Droulas13 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Μια μικρή λεπτομέρεια. Ο Dave Morton ήταν στην Seagate κατά τη διάρκεια που από public έγινε private και προσελήφθη από την tesla μια εβδομάδα πριν το επίμαχο tweet που ανακοίνωσε ο Μusk την πρόθεσή του να κάνει την tesla private. 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε 2) giving customers the impression they are ordering a custom car, but in reality we are just trying to match-up from existing inventory Αυτό εξηγεί εν πολλοίς τα φαινόμενα που ορισμένοι παραγγέλνουν και έχουν το αυτοκίνητό τους έτοιμο για παράδοση ακόμα και σε μια εβδομάδα, ενώ άλλοι περιμένουν έως και 3 μήνες. Ορισμένοι φωστήρες, τις περιπτώσεις ταχείας παράδοσης αυτοκινήτου, τις απέδιδαν σε δήθεν έλλειψη ζήτησης. (Οι άλλες περιπτώσεις που περίμεναν 2+ μήνες δεν του βόλευαν βέβαια, αλλά τεσπα) Η tesla αυτή τη στιγμή κατασκευάζει: (7 χρώματα Χ 2 επιλογές ζαντών=) 14 διαφορετικές επιλογές για τον έναν κινητήρα (7 χρώματα Χ 2 επιλογές ζαντών Χ 2 επιλογές εσωτερικών Χ 2 επιλογές για performance ή μη=) 56 διαφορετικές επιλογές για τους δύο κινητήρες Σύνολο 70 διαφορετικά αυτοκίνητα. (Οι επιλογές των autopilot και FSD γίνονται over the air) Αυτό που λέει ο δυσαρεστημένος υπάλληλος της tesla, είναι ότι κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα με βάσει την τάση που έχει δημιουργηθεί από τις μέχρι τώρα παραγγελίες και δεν περιμένουν τις νέες παραγγελίες για να ξεκινήσουν να κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα. Λογικά αυτό το σύστημα θα δημιουργεί πρόβλημα όταν δημιουργείται μια καινούρια τάση, όπως πχ η υψηλή ζήτηση για διπλό κινητήρα. Περίμεναν ζήτηση 50% και τους βγήκε πάνω από 70%. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Αυτό εξηγεί εν πολλοίς τα φαινόμενα που ορισμένοι παραγγέλνουν και έχουν το αυτοκίνητό τους έτοιμο για παράδοση ακόμα και σε μια εβδομάδα, ενώ άλλοι περιμένουν έως και 3 μήνες. Ορισμένοι φωστήρες, τις περιπτώσεις ταχείας παράδοσης αυτοκινήτου, τις απέδιδαν σε δήθεν έλλειψη ζήτησης. (Οι άλλες περιπτώσεις που περίμεναν 2+ μήνες δεν του βόλευαν βέβαια, αλλά τεσπα) Ωστοσο ειναι μια λαθος αντιμετωπιση...Απο το να εχεις κοσμο που ειτε περιμενει μια βδομαδα-δεκα μερες η περιμενει 2+ μηνες.Καλυτερα να τους ειχες ολους να περιμενουν εναν μηνα πανω κατω...Δεν θα υπηρχε ουτε ενα παραπονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntinos19 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Αλήθεια ο τύπος έκανε χόρτο σε συνέντευξη? Σοβαρά τώρα? Η απλά έγινε κανένα mame για πλάκα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 24 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Μια μικρή λεπτομέρεια. Ο Dave Morton ήταν στην Seagate κατά τη διάρκεια που από public έγινε private και προσελήφθη από την tesla μια εβδομάδα πριν το επίμαχο tweet που ανακοίνωσε ο Μusk την πρόθεσή του να κάνει την tesla private. Αν εννοείς οτι ο Morton ηρθε στην εταιρία για την ιδιωτικοποίηση και έφυγε όταν απέτυχε, δέν ισχύει. Ο Morton αντικατέστησε τον Branderiz, ο οποίος έφυγε το Μάρτιο του 18 (μαζί με την Susan Repo, VP of finance) Ο Branderiz αντικατέστησε τον Zanoni το 2016. O Zanoni ήταν στην εταιρία απο το 2014. Στο κάτω κάτω, όπως φάνηκε στη συνέχεια, όλη αυτή η ιστορία με την ιδιωτικοποίηση ήταν κάτι που ο Elon έβγαλε απο το μυαλό του. 40 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Αυτό που λέει ο δυσαρεστημένος υπάλληλος της tesla, είναι ότι κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα με βάσει την τάση που έχει δημιουργηθεί από τις μέχρι τώρα παραγγελίες και δεν περιμένουν τις νέες παραγγελίες για να ξεκινήσουν να κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα. Λογικά αυτό το σύστημα θα δημιουργεί πρόβλημα όταν δημιουργείται μια καινούρια τάση, όπως πχ η υψηλή ζήτηση για διπλό κινητήρα. Περίμεναν ζήτηση 50% και τους βγήκε πάνω από 70%. Το παραμύθι που πουλάει η Tesla είναι πως απο τη μία η ζήτηση είναι στα ουράνια και απο την άλλη είναι production constrained. Γι αυτό και υποτίθεται οτι δεν προλαβαίνουν να κρατήσουν στόκ, αλλά κάθε αυτοκίνητο παράγεται για κάποιο συγκεκριμένο αγοραστή. Και γι αυτό πρέπει να αυξήσουν την παραγωγή στα 8 και 10 χιλιάδες αυτοκίνητα για να καλύψουν όλη αυτή την τεράστια ζήτηση. Όμως όπως δείχνουν τα χωράφια με τα χιλιάδες αυτοκίνητα, όπως και τα απούλητα στα delivery centers προφανώς και έχουν μεγάλο απόθεμα απούλητων. Πρίν μερικές ημέρες είδα αναφορές οτι αγοραστές που είχαν παραγγείλει το αυτοκίνητο με 18αρες ζάντες, τους το έδωσαν με δώρο 19άρες. Προφανώς και αυτά είναι αυτοκίνητα στόκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το όλο θέμα κάπου χάνει. Εάν έχεις τόσες πολλές προπαραγγελίες, ξέρεις με συγκεκριμένους αριθμούς πόσα αυτοκίνητα σε τι χρώματα και με τι εσωτερικό πρέπει να φτιάξεις. Οπότε να τα φτιάχνεις στο εργοστάσιο του κουτουρού, και μετά να κάνεις ρετροφιτ την παραγγελία, και ειδικά τόσες πολλές, κάπου δεν στέκει. Οι ζάντες δεν μετρούν σαν διαφορετικές επιλογές. Τις αλλάζεις σε 1 λεπτό. Δεν έχουν να κάνουν με την κατασκευή του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο. Μόνο οι εκδόσεις των drive trains παίζουν ρόλο οπότε ουσιαστικά 3 επιλογές. Τα άβαφτα σασί μπαίνουν στη γραμμή, και βάφονται ένα ένα σύμφωνα με την παραγγελία. Δεν βάφεις πχ, 1000 κόκκινα, 1000 πράσινα και μετά τα βάζεις στη γραμμή να στηθούν. Μετά τα υπόλοιπα μπαίνουν με βάση την παραγγελία Αν ο πελάτης θέλει καρυδιά στο ταμπλό, απλά στο συγκεκριμένο αμάξι, με το συγκεκριμένο VN θα έρθει ταμπλό με καρυδιά, άσπρες πόρτες, και δερμάτινα καθίσματα. Στο επόμενο θα έρθουν άλλα. Στήνεις το αμάξι κατά παραγγελία από την αρχή στο εργοστάσιο για να μην ασχολείσαι μαζί του για δεύτερη και τρίτη φορά. Θα φτιάξεις πχ 5000 συγκεκριμένες παραγγελίες για το Α Direvetrain, μετά θα φτιάξεις για το άλλο , μετά για το τρίτο, ή ανάλογα με το πόσες γραμμές έχεις και τις παραγγελίες. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Αν εννοείς οτι ο Morton ηρθε στην εταιρία για την ιδιωτικοποίηση και έφυγε όταν απέτυχε, δέν ισχύει. Ο Morton αντικατέστησε τον Branderiz, ο οποίος έφυγε το Μάρτιο του 18 (μαζί με την Susan Repo, VP of finance) Και από τον Μάρτιο του 18 έως τέλος Ιουλίου του 18 πως κρατήθηκαν τα λογιστικά της εταιρείας χωρίς τον Morton; 15 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Πρίν μερικές ημέρες είδα αναφορές οτι αγοραστές που είχαν παραγγείλει το αυτοκίνητο με 18αρες ζάντες, τους το έδωσαν με δώρο 19άρες. Προφανώς και αυτά είναι αυτοκίνητα στόκ. Αυτό που λες δεν αναιρεί το παραπάνω. 16 λεπτά πριν, Whargoul είπε Το όλο θέμα κάπου χάνει. Εάν έχεις τόσες πολλές προπαραγγελίες, ξέρεις με συγκεκριμένους αριθμούς πόσα αυτοκίνητα σε τι χρώματα και με τι εσωτερικό πρέπει να φτιάξεις. Οπότε να τα φτιάχνεις στο εργοστάσιο του κουτουρού, και μετά να κάνεις ρετροφιτ την παραγγελία, και ειδικά τόσες πολλές, κάπου δεν στέκει. Όποιος προπαραγγέλνει δεν του δίνουν να επιλέξει τι ακριβώς θέλει. Απλώς δίνει 1.000 και μπαίνει στην ουρά. Όταν κάνει configuration και σκάει τα επόμενα 2.500 το συγκεκριμενοποιεί. Ακόμα και εκεί όμως δεν τους στερεί την δυνατότητα να αλλάξουν τις επιλογές τους. Από ότι διαβάζω μέχρι τις τελευταίες εβδομάδες πριν την παράδοση το κουμπί της αλλαγής είναι ακόμα ενεργό. Ίσως περιμένουν μήπως τσιμπήσει κάποιος για κάτι έξτρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Όποιος προπαραγγέλνει δεν του δίνουν να επιλέξει τι ακριβώς θέλει. Απλώς δίνει 1.000 και μπαίνει στην ουρά. Όταν κάνει configuration και σκάει τα επόμενα 2.500 το συγκεκριμενοποιεί. Ακόμα και εκεί όμως δεν τους στερεί την δυνατότητα να αλλάξουν τις επιλογές τους. Από ότι διαβάζω μέχρι τις τελευταίες εβδομάδες πριν την παράδοση το κουμπί της αλλαγής είναι ακόμα ενεργό. Ίσως περιμένουν μήπως τσιμπήσει κάποιος για κάτι έξτρα. E, με το configuration θεωρούνται παραγγελίες. Τα υπόλοιπα είναι ένδειξη ενδιαφέροντος. Εξάλλου το configuration γίνεται πολύ πριν μπει το αυτοκίνητο σου στη γραμμή να κατασκευαστεί. Όχι μετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Droulas13 said: Μια μικρή λεπτομέρεια. Ο Dave Morton ήταν στην Seagate κατά τη διάρκεια που από public έγινε private και προσελήφθη από την tesla μια εβδομάδα πριν το επίμαχο tweet που ανακοίνωσε ο Μusk την πρόθεσή του να κάνει την tesla private. Αυτό εξηγεί εν πολλοίς τα φαινόμενα που ορισμένοι παραγγέλνουν και έχουν το αυτοκίνητό τους έτοιμο για παράδοση ακόμα και σε μια εβδομάδα, ενώ άλλοι περιμένουν έως και 3 μήνες. Ορισμένοι φωστήρες, τις περιπτώσεις ταχείας παράδοσης αυτοκινήτου, τις απέδιδαν σε δήθεν έλλειψη ζήτησης. (Οι άλλες περιπτώσεις που περίμεναν 2+ μήνες δεν του βόλευαν βέβαια, αλλά τεσπα) Η tesla αυτή τη στιγμή κατασκευάζει: (7 χρώματα Χ 2 επιλογές ζαντών=) 14 διαφορετικές επιλογές για τον έναν κινητήρα (7 χρώματα Χ 2 επιλογές ζαντών Χ 2 επιλογές εσωτερικών Χ 2 επιλογές για performance ή μη=) 56 διαφορετικές επιλογές για τους δύο κινητήρες Σύνολο 70 διαφορετικά αυτοκίνητα. (Οι επιλογές των autopilot και FSD γίνονται over the air) Αυτό που λέει ο δυσαρεστημένος υπάλληλος της tesla, είναι ότι κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα με βάσει την τάση που έχει δημιουργηθεί από τις μέχρι τώρα παραγγελίες και δεν περιμένουν τις νέες παραγγελίες για να ξεκινήσουν να κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα. Λογικά αυτό το σύστημα θα δημιουργεί πρόβλημα όταν δημιουργείται μια καινούρια τάση, όπως πχ η υψηλή ζήτηση για διπλό κινητήρα. Περίμεναν ζήτηση 50% και τους βγήκε πάνω από 70%. Αυτο που λες περι Morton δεν ειναι κατι περισσοτερο απο μια δικη σου υποθεση, βασισμενη μονο σε ενα κριτηριο. Και σαν συλλογισμος δεν στεκει, γιατι ειναι σαν να λες πως ο Morton σε οποια εταιρεια κι αν παει, θα παει για να την κανει private, οσο και οτι η Tesla φημιζεται σαν εταιρεια για τους σταθερους της Chiefs. Πραγμα που πλην του CEO δεν ισχυει, αφου ολοι φευγουν , ο ενας πισω απο τον αλλο, με την φυγη Morton να μας υπενθυμιζει οτι πλεον φευγουν πριν ακομα ταχτοποιησουν το γραφειο τους... Θα αναρωτιοταν κανεις, γιατι να συμβαινει αυτο σε μια εταιρεια σαν την Tesla. Η απαντηση ομως ειναι προφανης για οποιον δεν ενημερωνεται αποκλειστικα απο τα δελτια τυπου της εταιρειας, και τους δημοσιογραφους που ανηκουν στο payroll της εταιρειας. Επισης, εκ της πραξεως αποδειχθηκε οτι δεν υπηρχε θεμα περι private, ουτε θεμα 420, ουτε εξασφαλισμενα κεφαλαια... Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Whargoul είπε E, με το configuration θεωρούνται παραγγελίες. Τα υπόλοιπα είναι ένδειξη ενδιαφέροντος. Εξάλλου το configuration γίνεται πολύ πριν μπει το αυτοκίνητο σου στη γραμμή να κατασκευαστεί. Όχι μετά. Αν έχει διατελέσει κανένας εδώ μέσα διευθυντής παραγωγής θα μας βοηθούσε να καταλάβουμε τι ακριβώς συμβαίνει και αν έχουν νόημα όλα αυτά. Εμείς τώρα υποθέσεις κάνουμε. Μια υπόθεση είναι πχ, ότι μπορεί να μην βολεύει η τακτική εναλλαγή χρωμάτων στο βαφείο οπότε μπορεί να αναγκάζονται για λόγους οικονομίας να φτιάχνουν σε μεγαλύτερες (από τις τρέχουσες ανάγκες) παρτίδες τα χρώματα που δεν είναι δημοφιλή, με την προοπτική ότι θα γίνουν αργότερα και άλλα configurations τα οποία θα καλύψουν το έξτρα απόθεμα στο συγκεκριμένο χρώμα. Στο ενδιάμεσο όμως τα αμαξώματα με τα συγκεκριμένα χρώματα δεν γίνεται απλώς να στοιβάζονται, οπότε καταλήγουν ολοκληρωμένα αυτοκίνητα και κατανέμονται σε αυτά οι λοιπές επιλογές (πχ για ζάντα, μονό ή διπλό κινητήρα, λευκό ή μαύρο εσωτερικό κλπ) ανάλογα με την μέχρι τώρα διαμορφωθείσα στατιστική. 2 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε Αυτο που λες περι Morton δεν ειναι κατι περισσοτερο απο μια δικη σου υποθεση, βασισμενη μονο σε ενα κριτηριο. Αυτό που έγραψα για τον Morton δεν ήταν τίποτα περισσότερο από αυτό που συνέβη. Πράγματι ήταν στην Seagate όταν βγήκε από το χρηματιστήριο, πράγματι ήρθε μία εβδομάδα πριν το tweet το Musk και πράγματι έφυγε αφού η ιδιωτικοποίηση της tesla έπαψε να είναι υπό διερεύνηση. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από Droulas13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Μια υπόθεση είναι πχ, ότι μπορεί να μην βολεύει η τακτική εναλλαγή χρωμάτων στο βαφείο οπότε μπορεί να αναγκάζονται για λόγους οικονομίας να φτιάχνουν σε μεγαλύτερες (από τις τρέχουσες ανάγκες) παρτίδες τα χρώματα που δεν είναι δημοφιλή, με την προοπτική ότι θα γίνουν αργότερα και άλλα configurations τα οποία θα καλύψουν το έξτρα απόθεμα στο συγκεκριμένο χρώμα. Στο ενδιάμεσο όμως τα αμαξώματα με τα συγκεκριμένα χρώματα δεν γίνεται απλώς να στοιβάζονται, οπότε καταλήγουν ολοκληρωμένα αυτοκίνητα και κατανέμονται σε αυτά οι λοιπές επιλογές (πχ για ζάντα, μονό ή διπλό κινητήρα, λευκό ή μαύρο εσωτερικό κλπ) ανάλογα με την μέχρι τώρα διαμορφωθείσα στατιστική. Αυτό που λες είναι λογικό, αλλά θα ήταν μεγάλη μαλακία να ξεκινήσουν να φτιάχνουν mass produce cars χωρίς να εκσυγχρονίσουν το σύστημα του, ή τουλάχιστο να έχουν ένα σχέδιο και μια σωστή οργάνωση πίσω από αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 12 minutes ago, Droulas13 said: Αυτό που έγραψα για τον Morton δεν ήταν τίποτα περισσότερο από αυτό που συνέβη. Πράγματι ήταν στην Seagate όταν βγήκε από το χρηματιστήριο, πράγματι ήρθε μία εβδομάδα πριν το tweet το Musk και πράγματι έφυγε αφού η ιδιωτικοποίηση της tesla έπαψε να είναι υπό διερεύνηση. Kαι επαναλαμβανω οτι δεν υπαρχει κανενας προφανης συσχετισμος αναμεσα στα γεγονοτα που αναφερεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Υπόψιν οτι ο Morton ήταν στην Seagate απο το 1995 μέχρι πρίν 1 μήνα που πήγε στην Tesla. Η ιδιωτικοποίηση της Seagate έγινε κάπου στο 2000, δηλαδή σχεδόν 20 χρόνια πρίν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Υπ'οψιν οτι και ο προηγουμενος του Morton, ο Eric Branderiz παραιτηθηκε το Μαρτιο του '18. Αυτος ουτε στη Seagate ηταν, ουτε θεμα αποχωρησης απο το χρηματιστηριο υπηρχε. (oχι βεβαια πως υπηρξε ποτε τετοιο θεμα για την Tesla, αλλα μιας που υπηρξε ο υπανιγμος για τον Morton, ας το ξεκαθαρισουμε κι αυτο). Για να μην αναφερουμε ποσοι Chiefs εχουν αποχωρησει απο την Tesla τους τελευταιους μηνες. Αξιοπεριεργο δε ειναι οτι καποιοι απο αυτους, επιλεγουν ως τροπο αποχωρησης το να παρουν αδεια και απλα να μην ξαναεπιστρεψουν στο γραφειο... *Δεν μιλαμε για υπαλληλους των 800 ευρω που σηκωνουν τηλεφωνα, αλλα για στελεχη με προφιλ γνωστο στις αγορες. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Tesla's Chief Accounting Officer quit after concluding Elon Musk and others weren't listening to him about the go-private deal Σύμφωνα με το παραπάνω, ο λόγος που μπήκε στην εταιρία ηταν με την προοπτική να γίνει κάποια στιγμή CFO Morton joined the company as chief accounting officer with the expectation he would eventually take over or Ahuja as CFO, the person said. Ahuja returned to the CFO position in 2017 after retiring in 2015. Για την ιδιωτικοποίηση έμαθε απο το tweet του Musk, όπως και όλοι οι υπόλοιποι: The day after he started, Musk tweeted he was considering taking the company private with "funding secured." Morton, who left his role as Seagate's CFO to join Tesla, was not flustered by the tweet and met with Musk to go over various details that would make a take-private difficult. He brought up specific details such as equity change of control provisions and potential step-ups in the value of Tesla's debt associated with a new controlling shareholder. Προσπάθησε να τους δώσει σοβαρές συμβουλές, αλλά αγνοήθηκε, προφανώς γιατι το όλο ζήτημα της ιδιωτικοποίησης ήταν προιόν της φαντασίας του Musk. Επίσης τον αγνόησαν όταν πρότεινε χρηματοδότηση με άλλους τρόπους. Musk and other executives didn't seem to care about the various financial obstacles, which concerned Morton, said the people. When Morton offered advice about capitalizing the company through other means rather than going private, he was ignored, said the people. Προσωπική μου εκτίμηση απο τα παραπάνω: Αν και έμπειρος CFO στη silicon valley, φαίνεται οτι δέν είχε πάρει πρέφα με το τί γίνεται τόσο καιρό στην Tesla. Μόλις πήγε εκεί κατάλαβε περι τίνος πρόκειται, και μή θέλοντας να βρεθεί συγκατηγορούμενος στην απάτη έφυγε κακήν κακώς. Χαρακτηριστικό είναι οτι δεν πήρε leave of absence όπως οι άλλοι που έφυγαν υποτίθεται "προσωρινά" και δέν ξαναγύρισαν, ούτε έδωσε άλλη προειδοποίηση, αλλά η αποχώρηση ήταν "effective immediately". Επίσης απ ότι φαίνεται οι shorts του twitter έχουν πολύ καλύτερη εικόνα σχετικά με την εταιρία απ ότι άλλα υποτίθεται έμπειρα στελέχη και αναλυτές. Σε άλλα νέα: Η χρήση κάναβης μπορεί να είναι νόμιμη στην Καλιφόρνια, όμως η NASA ίσως δέν είναι τόσο χαρούμενη όσον αφορά τη συνεργασία της με την SpaceX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Not amused... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα