mechpanos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε άλλα νέα, η Mercedes παρουσιάζει αύριο το δικό της ηλεκτρικό. Κοντός ψαλμός αλληλούια! Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από mechpanos
vagos789 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Κατα τη γνωμη μου χρειαζεται να πανε ολα σε solid-state batteries και αυτο να γινει σε ανταγωνιστικη τιμη. Μεχρι τοτε δεν προκειται να δουμε μαζικες αγορες ηλεκτρικων. Η Χιουνται υποστηριζει οτι ειναι μπροστα σε αυτη τη κουρσα,και η Dyson απο κοντα,αλλα ακομα δεν εχουμε δει κατι χειροπιαστο. 1
Fubar.gr Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Το παρακάτω είναι σχόλιο χρήστη απο το Seeking Alpha σχετικά με τις υποτιθέμενες βελτιώσεις της Tesla στην τεχνολογία των κελιών: SAFT were producing NCA cells for military purposes in 1994, so is far from new. Sanyo began to develop NCA18650's for the commercial market. Panasonic (Matsushita) acquired Sanyo. The claimed "7% per year" incremental improvement is false, because cells were not produced or marketed that way. From first production, Panasonic concurrently offered high and low capacity cells. Not all applications require a lot of capacity, but cells are often used in series to produce a higher voltage, resulting in more capacity than required. For those purposes, capacity is reduced to offer a lower cost cell. Panasonic's 2006 Catalogue lists two NCR cells. https://na.industrial.panasonic.com/sites/default/pidsa/files/downloads/files/battery_energy_catalog.pdf NCR18650 2900mAh NCR18500 2000mAh Some lower capacity cells were packed with inert plastic material, to fill the space left by the shorter electrode tape, as noted by Dr Dahn. https://www.technologyreview.com/s/533846/how-tesla-boosted-its-roadsters-range-by-50-percent/ For their 'second generation cells' Panasonic added their 'heat resistant separator' to capitalise on the spate of battery fires that occurred at the time, where rival, Sony were prominent, though Panasonic's cells also caught fire, forcing a recall. By 2009, 4Ah cells were on offer, along with the 2.8Ah and 3.4Ah cells. https://news.panasonic.com/global/press/data/en091225-3/en091225-3.html The 3.4Ah cell was promised for March 2012. That is the 3.35Ah 18650B. As a result, the process of Tesla's increased battery capacity, was rather simpler than the fables: April 2010: The Model S was to use 3.1Ah cells. That's the current NCR18650A. https://www.engadget.com/2010/04/23/panasonics-3-1ah-batteries-to-be-used-in-the-tesla-model-s-hav/ By the time the Model S was produced in 2012, the 3.4Ah cell was available. That's the current NCA18650B. That's how the "improvements" occurred. Tesla chose one of Panasonic's 26 cell variants, where there were concurrently higher and lower density cells. 3.35Ah (12Wh) is sufficient for a 7104 cell 85kWh battery. The "7%/year" claim is derived by pathetic inclusion of the LCO roadster cells. There is no pixie dust, because there is nothing to explain. It's scarcely a surprise that an 80kWh battery (made from any cell) can power a car for 300 miles. The 1999 EV-1 and its NiMH battery achieved 168Wh/mile @ 60mph. https://avt.inl.gov/sites/default/files/pdf/fsev/ev1_eva.pdf Tesla use NCA, where more capacity can be fitted to a much larger car, and that's how Tesla achieve their wonder car.
Whargoul Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 20 ώρες πριν, vagos789 είπε Κατα τη γνωμη μου χρειαζεται να πανε ολα σε solid-state batteries και αυτο να γινει σε ανταγωνιστικη τιμη. Μεχρι τοτε δεν προκειται να δουμε μαζικες αγορες ηλεκτρικων. Η Χιουνται υποστηριζει οτι ειναι μπροστα σε αυτη τη κουρσα,και η Dyson απο κοντα,αλλα ακομα δεν εχουμε δει κατι χειροπιαστο. Η Toyota συνεργάζεται με την Panasonic σε solid state μπαταρίες, και λέει πως απέχουν πάνω από δεκαετία μέχρι να εφαρμοστούν σε μαζική κλίμακα Αναφορά σε κείμενο “Q: We were led to believe that Toyota will introduce solid-state batteries in the early 2020 period. Many observers do not believe that is possible and that a more realistic timeframe is 2030. Abe: Yes, we did say we are starting this initiative and want to make solid-state batteries available in the early part of the 2020s decade. But in fact, that won’t be on a mass-production basis. We will begin with small-lot and trial production. We would never experiment on customers. Like you said, 2030 might be a more realistic timeframe.”
vagos789 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Μια δεκαετια μεσα στην οποια οι βενζινοκινητηρες θα συνεχισουν να βελτιωνονται,ενω ταυτοχρονα θα αυξανονται τα αυτοκινητα με CNG
Fubar.gr Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Απο εδώ: https://twitter.com/Trumpery45/status/1036203052573777920 Όλες οι φορές που η Tesla έχει αντλήσει κεφάλαια απο τις αγορές, οι οποίες τώρα τους βρώμησαν και θέλουν να γίνουν private:
Whargoul Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Θα βελτιώνονται οι βενζινοκινητήρες, η Mazda υποστηρίζει ότι το 2025 οι SPCCΙ κινητήρες της θα είναι ανάλογοι με τα ηλεκτρικά σε ρύπους, ταυτόχρονα θα μετακινηθούν όλα σε mild hybrids 48V συστήματα που αλλάζει πλήρως η συμβατική κίνηση, τα hybrids θα βελτιώνονται και στην εξίσωση όλη μπαίνει το υδρογόνο. Το πιο πιθανό οι μπαταρίες αυτές απλά θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν αυτά τα συστήματα αντί να πάνε προς BEV μεριές. 1
isay Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Με αυτα που διαβάζω και βλέπω να γινονται θα εκφράσω μια προσωπική προβλεψη: -Μέχρι τα χριστουγεννα ο Λονυ ΔΕΝ θα ειναι CEO της tesla, είτε απο δική του πρωτοβουλία ή από πίεση του board. Με το που γινει η ανακοινωση η μετοχή θα φύγει κάτω τουλάχιστον 15-20% Θα ρίσκαρα και για νωρίτερα αλλά επειδή α) ειναι πολύ καλός πωλητής και β) παρατηρώ πολλους πελάτες/fanboys με Σύνδρομο Στοκχόλμης, μπορει να βγάλει καμία σουπερ ντουπερ υποσχεση, να τους (ξανα) ξεγελάσει και να πάρει παραταση μεχρι και τα χριστουγεννα του 18.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Καλα αμα γινει το σεναριο που λες όχι 15-20...Αλλα 50% θα πεσει!
Whargoul Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δύσκολα θα τον κατεβάσουν από CEO γιατί είναι το image της εταιρείας. Αρχικά θα αρχίσουν αναδιοργάνωση, ίσως τον βγάλουν από chairman, να βάλουν σωστούς head department να φύγουν αρμοδιότητες από τον Musk, θα του βάλουν πόστα σχετικά με τις δημόσιες ανακοινώσεις του (να υπάρχει πχ έγκριση από το συμβούλιο πριν τα ανακοινώσει) -όπως δλδ δουλεύει κάθε δημόσια εταιρεία- και αν συνεχίσει να επεμβαίνει στα καθήκοντα των heads και να κάνει ότι του καπνίσει και μαζέψει ακόμα πιο πολλούς σκεπτικιστές εναντίων του, μετά παίζει να τον κατεβάσουν από CEO. Όλη η ιστορία με τo private φαίνεται πως έχει ισορροπήσει (μετοχικά) οπότε την γλίτωσε χωρίς ιδιαίτερες χασούρες. Εκτός αν γίνει καμιά χοντρή πατάτα με νομικές ευθύνες από τις πράξεις του κλπ, οπότε every man for himself.
vagos789 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Η tesla δεν ειναι μια εταιρεια αλλα ενα hype, μια θρησκεια,ενας λευκος μονοκερος. Δεν μπορει να υπαρξει χωρις τον Musk και δεν μπορει να γινει κατι αλλο εκτος απο την καταρρευση της με παταγο.
Fubar.gr Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 23 ώρες πριν, isay είπε Θα ρίσκαρα και για νωρίτερα αλλά επειδή α) ειναι πολύ καλός πωλητής και β) παρατηρώ πολλους πελάτες/fanboys με Σύνδρομο Στοκχόλμης, μπορει να βγάλει καμία σουπερ ντουπερ υποσχεση, να τους (ξανα) ξεγελάσει και να πάρει παραταση μεχρι και τα χριστουγεννα του 18. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να βγάλει καμια τρελή ανακοίνωση πάλι για pumping της μετοχής, αλλά πλέον μετά το φιάσκο του 420 αμφιβάλλω αν θα γίνει πιστευτή. *VW CFO SAYS CO. WASN'T CONSIDERING BECOMING INVESTOR AT $TSLA *VW CFO WITTER COMMENTS IN BLOOMBERG TV INTERVIEW *VW CFO SAYS CO. IS FOCUSED ON OWN ELECTRIC CAR PLANS
michael92 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 https://mobile.twitter.com/emily_cohn/status/1037025586978463745
Whargoul Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλά, ο τύπος τα έχει χάσει τελείως. Μετά από την δημόσια απολογία του, κατηγορεί εκ νέου τον Βρετανό δύτη σαν "βιαστή παιδιών", και ελπίζει να του κάνει μήνυση. It does not compute η όλη συμπεριφορά του. https://www.cnbc.com/2018/09/05/tesla-ceo-elon-musk-calls-british-cave-diver-child-rapist.html https://www.buzzfeednews.com/article/ryanmac/elon-musk-thai-cave-rescuer-accusations-buzzfeed-email Πάντως παίζει όντως να έχει δίκαιο ο Fubar που τον χαρακτηρίζει παθολογικά ψεύτη. Συνεχίζει να επιμένει ότι δεν έχει σχέση με την διάσωση των παιδιών και ότι δεν ήταν στην ομάδα, ενώ υπάρχουν και φωτογραφίες, και μαρτυρίες ότι αυτός κάλεσε τους βρετανούς δύτες που τους διέσωσαν. Αναφορά σε κείμενο While Unsworth did not dive for the mission, media reports and other people who were part of the rescue cited the Brit as instrumental to the effort, as he had previously mapped and explored some of the cave system and recruited some of the divers who went into the cave. He may claim to know how to cave dive, but he wasn’t on the cave dive rescue team and most of the actual dive team refused to hang out with him,” Musk wrote in one email. In another email in which Musk wrote “on background” — BuzzFeed News again did not agree to these terms — the Tesla CEO said, “Never saw Unsworth at any point. Was told he was banned from the site.” A British diver on the rescue mission who had previously been in contact with Musk, Rick Stanton, denied those claims. “I've no idea what gave you those concerns about Vern,” Stanton wrote over Facebook Messenger. “They are completely unfounded. He was never kicked off site by anyone and worked continuously on the rescue for the full duration. He was pivotal to the entire operation.” Two Australian specialists who were brought in by the Thai government to aid the Thai cave rescue operation, Richard Harris and Craig Challen, also rejected Musk’s allegation. “Vern seemed like an excellent guy and absolutely vital to the mission,” said Harris, who, with Challen, helped in the sedation of the Thai boys before they were brought out of the cave by the British divers. “You must be confusing him with someone else.” “He was pivotal with his knowledge of the cave. [The] rescue wouldn’t have happened without him recommending the Brits were called,” Harris said. Photos and videos posted on Facebook by Woranan and members of the local Thai news media show Unsworth at the site through the duration of the operation, which lasted more than two weeks in the country’s Chiang Rai province. Some of those photos show Unsworth posing with other British members involved with the rescue. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Είχαν δίκιο οι σορτάκιδες τελικά. Θυμάστε τις ιστορίες με τα πάρκινγκ και την ανύπαρκτη ζήτηση; https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/ Τον Αύγουστο το model 3 πούλησε στην Αμερική όσα όλα μαζί τα υπόλοιπα plug-in electrics!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα