Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα η φάση με τον μπάφο, μου φαινεται τεράστια μπλοφα για αποσπαση της προσοχής απο κάτι άλλο πολύ μεγαλύτερο, που είτε τελικά δεν εσκασε ή θα σκάσει τις επομενες ημέρες. Οτι ο Λοννυ ειναι παπατζας ειναι πλέον αυταποδεικτο. Οτι λεει ψευτικές υποσχέσεις για να δουλευει τους επενδυτές και τα θύματα fanboys του, επισης δεν χρειαζεται πλεον τεκμηριωση. 

Αντιστοιχα όμως ειναι CEO πολύ μεγάλου μαγαζιου, είναι πανεξυπνος πωλητής (δε θα σταματήσω να το λέω) και ξέρει πάρα πολύ καλά πως παιζεται το παιχνίδι της αγοράς. Μπορει λοιπον κακομαθημένος κουτοπονηρος παπατζας αλλά επισης είμαι απολυτα βεβαιος οτι γνωρίζει πάρα πολύ καλα οτι μπαφος on camera είναι ένα τεράστιο απαγορευτικό no-no για τη θέση του και τις εταιρείες που έχει για να παιζει (με τα λεφτά των άλλων). Δεν θα έκανε λοιπον κάτι τετοιο αν δεν υπήρχε πολύ σοβαρός λόγο (με χειροτερο αποτελεσμα απο τον μπαφο),  τον οποιο ήθελε να επισκιασει (ή να προκαλέσει ίσως - βλ παρακάτω).

Η φυγή του CAO Μορτον δεν με πείθει καθολου μα καθολου οτι άξιζε για τον μπάφο σαν μπλόφα. Σίγουρα η dt παραιτηση του θα επηρεαζε πολύ ασχημα (την ήδη ασχημη) εικονα αλλά δε φτάνει. Παρεπιπτόντως πιστευω οτι ο Μορτον αρχισε να τρέχει μόλις ειδε τα βιβλία και καταλαβε τι γινεται στην πραγματικότητα (ή τι θα γινει λίαν συντόμως). Είναι τόσα χρόνια στην αγορα με καλό και δυνατό ονομα και δεν θα αφήσει κάποιον κουτοπονηρο παπατζα να του χαλάσει την εικονα (ή και να πάει φυλακή). Τα λοιπά οτι ήρθε για το private δεν στέκουν πουθενά και ΑΝ υπήρχε τετοιο σχέδιο ήταν μονο στις φαντασίες του Λοννυ και ο Μορτον δεν θα ήξερε τιποτα (μεχρι και το tweet).

Επιστρεφω στην μπλόφα. Εχοντας λοιπον αυτά κατα νου, κάνω κάποιες εικασίες για το τι πραγματικά έγινε ή γίνεται ή ήταν να γινει ή θα γινει. Ενδεικτικά :

  • Το board τον ετοιμάζει για "παραίτηση" απο CEO και πρεπει να φανει οτι φταίει ο Λοννυ, ώστε πολλα απο τα fanboys να μην δουν το board ως κακο και φυγουν και αυτά απο την tesla. Η αίρεση θελει πάντα τα λεφτά των οπαδών, ανεξάρτητα ποιος ειναι ο εκαστοτε θεος, άγιος, κλπ
  • Ισως ήταν να σκάσει σημερα κάποιο χειροτερο σκάνδαλο/νέο/ειδηση που θα μαμουσε πατοκορφα την μετοχή/πωλήσεις/παραδόσεις. Μάλλον δεν έσκασε, οποτε ο Λοννυ πιάστηκε κυριολεκτικά καρακοτσος και έκαψε και το χαρτί του μπαφου.
  • Ισως γνωρίζει οτι ο SEC είναι έτοιμος να του βάλει "δαχτυλάκι" εντός ημερών ή εβδομάδας και επαιξε το παιχνιδι του άρρωστου, οπως ενα παιδάκι που ξέρει οτι θα τιμωρηθεί και αρχιζει να κλαιει οτι πονάει η κοιλιά του για να γλυτώσει (για τώρα την τιμωρία). Το αντιστοιχο στους ενηλικες ειναι οταν ο αλλος ειναι κάτω δεν συνεχιζουμε να τον βαράμε.
  • Αναλογο με το προηγουμενο αλλά με "δαχτυλάκι" απο προμηθευτη. Χωρις προμηθευτή δεν μπορει να φτιάξει κουδουνιστρες (εεεε αυτοκινητα ποιότητας) και μέχρι και το τέλος του q3 πρεπει να παραγει και να παραδιδει οτι εχει ρόδες, ακομα κι αν ειναι τροποποιημένο καροτσακι απο το διπλανο σουπερμαρκετ.

Με δυο λογια εγω το βλέπω σαν τεραστια μπλόφα για να κρύψει κατι αλλο. 

-Πως κρύβεις ενα ψεμα;

-Λες ενα μεγαλύτερο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τρια σεναρια εικαζω για τον Μορτον.

Το καλο: Ηρθε και εφυγε με τα απο 1 μηνα, οταν αντιληφθηκε η εταιρεια ειναι περισσοτερο show του CEO , παρα εταιρεια παραγωγης αυτοκινητων και αφου διαπιστωσε οτι δεν γινεται να εργαστει σε τετοιο περιβαλλον, σε τετοιο βαθμο ωστε να παρατησει στην ακρη τον τρελο μισθο που θα ειχε για τα επομενα χρονια. Μισθο που θα ζηλευαν ακομα και πολλοι CEO της silicon valley.

Το φυσιολογικο: Ανοιξε τα βιβλια και ειδε οτι η εταιρεια ειναι τελειωμενη και η κατασταση μη αναστρεψιμη και δεν εκατσε να χανει το χρονο του.

Το κακο: Διαπιστωσε οτι η εταιρεια ειναι fraud που θα σκασει απο στιγμη σε στιγμη , οτι καθε μερα παρουσιας του στη συγκεκριμενη εταιρεια, στη συγκεκριμενη θεση, θα λειτουργησει εις βαρος του ενωπιον της δικαιοσυνης και προτιμησε να μεινει ανεργος παρα να μπει φυλακη.

Προσωπικα θεωρω πολυ πιθανοτερο το "κακο" σεναριο για μια σειρα απο λογους.

Σε αλλα νεα, φαινεται οτι η παραγωγη βυθιζεται βδομαδα με τη βδομαδα...Και τα νουμερα ειναι πολυ πισω απ'οσο υποτιθεται οτι θα ηταν αυτην την περιοδο.

ΥΓ. Πολλα και συντριπτικα τα κακα νεα για την Tesla. Θεωρω βεβαιο οτι αμεσα θα ξαναπαιξει ο Λοννυ το χαρτι του καροτου και του γαιδαρου για τα fanboys του και θα ακολουθησει ενα διαστημα "ηρεμιας". Ηδη στον Rogan ενω επινε τα τσιγαριλικια του, ειπε το εξης:

Quote

"I think we'll have something interesting to announce in a few months... that's better than anyone thinks is possible," Musk told Rogan of Neuralink. "Best case scenario, we effectively merge with AI."
Musk says his new technology will be able to seamlessly combine humans with computers, giving us a shot at becoming "symbiotic" with artificial intelligence.

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, YourTrueLegend είπε

Σε αλλα νεα, φαινεται οτι η παραγωγη βυθιζεται βδομαδα με τη βδομαδα...Και τα νουμερα ειναι πολυ πισω απ'οσο υποτιθεται οτι θα ηταν αυτην την περιοδο.

Ο skabooska έχει αναφέρει οτι αυτό με τη μειωμένη παραγωγή γίνεται εδώ και μερικές εβδομάδες, πιθανόν λόγω παγκόσμιας έλλειψης σε ηλεκτρονικά ισχύος.

Και παρά τη μειωμένη παραγωγή, χρειάζονται πλέον μόλις 4 εβδομάδες για την παράδοση:

Tesla accelerates Model 3 delivery timeline for rear-wheel-drive version

Στην πράξη ακόμα λιγότερο, εχουν αναφερθεί περιπτώσεις παράδοσης σε 10 μέρες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικοι οι γρηγοροι χρονοι παραδοσης με μικρη παραγωγη οταν σιγα σιγα μαθαινει ολος ο κοσμος οτι τα dream-super-duper-cars περιγραφονται πλεον καπως ετσι :

DmWLpZpW4AAIYUk.jpg

 

Μια ματια στην Νορβηγια το επιβεβαιωνει. Η αγορα που εμπιστευοταν την Tesla παραπανω απο καθε αλλη, (αρα κυκλοφορησαν και καμποσα αμαξια εκει), ειναι πλεον αυτη που εμφανιζεται εξαιρετικα δυσαρεστημενη με το συγκεκριμενο brand. Κοινως, παθανε και μαθανε. Το προβλημα για τον Lonny ειναι η τελευταια λεξη: Μαθανε.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-07-24/norwegians-quietly-revolt-against-tesla

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εμπιστεύονταν την Tesla παραπάνω από κάθε άλλη. Είναι καταναλωτές, και με υψηλές απαιτήσεις μάλιστα. Όταν θέλουν 6-12μήνες για να τους δεκτούν τα Service centres για αναγκαίες επιδιορθώσεις, δεν θα το αφήσουν έτσι.  Δεν έχουν πατριωτικό αίσθημα οι Νορβηγοί με την Tesla σαν τους Αμερικάνους για να κάνουν τα στραβά μάτια. Απλά με τις φοροαπαλλαγές ένα Tesla ήταν πιο φθηνό από ένα Golf + είχε και άλλα 1002 πλεονεκτήματα, πχ κίνηση σε λεωφορειόδρομους κλπ. Προφανώς και θα διάλεγαν ένα high end luxury από έναν "κουβά". Θέλαν να αρχίσουν να φορολογούν κάπως τα ηλεκτρικά πάνω από 2 τόνους,  αλλά έκαναν U turn και το άφησαν. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίο thread πραγματικά. Μου είναι τρομερά αντιπαθητικός ο Elon Musk. Είναι ένα άτομο που υπερβαίνει πλέον τα στενά όρια του εαυτού του και έχει εξελιχθεί  (απ'τα φιλελεύθερα media κλπ) σε μύθο ενός μεγάλου οραματιστή επιχειρηματία που είναι αυτοδημιούργητος και βοηθάει τον κόσμο να προοδεύσει με ηλεκτρικά αμάξια, αποικίες στο Άρη που θα έχουν άμεση δημοκρατία κλπ κλπ, ενώ στην πραγματικότητα είναι ένας τρόμπας που δεν θέλει οι εργαζόμενοι του καν να έχουν σωματείο και ρίχνει (με τον μύθο του) στάχτη στα μάτια των ανθρώπων όσων αφορά το πως λειτουργεί ο νεοφιλελευθερος κόσμος γύρω μας.

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, YourTrueLegend είπε

Μια ματια στην Νορβηγια το επιβεβαιωνει. Η αγορα που εμπιστευοταν την Tesla παραπανω απο καθε αλλη, (αρα κυκλοφορησαν και καμποσα αμαξια εκει), ειναι πλεον αυτη που εμφανιζεται εξαιρετικα δυσαρεστημενη με το συγκεκριμενο brand. Κοινως, παθανε και μαθανε. Το προβλημα για τον Lonny ειναι η τελευταια λεξη: Μαθανε.

Η αγορά που εμπιστεύεται την Tesla περισσότερο από όλες δεν είναι η Νορβηγία αλλά η California. Το 60% των πωλήσεων γίνεται στην Αμερική και το 45% των πωλήσεων της Αμερικής γίνονται στην California. Συνεπώς (60Χ0,45=) το 27% των πωλήσεων της Tesla γίνεται στην California.

Σε κάθε περίπτωση και παρά τις αντιδράσεις για την αργή εξυπηρέτηση στο service η tesla παρέδωσε 71% περισσότερα model s/x το πρώτο εξάμηνο του 2018 στην Νορβηγία σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.

35 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

ενώ στην πραγματικότητα είναι ένας τρόμπας που δεν θέλει οι εργαζόμενοι του καν να έχουν σωματείο και ρίχνει (με τον μύθο του) στάχτη στα μάτια των ανθρώπων όσων αφορά το πως λειτουργεί ο νεοφιλελευθερος κόσμος γύρω μας.

Δεν παίζετε δίκαια οι haters. Φέρατε και το ΚΚΕ στο παιχνίδι.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, Droulas13 said:

 

Σε κάθε περίπτωση και παρά τις αντιδράσεις για την αργή εξυπηρέτηση στο service η tesla παρέδωσε 71% περισσότερα model s/x το πρώτο εξάμηνο του 2018 στην Νορβηγία σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Το αρθρο που ποσταρα περι δυσαρεστημενων Νορβηγων ειναι τελη Ιουλιου 2018, συνεπως για να κρινουμε που πανε οι πωλησεις ας περιμενουμε το δευτερο εξαμηνο του '18 (και να το συγκρινουμε με το πρωτο), διοτι η γκρινια μολις αρχισε. Μεχρι τωρα το δεδομενο που εχουμε λοιπον -απο τοτε που καταγραφονται εκνευρισμενοι οι Νορβηγοι με την Tesla-, ειναι πως ο Ιουλιος του '18 σε πωλησεις στη Νορβηγια, σημειωσε... 60% πτωση σε σχεση με τον Ιουλιο του 2017. Οπως ειπα. Αγορασανε, παθανε και μαθανε. Δεν μιλαμε για μια αγορα σαν της Ελλαδας, αλλα για μια αγορα στην οποια η Τesla χαιρει αρκετα σημαντικης διεισδυσης τοσο ωστε το 60% πτωσης να ειναι τουλαχιστον ανεξηγητο. Η μηπως οχι;

https://1reddrop.com/2018/08/15/tesla-july-sales-declines-by-60-in-norway-service-woes-to-blame/

Eπισης, παραλειψη μου, μιλουσα για τις χωρες που εξαγει η Tesla & ποσοστα νεων ταξινομησεων εκει. Στην Νορβηγια λοιπον η Tesla επιτυγχανε τα υψηλοτερα ποσοστα νεων ταξινομησεων, σε συγκριση με τις επιδοσεις της στις υπολοιπες χωρες.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Το αρθρο που ποσταρα περι δυσαρεστημενων Νορβηγων ειναι τελη Ιουλιου 2018, συνεπως για να κρινουμε που πανε οι πωλησεις ας περιμενουμε το δευτερο εξαμηνο του '18 (και να το συγκρινουμε με το πρωτο), διοτι η γκρινια μολις αρχισε. Μεχρι τωρα το δεδομενο που εχουμε λοιπον -απο τοτε που καταγραφονται εκνευρισμενοι οι Νορβηγοι με την Tesla-, ειναι πως ο Ιουλιος του '18 σε πωλησεις στη Νορβηγια, σημειωσε... 60% πτωση σε σχεση με τον Ιουλιο του 2017.

17.png

Βγαίνεις σε τελείως λάθος συμπεράσματα αν κοιτάς τις πωλήσεις ανά μήνα σε σχέση με ανά τρίμηνο.

Η tesla προγραμματίζει τις παραδόσεις στην Ευρώπη έτσι ώστε η πλειοψηφία τους να γίνεται στο τέλος του τριμήνου και υπάρχει λόγος για αυτό.

Ο μέσος χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ της κατασκευής ενός tesla και της παράδοσης του στην Ευρώπη είναι κοντά δύο μήνες. Αν η tesla δεν προγραμμάτιζε την πλειοψηφία των παραδόσεων για το τέλος του μήνα αλλά τις έκανε διάσπαρτα εντός του τριμήνου τότε στο τέλος του κάθε τριμήνου θα είχε πολλά περισσότερα αυτοκίνητα in transit. Αν παρατηρήσεις τα in transit model s/x στο τέλος κάθε τριμήνου θα δεις ότι είναι περίπου 4.000-5.000. Με δεδομένα ότι: α) το 40% των πωλήσεων γίνεται εκτός Αμερικής, β) οι παραδόσεις model s/x έχουν σταθεροποιηθεί στις περίπου 25.000 το τρίμηνο, γ) θέλεις δύο μήνες για παράδοση στην Ευρώπη και λογικά και στην Ασία, τότε τα in transit model s/x στο τέλος κάθε τριμήνου που προορίζονται για εκτός Αμερικής θα έπρεπε να είναι (2 Χ 25.000/3 Χ 0,4=) περίπου 6.600. Και 10 ημέρες να βάλεις μέσο όρο για τις παραδόσεις  εντός Αμερικής, τότε τα in transit της Αμερικής θα έπρεπε να είναι (25.000/3/3=) 2.800 και συνολικά (6.600+2.800=) 9.400. Για να μην συμβαίνει αυτό (γιατί τότε οι shorts θα τους κατηγορούσαν για χειρότερα αποτελέσματα, λιγότερα μετρητά στα ταμεία και για ύποπτα μεγάλο αριθμό in transit), λογικά αυτό που κάνει είναι να κατευθύνει όσα αυτοκίνητα κατασκευάζει τον πρώτο μήνα του τριμήνου προς τις αγορές εκτός Αμερικής, ώστε να προλάβουν να παραδοθούν εντός τους τριμήνου, και τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει τους επόμενους δύο μήνες εντός Αμερική. Έτσι παρατηρείται το "ύποπτο" φαινόμενο, όπου οι πωλήσεις της tesla φαίνεται να σημειώνουν peak τον τελευταίο μήνα κάθε τριμήνου τόσο εντός όσο και εντός Αμερικής.

ΥΓ. Τον Ιανουάριου του 2017 η tesla πούλησε στην Νορβηγία 367 αυτοκίνητα και τον Ιανουάριο του 2018 220 αυτοκίνητα. Δηλαδή τον Ιανουάριο σημείωσε πτώση 40% και στο εξάμηνο σημείωσε άνοδο, όπως έγραψα και παραπάνω, 71%...

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Δεν παίζετε δίκαια οι haters. Φέρατε και το ΚΚΕ στο παιχνίδι.

Μάλλον τα σωματεία εργαζομένων πλέον στο μυαλό των ανθρώπων μοιάζουν μια τόσο ακραία αριστερή ιδέα που θυμίζουν ΚΚΕ. Έχει ξεφύγει πολύ η κατάσταση για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γράφημα σου είναι από το 2014-2015. Λίγο προιστορία. + ακόμα και από αυτό δεν φαίνεται ο ισχυρισμός σου περί παραδόσεων στο τέλος του τριμήνου. Μια ισχυρή κορυφή υπάρχει τον Μάρτη. Δεν βλέπουμε κορυφές τον Μάρτη, τον Ιούνη, τον Σεπτέμβρη και τον Δεκέμβρη.

Τουλάχιστο βάζε σωστές πηγές που να υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς σου, όπως αυτή.

image.png.d309480574c2aaff8ce61ee6a570b954.png

.

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Μορτον προσληφθηκε ηδη ως CFO απο την Anaplan.

Που σημαινει οτι πιθανοτατα ξεκινησε να ψαχνει για αλλη δουλεια αρκετα νωριτερα απο... προχθες. Λογικα 1-2 βδομαδες το πολυ μετα την προσληψη του, θα ειχε ηδη ξεκινησει συζητησεις με την Anaplan, ωστε σημερα να βρισκεται ηδη στις ταξεις της. Για CFO μιλαμε αλλωστε, δεν προσλαμβανεσαι σε αυτη τη θεση με 1-2 interviews μεσα σε 1 βδομαδα.

Που σημαινει οτι αυτα που τον κανανε να αποχωρησει απο την tesla , ηταν πολλα, συντριπτικα και προφανη, σε βαθμο που το αποφασισε οσο πιο αμεσα μπορουσε...

Για να δουμε τι θα εχει το μενου αυτης της εβδομαδας.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Να το αφησω εδω λιγο να πεσει:

Τον Αυγουστο το model3 μονο του πουλησε στις ΗΠΑ περισσοτερο απο OΛΑ τα BMW.

Οχι μονο απο τη σειρα 3. Απο ΟΛΑ.

https://insideevs.com/tesla-model-3-outsold-bmw-passenger-cars/

 

Επισης μπηκε στην 1η πενταδα. (Εξαιρουνται pick up trucks και SUV).

Πλεον κυνηγαει να περασει και τα φτηνα Toyota camry-corolla Honda civic-accord και να καταλαβει την 1η θεση.

https://insideevs.com/tesla-model-3-us-top-5-best-selling-cars/

 

Παιδια τι γινεται? Ποτε θα χρεωκοπησει αυτη η Tesla? Δεν εργαζεστε αρκετα πισω απο τα πληκτρολογια νομιζω. Ανασκουμπωθειτε γιατι τελειωνει το τριμηνο και πλησιαζει η ανακοινωση πωλησεων και κερδων.

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμας τα λες; Του CAO πεστα που παρατησε τα εκατομμυρια της Tesla μεσα σε 1 μηνα για να παει σε καποια Anaplan. Και των υπολοιπων 10δων μεγαλοστελεχων της που αποχωρουν νυχτα και μενουν ανεργοι ή επιστρεφουν στις προηγουμενες εταιρειες τους ή μετακινουνται σε πολυ χαμηλοτερου προφιλ εταιρειες, ολοι πριν καλα καλα κλεισουν χρονο στην εταιρεια.

Αφου η Tesla παει καλα...Καλυτερα κι απο την BMW...

Παντως μεχρι η Tesla να ανακοινωσει τα κερδη για τα οποια δηλωνεις τοσο βεβαιος, καλα θα ηταν να μιλαμε με τα δεδομενα, για να υπαρχει εστω μια στοιχειωδης δοση αξιοπιστιας σε οσα ισχυριζομαστε. Και τα δεδομενα λενε πως επι 8 χρονια τωρα δεν εχει κερδοφορησει, ενω μολις ενα μηνα πριν η ιδια η εταιρεια ανακοινωσε τις μεγαλυτερες ζημιες που ειχε ποτε μεσα σε ενα 3μηνο στην ιστορια της: 717 εκ. δολλαρια . Να ανασκουμπωθουμε ; Funding secured?

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sattack είπε

Να το αφησω εδω λιγο να πεσει:

Τον Αυγουστο το model3 μονο του πουλησε στις ΗΠΑ περισσοτερο απο OΛΑ τα BMW.

Οχι μονο απο τη σειρα 3. Απο ΟΛΑ.

https://insideevs.com/tesla-model-3-outsold-bmw-passenger-cars/

Ξεχάνετε μερικές βασικές λεπτομέρεια όμως.

H ΒMW είναι γερμανική εταιρεία και όχι αμερικάνικη. Οι πωλήσεις τις στις ΗΠΑ αντιπροσωπέυουν το 10%-20% των πωλήσεων της ανάλογα με το μοντέλλο και όχι το 80% για να κάτσει να ασχοληθεί μόνο με αυτή την αγορά. Το πρώτο εξάμηνο του 2018 πούλησε 1 εκατομμύριο αμάξια

Η BMW πουλάει τα αυτοκίνητα της σταθερά ανά τους μήνες και τις δεκαετίες. Ενα peak κάποιου μήνα, ή μερικών μηνών σύμφωνα με εκτιμήσεις και όχι πραγματικά δεδομένα, για ένα καινούργιο μοντέλο δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. 

Επίσης η 3 σειρά είναι μοντέλο του 2011! Σε ένα μήνα θα ανακοινωθεί το νέο

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...