YourTrueLegend Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Droulas13 said: Βρες μου τα άρθρα για την 60% πτώση στις πωλήσεις του Ιουλίου που ισχυριζόσουν και θα δεις ότι τα νούμερα συμπίπτουν, εκτίθεσαι. Να ανατρεξεις στο ποστ που ανεσυρες να διαβασεις τι εχω γραψει και να βρεις και το link που ζητας, εκει ειναι ολα γραμμενα ομορφα κι ωραια : https://www.insomnia.gr/forums/topic/668908-το-thread-της-tesla/?do=findComment&comment=56680047 Εκει λοιπον ειχα πει οτι οι Νορβηγοι ειναι δυσαρεστημενοι απο την Tesla, οτι παθανε και μαθανε, κι οτι η πτωση στις πωλησεις τον Ιουλιο ηταν της ταξεως του 60%. Εδωσα και link στο τοτε ποστ. Θεωρησες σκοπιμο να απαντησεις σημερα σε αυτο, χρησιμοποιωντας τον αριθμο των παραδοσεων, που σκοπιμα παρουσιαζεις ως πωλησεις. Σου απαντησα πολλες φορες οτι οι πωλησεις ειναι αλλο πραγμα και οι παραδοσεις αλλο πραγμα. Παραγγελνω σημερα αμαξι, δινω προκαταβολη = πωληση Σεπτεμβρη του 2018. Μου παραδιδεται το αμαξι, Φεβρουαριο 19 = registration/παραοδση/delivery Φεβρουαριο 2019 Ευνοητο ειναι οτι τα δυο παραπανω δεν συμπιπτουν ποτε χρονικα παρα μονο στη περιπτωση που το αυτοκινητο ειναι ετοιμοπαραδοτο μεσα στην αντιπροσωπεια. Αυτο δεν συμβαινει συχνα με την περιπτωση της Tesla (στην Νορβηγια, μαλλον ποτέ), αρα ο ισχυρισμος σου οτι πωλησεις και παραδοσεις ειναι ενα και το αυτο, ειναι τουλαχιστον παραπλανητικος και -φυσικα- δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Πωλήσεις=Delivery. Μέχρι τότε δεν λέγεται πώληση και τα χρήματα που έχουν δοθεί λογίζονται ως customer deposit. Όταν καταφέρεις να το κατανοήσεις αυτό, ξανασυζητάμε. Το ποστ σου που ανέφερα και το λινκ που έδωσα έχουν κοινή πηγή στατιστικών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Seldon68 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Ather είπε Συγγνώμη κιόλας, όλοι σε αυτό το thread είναι χρηματιστές; Γίνεται αναφορά στον αριθμό πωλήσεων, στο χρέος της εταιρίας, στο τι είδους CEO είναι (όχι τι όραμα έχει), αν η εταιρία θα βγεί από το χρηματιστήριο, αν κάνει ο sec έρευνα, αν έφυγαν στελέχη κλπ κλπ. Αυτά τι σχέση έχουν με το αμάξι ως αμάξι. Φανταστείτε αντίστοιχο νήμα για τη microsoft μόνο που να μη μιλάει για το λογισμικό της αλλά πόσα έσοδα θα της φέρει το cloud, πόσο πήγε η μετοχή της, αν μπορεί να δανειστεί, αν μπορεί να εξαγοράσει άλλη εταιρία κλπ. Φιλε η Τέσλα δεν φτιάχνει αυτοκίνητα αλλά σώζει τον πλανήτη από την καταστροφή. Την Δευτέρα να παρουσιαστείς με τον κηδεμόνα σου και να έχεις γράψει χίλιες φορές την φραση "Πιστεύω εις έναν Ελιον Μάσκ πατέρα Παντοκράτορα ,ποιητήν ουρανού και γης ορατών τε πάντων και αοράτων". Ίσως την γλυτώσεις μόνο με επίπληξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Δεν έχει καμία σχέση η γραμμή παραγωγής των s/x με την 3, το καταλαβαίνεις και μόνο που σε παραπλήσια τετραγωνικά εργοστασίου κατασκευάζει/θα κατασκευάζει 3πλάσιο/5πλάσιο αριθμό αυτοκινήτων την εβδομάδα. Οπότε κατά κάποιον τρόπο ναι, η tesla ήταν άσχετη όταν ξεκίνησε να κατασκευάζει το 3. Φυσικά και έχει σχέση η γραμμή παραγωγής του Model S & Χ. Κατασκευάζει 2 μοντέλα εδώ και 5 χρόνια και τον τελευταίο χρόνο κατασκεύαζε 2000/w, Οπότε ήξερε μέσες άκρες τι ανάγκες χρειάζονται για να παράγεις 5 000. Τα τετραγωνικά τι σχέση έχουν? Εάν δεν σε φτάνει τα κτίριο, και εάν δεν έχεις τις γραμμές, τότε απλά δεν λες θα παράγω τόσα αυτή τη στιγμή. Το κτίριο ήταν ικανό για 500 000 αμάξια τον χρόνο, και η Toyota πλησίαζε αυτό το νούμερο. Οπότε όταν είσαι έξω από τους στόχους σου 100fold, τότε τίποτα δεν σε δικαιολογεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, Silverage είπε Πριν 3-4 μέρες έδειχνε μια διαφήμιση στην ert και κάτι είπε για την tesla ότι θα έρθει Ελλάδα; Διαφήμιζε και καλά τη συνεργασία με τους αμερικάνους. Αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν πολύ πρόσεχα στην τηλεόραση. Ξέρουμε τίποτα; Λογικά αναφέρονται στο ερευνητικό κέντρο που άνοιξε η Tesla πριν κάποιους μήνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Φυσικά και έχει σχέση η γραμμή παραγωγής του Model S & Χ. Κατασκευάζει 2 μοντέλα εδώ και 5 χρόνια και τον τελευταίο χρόνο κατασκεύαζε 2000/w, Οπότε ήξερε μέσες άκρες τι ανάγκες χρειάζονται για να παράγεις 5 000. Τα τετραγωνικά τι σχέση έχουν? Εάν δεν σε φτάνει τα κτίριο, και εάν δεν έχεις τις γραμμές, τότε απλά δεν λες θα παράγω τόσα αυτή τη στιγμή. Το κτίριο ήταν ικανό για 500 000 αμάξια τον χρόνο, και η Toyota πλησίαζε αυτό το νούμερο. Οπότε όταν είσαι έξω από τους στόχους σου 100fold, τότε τίποτα δεν σε δικαιολογεί. Ήθελα να πω, ότι δεν αντέγραψε τις γραμμές παραγωγής των s/x. Αν απλώς είχε αντιγράψει την γραμμή παραγωγής των s/x για 3-5 φορές περισσότερα οχήματα, τότε είναι αυτονόητο ότι θα ήθελε 3-5 φορές μεγαλύτερο εργοστάσιο από αυτό που κατασκευάζει τα s/x. Έχεις ένα στρέμμα και φτιάχνεις 100 κιλά ντομάτες, αν θες να φτιάξεις 500 κιλά ντομάτες με την ίδια τεχνική τότε θα χρειαστείς 5 στρέμματα. Για να φτιάχνεις 500 κιλά σε ένα στρέμμα, τότε σημαίνει ότι άλλαξες την τεχνική. Και η rolls royce φτιάχνει αυτοκίνητα εδώ και 100 χρόνια, αλλά σχεδόν εντελώς στο χέρι. Αν την έβαζες να φτιάξει την γραμμή παραγωγής του 3, θα της ήταν κάτι εντελώς καινούριο. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από Droulas13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μα δεν πάει με το μέγεθος του εργοστασίου. Μέσα μπορεί να είναι άδειο, ή μπορεί οι γραμμές να είναι αραιές μεταξύ τους. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο είχε την ικανότητα για παραγωγή 5000. Δεν είναι θέμα έλλειψης χώρων. Η μεθοδολογία γύρω από τις γραμμές παραγωγής είναι η ίδια. Όπως και το βάψιμο και το logistic εξαρτημάτων. Ο τρόπος που στήνονται τα αμάξια είναι παρόμοιος. Οι ίδιες οι γραμμές είναι παρόμοιες, με ελάχιστες αλλαγές που έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο σασί του αμαξιού. Τα ανταλλακτικά και ο τρόπος-σειρά σύνδεσης διαφέρουν. Δεν είναι κάτι το τελείως διαφορετικό για να πέσει τόσο έξω. Δεν είναι το ίδιο με το να τα έφτιαχνε στο χέρι και μετά να γυρίσει σε πλήρως αυτοματοποιημένες γραμμές μαζικής παραγωγής. Τέτοια δικαιολογία θα είχε για το model S. To model 3 είναι το τρίτο της μοντέλο. Όπως σου είπα, εάν έφτιαχνε 1000/w αντί 5000/w, θε μπορούσε να δικαιολογηθεί με αυτό το σκεπτικό. Αλλά ούτε και που πλησίασε αυτό το νούμερο. Εάν η Rolls Royce θέλει να γυρίσει σε αυτοματοποίηση θα αναγνωρίσει ότι της είναι κάτι καινούργιο και εντελώς διαφορετικό και δεν θα πει σε τρεις μήνες θα έχω παραγωγή για μισό εκατομμύριο αμάξια τον χρόνο. Ακριβώς το ίδιο έκαναν και porsche jaguar κλπ. Δεν είπαν παραγγείλετε όσα θέλετε εμείς θα κατασκευάζουμε κατά χιλιάδες την ημέρα. Ο αριθμός των διαθέσιμων αμαξιών τους είναι πολύ περιορισμένος λόγο της πραγματικής ικανότητας παραγωγής που είναι περιορισμένη λόγω της έλλειψης γραμμών παραγωγής για ηλεκτρικά και έλλειψης πείρας. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε πληθώρα άρθρων τα τελευταία 2 χρόνια υπάρχουν αναφορές, ότι το επίπεδο αυτοματοποίησης της παραγωγής του model 3 είναι πολύ μεγαλύτερο από model s/x. Μάλιστα εκεί ακριβώς ήταν το πρόβλημα, ότι έκανε πολύ μεγάλο άλμα και προσπάθησε να αλλάξει πολύ μεγαλύτερο επίπεδο αυτοματοποίησης από ότι ήταν δυνατόν. Σε άλλα νέα, πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν με την Tesla. Ενώ διαβάζουμε από πολλούς εδώ μέσα ότι η χρεωκοπία είναι θέμα ημερών, σήμερα διαβάζουμε ότι έκλεισε συμφωνία για προμήθεια μεγάλης ποσότητας λιθίου για 3+3 χρόνια. Είναι λογικό μια εταιρεία, η οποία ετοιμάζει από μέρα σε μέρα την χρεωκοπία της, να κάθεται να χάνει τον χρόνο της με τέτοιες συμφωνίες; Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από Droulas13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Και πως απο μια τετοια ειδηση (η οποια δεν αναφέρει τιποτα για ποσότητες, χρηματα, δεσμευσεις, κλπ) μπορει κάποιος να σκεφτεί οτι πάει ή δεν πάει για χρεωκοπία; Και εγώ μπορει αυριο να συμφωνήσω με την infoquest για μεταπώληση xiaomi, πως αυτό διασφαλίζει την επιτυχία ή την αποτυχία του καταστηματος μου; Κακό νέο ΔΕΝ είναι (οπως πχ οτι τα executives φευγουν σαν τα ποντικια απο το πλοίο) αλλα ισάξια δεν αποδεικνύει οτι δεν θα φάει φουντο. Αν η εταιρεία πήγαινε μπάλα, τετοιες ειδήσεις ουτε καν χρειάζονταν να εμφανιστουν πουθενα, θα ήταν χάσιμο χρόνου. Τέλος ο Λονάκος εχει κακό ιστορικό και στο να μην τηρεί τις συμφωνίες που κάνει με αλλες εταιρίες (γιατί τους πελάτες λιανικης τους δουλευει ψιλο γαζί) με πιο προσφατο βαρύ παράδειγμα αυτό με την Panasonic https://www.marketwatch.com/story/tesla-backs-off-solar-panel-deal-with-panasonic-2018-08-16 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Droulas13 said: Σε άλλα νέα, πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν με την Tesla. Ενώ διαβάζουμε από πολλούς εδώ μέσα ότι η χρεωκοπία είναι θέμα ημερών, σήμερα διαβάζουμε ότι έκλεισε συμφωνία για προμήθεια μεγάλης ποσότητας λιθίου για 3+3 χρόνια. Είναι λογικό μια εταιρεία, η οποία ετοιμάζει από μέρα σε μέρα την χρεωκοπία της, να κάθεται να χάνει τον χρόνο της με τέτοιες συμφωνίες; Κανεις δεν εχει πει οτι η Tesla χρεοκωπει απο μερα σε μερα. Αυτο που λεγεται (και ισχυει) ειναι οτι εχει μεγαλα χρεη που συντομα ληγουν και θα πρεπει να αποπληρωσει με λεφτα που αυτη τη στιγμη δεν φαινεται να υπαρχουν στις οικονομικες καταστασεις που δημοσιευει. Αυτο δε σημαινει οπωσδηποτε χρεοκωπια. Μπορει πχ να υπαρξει αναχρηματοδοτηση, μπορει να υπαρξει αυξηση μετοχικου κεφαλαιου, μπορει να υπαρξει "κουρεμα" των οφειλων απο τους πιστωτες, μπορει να υπαρξει οποιοσδηποτε συμβιβασμος, μπορει απλα να υπαρξει νεος δανεισμος ή να εμφανισει τετοιο υψος κερδοφοριας που να ειναι ικανο να καλυψει τα χρεη και τα operating costs. Το προβλημα με την Tesla, ειναι οτι τα σεναρια αναχρηματοδοτησης οποιασηποτε μορφης δεν συγκεντρωνουν αρκετες πιθανοτητες, γιατι με βαση τις εξελιξεις των τελευταιων μηνων, υπαρχει αρκετος σκεπτικισμος προς την εταιρεια και τον CEO της απο οσους εχουν ζεστο χρημα στις τσεπες. Δεν ειναι ας πουμε το brand name που παλαιοτερα θεωρουταν win-win χωρις αλλη συζητηση για πολλους επενδυτες, ενω και η εικονα του Musk πληττεται πλεον σε καθημερινη βαση (τα πιο πολλα πληγματα προκυπτουν απο ενεργειες που κανει ο ιδιος). Ενω και κερδοφορια να εμφανισει για πρωτη φορα στην ιστορια της στο κλεισιμο του τρεχοντος 3μηνου (οπως αφηνει να ενοηθει ο ιδιος ο Musk), αυτη θα πρεπει να ειναι απιστευτα μεγαλη για να ειναι ικανη να καλυψει τα χρεη που ληγουν ως τις αρχες του '19. Αν λοιπον εσυ εχεις αυτη τη στιγμη καποια απαντηση στο αν θα βρεθει πηγη χρηματοδοτησης ή αν η κερδοφορια θα ειναι τοσο μεγαλη που θα περισσεψουν λεφτα για τα δανεια, τοτε αναμενουμε τα inside info σου. Διαφορετικα ξερεις οσα ξερουμε, αλλα για καποιο λογο που εσυ ξερεις κι εμεις δεν ξερουμε, δεν προβληματιζεσαι καθολου για το τι μπορει να γινει με τα συγκεκριμενα χρεη. That being said, η συμφωνια που εκλεισε με κινεζικη εταιρεια για προμηθεια λιθιου, δεν εχει καποια ιδιαιτερη σχεση με τα παραπανω. Οσο δεν εισαι χρεοκοπημενο μαγαζι, μπορεις να κλεινεις συμφωνιες με οποιον θεωρει οτι εχει να κερδισει απο εσενα . Το κερδος μπορει να εχει πολλες μορφες , οπως πχ να σε βαλει στο portfolio του ο κινεζος για να πεισει τους δικους του επενδυτες οτι εχει πελατες με brand name σαν της Tesla, εως φυσικα το καθαρο οικονομικο κερδος. Κι επισης αν πρεπει να ερμηνευουμε γεγονοτα κατα το δοκουν (πχ οτι μια συμφωνια με εναν προμηθευτη σημαινει πως η εταιρεια παει καλα στα οικονομικα της), πώς ερμηνευεις το brain drain και την οικειοθελη αποχωρηση 42 executives τους τελευταιους 9 μηνες; ΥΓ. Απ'οτι καταλαβαινω απο εδω και περα αυτο που για καθε επιχειρηση, απο το μπακαλικο του μπαρμπα-Θωμα εως την Apple θεωρειται και ειναι business as usual , στην περιπτωση της Tesla θα μας αναπαραγεται ως επιτυχια. Θα πανηγυριζουμε δηλαδη το οτι βρηκε προμηθευτη για μια υλη ή το οτι πετυχε κατι που ο ανταγωνισμος το εχει πετυχει πριν 6-7 χρονια σε καποιες περιπτωσεις (βλ. 5 αστερια ). Το λες και λευκη πετσετα... Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Θα εκφράσω μια σκέψη χωρίς να μπορώ να παραθέσω απτές αποδειξεις, οποτε μένει στο επιπεδο σκέψης. Αρκετό καιρό διαβάζω συχνά για περιπτώσεις αγοραστων που ενώ εχουν προπληρώσει (και δεν αναφέρομαι μονο στο texas) δεν παραλαμβάνουν. Τον τελευταίο μήνα εμφανιστηκαν πολλές ειδήσεις υποψηφιων αγοραστών για σχεδόν άμεση παραλαβη (χωρίς καν να ειναι στη λιστα) και επιπλεον κατακορυφη αυξηση αναβολών παραδόσεων (και πολλαπλές ανα περιπτωση) ακομα και όταν ο πελάτης καλειται να παραλάβει . Οι περισσότερες απο τις πολλαπλές αναβολές είναι και με αλλαγες ή ακυρώσεις VIN (αριθμο πλαισιου). Στο καπάκι η tesla κάνει open παζαρια (λαική αγορα) "ελα δες και πάρε", το γνωστό inventory που εσπρωξε πολλα κομμάτια, το οποίο ΔΕΝ κολλα με την υποτιθέμενη τεράστια ζήτηση Ένας (θετικά) σκεπτόμενος θα φανταστεί: Προβλήματα στο logistics με τις παραδόσεις Λανθασμένη εκτιμηση παραγωγής ανα σύνθεση (χρώμα, εξοπλισμος, κλπ) οποτε πλεονασμα σε κάποια και ελλειμα σε κάποια Ζημιές στις μεταφορές, οποτε θέλουν επιδιορθώσεις που αργουν πολύ να γινουν Προβληματική παραγωγή οσον αφορά την ποιότητα, οποτε δεν μπορει να παραδωθεί στον πελάτη Έλλειψη χρόνου ή αδιαφορία για τελική προετοιμασία (καθαρισμα, πλύσιμο, βγαλσιμο ταινιών, κλπ) Και γενικά οτιδήποτε μπορει να καθυστερήσει ή αναβάλει την παραδοση Ολα τα παραπάνω ετσι κι αλλιώς τα θεωρώ απαράδεκτα απο κάποια εταιρεία που μου ζητά 50-60Κ για αυτοκίνητο, αλλά με λιγη υποχώρηση μπορει κάποιος (ευκολοπιστος για μενα) να το αποδεχτεί. Βάζω τώρα στο κάδρο τις μαζικές αποχωρήσεις στελεχών σε θέσεις κλειδια και οτι σε λίγες ημέρες πρέπει να εμφανισει αποτελέσματα που σιγουρα δεν ειναι αυτά που ειχε υποσχεθεί ο Λονυ, οποτε πρεπει να "φτιαχτουν" όσο χωράει και οσο προλαβαίνει. Η σκέψη μου λοιπον ειναι οτι αυτές οι μαζικές πολλαπλές αναβολές είναι ένα έμμεσο άτοκο δάνειο των αγοραστών προς την εταιρεία, ωστε να μειώσει την κακη οικονομική εικόνα μεχρι το τελος του μήνα, δηλαδή μια "μάυρη" ένεση ρευστου ακομα κι αν ειναι εικονική ή προσωρινη. Παραδειγμα για να γινω κατανοητός : Εστω τρια model 3 με VINs 123 , 456 και 789. Ο αγοραστής Α εχει προπληρώσει 50Κ και του εχει καταχωρηθεί το vIN 123. Του κάνουμε 1-2 χρονικες αναβολές στην παραδοση και μετά του λεμε για Οκτ/Νοε και του αφαιρουμε το VIN απο το λογαριασμό (αρα το αμαξι ειναι έμμεσα διαθέσιμο - με την πονηρή έννοια) Ο αγοραστής Β εχει προπληρώσει 50Κ επειδή ειναι στο texas (εκει ειναι νομος) και δεν του δινουμε ακομα vin ή βγάζουμε το καταχωρημένο απο το λογαριασμό του (κι ας γκρινιάζει) Ο αγοραστης Γ που εχει προπληρώσει 50Κ πάει να παραλάβει το VIN 789 και βλέπει χτυπήματα, βρώμα, κάποιο ελλάτωμα και αρνείται να παραλάβει και να το φτιάξουν ή να του φέρουν αλλο κι ας αργήσει Πρακτικά η εταιρεία εχει μαζέψει 150Κ το οποίο ειναι άτοκο δάνειο και εχει αμαξια διαθεσιμα (ακομα κι αν κάποια θέλουν βάψιμο με σπρέι), για να τα πουλήσει σε άλλους που ειτε δεν εχουν καν προ-παραγγελία ή εχουν ζητήσει κάτι παρεμφερες ("ψιτ μεγαλε δεν εχω κοκκινο με μαυρα καθισματα μεχρι το Δεκέμβρη αλλά εχω διαθεσιμο ενα κοκκινο με άσπρα καθισματα κρατημενο για σενα να το πάρεις τώρα") ή απο το inventory (έλα δες και πάρε και δώρο ένα τασάκι με το λογοτυπο tesla). Ετσι τσιμπά άλλα 100K. δηλαδή με φούσκωμα του υπαρκτου προβλήματος logistics, έχει έμμεσα άτοκο δάνειο cash που αυτό τον καιρό το χρειάζεται τρελά. Αν πχ αυτό γινει για 1000 περιπτωσεις, μιλάμε για 60 μύρια cash που φαίνονται κανονικά σαν cash στα λογιστικά βιβλία, συν οτι τώρα φαίνονται 5 πωλήσεις σε σχέση με τις 2 που θα ήταν το λογικό. Το λεω πάλι, οτι ειναι σκέψη μου με βάση τα δρώμενα και μην ακουσω κανεναν "βαζελο" να λεει οτι η tesla δεν κάνει τέτοια και οτι ο supreme leader ειναι αξιοπιστος και δεν θα το επετρεπει αυτα 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτο ειναι μια τεραστια πιθανοτητα να συμβαινει, ειναι ομως παρανομο? Επισης δεν θα αποκαλυφθει συντομα? Και δεν εννοω αυτου του ειδους η απατη αλλα συντομα θα πρεπει να "στρωσουν" τα πραγματα...Αντε τωρα ειναι αρχη,αντε τωρα ετυχε το ενα το αλλο. Δεν μπορει να τυχαινει συνεχεια ομως...Ετσι δεν ειναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Επειδή γίνεται ντόρος εδώ και χρόνια με τις αποχωρήσεις στελεχών, πρίν 4 μήνες το Teslarati προσπαθώντας να τις δικαιολογήσει δημοσίευσε το παρακάτω άρθρο: Tesla isn’t “losing” all of its executives — it just has a ton Full list of executives included in this analysis: Active (23): VP, Legal: Jonathan Chang VP, Manufacturing: Gilbert Passin VP, Materials Engineering: Charles Kuehmann VP, Sales: John Walker VP, Communications: Sarah O’Brien VP, Gigafactory Operations and EPC: Kevin Kassekert VP, Treasurer: Ron Klein VP, Automation, Equipment and MES Engineering: Pablo Gonzalez VP, Global Supply Chain: Sascha Zahnd VP, Worldwide Service and Customer Experience: Karim Bousta VP, Technology: Drew Baglino VP, Legal: Phil Rothenberg VP, Engineering: Steve MacManus VP of Engineering: Nick Kalayjian VP of Engineering: Dr. Michael Schwekutsch VP, Technology and Engineering: Nagesh Saldi VP, Asia Pacific: Robin Ren VP, US Energy Sales: Bryan Ellis VP, Global Recruiting: Cindy Nicola VP, Environment, Health, and Wellness: Laurie Shelby VP, Worldwide Finance and Operations: Justin McAnear VP: Ganesh Srivats VP, Production: Peter Hochholdinger VP, Gigafactory 1: Jens Peter Clausen VP, Trucks and Programs: Jerome Guillen VP, Powertrain Hardware Engineering: Jim Dunlay VP, Global Supply Management at Tesla Motors: Liam O’Connor VP of Vehicle Software, Services, and Diagnostics: David Lau VP of Energy Sales and Operations: Cal Lankton VP, Product Marketing: Elliott Summers Αυτή τη στιγμή, σε διάστημα μόλις 4 μηνών, σχεδόν οι μισοί έχουν φύγει https://twitter.com/TeslaCharts/status/1042945131324891136 Και φυσικά η φυγή του CAO, που με το ζόρι έκλεισε μήνα στην εταιρία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Παράνομο δεν είναι, εκτός και εάν δεν βγάλει ποτέ το μοντέλο των $35000. Είναι όμως ανήθικο καθώς σπρώχνει συνεχώς το πότε το μοντέλο των 35k θα είναι διαθέσιμο το οποίο ήταν και το selling point της καμπάνιας τους. "Affordable" electric car. Ήδη έχει περάσει ο πρώτος χρόνος και επίσημη ημερομηνία δεν υπάρχει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Αυτο ειναι μια τεραστια πιθανοτητα να συμβαινει, ειναι ομως παρανομο? Επισης δεν θα αποκαλυφθει συντομα? Και δεν εννοω αυτου του ειδους η απατη αλλα συντομα θα πρεπει να "στρωσουν" τα πραγματα...Αντε τωρα ειναι αρχη,αντε τωρα ετυχε το ενα το αλλο. Δεν μπορει να τυχαινει συνεχεια ομως...Ετσι δεν ειναι? Δεν το ξέρω αν είναι παρανομο γιατί δεν ξέρω την εκει νομοθεσία και μάλιστα ανα πολιτεία που εχουν διαφορές (και σιγά μην κάτσω να ψάξω). Μπορεί π.χ. να μην είναι παρανομο, αλλά να υπάρχει χρονικο περιθώριο παράδοσης. Δεν ξερω Σε κάθε όμως περιπτωση, αν γίνεται κάτι τέτοιο, είναι το λιγοτερο ανεντιμο και ανηθικο (ναι οκ στο εμποριο και το χρήμα τιποτα δεν ειναι ανηθικο) γιατί το να σου ακουμπήσω τα ωραία λεφτουδάκια μου και εσύ να μην μου παραδίδεις, ενω το έχεις και να το πουλάς σε άλλον ... πρώτον είναι για κλωτσιές ο πωλητής και μετα για πολλά φάσκελα ο αγοραστής (στον καθρέπτη) Όσο για τις αποκαλύψεις, ο Λοννυ εχει ειδικό αυτί που δεν ιδρώνει αλλά αντιθετα εχει μεγάλο στόμα και twitter να μοιράζει παπατζες και υποσχέσεις. Στο κάτω κάτω ΤΩΡΑ καιγεται για χρήματα και αν δε του βγαίνουν τα κουκια θα κάνει τα πάντα (νομιμα, παρανομα, ηθικά, ανηθικα) για να του βγουν μεχρι το τέλος του μήνα, μετά ... βλέπουμε. Αυτό φάνηκε και με τα "gated" οπου έλεγε βγάλε τώρα παραγωγή κι ας λειπουν 2 ρόδες, το κάθισμα, η μηχανή και μετά βλέπουμε πως το μπαλώνουμε. Ανέντιμο ή οχι, μια χαρά συνεχισαν οι cultoποιημένοι να τον υποστηρίζουν και μια χαρά πάνε οι αδιάβαστοι και αγοράζουν πανακριβα προβληματικά αυτοκίνητα 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Παράνομο δεν είναι, εκτός και εάν δεν βγάλει ποτέ το μοντέλο των $35000. Είναι όμως ανήθικο καθώς σπρώχνει συνεχώς το πότε το μοντέλο των 35k θα είναι διαθέσιμο το οποίο ήταν και το selling point της καμπάνιας τους. "Affordable" electric car. Ήδη έχει περάσει ο πρώτος χρόνος και επίσημη ημερομηνία δεν υπάρχει. Whargoul μπορει να μην εγινα κατανοητός, αλλα δε μιλώ για τις προκαταβολές του 1000ρικου ή την παραγγελια των 2500 χιλιάδων για το "κάποτε ίσως το φτιάξουμε" μοντελο των 35Κ. Μιλώ για τις παραγγελίες που τρέχουν για μοντέλα που ήδη παραγει και πουλά και για προπληρωμή όλου του ποσού. Εσύ π.χ. ενημερώνεσαι οτι στις 29 Σεπτ 2018 θα παραλάβεις το μοντέλο που ειχες παραγγείλει (το ποτε δεν εχει σημασία), τρέχεις βγάζεις δάνειο, ασφάλεια και τον τροπο παραλαβής (εσύ ή να στο φέρουν), πληρώνεις το αμαξι (στο ακεραιο) και την παραμονη της παραδοσης σου τηλεφωνουν οτι η παραδοση αναβλήθηκε για τις 4 Οκτ. Στις 3 Οκ σου τηλεφωνουν οτι λόγω τεχνικου προβληματος το αμαξι θα έρθει τον Νοέμβριο, αλλά εσύ ήδη πληρώνεις πρωτη δοση δανείου, τα ασφάλιστρα ΚΑΙ απο την τσέπη σου λειπουν 50Κ. Το αμάξι σου όντως μπορει να μην υπάρχει ή να εχει προβλημα αλλά εκφράζω τη σκέψη οτι ίσως απλά "κρατήθηκε" και πουλήθηκε σε inventory ("έλα παρε παρε, ελα φρεσκο ειναι") ή σε άλλο αγοραστη μακριά στη λίστα (που ομως ειχε δηλωσει ίδιες προτιμήσεις έκδοσης), οποτε 50Κ του χαζου και 50Κ του άλλου χαζου, στο λογιστικό φυλλο αυτου του μηνα, εχουμε δυο πωλησεις εσοδα 100Κ και κόστος πωλησης όσο ένα αυτοκίνητο. Margin 500%! . ( <- ειρωνία) Χειροτερη ακομα παραλλαγη του προηγουμενου ειναι να σου λενε ελα να παραλάβεις απο ΕΚΕΙ, εχεις προπληρώσει, πας εκει, σε βαζουν να συμπληρώσεις χαρτουρα (πριν παραλάβεις) και μετά απο κάποιες ώρες σου λένε "Ουπς λάθος, δεν ειναι εδω το αμαξι" ή σου φέρνουν για παραδοση ένα χρέπι μεσα στη μπίχλα και τις ζημιές, το οποιο δεν παραλαμβάνεις. Μεεεεεχρι να έρθει η αντικατάστααση του τα 50-60Κ είναι στην τσέπη και τα λογιστικά της tesla. Αυτα δεν ειναι της φαντασίας μου, τα διαβάζω στο forum τους. Ξαναλέω οτι είναι υποθεση αλλά δένει πολύ καλα σαν πακέτο για να το αγνοήσω. Αν γίνεται σίγουρα κάποια στιγμή θα σκάσει, αλλά ειπαμε οτι τωρα καιγεται για χρήμα και πωλήσεις, απο 1/10 ... βλεπουμε. Εκει που μπορεί να ανιχνευτεί πιο γρήγορα ειναι απο τις ασφαλιστικές εταιρείεςς, λόγω των πολλπλών καταχωρήσεων και αλλαγων vin Μια και ειπα για τις προκαταβολές του 1000αρικου. Τεράστιες χρονοκαθυστερήσεις στις επιστροφές προκαταβολών. Επισης αν βάλεις order (δηλαδή σκάσεις και το 2500) το χάνεις ολο αν ακυρώσεις. Κι όμως υπάρχουν ακομα (για μένα ηλιθιοι) που δεν παιρνουν πίσω το 1000αρικο και περιμένουν αν ποτε και πως βγει μοντελο των 35Κ. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από isay 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα