ζήτημα με την έγκριση τύπου, καθώς μέχρι πολύ πρόσφατα δέν υπήρχε κάποια κίνηση απο πλευράς της Tesla.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...