Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βtw, Αφού 400 000 άτομα περιμένουν το αμάξι τους, και δεν προλαβαίνει να τα παράξει και να τα παραδώσει, γιατί έκανα παζαράκι με RWD αμάξια?  Αυτά δεν βιάζονται να τα πάρουν αυτοί που τα παράγγειλαν? ή απλά δεν τα παράγγειλε κανείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sal123 είπε

Συγχωρέστεμε αν έχει συζητηθεί και πιο πριν αλλά θέλω να ρωτήσω δύο πράγματα. 

1. Ο Μασκ ήταν απατεώνας και πριν την τεσλα?? 

2. Αν ναι, του βγήκε σε καλό ή σε κακό?? 

3. Αν ήταν απατεώνας και πριν την τεσλα, οι επενδυτές και οι δικηγόροι τους δεν θα το ήξεραν πριν βάλουν λεφτά?? 

Τελικά ήταν 3 πράγματα. Ρωτάω γιατί υπήρξα φανμποι του υπέρτατου ηγέτη αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω όσα αναφέρθηκαν πιο πριν. Προσπαθώ να βρω μια λογική στην ιστορία αυτή. 

Φιλικά πάντα 

Πολύ ωραία ερώτηση και πολύ καλό το σκεπτικό.

Ο Λονάκος ειναι πάρα μα πάρα πολύ καλός πωλητης και αυτό δεν μπορει κανεις να του αμφισβητήσεις, πες οτι εχει "κληρονομικό χάρισμα". Τον εχω (πραγματικά το λεω) ικανό να πουλά πανακριβα καταψύκτες σε Εσκιμώους και φακους σε κάποιον που ζει στον πλανήτη ήλιο (λέμε τώρα). Χάρη σε αυτό το χάρισμα του, συν τα χρήματα που εχει καταφέρνει να στήνει "κάτι" το οποιο πατά σε ponzi scheme, δηλαδή υποσχεση για κάτι καλύτερο ή φθηνότερο, απορροφώντας όλο και περισσότερα χρήματα απο τους άλλους. Όπως δηλαδή τα ΘΑ των πολιτικών, σε σχέση με τα απτά αποτελέσματα (ΔΕΝ θα παω στα πολιτικά, μην κλειδώσει το θεμα)

Όσο όμως αυξάνει ο "ογκος" αυτου του "κάτι", έρχεται το ρητό "Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό" και ο Λονακος εχει πλέον περάσει στο τριτο στάδιο. Εχει μεγαλο ιστορικό απο ανεκπλήρωτες υποσχέσεις/ανακοινώσεις και κάθε φορά λεει κάποιο μεγαλύτερο ψέμα για να καλύψει το προηγουμενο. Το πιο προσφατο ήταν η παραγωγή των 5000+/week που όμως ήταν gated , οχι produced πλήρως έτοιμα και δοκιμασμένα με υψηλά standards.

Όσο όμως πάει ολο και πιο δεξια στο ρητό, δηλαδή γινονται πιο εμφανη τα συμπτώματα, ολο και πιο δυσκολα μπορει να αναπτύσεται η φουσκα με ασφάλεια. Εμενα μου αρέσει αντι για φουσκα να λεω συνεχής χιονοπτωση στα βουνα, που πλησιάζει τα ορια της μηχανικής αντοχής για χιονοστιβάδα. Σε τετοιες λοιπον φουσκες.χιονοπτώσεις, κάποια ημέρα, κατι πολύ μικρο, αστειο συγκριτικά γεγονός κάνει τη φουσκα να σκάσει, όπως ένα κλασσιμο μπορει να ξεκινησει μια τεράστια χιονοστιβάδα. 

Σε όλα αυτά προσθεσε ένα πολύ επιθετικό, εγωιστικό, attention whore και κακομαθημένο χαρακτήρα και μπορεις να καταλάβεις η ολη φάση ειναι τοσο τοξικη και οι χαμένοι δεν θα ειναι ο λονακος και οι παρατρεχάμενοι του, αλλά ο απλός κοσμάκης, ειτε σαν καταναλωτης των προϊόντων του ή σαν επενδυτής σε μια μετοχή φουσκα. 

Πάντως πιστευω οτι η μεθοδολογία του στην παπαρολογία, θα δημιουργήσει "σχολή" και θα διδάσκεται σε οικονομικές σχολές στα μαθήματα marketing. Σε αυτό όντως ειναι πρωτοπόρος, δημιουργός και εφευρέτης. 

36 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν αποδείχτηκε, ότι ήταν παπατζιλίκι.

Δεν αποδείχτηκε, ότι μέσα Σεπτέμβρη δεν έφτασε στην παραγωγή που υποσχόταν.

Το να μην επιτυγχάνεις το χρονοδιάγραμμα, το οποίο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, δεν σε καθιστά παπάτζα.

Πόσα facepalm σε έχω κεράσει στην παρουσα συζήτηση; Εχω χάσει το λογαριασμό, αλλά προσθεσε άλλο ένα

2f7.png

 

38 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν είπα, ότι ήταν ακατόρθωτο αυτό που κατάφερε. Σε κάθε περίπτωση όμως το model 3, καθώς και όλα τα αυτοκίνητα της tesla, είναι πιο ασφαλές από όλα τα αυτοκίνητα της bmw. Και θα σκούζετε από αύριο γιατί η tesla τυγχάνει ειδικής μεταχείρισης από τα ΜΜΕ που παρουσιάζουν το model 3 ως το ασφαλέστερο της κατηγορίας του και το διαφημίζουν τσάμπα και τον απατεώνα τον Musk που τους δουλεύει πάλι όλους και θα γελάμε εμείς μαζί σας και ούτω καθεξής.

Ειλικρινα εγώ θα ντρεπόμουν να προκαλώ τόσο πολύ την κοινή λογική, με το να συνεχίζω να υποστηριζω την tesla/musk. Με τόσα σοβαρά προβλήματα σε παραγωγή, αξιοπιστία, συντήρηση, διανομή, υποστήριξη, χρέη,stock pump, μπάφους, φυγή executives, κλπ το να μας δηλωνεις χαρουμενος που το model 3 πήρε 5 star (που τοοοοσσαααα αλλα αμαξια έχουν), ειναι σαν να εχω αμαξι χρέπι και να λεω οτι ειναι γαμάτο αμαξι γιατί εχει φώτα xenon και φέγγει καλα το βράδυ. Τετοια και χειροτερη ειναι η αναλογια. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Στέκει μήνυση για εξαπάτηση από επενδυτές του πάνω σε αυτό το θέμα!

Εάν εννοείς την μήνυση για τη δήλωση ότι θα φτάσει 5.000/εβδομάδα τέλος 2017, εάν δεν κάνω τραγικό λάθος διάβασα πριν 2 εβδομάδες περίπου ότι κατέπεσε.

Κοίτα να δεις, η γραμμή παραγωγής από την αρχή μέχρι να βγει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο μπορεί να έχει π.χ. 100 στάδια. Ακόμα και στα 99 στάδια να έχεις φτάσει σε ικανότητα 5.000/εβδομάδα και ένα μόλις στάδιο να σου έχει κολλήσει στα 1.000/εβδομάδα, τότε όλη η παραγωγή περιορίζεται στα 1.000/εβδομάδα. Η γραμμή παραγωγής του model 3 σε σχέση με τα model s/x, ήταν πολύ περισσότερο αυτοματοποιημένη και συνεπώς ήταν κάτι τελείως καινούριο για την tesla. Ακόμα και αν τον Αύγουστο του 2017 που έκανε την δήλωση, για 5.000 μέχρι τέλος 2017, εκείνη την ώρα έφτιαχνε τα αυτοκίνητα με το χέρι και μόλις 100/εβδομάδα, δεν αποδεικνύει δόλο για τα 5.000/εβδομάδα για το τέλος 2017.

57 λεπτά πριν, isay είπε

Ειλικρινα εγώ θα ντρεπόμουν να προκαλώ τόσο πολύ την κοινή λογική, με το να συνεχίζω να υποστηριζω την tesla/musk. Με τόσα σοβαρά προβλήματα σε παραγωγή, αξιοπιστία, συντήρηση, διανομή, υποστήριξη, χρέη,stock pump, μπάφους, φυγή executives, κλπ το να μας δηλωνεις χαρουμενος που το model 3 πήρε 5 star (που τοοοοσσαααα αλλα αμαξια έχουν), ειναι σαν να εχω αμαξι χρέπι και να λεω οτι ειναι γαμάτο αμαξι γιατί εχει φώτα xenon και φέγγει καλα το βράδυ. Τετοια και χειροτερη ειναι η αναλογια. 

Άσε μας κουκλίτσα μου που θα μου πεις να ντρέπομαι που υποστηρίζω tesla/musk. Εδώ εσύ δεν ντρέπεσαι που ανήκεις σε ένα γκρουπ ανθρώπων που τα τελευταία 10 χρόνια πιστεύουν ότι τον επόμενο μήνα θα χρεοκοπήσει η tesla. Ξέρεις, κάπως έτσι ξεκίνησε και η προφητεία για την δευτέρα παρουσία και έχουμε φτάσει κοντά στα 2.000 χρόνια. Άντε, ξεκινήστε και εσείς την δική σας θρησκεία, ονομάστε την "χρεωκοπία της tesla σε λίγες εβδομάδες" μπας και βγάλετε κανένα παραδάκι.

Στο θέμα μας τώρα. Από πότε το να έχεις ασφαλέστερο αυτοκίνητο από τον ανταγωνισμό είναι δευτερεύουσας σημασίας ζήτημα; Αυτό από μόνο του αρκεί για να σου εκτοξεύσει την ζήτηση. Ξέρεις, όλοι αυτοί που είναι διατεθειμένοι να σκάσουν 40.000+ για ένα αυτοκίνητο, είναι διατεθειμένοι να βάλουν λίγο παραπάνω το χέρι στη τσέπη για να έχουν το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Οικογενειακό αυτοκίνητο είναι, αξίζει να δώσεις 5 και 10 χιλιάρικα παραπάνω για να έχεις το κεφάλι σου και το κεφάλι της οικογενείας σου προστατευμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Στο θέμα μας τώρα. Από πότε το να έχεις ασφαλέστερο αυτοκίνητο από τον ανταγωνισμό είναι δευτερεύουσας σημασίας ζήτημα; Αυτό από μόνο του αρκεί για να σου εκτοξεύσει την ζήτηση. Ξέρεις, όλοι αυτοί που είναι διατεθειμένοι να σκάσουν 40.000+ για ένα αυτοκίνητο, είναι διατεθειμένοι να βάλουν λίγο παραπάνω το χέρι στη τσέπη για να έχουν το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Οικογενειακό αυτοκίνητο είναι, αξίζει να δώσεις 5 και 10 χιλιάρικα παραπάνω για να έχεις το κεφάλι σου και το κεφάλι της οικογενείας σου προστατευμένο.

Οταν μου ζητάνε να δώσω 50+Κ δολλαρια για αμαξι απαιτώ πολλά πράγμα, όπως οι ζώνες να ειναι βιδωμένες (ασφάλεια που λες), ο πισω προφυλακτήρας να μην πέφτει οταν πιάνει βροχή (ασφάλεια που λες), το αμαξωμα να εχει ζυγισμένα φρένα (δηλαδη οχι factory gated - ασφάλεια που λες), κάθε λαμαρίνα-καπάκι να ειναι στη θεση του χωρίς κενα, ωστε σε περιπτωση προσκρουσης να ειναι εννιαίο αμαξωμα (ασφάλεια που λες), να μην επιβραδυνει αποτομα μόνο του (sudden shutdowns) επειδη ο εγκέφαλος του αυτοκινητου κολλησε (ασφάλεια που λες), να μην επιταχυνει μονο του (ασφάλεια που λες), τα cell μπαταρίας να ειναι ΑΑΑΑ ποιότητας και οχι "βάλε οτι έχουμε κι ας ειναι testers" (ασφάλεια που λες), να μπορουν ολοι οι επιβάτες (μπρος - πισω) να βγουν ευκολα στην περιπτωση που δεν εχει μπαταρία (ασφάλεια που λες) και να μην μου επιτρεπει η εταιρεία να έχω και να χρησιμοποιώ features υποβοηθούμενης ή αυτονομης οδηγησης οταν ξέρει οτι εχει της εκδιδομένης γυναικός τα bugs (ασφάλεια που λες)

Απο εκει και περα, για 50+Κ απαιτώ πολλα άλλα που δικαιολογουν το τιμημα που πληρώνω, οπως πχ καλό βάψιμο, να μην ειναι σκονισμενο μεσα εξω στην παραδοση, να μην εχει σκισιματα/γρατσουνιες/λεκέδες οπουδηποτε στο εσωτερικό, να υπάρχουν διαθεσιμα ανταλλακτικά σε συνεργαζόμενα συνεργεία, να υπάρχουν συνεργεία σε λογικές αποστάσεις απο μεγαλα κέντρα, το υφασμα σε ολες τις πορτες να ειναι ιδιο, να μην μπαινει νερο όταν βρέχει, να ειναι συνεπεις στους χρονους παραδοσης (ειδικά αν εχω προπληρώσει ολο το ποσο βλ Texas), να μη φοβάμαι οτι θα μου το κλέψουν επειδή εχει αστεια ασφάλεια, να μην περιμένω 3-5-10-24 μήνες για το αυτοκινητο μου, να και το κερασάκι στην τουρτα, οταν με καλουν να παω να παραλάβω το αμαξι να ειναι εκει και να με περιμένει, οχι να συμπληρώσω τη χαρτουρα και μετα να μου πουν "Ουπς! ".

ΟΟΟΛΛΛΑΑΑΑ αυτά δεν ειναι φαντασιώσεις σορτακιδων αλλά εμπειρίες αγοραστων, δηλαδή πελατών που έφαγαν το κουτοχορτο οτι θα σώσουν τον πλανήτη και οχι μονο δεν τον έσωσαν, αλλα εδωσαν τα ωραία λεφτουδάκια τους για κάτι που ουτε σιγουρα ασφαλές ειναι, ουτε trouble free και τώρα βαράνε το κεφάλι τους.

Επειδή δεν ξέρω (αλήθεια) τελικά το model 3 εχει φώτα xenon για να φέγγει καλυτερα το βράδυ;

Αν ήμουν υπαλληλος στην tesla για να βγάζω και να τρωω ψωμί, αν με ρωτουσε ο αδερφός μου, ο κολλητός μου, ο πατέρας μου, η συντροφος μου αν αξίζει να αγοράσει tesla, θα τους απαντουσα οτι τωρα ΟΧΙ, στο μέλλον ίσως, θα δειξει (και αυτό γιατί φοράω παντελονια )

55 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Άσε μας κουκλίτσα μου που θα μου πεις να ντρέπομαι που υποστηρίζω tesla/musk. Εδώ εσύ δεν ντρέπεσαι που ανήκεις σε ένα γκρουπ ανθρώπων που τα τελευταία 10 χρόνια πιστεύουν ότι τον επόμενο μήνα θα χρεοκοπήσει η tesla. Ξέρεις, κάπως έτσι ξεκίνησε και η προφητεία για την δευτέρα παρουσία και έχουμε φτάσει κοντά στα 2.000 χρόνια. Άντε, ξεκινήστε και εσείς την δική σας θρησκεία, ονομάστε την "χρεωκοπία της tesla σε λίγες εβδομάδες" μπας και βγάλετε κανένα παραδάκι.

Ελα βρε, αποψε είμαι large αλλά βλέπω οτι τραβιέται ... κερασμενο ενα ακομα

 

Επεξ/σία από isay
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Κοίτα να δεις, η γραμμή παραγωγής από την αρχή μέχρι να βγει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο μπορεί να έχει π.χ. 100 στάδια. Ακόμα και στα 99 στάδια να έχεις φτάσει σε ικανότητα 5.000/εβδομάδα και ένα μόλις στάδιο να σου έχει κολλήσει στα 1.000/εβδομάδα, τότε όλη η παραγωγή περιορίζεται στα 1.000/εβδομάδα. Η γραμμή παραγωγής του model 3 σε σχέση με τα model s/x, ήταν πολύ περισσότερο αυτοματοποιημένη και συνεπώς ήταν κάτι τελείως καινούριο για την tesla. Ακόμα και αν τον Αύγουστο του 2017 που έκανε την δήλωση, για 5.000 μέχρι τέλος 2017, εκείνη την ώρα έφτιαχνε τα αυτοκίνητα με το χέρι και μόλις 100/εβδομάδα, δεν αποδεικνύει δόλο για τα 5.000/εβδομάδα για το τέλος 2017.

Φυσικά και δείχνει δόλο. Αυτοκίνητα φτιάχνεις, όχι μαρμελάδες για να πεις sorry μου χαλάσαν τα φρούτα ή δεν είχε το ψιλικατζίδικο ζάχαρη. Εάν δεν έχεις γραμμές παραγωγής, απλά δεν μπορείς να τα φτιάξεις ούτε καν θεωρητικά. Τον Ιούλιο - Αύγουστο είπε τον Σεπτέμβρη θα φτιάξει 1000, και δεν έφτιαξε ούτε 200. Είπε ότι τον Δεκέμβρη, σε ~4 μήνες  (όχι σε 4 χρόνια),  θα παράγει 5000 την εβδομάδα. Δεν θα υπήρχε δόλος εάν έλεγε για 5000/w και έφτιαχνε 1000/w ,  και παραδέχονταν ότι αν και έχουμε την ικανότητα πέσαμε τελείως έξω με την παραγωγή. Φυσικά δεν είχε καν και ούτε σχεδίαζε να έχει την ικανότητα να τα φτιάξει, οπότε το υπερεκτιμήσαμε την παραγωγή δεν στέκει. Όταν διατιμπανίζεις για 5000 την εβδομάδα και φτιάχνεις 2500 όλο το τρίμηνο, τότε δείχνει ή δόλο ή μεγάλη ασχετοσύνη με το θέμα παραγωγής αυτοκινήτων. Και επειδή ήδη κατασκεύαζε αρκετές χιλιάδες τον μήνα, δεν νομίζω να είναι η ασχετοσύνη.

Υποχρεωτικά έπρεπε να το πει, και θα έπρεπε να το τραβήξει και όσο μπορεί γιατί απλά Tesla Kaputt εάν μάθαιναν ότι δεν μπορεί να τα φτιάξει. Εξού και τον άλλο μήνα θα το κάνουμε, τον μεθάλλο μήνα τελικά θα φτιάξουμε τα μισά, το άλλο τρίμηνο τελικά θα φτιάξουμε τα μισά, το άλλο τρίμηνο σίγουρα θα τα φτιάξουμε, είδατε σας βάλαμε τα γυαλιά, φτιάξαμε 5000 gated?? (για μια βδομάδα), σε ένα μήνα θα φτιάξουμε 6000, τελικά τον άλλο μήνα θα φτιάξουμε 6000 .......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Whargoul

να προσθέσω και μια προσωπική γνώμη, πλέον δεν θα πιστέψω ο,τι νουμερο και να ανακοινώσει σαν παραγωγή (χωρις καν να κοιτώ factory gated ή ready to drive).

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, isay είπε

@Whargoul

να προσθέσω και μια προσωπική γνώμη, πλέον δεν θα πιστέψω ο,τι νουμερο και να ανακοινώσει σαν παραγωγή (χωρις καν να κοιτώ factory gated ή ready to drive).

Μα το όλο θέμα δεν είναι ούτε η παραγωγή, ούτε οι παραδόσεις, ούτε τα έσοδα αλλά το καθαρό κέρδος. Μπορείς να πουλήσεις όσα αυτοκίνητα θες σε 2-3-4 τρίμηνα. Το νούμερο από μόνο του τίποτα δεν σημαίνει. Το θέμα είναι 1ο, να μην χρεοκοπήσεις στην πορεία, και 2ο, και πιο σημαντικό να μαζέψεις λεφτά για να μπορείς να έχεις συνέχεια στο μέλλον. Τα νέα αυτοκίνητα χρειάζονται πολλά λεφτά για να σχεδιαστούν και να ετοιμαστούν γραμμές παραγωγής. Για να βγάλει κάποτε το model Y, το semi και ξέρω γω τι άλλο, πρέπει να βγάλει από κάπου λεφτά. Το model S γέρασε. Χρειάζεται και αυτό αντικατάσταση. Δεν θα τραβά λεφτά από τους μετόχους επ άπειρο. Οι άλλες αμερικάνικες εταιρείες χρηματοδοτούν τα EV και τα νέα τους μοντέλα από τις πωλήσεις των αγροτικών, που είναι τα Νο1 στην Αμερική και αφήνουν και κέρδος. Η Tesla προς το παρόν δεν έχει τίποτα για να τροφοδοτήσει οικονομικά το μέλλον. Ούτε καν το παρόν. Αρχές του 2019 έχει 1.2 δις χρέος που πρέπει να ξεπληρώσει, και έχει 2 δις αποθεματικό. Αναγκαστικά πρέπει κάθε εξάμηνο να βγάζει κέρδος. Όχι μόνο το επόμενο, ούτε το μεθεπόμενο, αλλά σε όλα. Δεν έχει άλλη δυνατότητα για 700 εκατομμύρια ζημιές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, NT1G said:

Dnj5vw7XcAI1JMZ.jpg:large

Εισαι αλλοθρησκος εσυ. Εδω ανοιγουμε σαμοανιες για τα 5 αστερια του model 3 μονο. Πιανει στοχους ο Ελον, προβοκατορες.

Σε αλλα νεα ακομα ενας executive ,  vice president κιολας, αποχωρησε απο το sucess story της Tesla, μολις ο 42ος για το 2018:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-09-20/tesla-is-said-to-lose-supply-management-chief-as-exodus-worsens

Μονλ απο το brain drain που εχει αυτο το 3μηνο παιζει να βγαλει κερδοφορια. Μιλαμε για σπουδαια μειωση operating costs οταν σου εχουν φυγει οι μισοι executives. Ξερετε για τι μισθους μιλαμε;

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Whargoul είπε

Όταν διατιμπανίζεις για 5000 την εβδομάδα και φτιάχνεις 2500 όλο το τρίμηνο, τότε δείχνει ή δόλο ή μεγάλη ασχετοσύνη με το θέμα παραγωγής αυτοκινήτων. Και επειδή ήδη κατασκεύαζε αρκετές χιλιάδες τον μήνα, δεν νομίζω να είναι η ασχετοσύνη.

Δεν έχει καμία σχέση η γραμμή παραγωγής των s/x με την 3, το καταλαβαίνεις και μόνο που σε παραπλήσια τετραγωνικά εργοστασίου κατασκευάζει/θα κατασκευάζει 3πλάσιο/5πλάσιο αριθμό αυτοκινήτων την εβδομάδα. Οπότε κατά κάποιον τρόπο ναι, η tesla ήταν άσχετη όταν ξεκίνησε να κατασκευάζει το 3.

 

8 ώρες πριν, isay είπε

ΟΟΟΛΛΛΑΑΑΑ αυτά δεν ειναι φαντασιώσεις σορτακιδων αλλά εμπειρίες αγοραστων, δηλαδή πελατών που έφαγαν το κουτοχορτο οτι θα σώσουν τον πλανήτη και οχι μονο δεν τον έσωσαν, αλλα εδωσαν τα ωραία λεφτουδάκια τους για κάτι που ουτε σιγουρα ασφαλές ειναι, ουτε trouble free και τώρα βαράνε το κεφάλι τους.
 

Πολύ μαύρα μας τα παρουσιάζεις παλικάρι μου. Θα έλεγε κανείς ότι θα έκανε search πχ στο twitter για "model 3" και θα βαριόταν να διαβάζει για παράπονα αγοραστών. Μάντεψε. Ούτε καν.

Επίσης στη δική σου θεώρηση των πραγμάτων θα έχεις ένα τέλειο αυτοκίνητο και ξεκληρισμένη οικογένεια ενώ από την άλλη μεριά θα έχεις ένα αυτοκίνητο που σε ένα μικρό του ποσοστό (τον πρώτο καιρό) θα έχει μερικά επουσιώδη ελαττώματα και την οικογένεια θα την κρατήσει ζωντανή. Μάντεψε τι έχει μεγαλύτερη σημασία.

 

31 λεπτά πριν, NT1G είπε

Dnj5vw7XcAI1JMZ.jpg:large

Πόση ώρα σου πήρε να κάνεις αυτή τη κοπτοραπτική; Εμένα λίγα δευτερόλεπτα γιατί ήταν όλα συνεχόμενα, με ένα printscreen καθάρισα.

509663510096c94ff0103f247741d020b6d7b650

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 3-4 μέρες έδειχνε μια διαφήμιση στην ert και κάτι είπε για την tesla ότι θα έρθει Ελλάδα; Διαφήμιζε και καλά τη συνεργασία με τους αμερικάνους. Αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν πολύ πρόσεχα στην τηλεόραση. Ξέρουμε τίποτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/9/2018 στις 3:28 ΜΜ, YourTrueLegend είπε

Το αρθρο που ποσταρα περι δυσαρεστημενων Νορβηγων ειναι τελη Ιουλιου 2018, συνεπως για να κρινουμε που πανε οι πωλησεις ας περιμενουμε το δευτερο εξαμηνο του '18 (και να το συγκρινουμε με το πρωτο), διοτι η γκρινια μολις αρχισε. Μεχρι τωρα το δεδομενο που εχουμε λοιπον -απο τοτε που καταγραφονται εκνευρισμενοι οι Νορβηγοι με την Tesla-, ειναι πως ο Ιουλιος του '18 σε πωλησεις στη Νορβηγια, σημειωσε... 60% πτωση σε σχεση με τον Ιουλιο του 2017. Οπως ειπα. Αγορασανε, παθανε και μαθανε. Δεν μιλαμε για μια αγορα σαν της Ελλαδας, αλλα για μια αγορα στην οποια η Τesla χαιρει αρκετα σημαντικης διεισδυσης τοσο ωστε το 60% πτωσης να ειναι τουλαχιστον ανεξηγητο. Η μηπως οχι;

Θυμάστε εκείνο την "ανεξήγητη" πτώση 60% των πωλήσεων της tesla στη Νορβηγία τον Ιούλιο; Που έγραφα ότι δεν έχει νόημα να κοιτάμε τον μήνα αλλά το τρίμηνο;

Το τρίτο τρίμηνο του 2017 στη Νορβηγία είχε κάνει 2.359 πωλήσεις.

Μέχρι εχθές το τρίτο τρίμηνο του 2018 έχει κάνει 1.426 πωλήσεις, με τις 526 μόλις τις τελευταίες 4 μέρες!

Πάμε ένα στοιχηματάκι ότι θα ξεπεράσει το περσινό τρίμηνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

24 minutes ago, Droulas13 said:

Θυμάστε εκείνο την "ανεξήγητη" πτώση 60% των πωλήσεων της tesla στη Νορβηγία τον Ιούλιο; Που έγραφα ότι δεν έχει νόημα να κοιτάμε τον μήνα αλλά το τρίμηνο;

Το τρίτο τρίμηνο του 2017 στη Νορβηγία είχε κάνει 2.359 πωλήσεις.

Μέχρι εχθές το τρίτο τρίμηνο του 2018 έχει κάνει 1.426 πωλήσεις, με τις 526 μόλις τις τελευταίες 4 μέρες!

Πάμε ένα στοιχηματάκι ότι θα ξεπεράσει το περσινό τρίμηνο;

Για αλλη μια φορα, μπερδευεις τις (προ)παραγγελιες με τις παραδοσεις ς. Θα χρειαστει να σου εξηγησουμε τη διαφορα, ας ειναι:

Το 1ο link που δινεις, για το 2017, παρουσιαζει παραγγελιες.

Το 2ο link που δινεις, για το 2018, παρουσιαζει παραδοσεις που για ενα πολυ περιεργο ( ; ) λογο εσυ τις ερμηνευεις ως πωλησεις...

Ευνοητο ειναι οτι δεν μπορει να συγκριθουν αυτα τα 2 νουμερα, καθως το αμαξι που παραδιδει η tesla σημερα, μπορει να εχει παραγγελθει πριν πολλους μηνες και εξαρταται απο διαφορους παραγοντες, ο κυριοτερος εκ των οποιων ειναι οι χαμηλοι ρυθμοι παραγωγης της tesla, αλλα υπεισερχονται κι αλλοι οπως πχ τα logistics κλπ κλπ που παντα διαφοροποιουν το χρονο παραγγελιας απο το χρονο παραδοσης.

Για να στο πω πιο απλα, αναμεσα σε αυτα τα 1426 που εχει αυτο το τριμηνο του 2018, μπορει να υπαρχουν αυτοκινητα που παραγγελθηκαν το τριμηνο του 2017. Ενδεχεται δηλαδη, 1 πωληση να την μετρας 2 φορες με την παραπανω συγκριση... Κι επιπλεον, ενδεχεται οι παραδοσεις να συνεχισουν για λιγο ακομα να πηγαινουν "καλα" διοτι αφορουν προπαραγγελιες μηνων πριν, που το κλιμα για την Tesla στη Νορηβγια δεν ηταν αυτο που εχει αρχισει να διαμορφωνεται απο το καλοκαιρι κι επειτα.

Για στοιχηματακι θα συζητησουμε μολις καταφερεις επιτελους να αντιληφθεις τα παραπανω. Αν το ψηνεις ομως, μπορουμε να δουμε μονο το 2ο link σου και να συγκρινουμε παραδοσεις Σεπτεμβριου '17, με παραδοσεις ΟΛΟΥ του τριμηνου '18. Μαντεψε , μονο το Σεπ '17 παρεδωσε περισσοτερα κομματια απ'οτι εχει παραδωσει Ιουλιο '18, Αυγουστο '18, Σεπ. '18 μεχρι σημερα. Στη θεση σου θα ημουν πολυ πιο προσεκτικος πριν ζητησω στοιχηματα ;)

 

Capture.JPG

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη κιόλας, όλοι σε αυτό το thread είναι χρηματιστές; Γίνεται αναφορά στον αριθμό πωλήσεων, στο χρέος της εταιρίας, στο τι είδους CEO είναι (όχι τι όραμα έχει), αν η εταιρία θα βγεί από το χρηματιστήριο, αν κάνει ο sec έρευνα, αν έφυγαν στελέχη κλπ κλπ. Αυτά τι σχέση έχουν με το αμάξι ως αμάξι. Φανταστείτε αντίστοιχο νήμα για τη microsoft μόνο που να μη μιλάει για το λογισμικό της αλλά πόσα έσοδα θα της φέρει το cloud, πόσο πήγε η μετοχή της, αν μπορεί να δανειστεί, αν μπορεί να εξαγοράσει άλλη εταιρία κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...