Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sal123 είπε

Είχα την εντύπωση ότι είμαστε πολύ πίσω στους κινητήρες με υδρογόνο. Αλλά είδα πρόσφατα ένα Toyota mirai. Φαίνεται τελικά γίνεται πρόοδος και εκεί. 

Fuel cells είναι. Παράγουν ηλεκτρισμό, οπότε είναι και αυτά ηλεκτρικά Όχι κινητήρες (γιατί μπορείς να κάψεις και το υδρογόνο με ICE κινητήρα). Το όλο σύστημα είναι τεχνολογικά έτοιμο ακόμα και στην νηπιακή του κατάσταση. Δεν χρειάζεται να υπερπηδήσει σημαντικά τεχνικά εμπόδια όπως τις μπαταρίες (πχ αργή φόρτιση, μειωμένη εμβέλεια κλπ κλπ). Το μόνο θέμα είναι το κόστος και οι υποδομές γεμίσματος. Για το κόστος, η Toyota θεωρεί ότι περίπου το 2025 που θα παρουσιάσει την τρίτη γενιά fuel cell, οι τιμές θα είναι πολύ κοντά στα τυπικά αυτοκίνητα. Πρατήρια υδρογόνου άρχισαν σιγά σιγά να μπαίνουν στην ατζέντα των κρατών. Γερμανία Γαλλία ήδη υπάρχει ένα σημαντικός αριθμός. Η Ιαπωνία χαρακτηρίζει τους 2020 Ολυμπιακούς του Τόκιο Hydrogen Olympics. 

Σαν ΙΧ, υπάρχουν σε κυκλοφορία το Mirai της Toyota, Honda Clarity, Hyundai Nexo + λεωφορεία + νταλίκες από το 2019 (Hyundai, Nikola) + Ξεκίνησαν πριν λίγες μέρες στην Γερμανία και τρένα υδρογόνου (εμπορικές διαδρομές όχι τεστ και πρωτότυπα)

Επεξ/σία από Whargoul
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Με τους δύο ως άνω παράγοντες οι λειτουργικές ροές από -130 εκ το 2ο τρίμηνο θα είναι (-130 + 500 + 100 + 500=) +970 εκ το 3ο τρίμηνο. Έτσι και καλύτερα θα έχουν τα πράγματα και το 4ο τρίμηνο, όπου οι πωλήσεις θα αυξηθούν και το gross margin θα βελτιωθεί.

 

Δεν ξερω απο που αντλεις τοση αισιοδοξια πραγματικα...Απο την μια χαιρομαι που σκεφτεσαι αισιοδοξα απο την αλλη φοβαμαι οτι ειναι καθαρα λογω φανμποισμου...Μακαρι να εχεις δικιο απλα δεν τα βλεπω να βγαινουν τα νουμερα...Θα μαθουμε συντομα ομως!!!

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://reddit.app.link/cvwoHEjxqQ

Ενας χρηστης του reddit ονοματι u/m3gusta ανεβασε ενα βιντεακι που δειχνει την πραγματικοτητα που ερχεται γκαζομενη. 

Αυτην που "αψηφα τους νομους της φυσικης"...

 

 

ΥΓ. σημερα οδηγησα ενα model X 75D με autopilot.

 

 

Επεξ/σία από sattack
διορθωση
Δημοσ.

Στο μεταξυ υπαρχουν κι αποχωρησεις heads/chiefs/executives που απλα δεν βλεπουν τα φωτα της δημοσιοτητας ΑΛΛΑ υπαρχουν τυποι που παρακολουθουν το linkedin των στελεχων.

Και καπως ετσι εχουμε αλλη μια αποχωρηση μεσα στο Σεπτεμβρη, συγκεκριμενα του General Manager-Northeast (λενε οτι ηταν ο Sales chief για ΝΕ US).

https://www.linkedin.com/in/gary-gaines-871a2475/

Oμοιως εχουν γραψει και για τον Sales chief Canada.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγα σιγα εντεινονται οι υποψιες που ελεγε χθες ο @isay περι ponzi scheme με σκοπο το μαγειρεμα των αποτελεσματων του Q3:

image.png.76e90dd2b246349dfa6dca37e14b08da.png

Πηγη: https://twitter.com/bobby_tips/status/1043592900540620800?s=19

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

εντυπωσεις?

Σαν jet κινητηρας κανει το semi xD 

ειδες το semi πληρης νταλικα μια απιστευτη επιταχυνση? (και εννοειται συνεχομενη χωρις το "κοψιμο" απο αλλαγη ταχυτητων)

Το model X ειναι αυτοκινητο απο το μελλον...

Εξωτερικα εχει μεν μεγαλες διαστασεις που ομως δεν του φαινονται τοσο πολυ. Οταν μπεις μεσα ομως ειναι απιστευτα τεραστιο εσωτερικα. Απο τη θεση του οδηγου κοιτας πισω και δεν τελειωνει, γυρω σου πελωριος χωρος. Απο πανω το παρμπριζ που ερχεται μεχρι πανω απο το κεφαλι σου ειναι κατι εντελως πρωτοφανες, αλλα βεβαια δεν εχεις την πολυτελεια να το χαζευεις εσυ, μαλλον ειναι για τους πισω επιβατες, αλλα δεν καθισα πισω εν κινησει. Καθισα πισω μονο για δοκιμη, παρα πολυς χωρος για τα ποδια. Αν το αγορασεις με παγκο με 3η μεσαια πισω θεση, μονο σε εκεινη το κεφαλι μου φτανει στην οροφη (ειμαι 1.84). Στην 3η σειρα στις 2 θεσεις της επισης χωραω, φυσικα πιο περιορισμενα και με το κεφαλι σχεδον στο τζαμι. Ακομα και με τις 7 θεσεις χωρις να ριξεις τα καθισματα της 3ης σειρας, εχει πολυ χωρο αποσκευων, αν τα ριξεις (ή δεν αγορασεις 3η σειρα) ο χωρος ειναι αβυσσαλεος.

Η τεραστια οθονη ειναι εντυπωσιακη αλλα και η οθονη του καντραν ειναι εντυπωσιακη. Η αληθεια ειναι οτι εμενα προσωπικα (χωρις ομως να εχω κατσει μεσα βεβαια) δεν μου αρεσει που στο model3 εχει την οθονη landscape και δεν εχει καντραν και αν κανουν refresh στο S/X και τα κανουν και εκει ετσι θα με χαλασει. Ειναι πολυ ωραια να κοιτας στην τεραστια οθονη για να κανεις ρυθμισεις ή ακομα περισσοτερο οταν κοιτας το nav που ειναι εικονα goggle earth και φυσικα μου φαινεται προτιμοτερο να γεμιζει την τεραστια οθονη σε portrait mode. Αλλα και στο καντραν ειναι πολυ ωραια που σου δειχνει το αυτοκινητο σου να προχωραει στο δρομο και δειχνει και γκριζα τα υπολοιπα οχηματα που κινουνται γυρω σου, και προειδοποιησεις αν πας κοντα σε πλαινα εμποδια στο δρομο (πεζοδρομιο, νησιδα κλπ). Τα υλικα ειναι ολα πολυ καλα και στιβαρα. Οχι εξτρα πολυτελη βεβαια, αλλα οχι φτηνιαρικο. Και το ταμπλω και τα "δερματα" και ολα ειναι ικανοποιητικα και στιβαρα.

Ολα τα υπολοιπα ειναι πολλα λογια. Για μενα η μεγαλη υποθεση ειναι το regenerative breaking. Αυτo περιμενα να δω, και παλι την πρωτη φορα δεν εισαι συνηθισμενος να αφηνεις το γκαζι και να φρεναρει. Ειναι η διαστημικη αλλαγη του αυριο. Απο τοτε που αρχισα να ασχολουμαι με το θεμα μου κακοφαινοταν το φρεναρισμα με τα φρενα, ενω εχω παρει με αυτοματο κιβωτιο ολο κατεβαζα χειροκινητα τις ταχυτητες, τωρα που οδηγησα και το ηλεκτρικο θα μου κακοφαινεται ακομα περισσοτερο. Για μενα το regenerative breaking ειναι η αληθινη νεα εποχη, ειναι οπως οταν πηγα απο τις κασσετες στις δισκετες... Και δεν οδηγησα και σε καταβαση, μονο στο ισιο...

Λιγο γκαζωσα, ενταξει ειναι σιγουρο οτι μπορει να κανει αυτο που λενε, να σου δωσει την αισθηση σπορ και supercar, παρολο που το SUV ειναι τεραστιο και σε ογκο και σε βαρος. Το auto pilot ειναι επισης εντυπωσιακο, το εβαλα στον αυτοκινητοδρομο και αμεσως γκαζωσε στα 120, πηγε πισω απο το προπορευομενο και μειωσε στη δικη του ταχυτητα. Κραταγε τη λωριδα στη μεση (που εγω λογω καθισματος/υψους/μεγεθους νομιζα οτι ειναι πιο πολυ δεξια αλλα μετα κοιταξα τους πλαινους καθρεφτες και ειδα οτι ειναι ακριβως στη μεση απο τις διαχωριστικες), οταν πηγα να στριψω  λιγο το τιμονι εβαζε αντισταση και μου το εφερνε παλι στη μεση. Οταν ο μπροστινος αλλαξε λωριδα ξαναγκαζωσε στα 120 και εφτασε πισω απο τον επομενο μπροστινο και εκει μειωσε στη δικη του ταχυτητα. Εγω απο πριν πιστευα οτι θελει τεραστια προσοχη, διοτι μπορεις πολυ ευκολα να χαλαρωσεις επειδη νομιζεις οτι τα κανει ολα τελεια και αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και βρεθεις σε αναγκη να επεμβεις, μπορει να "εισαι αλλου" και να την πατησεις. Και οντως ειναι πολυ καλο. Οποτε αν το συνηθισεις καθε μερα, ισως γινει αυτο, να χαλαρωσεις επικινδυνα.

Δεν μου κανει καθολου εντυπωση το ποσοι περιμενουν στη λιστα αναμονης για το model3.  Kαι τωρα που θα κυκλοφορει αυτο σε μεγαλους αριθμους και θα το βλεπει απο κοντα πιο πολυς κοσμος, ακομα περισσοτεροι θα το θελουν. Και οταν βγει και το model Y θα γινει ακομα μεγαλυτερος χαμος.

 

 

 

Επεξ/σία από sattack
ορθογραφια
  • Like 6
Δημοσ.

To παραπάνω δείχνει κ απο ντόπιο χρήστη γιατι η Τέσλα πρέπει να παραμείνει (και η κάθε Τέσλα), αφήστε τα οικονομικά, τα ponzi, τα short και τα σορτσάκια. Θέλουμε το μέλλον χθες οχι αύριο. Εχουμε ήδη αργήσει, εντός των πόλεων όλα θα έπρεπε να είναι ήδη ηλεκτρικά. Για τα παπάκια/σκούτερ δεν το συζητώ θα έπρεπε εδω και 5 χρόνια να ήταν όλα ηλεκτρικά.

Το (μ)νήμα κατα την προσωπική μου γνώμη έχει ξεφύγει εδω και κάποιες σελίδες, υπάρχει κόσμος που αναλώνεται με κάθε λεπτομέρεια για κάθε βλάβη/πρόβλημα των αυτοκινήτων, προβαίνει σε χαρακτηρισμούς ενάντια στη διαφορετική γνώμη και υποστηρίζει την καταστροφή της Τέσλα λες και εχει βάλει στοίχημα την περιουσία του.

Χαλαρώστε και αφήστε το μέλλον να έρθει. Οι επενδύσεις σε αυτό τον τομέα θα φέρουν τεχνικές εξελίξεις/άλματα και σε άλλα καθημερινά προβλήματα.

 

ΥΓ: Τυπικές απόψεις γιατι χρηματοδοτούμε διαστημικές αποστολές ενω τα παιδάκια στην Αφρική πεινάνε;

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενα αρχειο με τις παραιτησεις executives τους τελευταιους μηνες.

https://www.dropbox.com/s/doe1755m6gyztnc/Tesla Executive Departures List.pdf?dl=0

Οπως φαινεται, το brain drain στην εταιρεια ειναι πολυ μεγαλυτερο απο αυτο που βλεπει τα φωτα της δημοσιοτητας. Ισως αυτο να απαντα και σε πολλους που θεωρουν οτι τα ΜΜΕ την πολεμουν με ψεματα, hating κλπ κλπ. Αν λοιπον την πολεμουσαν με ψεματα, δεν βλεπω το λογο να αφηνουν αληθειες σαν την παραπανω στην ακρη...

Ενα αλλο ενδιαφερον στοιχειο απο το παραπανω εγγραφο ειναι οτι η εταιρεια δεν ενημερωνει τους μετοχους της για αυτες τις αποχωρησεις, πλην ελαχιστων (πχ Morton, Branderiz).

2 hours ago, Vagosman said:

To παραπάνω δείχνει κ απο ντόπιο χρήστη γιατι η Τέσλα πρέπει να παραμείνει (και η κάθε Τέσλα), αφήστε τα οικονομικά, τα ponzi, τα short και τα σορτσάκια. Θέλουμε το μέλλον χθες οχι αύριο. Εχουμε ήδη αργήσει, εντός των πόλεων όλα θα έπρεπε να είναι ήδη ηλεκτρικά. Για τα παπάκια/σκούτερ δεν το συζητώ θα έπρεπε εδω και 5 χρόνια να ήταν όλα ηλεκτρικά.

Το (μ)νήμα κατα την προσωπική μου γνώμη έχει ξεφύγει εδω και κάποιες σελίδες, υπάρχει κόσμος που αναλώνεται με κάθε λεπτομέρεια για κάθε βλάβη/πρόβλημα των αυτοκινήτων, προβαίνει σε χαρακτηρισμούς ενάντια στη διαφορετική γνώμη και υποστηρίζει την καταστροφή της Τέσλα λες και εχει βάλει στοίχημα την περιουσία του.

Χαλαρώστε και αφήστε το μέλλον να έρθει. Οι επενδύσεις σε αυτό τον τομέα θα φέρουν τεχνικές εξελίξεις/άλματα και σε άλλα καθημερινά προβλήματα.

ΥΓ: Τυπικές απόψεις γιατι χρηματοδοτούμε διαστημικές αποστολές ενω τα παιδάκια στην Αφρική πεινάνε;

Συνηθως προσπερναω αυτες τις "προτροπες/συστασεις" αλλα επειδη εχεις κανει αρκετα τετοια ποστς στο thread:

Δυστυχως για τον Λοννυ και αρκετους φανς του που δεν περνανε καν στη διαδικασια να σκεφτουν διοτι "τι με νοιαζει εμενανε εδω μιλαμε για εταιρεια που φερνει το μελλον", δεν αρκει καποιος να ευαγγελιζεται το μελλον για να δρα ανεξελεγκτα και υπερανω νομων και ηθικης.

Δεν ειναι λεπτομερειες αυτα που αναφερεις, αντιθετως.

Εκτος αν εσυ οταν προπληρωνεις $50.000 για αμαξι και σου πουν οτι θα το εχεις σε 3 εβδομαδες, μετα σου λενε οτι θα το παρεις σε 1 μηνα, μετα δε σηκωνουν τηλεφωνα, μετα σε 3 μηνες κλπ εισαι απο αυτους που δε θα εξοργιζονταν/γκρινιαζαν/ανοιγαν thread στο insomnia να πουνε για την κοροιδια κλπ κλπ.

Εκτος αν εσυ εισαι απο αυτους που δινυον $50.000 για να παραλαβουν ενα αμαξι με σειρα προβληματων και δεν εχει προβλημα, ουτε για αυτο, αλλα ουτε και για το γεγονος οτι θα χρειαστουν μηνες για να τα επιδιορθωσει η εταιρεια που το παρηγαγε.

Εκτος αν εσυ ως μετοχος εταιρειας, δεχεσαι να χειραγωγειται η τιμη της μετοχης απο τον CEO για να σου παιρνει τα λεφτα σου.

Εκτος αν εσυ ως φαν μιας εταιρειας "που φερνει το μελλον" δεν προβληματιζεσαι ουτε για τα οικονομικα προβληματα, ουτε για το brain drain και πιστευεις οτι θα συνεχισει να ερχεται το μελλον αν αυτα δεν διορθωθουν ΑΜΕΣΑ.

Επισης το μελλον της ηλεκτροκινησης δεν περναει μονο απο την Tesla, ουτε το εχει παρει αυτη εργολαβια. Ειναι πολλοι οι κατασκευαστες που ασχολουνται με αυτο και παραγουν πλεον ηλεκτροκινητα μοντελα.

Πισω λοιπον απο το μαρκετινγκ και την βιτρινα (στην οποια η Tesla και ο Elon, οντως φερνουν το μελλον), καλα ειναι να βλεπουμε και λιγο ουσια. Η αν συνειδητα επιλεγουμε να παραβλεπουμε την ουσια, καλως, αλλα δεν γινεται να εχουμε την ιδια απαιτηση κι απο τους υπολοιπους.

Tελος, οσο τα ποστ που σε ενοχλουν παραμενουν ontopic δεν μπορεις να κανεις συστασεις για το τι θα γραφεται και τι θα αποκρυπτεται. Θυμιζω το θεμα του thread αφορα την εταιρεια Tesla. Δεν αφορα ουτε το μελλον (υπαρχουν γυαλινες σφαιρες για αυτο), ουτε αφορα αποκλειστικα και μονον τα προιοντα της. Και αυτα που γραφονται και δεν σου αρεσουν, καλως ή κακως, ειναι ontopic.

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να βάλω και έναν άλλο παράγοντα στο παιχνίδι.

Για το χάος της παραγωγής του model 3 τον τελευταίο χρόνο και των παραδόσεων τους τελευταίους 2-3 μήνες δεν μπορεί να φταίει μόνο ο Musk. Συνεπώς ένα μεγάλο ποσοστό από τις αποχωρήσεις των στελεχών είναι λογικό να αφορά στην ανεπάρκεια που επέδειξαν ο καθένας στον τομέα του. Τώρα αν έφυγαν από μόνοι τους ή εξωθήθηκαν σε παραίτηση αντί απόλυσης για να μην στιγματιστούν ως ανίκανοι είναι μια άλλη ιστορία.

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 minutes ago, Droulas13 said:

Να βάλω και έναν άλλο παράγοντα στο παιχνίδι.

Για το χάος της παραγωγής του model 3 τον τελευταίο χρόνο και των παραδόσεων τους τελευταίους 2-3 μήνες δεν μπορεί να φταίει μόνο ο Musk. Συνεπώς ένα μεγάλο ποσοστό από τις αποχωρήσεις των στελεχών είναι λογικό να αφορά στην ανεπάρκεια που επέδειξαν ο καθένας στον τομέα του. Τώρα αν έφυγαν από μόνοι τους ή εξωθήθηκαν σε παραίτηση αντί απόλυσης για να μην στιγματιστούν ως ανίκανοι είναι μια άλλη ιστορία.

Αυτο που λες ειναι αυθαιρετο και δεν μπορει να στεκει για πολλους λογους.

Δεν προκειται για random επαγγελματιες της διπλανης πορτας, ουτε νεοεισερχομενους στην αγορα ερασιας, αλλα στελεχη με επιτυχημενη πορεια στις μεγαλυτερες εταιρειες στον πλανητη, μεγαλυτερες απο την Tesla και με μεγαλυτερα challenges. Σε διαψευδει δηλαδη η καριερα τους, οταν προσπαθεις να τους πεις ανεπαρκεις.  Επισης δεν μπορει τοσα στελεχη σε τοσους τομεις και τοσους ρολους ταυτοχρονα να ειναι ανεπαρκη, μιλαμε για against all odds φαση. Και δικιο να ειχες στο συλλογισμο σου,  η ευθυνη ανηκει σε αυτον που προσλαμβανει. Κι επειδη in before "ε και που να ηξερε οτι προσλαμβανει ανικανους"-->η ευθυνη ανηκει σε αυτον που δεν απολυει ανικανους αλλα τους αφηνει να του βουλιαζουν την εταιρεια. Αλλα και παλι. Πώς γινεται να εχεις τοσους αχρηστους μαζεμενους σε μια επιχειρηση; Και νταξει πες οτι μια φουρνια ηταν οντως αχρηστοι. Πώς γινεται να ειναι ακομα πιο αχρηστη η επομενη φουρνια; Και ακομα πιο αχρηστη η μεθεπομενη κλπ κλπ;

Με λογια απλα. Τα στελεχη μια χαρα ικανοτατα ηταν και παραμενουν και το αποδεικνυει η πριν και η μετεπειτα καριερα τους. Δεν αποκλειω βεβαια πως σε λιγο θα ακουσουμε οτι ειπε ο Morton του Musk να γραψει στο tweeter για funding secured και $420 , οτι ο Legal Chief τον συμβουλεψε να πει παιδοφιλο τον Unsworth 3-4 φορες κι οτι η HR chief τον παροτρυνε να ωθει σε παραιτηση ολους τους executive καθε 5-6 μηνες.

Ο λογος που η παραγωγη δεν ανεβαινει ειναι λιγο-πολυ γνωστος, οτι δηλαδη δεν υπαρχουν λεφτα για επενδυση σε μεγαλυτερες και πιο αποδοτικες υποδομες συν το extra προσωπικο ωστε να αυξηθει η παραγωγη. Ειναι ακριβως ο ιδιος λογος που δεν υπαρχει κανενα quality control στα αυτοκινητα και βγαινουν απο το εργοστασιο χρεπια που χρειαζονται επιδιορθωση. Διοτι το quality control αφ'ενος μεν απαιτει περισσοτερες υποδομες και προσωπικο (δηλαδη λεφτα), αφ'εταιρου δε χρειαζεται και χρονο, αρα θα μειωνε την παραγωγη ακομα περισσοτερο. Αν τελικα προσλαμβανε το εξτρα προσωπικο για να βελτιωσει την παραγωγη και το QC θα ανεβαινε σημαντικα το κοστος παραγωγης της καθε μοναδας αυτοκινητου , που σημαινει οτι θα επρεπε να αυξησει την τιμη λιανικης κι αλλο, για να ειναι κερδοφορα η μπιζνα του. Περιθωρια για αυξηση τιμης προφανως και δεν υπαρχουν. Ειδικα τωρα που ο ανταγωνισμος λεει "καλησπερα".

Βγαζει λοιπον οπως οπως αμαξια απο τα εργοστασια απλα για να καταγραφονται στα νουμερα ως παραγωγη, αμαξια που επειδη δεν εχουν περασει κανενα QC ουσιαστικα δεν μπορουν να δωθουν σε πελατη ή στην καλυτερη δινονται αλλα χρηζουν δωρεαν επισκευης, εξανεμιζοντας δηλαδη το οποιο κερδος θα μπορουσε να εχει προκυψει απο την συγκεκριμενη πωληση .

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.
Στις 18/9/2018 στις 1:02 ΠΜ, pirmen56 είπε

Είναι απλά οικονομικά συμφέροντα στη μέση; Ή μήπως οι σημαίνουσες προσωπικότητες της οικονομίας και της πολιτικής βλέπουν στον ορίζοντα πανάκριβα ορυκτά καύσιμα(βλέπε peak oil) και μας προετοιμάζουν από τώρα για την επερχόμενη ενεργειακή φτώχεια; Άλλη εξήγηση δεν μπορώ να δώσω.

Το μόνο σίγουρο είναι οτι δέν νοιάζονται για το peak oil που αν έρθει θα είναι τουλάχιστον μετά απο 50+ χρόνια. Αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις δέν έχουν τόσο μακροπρόθεσμους ορίζοντες, μόνο μέχρι την επόμενη επανεκλογή ενδιαφέρονται.

Απο κεί και πέρα, νομίζω οτι είναι συνδυασμός λόγων που οδηγεί σε αυτή την προπαγάνδα, χωρίς να μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο συγκεκριμένα. Σίγουρα υπάρχουν τα οικονομικά συμφέροντα απο πίσω, όπως και αυτοί που πραγματικά νοιάζονται για το περιβάλλον.

Και σίγουρα υπάρχει πολύ συναίσθημα που μπλοκάρει τη λογική και τα πραγματικά νούμερα.

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο το παρακάτω: Utilities have a problem: the public wants 100% renewable energy, and quick

Η τροφοδοσία απο Solar και Wind σε οτιδήποτε πέρα απο πολύ μικρά ποσοστά είναι πανάκριβη, δέν λειτουργεί, δημιουργεί προβλήματα στη σταθερότητα του δικτύου και στην τελική δέν μειώνει τις εκπομπές Co2 που υποτίθεται είναι και ο απώτερος σκοπός. Απόδειξη η Γερμανία, Νότια Αυστραλία και όλες οι άλλες χώρες με μεγάλη διείσδυση.

Παρόλα αυτά, ο μέσος πολίτης τα υποστηρίζει με σθένος για καθαρά συναισθηματικούς και ιδεολογικούς λόγους:

vox1.JPG.03ef6b27880fa44c506b20a2fe96bdf7.JPG

 

Και όταν προσπαθήσεις να εξηγήσεις γιατί είναι τεχνικά αδύνατον κάτι τέτοιο, βάζουν τα δάχτυλα στα αυτιά και να φωνάζουν LA LA LA I CAN'T HEAR YOU:

vox2.JPG.a99d562686571f72b0f55bc3b43167be.JPG

Και σε αυτό το στρεβλό περιβάλλον, όποιος προβάλλει λογικά επιχειρήματα, βαφτίζεται "εχθρός του περιβάλλοντος" και τσιράκι του Big Oil.

Στο ίδιο παράλογο συναίσθημα βασίζεται και η Tesla τόσα χρόνια.

Μάλιστα, όπως και οι οπαδοί των RE θέλουν 100% διείσδυση, έτσι και οι οπαδοί της Tesla, δέν τους αρκεί απλά να πάει καλά η εταιρία, αλλά θέλουν και την απόλυτη κυριαρχία των αυτοκινήτων και φορτηγών της και την ολική εξάλειψη των κινητήρων ICE.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Σε αυτα που ειπωθηκαν παραπανω να προσθεσω επισης οτι τα solar panel εχουν μικρη διαρκεια ζωης, ενω παραλληλα απαιτειται τεραστιος ογκος σε ολο τον πλανητη για να πουμε οτι καλυπτει μερος ενεργειακων αναγκων του. Αυτος ο ογκος θα πρεπει καθε 15 χρονια να αντικαθισταται. Και πες οτι υπαρχουν λεφτα. Τα εκατομμυρια κυβικα αχρηστων solar panels που θα ειναι πλεον αποβλητα που θα πηγαινουν ομως; Περι προστασιας περιβαλλοντος το θεμα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, YourTrueLegend είπε

Αυτο που λες ειναι αυθαιρετο και δεν μπορει να στεκει για πολλους λογους.

Εγώ μπορεί να είπα ένα αυθαίρετο πλην όμως λογικό επιχείρημα, εσύ προς απάντηση είπες καμιά δεκαριά αυθαίρετα επιχειρήματα, που για δικούς σου λόγους αποτελούν δεδομένα.

Το μόνο δεδομένο που έχουμε είναι μερικές δεκάδες αποχωρήσεις στελεχών σε εταιρεία 30.000 εργαζομένων, η οποία λογικά έχει εκατοντάδες στελέχη σε θέσεις από μικρή έως μεγάλη ευθύνη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, Droulas13 said:

Εγώ μπορεί να είπα ένα αυθαίρετο πλην όμως λογικό επιχείρημα, εσύ προς απάντηση είπες καμιά δεκαριά αυθαίρετα επιχειρήματα, που για δικούς σου λόγους αποτελούν δεδομένα.

Το μόνο δεδομένο που έχουμε είναι μερικές δεκάδες αποχωρήσεις στελεχών σε εταιρεία 30.000 εργαζομένων, η οποία λογικά έχει εκατοντάδες στελέχη σε θέσεις από μικρή έως μεγάλη ευθύνη.

Δεν βλεπω κατι αυθαιρετο σε οσα εγραψα. Οσα γραφω στην πρωτη παραγραφο περι brain drain, αποδεικνυονται. Αντιθετως αυτο που δεν αποδεικνυεται ειναι ο ισχυρισμος σου οτι φταινε τα στελεχη για τα προβληματα της εταιρειας κι οτι το brain drain και οι στοχοι που δεν επιτυγχανονται οφειλονται στην ανικανοτητα των στελεχων που τους λεει ο Musk να παραιτηθουν για να μην τους απολυσει.

Το δευτερο που λες δεν βγαζει νοημα γιατι μιλαμε για θεσεις executives τους οποιους εσυ εξισωνεις με εργαζομενους κατωτερων βαθμιδων. Μιλωντας μονο για executives λοιπον, που ειναι οι πιο σημαντικες, οι πιο ακριβοπληρωμενες και προφανως οι θεσεις που απαιτουν τα περισσοτερα προσοντα & ευθυνες σε μια εταιρεια, οι παραιτησεις ειναι δεκαδες με την κατασταση καθημερινα να χειροτερευει. Οι θεσεις αυτες ειναι μετρημενες και σε αυτες ειναι που υπαρχει το πολυ σοβαρο brain drain, το οποιο προφανως εχει συνολικες συνεπειες για την εταιρεια. Συνεπως καλη η προσπαθεια τσουβαλιασματος των executives με τις κατωτερες βαθμιδες εργαζομενων για να περασεις το υπονοουμενο οτι "σιγα και τι εγινε, 50 απο τους 30.000 εφυγαν, ολα ειναι φυσιολογικα", αλλα μονο ενας που δεν εχει ιδεα απο structure εταιρειων ισως να πεισθει οτι μια φυγη executive ειναι συγκρισιμη με την φυγη ενος χειριστη ρομποτ. Διοτι ο συλλογισμος σου αυτο ακριβως λεει.

Επεξ/σία από YourTrueLegend

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...