Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά δε συμπαθώ ιδιαίτερα τον Musk, ωστόσο θέλω να πετύχει η Τέσλα! Όσες περισσότερες εταιρείες, τόσο καλύτερα για τον ανταγωνισμό και την ποιότητα των υπηρεσιών. Θεωρώ ότι και μόνο το γεγονός ότι έχουν πέσει όλα τα φώτα της δημοσιότητας επάνω τους, με έμμεσο τρόπο ασκείται πίεση και στις υπόλοιπες εταιρείες να παρουσιάσουν αξιόλογα ηλεκτρικά μοντέλα σύντομα! Οπότε Viva Tesla, για να αποκτήσουμε φθηνά ηλεκτρικά Χιουντάι!

Επεξ/σία από studiokristo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα απλά να χρυσοπληρώσεις σαν πολίτης άχρηστους σταθμούς φόρτισης, ή να επιδοτείς για αρκετά χρόνια τις υποδομές και τα αυτοκίνητα καλά κρατούντων πολιτών, βοηθώντας τους με τους φόρους σου να αγοράσουν ένα πανάκριβο αμάξι αφορολόγητο και ταυτόχρονα να δίνουν μηδέν φόρους σε ότι αφορά την κίνηση τους. Ενώ εσύ δίνεις 1+ ευρώ σε φόρους για κάθε λίτρο βενζίνης που βάζεις στο μη ηλεκτρικό χιουντάι σου. 

Btw η Hyundai τραβά προς υδρογόνο μεριά αντί μπαταρίες σαν μελλοντική μορφή κίνησης

2 ώρες πριν, isay είπε

Whargoul μπορει να μην εγινα κατανοητός, αλλα δε μιλώ για τις προκαταβολές του 1000ρικου ή την παραγγελια των 2500 χιλιάδων για το "κάποτε ίσως το φτιάξουμε" μοντελο των 35Κ.

Ναι το κατάλαβα. Προς τον Αλέξανδρο πήγαινε η απάντηση. 

Τώρα εάν κάποιος δεν έχει πρόβλημα να του κουντάνε συνεχώς πίσω την παράδοση, πρόβλημα δικό του. Το ίδιο θα έκαναν και χιλιάδες άλλες ετερείες με τους οπαδούς τους. Όσο δεν κάνει κάποιος επίσημη καταγγελία προς τις αρμόδιες αρχές (εάν υπάρχουν εκέι στην ΗΠΑ δικαιώματα του καταναλωτή), τότε δεν μπορούμε να φταίξαμε αυτόν που τον "κοροϊδεύει".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συνέχεια σκέψης που εγραψα νωριτερα σχετικά με πιθανά λογιστικά μαγειρεματα του chash flow -> https://www.insomnia.gr/forums/topic/668908-το-thread-της-tesla/?do=findComment&comment=56710329

 

πριν μια ώρα το zerohedge ανέβασε μια αναρτηση με "αναλογο" ερώτημα στο link παρακάτω. Οχι, δεν με νοιαζει αν εγινε λογοκλοπή ή ποιος αντιγράφει ποιον, αλλα απο τα σχολια ειναι μια καλή ευκαιρια να δουμε τι ισχυει νομοαθετικά στην αμερική. Ε ίδωμεν

https://www.zerohedge.com/news/2018-09-21/magic-tesla-will-use-boost-q3-cash

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, newton91 είπε

Παιδια ειμαι καινουριος στο φορουμ, εγω γουσταρω φουλ Τεσλα να σας πω την αληθεια. Αλλα πολυ hate. Γιατι ; 

Δεν υπάρχει κανενα hate, απλως παιρνουμε τις ειδήσεις, τις βάζουμε κατω και τις αναλυουμε με βάση την κοινή λογική και προκύπτουν κάποια πολύ ωραία συμπεράσματα για το τι ειναι πραγματικά η tesla. Περιοδικά εμφανιζονταί όμως κάποια fanboys χωρις κριτική σκέψη ή εργαζόμενοι μαρκετιστες και προκαλούν την κοινη λογική (-Εξω εχει ήλιο -Μα ειναι 12 το βραδυ -Ναι αλλά στην Αυστραλια τώρα ειναι μερα) και γινεται της κακομοίρας (κατάσταση pop corn) .

Το θετικό όμως της ολης κατάστασης ειναι οτι οσο "ανακατεύεις" τοσα περισσότερα ανακαλύπτεις

Edit : Δες τι ειπα νωριτερα στον Sal σε ενα πολυ ωραίο ερώτημα του -> https://www.insomnia.gr/forums/topic/668908-το-thread-της-tesla/?do=findComment&comment=56708633

 

offtopic : Εχω καιρό να δω τον omnigeek. 

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, isay είπε

offtopic : Εχω καιρό να δω τον omnigeek. 

Γελασα παραπανω απο τι επρεπε!

 

50 λεπτά πριν, newton91 είπε

Παιδια ειμαι καινουριος στο φορουμ, εγω γουσταρω φουλ Τεσλα να σας πω την αληθεια. Αλλα πολυ hate. Γιατι ; 

απλα γεγονοτα παραθετουμε εδω...Καποιοι ειναι υπερ του Musk καποιοι εναντιον...Εσυ ας πουμε γιατι τον γουσταρεις φουλ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Ather είπε

Συγγνώμη κιόλας, όλοι σε αυτό το thread είναι χρηματιστές; Γίνεται αναφορά στον αριθμό πωλήσεων, στο χρέος της εταιρίας, στο τι είδους CEO είναι (όχι τι όραμα έχει), αν η εταιρία θα βγεί από το χρηματιστήριο, αν κάνει ο sec έρευνα, αν έφυγαν στελέχη κλπ κλπ. Αυτά τι σχέση έχουν με το αμάξι ως αμάξι. 

Αναλύονται και τεχνικές λεπτομέρειες. Αλλά έπεσες σε εποχή που δεν έχει παρουσιάσει κάτι τεχνολογικό και το μόνο που έχει σημασία ειναι τα οικονομικά. Παρ όλα αυτά όλα συνδιάζονται γιατί π ένα αυτοκίνητα των 35000 (προς το παρών 50+) που ειναι πολύ μπροστά κλπ κλπ, αλλά είναι και ταυτόχρονα ζημιογόνο για την εταιρεία, τότε η τεχνολογία αυτού του αυτοκινήτου είναι πλασματική. 

Για παράδειγμα, μπορείς και με συμβατικό αμάξι να καταφέρεις 2-3l/100km με σταθερή ροπή (και όχι σκετο peak στην αρχή), που να ανεβαίνει στι 12000 rpm, με θεαματικές επιταχύνσεις κλπ. Απλά φτιάχνοντας εξελιγμένο low weight chassis, ηλεκτρικά turbo, low friction πανάλαφρα μηχανικά μέρη κλπ κλπ. Το θέμα όμως είναι ότι όλα τα αυτοκίνητα θα ανεβάσουν τις τιμές τους σημαντικά. Σκέφτου ένα Yaris να έχει αρχική τιμή 25000 ευρώ επειδή έχει δήθεν ότι πιο high tech υπάρχει και παράγει 30gCO2/km. Δεν έχει κοινωνική εφαρμογή αυτό. 

Η ανώτερη τεχνολογία πρέπει να είναι και οικονομικά εφαρμόσιμη, αλλιώς είναι απλό πείραμα ή gadget για πλουσίους. 

32 λεπτά πριν, isay είπε

offtopic : Εχω καιρό να δω τον omnigeek. 

Μπορεί να είναι μέσα σε αυτούς που απέλυσε η Tesla για περικοπές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγα σιγα κανουν και τα κορακια την εμφανιση τους.

https://globenewswire.com/news-release/2018/09/21/1574551/0/en/SHAREHOLDER-ALERT-Pomerantz-Law-Firm-Reminds-Shareholders-with-Losses-on-their-Investment-in-Tesla-Inc-of-Class-Action-Lawsuit-and-Upcoming-Deadline-TSLA.html

Που σημαινει οτι εχουν συγκεντρωσει αρκετα facts για την υποθεση ωστε να μπορουν να την "δεσουν" στα δικαστηρια και να τσιμπησουν αποζημιωσεις για τους πελατες τους. 

Και που να δειτε τι εχει να γινει αμα το σκεπτικο του isay για το ponzi accounting στεκει και βρουν τιποτα στοιχεια για να κυνηγησουν τετοιου τυπου πιθανη απατη.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Γελασα παραπανω απο τι επρεπε!

απλα γεγονοτα παραθετουμε εδω...Καποιοι ειναι υπερ του Musk καποιοι εναντιον...Εσυ ας πουμε γιατι τον γουσταρεις φουλ?

Γιατι εχει καταφερει πολυ περισσοτερα απ'οτι αλλες εταιριες στον τομεα της αεροναυπηγικης και της αυτοκινητοβιομηχανιας.Ή ειμαι λαθος; Δεν ξερω, εμενα το γεγονος οτι βγαινει εκτος χρονοδιαγραμματος στις πωλησεις και στις παραδοσεις δεν με ενοχλει τοσο. Ισως καπου το χω χασει και δεν το βλεπω με τοσο λογικη ; Βασικα το τελευταιο διαστημα εχω ενα παραδειγμα απο φιλαρακι μου που ας πουμε εκανε παραγγελια suzuki swift και ηρθε 3 μηνες αργοτερα αποτι του ειχανε πει. Κατι τετοια φανταζομαι σας ενοχλουν ; Και γενικα απο αυτα που υποσχεται φαινεται οτι οντως προσπαθει να τα κανει. Σιγουρα failarei αλλα γενικα παρουσιαζει προοδο. Αυτο ας πουμε δεν μπορεις να το παρουσιασεις σαν κατι αρνητικο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, newton91 είπε

και ηρθε 3 μηνες αργοτερα αποτι του ειχανε πει

δεν ειναι αυτο το προβλημα...Πρεπει να διαβασεις τις τελευταιες 30 σελιδες για να καταλαβεις τι παιζει ακριβως...Και το μεγαλο προβλημα ειναι τα οικονομικα στοιχεια. Οκ στοχους μπορει να μην πιανει αλλα δεν θα ειχαμε θεμα αν παρουσιαζε ενα θετικο προσημο...Αλλα δεν...Μετα μεγαλο προβλημα και ο χαρακτηρας του Musk που γραφει βλακειες στα social media χωρις λογο και αιτια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, newton91 said:

Γιατι εχει καταφερει πολυ περισσοτερα απ'οτι αλλες εταιριες στον τομεα της αεροναυπηγικης και της αυτοκινητοβιομηχανιας.Ή ειμαι λαθος; Δεν ξερω, εμενα το γεγονος οτι βγαινει εκτος χρονοδιαγραμματος στις πωλησεις και στις παραδοσεις δεν με ενοχλει τοσο. Ισως καπου το χω χασει και δεν το βλεπω με τοσο λογικη ; Βασικα το τελευταιο διαστημα εχω ενα παραδειγμα απο φιλαρακι μου που ας πουμε εκανε παραγγελια suzuki swift και ηρθε 3 μηνες αργοτερα αποτι του ειχανε πει. Κατι τετοια φανταζομαι σας ενοχλουν ; Και γενικα απο αυτα που υποσχεται φαινεται οτι οντως προσπαθει να τα κανει. Σιγουρα failarei αλλα γενικα παρουσιαζει προοδο. Αυτο ας πουμε δεν μπορεις να το παρουσιασεις σαν κατι αρνητικο. 

Eσυ ομως κρινεις χωρις να εισαι ουτε πελατης, ουτε μετοχος. Koινως κρινεις χωρις να εχεις δωσει ουτε 1 ευρω στον Musk και χωρις να ερχεσαι στη θεση οσων το εχουν κανει, και εχουν ξοδεψει την περιουσια τους για να εισπραξουν ψευδη, κακιστης ποιοτητας προιοντα κλπ.

Οι στοχοι που τιθενται απο τον Musk δημοσια, ειναι υποσχεσεις προς τους μετοχους που βλεπουν μια εταιρεια να βουλιαζει στα χρεη και τα προβληματα. Οσο δε τους εκπληρωνει, δινει νεες υποσχεσεις και νεους στοχους για να τους χαιδευει τα αυτια, αλλα παλι δε τα καταφερνει. Οταν λοιπον αυτο συμβαινει αμετρητες φορες, δεν ειναι απλα οτι "βγηκε εκτος χρονοδιαγραμματος". Αλλωστε, δεν μιλαμε μονο για χρονοδιαγραμματα στα οποια ειναι εκτος, αλλα μιλαμε και για πραγματα που ειπε και δεν εκανε ποτε του. Μιλαμε επισης για πραγματα που ειπε χωρις καν να υπαρχει πλανο να τα κανει. Απλα τα ειπε για να τα ακουσουν οι μετοχοι. Μιλαμε δηλαδη για ψεματα. Που οταν αυτα ψεματα ειναι ικανα να επηρεασουν την τιμη της μετοχης ή τη ψυχολογια των επενδυτων/μετοχων κλπ ετσι ωστε ο ιδιος ο Musk να βγαινει κερδισμενος (κατα εκατομμυρια $ ), τοτε μιλαμε για απατη.

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Whargoul είπε

Btw η Hyundai τραβά προς υδρογόνο μεριά αντί μπαταρίες σαν μελλοντική μορφή κίνησης

Είχα την εντύπωση ότι είμαστε πολύ πίσω στους κινητήρες με υδρογόνο. Αλλά είδα πρόσφατα ένα Toyota mirai. Φαίνεται τελικά γίνεται πρόοδος και εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, YourTrueLegend είπε

Eσυ ομως κρινεις χωρις να εισαι ουτε πελατης, ουτε μετοχος. Koινως κρινεις χωρις να εχεις δωσει ουτε 1 ευρω στον Musk και χωρις να ερχεσαι στη θεση οσων το εχουν κανει, και εχουν ξοδεψει την περιουσια τους για να εισπραξουν ψευδη, κακιστης ποιοτητας προιοντα κλπ.

YourTrue αν και πιάνω το σκεπτικό σου, θα μου επιτρέψεις μια προσθήκη-διορθωση στο παραπάνω γιατί οπως το έγραψες σηκώνει παρερμηνεία που μπορει να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα.

Όλοι έχουν δικαίωμα άποψης, ανεξάρτητα αν εχουν αγοράσει/χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν ή κάποια υπηρεσία. Βασικό όμως και για τους μεν (τους αγοραστές/χρήστες) αλλά και του δεν (μη αγοραστες/χρήστες) ειναι η κριτική σκέψη και η οσο πιο σφαιρική προσεγγιση γινεται.

Για παράδειγμα προσωπικά δεν εχω ποτέ αγγίξει κινητό doogee αλλά επειδή ξέρω 5-10 πράγματα απο κινητα, ξέρω να αποκωδικοποιήσω τεχνικά χαρακτηριστικά και ξέρω να διαβάζω κριτικές και ειδήσεις απο διάφορες πηγές (φιλικές ή εχθρικές), τις οποίες κριτικές εκ νέου θα  φιλτράρω και κρίνω οποτε στο τέλος μπορώ να καταλήξω σε συμπεράσματα και να εκφέρω γνώμη. Αν πχ με ρωτήσει φιλος μου για να αγοράσει το τάδε doogee κινητό, εφοσον δεν το εχω ο ιδιος, θα διαβάσω καλα και θα του απαντησω, ειτε για να επιβεβαιώσω την αγορά του ή για να τον προστατευσω από μια κακή αγορά.

Απο την άλλη, ακομα και να εχω και χρησιμοποιώ ένα προϊόν και πάλι η γνώμη μου μπορει να έχει επιδερμικά οφέλη σε τρίτους, αν ο ιδιος δεν εχω κριτική σκέψη και σφαιρική προσέγγιση. Γυναίκα φίλου μου, αγορασε laptop turbox και πινει νερό στο όνομα της εταιρείας (και δικαίωμα της) αλλά η σχέση της με την τεχνολογία ειναι facebook games, yahoo mail και tainies online. Βρεθήκαμε σε κοινη παρέα που κάποιος με ρώτησε για αγορά laptop και η κοπελιά μπήκε στη συζήτηση επιμένοντας για την ανωτερότητα της μάρκας, οτι ειναι ελληνικό προϊόν (εδω γελαγα) και οτι σε αυτήν δουλευει κανονι. Δεν μπήκα καν στο κόπο να αντικρουσω (είναι ανουσιο) αλλά υπεδειξα άλλες λύσεις στον τρίτο για να τον προστατευσω. 

Συμπέρασμα : Η ιδία αγορά και ιδία χρήση ειναι σημαντικά, αλλά οχι τα μοναδικά.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστη η διορθωση γιατι οντως , ετσι οπως το εχω γραψει μπορει να παρεξηγηθει. Για να διευκρινισω κι εγω εις διπλουν, απαντω στο "και τι εγινε αμα βγει καμια φορα και εκτος χρονοδιαγραμματων;", οταν λεω οτι "εσυ δεν εχεις επενδυσει ευρω και το βλεπεις ετσι, για ρωτα κι αυτους που εχουν ριξει εκατομμυρια και περιμενουν την επενδυση τους να αποδοσει κερδη.".

Σε αλλα νεα θυμαστε που μεσα στη βδομαδα η Tesla ειπε οτι σταματαει την free προσβαση στους superchargers για τους νεους πελατες της; Τελικα το μαζεψε χθες δινοντας "extend" , μολις 3-4 ημερες μετα την ανακοινωση οτι το καταργει.

Ο καλοπροαιρετος-αφελης θα πει οτι "δεν θελει να δυσαρεστησει τους υποψηφιους πελατες του και καθως τους σεβεται, το μετανιωσε".

Ενας που ξερει πως λειτουργουν εταιρειες τετοιου μεγεθους θα αντιληφθει οτι "εταιρεια που κοβει-ραβει τα εμπορικα της προγραμματα με τετοιο ρυθμο ειναι τσιρκο που βρισκεται σε πανικο".

Κι ενας που παρακολουθει τις μεθοδευσεις της Tesla και του Musk θα καταλαβει οτι κανει "all in" για τα νουμερα του Q3. Εστω και για 100 προπαραγγελιες παραπανω εντος του Q3, απλα για να παρουσιασει οτι καλυτερο μπορει σε νουμερα, διοτι ξερει οτι δεν υπαρχει αυριο αν αυτα τα νουμερα δεν πεισουν τους μετοχους οτι τα οικονομικα περνανε σε σταδιο γερης ανακαμψης...

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, YourTrueLegend είπε

Ενω και κερδοφορια να εμφανισει για πρωτη φορα στην ιστορια της στο κλεισιμο του τρεχοντος 3μηνου (οπως αφηνει να ενοηθει ο ιδιος ο Musk), αυτη θα πρεπει να ειναι απιστευτα μεγαλη για να ειναι ικανη να καλυψει τα χρεη που ληγουν ως τις αρχες του '19.

Αν λοιπον εσυ εχεις αυτη τη στιγμη καποια απαντηση στο αν θα βρεθει πηγη χρηματοδοτησης ή αν η κερδοφορια θα ειναι τοσο μεγαλη που θα περισσεψουν λεφτα για τα δανεια, τοτε αναμενουμε τα inside info σου. Διαφορετικα ξερεις οσα ξερουμε, αλλα για καποιο λογο που εσυ ξερεις κι εμεις δεν ξερουμε, δεν προβληματιζεσαι καθολου για το τι μπορει να γινει με τα συγκεκριμενα χρεη.

Τα χρέη δεν καλύπτονται από τα κέρδη αλλά από τις θετικές (εν γένει αλλά κυρίως λειτουργικές) ροές. Μπορεί πχ μια εταιρεία να έχει 1 δις αποσβέσεις κάθε τρίμηνο και να εμφανίζει για τον λόγο αυτό πχ 300 εκ ζημία κάθε τρίμηνο. Δεν σημαίνει ότι μπαίνει όμως μέσα κατά 300 εκ στο τρίμηνο, γιατί το 1 δις αποσβέσεις είναι λογιστική εγγραφή, είναι χρήματα τα οποία έχουν ήδη βγει από το ταμείο της εταιρείας τα προηγούμενα τρίμηνα για χρηματοδότηση επενδύσεων και τα οποία τα αποσβένει τρίμηνο με το τρίμηνο.

Η tesla το 2 τρίμηνο του 2018 εμφάνισε αρνητικές λειτουργικές ροές 130 εκ. Αυτές οι αρνητικές ροές όμως επηρεάστηκαν από δύο παράγοντες που δεν θα επαναληφθούν το 3ο τρίμηνο. Ο ένας σίγουρα, ο άλλος εξαρτάται από τις προβλέψεις που έκανε ο Musk αρχές Αυγούστου, όταν παρουσίασε το 2o τρίμηνο. Ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες;

1) Το 2ο τρίμηνο τα in transit model 3 αυξήθηκαν σε σχέση με το 1ο τρίμηνο από 2.040 σε 11.166, ήτοι κατά 9.126. Με μέση τιμή πώλησης τα 55.000 δολάρια μας, αυτό είχε αρνητική επίπτωση κατά (9.126Χ55.000=) 500 εκ στις λειτουργικές ροές. Η πρόβλεψη για το 3ο τρίμηνο είναι ότι οι πωλήσεις του model 3 θα ξεπεράσουν την παραγωγή. Αυτό σημαίνει, ότι όχι μόνο δεν θα έχουμε αύξηση στα in transit αλλά αντιθέτως θα έχουμε μείωση και αν αυτή η μείωση είναι π.χ. κατά 2.000, τότε στα ως άνω 500 εκ προσέθεσε άλλα 100 εκ θετική επίπτωση στις λειτουργικές ροές.

2) Σύμφωνα με τον Musk κατά το δεύτερο 2ο τρίμηνο το gross margin του model 3 ήταν οριακά θετικό (σε σχέση με αρνητικό που ήταν τα προηγούμενα τρίμηνα) και το 3ο τρίμηνο θα είναι κατά 15% θετικό. Αυτό σημαίνει, ότι κατά το 2ο τρίμηνο οι πωλήσεις του model 3 δεν είχαν επίπτωση στις λειτουργικές ροές ενώ στο 3ο τρίμηνο αν υποθέσουμε πωλήσεις 55.000 model 3, με μέση τιμή 60.000 (ανέβηκε λόγω dual motor και performance)  και με 15% gross margin, τότε οι πωλήσεις του model 3 θα προσφέρουν άλλα (55.000Χ60.000Χ0,15=) 500 εκ στις λειτουγικές ροές.

Με τους δύο ως άνω παράγοντες οι λειτουργικές ροές από -130 εκ το 2ο τρίμηνο θα είναι (-130 + 500 + 100 + 500=) +970 εκ το 3ο τρίμηνο. Έτσι και καλύτερα θα έχουν τα πράγματα και το 4ο τρίμηνο, όπου οι πωλήσεις θα αυξηθούν και το gross margin θα βελτιωθεί.

Προφανώς όλα αυτά τα χρήματα η tesla δεν θα τα βάλει απλώς στην τσέπη της γιατί θα πρέπει να χρηματοδοτήσει και τις τρέχουσες επενδύσεις, αλλά αν οι αγορές δουν ότι για δύο συνεχόμενα τρίμηνα η tesla είναι ικανή να πετυχαίνει θετικές λειτουργικές ροές τις τάξεως του 1 δις, τότε θα της εμπιστευτούν και άλλα χρήματα είτε απλώς για να επαναγοράσει το χρέος που λες ότι λήγει αρχές του 19 είτε και ακόμα περισσότερα για να δρομολογήσει τις επενδύσεις που απαιτούνται για να παράξει το semi, το model y, το roadster 2 και τα υπόλοιπα μοντέλα που έχει στο πρόγραμμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...