Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, fredd0 είπε

ακριβως 19.5%. Και?

Τι και; Η UBS ανέλυσε το full εξοπλισμένο Long Range (το φτηνότερο που υπάρχει) με την μεγάλη μπαταρία και είπε ότι γίνεται κερδοφόρο από τα ~40000 δολ. Δηλαδή όπως είναι το 49άρι κοστίζει 41κ και πωλείται 49Κ. Εσύ πως καταλαβαίνεις το περιθώριο κέρδους;

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Whargoul είπε

Μην του χαλάς και εσύ την φαντασίωση. Ούτε κλητήρες δεν βάζει αφού η UBS να κάνει τις πράξεις για επαλήθευση. Όπως βλέπεις δεν μπορεί να καταλάβει ότι το 8000 στο 49-41, δεν γίνεται να είναι καθαρό κέρδος, εκτός εάν τα έξτρα του αυτοκινήτου που σου βάζουν είναι αέρας.

 

ναι νομιζω εκει μπερδευτηκε. Αν πχ πας και βαλεις ενα exclusive χρωμα στο τεσλα των 41000 που κοστιζει 3000 και αλλα 2000 σε ζαντες και φτασεις σπεκ 46000 αυτα τα 5000 (46000-41000) δεν ειναι αυτουσιο profit margin για την τεσλα. Εχουν σιγουρα μεγαλυτερο profit margin απο το 0 που υπολογιζει η UBS οτι ειναι το profit margin στις 41000 αλλα δεν ειναι και 100%  profit. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι να'ναι

"The Model 3 we disassembled was $49,000 which included the 75 kWh battery (+$9,000) and the high end trim (+$5,000)," UBS said.

"We estimate this model has a factory variable margin of ~29%, a gross margin of ~18%, and an operating margin of ~7%. However, the incremental margins on the options are high. We assume the base version at $35,000 would lose about $5,900 per car."

Ποια έκθεση έχεις εσύ στα χέρια σου που λέει άλλα από αυτά που δηλώνει ξεκάθαρα η UBS;

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Ότι να'ναι

"The Model 3 we disassembled was $49,000 which included the 75 kWh battery (+$9,000) and the high end trim (+$5,000)," UBS said.

"We estimate this model has a factory variable margin of ~29%, a gross margin of ~18%, and an operating margin of ~7%. However, the incremental margins on the options are high. We assume the base version at $35,000 would lose about $5,900 per car."

Ποια έκθεση έχεις εσύ στα χέρια σου που λέει άλλα από αυτά που δηλώνει ξεκάθαρα η UBS;

με δουλευεις ρε ανθρωπε? μονος σου το λες gross margin 18% OPERATING MARGIN 7% στις 49,000

οχι 18, 7% αυτη ειναι η κερδοφορια στο συγκεκριμενο αυτοκινητο των 49,000 που διελυσε η UBS

αν το φτασεις στις 80,000 στικερ πλησιαζεις το 18%

 

αυτο λεει το ρεπορτ

Επεξ/σία από fredd0
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, fredd0 είπε

με δουλευεις ρε ανθρωπε? μονος σου το λες GROSS MARGIN 18% OPERATING MARGIN 7% 

Gross margin

is the difference between revenue and cost of goods sold (COGS) divided by revenue. Gross margin is expressed as a percentage. Generally, it is calculated as the selling price of an item, less the cost of goods sold

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Omnigeek είπε

Gross margin

is the difference between revenue and cost of goods sold (COGS) divided by revenue. Gross margin is expressed as a percentage. Generally, it is calculated as the selling price of an item, less the cost of goods sold

 

Καπου εδω βαραμε το κεφαλι μας στον τοιχο

 

What is an 'Operating Margin'

Operating margin measures how much profit a company makes on a dollar of sales, after paying for variable costs of production such as wages and raw materials, but before paying interest or tax.

 

εχω την αισθηση οτι πρεπει να περασεις απο τους κλητηρες της UBS για κανα σεμιναριο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Τι και; Η UBS ανέλυσε το full εξοπλισμένο Long Range (το φτηνότερο που υπάρχει) με την μεγάλη μπαταρία και είπε ότι γίνεται κερδοφόρο από τα ~40000 δολ. Δηλαδή όπως είναι το 49άρι κοστίζει 41κ και πωλείται 49Κ. Εσύ πως καταλαβαίνεις το περιθώριο κέρδους;

 

@fredd0

Η παρανόηση στο full. Επειδή νομίζω με έχει κάνει block, που του είπα ότι άλλα διαβάζει, άλλα καταλαβαίνει, και άλλα γράφουν οι πηγές που ο ίδιος παραθέτει (you can see why) , κάποιος να τον λυπηθεί και να του εξηγήσει ότι οι $41000, είναι το ποσό που εκτιμούν ότι θα βγει brake-even το σκέτο (των $35000), με βάση αυτά που βρήκαν αποσυναρμολογώντας αυτό των $49000. Εξού και το συμπέρασμα, κάθε ένα βασικό των $35000 που θα πωλείται, θα χάνει $5900   "We assume the base version at $35,000 would lose about $5,900 per car"

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Whargoul είπε

@fredd0

Η παρανόηση στο full. Επειδή νομίζω με έχει κάνει block, που του είπα ότι άλλα διαβάζει, άλλα καταλαβαίνει, και άλλα γράφουν οι πηγές που ο ίδιος παραθέτει (you can see why) , κάποιος να τον λυπηθεί και να του εξηγήσει ότι οι $41000, είναι το ποσό που εκτιμούν ότι θα βγει brake-even το σκέτο (των $35000), με βάση αυτά που βρήκαν αποσυναρμολογώντας αυτό των $49000. 

μα αυτο του ειπα, η τεσλα αρχιζει να βγαζει κερδος στις 41000, στις 49000 βγαζει γυρω στο 7%, στις 80 γυρω στο 18% (γιατι οπως λεει και το κειμενο που ποσταρε) εχει μεγαλο περιθωριο κερδους στα εξτρα που βαζεις στο αυτοκινητο (οπως εχουν ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες). Αυτο λεει η UBS, το αν ο καθενας συμφωνει η διαφωνει ειναι αλλο, αλλα αυτα που ελεγε στο αρχικο του ποστ ειναι τελειως ασχετα με αυτα που λεει η UBS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To 3 των 49000 δολ που έκαναν tear down δηλώνει η UBS κάνει break even στα 41000

Last week UBS estimated that Tesla can reach EBIT break-even at $41,000 on a well-optioned Model 3.

"This car needs to sell in the low $40,000's to break even, and I think they're a long way from the 25 percent growth margin target, unless they can sell it well over $50,000," Langan said Tuesday on CNBC's " Power Lunch ."

Δηλαδή το κόστος να φτιάξεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που ανέλυσαν είναι 41000 και τα λεφτά που πωλείται είναι 49000, οπότε και το 18% gross profit margin. Σημασία έχει το gross margin και όχι το operating margin με R&D κτλ σε μια εταιρία που τώρα κάνει scale up την παραγωγή, γιαυτό και το gross margin χρησιμοποιείται συνώνυμα με το Gross Profit.

Πρόσεξε ότι ακόμα και στην δήλωση κάνει λάθος ο "αναλυτής" μιλώντας για "25 percent growth margin target". Όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν το gross profit margin για να περιγράψουν πόσο κερδοφόρο είναι ένα προίόν τους. Αν δεν σε βολεύει είναι δικό σου πρόβλημα.

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, fredd0 είπε

μα αυτο του ειπα, η τεσλα αρχιζει να βγαζει κερδος στις 41000, στις 49000 βγαζει γυρω στο 7%, στις 80 γυρω στο 18% (γιατι οπως λεει και το κειμενο που ποσταρε) εχει μεγαλο περιθωριο κερδους στα εξτρα που βαζεις στο αυτοκινητο (οπως εχουν ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες). Αυτο λεει η UBS, το αν ο καθενας συμφωνει η διαφωνει ειναι αλλο, αλλα αυτα που ελεγε στο αρχικο του ποστ ειναι τελειως ασχετα με αυτα που λεει η UBS

Ναι. Αυτός νομίζει όμως ότι το $49000 κοστίζει στην Tesla $41000 (41k με 18% κερδος = 49k), και δυσκολεύεται να καταλάβει πως γίνεται αυτό των $35000, να κοστίζει στην Tesla $41000, δλδ. πιο ακριβά και από αυτό με την μεγάλη μπαταρία. ώστε να χάνει ~6k με κάθε πώληση.-> άρα είναι ηλίθιοι και ψεύτες που δεν ξέρουν απλά μαθηματικά 

Ενώ αυτοί λένε ότι το βασικό μοντέλο (των 35000) κοστίζει 41000, και το μοντέλο που αποσυναρμολόγησαν, αυτό των 49000 κοστίζει ~45800. (45800 με 7% κέρδος=49000)

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμια σχεση

αφου τα ιδια τα μαθηματικα σου δε βγαινουν. 8 χιλιαδες κερδος στις 41 κοστος ειναι 19.5% οχι 18. Τι λες να εκαναν και σ'αυτον τον υπολογισμο λαθος οι κλητηρες?

Αντι να επιμενεις σε κατι τελειως λαθος (R&D costs? που σου ρθε αυτο) απλα παραδεξου οτι δε καταλαβες ... κοβεις ραβεις προτασεις για να κανεις τα νουμερα να ταιριαξουν σ'αυτο που λαθος καταλαβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, fredd0 είπε

καμια σχεση

αφου τα ιδια τα μαθηματικα σου δε βγαινουν. 8 χιλιαδες κερδος στις 41 κοστος ειναι 19.5% οχι 18. Τι λες να εκαναν και σ'αυτον τον υπολογισμο λαθος οι κλητηρες?

Αντι να επιμενεις σε κατι τελειως λαθος (R&D costs? που σου ρθε αυτο) απλα παραδεξου οτι δε καταλαβες ... κοβεις ραβεις προτασεις για να κανεις τα νουμερα να ταιριαξουν σ'αυτο που λαθος καταλαβες.

Ρε φιλέ με κοροϊδεύεις τώρα; Δεν είναι 19.5% κέρδος (με τα νούμερα χοντρικά, περίπου 40000 λέει με περίπου 18%), το 7% τότε που κολλάει; Αφού δεν έχεις την παραμικρή ιδέα , δεν ξέρεις καν τι είναι το operating profit κτλ τι μιλας; Έλεος, το τραβάς μια ώρα από δω  και από εκεί σώνει και καλά να βγεις από πάνω. Τελικά παραδέχεσαι ότι τα ~40000 είναι για το συγκεκριμένο ή ξέχασαν τις ζάντες και το χρώμα; 🤣

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Omnigeek είπε

Ρε φιλέ με κοροϊδεύεις τώρα; Δεν είναι 19.5% κέρδος (με τα νούμερα χοντρικά, περίπου 40000 λέει με περίπου 18%), το 7% τότε που κολλάει; Έλεος, το τραβάς μια ώρα από δω  και από εκεί σώνει και καλά να βγεις από πάνω. Τελικά παραδέχεσαι ότι τα ~40000 είναι για το συγκεκριμένο ή ξέχασαν τις ζάντες και το χρώμα; 🤣

τωρα τι θες να σου αντιγραψω 62 σελιδες εκθεση για να πιστεις? βγηκες εκραξες κατι που δε καταλαβες οκ, τελειωσε. Η UBS λεει το break even του Model 3 ειναι 41,000 (We estimate break even for the model 3 to be around the $41,000 mark, and a $42,000 expected average sale price of the base Model 3 after a few options will bring in only about $620 of profit for Tesla) . Κατω απο κει η tesla χανει λεφτα, πανω απο κει βγαζει σταδιακα μεγαλυτερο κερδος. 7% στο μοντελο των 49,000 και ανεβαινει.

Αν διαφωνεις δικαιωμα σου, αλλα μη λες αλλα ντ'αλλων.

Και αυτοι ολη μερα με αριθμους ασχολουνται, οταν λενε We assume the base version at $35,000 would lose about $5,900 per car. εχουν κανει τα μαθηματικα αρκετα καλυτερα απο εσενα, και σιγουρα ξερουν καλυτερα απο εσενα τι ειναι το περιθωριο κερδους. Δεν ειναι ηλιθιοι να λενε αυτα που νομιζες εσυ, που δε στεκουν κι ολας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Langan στο CNBC είπε ότι το συγκεκριμένο 3 τον 49000 δολ. που ανέλυσαν έχει profit margin 18%: "Langan estimated the profit margin on the $49,000 version UBS tore apart was about 18 percent. "https://www.cnbc.com/2018/08/21/ubs-repeats-tesla-will-lose-money-on-35000-model-3.html

49000 * 18% = 8820, εξού και το συγκεκριμένο 3άρι λένε κάνει break even στα ~40000 ευρώ (βγαίνουν τα μαθηματικά;)

Οπότε και λένε το βασικό 3 θα πρέπει να πωλείται πάνω από τα 40-41 για να κάνει break even και χάνει περίπου 6000 δολ (35000 + 6000 = 41000)

Άρα λέω απλά και κατανοητά, αν το 3άρι που ανέλυσαν έβγαζε κέρδος 18% με break even στα 40 κάτι, το κατά πολύ φτηνότερο 35άρι γιατί πρέπει να βγάζει 41 για να κάνει break even;

Και εσύ το πήγες στο operating cost ενώ όλοι μιλάνε για profit margin

Capture.PNG.a1b2e4a589387932a9e870e655a24584.PNG

Που βλέπεις να λέει για operating margin; Η Tesla το ξέρεις ότι μέχρι τώρα δεν είναι κερδοφόρα έτσι; 

36 λεπτά πριν, fredd0 είπε

Και αυτοι ολη μερα με αριθμους ασχολουνται, οταν λενε We assume the base version at $35,000 would lose about $5,900 per car. εχουν κανει τα μαθηματικα αρκετα καλυτερα απο εσενα, και σιγουρα ξερουν καλυτερα απο εσενα τι ειναι το περιθωριο κερδους. Δεν ειναι ηλιθιοι να λενε αυτα που νομιζες εσυ, που δε στεκουν κι ολας.

Ποια μαθηματικά, τα τωρινά ή τα προχτεσινά που έπεσαν τελείως έξω; Εσύ πίστευε όποια από τα άπειρα ψέμματα τους έχουν πει μέχρι τώρα θέλεις, αλλά μην επικαλείσαι την αυθεντία τους.

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...