Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Λεει ας πουμε Droulas οτι αυξηθηκε κατα πολυ ηξ τιμη πωλησης του Model 3...Και εγω λεω οτι μπορει να μην αυξηθηκε τοσο πολυ...απλα να αυξηθηκαν οι πωλησεις τοσο ωστε να παρασυρουν το ΜΟ...Δεν εχεις στοιχεια και δεν εχω...ο λογος μου εναντιον του δικου σου. Χαζο δεν ειναι? 

Δεν έβγαλα την αύξηση από το κεφάλι μου. Παρέθεσα λινκ που την στηρίζω. Η αύξηση των πωλήσεων από μόνη της δεν έχει καμία σχέση με την μέση τιμή πώλησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

35 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Σύμφωνα με τον fubar οι παραδόσεις του model 3 τον Ιούλιο (και αυτό το έγραψε τέλος Ιουλίου) ήταν πιο λίγες από προηγούμενους μήνες.

Τελικά όμως οι παραδόσεις των model 3 τον Ιούλιο ήταν 14.250 ενώ τους προηγούμενους 3 μήνες δεν είχαν ξεπεράσει τις 6.000:

Ναί, γιατι στις αρχές Ιουλίου οπου ανακοινώθηκε επίσημα οτι έπιασαν το στόχο των 5000 αυτοκινήτων ανα εβδομάδα, επίσης ανακοίνωσαν οτι είχαν και πάνω απο 10 χιλιάδες (δέν θυμάμαι ακριβή αριθμό) αυτοκίνητα "in transit" απο τον προηγούμενο μήνα.

 

Και να σημειωθεί το εξής: ο λόγος που όλοι μας εδω πέρα κάνουμε σελίδες επι σελίδων εκτιμήσεις είναι γιατι πολύ απλά η ίδια η Tesla παρουσιάζει τα νούμερα με τον πιό μπλεγμένο τρόπο που θα μπορούσε.

Αν παρουσίαζε ξεκάθαρα νούμερα, τότε δέν θα υπήρχε κάτι να συζητήσουμε.

Για παράδειγμα, στα customer deposits βάζει μέσα τα πάντα όλα, προκαταβολές για Model 3, S, X, Semi, Roadster, FSD, ηλιακά πάνελ, solar tiles, powerwall, ακόμα και την αξία των αυτοκινήτων που κάνουν οι πελάτες trade-in.

Το ίδιο και με τις πωλήσεις, πχ αναφέρει ξεχωριστά τις πωλήσεις της Νορβηγίας που είναι εντυπωσιακές, αλλά βάζει όλη την υπόλοιπη Ευρώπη μαζί.

Και φυσικά, όλο αυτό είναι ξεκάθαρη προσπάθεια απόκρυψης των κακών αποτελεσμάτων. Αν τα νούμερα αυτά ήταν καλά, δέν θα είχε λόγο να τα κουκουλώνει με αυτό τον τρόπο

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Επιτελους φτασατε σε αυτο που ειχα πει μηνες πριν για ενα tweet που καποιος το ειχε ανεβασει για να αποδειξει τα λεγομενα του...δεν θυμαμαι αν ηταν με τους φανατικους υπερ η κατα του Musk. Και ειχα πει οτι αυτα ειναι βλακειες και δεν μπορουμε να παραθετουμε tweets ως αποδειξεις...

Τα tweet του Musk αποτελούν επίσημο guidance της εταιρίας. Απο εδώ: SEC examining Musk's tweets on taking Tesla private: WSJ

Using Twitter to announce materially important information is not common, but the SEC allows companies to use social media to announce key information in compliance with its fair disclosure rules if investors are alerted about which outlets will be used.

Musk is a prolific tweeter and Tesla alerted investors in a 2013 SEC filing that they should follow Musk’s Twitter feed for “additional information” about the company.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Και τι θα γίνει με το υπάρχον hardware, που αρκετοί αγόρασαν εδώ και χρόνια σαν self-driving-capable? Είναι ή δεν είναι? και αν είναι θα αποκτήσει το λογισμικό?  Θα εξελίσσει και τα 2 ή θα περιμένει μήπως τα στείλουν κάποτε οι ιδιοκτήτες στην πρέσα χωρίς να θυμηθούν αυτό που αγόρασαν και δεν πήραν?

Όπως είπε ο @Droulas13 θα αλλάξουν τζάμπα τους υπολογιστές. Για την ώρα πάντως αυτά θα είναι τα νέα features 🤣

karaoke.JPG.21319441c6c55a8539a06b25d7523015.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μας ενημερώσει τότε εαν το Karaoke είναι καλό ή αν θα πρέπει να συνεχίζω να γκαρίζω στο απαρχαιωμενο MEK αυτοκίνητο μου χωρίς να ξέρω τα λόγια!

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Skylined είπε

Σημείωσα με bold αυτό που διέφυγε στους συνομιλητές και αυτό το κομμάτι είναι το κλειδί για να καταλάβετε ο ένας τί λέει ο άλλος. Το operating Profit ανά κομμάτι αλλάζει ανάλογα με των αριθμό των πωλήσεων. Περισσότερα Model 3 ανά εβδομάδα σημαίνει μεγαλύτερο operating Profit οπότε οι αριθμοί που εκτίμησε η UBS (π.χ. το 7% για το μοντέλο των 48000) δεν είναι τελικοί. Μάλλον θα συμφωνήσω και γω ότι τη συγκεκριμένη στιγμή αυτή η μέτρηση,  για το operating Profit μιλάμε πάντα δεν έχει έννοια. Και σίγουρα το 18% gross margin δεν είναι καθαρά λεφτά στα ταμεία της Tesla. 

Επίσης δεν κατάλαβα το έξτρα κόστος για βαφή κτλ. που γράφτηκε μια δυο σελίδες πριν. 40000 κοστίζει το αυτοκίνητο άβαφο--σκέτη λαμαρίνα ή δίνουν δωρεάν custom paint upgrades αν τα ζητήσει ο πελάτης;

Το μπέρδεμα οφείλεται στην UBS που προσπαθεί εσκεμμένα να θολώσει τα νερά. Μια μιλάει για gross margin (18% το 49Κ) μια για operating margin. Όμως από το teardown που έκανε στο 3 μπορεί να έχει σχετικά αξιόπιστα στοιχεία μόνο για το gross profit margin, δηλαδή το ποσοστό του κέρδους όταν αφαιρείται το άμεσο κόστος παραγωγής και διάθεσης του συγκεκριμένου προϊόντος που ανέλυσε. Δηλαδή πήρε ένα αυτοκίνητο το αποσυναρμολόγησε εντελώς και εκτίμησε πόσο κοστίζει το κάθε κομμάτι να φτιαχτεί (υλικά, υλοποίηση), εκτίμησε πόσο κοστίζει να συναρμολογηθούν όλα μαζί, εκτίμησε πόσο κοστίζει να ολοκληρωθεί (βαφές, έλεγχος ποιότητας, δοκιμές, κτλ), και εκτίμησε πόσο κοστίζει να φτάσει στον πελάτη. Αυτά τα ίδια έκανε ο Munro (πιθανότατα και για λογαριασμό της UBS, και τώρα τον κυνηγάνε οι δικηγόροι) και δήλωσε ότι το 3 κατά μέσο όρο θα είναι profitable (profit margin είναι σε ποσά gross margirgin σε ποσοστό) πάνω από 30% (18% το 35Κ).Από αυτές τις εκτιμήσεις του κόστους παραγωγής βρήκε ότι το 3 τον 49Κ είναι κερδοφόρο από τα 40Κ δολ.

Όντως το gross margin δεν λέει τίποτα για το πόσα λεφτά καταλήγουν σαν καθαρά κέρδη στο τέλος στην Tesla. Το operating margin περιλαμβάνει όλα τα επιπλέον έξοδα, γενικά (ρεύμα, νερό, νοίκαι, διοικητικά, ταξίδια, εκθέσεις, προωθητικά κ.α.), μισθοδοσίες, R&D, marketing, και ένα σωρό άλλα που αλλάζουν συνεχώς (προσλήψεις, απολύσεις, κ.α) και είναι πολύ δύσκολο να υπολογιστούν.

Το θέμα είναι ότι η UBS στην προσπάθεια να προπαγανδίσει και να εξαπατήσει τον κόσμο με αφορμή ένα teardown αρχίζει και βγάζει ένα σωρό νούμερα από το κεφάλι της χωρίς καμία αιτιολόγηση. Που είναι η αναφορά από το teardown; Πού είναι οι αναλύσεις για τα λειτουργικά έξοδα; Ένα μάτσο αστήριχτες εικασίες σαν αυτές που έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και βγήκαν τελείως ψεύτικες.

11 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Η UBS υπολογίζει ότι το model 3 των 49.000 έχει operating margin (Δηλαδή το κέρδος προ τόκων και φόρων) στα 7%, δηλαδή (49.000Χ7%=) 3.430 δολάρια για κάθε ένα model 3 που θα πουλάει η tesla. Συνεπώς στα 500.000 model 3 ετησίως, η tesla σύμφωνα με την έκθεση της UBS θα έχει κέρδη προ τόκων και φόρων (500.000Χ3.430=) 1,7 δις δολάρια.

Αν το 3 έχει operating margin 7%, τότε το 49000 κάνει break-even στα 45570. Τότε τα 40κ που είπαν και τα 5900 για το 3 των 35Κ πως προκύπτουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τουλάχιστο 3 άτομα εδώ μέσα δεν είχαμε κανένα πρόβλημα να κατανοήσουμε τα αποτελέσματα της UBS από την πρώτη ανάγνωση, αλλά το μπέρδεμα οφείλεται στην UBS που προσπαθεί και εσκεμμένα να θολώσει τα νερά και να προπαγανδίσει και να εξαπατήσει τον κόσμο (λες και ο κόσμος χέστηκε για τα οικονομικά της Tesla)...     Όσα δεν φτάνει η αλεπού.....

Παρ, όλα αυτά θέλει και το πλήρες πόρισμα, τις αναλύσεις και τα μοντέλα που χρησιμοποιεί η UBS. Ξέχασε να μας πει πόσα εκατομμύρια σε επενδύσεις και μετοχές της Tesla διαχειρίζεται, για να πρέπει η UBS να του δώσει τις μελέτες, τα μοντέλα και τις αναλύσεις της έτσι free of charge.

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

 

Αν το 3 έχει operating margin 7%, τότε το 49000 κάνει break-even στα 45570. Τότε τα 40κ που είπαν και τα 5900 για το 3 των 35Κ πως προκύπτουν;

αφου δε τα καταλαβαινεις, γιατι παλευεις?

break even του model 3  $41000

το model 3 των $49000 με τα 2 option ( μπαταρια και navi) εχει profit margin 7% αρα κοστος για την τεσλα οταν το πουλαει $45794.39

θυμασαι αυτο που σου προσπαθουσα να σου εξηγησω εχθες οτι τα options στο αυτοκινητο δεν ειναι αυτουσιο κερδος? 24 ωρες αργοτερα ακομα να το καταλαβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ενα δελτιο τυπου που εκδοθηκε αργα την Παρασκευη ( ... ) ο CEO ανακοινωνει πως η εταιρεια τελικα θα παραμεινει public. Ολα αυτα μολις 2 βδομαδες μετα την ανακοινωση του οτι γυρναει την εταιρεια private με τιμη μετοχης στα $420 και εξασφαλισμενη χρηματοδοτηση. Mεθοδους που τις λες και fraud, αλλα δειχνουν επιπλεον οτι βρισκεται σε κατασταση πανικου που αδυνατει να ελεγξει... Μενει τωρα να δουμε την αντιδραση τοσο των αγορων/επενδυτων οσο και των αρχων.

https://www.tesla.com/blog/staying-public

Σε αλλα (γνωστα πια) νεα, ενας πρωην προγραμματιστης της Tesla, μιλα για backend και διαδικασιες φτιαγμενες στο ποδι, για το τοξικο περιβαλλον εντος της εταιρειας, πχ μηχανικους ή στελεχη που παραιτουνται επειδη η γνωμη τους ειναι περιττη, ή απολυονται απο την εταιρεια αν διαφωνησουν με οτιδηποτε απο αυτα που σκεφτεται/φανταζεται/φαντασιωνεται ο CEO. Πχ οτι θα επρεπε να δινεται μεγαλυτερη βαση στο QA και γενικοτερα την αξιοπιστια των διαδικασιων παραγωγης και υποστηριξης των συστηματων με τα οποια τα αυτοκινητα λειτουργουν, θεματα ασφαλειας δεδομενων κλπ. Πραγματα που αυτη τη στιγμη βρισκονται σε 3η και 4η μοιρα για την Tesla και λογικο ειναι να θορυβουν τα στελεχη και τους μηχανικους της.

https://mobile.twitter.com/atomicthumbs/status/1032939617404645376
 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/8/2018 στις 5:42 ΠΜ, Skylined είπε

Πίσω στο θέμα. Αν μπορεί κάποιος να δώσει πηγή για το report της UBS όπως επίσης και για το γεγονός ότι κάνει short την Tesla θα το εκτιμούσα.

Is Tesla Revolutionary or Evolutionary?

Powered by UBS Evidence Lab

 

Why UBS Analyst Langan Has a 'Sell' Rating on Tesla – Bloomberg

https://www.bloomberg.com/news/videos/2018-08-23/why-ubs-analyst-langan-has-a-sell-rating-on-tesla-video

 

IsTeslaRevolutionaryor Evolutionary (003).pdf

Επεξ/σία από gakos1112
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Τεσλα υπόσχεται συνεχώς πράγματα τα οποία είναι αδύνατον να υλοποιηθούν με τη σημερινή τεχνολογία.

Να θυμηθούμε λίγο οτι το "προσιτό" αυτοκίνητο των 35000$ θα γινόταν εφικτό γιατι η Tesla θα το έφτιαχνε στο τελειότερο και πιό αυτοματοποιημένο εργοστάσιο του πλανήτη (alien dreadnought, machine that builds the machine), με ρομπότ που θα κινούνται τόσο γρήγορα που χρειάζεται strobe light για να τα δείς και η αντίσταση του αέρα θα γινόταν πρόβλημα.

Οι γραμμές παραγωγής της Toyota και των άλλων κατασκευαστών θα ήταν συγκριτικά τόσο αργές που θα έμοιαζαν με "granny on a walker".

Αντί για alien dreadnought μας προέκυψε μια χειροκίνητη γραμμή παραγωγής σε τέντα, με 40% σκράπ, οπου δουλεύουν εντελώς νέοι και ανειδίκευτοι εργάτες κάτω απο αφόρητη πίεση, με αποτέλεσμα να ξεχνάνε διαφορα fasteners, να βάζουν πόρτες διαφορετικών χρωμάτων, να αφήνουν τις ζώνες ασφαλείας ξεβίδωτες (αναφέρθηκε και δεύτερο περιστατικό)

Τα πιό πολλά αυτοκίνητα θέλουν επισκευή με το που βγούν απο τη γραμμή παραγωγής, είτε μέσα στο εργοστάσιο, είτε μετά την παράδοση στον πελάτη, στα service centers.

Ο Munro και η UBS υπολογίζουν αυτά τα gross margins έχοντας υπόψιν οτι η συναρμολόγηση γίνεται με αποδοτικό τρόπο και οτι τα πιό πολλά αυτοκίνητα δέν χρειάζονται reworking.

Εκτίμηση μου είναι οτι στην πραγματικότητα η Tesla χάνει λεφτά και στα ακριβότερα μοντέλα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα μετα το δελτιο τυπου η SEC θα αναλαβει δραση, θεωρω αδυνατο να αδιαφορησει για αυτο που εχει συμβει τις τελευταιες 3 εβδομαδες και την προφανεστατη χειραγωγηση/fraud.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...