Fubar.gr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, Droulas13 είπε https://electrek.co/2018/09/24/tesla-powerpack-battery-australia-cost-revenue/ Η 66 εκ δολαρίων επένδυση για την μεγάλη μπαταρία των 100ΜW/129MWh, που κατασκεύασε η Tesla στην Αυστραλία, μέσα σε λίγους μήνες έχει εξοικονομήσει 17 εκ δολάρια και αναμένεται να κάνει πλήρη απόσβεση μέσα σε 2-3 χρόνια. Ήδη έχει δρομολογηθεί και η κατασκευή δεύτερης μεγάλης μπαταρίας. https://insideevs.com/tesla-scores-big-powerpack-project-in-australia/ Η μπαταρία αυτή χρησιμοποιείται κατα βάση για Ancillary services, δηλαδή έλεγχο/διόρθωση τάσης και συχνότητας. Παραδοσιακά για αυτή τη λειτουργία χρησιμοποιούνται synchronous condensers. Δευτερευόντως για αποθήκευση ενέργειας όταν οι τιμές είναι φτηνές, και πώληση όταν είναι ακριβές. Γι αυτό το σκοπό, χρησιμοποιείται ένα μικρό σχετικά ποσοστό της χωρητικότητας, καθώς ένα τμήμα είναι δεσμευμένο απο το Αυστραλιανό δημόσιο και άλλο ένα τμήμα δεν χρησιμοποιείται για λόγους μακροβιότητας (δέν έχω τα ακριβή νούμερα πρόχειρα). Τα ancilary services είναι ένα μικρό κομμάτι της αγοράς ηλεκτρισμού. Σύμφωνα με αυτό The stunning numbers behind success of Tesla big battery “So, I thought I’d give you a few numbers from the market data,” van Gendt said. “In the first four months of operations of the Hornsdale Power Reserve (the official name of the Tesla big battery, owned and operated by Neoen), the frequency ancillary services prices went down by 90 per cent, so that’s 9-0 per cent. “And the 100MW battery has achieved over 55 per cent of the FCAS revenues in South Australia. So it’s 2 per cent of the capacity in South Australia achieving 55 per cent of the revenues in South Australia. Δηλαδή κατάφερε να ρίξει τις τιμές κατα 90% σε μία ήδη περιορισμένη αγορά, και παρόλα αυτά παράγει τεράστια κέρδη. Επίσης η πτώση των τιμών κατα 90% σημαίνει οτι η δεύτερη μπαταρία δέν θα βγάζει κέρδη. Απο το ίδιο άρθρο: “So that’s great for the first battery in the market,” he added, “but if you’ve already had 55 per cent of the FCAS that are now gone, right… and a 90 per cent drop in price, then the business case for the second battery, of course, is a bit less attractive. “So I wish the second battery in South Australia a lot of luck!” Αυτό δέν δείχνει κάποια τεράστια επιτυχία της μπαταρίας, αλλά πόσο στρεβλή και πανάκριβη είναι η αγορά ηλεκτρισμού στην Ν. Αυστραλία.
YourTrueLegend Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) O Λοννυ χθες τουιταρε οτι τα delays στις καθυστερησεις οφειλονται στους μεταφορεις. 18 εκατομμυρια αυτοκινητα πωλουνται καθε χρονο χωρις τετοια θεματα στο deliver, μονο τα 5.000 του Musk αυτη τη βδομαδα εχουν προβλημα με τους μεταφορεις Κατα τ'αλλα ενδιαφερουσα φωτο: Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
mechpanos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, YourTrueLegend είπε O Λοννυ χθες τουιταρε οτι τα delays στις καθυστερησεις οφειλονται στους μεταφορεις. 18 εκατομμυρια αυτοκινητα πωλουνται καθε χρονο χωρις τετοια θεματα στο deliver, μονο τα 5.000 του Musk αυτη τη βδομαδα εχουν προβλημα με τους μεταφορεις Κατα τ'αλλα ενδιαφερουσα φωτο: Τι βλέπουμε ακριβώς;
isay Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Το ξήλωμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης, λόγω επιλογής της tesla. Αρκετοί (bulls&bears) το αναφέρουν σαν κακο παραδειγμα, που στις παρουσες (θεωρητικά) συνθήκες θα βοηθούσε στην ταχύτερη μεταφορά οχημάτων στα κατα τόπους κέντρα διανομής και παραδοσης
Fubar.gr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 O Λόνυ και οι οπαδοί του είναι μάστερ στο να εστιάζουν αποκλειστικά στα προτερήματα των αυτοκινήτων του και να τα προωθουν μετα μανίας, ενώ ταυτόχρονα κουκουλώνουν όλα τα προβλήματα. Έτσι, όταν συγκρίνουν την επιτάχυσνη απο στάση και το 400άρι, βάζουν μέσα όλα τα αυτοκίνητα, Ferrari, Porsche, McLaren και δεν συμμαζεύεται. Όμως στους χρόνους πίστας, ξαφνικά γίνονται special snowflakes και έχουν ειδική κατηγορία EV. Tesla Model S P100D takes the Laguna Seca production EV record after all Και ο λόγος φυσικά είναι γιατι ο χρόνος δέν είναι κάτι ιδιαίτερο, φτηνότερα και με χαμηλότερη ιπποδύναμη αυτοκίνητα ICE κάνουν καλύτερους χρόνους Επίσης αυτό: Το αυτοκίνητο υπερθερμαίνεται στην Autobahn, και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες. Σε δύο σημεία του βίντεο, το ένα περίπου στο 5ο λεπτό δέν μπορεί κάν να προσπεράσει φορτηγό που πάει με μόλις 90-100 χιλιόμετρα. Αυτό δέν είναι κάτι καινούριο φυσικά, αλλά ο Λόνυ και οι φανατικοί οπαδοί του τα κουκουλώνουν. Κατα τα άλλα, τα αυτοκίνητα με μπαταρίες είναι το μέλλον και θα εξαφανίσουν τα ICE, και όλοι οι άλλοι κατασκευαστές είναι βλάκες και τσιράκια του Big Oil που δέν τα εξελίσσουν.
Ather Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) .... Thanks for the video (sorry my German is not good enough to use). Good to see what the M3 can do when allowed to go full-throttle. In the USA, we are limited to 60MPH (100km) to 70 MPH. The experts tell me that the M3 runs at its optimum efficiency in that range. If you go faster, it eats up the battery at an ever increasing rate. Mostly because of the wind resistance. I noticed how smoothly the car rode at 200 km. Great car! I love it! ... Λέει στους υπότιτλους πχ 5:22 ότι χαμηλώνει την ταχύτητα για κάποια δευτερόλεπτα (για να ψυχθεί) και μετά απογειώνεται και πάλι. Ή πιο μετά ότι αν και έχει ανηφορική κλίση έχει ταχύτητα κάτι παραπάνω από 200km/h (στο 6:52 και στα επόμενα δευτερόλεπτα). Πολύ καλό αμάξι και προχωρημένη τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από Ather
Fubar.gr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, Ather είπε Λέει στους υπότιτλους πχ 5:22 ότι χαμηλώνει την ταχύτητα για κάποια δευτερόλεπτα (για να ψυχθεί) και μετά απογειώνεται και πάλι. Ή πιο μετά ότι αν και έχει ανηφορική κλίση έχει ταχύτητα κάτι παραπάνω από 200km/h (στο 6:52 και στα επόμενα δευτερόλεπτα). Πολύ καλό αμάξι και προχωρημένη τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα. Τόσο προχωρημένη τεχνολογία που μας πάει πίσω στην εποχή των αερόψυκτων αυτοκινήτων της δεκαετίας του '50 😂
mechpanos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 35 λεπτά πριν, Ather είπε Λέει στους υπότιτλους πχ 5:22 ότι χαμηλώνει την ταχύτητα για κάποια δευτερόλεπτα (για να ψυχθεί) και μετά απογειώνεται και πάλι. Αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα όμως είναι που θες να πατήσεις φουλ γκάζι, να περάσεις την νταλίκα, τι να το κάνεις να απογειωθείς μετά;
Droulas13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Κατά καιρούς διαβάζω εδώ μέσα μηνύματα που χαρακτηρίζουν το tesla semi ως vaporware. Σήμερα έπεσα πάνω σε ένα άρθρο του 2011, όταν οι τότε haters χαρακτήριζαν ως vaporware το ...model s. https://jalopnik.com/5808714/tesla-model-s-alpha-shows-off-a-sleeker-electric-ass/
Whargoul Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, isay είπε Το ξήλωμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης, λόγω επιλογής της tesla. Αρκετοί (bulls&bears) το αναφέρουν σαν κακο παραδειγμα, που στις παρουσες (θεωρητικά) συνθήκες θα βοηθούσε στην ταχύτερη μεταφορά οχημάτων στα κατα τόπους κέντρα διανομής και παραδοσης Τι να τις κάνεις τις σιδηροδρομικές γραμμές όταν έχεις εθελοντές να δουλεύουν για σένα δωρεάν? Ή τι να τους κάνεις γενικά του υπαλλήλους όταν απολύεις 4000 και μετά στηρίζεσαι σε εθελοντές για τις παραδώσεις. Όταν χαριεντίζονταν ότι αλλάζει πλήρως την πώληση των αμαξιών, χωρίς αντιπροσωπείες και είναι πιο κοντά στον πελάτη, πιο αποδοτικό, πιο κερδοφόρο κλπ κλπ, δεν νομίζω να είχαν αυτό στο μυαλό σαν αποτέλεσμα. Σε λίγο θα βγαίνουν διαφημίσεις στα ράδια. Γίνε και εσύ εθελοντής αιμοδότης Deliveras. + 5 minute delivery. Επειδή τίποτα δεν δείχνει περισσότερο luxury από ένα αυτοκίνητο των $50-80000, στο οποίο απλά πληρώνεις και φεύγεις λες και έχεις παραγγείλει 2 πιτόγυρα. Spoiler -Σε σακουλίτσα να το βάλω?
isay Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Πέρα απο τα πραγματικά που περιγράφεις αν όντως έπαιζε ενα καλο μοντελο μαζικής μεταφορας σε ερήμους ... εεε ... μεγαλα κεντρα διανομης, το τρένο ειναι το πιο οικονομικό και χρονικά προγραμματιζόμενο για τέτοιους μεγαλους ογκους μεταφορων.
Droulas13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 25 λεπτά πριν, Whargoul είπε Ή τι να τους κάνεις γενικά του υπαλλήλους όταν απολύεις 4000 και μετά στηρίζεσαι σε εθελοντές για τις παραδώσεις. Όταν χαριεντίζονταν ότι αλλάζει πλήρως την πώληση των αμαξιών, χωρίς αντιπροσωπείες και είναι πιο κοντά στον πελάτη, πιο αποδοτικό, πιο κερδοφόρο κλπ κλπ, δεν νομίζω να είχαν αυτό στο μυαλό σαν αποτέλεσμα. Ισχυρίζεσαι δηλαδή, ότι οι 4000 που απέλυσε η tesla ήταν στις παραδόσεις; Περίεργο, γιατί δεν είχα διαβάσει κάτι τέτοιο. Ή μήπως έπρεπε να μεταθέσουν στις παραδόσεις τους 4000 που ήταν πριν σε άσχετο τομέα; Πολύ ζήλια ρε παιδιά διακρίνω. Δημιουργήθηκε πρόβλημα στις παραδόσεις σε ένα τρίμηνο που αυξήθηκαν κατά 100% σε σχέση με το προηγούμενο (από τις 40.000 στις 80.000). So what; Ξέρετε πολλές επιχειρήσεις που να αναπτύσσονται με τέτοιο ρυθμό και να δουλεύουν σαν καλοκουρδισμένες μηχανές; Αλλά αυτό που σας την βαράει περισσότερο πιστεύω είναι, ότι έχει την στήριξη των αγοραστών της. Περίμεναν οι άλλοι πάνω από 2 χρόνια να πάρουν το model 3, τους ειδοποίησαν τελευταία στιγμή πότε θα το πάρουν, περίμεναν ώρες την ημέρα της παράδοσης, τους αφιέρωσαν ελάχιστα λεπτά όταν ήρθε η ώρα τους και ποια η αντίδρασή τους;;; Πήγαν σαν εθελοντές να βοηθήσουν την παράδοση αυτοκινήτων στους επόμενους αγοράστες!!! Ε μα είναι να μην συγχύζεσαι; Κατά κάποιον τρόπο σας καταλαβαίνω.
Whargoul Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ισχυρίζεσαι δηλαδή, ότι οι 4000 που απέλυσε η tesla ήταν στις παραδόσεις; Περίεργο, γιατί δεν είχα διαβάσει κάτι τέτοιο. Ή μήπως έπρεπε να μεταθέσουν στις παραδόσεις τους 4000 που ήταν πριν σε άσχετο τομέα; Πολύ ζήλια ρε παιδιά διακρίνω. Δημιουργήθηκε πρόβλημα στις παραδόσεις σε ένα τρίμηνο που αυξήθηκαν κατά 100% σε σχέση με το προηγούμενο (από τις 40.000 στις 80.000). So what; Ξέρετε πολλές επιχειρήσεις που να αναπτύσσονται με τέτοιο ρυθμό και να δουλεύουν σαν καλοκουρδισμένες μηχανές; Αλλά αυτό που σας την βαράει περισσότερο πιστεύω είναι, ότι έχει την στήριξη των αγοραστών της. Περίμεναν οι άλλοι πάνω από 2 χρόνια να πάρουν το model 3, τους ειδοποίησαν τελευταία στιγμή πότε θα το πάρουν, περίμεναν ώρες την ημέρα της παράδοσης, τους αφιέρωσαν ελάχιστα λεπτά όταν ήρθε η ώρα τους και ποια η αντίδρασή τους;;; Πήγαν σαν εθελοντές να βοηθήσουν την παράδοση αυτοκινήτων στους επόμενους αγοράστες!!! Ε μα είναι να μην συγχύζεσαι; Κατά κάποιον τρόπο σας καταλαβαίνω. 4000 (ακόμα και άκυροι) υπάλληλοι της εταιρείας είναι καλύτερο από εθελοντές. Για πωλητές τους θέλει, όχι για τεχνολογική έρευνα. Ποιο το πρόβλημα να τους μεταθέσει αφού χρειάζεται υπαλλήλους Όταν λες ότι από πέρσι θα ξεκινούσες να κατασκευάζεις 60000 αυτοκίνητα το τρίμηνο, είναι λογικό για κάποιο να σκεφτεί ότι με κάποιο τρόπο θα πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα που τα παραδίδει. Όταν λες ότι έφτασες την ικανότητα παραγωγής για 60 000 αυτοκίνητα, και ταυτόχρονα απώλειες 4000 άτομα, και μετά λες στο τέλος του τριμήνου δεν έχω τρόπο να παραδώσω τα αυτοκίνητα, κάπου υπάρχει πρόβλημα. Όταν λες δικαιολογείται γιατί διπλασίασε την παραγωγή, αυτό είναι ανούσιο και άτοπο. Εδώ και ένα χρόνο περιμένει μήνα παρά μήνα να έχει αυτή και ακόμα μεγαλύτερη παραγωγή και περιμένει ότι θα είναι ακόμα μεγαλύτερη στο μέλλον. Μιλούσε για διπλάσια παραγωγή από αυτή στο τέλος του 2018. Το ότι είναι ακόμα απροετοίμαστη, δεν έχει καμιά δικαιολογία. Αυτό θα ήταν δικαιολογία εάν ήταν εκτός προγράμματος. Ένα peak κάποιο τρίμηνο που σε έπιασε απροετοίμαστο. Οπότε είτε δεν είχε σκοπό να τα παραδώσει άρα δεν την νοιάζει η παράδοση, είτε κάτι έγινε που την ανάγκασε να παραδώσεις εκτός σχεδίου για το οποίο δεν είχε νόημα να οργανώσει (πχ αν δεν έχω σκοπό να παραδίδω συνέχεια 50000 γιατί να τριπλασιάσω τις υποδομές μου, ας κάνω υπομονή λίγο καιρό), είτε είναι τόσο κοντόφθαλμη που δεν έχει κάν σχεδιάσει αυτό το πράγμα ενώ το περίμενε με ανυπομονησία εδώ και ένα χρόνο. Η κατασκευή και η παράδοση παν μαζί. Δεν έχει νόημα να αυξήσεις την κατασκευαστική σου ικανότητα χωρίς να μπορείς να παραδώσεις, ούτε να κάνεις πωλήσεις εάν δεν μπορείς να παραδώσεις. +εταιρεία είναι. Όχι ο ερυθρός σταυρός για να θεωρείται σπουδαίο πράγμα ο εθελοντισμός και οι εισφορές! Άλλο ο αγοραστής, και άλλο αυτός που πάει και κάνει τον εθελοντή σε public εταιρεία που δήθεν πρωτότυπα και θα αλλάξει με τον τρομερό τρόπο σκέψης, εργασίας και παραγωγής τον κόσμο όλο. Και γιατί να μου παραδώσει το καινούργιο αμάξι των 50-80k κάποιος άκυρος τρίτος? Ούτε καν το σουβλάκι των 2 ευρώ δεν σου το παραδίδει κάποιος άκυρος. Υπάλληλος της εταιρείας είναι. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Fubar.gr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Πολύ ζήλια ρε παιδιά διακρίνω. Δημιουργήθηκε πρόβλημα στις παραδόσεις σε ένα τρίμηνο που αυξήθηκαν κατά 100% σε σχέση με το προηγούμενο (από τις 40.000 στις 80.000). So what; Ξέρετε πολλές επιχειρήσεις που να αναπτύσσονται με τέτοιο ρυθμό και να δουλεύουν σαν καλοκουρδισμένες μηχανές; Κοίτα να δείς κάτι περίεργα πράγματα. Δέν έχει περάσει καλά καλα ένας μήνας απο τότε που λέγανε οτι η παραγωγή πάει στα 6000 κομμάτια την εβδομάδα, ενώ κάποιοι αναλυτές βλέπανε και 8000: Tesla Model 3 production has a clear path to 8,000 units per week, says analyst after Fremont factory visit Τα τελευταία νούμερα όμως που δημοσίευσε και το Electrek λένε για παραγωγή κάτω απο 3500. Ξαφνικά μούγκα απο το Musk για την παραγωγή, και το γυρίσαμε στις παραδόσεις, και πώς στο Q3 θα υπάρξει ρεκόρ παραδόσεων. Και τώρα απο το production hell πήγαμε στο delivery hell, οπου επιστρατεύτηκαν εθελοντές. Και χθές μάθαμε οτι υπάρχει έλλειψη μεταφορικών τρέηλερ και η Tesla θα αναγκαστεί να φτιάξει τα δικά της! Πώς είναι δυνατόν το delivery hell να προέκυψε τώρα που μειώθηκε η παραγωγή? Και πώς είναι δυνατόν οι άλλοι κατασκευαστές να καταφέρνουν να παραδίδουν τα εκατονταπλάσια αυτοκίνητα, αλλά μόνο η Tesla να έχει το πρόβλημα με τα τρέηλερ? Παρεπιπτώντως, τα τρέηλερ θεωρούνται οχήματα, με το δικό τους VIN και πρέπει τα σχέδια να πάρουν έγκριση τύπου, να γίνουν δοκιμές κτλ, όπως και για ένα αυτοκίνητο. Δηλαδή δέν είναι κάτι που φτιάχνεται στα γρήγορα, χρειάζεται χρόνο και χρήμα. Πολύ απλά, η ψευτιά του Musk δέν έχει όρια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα