Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eπιπλεον στο θεμα με την καταργηση των παραπανω 2 χρωματων ιδιαιτερο ενδιαφερον εχει και η αντιμετωπιση της Tesla προς τους πελατες της.

Συγκεκριμενα, χρησιμοποιωντας 2 απο τα πιο εμπορικα χρωματα θετει τις παρακατω απαιτησεις απο τους υποψηφιους πελατες της:

1. Το παραγγελνουν μεσα στις επομενες 10 μερες

και

2. Πληρωνουν και καπελο $2.000 . Και σε οποιον αρεσει. Αλλιως δεν παιζει το χρωματακι που θελατε, σορρυ.

Δημιουργει με λιγα λογια συνθηκες πιεσης στα ορια του εκβιασμου και υπο αυτες τις συνθηκες αυξανει εν μια νυκτι και την τιμη κατα $2.000 .

 

Μια σοβαρη εταιρεια που σεβεται τον πελατη  θα εκανε ακριβως τα αναποδα:

1. Θα εδινε αυτο το notice εγκαιρα, ωστε οσοι πελατες θελουν τα συγκεκριμενα χρωματα να μην εχουν αυτην την πιεση που τους τεθηκε απο την Tesla με αστεια χρονικα περιθωρια 

2. Αναγνωριζοντας κατ'ελαχιστον το λαθος της καθυστερημενης ειδοποιησης, θα παρειχε κατι, πχ εξτρα εκπτωση, εξτρα εξοπλισμο κλπ.

 

Βεβαια , επειδη μιλαμε για την Tesla, δεν θα μου εκανε καμια εντυπωση να ειναι ενα ακομα τρικακι για να ανεβασει τις πωλησεις (εκβιαζοντας τους υποψηφιους πελατες να rushαρουν ΧΘΕΣ) αλλα και τα εσοδα (βαζοντας τους να πληρωσουν και ενα καπελακι $2.000 για αερα κοπανιστο που τον βαφτισε limited).

Kαι π.χ. σε 1-2 μηνακια να δουμε μια ανακοινωση του τυπου "Ειμαστε στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσουμε οτι βελτιωσαμε τους μηχανισμους παραγωγης μας και πλεον μπορουμε να σας ξαναδιαθεσουμε τα 2 χρωματα που σταματησαμε πριν λιγες εβδομαδες. Η εταιρεια της καρδιας σας".

Οτι κι αν κρυβεται πισω απο την σημερινη ανακοινωση για τα 2 χρωματα, ενα ειναι το σιγουρο. Αυτα που λεγαμε πιο πανω για αναξιοπιστη εταιρεια επιβεβαιωθηκαν και παλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Α, οκ. Φτάσαμε στο σημείο όπου ορισμένοι αμφισβητούν τα νούμερα που παρουσιάζει επίσημα η Tesla. (Στα νούμερα του τριμήνου αναφέρομαι)

Έχει άραγε τότε κανένα νόημα να συνεχίσουμε εν γένει την κουβέντα μας;

Χωρίς κανένα σταθερό δεδομένο ως σημείο αναφοράς, αενάως θα λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του.

Τα νούμερα τα δηλώνει η Tesla, δέν κατεβαίνουν απο τον ουρανό, χαραγμένα στην πέτρα, για να τα αντιμετωπίζουμε σαν τη Βιβλο.

Και απο τη στιγμή που υπάρχουν αρκετά discrepancies, είναι λογικό να δημιουργούνται αμφιβολίες σχετικά με το πόσο αληθή είναι.

Αυτό με τα νούμερα απο την πολιτεία του NY είναι μία ένδειξη οτι τα νούμερα είναι μαγειρεμένα. Αλλη μία ένδειξη είναι και το παρακάτω:

sa1.jpg.17b0152173d842618a9a1d611a4bae15.jpg

Και αυτός ψάχνοντας τα νούμερα της Tesla έχει βρεί οτι υπάρχουν (στα χαρτιά τουλάχιστον) σχεδόν 30 χιλιάδες "απούλητα" αυτοκίνητα απο το 2013:

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκίνητα της tesla είναι σαν το καλό κρασί φίλε μου ,όσο παλιωνουν τόσο αυξάνει και η αξία τους για αυτό τα φυλάνε αυτά τα 29.000 αυτοκίνητα.

Σε πέντε χρόνια θα έχει διπλασιαστεί η αξία τους και θα τους κάνει όλους χαζούς ο σαμανος της αυτοκινητοβιομηχανίας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tesla Semi production to ‘earnestly’ begin by 2020

Το σημαντικό όταν μετακινείς το χρονοδιάγραμμα ενος vaporware, είναι να υπόσχεσαι οτι το τελικό προιόν θα έχει ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά απο τα αρχικά ανακοινωθέντα, πράγμα που εν μέρει δικαιολογεί την καθυστέρηση και κάνει πιό υποφερτή την αναμονή.

Εδώ όμως έχουμε κάτι πολύ χλιαρό για 26 κάμερες και καμπίνα με κουκέτα, ενώ αναμασούν τα ίδια παραμύθια περι επιτάχυνσης, convoy και megachargers.

Είναι δύσκολο να υποσχεθείς κατι καλύτερο όταν έχεις ήδη τάξει τον ουρανό με τα αστρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Και αυτός ψάχνοντας τα νούμερα της Tesla έχει βρεί οτι υπάρχουν (στα χαρτιά τουλάχιστον) σχεδόν 30 χιλιάδες "απούλητα" αυτοκίνητα απο το 2013:

 

Τι λε ρε παιδάκι μου. Πολύ "σοβαρό" θέμα ανέδειξε αυτός ο Αντρέας.

Για να δούμε τι λένε αντιστοίχως τα στοιχεία για την φίλη μας τη bmw:

Το 2017 κατασκεύασε 2.505.741 αυτοκίνητα και πούλησε 2.494.115 δηλαδή 11.626 λιγότερα

Το 2016 κατασκεύασε 2.359.756 αυτοκίνητα και πούλησε 2.355.726, δηλαδή 4.027 λιγότερα.

Το 2015 κατασκεύασε 2.279.503 και πούλησε 2.275.367, δηλαδή 4.136 λιγότερα.

Το 2014 κατασκεύασε 2.165.566 και πούλησε 2.166.772, δηλαδή 1.206 περισσότερα.

Το 2013 κατασκεύασε 2.006.366 και πούλησε 1.995.903 δηλαδή 10.463 λιγότερα.

Το 2012 κατασκεύασε 1.861.826 και πούλησε 1.868.158, δηλαδή 6.332 περισσότερα.

Το 2011 κατασκεύασε 1.738.160 και πούλησε 1.723.637, δηλαδή 14.523 λιγότερα.

Το 2010 κατασκεύασε 1.481.253 και πούλησε 1.460.923, δηλαδή 20.330 λιγότερα.

Το 2009 κατασκεύασε 1.258.417 και πούλησε 1.231.893, δηλαδή 26.524 λιγότερα.

Που "χάθηκαν" (11.626 + 4.027 + 4.136 - 1.206 + 10.463 - 6.332 + 14.523 + 20.330 + 26.524 = ) 84.091 αυτοκίνητα της bmw;;;

Αχαααα κάτι παίζεται και εδώ πέρα.

Γιατί το άλλο; Τέλος του 2017 είχε 3,4 δις σε inventory στην κατηγορία "Finished goods and goods for resale" (σελ. 12). Και με δεδομένο ότι κάνει 66.5 δις πωλήσεις αυτοκινήτων (σελ. 17) πουλώντας 2.5 εκ αυτοκίνητα, σημαίνει ότι πουλάει τα αυτοκίνητά της κατά μέσο όρο για 26.600. Άρα 3,4 δις inventory αντιστοιχεί 127.819 αυτοκίνητα που βρίσκονται "in transit". Άντε πες επειδή οι πωλήσεις των αυτοκινήτων αντιστοιχούν περίπου στο 80% των συνολικών πωλήσεων, να σου αφαιρέσω ένα 20% και να το ρίξουμε σε περίπου 100.000 "in transit".

Πολύ περίεργα τα πράγματα με την bmw. Εγώ λέω να αρχίσουμε ένα thread να "αποκαλύψουμε" την μεγάλη απάτη που κρύβεται και από εκεί πίσω.

Θα σοβαρευτούμε λιγάκι;

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Τι λε ρε παιδάκι μου. Πολύ "σοβαρό" θέμα ανέδειξε αυτός ο Αντρέας.

Για να δούμε τι λένε αντιστοίχως τα στοιχεία για την φίλη μας τη bmw:

Το 2017 κατασκεύασε 2.505.741 αυτοκίνητα και πούλησε 2.494.115 δηλαδή 11.626 λιγότερα

Το 2016 κατασκεύασε 2.359.756 αυτοκίνητα και πούλησε 2.355.726, δηλαδή 4.027 λιγότερα.

Το 2015 κατασκεύασε 2.279.503 και πούλησε 2.275.367, δηλαδή 4.136 λιγότερα.

Το 2014 κατασκεύασε 2.165.566 και πούλησε 2.166.772, δηλαδή 1.206 περισσότερα.

Το 2013 κατασκεύασε 2.006.366 και πούλησε 1.995.903 δηλαδή 10.463 λιγότερα.

Το 2012 κατασκεύασε 1.861.826 και πούλησε 1.868.158, δηλαδή 6.332 περισσότερα.

Το 2011 κατασκεύασε 1.738.160 και πούλησε 1.723.637, δηλαδή 14.523 λιγότερα.

Το 2010 κατασκεύασε 1.481.253 και πούλησε 1.460.923, δηλαδή 20.330 λιγότερα.

Το 2009 κατασκεύασε 1.258.417 και πούλησε 1.231.893, δηλαδή 26.524 λιγότερα.

Που "χάθηκαν" (11.626 + 4.027 + 4.136 - 1.206 + 10.463 - 6.332 + 14.523 + 20.330 + 26.524 = ) 84.091 αυτοκίνητα της bmw;;;

Αχαααα κάτι παίζεται και εδώ πέρα.

Γιατί το άλλο; Τέλος του 2017 είχε 3,4 δις σε inventory στην κατηγορία "Finished goods and goods for resale" (σελ. 12). Και με δεδομένο ότι κάνει 66.5 δις πωλήσεις αυτοκινήτων (σελ. 17) πουλώντας 2.5 εκ αυτοκίνητα, σημαίνει ότι πουλάει τα αυτοκίνητά της κατά μέσο όρο για 26.600. Άρα 3,4 δις inventory αντιστοιχεί 127.819 αυτοκίνητα που βρίσκονται "in transit". Άντε πες επειδή οι πωλήσεις των αυτοκινήτων αντιστοιχούν περίπου στο 80% των συνολικών πωλήσεων, να σου αφαιρέσω ένα 20% και να το ρίξουμε σε περίπου 100.000 "in transit".

Πολύ περίεργα τα πράγματα με την bmw. Εγώ λέω να αρχίσουμε ένα thread να "αποκαλύψουμε" την μεγάλη απάτη που κρύβεται και από εκεί πίσω.

Θα σοβαρευτούμε λιγάκι;

H BMW έχει showrooms σε όλο τον κόσμο και 15 διαφορετικά μοντέλα (χωρίς να υπολογίζουμε τα Μ και τα i) με 3-4 εκδόσεις (sedan, coupe, Grand turing,, cabrio, station-wagon) από 5-6 κινητήρες  κάθε μοντέλο, και σε όλα αυτά τα χρόνια κάθε μοντέλο άλλαξε και τουλάχιστο μια γενιά. Άνετα δικαιολογούνται όλα αυτά καθώς μιλάμε για μερικές χιλιάδες σε εκατομμύρια κάθε χρόνο, και όχι μερικές χιλιάδες σε μερικές χιλιάδες. 84 091 στα 17 656 588 είναι <0,5%

Η Tesla 1 κύρια αγορά έχει, άντε 2 με την κίνα, και 2 μοντέλα- 3 φέτος με το model 3, με μια έκδοση το καθένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla έχει καταστήματα σε: Αμερική, Καναδά, Μεξικό, σε 17 χώρες στην Ευρώπη, στην Αυστραλία, στην κεντρική Κίνα, στο Χονκ Κονγκ, στην Ιαπωνία, στη Νέα Ζηλανδία, στην Κορέα, στην Ταιβάν, στην Ιορδανία και στα Αραβικά Εμιράτα.

Επίσης έχει ιδιόκτητα service centers, κάτι που σημαίνει, ότι παρέχει η ίδια αυτοκίνητα αντικατάστασης.

Επίσης ο κυρ αντρίκος από πάνω στα 29.000 "εξαφανισμένα" αυτοκίνητα δεν αφαίρεσε τα 15.000 που είναι in transit γιατί πρέπει να βγει πιο εντυπωσιακό το νούμερο βλέπεις. Στην πραγματικότητα 14.000 είναι τα "εξαφανισμένα". Αν λάβεις υπόψη όμως τα αυτοκίνητα βιτρίνας, τα αυτοκίνητα των test drives, τα αυτοκίνητα αντικατάστασης, τις απώλειες (ζημιές) από τη μεταφορά των αυτοκινήτων, την αντικατάσταση εντός εγγύησης, το νούμερο είτε δικαιολογείται εντελώς είτε είναι ασήμαντο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΧΩΡΙΣ να αναλυσω τα νουμερα που παρατίθενται, εγω βλέπω μια προσπάθεια του στυλ "Εφοσον και άλλη εταιρεία μπορει να εχει πειραγμένα νουμερα, άρα -έμμεσα- της tesla τα νουμερα δεν ειναι πειραγμένα". Λάθος προσέγγιση γιατί εδώ δεν μιλάμε για την bmw ή την vw κλπ αλλά για την τέσλα. 

Επισης εχει αρχίζει να με κουράζει αυτή η μαρκετιστικη είδηση των sites προσκείμενων στην tesla (που αναμασουν οι ακολουθοι της αίρεσης) οτι για το μηνα αυτό, η tesla πουλησε περισσοτερα κομματια απο ολα τα bmw. To μαρκετιστικο κολπο είναι η υποσυνείδητη υποβολή οτι "εφοσον τώρα πουλησε περισσοτερα απο bmw και η bmw ειναι καλη, άρα και το tesla ειναι καλο". Πάλι λάθος γιατί ένα αερόστατο δεν κάνει τον ουρανο.  Ουτε ιδιο προϊόν ειναι, ουτε ιδια χρονια δοκιμή υπάρχει και πολλα άλλα ουτε. Τα ιδια θα ελεγα αν οι ανακοινώσεις ήταν του τυπου "το μηνα τάδε η τεσλα πουλησε περισσοτερα κομματια απο ολα τα yugo που εχουν πωληθει" αλλά αυτό δεν ειναι μαρκετιστικα αποτελεσματικο.

Απο την άλλη βεβαια, οταν κάποιος γράψει οτι το ταδε bmw εχει μεγαλυτερη αυτονομια, καλύτερη οδηγική συμπεριφορα σε πιεσμένες καταστάσεις, aftermarket ανταλλακτικά, service κλπ οι ιδιοι μαρκετιστες θα πουν "αααα μα ειναι διαφορετική τεχνολογία και καιει βενζίνη, δεν γινεται να κάνεις τετοιες συγκρισεις". 

Κλείνω με αυτό που άνοιξα την απαντηση. Λοτω του ιστορικου της τεσλα και του λονυ, εχω κάθε λογο να θεωρώ πολυ πιθανο τα νουμερα που ανακοινωνει να ειναι πειραγμένα. Αν το κάνουν και άλλες εταιρίες, αυτο δεν αναιρεί ουτε μειώνει το πρώτο. 

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυκλοφόρησε ένα νεο βιντεάκι οπου εμμέσως δείχνει οτι τα fobs (τα wireless κλειδιά) είναι ευκολο να αντιγραφουν και το αμαξι να κλαπει ευκολα και γρήγορα. Οσοι εχετε tesla πιεστε άμεσα τον προμηθευτή σας για το νεο update που βάζει pin για οδηγηση (και μην ξεχασετε το κινητό σας) ή εναλλακτικά αγοράστε τη νεα έκδοση fob με το αναλογο κόστος. Παρακάτω εχω το βιντεο και ακομα πιο κάτω link με σχετική δημοσιογραφική αναλυση. Το μονο που θα προσθέσω είναι οτι το model S κοστίζει περιπου 80000 δολλάρια.

 

https://thehackernews.com/2018/09/tesla-model-s-remote-hack.html

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν είναι περίεργο να υπάρχουν απούλητα γιατι μπορεί να είναι εκθεσιακά, αντικατάστασης ή test drive.

Αυτό που είναι περίεργο στην περίπτωση της Tesla είναι ο τεράστιος αριθμός τους, που αντιστοιχεί ανάλογα με τη χρονική περίοδο σε 7-10% των συνολικά παραχθέντων. Μάλιστα το ποσοστό έχει μείνει λίγο πολύ σταθερό. Πχ το 2013 που μέχρι τότε είχε περίπου 25 χιλιάδες συνολικές πωλήσεις, έχει και περίπου 2500 απούλητα αυτοκίνητα.

Για μία εταιρία που μονίμως φλερτάρει με την χρεοκωπία και ποτέ δέν έχει παρουσιάσει κέρδη, αν πουλούσε αυτά τα αυτοκίνητα αυτομάτως θα γινόταν κερδοφόρα.

Επίσης, αποκλείεται όλα αυτά να είναι εκθεσιακά ή loaners. Πέρα απο κάποιες συγκεκριμένες περιοχές, η Tesla έχει ασθενική παρουσία.

Δέν έχει καθόλου καταστήματα σε Ελλάδα, Τουρκία, Βαλκάνια και Ανατολική Ευρώπη.

Στην Ιταλία έχει 4 καταστήματα, εκ των οποίων τα 2 είναι και service centers.

Στην Ιρλανδία μόλις ένα κατάστημα

ireland.JPG.7848afafde2e99a1f4c4a8604ed3c14e.JPG

Στην Αυστραλία, 6 καταστήματα:

australia.JPG.5583a04494421d3efd27d5b7a5dea27a.JPG

 

Η BMW με την οποία έγινε η σύγκριση, όπως σωστά αναφέρει και ο @Whargoul τα απούλητα της είναι μόλις 0,5% σε πολλά περισσότερα μοντέλα, και έχει παρουσία πρακτικά σε όλες τις χώρες του κόσμου και με μεγάλο αριθμό καταστημάτων.

Πχ εδώ η BMW Ιρλανδίας:

ireland2.JPG.ffa2a708ac382912afb866a18bcea5c3.JPG

 

Όσο για τα 15 χιλιάδες in transit, είναι πάρα πολλά. Πού τα έχουν κρύψει? Όλα τα lots που έχουν βρεί οι σορτάκηδες (burbank, lathrop κτλ) μαζί δέν έχουν πάνω απο 6-8 χιλιάδες αυτοκίνητα. Λείπουν άλλα τόσα.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δεν μπορούμε να συγκρινουμε μια εταιρια παγειωμενη στον χωρο 100 χρονια και βαλε σε κανεναν τομεα και οποιος το κανει αυτό κανει μεγαλο λαθος...Ο ενας ειχε 100 χρονια και ολη την αγορα απλωμενη στα ποδια του να ανοιξει καταστήματα οπου ηθελε με ελάχιστο ανταγωνισμο και ο άλλος τωρα προσπαθει να μπει στην μεση των τερατων και να τους χαλασει το παρτυ...

Τα νουμερα πωλήσεων που ανεβηκαν προηγούμενος δειχνουν μια ταση αλλα όχι την πραγματικοτητα. Τα φυσικα καταστήματα λενε μιαν αλλην ιστορια...Και φυσικα η τεσλα δεν μπορει να ανταγωνιστεί τον οποιοδήποτε κατασκευηαστη. Ειτε παει για χρεοκωπια και μας λεει ψεμματα τοσα χρονια ειτε όχι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

...

Another high-ranking finance executive at Tesla Inc. is leaving the company, according to people familiar with the matter.

Justin McAnear, vice president of worldwide finance and operation, is parting ways with the electric-car maker...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

plot twist: Φανταστειτε να φταινε ολοι αυτοι που φευγουν για τις παραγγελιες που αργουν,για τα αυτοκινητα που βγαινουν λαθος κτλπ και ο Elon να ειναι ενας αγιος ανθρωπος που εχουμε παρεξηγησει και ξαφνικα η εταιρια θα παρουσιασει κερδη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το 2016:

summon.JPG.c720bd512dc20a457c1cbae11b0ff312.JPG

Κοντεύουν να κλείσουν 3 χρόνια απο τότε

Χθεσινό άρθρο απο το WSJ: Driverless Hype Collides With Merciless Reality The bubble around self-driving cars turns into a ‘trough of disillusionment’; firms refactor for much later arrival

Όλη αυτή η ιστορία με το Self driving που δήθεν είναι προ των πυλών δεν είναι τίποτα αλλο απο μια τεράστια φούσκα και hype.

Η Tesla εξαπάτησε όσους αγόρασαν το πακέτο FSD έναντι $3000 με ψεύτικες υποσχέσεις. Το σύστημα της δέν πρόκειται ποτέ να δουλέψει.

Το ίδιο hype γίνεται και με τα BEV γενικότερα, οπου κάποιοι θεωρούν οτι είναι θέμα μερικών χρόνων να αντικαταστήσουν πλήρως τα ICE.

Όλη η παραφιλολογία οτι οι μπαταρίες βελτιώνονται και φτηναίνουν με γρήγορους ρυθμούς χρόνο με το χρόνο βασίστηκε σε παραπλανητικές και άκυρες συγκρίσεις με μπαταρίες διαφορετικών χρήσεων, μεγεθών και χημειών.

Πολύ απλά μας εξαπάτησαν, και βάζω και τον εαυτό μου μέσα γιατι στην αρχή πραγματικά νόμιζα οτι η Tesla όντως έχει ανακαλύψει κάποιο breakthrough. Τελικά όμως διαπίστωσα οτι δέν υπάρχει κανένα breakthrough και απλά πρόκειται για την πιό ξεδιάντροπη απάτη των τελευταίων δεκαετιών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ev-battery-cost.jpg

Δηλαδή η μείωση που παρουσιάζει κατά 70% μέσα σε 5 χρόνια (2015, τώρα έχει φτάσει στο 80%) το bloomberg είναι επειδή το εξαπάτησαν ή επειδή μας εξαπατά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...