Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Μέχρι να εφευρεθεί η τηλεμεταφορά, δυστυχώς θα υπάρχει μια χρονική απόσταση μεταξύ παραγωγής και παράδοσης. Τα 11.000 δεν τα "διατηρεί". Είναι αυτά που παρήγαγε τις τελευταίες μέρες του Ιουνίου και δεν είχαν ακόμα προλάβει να παραδοθούν. Εκπλήσσομαι που κάτι τόσο απλό δεν μπορεί να γίνει κατανοητό. Άραγε αφού υπάρχει πρόβλημα κατανόησης στα απλά, τότε τι να γίνεται στα πιο σύνθετα;

Και αυτα που θα παραχθουν στα τέλη Σεπτέμβρη γιατί τότε υπολογιζονται μεσα στα estimates του q3; Αυτα δεν ΘΑ ειναι in transit που θα πωληθουν-παραδοθουν μετα το Σεπτέμβρη; Εκτος αν τον Σεπτ εφεύρει και την τηλεμεταφορα (ειναι πολύ μπροστά ο τυπος).

Η αλήθεια είναι οτι ΑΝ η παραγωγή του ήταν ποιοτική και αν ειχε μεριμνήσει για το logistics θα μπορουσε να συμπιέσει πολύ το χρόνο παραγωγής-παραδοσης, αλλά δυστυχως η πραγματικότητα των τελευταίων εβδομάδων-μηνών γυρίζει τουμπα το θέμα. Προσπαθεί να σπρωξει προβληματικά κομματια οπως οπως και να λυθεί το προβλημα στα συνεργεία (σταθερά ή κινητα  - αλλη μια μουφα υποσχεση). Ο κόσμος όμως δεν ειναι χαζός. Από τοσα που γραφονται έχει φτάσει να κοιτά τα πάντα πριν παραλάβει και να ριχνει μαζικά άκυρα στις παραλαβες, γιατί βλέπει οτι αμα το πάρει θα το τρώει στη μαπα προβληματικο για πολλούς μηνες. 

Στείλε του ένα email να ναυλώσει πουλμανάκια να τους πηγαινει στα εργοστάσια να παραλαμβανουν αμέσως. Πιο φθηνα θα του πεσει σε σχέση με το να τα πηγαινει στα σημεια διανομης. 

4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

400 000 σύμφωνα με τον Elon στις οποίες ειναι οι περισσοτερες ειναι για πολυ παλιά υποσχόμενο μοντέλο των 35κ - tax credits, που πρακτικά δεν υφίσταται.

fixed

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

400 000 σύμφωνα με τον Elon! 

Τα customer deposits ήταν 853.919.000 δολάρια στο τέλος του Q2.

ΟΚ υπάρχουν και τα deposits του semi και του roadster, αλλά σε κάθε περίπτωση το ποσό συνηγορεί σε 400.000 παραγγελίες του model 3.

4 λεπτά πριν, isay είπε

Και αυτα που θα παραχθουν στα τέλη Σεπτέμβρη γιατί τότε υπολογιζονται μεσα στα estimates του q3;

Σου υπολόγισα εγώ όλα τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν τέλη Σεπτέμβρη στα estimates deliveries του Σεπτεμβρίου; Ή μήπως υπολόγισα μόνο τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν τις πρώτες 16 ημέρε;

Για να ξαναθυμηθούμε τι έγραψα πριν λίγα λεπτά:

41 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Επειδή σε συμπαθώ θα σε βοηθήσω να καταλάβεις.

Η tesla είχε in transit 11.100 model 3 στο τέλος του Q2.

Έστω ότι τον Ιούλιο παρήγαγε 16.000 αυτοκίνητα και τους επόμενους δύο μήνες παρήγαγε σταθερά 18.000 αυτοκίνητα.

Έστω ότι τον Ιούλιο παρέδωσε 14.250 και τον Αύγουστο παρέδωσε 17.800. Πόσα αυτοκίνητα έχει τώρα in transit τέλος Αυγούστου; Απάντηση (11.100+16.000+18.000-14.250-17.800=) 13.050.

Με 14 ημέρες μέση καθυστέρηση από τον παραγωγή μέχρι την παράδοση, σημαίνει ότι θα παραδώσει μέσα στο Σεπτέμβρη, εκτός από τα αυτοκίνητα που έχει in transit τέλος Αυγούστου, και τα αυτοκίνητα που θα παράξει τις πρώτες 16 ημέρες του Σεπτέμβρη. Με παραγωγή 18.000 τον Σεπτέμβρη, έχουμε τις πρώτες 16 ημέρες 9.600.

Άρα πόσα θα παραδώσει τον Σεπτέμβρη; Απάντηση (13.050+9.600=) 22.650. 

Υπολόγισα μόνο 9.600 αυτοκίνητα στα deliveries του Σεπτέμβη.

Ξέχασα να σου κάνω την αφαίρεση και μπερδεύτηκες ε; Συγγνώμη.

Πόσα in transit θα έχουμε (με τις παραπάνω παραδοχές) τέλος του Σεπτέμβρη; Απάντηση (18.000-9.600=) 8.400.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Τα customer deposits ήταν 853.919.000 δολάρια στο τέλος του Q2.

ΟΚ υπάρχουν και τα deposits του semi και του roadster, αλλά σε κάθε περίπτωση το ποσό συνηγορεί σε 400.000 παραγγελίες του model 3.

είναι μέσα και τα deposits από τα model S & X,  από το energy segment + ένας θεός ξέρει τι άλλα υπάρχουν εκεί μέσα και ποιος τα παρήγγειλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Whargoul είπε

είναι μέσα και τα deposits από τα model S & X,  από το energy segment + ένας θεός ξέρει τι άλλα υπάρχουν εκεί μέσα και ποιος τα παρήγγειλε.

30-9-2017, πριν την παρουσίαση του semi και του roadster, είχε customer deposits 686.084.000 δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του energy segment και των model S & X.

31-12-2017, μετά την παρουσίαση των semi/roadster, είχε customer deposits 853.919.000. Συνεπώς τα deposits των semi/roadster είναι περίπου 200 εκ.

31-6-2018 είχε customer deposits 942.129.000 (κατά λάθος πριν έγραψα τα deposits της 31-12-2017 αντί 30-6-2018). Δηλαδή αυξήθηκαν κατά 90 εκ μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2018.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήθελε η Tesla να είναι διαφανείς και θα να κλίνει στόματα, θα τα έβαζε σε κατηγορίες όπως κάνουν όλοι. 

Το σκεπτικό σου υποθέτει ότι δεν υπάρχουν αλλαγές μέσα στα εξάμηνα οπότε είναι απλά μια basic εκτίμηση. Ένα παράδειγμα, που βοηθά και την άποψη σου.

Το roadster - semi αποκλείεται να έχουν μαζι 200 εκατομμύρια. Πολύ λιγότερα πρέπει να είναι. To roadster έχει deposit $50 000 και θα ανοίξουν 1000 παραγγελίες, οπότε μιλάμε για max 50 εκατομμύρια. Οι παραγγελίες του Semi είναι σύμφωνα με τον musk 2000 μετά το Q1, εκεινη την περίδο που λές ήταν καμιά 500 σύμφωνα με τον Musk πάλι, από $20 000 η κάθε μια, άρα μιλάμε για ακόμα 10 - 40 εκατομμύρια. Σύνολο για το semi - roadster 60 εκατομμύρια με μέγιστο τα 90 εάν υποθέσουμε και οι 2000 παραγγελίες έγιναν μέσα στο Q4 2017, και όχι 200 όπως λες. 

Ταυτόχρονα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι τα deposits για το Model 3 είναι 2500 γι αυτούς που τα παραγγέλνουν  Οπότε τα 90 εκατομμύρια αύξηση στο Q1 και Q2, μπορούμε να υποθέσουμε (εάν πούμε ότι τα semis παραγγέλθηκαν το Q4) ότι αντιστοιχούν σε 60 000 προ παραγγελίες που έγιναν παραγγελίες (1500 αύξηση κάθε αυτοκίνητο). Από αυτά μόνο <30000 παραδόθηκαν στο q1-q2. Οπότε ξεκίνησε το q3 με 30 000 ήδη υπάρχουσες παραγγελίες. Τις οποίες προχθές κατάφερε να παραδώσει σύμφωνα με τις παραδώσεις Ιουλίου Αυγούστου. Οπότε ουσιαστικά μπορεί και να μην παραγγέλθηκε ούτε και ένα αυτοκίνητο από τον Ιούλη και μετά, αλλά να φαίνεται ότι πετάει η ομάδα. Ακραία περίπτωση το ότι δεν παραγγέλθηκε ούτε και ένα απλός για να δεις το προηγούμενο περί καθυστερημένων παραδόσεων και ζήτησης.

Αυτό που θα είναι πιο σημαντικό είναι η διαφορά στα deposits του Q3 σε σχέση με το Q2, όπου έχουν ανοίξει πλήρως οι παραγγελίες, οπότε θα δείχνει πόσοι όντως θέλουν το model 3 με τις μεγάλες μπαταρίες + performance.   Στα deposits του Q4 θα αρχίσουν να φαίνονται η σταθερή ζήτηση, εάν δεν ανοίξουν οι παραγγελίες για κάτι νέο, όπως το μικρό model 3. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το roadster - semi αποκλείεται να έχουν μαζι 200 εκατομμύρια. Πολύ λιγότερα πρέπει να είναι. To roadster έχει deposit $50 000 και θα ανοίξουν 1000 παραγγελίες, οπότε μιλάμε για max 50 εκατομμύρια.

Ξεχνάς τα 1.000 κομμάτια της Founder's Series των 250.000 δολαρίων, για τα οποία ζητείται προκατάθεση όλου του ποσού. Αυτά θα αποκτήσουν και συλλεκτική αξία, μόνα τους θα δικαιολογούσαν και 250εκ.

"The base model was expected to sell for US $200,000 but the first 1,000 to be produced, the so-called Founder's Series, will be priced at $250,000.[12] Full payment would be required to pre-order the latter vehicle."

Σε κάθε περίπτωση δεν έχει πολύ νόημα η κουβέντα που κάνουμε. Και αν δεν είναι 400.000 είναι σίγουρα ένα νούμερο πολύ μεγάλο, το οποίο επηρεάζει την τωρινή ζήτηση. Όποιος παραγγείλει τώρα εκτός Ευρώπης ούτε που ξέρει πότε θα του έρθει. Μόνο αν παραγγείλεις στην Αμερική την ακριβή έκδοση μπορεί να σου έρθει σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To άρθρο που διάβασα έλεγε για 1000 κομμάτια ότι μπορούν να γίνουν Pre-order. Όχι ότι τα πρώτα 1000 είναι Founders edition αλλά anw, αυτό είναι ουσιαστικά εναντίων στο σκεπτικό σου γιατί μπορεί να είναι και 350 εκατομμύρια οι παραγγελίες του Semi- roadster, οπότε απομένουν 853-350= 503 εκατομμύρια για 450 000 Model 3, model s, model x, και energy department. To q1 o musk έλεγε για 450 000 Model 3 reservations οπότε και 450 εκατομμύρια μόνο γι αυτά. άρα απομένουν 50 για τα υπόλοιπα.  Λίγο δύσκολα τα πράγματα για τους ισχυρισμούς του. 

 

όλο αυτό δείχνει την αβεβαιότητα γύρω από το όλο θέμα επειδή η Tesla αρνείται να δημοσιεύσει λεπτομέρειές

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ενδιαφερουσα καταγραφη μερικων εκ των βασικων αποτυχιων (ή/και ψεματων) της Tesla σε σχεση με τους στοχους που εθετε ανα περιοδο:

https://seekingalpha.com/instablog/1017993-bill-maurer/4998156-teslas-growing-failure-list-125-counting

Εν αναμονη της δημοσιοποιησης των απογοητευτικων επιδοσεων στην παραγωγη, τα νεα αυτης της εβδομαδας, περα απο την ελευθερη πτωση της μετοχης, ειναι οτι:

-Ο Λοννυ εντοπιστηκε να χτυπαει το κεφαλι του πανω σε καπο αυτοκινητου σε εργοστασιο, στη γραμμη παραγωγης, επειδη αυτη σταματησε αυτοματα οταν εντοπισε ανθρωπινη παρουσια, για λογους ασφαλειας. Κατι που δε το γνωριζε ο Λοννυ και οταν του το εξηγησαν οι μηχανικοι, δεν το δεχτηκε, αντιδρωντας με τον τροπο αυτο (επιβεβαιωσε και η ιδια η Tesla το γεγονος με δελτιο τυπου, απλα το headbuting που αναφερουν παροντες, η Tesla το λεει headcapping).

-Ξανααποκαλεσε παιδοφιλο τον αρχηγο της επιχειρησης διασωσης των παιδιων στην Ταιλανδη, παρα το γεγονος οτι ειχε απολογηθει πριν λιγες εβδομαδες για το λογο αυτο.

-Η SEC φερεται να προχωραει πολυ βαθια την ερευνα της σχετικα με τον Λοννυ και την Tesla και ως εκ τουτου ο Λοννυ προσελαβε δικηγορους εξειδικευμενους σε υποθεσεις SEC, συμπεριλαμβανομενου και πρωην επιτροπου της SEC.

-Καταρεουν οι πωλησεις σε μια απο τις αγορες που της απεφερε ως τωρα πολλα εσοδα (το 17% των εσοδων της για την ακριβεια), την Κινα, μεταξυ αλλων λογω και της αυξησης των δασμων.

Tα καλα νεα στο μεταξυ , ειναι πως ολο και καποια ελπιδα θα βρει να πουλησει παλι στους ακολουθους του για να τους πεισει οτι ολα βαινουν καλως.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Το θέμα μας γίνεται ακόμα πιο ξεκαρδιστικό αν υπολογίσουμε τα Stores and Galleries τα οποία είναι 111 σε όλες στις πολιτείες και 31 συγκεκριμένα στην California!

 

Γνωρίζεις μετα βεβαιότητας οτι και τα 31 αυτά καταστήματα κάνουν παραδοσεις αυτοκινήτων? (ρωτάω, δέν ξέρω). Τα galeries σίγουρα δέν κάνουν παραδόσεις, αυτα είναι απλά showroom, συνήθως μέσα σε εμπορικά κέντρα.

Εχω την εντύπωση οτι οι παραδόσεις νέων αυτοκινήτων γίνονται μόνο απο τα delivery centers, οπου για όλη την Καλιφόρνια είναι τα 4 σημεία του λίνκ που έβαλα προηγουμένως.

Επίσης οι ώρες λειτουργίας, σύμφωνα με το google είναι 9-5, δηλαδή 8ωρο.

In other news, απο τη χθεσινή συνέντευξη στον Joe Rogan

 

Weak shit, καλύτερα να του έφερνε μερικές γραμμές να κάνει...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Τουλάχιστο κάποιοι παίρνουν στα σοβαρά ότι πουλούν Luxury οχήματα που δεν πρέπει να υπερθερμαίνονται έτσι εύκολα. Όσο για τον χρόνο, πολύ καλός για ένα 4θέσεο luxury, χάλια για αυτοκίνητο των 1000 ίππων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σήμερα πρέπει να γελάνε τα μουστάκια, οι τρίχες των αυτιών και οι οι τρίχες της τσουτσους των shorts. Η μετοχή της ξεκίνησε την συνάντηση με 10% πτώση. Σε επίπεδα που πρωτοέπιασε το 2014! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Twitter thread: https://twitter.com/Latrilife/status/1038057409749573632

Over the past weekend a disgruntled tsla employee shot 7 videos & several still images of the MDR DC*. I will post later on this thread. First, a little background. The MDR DC is one of Tesla’s most important DC if not the most important. It’s in the heart of Southern California

When I asked employee what’s up w/ all this inventory here, Burbank & Lathrop, the response was,

1) we are producing cars just for the  f.ck  of it

2) giving customers the impression they are ordering a custom car, but in reality we are just trying to match-up from existing inventory

3) moving inventory throughout the country hoping we can match-up at a later time. We are rearranging the deck chairs on the Titanic”!!!


*MDR DC= Marina Del Rey delivery center, ένα απο τα 4 Delivery Centers της Καλιφόρνια

Elon Musk said he's months away from announcing a 'neuralink' that connects your brain to computers

  • Elon Musk said he will soon announce a neuralink that can make anyone super human by connecting their brains to a computer.
  • Neuralink increases the data rate between the brain and computers and will give humans a better shot at competing with AI, Musk said.
  • Musk made the comments before he got high on Joe Rogan's podcast.

 

Αφού έκανε τα σχόλια "before he got high", όλα καλά, seems legit!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα σημερινα νεα:

-Η HR Chief δεν επεστρεψε ποτε στην εταιρεια μετα απο αδεια που ειχε παρει

-Παραιτηθηκε ο Chief Accounting Officer της εταιρειας, Dave Morton, μολις 1 μηνα μετα την προσληψη του, αναφεροντας οτι "δεν μπορει να ακολουθησει τους ρυθμους της εταιρειας"...

Kαι φυσικα η κατρακυλα της μετοχης συνεχιζεται με ακομα γρηγοροτερους ρυθμους.

Και αν συνδυασουμε ολα αυτα τα γεγονοτα που εχουν συμβει τους τελευταιους μηνες, μαζι φυσικα με τα νουμερα που ειναι αμειληκτα , τα ταμειακα διαθεσιμα που μειωνονται καθημερινα, μαζι με το γεγονος οτι το πιο δυνατο χαρτι της εταιρειας κατα την αποψη των ακολουθων του, ο CEO, εχει πλεον εκτεθει πολλαπλως και ανεπανορθωτα, φαινεται πως μαλλον βρισκομαστε στο τελικο σταδιο...Kαι πως δεν θα τελειωσει καθολου καλα η ιστορια αυτη...

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...