Droulas13 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 7 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε *Tο να πάς με 200 σε μία ευθεία δέν είναι κάτι φοβερό, τόσο πηγαίνανε τα σαξόραλα και Honda 20-30 χρόνια πρίν. Ειδικά στην Autobahn, αν πας με 200 θα σου παίζουν φώτα τα Mercedes, BMW και Audi για να κάνεις στην άκρη 😄 Ο συγκεκριμένος τύπος που έκανες quote την φράση " He also noted that the Model X creates lift which is something you don’t want at high speeds ", σχολίαζε το αυτοκίνητό του που δεν πάει πάνω από 200 στην ευθεία. Συνεπώς προς τι οι εξυπνάδες περί autobahn και φώτα που σου ανάβουν;
Fubar.gr Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ο συγκεκριμένος τύπος που έκανες quote την φράση " He also noted that the Model X creates lift which is something you don’t want at high speeds ", σχολίαζε το αυτοκίνητό του που δεν πάει πάνω από 200 στην ευθεία. Συνεπώς προς τι οι εξυπνάδες περί autobahn και φώτα που σου ανάβουν; Δέν κατάλαβα τι λές. Ο τύπος που λέει αυτό για το lift είναι ο μηχανικός της Jaguar. Ποιό αυτοκίνητο δέν πάει πάνω απο 200 στην ευθεία?
Whargoul Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Έχετε την τάση να συγκρίνεται τα πάντα μεταξύ τους χωρίς να σκέφτεστε ότι προορίζονται για άλλες χρήσεις και προς άλλο κοινό. Δεν υπάρχει one-size-fits-all στα αυτοκίνητα. Κάποιος θέλει χώρους, κάποιος θέλει κράτημα, κάποιος θέλει κατανάλωση. To I-pace είναι track suitable. Γι΄αυτό και το επιπρόσθετο αεροδυναμικό κράτημα, γι, αυτό και το μεγαλύτερο Cd, γι αυτό και η επιπρόσθετη ψύξη, γι αυτό και το πολύ καλό σταμάτημα. Tο Model X είναι για απλωμένο δρόμο, χωρίς διαρκείς και έντονες επιταχύνσεις, χωρίς τρελές απαιτήσεις σε high-speed κράτημα. Το I-pace έχει άλλες, έξτρα "προδιαγραφές". Θα το "χαρείς" σε κλειστές στροφές, σε φιδάκια βουνίσιους δρόμους. Όχι στον αυτοκινητόδρομο.
mechpanos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 16 ώρες πριν, Whargoul είπε Έχετε την τάση να συγκρίνεται τα πάντα μεταξύ τους χωρίς να σκέφτεστε ότι προορίζονται για άλλες χρήσεις και προς άλλο κοινό. Δεν υπάρχει one-size-fits-all στα αυτοκίνητα. Κάποιος θέλει χώρους, κάποιος θέλει κράτημα, κάποιος θέλει κατανάλωση. To I-pace είναι track suitable. Γι΄αυτό και το επιπρόσθετο αεροδυναμικό κράτημα, γι, αυτό και το μεγαλύτερο Cd, γι αυτό και η επιπρόσθετη ψύξη, γι αυτό και το πολύ καλό σταμάτημα. Tο Model X είναι για απλωμένο δρόμο, χωρίς διαρκείς και έντονες επιταχύνσεις, χωρίς τρελές απαιτήσεις σε high-speed κράτημα. Το I-pace έχει άλλες, έξτρα "προδιαγραφές". Θα το "χαρείς" σε κλειστές στροφές, σε φιδάκια βουνίσιους δρόμους. Όχι στον αυτοκινητόδρομο. Διαφωνώ πάντως για το Ipace, τι πάει να πει track suitable, για αμάξι παραγωγής μιλάμε. Αν θέλουν να γράψουν χρόνους σε πίστες ας κάνουν μόντες, εδώ η citroen κατέβαζε στο wrc το C4, και μόνο το όνομα ήταν κοινό με το μοντέλο παραγωγής (και δεκάδες άλλα παραδείγματα). Επίσης, αν το πάμε ότι θέλει για λόγους marketing πχ να βγάλει δυνατό χρόνο του αυτοκινήτου παραγωγής στο "Ring" ε, δεν νομίζω ότι θα θέλει και τόσο δυνατό σύστημα ψύξης για να κάνει 1 γύρο στην τσίτα! Ούτε και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν τέτοιες απαιτήσεις ψύξης, όσο έχει ένας κινητήρας Otto ή Diesel. Κατά τα άλλα συμφωνώ, αν θες επιδόσεις θυσιάζεις κατανάλωση, αν θες βέλτιστη κατανάλωση δεν θα έχεις τις ίδιες επιδόσεις, πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς αναλόγως του επιδιωκόμενου αποτελέσματος. Επίσης στις τελικές ταχύτητες και στην κατανάλωση υπό σταθερή ταχύτητα, συμφωνώ ότι έχει αμελητέα επίδραση το βάρος, και την κύρια επίδραση έχει η αεροδυναμική αντίσταση. Το βάρος έχει επίδραση στην κατανάλωση κατά την επιτάχυνση, όπου πρέπει να υπερνικηθεί η αδράνεια του οχήματος η οποία είναι ανάλογη της μάζας. Γι' αυτό και εντός πόλης που θα έχουμε συχνά start-stops, απαιτείται πολύ καλή χρήση του regenerative braking.
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, mechpanos είπε Διαφωνώ πάντως για το Ipace, τι πάει να πει track suitable, για αμάξι παραγωγής μιλάμε. Αν θέλουν να γράψουν χρόνους σε πίστες ας κάνουν μόντες, εδώ η citroen κατέβαζε στο wrc το C4, και μόνο το όνομα ήταν κοινό με το μοντέλο παραγωγής (και δεκάδες άλλα παραδείγματα). Επίσης, αν το πάμε ότι θέλει για λόγους marketing πχ να βγάλει δυνατό χρόνο του αυτοκινήτου παραγωγής στο "Ring" ε, δεν νομίζω ότι θα θέλει και τόσο δυνατό σύστημα ψύξης για να κάνει 1 γύρο στην τσίτα! Ούτε και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν τέτοιες απαιτήσεις ψύξης, όσο έχει ένας κινητήρας Otto ή Diesel. Track suitable εννοεί αυτό που λέει. Το αυτοκίνητο έχει προδιαγραφές ώστε αν το κατεβάσεις σε πίστα (ή track-like συνθήκες), να παίξεις χωρίς προβλήματα. Έξτρα κράτημα, καλύτερο φρενάρισμα, καλύτερη ψύξη. Αυτά έχουν και συνέπειες στον δρόμο, όχι μόνο σε πίστα. Πχ To mini JCW με την One έκδοση, ή το VW Up. Καμιά σχέση μεταξύ τους σε κράτημα, φρενάρισμα και αντοχή στην έντονη καταπόνηση. To marketing της Jaguar είναι το I-Pace eTrophy, οπότε δεν χρειάζεται απλά να καταφέρνει να κάνει ένα γύρο στην πίστα. Χρειάζεται ΝΑ ΕΙΝΑΙ καλό σε πίστα. Στο UK πχ υπάρχουν αρκετές πίστες για ερασιτέχνες, δεν είναι κάτι το πολύ παράξενο να πάρει κάποιος το αυτοκίνητο σου σε πίστα ή σε ερασιτεχνικό πρωτάθλημα. Μην ξεχνάς ότι η Jaguar έχει το κοινό της, που έχουν και συγκεκριμένες απαιτήσεις. BTW, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τεράστιες απαιτήσεις σε ψύξη λόγω της δυσκολίας με την οποία μπορείς να αποβάλεις την θερμότητά τους (χαμηλότερη θερμοκρασία). Και οι ηλεκτροκινητήρες και οι μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά τους. Τα tesla πχ υπερθερμαίνονται σχετικά εύκολα. Δεν κάνουν για πίστα και συχνές full-thorttle επιταχύνσεις. Το αυτοκίνητο της που πήγε να κάνει το pikes hill, το κάτσαν σε πάγους για να αντέξει να βγάλει την διαδρομή.
Fubar.gr Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 20 ώρες πριν, Droulas13 είπε Το αυτοκίνητο της Jaguar. Δέν κατάλαβα σε ποιό αυτοκίνητο αναφερόσουν, γιατι είχα την εντύπωση οτι το Jaguar είχε τελική πάνω απο 200. Αλλά τελικά έχει τελική ακριβώς 200, που ισοδυναμεί με περίπου 160 άλογα sustained. Fail! Όσο για το lift, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα και σε πολύ χαμηλότερες ταχύτητες απο τα 200. Γενικά θέλουμε downforce ωστε το αυτοκίνητο να γίνεται πιό σταθερο όσο μεγαλώνει η ταχύτητα, το lift το κάνει πιό ασταθες. 3 ώρες πριν, mechpanos είπε Επίσης, αν το πάμε ότι θέλει για λόγους marketing πχ να βγάλει δυνατό χρόνο του αυτοκινήτου παραγωγής στο "Ring" ε, δεν νομίζω ότι θα θέλει και τόσο δυνατό σύστημα ψύξης για να κάνει 1 γύρο στην τσίτα! To ring είναι τεράστια πίστα, είναι σαν 14 γύρους στα Μέγαρα
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 17 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Αλλά τελικά έχει τελική ακριβώς 200, που ισοδυναμεί με περίπου 160 άλογα sustained. Fail! To Back-EMF σε συνδυασμό με την έλλειψη κιβωτίου που λέγαμε. To bolt των 200 ίππων και του 0-100 7s έχει τελική λιγότερο από 150 Το leaf των 150 ίππων και του 0-100 8s έχει τελική ~160 Ακόμα και το Model 3 AWD των ~350 ίππων, με τον τέλειο low drag αεροδυναμικό σχεδιασμό, και την υποτίθεται καλύτερη τεχνολογία που υπάρχει σήμερα στην ηλεκτροκίνηση, με το 0-100 4,5s, τελική έχει 233km/h. Τόση τελική έχει το BMW 320d σχεδίασης του 2012, με 180 ίππους.
mechpanos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μην συγκρίνετε τις τελικές που επιτυχγάνουν με την μέγιστη ιπποδύναμη, διότι αυτές περιορίζονται ηλεκτρονικά για να μην καεί το σύμπαν. Τελική 200 έχει και το Golf μου με 122ps κινητήρα (δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά βλέπετε!). Αλλά το point στην ηλεκτροκίνηση, δεν είναι η μέγιστη τελική, ούτε θα έπρεπε να είναι!
Fubar.gr Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Waymo’s Big Ambitions Slowed by Tech Trouble Και το συνοδευτικό twitter thread: https://threadreaderapp.com/thread/1034442936774258688.html Η αυτοοδήγηση είναι τουλάχιστον 10-20 χρόνια μακρυά, μπορεί και πολύ παραπάνω. Όσοι προ-πλήρωσαν τα τρία χιλιάρικα στην Tesla για το FSD μπορούν να αρχίσουν απο τώρα να τα κλαίνε.
Droulas13 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Σίγουρα δεν είναι 2-3 χρόνια κοντά, αλλά για 10-20 χρόνια δεν θα έβαζα στοίχημα. https://electrek.co/2018/07/17/tesla-autopilot-miles-shadow-mode-report/ Η τέσλα με μόλις 300.000 αυτοκίνητα (μέσα σε 3,5 χρόνια) εξοπλισμένα με autopilot hardware έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα τουλάχιστον 1,2 δις μίλια με ενεργό autopilot και 1,6 δις μίλια με το autopilot σε shadow mode. Της πήρε περίπου 2 χρόνια να φτάσει τα 0,6 δις μίλια και λιγότερο από ένα χρόνο να τα διπλασιάσει, και αυτό χωρίς το άλμα στις πωλήσεις που θα σημειωθεί με το model 3. Φαντάσου πόσα δις μίλια θα έχει φτάσει στα επόμενα 3,5 χρόνια, όταν θα έχει στο δρόμο τουλάχιστον 6 φορές περισσότερα αυτοκίνητα στους δρόμους. Συνδύασε αυτά τα μίλια, με πολύ δυνατότερο hardware και με την εξέλιξη της AI. Τα άλματα χρόνο με τον χρόνο θα είναι χαοτικά. Από ένα σημείο και μετά θα βλέπουμε κάθε χρόνο μεγαλύτερη εξέλιξη από όση βλέπαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια μαζί.
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 35 λεπτά πριν, mechpanos είπε Μην συγκρίνετε τις τελικές που επιτυχγάνουν με την μέγιστη ιπποδύναμη, διότι αυτές περιορίζονται ηλεκτρονικά για να μην καεί το σύμπαν. Τελική 200 έχει και το Golf μου με 122ps κινητήρα (δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά βλέπετε!). Αλλά το point στην ηλεκτροκίνηση, δεν είναι η μέγιστη τελική, ούτε θα έπρεπε να είναι! Αν περιορίζονται ηλεκτρονικά για να μην καεί το σύμπαν, σημαίνει ότι δεν είναι σε θέση να πάνε με ασφάλεια και αξιοπιστία από κει και πάνω. Το Golf δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά επειδή δεν χρειάζεται. Αλλά anw. Η τελική παίζει ρόλο σε μερικές χώρες πχ Γερμανία, σε άλλες το όριο είναι 140 οπότε bolt, leaf θα είναι οριακά χρήσιμα. Άλλα πιο μικρά ηλεκτρικά θα είναι άχρηστα. Εάν τα ηλεκτρικά θέλουν να αντικαταστήσουν πλήρως τα ICE, τότε πρέπει να είναι σε θέση να καλύπτουν και όλες τις ανάγκες. Επίσης μην ξεχνάς ότι αν και η τελική είναι απλά ένα νούμερο, γενικά άχρηστο για τον μέσο οδηγό, από πίσω κρύβει άλλα πράγμα, όπως πχ την ευελιξία - επιτάχυνση του αυτοκινήτου στις "ψηλές" ταχύτητες. Το leaf θέλει 9 ολόκληρα δευτερόλεπτα να επιταχύνει από τα 100 στα 140! 80-120 θέλει 5.6s. Νούμερα οκ για ένα αυτοκίνητο πόλης όπως το Yaris 3 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Σίγουρα δεν είναι 2-3 χρόνια κοντά, αλλά για 10-20 χρόνια δεν θα έβαζα στοίχημα. https://electrek.co/2018/07/17/tesla-autopilot-miles-shadow-mode-report/ Η τέσλα με μόλις 300.000 αυτοκίνητα (μέσα σε 3,5 χρόνια) εξοπλισμένα με autopilot hardware έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα τουλάχιστον 1,2 δις μίλια με ενεργό autopilot και 1,6 δις μίλια με το autopilot σε shadow mode. Της πήρε περίπου 2 χρόνια να φτάσει τα 0,6 δις μίλια και λιγότερο από ένα χρόνο να τα διπλασιάσει, και αυτό χωρίς το άλμα στις πωλήσεις που θα σημειωθεί με το model 3. Φαντάσου πόσα δις μίλια θα έχει φτάσει στα επόμενα 3,5 χρόνια, όταν θα έχει στο δρόμο τουλάχιστον 6 φορές περισσότερα αυτοκίνητα στους δρόμους. Συνδύασε αυτά τα μίλια, με πολύ δυνατότερο hardware και με την εξέλιξη της AI. Τα άλματα χρόνο με τον χρόνο θα είναι χαοτικά. Από ένα σημείο και μετά θα βλέπουμε κάθε χρόνο μεγαλύτερη εξέλιξη από όση βλέπαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια μαζί. Πόσα από αυτά είναι σε πόλη και πόσες φορές χρειάστηκε να επέμβει ο οδηγός για να μαζέψει αυτά τα μίλια. Και σε ποιες συνθήκες. Αυτό είναι η ουσία. Εαν τα μάζεψε σε αυτοκινητόδρομο, με καλή ορατότητα, χωρίς βροχή κλπ χαίρω πολύ. Δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Δυσκολία επιπέδου 1 στην κλίμακα της αυτόνομης οδήγησης. 1
Droulas13 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 23 λεπτά πριν, Whargoul είπε Πόσα από αυτά είναι σε πόλη και πόσες φορές χρειάστηκε να επέμβει ο οδηγός για να μαζέψει αυτά τα μίλια. Και σε ποιες συνθήκες. Αυτό είναι η ουσία. Εαν τα μάζεψε σε αυτοκινητόδρομο, με καλή ορατότητα, χωρίς βροχή κλπ χαίρω πολύ. Δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Δυσκολία επιπέδου 1 στην κλίμακα της αυτόνομης οδήγησης. Το autopilot από ότι καταλαβαίνω θέλει κάποια ταχύτητα και επάνω για να ενεργοποιηθεί, οπότε σίγουρα τα περισσότερα μίλια θα είναι σε αυτοκινητόδρομο. Αλλά και εκεί ακόμα δεν είναι όλα υπό τέλειες συνθήκες όπως λες, "με καλή ορατότητα, χωρίς βροχή κλπ". Δεν έχω διαβάσει, ότι το autopilot δεν δουλεύει όταν βρέχει. Συνεπώς θα έχει αντιμετωπίσει όλες τις συνθήκες. Στο shadow mode δεν είμαι σίγουρος. Ξέρω, ότι μαζεύει δεδομένα και όταν το autopitot δεν είναι ενεργό, αλλά δεν ξέρω αν αυτά τα δεδομένα αφορούν και σε μίλια μέσα στην πόλη. Σε κάθε περίπτωση όμως μαζεύει ήδη περισσότερα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτόνομα μίλια από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Είναι κατανοητό, ότι εσύ αυτό το βρίσκεις ανούσιο, λόγω της όλης εμπάθειάς σου προς την εταιρεία και τον CEO της.
ntinos19 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Στις 9/2/2018 στις 11:18 ΠΜ, Fubar.gr είπε Ανοίγω αυτό το θεμα ωστε να συζητούμε διάφορα θέματα της επικαιρότητας και όχι μόνο, που έχουν να κάνουν με την Tesla του Elon Musk. Αν παρακολουθείτε τα post μου θα έχετε διαπιστώσει οτι έχω έντονα κριτική και αρνητική στάση απέναντι στην Tesla. Ο λόγος περιληπτικά είναι οτι κατα τη γνώμη μου η Tesla πουλάει προιόντα (ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες) τα οποία δέν είναι πραγματικά βιώσιμα. Για να τα κάνει ελκυστικά στο κοινό, υπερβάλλει για τις δυνατότητες τους (στα όρια της νομιμότητας) ενώ κρύβει επιμελώς τα "κουσούρια" τους. Ταυτόχρονα, τα πουλάει σε τιμές κάτω του πραγματικού τους κόστους για να φαίνονται πιό προσιτά απ ότι είναι στην πραγματικότητα. Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα να προσελκύει κεφάλαια απο νέους επενδυτές και χρήματα απο προπαραγγελίες μελλοντικών προιόντων. Επειδή όμως αυτά τα προιόντα δέν είναι πραγματικά βιώσιμα, τα χρέη της εταιρίας αυξάνονται συνεχώς, χωρίς καμια προοπτική για κερδοφορία. Όλο αυτό δέν έχει διαφορά απο τα λεγόμενα ponzi schemes, οπου οι παλιοί επενδυτές πληρώνονται με τα χρήματα των νέων. Το συστημα αυτό απαιτεί συνεχές εισροές κεφαλαίων. Μόλις στερεψουν τα κεφάλαια, καταρρέει το σύστημα. Αυτό ίσως έρθει σαν έκπληξη στους πιό πολλούς, γιατι τα media λιβανίζουν συνεχώς την Tesla και τον Musk σε σημείο αγιοποίησης. Μόλις όμως ξύσουμε λίγο τη γυαλιστερή επιφάνεια, αρχίζει και φαίνεται όλη η βρωμιά και το ψέμα αυτής της εταιρίας. --------------------------------- Θα κάνω σεφτέ στο θέμα με μία πρόσφατη είδηση: Tesla President of sales and service leaves, Elon Musk takes over his responsibilities Ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρίας έφυγε για να πάει στη Lyft. Αυτό δέν είναι μεμονωμένο γεγονός, καθώς μέσα στους προηγούμενους μήνες έχουν φύγει πολλά άλλα μεγάλα στελέχη, όπως ο υπεύθυνος για την κατασκευή μπαταριών και δύο στελέχη που σχετίζονται με τη βιομηχανική παραγωγή και τον αυτοματισμό του εργοστασίου. Αλλά το χειρότερο είναι οτι όπως όλα δείχνουν, δέν αντικαθιστούν τα στελέχη που φεύγουν. Τα καθήκοντα του Jon McNeill θα τα αναλάβει προσωρινά ο Musk, χωρίς να υπάρχουν σχέδια να μπεί κάποιος άλλος στη θέση αυτή. Όταν φεύγουν τόσα μεγαλοστελέχη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, και μάλιστα για να πάνε σε χειρότερες εταιρίες, σημαίνει οτι υπάρχουν σημαντικότατα προβλήματα. Αυτό που εμείς βλέπουμε είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Ο Musk, όπως πάντα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, μέχρι την τελευταία στιγμη του σκασίματος θα δηλώνει οτι ειναι αισιόδοξος για το μέλλον της εταιρίας και θα ανακοινώνει νέα μελλοντικά προιόντα. Μια ερώτηση θέλω να κάνω. Είσαι μέτοχος στην εταιρία?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα