isay Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Εγώ πιστευω οτι θα κάνουν κάτι μικρό, ετσι για να φανει οτι εκαναν κάτι, πχ ενα προστιμο μερικών χιλιάδων δολλαρίων και μια επισημη επιπληξη.
Whargoul Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Μα δλδ τώρα θέλετε να πείτε όλοι αυτοί οι haters και οι shorts, που διέδιδαν ψέματα με τις αναλύσεις τους ότι η τέσλα δεν θα γίνει private για τους X Y Z λόγους βγήκαν και επισήμως από την Tesla σωστοί? Μα πως είναι δυνατόν? Aφού είναι άχρηστες εταιρείες που τις αναλύσεις τους δεν τις κάνουν ούτε και οι κλητήρες! Αφού ήταν ψευτιές πληρωμένες από τα λόμπι. Τόσα πόστ με 10δες λινκ το καθένα έβαλαν κάποιοι εδώ μέσα που έδειχναν ξεκάθαρα πόσο προπαγάνδα κάνουν με τις ψευτιές τους. Πέφτω από τα σύννεφα, κάποιος να βάλει ένα δίχτυ να με πιάσει Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από Whargoul
Fubar.gr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Το SEC έχει τουλάχιστον 2 ανοιχτές έρευνες πρίν ακόμα απο το 420, και τουλάχιστον 3 whistleblowers με πολύ σοβαρές κατηγορίες. Θα είναι τεράστιο σκάνδαλο αν απλά δώσει μια ποινή χάδι, και ανοίγει το δρόμο σε κάθε απατεώνα να κάνει το ίδιο πράγμα στο μέλλον. Απο την άλλη όμως δέν μπορεί ούτε να δώσει κάποια βαρβάτη ποινή, γιατι αυτο θα είναι και το τελειωτικό χτύπημα, και την επόμενη μέρα θα αρχίσουν όσοι περίμεναν τη μετοχη να ξεπεράσει τα $1000 να κλαίνε νυχθημερόν για το πώς το SEC σκότωσε μία εταιρία πάνω που ήταν έτοιμη να γίνει κερδοφόρα. Προσωπικά πιστεύω οτι το SEC θα τους ταράξει στα πρόστιμα και ποινές φυλάκισης, αλλά αυτό θα γίνει αφού πρώτα η Tesla καταθέσει απο μόνη της αίτηση χρεοκωπίας.
YourTrueLegend Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Στην παρουσα φαση ειναι αρκετο να πεσουν καποιες παραδειγματικες ποινες , για να φανει δια της επισημης πλεον οδου η αναξιοπιστια της συγκεκριμενης εταιρειας, αποθαρρυνοντας φυσικα μετοχους/επενδυτες και φυσικα πελατες. Οχι ποινες εξοντωτικες, αλλα ακριβοδικαιες ποινες που θα χτυπησουν τον Elon εκει που ποναει: Στο image που ειναι και το τελευταιο χαρτι που του εχει απομεινει για να πειθει μετοχους, επενδυτες και πελατες. Αυτους που καταφερνει και πειθει ακομα δηλαδη, γιατι οσο περναν οι μηνες λιγοστευουν κι αυτοι. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από YourTrueLegend
Droulas13 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Μα δλδ τώρα θέλετε να πείτε όλοι αυτοί οι haters και οι shorts, που διέδιδαν ψέματα με τις αναλύσεις τους ότι η τέσλα δεν θα γίνει private για τους X Y Z λόγους βγήκαν και επισήμως από την Tesla σωστοί? Μα πως είναι δυνατόν? Aφού είναι άχρηστες εταιρείες που τις αναλύσεις τους δεν τις κάνουν ούτε και οι κλητήρες! Αφού ήταν ψευτιές πληρωμένες από τα λόμπι. Τόσα πόστ με 10δες λινκ το καθένα έβαλαν κάποιοι εδώ μέσα που έδειχναν ξεκάθαρα πόσο προπαγάνδα κάνουν με τις ψευτιές τους. Πέφτω από τα σύννεφα, κάποιος να βάλει ένα δίχτυ να με πιάσει Αν θυμάμαι καλά, όλη η κουβέντα γινόταν γύρω από το αν ήταν ή δεν ήταν secured το funding. Στο περιβόητο τουίτ ο Μασκ δήλωσε, ότι σκέφτεται να κάνει την τέσλα ιδιωτική. Ούτε ότι έχει συμφωνηθεί να γίνει ιδιωτική, ούτε ότι οι λοιποί μέτοχοι θέλουν να την κάνουν ιδιωτική ούτε τίποτα τέτοιο. Ο ίδιος, που έχει το 20%, είχε την πρόθεση να κάνει την τέσλα ιδιωτική και πίστευε, ότι μπορούσε να εξασφαλίσει το funding στην περίπτωση που συμφωνούσαν σε αυτό τουλάχιστον ακόμα 30% + 1 μέτοχοι. Τελικώς η πλειοψηφία των μετόχων δεν συμφώνησε με την ιδέα και η ιδέα δεν προχώρησε. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από Droulas13 1
Whargoul Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Αν θυμάσαι καλά όμως, λέγαν ότι δεν θα χρειαστεί 80 δις, αλλά μόνο καμιά 15ρια, γιατί "σίγουρα" οι υπόλοιποι θα τον ακολουθούσαν, και θεωρούσαν (εν μέσος πλην σαφώς) και σίγουρο ότι οι μέτοχοι και το συμβούλιο θα τον στηρίξουν στο private! Κάποιοι είπαν Αναφορά σε κείμενο Την Tesla δεν την αγοράζει κάποιος εξωτερικός επενδυτής για 80 δις όπως ψευδώς αναφέρεται. Η συντριπτική πλειοψηφία των μετοχών απλά θα μετατραπούν σε ιδιωτικές. Ο Musk μόνο έχει το 20% και φυσικά δεν πρόκειται να αγοράσει τις μετοχές από τον εαυτό του LOL. Άλλο 40% έχουν οι πολύ κοντινοί εσωτερικοί επενδυτές (Jurvetson, Musk, όλοι αυτοί που χτίσανε μαζί την εταιρία και τον υποστηρίζουν από την αρχή + άλλοι μακροπρόθεσμοι επενδυτές όπως η softnbank που εμπλέκονται με μελλοντικά project), = 50%. Άλλο 15-20% έχουν μακροπρόθεσμοι εξωτερικοί που στηρίζουν την Tesla από την αρχή σχεδόν και είναι απίθανο να πουλήσουν (ιδίως εφόσον τους δύνεται η μοναδική ευκαιρία να παραμείνουν επενδυτές στην private εταιρία που μετά θα δέχεται μόνο συστημικούς). Αυτοί είναι μπετόν αρμέ, είναι οι ίδιοι που ψήφισαν και έδωσαν το τρελό πακέτο στον Musk για να παραμείνει μέχρι να φτάσει η εταιρία τα 650 δις και παραπάνω! Από τους υπόλοιπους μένουν κάποια επενδυτικά funds που παίζονται, Αναφορά σε κείμενο Αυτό που δείχνουν link που έβαλα είναι εκτιμήσεις αναλυτών που κρίνουν βάση των δεδομένων που κυκλοφορούν ότι η συμφωνία έχει πολλές πιθανότητες να συμβεί και μάλιστα χωρίς να υπάρξει κάποιος σημαντικός επενδυτής Αναφορά σε κείμενο Αυτό που νομίζω όμως είναι ότι αντίθετα με τα ψέμματα που κραυγάζουν οι περισσότεροι "αναλυτές" στα mainstream media, η συμφωνία είναι εφικτή χωρίς να απαιτούνται όλα αυτά τα λεφτά που επιμένουν να λένε. ..... Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από Whargoul
YourTrueLegend Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 25 minutes ago, Droulas13 said: Αν θυμάμαι καλά, όλη η κουβέντα γινόταν γύρω από το αν ήταν ή δεν ήταν secured το funding. Στο περιβόητο τουίτ ο Μασκ δήλωσε, ότι σκέφτεται να κάνει την τέσλα ιδιωτική. Ούτε ότι έχει συμφωνηθεί να γίνει ιδιωτική, ούτε ότι οι λοιποί μέτοχοι θέλουν να την κάνουν ιδιωτική ούτε τίποτα τέτοιο. Ο ίδιος, που έχει το 20%, είχε την πρόθεση να κάνει την τέσλα ιδιωτική και πίστευε, ότι μπορούσε να εξασφαλίσει το funding στην περίπτωση που συμφωνούσαν σε αυτό τουλάχιστον ακόμα 30% + 1 μέτοχοι. Τελικώς η πλειοψηφία των μετόχων δεν συμφώνησε με την ιδέα και η ιδέα δεν προχώρησε. Δεν ειναι ακριβως ετσι. Στο tweet του ειπε οτι "σκεφτεται να την κανει private με share price $420 και εξασφαλισμενη χρηματοδοτηση". Ηταν αρκετα λεπτομερης, τοσο ωστε καποιος να σκεφτει οτι κατι παιζεται εδω, σαν χειραγωγηση ας πουμε. Στο χωριο μου το λενε απατη. Αν εμενε μονο στο "σκεφτομαι" χωρις να αναφερει $420 και funding secured, ισως να δεχομουν (εγω και οχι η SEC) τον ισχυρισμο σου περι μιας απλης σκεψης. Αλλα αναφεροντας τιμη μετοχης και εξασφαλισμενα κεφαλαια, δινει καταφανως την εντυπωση οτι μιλαμε για τετελεσμενο γεγονος, κι ας ξεκινησε το tweet χρησιμοποιωντας την λεξη "σκεφτομαι". Κι επισης, το οτι (δηθεν, λες και δε το ξεραμε απο τη πρωτη στιγμη) οι μετοχοι "αποφασισαν η εταιρεια να μεινει public", δεν αναιρει τις ευθυνες που απορεουν απο το tweet, ισα-ισα που τις κανει ακομα μεγαλυτερες διοτι δειχνουν ποσο ανευθυνοι χειρισμοι γινονται στο ανωτατο επιπεδο της εταιρειας, καθιστωντας τον CEO επιεικως αναξιοπιστο και αν θελουμε να το δουμε πιο ακριβοδικαια...επικινδυνο οχι μονο για την εταιρεια του αλλα και για τους μετοχους/επενδυτες/πελατες. Στους οποιους κατ'εμε ειναι πλεον υπολογος (περα απο την SEC). Σε καθε περιπτωση, υπαρχει νομοθεσια για τις συγκεκριμενες πραξεις, μενει να δουμε τις αποφασεις των οργανων που την εφαρμοζουν. Στο μεταξυ θα δουμε φυσικα και την αντιδραση των μετόχων και των επενδυτων. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από YourTrueLegend
Droulas13 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Ο μόνος τρόπος για να κάνεις ιδιωτική μια εταιρεία που είναι στο χρηματιστήριο είναι να προτείνεις μια τιμή στην οποία θα αγοράσεις τις μετοχές αυτών που δεν θέλουν να σε ακολουθήσουν. Έτσι γίνεται πάντα. Δες το και στο ελληνικό χρηματιστήριο. Ψάξε για τις εταιρείες που βγήκαν τα τελευταία χρόνια και θα δεις ότι αγόρασαν σε τιμή premium τις μετοχές των μικρομετόχων. Ο Μασκ έβαλε premium 20% στη πρότασή του και υπολόγισε την τιμή εξαγοράς στα 420 δολάρια. Τι αλλάζει με αυτό; 14 λεπτά πριν, Whargoul είπε Αν θυμάσαι καλά όμως, λέγαν ότι δεν θα χρειαστεί 80 δις, αλλά μόνο καμιά 15ρια, γιατί "σίγουρα" οι υπόλοιποι θα τον ακολουθούσαν, και θεωρούσαν (εν μέσος πλην σαφώς) και σίγουρο ότι οι μέτοχοι και το συμβούλιο θα τον στηρίξουν στο private! Εγώ είχα πει, ότι δεν θα χρειαστούν 80 δις αλλά πιθανόν πολύ λιγότερα κοντά στα 20. Αλλά δεν θυμάμαι να έγραψα, ότι "γιατί "σίγουρα" οι υπόλοιποι θα τον ακολουθούσαν, και θεωρούσαν (εν μέσος πλην σαφώς) και σίγουρο ότι οι μέτοχοι και το συμβούλιο θα τον στηρίξουν στο private! ". Ούτε καν είμαι σίγουρος, αν έχω διαβάσει αυτά τα λόγια και από τους υπόλοιπους. Αν δεν βαριέσαι, ανέτρεξε να δεις αν ισχυρίζεσαι πράγματα που ισχύουν ή όχι. 1
Whargoul Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Εγώ είχα πει, ότι δεν θα χρειαστούν 80 δις αλλά πιθανόν πολύ λιγότερα κοντά στα 20. Αλλά δεν θυμάμαι να έγραψα, ότι "γιατί "σίγουρα" οι υπόλοιποι θα τον ακολουθούσαν, και θεωρούσαν (εν μέσος πλην σαφώς) και σίγουρο ότι οι μέτοχοι και το συμβούλιο θα τον στηρίξουν στο private! ". Ούτε καν είμαι σίγουρος, αν έχω διαβάσει αυτά τα λόγια και από τους υπόλοιπους. Αν δεν βαριέσαι, ανέτρεξε να δεις αν ισχυρίζεσαι πράγματα που ισχύουν ή όχι. Δεν είπα ότι το είπες εσύ. Είπα λέγαν.... + ξανακοίταξε το post, προσπαθούσα να βρω μερικά μέσα στις 20+ σελίδες περί Private, μπορεί να υπάρχουν και άλλα, ή και στα άλλα threads περι Private, Σαουδάραβων κλπ κλπ. Δεν τα ψάχνω όλα Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από Whargoul
Omnigeek Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 23 ώρες πριν, fredd0 είπε αφου δε τα καταλαβαινεις, γιατι παλευεις? break even του model 3 $41000 το model 3 των $49000 με τα 2 option ( μπαταρια και navi) εχει profit margin 7% αρα κοστος για την τεσλα οταν το πουλαει $45794.39 θυμασαι αυτο που σου προσπαθουσα να σου εξηγησω εχθες οτι τα options στο αυτοκινητο δεν ειναι αυτουσιο κερδος? 24 ωρες αργοτερα ακομα να το καταλαβεις. Και που το ξέρει η UBS πόσο κοστίζει συνολικά σε operating margin (που επιμένω στην συνέντευξή του μίλαγε για gross margin βάση του teardown του 49Κ "This car needs to sell in the low $40,000's to break even, and I think they're a long way from the 25 percent growth margin target, unless they can sell it well over $50,000," Langan said Tuesday on CNBC's "Power Lunch."): δηλαδή όλα τα έξοδα συνολικά από το R&D και την ανάπτυξη του ίδιου του αυτοκινήτου και της της γραμμής παραγωγής που δεν επαναλαμβάνονται, στους μισθούς μετά από τις χιλιάδες απολύσεις ακριβού διοικητικού προσωπικού και τις αποζημιώσεις που δεν επαναλαμβάνονται, έως το κόστος των εξαρτημάτων που ακόμα είναι υπό διαπραγμάτευση με τους προμηθευτές, για το 3 των 35Κ όταν η ίδια η Tesla δεν το ξέρει καλά καλά ακόμα; Μπορεί να τα μάθει όλα αυτά από ένα teardown ενός διαφορετικού αυτοκινήτου; Είτε έχει την μαγική σφαίρα που βλέπει το μέλλον ή λέει αστήριχτες σαχλαμάρες για χαζούς. Το να λες ότι το μόνο που διαφέρει ανάμεσα στα 2 είναι η μπαταρία (ψιλοπράγματα δηλαδή) και το navi είναι ασυνάρτητες ανοησίες από την UBS. Το 35Κ θα είναι το γυμνό βασικό μοντέλο χωρίς τίποτα από τα πανάκριβα options (π.χ. η πανάκριβη πανοραμική ηλιοροφή σε όλον τον ουρανό) και με 30 Kwh μικρότερη μπαταρία. Η ίδια η UBS υπολόγιζε το κόστος της kwh του pack για την tesla στα 260$ δηλαδή 7800$, αν βάλουμε και ένα κόστος του trim 3000$ (το οποίο πουλάει 5) μας κάνει 10800$ μικρότερο κόστος παραγωγής για το 35Κ. 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το SEC έχει τουλάχιστον 2 ανοιχτές έρευνες πρίν ακόμα απο το 420, και τουλάχιστον 3 whistleblowers με πολύ σοβαρές κατηγορίες. Θα είναι τεράστιο σκάνδαλο αν απλά δώσει μια ποινή χάδι, και ανοίγει το δρόμο σε κάθε απατεώνα να κάνει το ίδιο πράγμα στο μέλλον. Απο την άλλη όμως δέν μπορεί ούτε να δώσει κάποια βαρβάτη ποινή, γιατι αυτο θα είναι και το τελειωτικό χτύπημα, και την επόμενη μέρα θα αρχίσουν όσοι περίμεναν τη μετοχη να ξεπεράσει τα $1000 να κλαίνε νυχθημερόν για το πώς το SEC σκότωσε μία εταιρία πάνω που ήταν έτοιμη να γίνει κερδοφόρα. Προσωπικά πιστεύω οτι το SEC θα τους ταράξει στα πρόστιμα και ποινές φυλάκισης, αλλά αυτό θα γίνει αφού πρώτα η Tesla καταθέσει απο μόνη της αίτηση χρεοκωπίας. Το σκάνδαλο είναι που αφήνει τα σιχαμένα παράσιτα τους σορτάκηδες να καταστρέφουν εταιρίες. Οι βαρβάτες ποινές και οι σοβαρές κατηγορίες είναι μόνο στις ονειρώξεις τους. 9 ώρες πριν, Droulas13 είπε Εγώ είχα πει, ότι δεν θα χρειαστούν 80 δις αλλά πιθανόν πολύ λιγότερα κοντά στα 20. Αλλά δεν θυμάμαι να έγραψα, ότι "γιατί "σίγουρα" οι υπόλοιποι θα τον ακολουθούσαν, και θεωρούσαν (εν μέσος πλην σαφώς) και σίγουρο ότι οι μέτοχοι και το συμβούλιο θα τον στηρίξουν στο private! ". Ούτε καν είμαι σίγουρος, αν έχω διαβάσει αυτά τα λόγια και από τους υπόλοιπους. Αν δεν βαριέσαι, ανέτρεξε να δεις αν ισχυρίζεσαι πράγματα που ισχύουν ή όχι. Κάθεσαι και εσύ και απαντάς στο κάθε αστείο τρολάκι.
fredd0 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Omnigeek είπε Και που το ξέρει η UBS πόσο κοστίζει συνολικά σε operating margin (που επιμένω στην συνέντευξή του μίλαγε για gross margin βάση του teardown του 49Κ "This car needs to sell in the low $40,000's to break even, and I think they're a long way from the 25 percent growth margin target, unless they can sell it well over $50,000," Langan said Tuesday on CNBC's "Power Lunch."): δηλαδή όλα τα έξοδα συνολικά από το R&D και την ανάπτυξη του ίδιου του αυτοκινήτου και της της γραμμής παραγωγής που δεν επαναλαμβάνονται, στους μισθούς μετά από τις χιλιάδες απολύσεις ακριβού διοικητικού προσωπικού και τις αποζημιώσεις που δεν επαναλαμβάνονται, έως το κόστος των εξαρτημάτων που ακόμα είναι υπό διαπραγμάτευση με τους προμηθευτές, για το 3 των 35Κ όταν η ίδια η Tesla δεν το ξέρει καλά καλά ακόμα; Μπορεί να τα μάθει όλα αυτά από ένα teardown ενός διαφορετικού αυτοκινήτου; Είτε έχει την μαγική σφαίρα που βλέπει το μέλλον ή λέει αστήριχτες σαχλαμάρες για χαζούς. Το να λες ότι το μόνο που διαφέρει ανάμεσα στα 2 είναι η μπαταρία (ψιλοπράγματα δηλαδή) και το navi είναι ασυνάρτητες ανοησίες από την UBS. Το 35Κ θα είναι το γυμνό βασικό μοντέλο χωρίς τίποτα από τα πανάκριβα options (π.χ. η πανάκριβη πανοραμική ηλιοροφή σε όλον τον ουρανό) και με 30 Kwh μικρότερη μπαταρία. Η ίδια η UBS υπολόγιζε το κόστος της kwh του pack για την tesla στα 260$ δηλαδή 7800$, αν βάλουμε και ένα κόστος του trim 3000$ (το οποίο πουλάει 5) μας κάνει 10800$ μικρότερο κόστος παραγωγής για το 35Κ. οτι ναναι μερος #3904802348 μεγαλη μπαταρια 75kwh, μικρη μπαταρια 50kwh, διαφορα των 2 ... 25kwh. Απο που σου κολλησε το 30? με τα μαθηματικα σου, η τεσλα στο model 3 των $49000 εχει option που κοστιζουν στην Τεσλα $6500(25kwh*260)+$3000(το δικο σου αυθαιρετο κοστολογιο για το εσωτερικο)=$9500 απο τα οποια η τεσλα βγαζει κερδος $4500 αφου τα πουλαει στον πελατη $14000. Απο εδω πως πηδας στο συμπερασμα οτι βγαζει κερδος στις $35000? Ασε δε χρειαζεται, ετσι σου ρθε. Καταλαβαινεις οτι η UBS λεει οτι καθαρα στην τσεπη της Τεσλα απο τις $49000 μπαινουν μονο τα $3430 ως κερδος. Με το να λες τοσο κοστιζουν τα option δεν αποδικνυεις οτι το αυτοκινητο των $35000 μπορει να κατασκευαστει με κερδοφορια. Το καταλαβαινεις αυτο, ετσι? υγ αν δε το καταλαβες ακομα, η διαφορα σου (ακολουθοντας τα bold) με τη UBS ειναι $1000 . $3500 Κερδος λενε αυτοι, $4500 λες εσυ. Θα τα βρειτε στη μεση, που θα παει. Αν ακομα δε καταλαβαινεις το νοημα του υγ, να στο ξαναπω. οτι νουμερα να βαλεις για κοστη στα option δεν αποδικνυεις το κοστολογιο του αυτοκινητου στις $35000 τιμη πωλησης. υγ 2 για να μην αρχισω για το ποσο αστειο ειναι καποιος που κατηγορει τη UBS, που πηρε τελος παντων ενα Model 3 Και το κανε βιδες για να βγαλει κοστη οτι ειναι αλμπανιδες κλητηρες, χωρις αυτος καν να εχει δει απο κοντα model 3, να αποφασισει απο τον καναπε του οτι το κοστος παραγωγης του deluxe εσωτερικου με την κατα τα λεγομενα του "πανακριβη" πανοραμικη οροφη ειναι ... $3000. Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2018 από fredd0 1
Skylined Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 6 ώρες πριν, Strategos είπε Άρρωστός...!!! Είδα όλο το review, το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο στην κατηγορία του λέει!!! Εδώ μέσα διαβάζω ότι ο Elon κοροϊδεύει τον κόσμο, ότι τα αμαξώματα τρίζουν, ότι αυτό, ότι εκείνο και ότι το άλλο. Όταν βρω χρόνο θα ασχοληθώ με το θέμα πιο σοβαρά, νομίζω ότι αξίζει
Whargoul Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 review? Ένας τύπος που όλο μιλάει είναι! Ισχυρίζεται στον τίτλο ότι είναι καλύτερο από την M3, και αυτήν ούτε καν την ξεκινάει. Εάν θέλεις να το ισχυριστείς αυτό, πιάστα, πήγαινέ τα σε μια πίστα, αφού και τα δυο είναι αυτοκίνητα πίστας, δώσε χρόνους και κάνε συγκρίσεις. Btw, o τύπος εκτός του ότι το Back-emf πρέπει να νομίζει ότι είναι καμιά ατάκα από το matrix, (για να ισχυρίζεται άπλετη ροπή από τους ηλεκτροκινητήρες, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες), λέει κιόλας μεταξύ άλλων, ότι η Koenigsegg, η εταιρεία που έχει σχεδόν όλα τα ρεκόρ στον κόσμο σε αυτοκίνητα υψηλών ταχυτήτων, 0-400 <20s, max speed, ~460km/h πρέπει να γίνει ηλεκτρική για να έχει chance να συναγωνιστεί τα Tesla. Ποιο ότι νάνε "review" δύσκολα θα βρεις.
YourTrueLegend Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Απορω ποση κριτικη ικανοτητα χρειαζεται για να καταλαβει κανεις οτι το review αυτο εχει βγει μεχρι την τελευταια τελεια απο το γραφειο δελτιων τυπου της Tesla...H δε επιλογη της M3 για συγκριση τελειως τυχαια! Εχει τοσα μοντελα στην κατηγορια, αλλα για ενα περιεργο λογο (ή μηπως οχι; ) επιλεχθηκε το M3 , το οποιο δεν παρουσιαζεται καν στο review ετσι για να κρατηθουν τα προσχηματα. Δηλαδη η φραση "το καλυτερο αμαξι στον κοσμο" απο εναν youtuber που εχει οδηγησει supercars τυπου Bugatti , lambo κλπ, δεν ειναι αρκετη για να το καταλαβετε; Επισης πώς βαφτιζουμε review ενα βιντεο που δεν δειχνει απολυτως τιποτα απο το αμαξι, απλα εχει εναν τυπο να το οδηγαει και μια καμερα να τον καταγραφει να μιλαει; Υποτιθεται στα review γινεται φυλλο και φτερο το αυτοκινητο, δειχνονται οι χωροι του, γινεται test drive (πιεζεται δηλαδη σε στροφες, επιταχυνσεις, φρεναρισματα κλπ), μετριουνται επιδοσεις, αναφερονται συν/πλην κλπ κλπ. Εδω εχουμε απλα οδηγηση και κουβεντουλα, ΔΕΝ ειναι review! Ο τυπος μου θυμισε μια συνεντευξη του Musk σε αλλον youtuber, μεσα στο εργοστασιο, οπου σαν CEO φοραει κρανος εργασιας, ζηταει (on camera) συγγνωμη απο τους εργατες που καταλαθος τους διεκοψε απο την εργασια τους, για να δειξει τη γραμμη παραγωγης στην καμετα, ή που τους ενημερωνει (on camera παντα) οτι βιντεοσκοπουνται κι αν εχει την συγκαταθεση τους να βρισκονται στο βιντεο κλπ. Ενω ειναι γνωστος για τη συμπεριφορα του στους υπαλληλους του... Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2018 από YourTrueLegend
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα