Fubar.gr Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Ένα ενδιαφέρον thread απο το Twitter σχετικά με την πρόσφατη φωτιά, γενικότερα την αντίληψη που έχει η Tesla ώς προς την ασφάλεια, αλλά και όλο το cult που έχει δημιουργηθεί γύρω απο την εταιρία και τον Musk. https://threadreaderapp.com/thread/1033366531873366017.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Μάλλον εσείς το παίρνετε ανάποδα. Όταν λέμε ότι ένα οποιοδήποτε προϊόν έχει 25% περιθώριο κέρδους σε μια συγκεκριμένη τιμή τότε ο υπολογισμός για να βρούμε το κόστος κατασκευής είναι X 0.75 γιατί αυτό ακριβώς υποδυκνύει η συγκεκριμένη ορολογία. Εδώ https://www.omnicalculator.com/business/margin συμπληρώστε τιμή πώλησης (revenue) 49000 και 25% gross margin και θα σας εμφανίσει τα υπόλοιπα Για τα άλλα αργότερα, προς το παρόν να σημειώσω ότι σύμφωνα με κάποιους σεβαστούς συνομιλητές, απλά δεν υπάρχει ποτέ τίποτα θετικό να λεχθεί για την Tesla. Η πραγματικότητα πάντα αποδεικνύει ότι οτιδήποτε κάνει και έχει να παρουσιάσει η εταιρία είναι αδιάφορο, αχρείαστο, αρνητικό, ξεπερασμένο. Οταν όμως διαβάζω π.χ. για 20% τεράστια διαφορά, αντί ξέρω γω για μισό δευτερόλεπτο ή όσο είναι τέλος πάντων ειναι η διαφορά αρχίζω να ξύνω το κεφάλι μου. Μιλάμε σοβαρά; Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2018 από Skylined 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Το παράδειγμα με το gross margin που τελικά ο fubar διόρθωσε τον εαυτό του και έγραψε, ότι εννοούσε 20% gross margin και όχι 25% που έγραψε, και την ίδια ώρα ο whargoul και ο freed0, προσπαθούσαν να με πείσουν ότι εγώ κάνω λάθος και ότι το βλέπω με λάθος τρόπο κλπ, αποδεικνύει τις παρωπίδες με τις οποίες βλέπετε κάποια πράγματα, ακόμα και τα πιο απλά. Fubar, όταν στο επόμενο τρίμηνο δεις τα 743 εκ ζημίες να έχουν περιορισθεί κάτω από τα 200 εκ θα πεισθείς ή θα συνεχίσεις να λες τα ίδια; Να σημειώσω, ότι από τα 743 εκ, συγκρίσιμα για τα επόμενα τρίμηνα είναι τα 640 εκ, καθώς 103 εκ αφορούσαν στις απολύσεις που έγιναν και στις αποζημιώσεις που δόθηκαν. Αν λάβεις δε υπόψη ότι η μισθοδοσία των 3.000+ που απολύθηκαν είναι περίπου 40 εκ το τρίμηνο, τότε το επόμενο τρίμηνο ξεκινάει με ταβάνι 600 εκ ζημίες. Με 55.000 πωλήσεις με μέση τιμή τις 60.000, έχουμε 3.3 δις πωλήσεις model 3. Με 15% gross margin τριμήνου στο model 3 (τόσο έχει υποσχεθεί ο Musk 1 Αυγούστου, όταν οι πωλήσεις διπλού κινητήρα ήταν 50%, στη συνέχεια αυξήθηκαν πολύ) , έχουμε 500 εκ gross. Πέφτουμε στα 100 εκ ζημίες. Μένει να δούμε αν θα περιοριστούν οι ζημίες των 110 εκ των services (έχει δηλώσει, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα κλείσει η ψαλίδα), αν θα βελτιωθούν τα κέρδη από την ενέργεια (40 εκ το προηγούμενο τρίμηνο) και πως θα διαμορφωθούν οι δαπάνες του RnD και των Selling, General & administrative. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 11 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Το παράδειγμα με το gross margin που τελικά ο fubar διόρθωσε τον εαυτό του και έγραψε, ότι εννοούσε 20% gross margin και όχι 25% που έγραψε, και την ίδια ώρα ο whargoul και ο freed0, προσπαθούσαν να με πείσουν ότι εγώ κάνω λάθος και ότι το βλέπω με λάθος τρόπο κλπ, αποδεικνύει τις παρωπίδες με τις οποίες βλέπετε κάποια πράγματα, ακόμα και τα πιο απλά. Δεν διόρθωσε τον εαυτό του. "Στον υπολογισμό μου ξεκινώ απο το κόστος στο εργοστάσιο και προσθέτω 25% κέρδος. Αν το υπολογίσεις σαν gross margin βγαίνει περίπου 20%". Απλός έκανε πιο ξεκάθαρο τι εννοούσε γιατί το έγραψε στα ελληνικά χωρίς κάποια ορολογία. Καταρχήν μίλησε για καθαρά κέρδη, και εσείς το μεταφράστε απευθείας σαν gross margin. Επίσης από το υποθετικό του σενάριο, με το τρόπο που το εξήγησε από το αρχικό του post είναι ξεκάθαρο ότι μιλά για Markup, όχι για Margin. 25% markup = 20% margin. Ούτε ο fredd0 ούτε εγώ ούτε και ο Fubar χρησιμοποιήσαμε την ορολογία gross margin, ή όποια άλλη ορολογία. Μεταφράσατε το σενάριο του λάθος σε σχέση με αυτό που έγραψε και εννοούσε. 16 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Fubar, όταν στο επόμενο τρίμηνο δεις τα 743 εκ ζημίες να έχουν περιορισθεί κάτω από τα 200 εκ θα πεισθείς ή θα συνεχίσεις να λες τα ίδια; Υποθέτω ότι ισχύει και το αντίθετο. Εάν δεν περιοριστούν οι ζημιές κάτω από 200εκ, θα πεισθείς εσύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν διόρθωσε τον εαυτό του. "Στον υπολογισμό μου ξεκινώ απο το κόστος στο εργοστάσιο και προσθέτω 25% κέρδος. !!!!!!!!!!------>Αν το υπολογίσεις σαν gross margin βγαίνει περίπου 20%".<----------!!!!!!!!!!!! Όταν έχεις γράψει για gross margin 25% και μετά το αλλάζεις σε 20%, αυτό εγώ το λέω διόρθωση. Στη δική σου μπορεί να λέγεται και τσάμικο. Αλλά δεν με απασχολεί. Παιδιά, δεν βγάζουμε μόνοι μας έννοιες γιατί αλλιώς μπερδευόμαστε. Gross margin λέγεται, ή αλλιώς μικτό κέρδος. Ακόμα και αυτό το markup που κατάλαβες εσύ είναι αλλεν ντελόν. https://www.investopedia.com/terms/m/markup.asp Markup είναι η διαφορά μεταξύ της τιμής λιανικής και της τιμής χονδρικής και αφορά στο κέρδος του λιανέμπορα. 35 λεπτά πριν, Whargoul είπε Υποθέτω ότι ισχύει και το αντίθετο. Εάν δεν περιοριστούν οι ζημιές κάτω από 200εκ, θα πεισθείς εσύ. Σωστά υπέθεσες, πάντα μέσα σε λογικά πλαίσια. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2018 από Droulas13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Όταν έχεις γράψει για gross margin 25% και μετά το αλλάζεις σε 20%, αυτό εγώ το λέω διόρθωση. Στη δική σου μπορεί να λέγεται και τσάμικο. Αλλά δεν με απασχολεί. ΔΕΝ ΕΙΠΕ πουθενά πριν ότι μιλά για GROSS MARGIN. Στο έγραψε και σαν gross margin, επειδή εσύ μετάφρασες λάθος τα λεγόμενά του με αυτή την ορολογία. Σου λέει ξεκάθαρα, "ξεκινώ απο το κόστος στο εργοστάσιο και προσθέτω 25% κέρδος" είπε.-----> Αυτό είναι Markup. 25% Markup = 20% Margin. Δεν έκανε κάποια διόρθωση. Τώρα εάν θέλεις να χωρέψεις τσάμικο με αυτά που νόμισες πως διάβασες, δικό σου πρόβλημα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 13 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το ζουμί είναι εδώ: Αν η βασική έκδοση του LR RWD των $49000 έχει το εξωφρενικά υψηλό ποσοστό καθαρού κέρδους 25%, τότε στο εργοστάσιο κοστίζει $39200 Αυτό είχε γράψει αρχικά. Τι σημαίνει "καθαρό κέρδος"; Δεν υπάρχει η έννοια "καθαρό κέρδος", όταν αναφέρεσαι σε ένα προϊόν. Αν αναφέρεσαι συνολικά στην εταιρεία είναι ότι σου μένει στο τέλος αφού αφαιρέσει αποσβέσεις, τόκους και φόρους. Συνεπώς, όταν αναφέρθηκε σε καθαρό κέρδος του LR RWD ήταν λογικό να το μεταφράσω σε μικτό κέρδος/gross margin. Μετά έκανε την διόρθωση και οκ. 7 λεπτά πριν, Whargoul είπε Αυτό είναι Markup. 25% Markup = 20% Margin. Δεν έκανε κάποια διόρθωση. Συνεχίζεις με την έννοια του markup! Δηλαδή το κέρδος του λιανέμπορα. Θα βγάλω και εγώ δικές μου έννοιες. Θα σας πετάξω στο άσχετο ένα μεσοσταθμικό κέρδος ή ένα gross markup net κερδος και άντε να βγάλουμε άκρη στο τέλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Αυτό είχε γράψει αρχικά. Τι σημαίνει "καθαρό κέρδος"; Δεν υπάρχει η έννοια "καθαρό κέρδος", όταν αναφέρεσαι σε ένα προϊόν. Αν αναφέρεσαι συνολικά στην εταιρεία είναι ότι σου μένει στο τέλος αφού αφαιρέσει αποσβέσεις, τόκους και φόρους. Συνεπώς, όταν αναφέρθηκε σε καθαρό κέρδος του LR RWD ήταν λογικό να το μεταφράσω σε μικτό κέρδος/gross margin. Μετά έκανε την διόρθωση και οκ. E αφού δεν υπάρχει έννοια, πως εσύ το μεταφράζεις έτσι αμέσως σε Gross Margin? Το είναι λογικό για σένα να μεταφράσεις είναι καθαρά δικό σου θέμα. Από το νόημα των λεγόμενων του είναι ξεκάθαρο ότι μιλούσε για Markup. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Οκ. Έχεις δίκιο! Πάμε παρακάτω. Το ipace της Jaguar καταναλώνει με 90 χλμ/ω στον αυτοκινητόδρομο 23,1 kwh ανά 100 χλμ, δηλαδή 20% περισσότερο από ένα model x P90D, το οποίο καταναλώνει στην ίδια ταχύτητα 19,3 kwh ανά 100χλμ. Να σημειωθεί, ότι το ipace καταναλώνει 20% ενώ το model x είναι 14% πιο βαρύ αυτοκίνητο! (2133 - 2440 κιλά αντίστοιχα) Πηγές: https://insideevs.com/bjorn-nyland-conducts-efficiency-test-on-ioniq-electric-tesla-model-s-x-video/ https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_X https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_I-Pace Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Skylined είπε . Οταν όμως διαβάζω π.χ. για 20% τεράστια διαφορά, αντί ξέρω γω για μισό δευτερόλεπτο ή όσο είναι τέλος πάντων ειναι η διαφορά αρχίζω να ξύνω το κεφάλι μου. Μιλάμε σοβαρά; Όταν το Tesla κάνει 0.5s λιγότερο 0-100 είναι κατόρθωμα, όταν τα άλλα κάνουν 3s λιγότερο 80-150 είναι για να ξύνουμε τα κεφάλια μας? Και φυσικά το 20% παίζει διάφορα. Σε αμάξια των 500-800 ίππων ένα προσπέρασμα είναι ασφαλές έτσι και αλλιώς. το 0.5s είναι ανούσιο. Σε τυπικά αμάξια, αυτό το 20% είναι διαφορά δευτερολέπτων και δεκάδων μέτρων. Ουσιαστικά είναι η διαφορά ενός ασφαλούς προσπεράσματος και του να στουκάρω στον απέναντι. Το Nissan leaf 2018 των 150 ίππων και τα 320Nm ροπής, με το πολύ καλό 0-100 των 8 δευτερολέπτων, θέλει 5.6s για το 80-120. link To VW Polo 1.2TSI του 2010, με 105 ολόκληρους ίππους και τη μισή ροπή (175Νm), με χάλια 0-100 9.7s, θέλει 5,5s. link Οπότε ουσιαστικά με το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Leaf, που διάλεξες επειδή με το super 0-100 8s πίστευες ότι θα πετάς στα ταξίδια, άνετες προσπεράσεις κλπ, είναι σαν να προσπαθείς να κάνεις προσπέραση με ένα polo των 105 ίππων, του 2010 κιόλας. Ενδεικτικά, για να καταλάβεις την διαφορά των δυο τεχνολογιών, και ότι το 0-100 δεν έχει νόημα, ένα ICE αμάξι για να καταφέρει 0-100 8s, θέλει περίπου 170 ίππους, και το αντίστοιχο 80-120, είναι της τάξης του 4.2s. 1.5s στα 100Km/h είναι 42μέτρα. Τεράστιος χώρος μόνο για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου σε μια τυπική προσπέραση. Ελπίζω τώρα να βλέπεις τη διαφορά του "20%" και πως το 0-100 πλέον δεν έχει ιδιαίτερο νόημα όταν συγκρίνεις διαφορετικού τύπου αμάξια. Είναι σαν να περιμένεις από ένα αμάξι των 100-110 ίππων να σου παρέχει την ίδια ποιότητα προσπέρασης με αυτό των 170. 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Να σημειωθεί, ότι το ipace καταναλώνει 20% ενώ το model x είναι 14% πιο βαρύ αυτοκίνητο! (2133 - 2440 κιλά αντίστοιχα) Κάλλιστα μπορεί να ισχύουν αυτά που λες, αλλά σε σταθερή ταχύτητα όπως του συγκεκριμένου τεστ, μια τέτοια διαφορά στο βάρος δεν παίζει σημαντικό ρόλο. Το Rolling resistance είναι πολύ μικρό σε σχέση με άλλες παραμέτρους όπως την αεροδυναμική αντίσταση, ειδικά σε τέτοια μεγάλα αμάξια. Αντιθέτως το βάρος παίζει σημαντικό ρόλο στις επιταχύνσεις πχ στην πόλη όπου αλλάζεις σημαντικά την ορμή του συστήματος και οι απώλειες από τις άλλες παραμέτρους είναι χαμηλές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Απο εδώ: https://electrek.co/2018/06/14/jaguar-i-pace-review-the-240-mile-luxury-sport-utility-is-everything/ 4. Jaguar’s designer Wayne Burgess talked about the I-PACE’s .29 drag coefficient and without prompting compared it to Tesla’s Model X at .24. He noted that the Model X doesn’t have proper cooling which affects its ability to do sustained track time. He also noted that the Model X creates lift which is something you don’t want at high speeds. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Ο Bjørn πάντως δεν συνάντησε ιδιαίτερο πρόβλημα στα 200 χλμ/ω. Αναφέρομαι στο "He also noted that the Model X creates lift which is something you don’t want at high speeds " Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Σε αλλα νεα παραιτηθηκε (και) η Chief/Head of communications μετα απο 2 χρονια στην Tesla: https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-08-26/tesla-communications-chief-sarah-o-brien-to-depart-next-month?utm_source=yahoo&utm_medium=bd&utm_campaign=headline&cmpId=yhoo.headline&yptr=yahoo Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2018 από YourTrueLegend Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 15 ώρες πριν, Droulas13 είπε Ο Bjørn πάντως δεν συνάντησε ιδιαίτερο πρόβλημα στα 200 χλμ/ω. Αναφέρομαι στο "He also noted that the Model X creates lift which is something you don’t want at high speeds " Κάποια πράγματα δέν φαίνονται στην casual* οδήγηση, παρα μόνο με όργανα μέτρησης και επαγγελματίες οδηγούς. Όπως και το πρόβλημα με τα φρένα του Model 3 που διαπίστωσε το Consumer Reports, κανένας απο τους χιλιάδες κατόχους δέν το είχε καταλάβει τόσους μήνες πρίν. *Tο να πάς με 200 σε μία ευθεία δέν είναι κάτι φοβερό, τόσο πηγαίνανε τα σαξόραλα και Honda 20-30 χρόνια πρίν. Ειδικά στην Autobahn, αν πας με 200 θα σου παίζουν φώτα τα Mercedes, BMW και Audi για να κάνεις στην άκρη 😄 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 5 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε ... Ειδικά στην Autobahn, αν πας με 200 θα σου παίζουν φώτα τα Mercedes, BMW και Audi για να κάνεις στην άκρη Λίγο offtopic αλλά θυμήθηκα το καρακλασσικό ανεκδοτο με το autobianchi https://www.diaforetiko.gr/anekdoto-me-to-autobianchi-stin-ethniki-odo/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα