Fubar.gr Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, Whargoul είπε Καλά, ο τύπος τα έχει χάσει τελείως. Μετά από την δημόσια απολογία του, κατηγορεί εκ νέου τον Βρετανό δύτη σαν "βιαστή παιδιών", και ελπίζει να του κάνει μήνυση. It does not compute η όλη συμπεριφορά του. Αυτό σε συνδυασμό με αυτό που έγινε λίγες ημέρες πρίν: Στις 28 Αυγούστου λέει οτι είναι περίεργο που ο Unsworth δέν του έχει κάνει ακόμα μήνυση. Όμως...... Οπως φαίνεται απο την παραπάνω επιστολή, ο Unsworth είχε ήδη ξεκινήσει τις νομικές διαδικασίες. Η ημερομηνία της επιστολής είναι 6 Αυγούστου, δηλαδή μία μέρα πρίν το ιστορικό "Funding Secured"
isay Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 49 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Είχαν δίκιο οι σορτάκιδες τελικά. Θυμάστε τις ιστορίες με τα πάρκινγκ και την ανύπαρκτη ζήτηση; https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/ Τον Αύγουστο το model 3 πούλησε στην Αμερική όσα όλα μαζί τα υπόλοιπα plug-in electrics! Επειδη τέτοια ώρα ειμαι σε mood "βαριέμαι" θα κάνω πως τρώω αμασητο το νουμερο, χωρίς να σχολιάσω πράγματα όπως Πόσα απο αυτά έχουν προβλήματα (το γνωστο factory gated) και τα προβληματα (αισθητικά, μηχανικά, χρωματικά, συνδετικά, λειτουργικά κλπ) που διαβαζουμε συνεχώς τις τελεταίες εβδομάδες Τα πολλαπλά προβληματα αναβολών παραδοσης και τα κόλπα με τα vins (εκει παιζεται παιχνιδι με τα νουμερα πωλήσεων) Την ανυπαρξία ανταλλακτικών και τα καθηλωμένα σε συνεργεία αυτοκινητα (με το δανειο να τρέχει) Το ρυθμο παραγωγής που οχι μονο δε έμεινε στα 5000 αλλα δε το αγγιζει με τιποτα (για το 6000 ακομα γελώ απο τοτε που το ανακοινωσε) Θα κλείσω μόνο με μια περιπτωση που διαβασα σημερα και γελασα -> https://twitter.com/CoachoGalani/status/1037405785494564865 Συνοπτικά ο τυπος λεει οτι μετά απο βροχή το παρκαρισμενο αμαξι του επαθε ζημια στο πισω drive unit και η tesla το εβγαλε εκτος εγγυησης λόγω βροχής. Οσο κι αν ακουγεται παραλογο, ειναι γεγονος. Μου θυμισε arvato. ΥΓ: Πραγματικά εχω αρχισει να ανησυχώ για τον omnigeek αν ειναι καλα. Αρχιζει να μου λειπει.
Fubar.gr Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 12 ώρες πριν, Droulas13 είπε Είχαν δίκιο οι σορτάκιδες τελικά. Θυμάστε τις ιστορίες με τα πάρκινγκ και την ανύπαρκτη ζήτηση; https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/ Τον Αύγουστο το model 3 πούλησε στην Αμερική όσα όλα μαζί τα υπόλοιπα plug-in electrics! Το νούμερο είναι μουφέξ: https://twitter.com/orthereaboot/status/1037537543108087808 Μα θα αναρωτηθεί κάποιος, είναι δυνατόν μία εταιρία του μεγέθους της Tesla να μαγειρεύει τα νούμερα με τόσο εμφανή και ξεδιάντροπο τρόπο? Προσωπικά δέν μου κάνει καθόλου εντύπωση. Μόνο στον τελευταίο μήνα είχαμε τα εξής, τα οποία αποδείχθηκαν ψέματα: "Factory Gated" αυτοκίνητα Funding Secured στα 420 ανα μετοχή Ενδιαφέρον απο Σαουδάραβες Ενδιαφέρον απο VW Ο Unsworth δεν έχει κάνει μήνυση Τί άλλο μπορεί να είναι ψέμα? Άραγε οι 420 χιλιάδες κρατήσεις? Ή τα μυστηριώδη έσοδα απο την γεωγραφική περιοχή "Other"? 1
Droulas13 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μόνο στην California η Tesla έχει 23 service centers. Σύμφωνα με τον τυπά που μας πόσταρες και με τις παραδοχές που κάνει (έτσι κουβαρντάς που παρουσιάζεται) μόνο στην California η Tesla θα μπορούσε να κάνει σε ένα μήνα (23 sc Χ 30 ημέρες Χ 12 ώρες Χ 4 παραδόσεις=) 33.120. Όμως δεν υπολογίζεται ότι παρέδωσε 33.120 model 3 αλλά 17.800 model 3 και περίπου 23.000 συνολικά. Και δεν έχει service centers μόνο στην California αλλά συνολικά 75 στην αμερική! Ρε σεις μην εκτίθεστε έτσι. Κρίμα είναι. Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2018 από Droulas13
Fubar.gr Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Η California μόνη της έχει περίπου το 50% των πωλήσεων όλης της Αμερικής Οι παραδόσεις αυτοκινήτων γίνονται απ όσο γνωρίζω απο τα delivery centers, τα οποία στην Καλιφόρνια είναι 4 Fremont, San Diego, Marina Del Rey, Costa Mesa Μέχρι και ο γνωστός Fred του Electrek αναρωτιέται για την αξιοπιστία των αριθμών 🤣
Droulas13 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 54 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Η California μόνη της έχει περίπου το 50% των πωλήσεων όλης της Αμερικής Οι παραδόσεις αυτοκινήτων γίνονται απ όσο γνωρίζω απο τα delivery centers, τα οποία στην Καλιφόρνια είναι 4 Fremont, San Diego, Marina Del Rey, Costa Mesa Έψαξα για service centers γιατί για sercive centers έγραψε ο μπάμιας που πόσταρες. Το θέμα μας γίνεται ακόμα πιο ξεκαρδιστικό αν υπολογίσουμε τα Stores and Galleries τα οποία είναι 111 σε όλες στις πολιτείες και 31 συγκεκριμένα στην California! Πάμε λοιπόν από την αρχή. Στην California πραγματοποιείται το 45,2% των πωλήσεων της tesla. Η tesla τον Αύγουστο υπολογιζεται, ότι παρέδωσε 23.175 αυτοκίνητα και στην California συγκεκριμένα 10.476 αυτοκίνητα. Στην California η tesla έχει 31 καταστήματα. Συνεπώς το κάθε ένα χρειάστηκε να κάνει κατά μέσο όρο 338 παραδώσεις. Αν εξαιρέσουμε της Κυριακές, ο Ιούλιος είχε 27 ημέρες, συνεπώς κάθε ημέρα το κάθε ένα κατάστημα της tesla στην california χρειάστηκε να παραδώσει περίπου 13 αυτοκίνητα. Στις 12 ώρες λειτουργίας βγαίνει 1,08 αυτοκίνητα! Στα υπόλοιπα δε 70 καταστήματα, ο μέσος όρος βγαίνει 0,52 αυτοκίνητα την ώρα!! Σατανικά ύποπτο!!! 54 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Μέχρι και ο γνωστός Fred του Electrek αναρωτιέται για την αξιοπιστία των αριθμών 🤣 Δεν αμφισβητεί, ρωτάει ώστε οι παραδόσεις από estimates να γίνουν fact.
Whargoul Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Δεν αμφισβητεί, ρωτάει ώστε οι παραδόσεις από estimates να γίνουν fact. Πράγμα στο οποίο ο Musk δεν απαντά. Σημείωσε ότι η απάντηση του έχει νομική υπόσταση! btw, με βάση τους στόχους του Musk, 50-55000, τα νούμερα αυτά είναι λίγα. Εάν ξαναπαραδώσει 18000 τον Σεπτέμβρη, τότε πάει για το όριο των 50 000. Για να φτάσει τις 55 000 πρέπει να παραδώσει 23000, τα οποίο αντιστοιχούν σε ~5700 αυτοκίνητα σταθερή εβδομαδιαία παραγωγή, πράγμα που μάλλον δεν μπορεί να κάνει αφού δεν έφτασε τον στόχο των 6000 τον Αύγουστο.
Droulas13 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Ακόμα και με σταθερή παραγωγή μπορεί να δει αύξηση στις πωλήσεις αν μειώσει τον χρόνο από την παραγωγή μέχρι την παράδοση. Αν πχ τον Αύγουστο μεσολαβούσαν 21 μέρες κατά μέσο όρο και τον Σεπτέμβριο πέσουν στις 14, οι παραδώσεις μπορεί να ξεπεράσουν τις 22.000, ακόμα και με ίδια εβδομαδιαία παραγωγή.
Whargoul Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ακόμα και με σταθερή παραγωγή μπορεί να δει αύξηση στις πωλήσεις αν μειώσει τον χρόνο από την παραγωγή μέχρι την παράδοση. Αν πχ τον Αύγουστο μεσολαβούσαν 21 μέρες κατά μέσο όρο και τον Σεπτέμβριο πέσουν στις 14, οι παραδώσεις μπορεί να ξεπεράσουν τις 22.000, ακόμα και με ίδια εβδομαδιαία παραγωγή. Με κάποιο τρόπο πρέπει να παράγονται και τα αυτοκίνητα που θα παραδίδονται δεν νομίζεις? Αυτό που λες μπορεί να είναι εφικτό για κανά μήνα. μέχρι να παραδοθεί το απόθεμα που έχει. Θα δεις ένα "στιγμιαίο" peak στις παραδώσεις που δεν θα έχει την ανάλογη συνέχεια γιατί ο περιορισμός θα είναι η παραγωγή. Εάν έχει μεγάλο χρόνο παράδοσης, τότε υπάρχει νέο πρόβλημα καθώς οι παραδόσεις αντιστοιχούν σε παλιά ζήτηση, οπότε δεν σημαίνει κάτι για την παρούσα ζήτηση του παρόντος! 1
isay Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) @Droulas13 Τη διαφορα ESTIMATE απο FACT μπορεις να την κατανοήσεις; Τα νουμερα του insidev ειναι κυρίως estimates για τις περισσότερες εταιρίες. Δεν εχει δημοσιευσει πουθενά τον αλγόριθμο/μεθοδο υπολογισμου. Σαν νουμερο ειναι εντυπωσιακό αλλά πολύ αμφισβητήσιμη, ειδικά αν στην εξισωση βάλεις τα λεμονάκια και τα factory gated. Επισης οτι ο λοννυ το έκανε retweet ΧΩΡΙΣ να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει, δεν σου βάρεσε κουδουνάκια κριτικής σκέψης; Μιλάμε για τον άνθρωπο που αποδεδειγμένα πλέον δε διστάζει να πει παπατζες και ψέματα. 20 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ακόμα και με σταθερή παραγωγή μπορεί να δει αύξηση στις πωλήσεις αν μειώσει τον χρόνο από την παραγωγή μέχρι την παράδοση. Αν πχ τον Αύγουστο μεσολαβούσαν 21 μέρες κατά μέσο όρο και τον Σεπτέμβριο πέσουν στις 14, οι παραδώσεις μπορεί να ξεπεράσουν τις 22.000, ακόμα και με ίδια εβδομαδιαία παραγωγή. Εστω οτι ειμαι χαζός και δεν καταλαβαίνω, αλλά με βάση τα απλά μαθηματικά, πως με παραγωγη 4500/εβδομάδα θα πιάσει το 22000/μήνα; Αν δεν κάνει λαθος το κομπιουτερακι μου 4500*4=18000. Και να έχουν τα θυματα-αγοραστες εξω απο την πορτα του εργοστασία να περιμένουν, δηλαδή dellivery time 0, πάλι δε βγαινει αυτο που λες. Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2018 από isay
Droulas13 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, isay είπε Εστω οτι ειμαι χαζός και δεν καταλαβαίνω, αλλά με βάση τα απλά μαθηματικά, πως με παραγωγη 4500/εβδομάδα θα πιάσει το 22000/μήνα; Αν δεν κάνει λαθος το κομπιουτερακι μου 4500*4=18000. Και να έχουν τα θυματα-αγοραστες εξω απο την πορτα του εργοστασία να περιμένουν, δηλαδή dellivery time 0, πάλι δε βγαινει αυτο που λες. Επειδή σε συμπαθώ θα σε βοηθήσω να καταλάβεις. Η tesla είχε in transit 11.100 model 3 στο τέλος του Q2. Έστω ότι τον Ιούλιο παρήγαγε 16.000 αυτοκίνητα και τους επόμενους δύο μήνες παρήγαγε σταθερά 18.000 αυτοκίνητα. Έστω ότι τον Ιούλιο παρέδωσε 14.250 και τον Αύγουστο παρέδωσε 17.800. Πόσα αυτοκίνητα έχει τώρα in transit τέλος Αυγούστου; Απάντηση (11.100+16.000+18.000-14.250-17.800=) 13.050. Με 14 ημέρες μέση καθυστέρηση από τον παραγωγή μέχρι την παράδοση, σημαίνει ότι θα παραδώσει μέσα στο Σεπτέμβρη, εκτός από τα αυτοκίνητα που έχει in transit τέλος Αυγούστου, και τα αυτοκίνητα που θα παράξει τις πρώτες 16 ημέρες του Σεπτέμβρη. Με παραγωγή 18.000 τον Σεπτέμβρη, έχουμε τις πρώτες 16 ημέρες 9.600. Άρα πόσα θα παραδώσει τον Σεπτέμβρη; Απάντηση (13.050+9.600=) 22.650. 33 λεπτά πριν, Whargoul είπε Εάν έχει μεγάλο χρόνο παράδοσης, τότε υπάρχει νέο πρόβλημα καθώς οι παραδόσεις αντιστοιχούν σε παλιά ζήτηση, οπότε δεν σημαίνει κάτι για την παρούσα ζήτηση του παρόντος! Όταν μια εταιρεία εκτοξεύει τις παραδώσεις από 26.197 (αναφέρομαι μόνο στης Αμερικής) το Q2 σε τουλάχιστον 65.000 στο Q3, δηλαδή περίπου κατά 110%, γιατί σου φαίνεται περίεργο να σημειωθούν ορισμένες πρόσκαιρες καθυστερήσεις μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση; Και τι σχέση έχει αυτό με την ζήτηση;
isay Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ΕΣΤΩ οτι βοήθησε να καταλάβω, αλλά εξηγησε μου και κάτι αλλο να καταλάβω. Οταν λεει ο supreme leader οτι εχει τεράστια ζήτηση και orders, για ποιο λόγο να διατηρεί in transit 11000 τεμάχια; Με τη δική μου απλή αφελή λογική, οταν έχεις orders απο πελάτες με τα λεφτά στο χέρι, τους δινεις το προιον για να πάρεις τα λεφτα και να βγαλεις ρευστο και κερδος, ετσι δεν ειναι; Δεν τους κάνεις μουτράκια ή καψόνια, πόσο μάλλον μια περιοδο που καρακατακαίγεσαι για ρευστο. Αντιστοιχα πάλι με τι δική μου κριτική σκέψη, οταν κρατας transit 11000 κομμάτια κάτι απο τα παρακάτω συμβαίνει (μεμονωμένα ή σε συνδυασμους) Ψευδομαι για τα νουμερα παραγωγής (πραγματικά και υποσχόμενα) Ψευδομαι για τα νουμερα παραγγελιών/κρατήσεων Αυτα που παραγω εχουν σοβαρα προβληματα (factory gated) και δεν μπορώ να τα παραδώσω Αυτα που παραγω εχουν σοβαρα προβληματα και οι πελάτες δεν τα παραλαμβάνουν (εκτός απο τους αφελεις) Εχω σοβαρά προβληματα logistics που σημαινει πολλαπλασιο κοστος και μηδενισμο του κέρδους Θα ήθελα τη βοηθεια σου να το καταλάβω, αφου τα λες τοσο καλά και τοσο αποστασιοποιημενα Κάτι άσχετο με την απαντηση μου στο ερώτημα σου: Βλέπω μέχρι τέλος του μηνα να δίνουν μαζικά δώρα για άμεση παραλαβή, μπας και πλησιάσουν τους υποσχομενους στοχους του q3. Πάρε τώρα και δώρο ζάντες, παρε τώρα και δωρο supercharging, πάρε τώρα και δώρο ενα αυτογραφο του musk, κλπ Επιλογή απο πολλα μοντέλα που αρνηθηκαν να παραλαβουν άλλοι. Stock house για προϊόντα που υποτίθεται πουλάνε σαν ζεστο ψωμι Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2018 από isay
Whargoul Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Όταν μια εταιρεία εκτοξεύει τις παραδώσεις από 26.197 (αναφέρομαι μόνο στης Αμερικής) το Q2 σε τουλάχιστον 65.000 στο Q3, δηλαδή περίπου κατά 110%, γιατί σου φαίνεται περίεργο να σημειωθούν ορισμένες πρόσκαιρες καθυστερήσεις μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση; Και τι σχέση έχει αυτό με την ζήτηση; Μα δεν μιλάμε για εξομάλυνση κατάστασης. Μιλάμε για συγκεκριμένα νούμερα τα οποία δεν συμβαδίζουν με την ικανότητα παραγωγής. Άρα το επιπρόσθετο είναι από ήδη υπάρχον στοκ. Τι εννοείς τι σχέση έχει με την ζήτηση. Όταν παραδίδω σήμερα παραγγελίες από πριν ένα χρόνο, ή 6 μήνες ή 3 μήνες, τότε αυτό το νούμερο δεν δείχνει κάτι για την ζήτηση σήμερα αλλά για την ζήτηση του παρελθόντος. Εάν παρέδιδα σήμερα τις παραγγελίες της προηγούμενη βδομάδας, τότε το νούμερο αντιπροσωπεύει την ζήτηση σήμερα.
Droulas13 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, isay είπε ΕΣΤΩ οτι βοήθησε να καταλάβω, αλλά εξηγησε μου και κάτι αλλο να καταλάβω. Οταν λεει ο supreme leader οτι εχει τεράστια ζήτηση και orders, για ποιο λόγο να διατηρεί in transit 11000 τεμάχια; Μέχρι να εφευρεθεί η τηλεμεταφορά, δυστυχώς θα υπάρχει μια χρονική απόσταση μεταξύ παραγωγής και παράδοσης. Τα 11.000 δεν τα "διατηρεί". Είναι αυτά που παρήγαγε τις τελευταίες μέρες του Ιουνίου και δεν είχαν ακόμα προλάβει να παραδοθούν. Εκπλήσσομαι που κάτι τόσο απλό δεν μπορεί να γίνει κατανοητό. Άραγε αφού υπάρχει πρόβλημα κατανόησης στα απλά, τότε τι να γίνεται στα πιο σύνθετα; 9 λεπτά πριν, Whargoul είπε Τι εννοείς τι σχέση έχει με την ζήτηση. Όταν παραδίδω σήμερα παραγγελίες από πριν ένα χρόνο, ή 6 μήνες ή 3 μήνες, τότε αυτό το νούμερο δεν δείχνει κάτι για την ζήτηση σήμερα αλλά για την ζήτηση του παρελθόντος. Εάν παρέδιδα σήμερα τις παραγγελίες της προηγούμενη βδομάδας, τότε το νούμερο αντιπροσωπεύει την ζήτηση σήμερα. Με 400.000 παραγγελίες να περιμένουν είναι πρακτικά αδύνατο να υπολογίσεις την σημερινή ζήτηση, δηλαδή την ζήτηση που θα υπήρχε σήμερα αν ΔΕΝ υπήρχαν 400.000 παραγγελίες στην ουρά.
Whargoul Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Με 400.000 παραγγελίες να περιμένουν είναι πρακτικά αδύνατο να υπολογίσεις την σημερινή ζήτηση, δηλαδή την ζήτηση που θα υπήρχε σήμερα αν ΔΕΝ υπήρχαν 400.000 παραγγελίες στην ουρά. 400 000 σύμφωνα με τον Elon!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα