Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θεωρω οτι αυτο το thread πρεπει να μετονομαστει σε κατι αλλο,πχ antitesla η κατι τετοιο,καθως ναι μεν συζητιεται η εταιρια αλλα ξεκινησε ως flame για αυτην και συνεχιζεται οπως και να το κανεις..

  • Like 5
Δημοσ.
11 ώρες πριν, webparts είπε

Θεωρω οτι αυτο το thread πρεπει να μετονομαστει σε κατι αλλο,πχ antitesla η κατι τετοιο,καθως ναι μεν συζητιεται η εταιρια αλλα ξεκινησε ως flame για αυτην και συνεχιζεται οπως και να το κανεις..

Αρχικά σκεφτόμουν να το ονομάσω "The Tesla bashing thread" ή κάτι παρόμοιο. Όμως επέλεξα τον τωρινό τίτλο ωστε να γράφονται όλα τα νέα, αρνητικά και θετικά.

Όμως δέν υπάρχει η παραμικρή θετική εξέλιξη. Όλα τα "θετικά" νέα είναι fluff του τύπου "εθεάθη Model 3 στον Καναδά", "Εθεάθη το φορτηγό σε Supercharger", "το φορτηγό κάνει παντιλίκια" και "το autopilot πήρε μια στροφή χωρίς να με σκοτώσει"

 

Δέν υπάρχει καμία ουσιαστική εξέλιξη στους σημαντικούς τομείς όπως στην αυτοοδήγηση ή την κατασκευή του Model 3. Και το χειρότερο είναι οτι όπως όλα τα στοιχεία δείχνουν, αυτές οι δήθεν δυσκολίες στο ramping είναι προμελετημένες.

Νομίζω οτι στους επόμενους μήνες θα ξεκαθαρίσουν πολλά πράγματα

  • Like 4
Δημοσ.

Η Theranos επέστρεψε στο προσκήνιο, καθώς επιβλήθηκαν ποινές στην CEO της Elisabeth Holmes απο την SEC. Οι ποινές για την ώρα είναι "χάδι", 500 χιλιάδες δολάρια πρόστιμο και απαγόρευση να συμμετέχει σαν ανώτερο στέλεχος σε εταιρίες για 10 χρόνια. Όμως λογικά θα υπάρξει συνέχεια στα ποινικά δικαστήρια, οπότε το θέμα δέν έχει κλείσει.

Παρεπιπτόντως, έψαξα για τη Theranos στο insomnia και πέρα απο δύο δικές μου δημοσιεύεις δέν βρήκα καμία είδηση. Περίεργο, γιατι είχε πάρει μεγάλη δημοσιότητα πρίν λίγα χρόνια.

Για όσους δέν θυμούνται, η Theranos ήταν μία εταιρία που υποτίθεται είχε την τεχνολογία να κάνει διάφορα αιματολογικά τέστ απο μία σταγόνα αίμα, και όχι όπως συνήθως που χρειάζεται σύριγγα και μεγάλες ποσότητες αίματος.

Η τεχνολογία τελικά δέν δούλευε και τα αποτελέσματα των τεστ ήταν αναξιόπιστα, ενώ στη συνέχεια η Theranos έβγαζε τα αποτελέσματα χρησιμοποιόντας παραδοσιακά μηχανήματα τρίτων κατασκευαστών, ενώ το απέκρυπτε απο τους επενδυτές.

Πιό πολλές λεπτομέρειες εδώ: Blood, Fraud and Money Led to Theranos CEO's Fall From Grace αλλά και στην αναφορά της SEC εδώ: https://www.sec.gov/litigation/complaints/2018/comp-pr2018-41-theranos-holmes.pdf

Ενδιαφέρον έχουν οι ομοιότητες και παραλληλισμοί με την Tesla. Απο το παραπάνω άρθρο:

“The Theranos story is an important lesson for Silicon Valley,” Jina Choi, director of the agency’s San Francisco office, said in a statement. “Innovators who seek to revolutionize and disrupt an industry must tell investors the truth about what their technology can do today, not just what they hope it might do someday.”

H Tesla έχει δώσει πάρα πολλές υποσχέσεις σχετικά με το Full Self Driving, την παραγωγή φωτοβολταικών και μπαταριών, τις τιμές των αυτοκινήτων της, και έχει πέσει οικτρά εξω σε όλες.

Στην αναφορά της SEC έχει το παρακάτω:

88.
Holmes also knew, or was reckless in not knowing, that the 2015 $1 billion revenue projections were unreasonable. By late 2014, Holmes knew Theranos’ rollouts in Pharmacy A and Grocery A stores were not going as planned. Theranos and Holmes also knew the company had made limited progress in advancing the other lines of business reflected in the projections. Holmes knew that Theranos had no active discussions with pharmaceutical companies, had partnered with only a handful of hospitals, and had no knowledge of any contracts between Theranos and physicians’ offices
89.
These financial projections were important to investors because they gave the impression that Theranos had already secured contracts to deliver these revenues and that the company’s business was growing rapidly
 

Κάτι παρόμοιο φαίνεται οτι έχει γίνει και στην Tesla, καθώς όπως όλα τα στοιχεία μέχρι τώρα δείχνουν, γνώριζαν πολύ καλά ήδη απο το καλοκαίρι του 2017 οτι δέν έχουν τη δυνατότητα παραγωγής για 5000 αυτοκίνητα την εβδομαδα μέχρι το τέλος του 2017, πόσο μάλλον 10 χιλιάδες που πρόβλεπαν για το 2018.

Επίσης ενδιαφέρον έχει το πώς παρουσιάζονταν οι δύο CEO απο τα media:

 

 

 

 

Δημοσ.

Για όποιον ενδιαφέρεται, έχει αυτή τη στιγμή ένα Model X στη μάντρα αυτοκινήτων στη γέφυρα της Βαρυμπόπης, όχι στο παλιό κτίριο με τα πολλά αυτοκίνητα, στο νέο μικρότερο απέναντι που ήταν παλιά η Ηλεκτρονική Αθηνών.

Έχουν εγκαταστήσει και απ έξω έναν φορτιστή τοίχου της Tesla.

Προχθές πέτυχα και ένα Model S να κόβει βόλτες στην περιοχή, πιθανόν και αυτό δικό τους είναι

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ένα θανατηφόρο ατύχημα πριν λίγες ημέρες:

Tesla Model X driver dies in Mountain View crash

Το αυτοκίνητο έπεσε με ταχύτητα πάνω σε τσιμεντένιο διαχωριστικό σε αυτοκινητόδρομο. Ακόμα δέν υπάρχουν στοιχεία σχετικά με το αν το Autopilot ήταν ενεργό τη στιγμή της σύγκρουσης.

Πάντως υπάρχουν πολλά βίντεο που δείχνουν το Autopilot να το χάνει κοντά σε εξόδους και διασταυρώσεις. Πχ στο παρακάτω βίντεο, το αυτοκίνητο μπαίνει στη λωρίδα που στρίβουν τα αυτοκίνητα που έρχονται απο απέναντι:

 

Σε αυτό το βίντεο εδώ, το Autopilot βγαίνει απο μόνο του στην έξοδο, αντί να μείνει στη λωρίδα του:

 

Υπάρχουν πολλά βίντεο στο Youtube που δείχνουν το autopilot να χάνει τις λωρίδες ή ακόμα και να κάνει τιμονιές στο εντελώς άκυρο, εκεί που οι λωρίδες δέν έχουν κάποια μεταβολή.

Το παρακάτω βίντεο δείχνει το σημείο του ατυχήματος και μια πιθανή εξήγηση γιατί πιθανόν το Autopilot να μπερδευόταν σε αυτό το τμήμα του δρόμου:

 

Γενικότερα, τα ποσοστά ατυχημάτων των Tesla είναι απογοητευτικά:

 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
On 15/3/2018 at 12:16 AM, webparts said:

Θεωρω οτι αυτο το thread πρεπει να μετονομαστει σε κατι αλλο,πχ antitesla η κατι τετοιο,καθως ναι μεν συζητιεται η εταιρια αλλα ξεκινησε ως flame για αυτην και συνεχιζεται οπως και να το κανεις..

δε φταιμε εμεις που ολες οι κοινωνικες ομαδες ειναι εναντια στη Tesla κυριε Γρηγοριαδη

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Ναι.........

Και ??

Όλα τα στοιχεία δείχνουν οτι το Autopilot προκαλεί πιό πολλά ατυχήματα απο αυτά που προλαμβάνει.

Μετά και απο το δυστύχημα της UBER είναι ξεκάθαρο οτι θα πρέπει να υπάρχει σοβαρός έλεγχος αυτών των συστημάτων απο τις αρμόδιες υπηρεσίες, πρίν επιτραπεί να βγούν στους δρόμους.

Το πρόσφατο δυστύχημα της UBER δέν έχει καμία διαφορά απο τα δύο θανατηφόρα της Tesla σε Κίνα και Αμερική. Σε αυτά το σύστημα απέτυχε να εντοπίσει τα φορτηγά που ήταν στη μέση του δρόμου. Στην περίπτωση της UBER απέτυχε να δεί πεζό. Μιλάμε δηλαδή για ολική αποτυχία του συστήματος σε κάτι πάρα πολύ βασικό, και στις τρείς περιπτώσεις.

Και όπως όλα δείχνουν, χρειάστηκε το τελευταίο θανατηφόρο για να αρχίζουν να ξυπνάνε οι υπεύθυνοι.

 

21 ώρες πριν, redykt είπε

δε φταιμε εμεις που ολες οι κοινωνικες ομαδες ειναι εναντια στη Tesla κυριε Γρηγοριαδη

Για την ακρίβεια συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.

Όλες οι κοινωνικές ομάδες και σχεδόν το σύνολο των media, είναι τόσο φανατικά υπέρ της Tesla, που οποιαδήποτε κριτική, όσο καλά τεκμηριωμένη και να είναι, χάνεται μέσα στο θόρυβο του φανμποισμού.

  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, Fubar.gr said:

Για την ακρίβεια συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.

Όλες οι κοινωνικές ομάδες και σχεδόν το σύνολο των media, είναι τόσο φανατικά υπέρ της Tesla, που οποιαδήποτε κριτική, όσο καλά τεκμηριωμένη και να είναι, χάνεται μέσα στο θόρυβο του φανμποισμού.

Νταξει , το σχολιο ηταν καθαρα χιουμοριστικο .

Συμφωνω σε αυτο που λες .

Δημοσ.

Η NTSB ερευνά το πρόσφατο δυστύχημα της Tesla:

Tesla Model X fatal crash is now under investigation over potential use of Autopilot and ‘post-crash fire’

Η NTSB γενικά δέν ανοίγει πολλές έρευνες που σχετίζονται με αυτοκινητιστικά, ασχολείται πιό πολύ με αεροπορικά, ναυτιλιακά και σιδηροδρομικά, οπότε σίγουρα δέν είναι καλό που έχει 3 έρευνες μέχρι τώρα για την Tesla, με τις δύο να είναι μέσα στους τελευταίους 2 μήνες.

Απο τα σχόλια:

electrek.JPG.3d0461924e05c94c2c77039e0c3a1fc4.JPG

 

 

 

Δημοσ.
Στις 3/26/2018 στις 1:53 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Όλα τα στοιχεία δείχνουν οτι το Autopilot προκαλεί πιό πολλά ατυχήματα απο αυτά που προλαμβάνει.

Μετά και απο το δυστύχημα της UBER είναι ξεκάθαρο οτι θα πρέπει να υπάρχει σοβαρός έλεγχος αυτών των συστημάτων απο τις αρμόδιες υπηρεσίες, πρίν επιτραπεί να βγούν στους δρόμους.

Το πρόσφατο δυστύχημα της UBER δέν έχει καμία διαφορά απο τα δύο θανατηφόρα της Tesla σε Κίνα και Αμερική. Σε αυτά το σύστημα απέτυχε να εντοπίσει τα φορτηγά που ήταν στη μέση του δρόμου. Στην περίπτωση της UBER απέτυχε να δεί πεζό. Μιλάμε δηλαδή για ολική αποτυχία του συστήματος σε κάτι πάρα πολύ βασικό, και στις τρείς περιπτώσεις.

Και όπως όλα δείχνουν, χρειάστηκε το τελευταίο θανατηφόρο για να αρχίζουν να ξυπνάνε οι υπεύθυνοι.

Για την ακρίβεια συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.

Όλες οι κοινωνικές ομάδες και σχεδόν το σύνολο των media, είναι τόσο φανατικά υπέρ της Tesla, που οποιαδήποτε κριτική, όσο καλά τεκμηριωμένη και να είναι, χάνεται μέσα στο θόρυβο του φανμποισμού.

Καλησπέρα 

Ειλικρινά  δεν καταλαβαίνω την εμμονή στο συγκεκριμένο θέμα.

 Εάν πρόκειται για την αυτόνομη οδηγήσει έχω να πω το εξής

 Η αυτόνομη οδηγήση  Δεν είναι ακόμα μια ώριμη τεχνολογία όμως δεν χρησιμοποιείται μόνο από την Tesla. 

 Χρησιμοποιείται  ή μάλλον δοκιμάζεται και από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με παρόμοια,  άσχημα, αποτελέσματα. Δεν είμαι υπέρ της αυτόνομης οδήγησης σε καμία περίπτωση μια και πιστεύω ότι  η οδήγηση είναι και διασκέδαση. Αν κάποιος δεν θέλει να οδηγήσει τότε μπορεί να πάρει ταξί ή Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Σαφώς απαιτούνται καλύτερες συνθήκες ασφάλειας κατά το στάδιο των δοκιμών της αυτόνομης οδήγησης. Αυτό όμως  δεν  είναι πρόβλημα μόνο  της Tesla. 

 Τώρα τα Tesla ως αυτοκίνητα θεωρώ ότι συμπυκνώνουν μια πολύ καλή τεχνολογία και μάλιστα έναν πολύ καλό λόγω κόστους ανά ίππο. Βέβαια, εκτός της Tesla,  Υπάρχουν κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Όλα αυτά που αναφέρεις νομίζω ήταν κοινά προβλήματα κατά την πρώτη εικοσαετία Του 20ού αιώνα όταν τα αυτοκίνητα όπως θα ξέρουμε σήμερα ήταν σε εμβρυικό σταδιο.

Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω τους θανάτους, αλίμονο, αλλά και η άρνηση καθε μιας τεχνολογίας και μάλιστα σε ένα τεχνολογικό forum δεν καταλαβαίνω που οδηγεί.

  Φιλικά. 

 

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

@Jiakometi

Δεν βλέπεις ορθά την εικόνα. Ο Fubar δεν είναι εναντια στην σχετική τεχνολογία, αλλά ενάντια στα μαρκετιστικα "φουμαρα" της Τέσλα και του Μασκ. Είναι τελείως διαφορετικά πραγματα.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...