Skylined Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Έχεις ακούσει ποτέ για τον πρώτο, δεύτερο και τρίτο κανόνα του Νεύτωνα? Τους κανόνες της θερμοδυναμικής? Τον κανόνα του Faraday? Τον κανόνα των ιδανικών Αερίων? Τον κανόνα του Ohm? Όχι γιατί ονομάζονται Νόμοι. Αγγλικέ Laws, όχι rules. Ή αρχές - Principles... Αρχή διατήρησης της ενέργειας, Αρχή της αδράνειας. Κανόνας είναι αυτός του δεξιού χεριού, για να βρίσκεις διανύσματα. Κανόνας είναι να κάνεις πολλαπλασιασμό πριν την πρόσθεση. Βρες αλλού να κάνεις εξυπνάδες για τους ¨κανόνες¨ της φυσικής και των μαθηματικών! Να με συγχωρείς που δεν καθησα να εξηγήσω αναλυτικά αλλά προφανώς είναι αναγκαίο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Εσύ έγραψες: "Στην επιστήμη ονομάζονται νόμοι και όχι κανόνες, και είναι μαθηματικός αποδεδειγμένοι, και αυτό ισχύει μέσα σε κάποια όρια μάλιστα και όχι γενικά. Υπάρχει τεράστια διαφορά από τον κανόνα που είναι κάτι αυθαίρετο." Εδώ https://el.m.wiktionary.org/wiki/κανόνας λέει: "γενική αρχή που περιγράφει τη λειτουργία της φύσης, των μαθηματικών, κλπ" Οπότε κανείς λάθος ότι ο κανόνας είναι κάτι" αυθαίρετο" και "τεραστίως διαφορετικό" που δεν έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση - αυτόν της φυσικής επιστήμης. Μια που κατά σύμπτωση γνωρίζω και γω πέντε πράγματα από φυσική, σωστά γράφεις ότι στη φυσική ονομάζονται νόμοι. Οι οποίοι είναι αρχές ή αν θέλεις κανόνες που διέπουν τη λειτουργία της φύσης. Δεν έγραψα κάπου ότι στην ορολογία λέγονται κανόνες, έγραψα ότι στη φυσική υπάρχουν κανόνες. Κάτι που αρνήθηκες, λανθασμένα. Αν θελεις να βρω κάπου αλλού να κάνω εξυπνάδες, μπορώ να το κάνω γιατί προφανώς είσαι ατσίδα οπότε δεν περνάνε σε σένα. Με τη σειρά μου να σε παρακαλέσω και γω για τέταρτη φορά να είσαι πιο προσεκτικός. Πλέον βαριέμαι να σε διορθώνω Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από Skylined 2
Whargoul Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Skylined είπε Να με συγχωρείς που δεν καθησα να εξηγήσω αναλυτικά αλλά προφανώς είναι αναγκαίο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Εσύ έγραψες: "Στην επιστήμη ονομάζονται νόμοι και όχι κανόνες, και είναι μαθηματικός αποδεδειγμένοι, και αυτό ισχύει μέσα σε κάποια όρια μάλιστα και όχι γενικά. Υπάρχει τεράστια διαφορά από τον κανόνα που είναι κάτι αυθαίρετο." Εδώ https://el.m.wiktionary.org/wiki/κανόνας λέει: "γενική αρχή που περιγράφει τη λειτουργία της φύσης, των μαθηματικών, κλπ" Οπότε κανείς λάθος ότι ο κανόνας είναι κάτι" αυθαίρετο" και "τεραστίως διαφορετικό" που δεν έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση - αυτόν της φυσικής επιστήμης. Μια που κατά σύμπτωση γνωρίζω και γω πέντε πράγματα από φυσική, σωστά γράφεις ότι στη φυσική ονομάζονται νόμοι. Οι οποίοι είναι αρχές ή αν θέλεις κανόνες που διέπουν τη λειτουργία της φύσης. Δεν έγραψα κάπου ότι στην ορολογία λέγονται κανόνες, έγραψα ότι στη φυσική υπάρχουν κανόνες. Κάτι που αρνήθηκες, λανθασμένα. Αν θελεις να βρω κάπου αλλού να κάνω εξυπνάδες, μπορώ να το κάνω γιατί προφανώς είσαι ατσίδα οπότε δεν περνάνε σε σένα. Με τη σειρά μου να σε παρακαλέσω και γω για τέταρτη φορά να είσαι πιο προσεκτικός. Πλέον βαριέμαι να σε διορθώνω Μην αρχίσεις και εσύ με τις προσωπικές γνώμες περί πραγμάτων που δεν καταλαβαίνετε όπως τον Omnigeek, και τις ανούσιες προσπάθειες περί διορθωμάτων. Κανόνες υπάρχουν στο ποδόσφαιρο, όχι στη φυσική. Όπως είπε και ο fredd0 πριν, "Αν διαφωνεις δικαιωμα σου, αλλα μη λες αλλα ντ'αλλων". Οι Νομοί ΔΕΝ "είναι αρχές ή αν θέλεις κανόνες που διέπουν την λειτουργία της φύσης". Αυτή η φράση είναι κάτι που θα χρησιμοποιούσε ένας φιλόλογος για να εξηγήσει σε κάποιον τρίτο. Η φυσική δεν είναι φιλοσοφία για να χρησιμοποιείς συνώνυμα και να παίζεις με τις λέξεις. Η φυσική (και οι θετικές επιστήμες) λειτουργούν με συγκεκριμένες έννοιες. Οι επιστήμες έχουν δικά τους λεξικά. Δεν χρειάζομαι ένα γενικό ορισμό από το wiktionary (που μπορεί και να έγραψε κάποιος τυχαίος), για να μάθω τις έννοιες τις φυσικής. Έχω διαβάσει δεκάδες βιβλία όλων των επιπέδων και κανένα βιβλίο φυσικής δεν γράφει μέσα για ΚΑΝΟΝΕΣ-RULES της φυσικής. Είσαι ελεύθερος να μου βρεις ΈΝΑ. Γράφουν για ΝΟΜΟΥΣ - LAWS, και ΑΡΧΕΣ - PRINCIPLES - συγκεκριμένες λέξεις με συγκεκριμένη σημασία. Η Aρχή είναι μια γενική αλήθεια, η "βάση" που ισχύει "πάντα", περιγράφεται με προτάσεις-λέξεις. Νόμος είναι κάτι αυστηρό και συγκεκριμένο που περιγράφεται από μαθηματικές σχέσεις, τελεστές και καλά ορισμένα σύμβολα. Ο Νόμος δεν μπορεί να αντιτίθεται στις Αρχές. Κανόνας είναι κάτι αυθαίρετο με τις έννοιες της φυσικής, κάτι που ορίζουν οι άνθρωποι αλλά αναγκαστικά πρέπει να έχει μαθηματική ορθότητα, όπως πχ τον κανόνα του δεξιού χεριού. Ακόμα και αυτούς που έμεινε να λέμε κανόνες του Kierchoff και κανόνας του Lenz, είναι νόμοι. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από Whargoul
Skylined Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Οπωσδήποτε νόμος/law είναι η στάνταρ ορολογία της φυσικής και δεν επιχειρώ να την αλλάξω. Γλωσσολογικά όμως η φράση ότι η φύση έχει κανόνες στέκει. Και ο Τριανταφυλίδης συμφωνεί με το wiki λεξικό ότι κανόνας και νόμος μπορεί να είναι interchangeable. Ένας φυσικός μπορεί να δυσανασχετούσε αλλά η γλώσσα μου επιτρέπει να χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη αν γουστάρω να τον ενοχλώ. Εδώ γράφω ως μη φυσικός. Πίσω στο θέμα. Αν μπορεί κάποιος να δώσει πηγή για το report της UBS όπως επίσης και για το γεγονός ότι κάνει short την Tesla θα το εκτιμούσα. Γιατί είναι όντως short seller χάνει σε αξιοπιστία ως μη ουδέτερος παρατηρητής. Επίσης υπάρχει και ένα report του Munro ότι υπάρχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Ποιον να πιστέψουμε; Κανέναν. Και οι δύο εκτιμήσεις κάνουν ενώ η παραγωγή του basic μοντέλου είναι τουλάχιστον μήνες μακρυά. 4 ώρες πριν, Omnigeek είπε Δαδή το κόστος να φτιάξεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που ανέλυσαν είναι 41000 και τα λεφτά που πωλείται είναι 49000, οπότε και το 18% gross profit margin. Σημασία έχει το gross margin και όχι το operating margin με R&D κτλ σε μια εταιρία που τώρα κάνει scale up την παραγωγή, γιαυτό και το gross margin χρησιμοποιείται συνώνυμα με το Gross Profit. Σημείωσα με bold αυτό που διέφυγε στους συνομιλητές και αυτό το κομμάτι είναι το κλειδί για να καταλάβετε ο ένας τί λέει ο άλλος. Το operating Profit ανά κομμάτι αλλάζει ανάλογα με των αριθμό των πωλήσεων. Περισσότερα Model 3 ανά εβδομάδα σημαίνει μεγαλύτερο operating Profit οπότε οι αριθμοί που εκτίμησε η UBS (π.χ. το 7% για το μοντέλο των 48000) δεν είναι τελικοί. Μάλλον θα συμφωνήσω και γω ότι τη συγκεκριμένη στιγμή αυτή η μέτρηση, για το operating Profit μιλάμε πάντα δεν έχει έννοια. Και σίγουρα το 18% gross margin δεν είναι καθαρά λεφτά στα ταμεία της Tesla. Επίσης δεν κατάλαβα το έξτρα κόστος για βαφή κτλ. που γράφτηκε μια δυο σελίδες πριν. 40000 κοστίζει το αυτοκίνητο άβαφο--σκέτη λαμαρίνα ή δίνουν δωρεάν custom paint upgrades αν τα ζητήσει ο πελάτης; 2
Jimmy08 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 17 ώρες πριν, Skylined είπε Μετάφραση: υπάρχει περίπτωση να μπορεί να παραταθεί η ζωή του ασθενή για άγνωστο χρονικό διάστημα, αλλά τελικά ο ασθενής θα πεθάνει Μπορεί όμως να μη τον δούμε εμείς να πεθαίνει. Το ότι κάποια στιγμή θα απεξαρτητοποιηθουμε από τα ορυκτά καύσιμα είναι σχεδόν σίγουρο. Αυτό όμως μπορεί να γίνει αρκετά μετά από το δικό μας lifespan.
Whargoul Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Skylined είπε Πίσω στο θέμα. Αν μπορεί κάποιος να δώσει πηγή για το report της UBS όπως επίσης και για το γεγονός ότι κάνει short την Tesla θα το εκτιμούσα. Λογικά αυτό εδώ διαβαζουν: http://uk.businessinsider.com/tesla-model-3-has-next-gen-military-grade-tech-ubs-says-but-will-never-turn-profit-2018-8 6 ώρες πριν, Skylined είπε Περισσότερα Model 3 ανά εβδομάδα σημαίνει μεγαλύτερο operating Profit οπότε οι αριθμοί που εκτίμησε η UBS (π.χ. το 7% για το μοντέλο των 48000) δεν είναι τελικοί. Μάλλον θα συμφωνήσω και γω ότι τη συγκεκριμένη στιγμή αυτή η μέτρηση, για το operating Profit μιλάμε πάντα δεν έχει έννοια. Και σίγουρα το 18% gross margin δεν είναι καθαρά λεφτά στα ταμεία της Tesla. To operating profit είναι αυτό που έχει έννοια, καθώς ουσιαστικά είναι το "καθαρό" κέρδος ανά αυτοκίνητο. Έχεις όμως κάθε δικαίωμα να αμφιβάλλεις για το συγκεκριμένο νούμερο -7% αφού είναι μια εκτίμηση από συγκεκριμένους αναλυτές, με βάση ένα μοντέλο (μοντέλο οικονομικής ανάλυσης, όχι μοντέλο αυτοκινήτου). Η παραγωγή και ο αριθμός των αυτοκινήτων κλπ είναι περασμένα μέσα στο μοντέλο. Το όλο point της προηγούμενης συζήτησης όμως δεν ήταν η ορθότητα του 7%, αλλά ότι ο omnigeek χρησιμοποιούσε το 18% για να ελέγξει τα νούμερα τα οποία έβγαλε η UBS με το 7%, και επειδή δεν του έβγαιναν (για ευνόητους λόγους) τους έλεγες ψεύτες και ουσιαστικά ηλίθιους (κλητήρες κλπ). Αν θυμάμε καλά, μέσα από αυτό το topic, η Τεσλα χρησιμοποιεί άλλες ενοιες για το gross profit σε σχέση με τους υπολοίπους (αφήνει έξω το R&D και κάτι τέτοια) οπότε γι αυτό μάλλον η UBS χρησιμοποίησε το operating profit. Η βαφή ήταν παράδειγμα για τα έξτρα, ότι δεν γίνεται το gross profit να είναι ίσο με το operating. Τα έξτρα έχουν και κάποιο κόστος. Δεν είναι σκέτος αέρας Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Η UBS υπολογίζει ότι το model 3 των 49.000 έχει operating margin (Δηλαδή το κέρδος προ τόκων και φόρων) στα 7%, δηλαδή (49.000Χ7%=) 3.430 δολάρια για κάθε ένα model 3 που θα πουλάει η tesla. Συνεπώς στα 500.000 model 3 ετησίως, η tesla σύμφωνα με την έκθεση της UBS θα έχει κέρδη προ τόκων και φόρων (500.000Χ3.430=) 1,7 δις δολάρια. Η μέση τιμή του model 3 για το Q3 έχει ανέβει στα 59.400 δολάρια (πριν 5 μέρες ήταν στα 58.800, δηλαδή σημειώθηκε 600 δολάρια άνοδος στην μέση τιμή μέσα σε μόλις 5 ημέρες. Ο διπλός κινητήρας και το performance πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι...). https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSkckurdmbXt5Bh4dVenUhsjoal1Y6qRIkFBG_tcOhTxGp6xUL5j8DqkMPY0K9TfOCDz83A_7HGcQCl/pubhtml# Δηλαδή ακόμα και να βγει ο περιορισμός του long range η μέση τιμή του model 3 θα είναι άνετα πάνω από τα 50.000 δολάρια. Συνεπώς η tesla θα βγάζει πριν τους τόκους και του φόρους τουλάχιστον 1,7 δις δολάρια κάθε χρόνο. Αν σύμφωνα με την UBS που σορτάρει την tesla το κέρδος από το model 3 βγαίνει στα 1,7 δις ετησίως, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο πάνω είναι στην πραγματικότητα.
Fubar.gr Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Έχω δεί μόνο αποσπάσματα της έκθεσης της UBS, αλλά κατα τη γνώμη μου ένα απο τα πιό σημαντικά ευρήματα είναι το παρακάτω: Tesla’s Model 3 sedan is riddled with quality issues, Our teardown experts noted numerous Model 3 quality issues including inconsistent gaps & flushness throughout the car, missing bolts, loose tolerances, and uneven & misaligned spot welds [...] Aesthetic fixes can be made to hide gaps (fillers); however, truly fixing the gaps requires understanding the whole process, tracing it back, & likely replacing stamping molds. Τα panel gaps υπάρχουν γιατι είναι στραβοκολλημένο το ίδιο το σασί. Αυτό σε συνδιασμό με μία αναφορά πρίν λίγο καιρό, οπου αφαίρεσαν κολλήσεις για να επιταχυνθεί η διαδικασία συγκόλλησης, σημαίνει οτι σε 3-4 χρόνια τα σασί θα έχουν ξεχειλώσει σαν παλιά σώβρακα, με τριξίματα στις λακούβες και κακή οδηγική συμπεριφορά.
fredd0 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 42 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Η UBS υπολογίζει ότι το model 3 των 49.000 έχει operating margin (Δηλαδή το κέρδος προ τόκων και φόρων) στα 7%, δηλαδή (49.000Χ7%=) 3.430 δολάρια για κάθε ένα model 3 που θα πουλάει η tesla. Συνεπώς στα 500.000 model 3 ετησίως, η tesla σύμφωνα με την έκθεση της UBS θα έχει κέρδη προ τόκων και φόρων (500.000Χ3.430=) 1,7 δις δολάρια. Η μέση τιμή του model 3 για το Q3 έχει ανέβει στα 59.400 δολάρια (πριν 5 μέρες ήταν στα 58.800, δηλαδή σημειώθηκε 600 δολάρια άνοδος στην μέση τιμή μέσα σε μόλις 5 ημέρες. Ο διπλός κινητήρας και το performance πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι...). https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSkckurdmbXt5Bh4dVenUhsjoal1Y6qRIkFBG_tcOhTxGp6xUL5j8DqkMPY0K9TfOCDz83A_7HGcQCl/pubhtml# Δηλαδή ακόμα και να βγει ο περιορισμός του long range η μέση τιμή του model 3 θα είναι άνετα πάνω από τα 50.000 δολάρια. Συνεπώς η tesla θα βγάζει πριν τους τόκους και του φόρους τουλάχιστον 1,7 δις δολάρια κάθε χρόνο. Αν σύμφωνα με την UBS που σορτάρει την tesla το κέρδος από το model 3 βγαίνει στα 1,7 δις ετησίως, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο πάνω είναι στην πραγματικότητα. επιτελους ενας που καταλαβαινει απλα μαθηματικα μονη ενσταση, "Συνεπώς στα 500.000 model 3 ετησίως", για να φτασει στα 500,000 ετησιως α) πρεπει σχεδον να διπλασιασει την παραγωγη της και β) πρεπει φυσικα να υπαρχει και η αναλογη ζητηση. για τα λοιπα ειναι θεμα (οικονομικης) αποψης. Η BMW που ειναι συγκρισημη με την Τεσλα σε ορους market cap (53 δις ευρω η ΒΜW 54 δις δολλαρια η Τεσλα) πουλαει 2.7εκ αυτοκινητα το χρονο, και βγαζει 10 δις κερδοφορια. Με αυτο το πρισμα η αποψη της UBS οτι η μετοχη της Τεσλα ειναι ακριβη δεν ειναι και καμια αιρετικη παλαβομαρα .. 195 δολλαρια τιμη στοχο εχει, αρα implied market cap γυρω στο 60% της BMW. Μια χαρα μου ακουγεται εμενα ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ καταφερει η Τεσλα να παραξει και να πουλησει μισο εκατομμυριο Model 3 το χρονο (που ακομα δε το κανει, μη το ξεχναμε αυτο) 1
Whargoul Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Φυσικά μπορεί κάποιος να το δεί και από την αντίθετη μεριά 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Η UBS υπολογίζει ότι το model 3 των 49.000 έχει operating margin (Δηλαδή το κέρδος προ τόκων και φόρων) στα 7%, δηλαδή (49.000Χ7%=) 3.430 δολάρια για κάθε ένα model 3 που θα πουλάει η tesla. Συνεπώς στα 500.000 model 3 ετησίως, η tesla σύμφωνα με την έκθεση της UBS θα έχει κέρδη προ τόκων και φόρων (500.000Χ3.430=) 1,7 δις δολάρια. Όλο αυτό, που λές είναι με την προϋπόθεση ότι α) θα είναι σε θέση η τεσλα να παραδίδει (να μπορείς να παράξει και να υπάρχει και η ζήτηση) 500 000 αυτοκίνητα το χρόνο, β) πουλάει αυτοκίνητα των ~49 000. (υπενθύμιση ότι το model 3 σχεδιάστηκε και προωθήθηκε σαν affortable αυτοκίνητο των 35000 + ωφελήματα) Σύμφωνα με την πηγή που εσύ ο ίδιος παραθέτεις, από την μέρα που ο Musk ανακοίνωσε ότι μπορεί να παράγει 5000 αμάξια, ο μέσος όρος εβδομαδιαίας παραγωγής είναι 3585. Απέχει αρκετά για χρονιαία παραγωγή (και παράδοση) 500 000 κομματιών. Αρκετά απέχει ακόμα και αν πάρουμε τη μέγιστη τιμή, τα 4816 της προηγούμενης εβδομάδας (~2 μήνες μετά την ανακοίνωση των 5k capable. Παράθεση ότι ο Musk είπε (αρχές του Αυγούστου, όχι πριν 5 μήνες) ότι θα παράγει 6000 αυτοκίνητα στο τέλος του Αυγούστου, πράγμα που έφθασε, ενώ οι πηγές σου στην καλύτερη λένε για 4816. Το ότι σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά δεδομένα της εταιρείας, κατάφερε να παραδώσει λιγότερα από τα μισά αυτοκίνητα που κατασκεύασε το προηγούμενο τρίμηνο, το αφήνω απ' έξω. 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Δηλαδή ακόμα και να βγει ο περιορισμός του long range η μέση τιμή του model 3 θα είναι άνετα πάνω από τα 50.000 δολάρια. Συνεπώς η tesla θα βγάζει πριν τους τόκους και του φόρους τουλάχιστον 1,7 δις δολάρια κάθε χρόνο. Καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι καθαρά δική σου εκτίμηση. Να σου υπενθυμίσω επίσης ότι έκανες και εκτιμήσεις ότι ο Musk λέει χαμηλά νούμερα και ότι τελικά η Tesla θα παράξει 58-60000 model 3 το Q3. Ο Ceo της εταιρείας, έλεγε για 50-55 000, ενώ το link που παρέθεσες λέει για 51 600. Δευτερη φορά που οι προσωπικές σου εκτιμήσεις δεν συμφωνούν με τις πηγές που παραθέτεις. Ουσιαστικά χρησιμοποιείς επιλεκτικά τα δεδομένα της πηγής που εσύ έβαλες. Η Tesla αρνείται να σχολιάσει πόσες κρατήσεις υπάρχουν για το μοντέλο των 35000 + καταργείς το όλο consept ότι το model 3, θα είναι ένα "affortable" αμάξι. Είτε εσύ κάνει λάθος, είτε η Tesla έκανε λάθος σχεδιασμούς και μελέτες για την αγορά, και αντί να βγάλει ένα premium των 50 000 με μεγάλο κέρδος, προσπαθεί να κατασκευάσει ένα των 35000 που δεν θα αγοράσει σχεδόν κανείς σύμφωνα με τις εκτιμήσεις σου. 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Αν σύμφωνα με την UBS που σορτάρει την tesla το κέρδος από το model 3 βγαίνει στα 1,7 δις ετησίως, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο πάνω είναι στην πραγματικότητα. Όπως και αυτό είναι δική σου εκτίμηση. Εάν ήταν τόσο εύκολο να κάνεις οικονομική ανάλυση, θα το έκανε ο καθένας και δεν θα υπήρχαν αυτές οι εταιρείες. Επίσης το 1.7δις που λες, είναι με βάση τις εκτιμήσεις σου από πιο πάνω. + ξεχνάς ότι μόνο τον επόμενο Φλεβάρη-Μάρτη, έχει υποχρεώσεις του ~1 δις. Οπότε και 1.7δις κέρδος, κάποτε, δεν σημαίνει και πολλά πράγματα Η πραγματικότητα αυτή τη στιγμή λέει, ότι στα οικονομικά αποτελέσματα αυτού του χρόνου, έχει 700 εκατομμύρια το τρίμηνο ζημιές. Η πραγματικότητα θα ανανεωθεί ξανά σε 1 μήνα όταν τελειώσει το Q3 Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από Whargoul
Fubar.gr Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 12 ώρες πριν, Whargoul είπε Η τουλάχιστο μέχρι να θυμηθεί κάποιος ότι πριν 2-3 μήνες o Musk είπε ότι τον Αύγουστο θα αρχίσουν να περνούν στον Autopilot χαρακτηριστικά πλήρους αυτόνομης οδήγησης - full self driving features. Σε πρόσφατο tweet είπε οτι τα full self driving features θα βγούν μαζί με το καινούριο hardware, σε 4 με 6 μήνες. Πάντως βλέπω οτι γενικά η όλη η αισιοδοξία και το hype γύρω απο την αυτοοδήγηση έχει ξεφουσκώσει, μάλλον γιατι κατάλαβαν οτι είναι πολύ πιό δύσκολο απ όσο φαινόταν και απέχει τουλάχιστον 20 χρόνια στο μέλλον. Τώρα το έχουν ρίξει στο micro-mobility με ηλεκτρικά dockless πατίνια. Μέχρι να έρθει ο χειμώνας και οι βροχές, και να τα φάει η μαρμάγκα και αυτά! 😂
Droulas13 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Ναι ρε φιλαράκο. Προσωπική μου εκτίμηση είναι. Όπως σχεδόν το 90% των όσων γράφονται εδώ μέσα είναι προσωπικές εκτιμήσεις. Όταν σε 5 μέρες η μέση τιμή τριμήνου ανεβαίνει από τα 58.800 κατά 600 στα 59.400, και αυτό συμβαίνει σχεδόν στα μισά του τριμήνου (5 ημέρες στις 55 διανυθείσες ημέρες του τριμήνου), εύκολα καταλαβαίνεις ότι τα model 3 πουλιούνται σε τιμή πολύ παραπάνω από τα 59.400 για να ανεβάζουν την μέση τιμή με τέτοιο υψηλό ρυθμό. Υπολογίζω (ναι, ξέρω άλλη μια προσωπική εκτίμηση, ουάου) ότι σε αυτή τη φάση πουλιούνται περίπου στα 65.000 δολάρια. Ακόμα και αν βγάλεις τα 9.000 της έξτρα μπαταρίας μας μένουν 56.000 δολάρια. Με αυτά τα δεδομένα, κάνω ακόμα μια προσωπική εκτίμηση και λέω ότι το model 3 χωρίς περιορισμούς στις παραγγελίες θα έχει μέση τιμή πώλησης τουλάχιστον 50.000 δολάρια. Δεν συμφωνείς; Δεν με ενδιαφέρει!
Whargoul Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Το ότι σε μια βδομάδα ανέβηκε (σύμφωνα με τα δεδομένα του site που παραθέτεις) μπορεί και να οφείλεται ότι απλά παράδωσε batches με το συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αλλά anw. Απλά να είναι ξεκάθαρα ότι είναι δικές σου προβλέψεις, που δεν βασίζονται σε real or generally accepted γεγονότα και δεδομένα από άλλες πηγές. 6 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Σε πρόσφατο tweet είπε οτι τα full self driving features θα βγούν μαζί με το καινούριο hardware, σε 4 με 6 μήνες. Και τι θα γίνει με το υπάρχον hardware, που αρκετοί αγόρασαν εδώ και χρόνια σαν self-driving-capable? Είναι ή δεν είναι? και αν είναι θα αποκτήσει το λογισμικό? Θα εξελίσσει και τα 2 ή θα περιμένει μήπως τα στείλουν κάποτε οι ιδιοκτήτες στην πρέσα χωρίς να θυμηθούν αυτό που αγόρασαν και δεν πήραν?
Droulas13 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Στις 28/7/2018 στις 6:45 ΜΜ, Fubar.gr είπε Όντως η παραγωγή είναι full, όμως παρόλα αυτά οι παραδώσεις είναι πιό λίγες απο προηγούμενους μήνες. Για να θυμηθούμε και μερικών άλλων τις εκτιμήσεις. Σύμφωνα με τον fubar οι παραδόσεις του model 3 τον Ιούλιο (και αυτό το έγραψε τέλος Ιουλίου) ήταν πιο λίγες από προηγούμενους μήνες. Τελικά όμως οι παραδόσεις των model 3 τον Ιούλιο ήταν 14.250 ενώ τους προηγούμενους 3 μήνες δεν είχαν ξεπεράσει τις 6.000: https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/ 14 λεπτά πριν, Whargoul είπε Και τι θα γίνει με το υπάρχον hardware, που αρκετοί αγόρασαν εδώ και χρόνια σαν self-driving-capable? Είναι ή δεν είναι? και αν είναι θα αποκτήσει το λογισμικό? Θα εξελίσσει και τα 2 ή θα περιμένει μήπως τα στείλουν κάποτε οι ιδιοκτήτες στην πρέσα χωρίς να θυμηθούν αυτό που αγόρασαν και δεν πήραν? Από το tweet του Musk: "Those who order full self-driving get the upgrade at no cost. It isn’t needed just for enhanced Autopilot." 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Επιτελους φτασατε σε αυτο που ειχα πει μηνες πριν για ενα tweet που καποιος το ειχε ανεβασει για να αποδειξει τα λεγομενα του...δεν θυμαμαι αν ηταν με τους φανατικους υπερ η κατα του Musk. Και ειχα πει οτι αυτα ειναι βλακειες και δεν μπορουμε να παραθετουμε tweets ως αποδειξεις... Σταματηστε λοιπον ΟΛΟΙ σας να ανεβαζετε "πηγες" χωρις καμια σοβαρη υποσταση μπας και μπορεσει να μπει ενας ανθρωπος και διαβασει κατι της προκοπης περα απο φανατισμους και λαθη... Ας κρατησουμε ενα επιπεδο στο νημα. Δεν ειναι δα τοσο δυσκολο. Να μην ανεβαζουμε ας πουμε τι υποθετουμε οτι θα κανει η Tesla σε πωλησεις και εσοδα-εξοδα το 4ο τριμηνο αλλα ας περιμενουμε κανα μηνα μεχρι να βγουν οσο πιο αξιοπιστα στοιχεια γινεται για το 3ο τριμηνο. Και σε αντιπαραθεση με τα προηγουμενα 2 να δουμε τι μπορει να γινει...Ετσι θα εχουμε μικροτερα λαθη ΟΛΟΙ ΜΑΣ και θα συζηταμε κατω απο μια σωστη βαση και οχι οτι του ερθει του καθενος το κεφαλι... Λεει ας πουμε Droulas οτι αυξηθηκε κατα πολυ ηξ τιμη πωλησης του Model 3...Και εγω λεω οτι μπορει να μην αυξηθηκε τοσο πολυ...απλα να αυξηθηκαν οι πωλησεις τοσο ωστε να παρασυρουν το ΜΟ...Δεν εχεις στοιχεια και δεν εχω...ο λογος μου εναντιον του δικου σου. Χαζο δεν ειναι?
Whargoul Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 7 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Χαζο δεν ειναι? Φυσικά και είναι χαζό, αλλά μόνο αυτό έχουν να παρατάξουν, μελλοντικά θα θα θα. Τα στοιχεία που καταθέτει επίσημα η τεσλα (και έχουν νομικό βάρος) και αυτά που ανακοινώνει στο επίσημο blog της λένε: τεράστιες οικονομικές ζημιές που αυξάνονται με το τρίμηνο, προβλήματα και καθυστερήσεις στην παραγωγή και τους στόχους (τα 5k είναι στόχος από τον Δεκέμβρη του 2017 και ουσιαστικά ακόμα δεν τον έφτασε σταθερά, ούτε με επίσημα, ούτε με ανεπίσημα δεδομένα), ψεύτικες ανακοινώσεις - funding secured, μηνύσεις, ανοιχτές υποθέσεις με κρατικές υπηρεσίες, οικονομικές υποχρεώσεις της τάξης των 900 εκατομμυρίων στους επόμενους μήνες και αρκετά δις τα επόμενα χρόνια, self-driving features που πουλιούνται εδώ και χρόνια αλλά συνεχώς κουντιούνται πιο πέρα, Στελέχη να φεύγουν συνεχώς και ένα CEO σύμφωνα με τις συνεντεύξεις του καταρρακωμένο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα