Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Skylined είπε

"site maintenance" μου γράφει αλλά όπως και να χει πρώτον η BP είναι η γνωστή παραγωγός πετρελαίου και όχι καμία Greenpeace και δεύτερον νομίζω ότι ήδη γνωρίζω τον αντίλογο ο οποίος λέει ότι όσο μειώνονται  τα κοιτάσματα τόσο θα αυξάνονται οι τιμές οπότε πολλά κοιτάσματα που σήμερα είναι οικονομικά ασύμφορο να εκμεταλλευτούν θα γίνουν εκμεταλλεύσιμα. Όταν κάποτε θα στραγγίξουμε μέχρι την τελευταία στάλα τα βρώμικα θορυβώδη αυτοκίνητα αναγκαστικά θα γίνουν παρελθόν. Και η μέρα αυτή θα έρθει όχι μόνο γιατί το θέλω εγώ, που όντως το θέλω, αλλά γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή 

Μόνο που αυτό δεν είναι αύριο ή μεθαύριο ή σε 5 χρόνια, αλλά τουλάχιστο σε δεκαετίες. Και αν θα γίνουν παρελθόν, δεν θα είναι γιατί στραγγίσαμε τα αποθέματα. Έχουμε τη δυνατότητα να παράξουμε και τεχνητά καύσιμα, με φυτά, άλγη, υδρογόνο, λύματα. 

Το όλο θέμα είναι να γίνονται σωστές κινήσεις, οικονομικά βιώσιμες και για τα κράτη, και για τις επιχειρήσεις, και για τους πολίτες, και να προσπαθήσουμε να βάλουμε μυαλό και για να μην βρεθούμε πάλι μπροστά σε καρτέλ. Είτε αυτά είναι προαγωγοί κοβαλτίου, λιθίου, μπαταριών, είτε παραγωγοί και διαχειριστές ενέργειας. Εάν δεν υπάρχει τεχνολογικός πλουραλισμός, βασικά θα τα κάνουμε πάλι σκατά, απλά θα αλλάξουν οι παίχτες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Απαράβατος κανόνας υπάρχει μόνο στη θρησκεία και στην αρχαία Σπάρτη. Στις επιχειρήσεις απαράβατος κανόνας δεν υπάρχει. Επίσης τι σχέση έχουν οι δικαιολογίες και οι επιδόσεις. Το θέμα είναι ότι δεν πέφτουν. Και τα αυτοκίνητα θα εξελίσσονται. Δεν θα πάρει κάποιος το 2030 BEV με μπαταρίες του 2018, και ποιος εγγυάται ότι  αυτό που λες με το Iphone X δεν μπορεί να γίνει στα αυτοκίνητα, που πλέον παν να τα πλασάρουν σαν Tech προϊόν?

Ε. Διάβασε και εσύ την πρώτη πρόταση τότε: 

1o. Μιλά για πετρέλαιο -OIL- Και όχι φυσικό αέριο, 2ο μιλά για μετά από 50.2 χρόνια με ρυθμούς 2017, οπότε εάν βελτιώσουμε/περιορίσουμε την κατανάλωση, που είναι το όλο point, θα πάει άλλο τόσο και 3ο, μιλά για proved reserves. Δεν μιλά ούτε για βιο-κάυσιμα, ούτε για reserves που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν με την σημερινή τεχνολογία/οικονομία.  

Anw, τα δεδομένα είναι εκεί, τα παραθέτεται και οι ίδιοι.Το πως τα μεταφράζετε είναι δικό σας θέμα. 

Απαράβατοι κανόνες υπάρχουν στα μαθηματικά, τη φυσική, την επιστήμη και αλλού. Για τη Σπάρτη και τη θρησκεία θα σε γελάσω. Επίσης δεν είναι δικαιολογίες, κάθε καινούριο μοντέλο αυτοκινήτου δεν έχει αύξηση επιδόσεων 40% απλά για να κρατήσει την τιμή του, ούτε προσθέτουν καινοτόμα χαρακτηριστικά σε κάθε γενιά. Αυτή όμως είναι η πραγματικότητα στα smart. Όταν η βελτίωση είναι ελάχιστη, οι πωλήσεις πατώνουν άρα και οι τιμές. Επίσης τα αυτοκίνητα έχουν δεκαετίες ιστορία για να δεις τιμολόγηση. Όπως και να χει, μπορεί να μην είναι απαράβατος αλλά είναι κανόνας της αγοράς. 

1. Ενώ τα υπόλοιπα είναι αιώνια. Ή μάλλον θα έχουμε αυτοκίνητα με αέριο και κάρβουνο. 2.Είναι πιο πιθανό να μειωθεί ή να αυξηθεί ή κατανάλωση; Σκεψου ανεπτυσσομενες χώρες 3. Η μετάφραση μου είναι αργά ή γρήγορα το ορυκτό καυσιμο θα πεθάνει 

 

 

 

 

4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το όλο θέμα είναι να γίνονται σωστές κινήσεις, οικονομικά βιώσιμες και για τα κράτη, και για τις επιχειρήσεις, και για τους πολίτες, και να προσπαθήσουμε να βάλουμε μυαλό και για να μην βρεθούμε πάλι μπροστά σε καρτέλ. Είτε αυτά είναι προαγωγοί κοβαλτίου, λιθίου, μπαταριών, είτε παραγωγοί και διαχειριστές ενέργειας. Εάν δεν υπάρχει τεχνολογικός πλουραλισμός, βασικά θα τα κάνουμε πάλι σκατά, απλά θα αλλάξουν οι παίχτες. 

I couldn't agree more

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Skylined είπε

"site maintenance" μου γράφει αλλά όπως και να χει πρώτον η BP είναι η γνωστή παραγωγός πετρελαίου και όχι καμία Greenpeace και δεύτερον νομίζω ότι ήδη γνωρίζω τον αντίλογο ο οποίος λέει ότι όσο μειώνονται  τα κοιτάσματα τόσο θα αυξάνονται οι τιμές οπότε πολλά κοιτάσματα που σήμερα είναι οικονομικά ασύμφορο να εκμεταλλευτούν θα γίνουν εκμεταλλεύσιμα. Όταν κάποτε θα στραγγίξουμε μέχρι την τελευταία στάλα τα βρώμικα θορυβώδη αυτοκίνητα αναγκαστικά θα γίνουν παρελθόν. Και η μέρα αυτή θα έρθει όχι μόνο γιατί το θέλω εγώ, που όντως το θέλω, αλλά γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή 

Ιδέα για το τι έρευνα πέφτει στα βιο καύσιμα, 0.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, fredd0 είπε

The difficulty with estimating the amount of oil available for human use comes from varying definitions about how we should calculate our potential reserves. For example, one of the most-cited estimates comes from BP's BP prediction made on World Energy Day in 2014; based on reserve estimates of 1,687.9 billion barrels, BP claimed the earth has enough oil left for about 53 more years at current production levels.

However, BP's estimate relies heavily on "proved reserves." This is a method of calculating how much drillable oil that we know of is under the ground. Every country calculates their proved reserves differently, but the figure is typically a representation of the amount of oil that companies think they can bring up using existing technology while still turning a profit.

Previous predictions that would have had oil reserves completely tapped by now were wrong because both production and proved reserves increased consistently. To clarify, the amount of oil that actually exists on the planet is significantly larger than the amount of oil that we currently think we can drill. Therefore, we may have significantly more than 53 years of oil remaining if drilling technologies can improve to the point that recovering the more difficult to reach oil becomes economically feasible.

Μετάφραση: υπάρχει περίπτωση να μπορεί να παραταθεί η ζωή του ασθενή για άγνωστο χρονικό διάστημα, αλλά τελικά ο ασθενής θα πεθάνει 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Skylined είπε

Απαράβατοι κανόνες υπάρχουν στα μαθηματικά, τη φυσική, την επιστήμη και αλλού. Για τη Σπάρτη και τη θρησκεία θα σε γελάσω. Επίσης δεν είναι δικαιολογίες, κάθε καινούριο μοντέλο αυτοκινήτου δεν έχει αύξηση επιδόσεων 40% απλά για να κρατήσει την τιμή του, ούτε προσθέτουν καινοτόμα χαρακτηριστικά σε κάθε γενιά. Αυτή όμως είναι η πραγματικότητα στα smart.

Στην επιστήμη ονομάζονται νόμοι και όχι κανόνες, και είναι μαθηματικός αποδεδειγμένοι, και αυτό ισχύει μέσα σε κάποια όρια μάλιστα και όχι γενικά. Υπάρχει τεράστια διαφορά από τον κανόνα που είναι κάτι αυθαίρετο.

Εάν πιστεύεις ότι κάθε γενιά αυτοκινήτου δεν έχει μεγάλες βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη, τότε προφανώς δεν ασχολήθηκες ποτέ σοβαρά με το όλο θέμα. Και σε υλικά, και σε ασφάλεια, και σε κατανάλωση, και σε ρύπους, υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ δυο γενιών. 

Το ότι όντως πιστεύεις ότι κάθε μοντέλο smartphone είναι 40% καλύτερο από το προηγούμενο, και συνεχώς του βάζουν καινοτόμα χαρακτηριστικά αυτό με ξεπερνάει πάντως. Φρου Φρου κι' αρώματα θα τα ονόμαζαν αρκετοί για να δικαιολογήσουν την τιμή. Όχι καινοτομίες. 

13 λεπτά πριν, Skylined είπε

Μετάφραση: υπάρχει περίπτωση να μπορεί να παραταθεί η ζωή του ασθενή για άγνωστο χρονικό διάστημα, αλλά τελικά ο ασθενής θα πεθάνει 

Τότε γιατί ασχολούμαστε με εμβολιασμούς, φάρμακα, θεραπείες αφού κάποτε θα πεθάνουμε. 

Κάπου έχασες και τα αυγά και τα πασχάλια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι σημασία έχει αν τα ορυκτά καύσιμα θα κρατήσουν 50 ή 100 χρόνια; το θέμα είναι να μειώσουμε τόσο πολύ την κατανάλωση ώστε να κρατήσουν χιλιάδες χρόνια. Τα αυτοκίνητα μπορείς να τα φορτίσεις με τον ήλιο. Αν σου τελειώσει όμως το πετρέλαιο πως θα κινούνται τα αεροπλάνα και τα υπερατλαντικά πλοία; Σε αυτά υπάρχει εναλλακτική;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

 Αν σου τελειώσει όμως το πετρέλαιο πως θα κινούνται τα αεροπλάνα και τα υπερατλαντικά πλοία; Σε αυτά υπάρχει εναλλακτική;

Φυσικά και υπάρχουν εναλλακτικές. Κατ, αρχήν ηλεκτρικά με fuel cell υδρογόνου: World's First Hydrogen-Powered Cruise Ship Scheduled , Hydrogen Research Vessel , America's first hydrogen fuel cell vessel set to start construction. Πρωτοπόρα εγχειρήματα για την σημερινή εποχή, προφανώς δύσκολα αλλά μάλλον βιώσιμα για το μέλλον.

Μετά έχουμε συνθετικά καύσιμα και βιο-καυσιμα. Η τεχνολογία υπάρχει και μπορεί να εφαρμοστεί σε βιομηχανική κλίμακα ακόμα και σήμερα, άλλα είναι οικονομικά ασύμφορη λόγω του φθηνού πετρελαίου. 

  • CTL: Coal to Liguid, με βάση προφανώς το Κάρβουνο, το οποίο γίνεται και περιβαλλοντικά ουδέτερο με carbon capture and storage. πχ δες το project στη Victoria της Αυστραλίας για παραγωγή "πράσινου" υδρογόνου από το κάρβουνο.
  • GTL: Gas To Liquid, με βάση είτε το φυσικό αέριο, είτε bio-fuels, μεθάνιο και μεθανόλη, είτε το υδρογόνο. 
  • San Francisco's Red and White Fleet switches to renewable fuel

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Στην επιστήμη ονομάζονται νόμοι και όχι κανόνες, και είναι μαθηματικός αποδεδειγμένοι, και αυτό ισχύει μέσα σε κάποια όρια μάλιστα και όχι γενικά. Υπάρχει τεράστια διαφορά από τον κανόνα που είναι κάτι αυθαίρετο.

Μου φαίνεται ότι γράφεις απλά για να διαφωνείς αλλά τουλάχιστον πριν διαφωνήσεις με κάτι έλεγξέ το.   https://el.wiktionary.org/wiki/κανόνας

Αναφορά σε κείμενο

Εάν πιστεύεις ότι κάθε γενιά αυτοκινήτου δεν έχει μεγάλες βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη, τότε προφανώς δεν ασχολήθηκες ποτέ σοβαρά με το όλο θέμα. Και σε υλικά, και σε ασφάλεια, και σε κατανάλωση, και σε ρύπους, υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ δυο γενιών. 

Η γενιά των smart διαρκεί ένα χρόνο. Στα αυτοκίνητα τέσσερα, πέντε, έξι, εφτά χρόνια. 

Αναφορά σε κείμενο

Το ότι όντως πιστεύεις ότι κάθε μοντέλο smartphone είναι 40% καλύτερο από το προηγούμενο, και συνεχώς του βάζουν καινοτόμα χαρακτηριστικά αυτό με ξεπερνάει πάντως. Φρου Φρου κι' αρώματα θα τα ονόμαζαν αρκετοί για να δικαιολογήσουν την τιμή. Όχι καινοτομίες. 

Δεν πιστεύω τίποτα, το γνωρίζω το θέμα. Δεν έγραψα ότι είναι 40% καλύτερα αλλά ότι έχουν 40% αύξηση επιδόσεων που είναι κάτι διαφορετικό. Πριν διαφωνήσεις με κάτι έλεγξέ το καλύτερα. Συχνά πυκνά είναι όντως φρου φρου και αρώματα. Άλλες φορές είναι κάτι ουσιώδες. Από το Nokia 3210 μέχρι σήμερα έχουν γίνει γιγάντια άλματα.

 

Αναφορά σε κείμενο

Τότε γιατί ασχολούμαστε με εμβολιασμούς, φάρμακα, θεραπείες αφού κάποτε θα πεθάνουμε. 

Κάπου έχασες και τα αυγά και τα πασχάλια. 

Ε???? Does not compute, sorry. Ότι σου έγραψα παραπάνω ισχύει και εδώ, ακόμα περισσότερο.. Έλεγξε. 

2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Μετά έχουμε συνθετικά καύσιμα και βιο-καυσιμα. Η τεχνολογία υπάρχει και μπορεί να εφαρμοστεί σε βιομηχανική κλίμακα ακόμα και σήμερα, άλλα είναι οικονομικά ασύμφορη λόγω του φθηνού πετρελαίου. 

Οι ενώσεις του άνθρακα που καίγονται και παράγουν διοξείδιο του άνθρακα είναι πρωτόγονη μορφή παραγωγής ενέργειας. Βρώμικη, θορυβώδης, με πολύ χαμηλά απόδοσης, επιζήμια για το περιβάλλον, τον άνθρωπο και τον πλανήτη. Το να επιμείνει η ανθρωπότητα σε αυτά μετά την εξάντληση των φυσικών κοιτασμάτων πετρελαίου είναι τουλάχιστον βλάσφημο. Και αχρείαστο, και καταστροφικό. Δε συμφωνώ καθόλου με ένα τέτοιο εφιαλτικό σενάριο ως την ελπίδα της ανθρωπότητας. Μπλιαχ..

Επεξ/σία από Skylined
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά στα της Tesla γίνεται να γυρίσετε; Ωραία η διαφωνία σας, αλλά δεν βγάζετε άκρη. Τουλάχιστον με την Τέσλα τα ποπ κορν καταναλώνονται πιο ευχάριστα!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να απαλλάξω και μια φορά τον fubar από το FUD spreading campaign. 

Η UBS ξαναχτυπά μέσω των γνωστών media outlet:

"Tesla’s Model 3 sedan is riddled with quality issues, Our teardown experts noted numerous Model 3 quality issues including inconsistent gaps & flushness throughout the car, missing bolts, loose tolerances, and uneven & misaligned spot welds," the team of analysts led by Colin Langan wrote in a note to clients Thursday. "

Αμέσως μετά το

"Based on the results of its dissection, UBS concluded that Tesla would not be able to make any money from the $35,000 base trim of the electric sedan. "

Καμία άλλη αιτιολόγηση, καμία δημοσιευμένη αναφορά, τίποτα για τους teardown experts τους. Η ίδια τράπεζα (που σορτάρει άγρια την Tesla όλως τυχαίως) που έχει βγάλει άλλες 2-3 αναλύσεις που βγήκαν τελείως ψέμματα. Π.χ. οι άγνωστοι πάλι "ειδικοί" της είχαν βγάλει κατηγορηματικό πόρισμα ότι κανένα m3 δεν μπορεί ποτέ να είναι κερδοφόρο (ψάξτε τα πανηγυρικά post του fubar για παραπάνω) αφού οι μπαταρίες τους κοστίζουν 260 δολ/kwh, πάνω και από τα 215 που αγοράζει από τρίτους η GM, πράγμα που η ίδια διάψευσε στην τελευταία της ανάλυση που έβγαλε ότι τα 3 κάνουν break even από τα 41000 και πάνω (μέσω κάτι μαγικών κόλπων που υπολόγιζαν το κόστος του 3 βάση του κόστους του GM Bolt που είχαν βάλει τους Munro & Associates να κάνουν teardown 🤣)

Την ίδια ώρα που βγάζει τα "έγγυρα" πορίσματά της, οι Munro & Associates που τόλμησαν να πουν ότι το 3 είναι πάνω από 30% κερδοφόρο (18% το απλό των 35000), με πρωτοφανή ολοκλήρωση, υπερεξελιγμένες μπαταρίες και ηλεκτρονικά αντάξια fighter jet πολλά χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό, δέχονται απειλές για μηνύσεις από, όπως οι ίδιοι λένε " a corporation that would remain unnamed for now (διευκρινίζοντας ότι δεν είναι η Tesla αλλά άλλοι με τους οποίους έχει υπογράψει συμφωνητικά παλαιότερα) με αίτημα να σταματήσουν να μιλάνε.

Το FUD της UBS είναι τόσο γελοίο, τόσο πανικόβλητο, που ολόκληρη τράπεζα δεν έβαλε έναν κλητήρα να κάνει 2 πράξεις πριν τα γράψουν! Λένε ότι το 3 των 49000 έχει profit margin 18% (από εκεί που δεν μπορούσε ποτέ βεβαίως να είναι κερδοφόρο, χωρίς να παίρνουν πίσω τα τότε ψέμματα τους), δηλαδή κέρδος 8820 δολ. και κόστος 40180 δολ.ανά αυτοκίνητο. Την ίδια ώρα το m3 των 35Κ λένε θα χάνει 5900 δολ ανά αυτοκίνητο με κόστος 41000 δολάρια! Το basic M3 των 35000 δολ. δηλαδή, με το standard trim (χωρίς θερμαινόμενα δερμάτινα, ηλιοροφές, και χίλια άλλα που έχει το full trim), με ~30Kwh μικρότερη μπαταρία κοστίζει περισσότερο από το Long Range! 🤣

Τα γελοία ψέμματα συνεχίζονται από τους πολέμιους και τα χαζοτρολλάκια. Ο πανικός οδηγεί το FUD σε νέα άκρα γελοιότητας.

 

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

 

Το FUD της UBS είναι τόσο γελοίο, τόσο πανικόβλητο, που ολόκληρη τράπεζα δεν έβαλε έναν κλητήρα να κάνει 2 πράξεις πριν τα γράψουν! Λένε ότι το 3 των 49000 έχει profit margin 18% (από εκεί που δεν μπορούσε ποτέ βεβαίως να είναι κερδοφόρο, χωρίς να παίρνουν πίσω τα τότε ψέμματα τους), δηλαδή κέρδος 8820 δολ. και κόστος 40180 δολ.ανά αυτοκίνητο. Την ίδια ώρα το m3 των 35Κ λένε θα χάνει 5900 δολ ανά αυτοκίνητο με κόστος 41000 δολάρια! Το basic M3 των 35000 δολ. δηλαδή, με το standard trim (χωρίς θερμαινόμενα δερμάτινα, ηλιοροφές, και χίλια άλλα που έχει το full trim), με ~30Kwh μικρότερη μπαταρία κοστίζει περισσότερο από το Long Range! 🤣

Τα γελοία ψέμματα συνεχίζονται από τους πολέμιους και τα χαζοτρολλάκια. Ο πανικός οδηγεί το FUD σε νέα άκρα γελοιότητας.

επειδη την εχω την εκθεση στα χερια μου, δε λεει 18% profit margin στις 49,000. Λεει brake even για την Tesla ειναι το 41,000 και το profit margin φτανει μεχρι 18% σε high end spec model 3. High end spec φτανει μεχρι 80,000. Κι ο ιδιος ο Musk το κοστος του high end model 3 στις 78,000 το τοποθετησε, ανταγωνιστικο της M3 στην Αμερικη

 

edit:  εδω -> 

 

Επεξ/σία από fredd0
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Skylined είπε

Μου φαίνεται ότι γράφεις απλά για να διαφωνείς αλλά τουλάχιστον πριν διαφωνήσεις με κάτι έλεγξέ το.   https://el.wiktionary.org/wiki/κανόνας

Έχεις ακούσει ποτέ για τον πρώτο, δεύτερο και τρίτο κανόνα του Νεύτωνα? Τους κανόνες της θερμοδυναμικής? Τον κανόνα του Faraday? Τον κανόνα των ιδανικών Αερίων? Τον κανόνα του Ohm?  Όχι γιατί ονομάζονται Νόμοι. Αγγλικέ Laws, όχι rules. Ή αρχές - Principles... Αρχή διατήρησης της ενέργειας, Αρχή της αδράνειας.  Κανόνας είναι αυτός του δεξιού χεριού, για να βρίσκεις διανύσματα. Κανόνας είναι να κάνεις πολλαπλασιασμό πριν την πρόσθεση. Βρες αλλού να κάνεις εξυπνάδες για τους ¨κανόνες¨ της φυσικής και των μαθηματικών! 

 

40 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Παιδιά στα της Tesla γίνεται να γυρίσετε; Ωραία η διαφωνία σας, αλλά δεν βγάζετε άκρη. Τουλάχιστον με την Τέσλα τα ποπ κορν καταναλώνονται πιο ευχάριστα!

Ε καλά. Κάτσε σε κάνα μήνα για τα pop-corn που θα τελειώσει το Q3, που έχουν μπει  βαρβάτοι στόχοι, γραπτοί και δημόσιοι. Προς το παρόν θα είναι τα τραπεζικά και τα χρηματιστηριακά, θα γίνει Public, δεν θα γίνει, βγήκε η μετοχή 5%, έπεσε 6. Η τουλάχιστο μέχρι να θυμηθεί κάποιος ότι πριν 2-3 μήνες o Musk είπε ότι τον Αύγουστο θα αρχίσουν να περνούν στον Autopilot χαρακτηριστικά πλήρους αυτόνομης οδήγησης - full self driving features. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, fredd0 είπε

επειδη την εχω την εκθεση στα χερια μου, δε λεει 18% profit margin στις 49,000. Λεει brake even για την Tesla ειναι το 41,000 και το profit margin φτανει μεχρι 18% σε high end spec model 3. High end spec φτανει μεχρι 80,000. Κι ο ιδιος ο Musk το κοστος του high end model 3 στις 78,000 το τοποθετησε, ανταγωνιστικο της M3 στην Αμερικη

edit:  εδω -> 

49000 - 41000 = 8000 δηλαδή περίπου 18% σωστά;

Επίσης το 3 των 49000 δεν ανέλυσε; Τι σχέση έχουν τα 4wd και τα performance με τα περισσότερα και μεγαλύτερα μοτέρ, διαφορικά κτλ;

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, fredd0 είπε

επειδη την εχω την εκθεση στα χερια μου, δε λεει 18% profit margin στις 49,000. Λεει brake even για την Tesla ειναι το 41,000 και το profit margin φτανει μεχρι 18% σε high end spec model 3. High end spec φτανει μεχρι 80,000. Κι ο ιδιος ο Musk το κοστος του high end model 3 στις 78,000 το τοποθετησε, ανταγωνιστικο της M3 στην Αμερικη

Μην του χαλάς και εσύ την φαντασίωση. Ούτε κλητήρες δεν βάζει αφού η UBS να κάνει τις πράξεις για επαλήθευση. Όπως βλέπεις δεν μπορεί να καταλάβει ότι το 8000 στο 49-41, δεν γίνεται να είναι καθαρό κέρδος, εκτός εάν τα έξτρα του αυτοκινήτου που σου βάζουν είναι αέρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...