Jiakometi Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Πολλοί, δυσαρεστήθηκαν με την κατάργηση των χειριστηρίων των φλας από την κολώνα και την αντικατάσταση τους από διακόπτες αφής στο τιμόνι. Φαίνεται να δημιουργείται μια δευτερογενής αγορά, από συμβατά aftermarket αξεσουάρ, για τα μοντέλα Tesla και στο παρακάτω video υπάρχουν οι aftermarket διακόπτες φλας στην κολώνα του τιμονιού που επικοινωνούν ασύρματα με το αυτοκίνητο μέσω Bluetooth… Εδώ μια μικρή γεύση … Not bad…. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από Jiakometi 2
Jiakometi Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Η Tesla άνοιξε αρκετές θέσεις εργασίας στην Ελλάδα σε μάλλον ενδιαφέροντες τομείς …… Λεπτομέρειες εδώ 2
teodor_ch Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 15 ώρες πριν, Jiakometi είπε Πολλοί, δυσαρεστήθηκαν με την κατάργηση των χειριστηρίων των φλας από την κολώνα και την αντικατάσταση τους από διακόπτες αφής στο τιμόνι. Φαίνεται να δημιουργείται μια δευτερογενής αγορά, από συμβατά aftermarket αξεσουάρ, για τα μοντέλα Tesla και στο παρακάτω video υπάρχουν οι aftermarket διακόπτες φλας στην κολώνα του τιμονιού που επικοινωνούν ασύρματα με το αυτοκίνητο μέσω Bluetooth… Εδώ μια μικρή γεύση … Not bad…. Μεγάλο λάθος απο την τεσλα. Ας το είχαν σαν επιλογή τουλάχιστον στα έξτρα στην παραγγελία. Και δε μιλάμε για δευτερεύοντα αξεσουάρ πχ. ντουλαπάκι συνοδηγού αλλά για τα φλας!!! Όπως και ο επιλογέας PRND. Αυτά πρέπει ο οδηγός να τα χειρίζεται χωρίς σκέψη και όραση. 2
kostasgr78 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Το UI design σε όρους ευχρηστίας είναι μόνο για «επιδέξιους κ.λους» και όχι για «μεταξωτά βρακιά». Αρκετοί σχεδιαστές για να απλοποιήσουν τα πάντα στην εποχή του μινιμαλισμού, έχουν καταφύγει σε εγκλήματα ευχρηστίας, έχοντας αγνοήσει την άποψη των ειδικών σε Usability. Έχει επικρατήσει η άποψη αυτών που σχεδιάζουν συσκευασίες και λογότυπα. Αυτά έχουν αποδειχθεί χρόνια τώρα σε εκατοντάδες μελέτες ευχρηστίας και επιβεβαιώνονται κάθε τρεις και λίγο, από πλειοψηφία ερευνητών. Τα φυσικά κουμπιά είναι μονόδρομος να επανέρθουν σε αρκετούς ελέγχους λειτουργιών. Τα πάντα όλα από μια οθόνη, είναι marketing hype. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από kostasgr78 1
sattack Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 H αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το προηγούμενο μοντελο 3 και το τρέχον ακόμα Υ νομίζω είχαν πετύχει την απόλυτη εργονομία. Τα χάλασε η Tesla και απορώ πως το ενέκρινε ο Musk που συνήθως έχει απόλυτα ορθολογικές απόψεις, με τα κουμπιά του φλας, ενώ υπήρχαν παραδείγματα επιτυχημένου φλας με κουμπιά στο τιμόνι εδώ και δεκαετίες, πχ όπως τα έχει η Ferrari, ένα κουμπί στο αριστερό χέρι και ένα στο δεξί χέρι. Αν η Tesla είχε βάλει τα φλας με ένα κουμπί αριστερά και ένα δεξιά στο τιμόνι, κάπως έτσι, δεν θα έλεγε κανένας τίποτα τώρα. Από την άλλη, αυτοί που κατηγορούν το μινιμαλιστικό σχεδιασμό της Tesla στο συνολο του, δενβεχουν σκεφτει ένα πράγμα: Χάριν σε αυτό το μινιμαλιστικό σχεδιασμό, τα Τesla δεν μοιάζουν ποτέ παλιό και ξεπερασμένο μοντελο. Τα αλλα αυτοκίνητα εχουν ένα wow effect κάθε φορά που βγαινει το νέο μοντέλο και μετά αυτό χάνεται όταν βγει το επόμενο και αισθάνεσαι ότι έχεις ένα ξεπερασμένο μοντελο. Στα Tesla αντίθετα, κάθε τρεις και λίγο έχεις update στο λειτουργικό σύστημα και αισθάνεσαι συνέχεια ότι έχεις ένα καινούργιο ανανεωμένο αυτοκίνητο. Και το εσωτερικό του είναι απλό λιτό στάνταρ που δεν αλλάζει ποτέ και δεν σε απασχολεί καθόλου. Και έτσι μπορεί να είναι αυτοκίνητο 6 ετών και να μοιάζει σαν νέο. Και με κάθε update να αισθάνεσαι μια ανανέωση. 3
kostasgr78 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 9 λεπτά πριν, sattack είπε Από την άλλη, αυτοί που κατηγορούν το μινιμαλιστικό σχεδιασμό της Tesla στο συνολο του, δενβεχουν σκεφτει ένα πράγμα: Χάριν σε αυτό το μινιμαλιστικό σχεδιασμό, τα Τesla δεν μοιάζουν ποτέ παλιό και ξεπερασμένο μοντελο. Τα αλλα αυτοκίνητα εχουν ένα wow effect κάθε φορά που βγαινει το νέο μοντέλο και μετά αυτό χάνεται όταν βγει το επόμενο και αισθάνεσαι ότι έχεις ένα ξεπερασμένο μοντελο. Αυτή ακριβώς είναι η προσέγγιση που περιγράφω παραπάνω ως: «Αρκετοί σχεδιαστές για να απλοποιήσουν τα πάντα στην εποχή του μινιμαλισμού, έχουν καταφύγει σε εγκλήματα ευχρηστίας, έχοντας αγνοήσει την άποψη των ειδικών σε Usability. Έχει επικρατήσει η άποψη αυτών που σχεδιάζουν συσκευασίες και λογότυπα.» Η ευχρηστία στην διεπαφή ανθρώπων με μηχανές ΔΕΝ υπόκειται σε κανόνες σχεδιασμού συσκευασίας κολόνιας (για παράδειγμα). 1
sattack Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 7/12/2024 στις 6:32 ΜΜ, sattack είπε Χάριν σε αυτό το μινιμαλιστικό σχεδιασμό, τα Τesla δεν μοιάζουν ποτέ παλιό και ξεπερασμένο μοντελο. Τα αλλα αυτοκίνητα εχουν ένα wow effect κάθε φορά που βγαινει το νέο μοντέλο και μετά αυτό χάνεται όταν βγει το επόμενο και αισθάνεσαι ότι έχεις ένα ξεπερασμένο μοντελο. Στα Tesla αντίθετα, κάθε τρεις και λίγο έχεις update στο λειτουργικό σύστημα και αισθάνεσαι συνέχεια ότι έχεις ένα καινούργιο ανανεωμένο αυτοκίνητο. Και το εσωτερικό του είναι απλό λιτό στάνταρ που δεν αλλάζει ποτέ και δεν σε απασχολεί καθόλου. Και έτσι μπορεί να είναι αυτοκίνητο 6 ετών και να μοιάζει σαν νέο. Και με κάθε update να αισθάνεσαι μια ανανέωση. Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, ένα τεράστιο update φέρνει ένα σωρό νέα πράγματα στο λειτουργικό σύστημα του αυτοκινήτου. Σίγουρα δεν είναι έτσι όλα τα updates. Τις περισσότερες φορές είναι μικρά updates και fixes. Ομως συνέχεια όλο κάτι γίνεται και αισθάνεσαι ότι το αυτοκίνητο σου ανανεώνεται, είτε το έχεις 6 μήνες, είτε 2 χρόνια, είτε 6 χρόνια... Spoiler Spoiler Spoiler Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2024 από sattack 1
teodor_ch Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Στις 7/12/2024 στις 7:32 ΜΜ, sattack είπε Από την άλλη, αυτοί που κατηγορούν το μινιμαλιστικό σχεδιασμό της Tesla στο συνολο του, δενβεχουν σκεφτει ένα πράγμα: Χάριν σε αυτό το μινιμαλιστικό σχεδιασμό, τα Τesla δεν μοιάζουν ποτέ παλιό και ξεπερασμένο μοντελο. Τα αλλα αυτοκίνητα εχουν ένα wow effect κάθε φορά που βγαινει το νέο μοντέλο και μετά αυτό χάνεται όταν βγει το επόμενο και αισθάνεσαι ότι έχεις ένα ξεπερασμένο μοντελο. Στα Tesla αντίθετα, κάθε τρεις και λίγο έχεις update στο λειτουργικό σύστημα και αισθάνεσαι συνέχεια ότι έχεις ένα καινούργιο ανανεωμένο αυτοκίνητο. Και το εσωτερικό του είναι απλό λιτό στάνταρ που δεν αλλάζει ποτέ και δεν σε απασχολεί καθόλου. Και έτσι μπορεί να είναι αυτοκίνητο 6 ετών και να μοιάζει σαν νέο. Και με κάθε update να αισθάνεσαι μια ανανέωση. Τελείως υποκειμενικό. Προσωπικά τα βρίσκω κακάσχημα. Άσε που 6 ετών αυτοκίνητο δεν φαίνεται παλιό συνήθως. Τα πρώτα τεσλα τα βρίσκω πολύ πιο όμορφα απο τα τελευταία. Για το θέμα των updates πόσοι έχουν αλλάξει αυτοκίνητο για να έχουν νέες λειτουργίες? Εκτός απο αυτούς που αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια, ο περισσότερος κόσμος αλλάζει για πολύ σοβαρότερα θέματα. Ασφάλεια, αξιοπιστία, επιδόσεις, άνεση κλπ. Τα φρου φρού είναι τελευταία στη λίστα. Εννοείται ότι είναι καλοδεχούμενα και μακάρι όλες οι εταιρίες να έφταναν στο μισό την τεσλα σε αυτό το κομμάτι αλλά νομίζω απο σχόλια που διαβάζω απο κατόχους ότι έχουν ρίξει παραπάνω προσοχή στο software και λιγότερη στο hardware (αυτοκίνητο). Σε σύγκριση με ένα αντίστοιχης αξίας Γερμανικό/Ιαπωνικό/Κορεάτικο.
sattack Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, teodor_ch είπε Τελείως υποκειμενικό. Προσωπικά τα βρίσκω κακάσχημα. Άσε που 6 ετών αυτοκίνητο δεν φαίνεται παλιό συνήθως. Τα πρώτα τεσλα τα βρίσκω πολύ πιο όμορφα απο τα τελευταία. Για το θέμα των updates πόσοι έχουν αλλάξει αυτοκίνητο για να έχουν νέες λειτουργίες? Εκτός απο αυτούς που αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια, ο περισσότερος κόσμος αλλάζει για πολύ σοβαρότερα θέματα. Ασφάλεια, αξιοπιστία, επιδόσεις, άνεση κλπ. Τα φρου φρού είναι τελευταία στη λίστα. Εννοείται ότι είναι καλοδεχούμενα και μακάρι όλες οι εταιρίες να έφταναν στο μισό την τεσλα σε αυτό το κομμάτι αλλά νομίζω απο σχόλια που διαβάζω απο κατόχους ότι έχουν ρίξει παραπάνω προσοχή στο software και λιγότερη στο hardware (αυτοκίνητο). Σε σύγκριση με ένα αντίστοιχης αξίας Γερμανικό/Ιαπωνικό/Κορεάτικο. Μιλάω για την αισθητική του σχεδιασμού του εσωτερικού. Αυτή δεν αλλάζει και δεν έχει άλλες οθόνες, άλλους διακόπτες κλπ. Αυτά αλλάζουν σε άλλα αυτοκίνητα και έχουν σχέση με το πως σου φαίνεται το εσωτερικό τους. Μπορεί να μην αλλάζει κανείς αυτοκίνητο για αυτό το λόγο, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι ισχύει η αίσθηση. Από εκεί και μετά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Σε όποιον αρέσει οκ, σε όποιον δεν αρέσει, γι αυτό υπάρχουν πολλές εταιρείες, αλλιώς θα είχαμε όλοι LADA. Στο θέμα του hardware, η Tesla είναι η μόνη που δεν εφαρμόζει σταθερές αναβαθμίσεις ανά facelift ή model year, αλλά όταν εχει καποιο καλύτερο εξαρτημα να βαλει, το βάζεις αμέσως. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί και ως μειονέκτημα από κάποιους, είτε για να περιμένουν συνεχώς κάτι καλύτερο σε hardware σε καινούργιο, είτε για να μηννξερουν τι ακριβως εχει μέσα ένα μεταχειρισμένο. Για άλλους δεν παιζει ρόλο, αρκεί να κάνει τη δουλειά του. Όπως το δει κανείς. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το γεγονός ότι με βολεύει απόλυτα σαν όχημα καθημερινής χρησης (αλλά και για ταξίδια), μου αρέσει το εσωτερικό του και μου αρέσει επίσης που δεν ασχολούμαι καθόλου πλέον με το πως μπορεί να είναι η εσωτερική εμφάνιση ενός νέου μοντέλου. Και μου αρέσει πάρα πολύ που υπάρχει μια συνεχής εξέλιξη του λειτουργικού συστήματος, που είναι παρόμοια αίσθηση με αυτή που έχουμε συνηθίσει από τα κινητά τηλέφωνα. Λογικό, αφού πλέον τα αυτοκίνητα γίνονται υπολογιστές. Κάποιος μπορεί να εκφράσει αντίρρηση πάνω σε αυτό. Δεκτό, αλλά είναι το μέλλον. Μπορεί κι εγώ να εχω αλλά παλιότερα αυτοκίνητα για συναισθηματικούς λόγους, αλλά δεν πρόκειται να ξανααγορασω καινούργιο αυτοκίνητο παλαιού τύπου για τις καθημερινές ανάγκες. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2024 από sattack 2
teodor_ch Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, sattack είπε Λογικό, αφού πλέον τα αυτοκίνητα γίνονται υπολογιστές. Κάποιος μπορεί να εκφράσει αντίρρηση πάνω σε αυτό. Δεκτό, αλλά είναι το μέλλον. Το αυτοκίνητο είναι πρώτα αυτοκίνητο όσο υπάρχει τιμόνι και οδηγός. Όταν θα πηγαίνει μόνο του θα λέμε ότι είναι υπολογιστής. Αυτό λέω. ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ η τεσλα χρεώνει τους τωρινούς ιδιοκτήτες την εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων. Σε άλλους αρέσει και σε άλλους δεν αρέσει 2
sattack Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, teodor_ch είπε Σε άλλους αρέσει και σε άλλους δεν αρέσει Φυσικά. Δεν είμαστε Σοβιετική Ένωση. Εδώ μέχρι και οι Κινέζοι υιοθέτησαν το "μια χώρα δύο συστήματα" και εχουν γίνει πρωτοπόροι στα αυτοκίνητα και ο καθένας αγοράζει ότι του γουστάρει. 2
coyote2 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 16 ώρες πριν, teodor_ch είπε Το αυτοκίνητο είναι πρώτα αυτοκίνητο όσο υπάρχει τιμόνι και οδηγός. Όταν θα πηγαίνει μόνο του θα λέμε ότι είναι υπολογιστής. Αυτό λέω. ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ η τεσλα χρεώνει τους τωρινούς ιδιοκτήτες την εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων. Σε άλλους αρέσει και σε άλλους δεν αρέσει Για την ακρίβεια το ανάποδο συμβαίνει. Οι μελλοντικοί αγοραστές χρεώνονται την εξέλιξη των αυτοκινήτων. Οι σημερινοί θα αγοράζουν φτηνά για τον όγκο πωλήσεων που γίνεται. Οταν ισορροπήσει θα πουλάει 5πλάσιο όγκο σε τιμή κοντινή.... Αν το αγοράζαμε πληρώνοντας day1 την εξέλιξη με μικρό όγκο πωλήσεων θα έκανε 100.000 ευρω για να το αποσβέσεις
teodor_ch Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 14 λεπτά πριν, coyote2 είπε Για την ακρίβεια το ανάποδο συμβαίνει. Οι μελλοντικοί αγοραστές χρεώνονται την εξέλιξη των αυτοκινήτων. Οι σημερινοί θα αγοράζουν φτηνά για τον όγκο πωλήσεων που γίνεται. Οταν ισορροπήσει θα πουλάει 5πλάσιο όγκο σε τιμή κοντινή.... Αν το αγοράζαμε πληρώνοντας day1 την εξέλιξη με μικρό όγκο πωλήσεων θα έκανε 100.000 ευρω για να το αποσβέσεις Εγώ συγκρίνω τα σημερινά μοντέλα όπως είπα παραπάνω που δεν τα θεωρώ πρωτίστως υπολογιστές αλλά αυτοκίνητα με τα επόμενης γενιάς τύπου robotaxi που θα είναι όντως υπολογιστές. Οι τωρινοί κάτοχοι πληρώνουν την εξέλιξη των robotaxi. Δεν συγκρίνω model 3 2020 vs model 2 2024 Και όταν λέω πληρωμή δεν εννοώ μόνο χρήματα. Πρώτα απο όλα έχουμε τις ανθρώπινες ζωές (με δεδομένα απο την τεσλα), μετά τα χρήματα και τέλος τα bugs που πετάγονται κατα καιρούς με τις αναβαθμίσεις. Έχω την υποψία ότι με το σκεπτικό σου, η αξία των οχημάτων ΧΩΡΙΣ το software είναι πολύ πιο κάτω απο τον ανταγωνισμό αλλά το software και η εξέλιξη του είναι που ανεβάζει/κρατάει την τιμή πώλησης εκεί που είναι. Είναι πρωί όμως και βαριέμαι να το σκεφτώ περισσότερο 🤪 (Να επισημάνω ότι μας συμφέρει όλους που υπάρχει η τεσλα και πουλάει τόσο!!! Να μή θεωρηθώ hater! Αν είχαν service στην Κρήτη πιθανότατα θα είχα αγοράσει και εγώ τεσλα.)
Ntinaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Στις 7/12/2024 στις 7:32 ΜΜ, sattack είπε Από την άλλη, αυτοί που κατηγορούν το μινιμαλιστικό σχεδιασμό της Tesla στο συνολο του, δενβεχουν σκεφτει ένα πράγμα: Χάριν σε αυτό το μινιμαλιστικό σχεδιασμό, τα Τesla δεν μοιάζουν ποτέ παλιό και ξεπερασμένο μοντελο. Τα αλλα αυτοκίνητα εχουν ένα wow effect κάθε φορά που βγαινει το νέο μοντέλο και μετά αυτό χάνεται όταν βγει το επόμενο και αισθάνεσαι ότι έχεις ένα ξεπερασμένο μοντελο. Στα Tesla αντίθετα, κάθε τρεις και λίγο έχεις update στο λειτουργικό σύστημα και αισθάνεσαι συνέχεια ότι έχεις ένα καινούργιο ανανεωμένο αυτοκίνητο. Και το εσωτερικό του είναι απλό λιτό στάνταρ που δεν αλλάζει ποτέ και δεν σε απασχολεί καθόλου. Και έτσι μπορεί να είναι αυτοκίνητο 6 ετών και να μοιάζει σαν νέο. Και με κάθε update να αισθάνεσαι μια ανανέωση. Βασικα ακριβως το αντιθετο θα ελεγα εγω. Οι οθονες παντα θα γινονται καλυτερες. Με αποτελεσμα τα προγενεστερα μοντελα να δειχνουν πολυ γερασμενα. Αν δεις πως ηταν οι οθονες πριν 10-15 χρονια, ηταν επιπεδου game boy. Μπαινεις μεσα και θες να κανεις εμετο. Αντιθετως, πολλα supercar εχουν απορριψει τελειως τις οθονες, και εχουν μονο καντραν, και φυσικους διακοπτες. Ετσι και σε 30 χρονια, οι διακοπτες θα παραμεινουν διακοπτες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα