Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Το autopilot από ότι καταλαβαίνω θέλει κάποια ταχύτητα και επάνω για να ενεργοποιηθεί, οπότε σίγουρα τα περισσότερα μίλια θα είναι σε αυτοκινητόδρομο. Αλλά και εκεί ακόμα δεν είναι όλα υπό τέλειες συνθήκες όπως λες, "με καλή ορατότητα, χωρίς βροχή κλπ". Δεν έχω διαβάσει, ότι το autopilot δεν δουλεύει όταν βρέχει. Συνεπώς θα έχει αντιμετωπίσει όλες τις συνθήκες. Φυσικά και κάποια km θα έγιναν σε μη τέλειες συνθήκες. Το θέμα είναι πόσα από τα συνολικά έγιναν σε αυτές και πόσες φορές επενέβη ο οδηγός και σε ποιες συνθήκες χάνει πλήρως την αξιοπιστία του. Από τι ξέρω, αν δεν μπορεί να ξεχωρίσει γραμμές στο οδόστρωμα, δεν μπαίνει ο αυτόματος, άρα να ένα πολύ βασικό μειονέκτημα-εμπόδιο. Μπορώ να μαζέψω 1000 χιλιόμετρα, αλλά αν χρειάζεται να πιάνω το τιμόνι κάθε 100 μέτρα, τότε δεν σημαίνει τίποτα για την ικανότητα του. Είναι απλά δεδομένα που ίσως φανούν χρήσιμα για μελλοντικές βελτιώσεις. Επίσης μην ξεχνάς πως το autopilot είναι υπό την κρίση του οδηγού πότε θα χρησιμοποιηθεί και συνήθως ο οδηγός θα το βάλει σε λειτουργία όταν του έχει 100% εμπιστοσύνη δλδ σε καλές συνθήκες (εκτός εάν ο οδηγός δεν έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του). 7 λεπτά πριν, ntinos19 είπε Μια ερώτηση θέλω να κάνω. Είσαι μέτοχος στην εταιρία? Αυτό κατάλαβες εσύ για τον Fubar μέσα από τις τόσες σελίδες του θέματος?
Droulas13 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 22 λεπτά πριν, Whargoul είπε Φυσικά και κάποια km θα έγιναν σε μη τέλειες συνθήκες. Το θέμα είναι πόσα από τα συνολικά έγιναν σε αυτές και πόσες φορές επενέβη ο οδηγός και σε ποιες συνθήκες χάνει πλήρως την αξιοπιστία του. Από τι ξέρω, αν δεν μπορεί να ξεχωρίσει γραμμές στο οδόστρωμα, δεν μπαίνει ο αυτόματος, άρα να ένα πολύ βασικό μειονέκτημα-εμπόδιο. Μπορώ να μαζέψω 1000 χιλιόμετρα, αλλά αν χρειάζεται να πιάνω το τιμόνι κάθε 100 μέτρα, τότε δεν σημαίνει τίποτα για την ικανότητα του. Είναι απλά δεδομένα που ίσως φανούν χρήσιμα για μελλοντικές βελτιώσεις. Μάλλον έγινε παρανόηση. Τα νούμερα (1,2 δις-1,6 δις μίλια) δεν τα παρέθεσα για να εκθειάσω τις σημερινές ικανότητες του autopilot. Θεωρώ, ότι όσα περισσότερα μίλια αυτόνομης οδήγησης μαζεύει και θα μαζεύει χρόνο με τον χρόνο, είναι σημαντικά (παράλληλα με την εξέλιξη του hardware και την ΑΙ) και θα παίξουν τον σημαντικότερο παράγοντα στην μετεξέλιξη του autopilot σε FSD. Είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα της τεσλα έναντι του ανταγωνισμού στο κομμάτι αυτό. Στη παρούσα φάση η τεσλα είναι πίσω, ίσως και πολύ πίσω, από τον ανταγωνισμό στο τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Αλλά με τον ρυθμό που αυξάνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων θα γυρίσει πολύ γρήγορα τούμπα η κατάσταση και μετά άντε πιάσε την. 22 λεπτά πριν, Whargoul είπε Αυτό κατάλαβες εσύ για τον Fubar μέσα από τις τόσες σελίδες του θέματος? Μα πραγματικά!!!
mechpanos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Αν περιορίζονται ηλεκτρονικά για να μην καεί το σύμπαν, σημαίνει ότι δεν είναι σε θέση να πάνε με ασφάλεια και αξιοπιστία από κει και πάνω. Το Golf δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά επειδή δεν χρειάζεται. Αλλά anw. Η τελική παίζει ρόλο σε μερικές χώρες πχ Γερμανία, σε άλλες το όριο είναι 140 οπότε bolt, leaf θα είναι οριακά χρήσιμα. Άλλα πιο μικρά ηλεκτρικά θα είναι άχρηστα. Εάν τα ηλεκτρικά θέλουν να αντικαταστήσουν πλήρως τα ICE, τότε πρέπει να είναι σε θέση να καλύπτουν και όλες τις ανάγκες. Επίσης μην ξεχνάς ότι αν και η τελική είναι απλά ένα νούμερο, γενικά άχρηστο για τον μέσο οδηγό, από πίσω κρύβει άλλα πράγμα, όπως πχ την ευελιξία - επιτάχυνση του αυτοκινήτου στις "ψηλές" ταχύτητες. Το leaf θέλει 9 ολόκληρα δευτερόλεπτα να επιταχύνει από τα 100 στα 140! 80-120 θέλει 5.6s. Νούμερα οκ για ένα αυτοκίνητο πόλης όπως το Yaris Σε εμένα το λες...που δεν μου λέει τίποτα η ταχύτητα! Αντίθετα, αυτό που συναρπάζει είναι η επιτάχυνση. Πάντως, 5.6 sec δεν είναι και τόσο άσχημο, είναι οριακά χειρότερο από το 5.3 που επιτυγχάνει η BMW 530i με 4η μέσα (με 5η επιτυγχάνει 7.2), η οποία θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα ταξιδιάρικα sedane...δεν το λες και αυτοκίνητο πόλης τέλος πάντων...
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Στη παρούσα φάση η τεσλα είναι πίσω, ίσως και πολύ πίσω, από τον ανταγωνισμό στο τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Αλλά με τον ρυθμό που αυξάνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων θα γυρίσει πολύ γρήγορα τούμπα η κατάσταση και μετά άντε πιάσε την. Μην το πείς. Εγώ βλέπω την αυτόνομη οδήγηση να έρχεται από Κίνα και Ιαπωνία μεριά. 2 λεπτά πριν, mechpanos είπε Σε εμένα το λες...που δεν μου λέει τίποτα η ταχύτητα! Αντίθετα, αυτό που συναρπάζει είναι η επιτάχυνση. Πάντως, 5.6 sec δεν είναι και τόσο άσχημο, είναι οριακά χειρότερο από το 5.3 που επιτυγχάνει η BMW 530i με 4η μέσα (με 5η επιτυγχάνει 7.2), η οποία θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα ταξιδιάρικα sedane...δεν το λες και αυτοκίνητο πόλης τέλος πάντων... Η 530i είναι ικανή για 4s. Με 4η θέλει 4.8, όχι 5.3. Με την 5η θέλει 6.5. http://www.automobile-catalog.com/performance/2017/2500835/bmw_530i.html
mechpanos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 16 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Στη παρούσα φάση η τεσλα είναι πίσω, ίσως και πολύ πίσω, από τον ανταγωνισμό στο τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Αλλά με τον ρυθμό που αυξάνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων θα γυρίσει πολύ γρήγορα τούμπα η κατάσταση και μετά άντε πιάσε την. Γιατί, ποιος ανταγωνιστής έχει βγάλει αυτόνομη οδήγηση σε εμπορικά διαθέσιμο προϊόν; Μόνο για Tesla και Uber διαβάζω!
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, mechpanos είπε Γιατί, ποιος ανταγωνιστής έχει βγάλει αυτόνομη οδήγηση σε εμπορικά διαθέσιμο προϊόν; Μόνο για Tesla και Uber διαβάζω! Ε, βασικά ούτε η Tesla, ούτε η Uber έβγαλαν αυτόνομη οδήγηση σε εμπορικά διαθέσιμο προϊόν. Στην αυτόνομη οδήγηση κορυφή θεωρείτε η Waymo (Google). 1
mechpanos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Whargoul είπε Ε, βασικά ούτε η Tesla, ούτε η Uber έβγαλαν αυτόνομη οδήγηση σε εμπορικά διαθέσιμο προϊόν. Στην αυτόνομη οδήγηση κορυφή θεωρείτε η Waymo (Google). Το autopilot μπορεί να είναι beta, αλλά επιτυγχάνει αυτονομία και διατίθεται σε εμπορικά διαθέσιμο προϊόν. Η Google μπορεί να θεωρείται κορυφή, αλλά δεν έχει βγάλει ακόμα αυτόνομο όχημα.
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, mechpanos είπε Το autopilot μπορεί να είναι beta, αλλά επιτυγχάνει αυτονομία και διατίθεται σε εμπορικά διαθέσιμο προϊόν. Η Google μπορεί να θεωρείται κορυφή, αλλά δεν έχει βγάλει ακόμα αυτόνομο όχημα. Ούτε η ίδια η Tesla δεν θεωρεί (πλέων) ότι το Autopilot σήμερα είναι αυτόνομο σύστημα. Πουλά autonomous capable οχήματα, ότι και αν σημαίνει αυτό. Για να συνενονούμαστε σωστά, Αυτόνομα σύστηματα είναι τα Lvl 4- 5. Τώρα είναι απλά βοηθήματα. Line keeping, σταμάτημα κλπ. Ανάλογα βοηθητικά συστήματα έχει και η Cadillac (GM), η Mercedes, Volvo, Nissan (Infinity), και αρκετές κινέζικες αν δεν κάνω λάθος
Fubar.gr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 17 ώρες πριν, ntinos19 είπε Μια ερώτηση θέλω να κάνω. Είσαι μέτοχος στην εταιρία? Με τόσα που έχω σύρει προς την Tesla και τον Musk νομίζω οτι είναι προφανές πως δέν είμαι μέτοχος! 😄 Παλιότερα ήθελα να σορτάρω, αλλά δέν βρήκα κάποιο εύκολο και αξιόπιστο τρόπο να το κάνω. Λίγο που το έψαξα, θα έπρεπε να γίνει μέσω broker, αλλά τα fees ήταν πολύ μεγάλα για τα μικροποσά που είχα σκοπό να επενδύσω. Υπάρχουν και κάποια site αλλά δέν μου φάνηκαν αξιόπιστα, και πάλι μεγάλα fees. Και καλύτερα που δέν το έκανα, γιατι μάλλον θα τα είχα χάσει τα λεφτά μου. Δέν είναι εύκολο να σορτάρεις μία εταιρία-απάτη γιατί δέν έχουν κανένα ενδοιασμό να πουν ψέματα. Πχ 5000 factory gated αυτοκίνητα, "funding secured", ανεξήγητα έσοδα απο το πουθενά, και άλλα πολλά.
ntinos19 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Με τόσα που έχω σύρει προς την Tesla και τον Musk νομίζω οτι είναι προφανές πως δέν είμαι μέτοχος! 😄 Παλιότερα ήθελα να σορτάρω, αλλά δέν βρήκα κάποιο εύκολο και αξιόπιστο τρόπο να το κάνω. Λίγο που το έψαξα, θα έπρεπε να γίνει μέσω broker, αλλά τα fees ήταν πολύ μεγάλα για τα μικροποσά που είχα σκοπό να επενδύσω. Υπάρχουν και κάποια site αλλά δέν μου φάνηκαν αξιόπιστα, και πάλι μεγάλα fees. Και καλύτερα που δέν το έκανα, γιατι μάλλον θα τα είχα χάσει τα λεφτά μου. Δέν είναι εύκολο να σορτάρεις μία εταιρία-απάτη γιατί δέν έχουν κανένα ενδοιασμό να πουν ψέματα. Πχ 5000 factory gated αυτοκίνητα, "funding secured", ανεξήγητα έσοδα απο το πουθενά, και άλλα πολλά. Ότι και να σύρεις πολύ που τον απασχολεί... Και πέρα από αυτό δεν πήρε κάνεις τα χρήματα σου με το ζόρι. Και στη τελική ρε φίλε αυτός χρεώνεται και η εταιρία του. Το καλό σε όλο αυτό είναι μήπως δούμε αύξηση χωρητικότητας και απόδοσης μπαταρίας για τους επόμενους. Τα tesla βλέπω ότι παρουσιάζουν πολλά προβλήματα κατασκευής και πάντα λέμε να μη γίνονται νωρίς αγορά πριν αυτά κυκλοφορίσουν στην αγορά για ένα χρονικό διάστημα. Είτε είναι αυτοκίνητα, είτε πατίνια, είτε κάρτες γραφικών. Και άντε και έκτακτες. Τι ακριβώς κατάφερες? Δεν καταλαβαίνω τη λογική πίσω από αυτό γι'αυτό και η "χαζή" ερώτηση. Μέτοχος να ήσουν έτσι δεν θα έκανες γιατί και αυτοί τα ίδια λένε.
Droulas13 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Παρά τα "πολλά προβλήματα που παρουσιάζουν τα αυτοκίνητά της", η τέσλα έχει αφήσει για δεύτερη χρονιά όλους τους κατασκευαστές να κοιτούν την πλάτη της στην κατάταξη με βάση την ικανοποίηση των πελατών τρία χρόνια μετά την απόκτηση του αυτοκινήτου τους: https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/car-brands-ranked-by-owner-satisfaction/
isay Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Παρά τα "πολλά προβλήματα που παρουσιάζουν τα αυτοκίνητά της", η τέσλα έχει αφήσει για δεύτερη χρονιά όλους τους κατασκευαστές να κοιτούν την πλάτη της στην κατάταξη με βάση την ικανοποίηση των πελατών τρία χρόνια μετά την απόκτηση του αυτοκινήτου τους: https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/car-brands-ranked-by-owner-satisfaction/ Μια ελαφρά παρατήρηση. Αυτό που παρέθεσες αφορά survey που δημοσιευτηκε τον Δεκέμβριο του 2017 (άρα έγινε μήνες νωρίτερα) και απο τότε έχουν γίνει πάααααρα πολλα. Εγω θα περιμένω να δω κάποιο αναλογο survey μετά τον Νοέμβριο, οπου θα εχει παγιωθει και στρώσει η εικόνα. Δεν θα ήθελα τώρα, γιατί κάτι τα gated, κατι τα secured funds, κάτι οι ακυρώσεις παραδόσεων, κάτι πέφτει το δικτυο, κάτι πέφτουν οι προφυλακτήρες όταν βρέχει, κάτι τα service centers δεν εχουν ανταλλακτικά, κλπ κλπ και θα ήταν άδικο να εμφανιστεί τώρα κάποιο τέτοιο survey.
Whargoul Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Όντως, αυτό λέει πολλά για τους αγοραστές τους, αφού είναι η 3η λιγότερη αξιόπιστη αυτοκινητοβιομηχανία στο UK, και 7η χειρότερη στις ΗΠΑ (κατάταξη από το Cοnsumers reports κιόλας). Μπορεί να την βρίσκουν τρέχοντας στο συνεργείο εκεί στις ΗΠΑ. Στην Νορβηγία ήταν η τέταρτη εταιρεία (όχι αυτοκινητοβιομηχανία) με τα περισσότερα παράπονα στο πρώτο μισό του 2018. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, isay είπε Μια ελαφρά παρατήρηση. Αυτό που παρέθεσες αφορά survey που δημοσιευτηκε τον Δεκέμβριο του 2017 (άρα έγινε μήνες νωρίτερα) και απο τότε έχουν γίνει πάααααρα πολλα. Δεν έχει πολύ νόημα αυτό που λες, γιατί η έρευνα αφορά εμπειρία 3ετίας. Αφορά αυτούς που αγόρασαν και κράτησαν το αυτοκίνητο για τουλάχιστον 3 χρόνια. Πως ακριβώς επηρεάστηκαν αυτοί τους τελευταίους μήνες; Αυτό που εννοείς θα το δείξει η έρευνα του ...2020-2021, όταν τα πρώτα model 3 θα έχουν γίνει τριών ετών. 50 λεπτά πριν, Whargoul είπε Όντως, αυτό λέει πολλά για τους αγοραστές τους, αφού είναι η 3η λιγότερη αξιόπιστη αυτοκινητοβιομηχανία στο UK, και 7η χειρότερη στις ΗΠΑ (κατάταξη από το Cοnsumers reports κιόλας). Μπορεί να την βρίσκουν τρέχοντας στο συνεργείο εκεί στις ΗΠΑ. Στην Νορβηγία ήταν η τέταρτη εταιρεία (όχι αυτοκινητοβιομηχανία) με τα περισσότερα παράπονα στο πρώτο μισό του 2018. Εμένα μου δείχνει την πίστη που δείχνουν οι αγοραστές στην τεσλα και ότι είναι αντικειμενικοί. Δεν προσποιούνται ότι όλα πάνε καλά με το αυτοκίνητό τους, αλλά η όλη εμπειρία θα τους ξανακάνει να αγοράσουν αυτοκίνητο από την ίδια εταιρεία. Της έχουν δώσει κατά κάποιο τρόπο μια περίοδο χάριτος. Το ζήτημα είναι αν η τέσλα θα προλάβει να γίνει αξιόπιστη στο after sale πριν εξαντλήσει τα περιθώρια ανεκτικότητας. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2018 από Droulas13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα