Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

Δε διαφωνώ σε αυτό και το ανέφερα ότι και για τη hyundai έχω διαβάσει 1-2 μήνες αναμονή (και είναι παγκόσμιο το φαινόμενο). 

Για άλλο θέμα διαφωνώ. Ότι βγάλαμε όλα τα συνεργεία της επαρχίας άχρηστα (μόνο για λάδια/φίλτρα) και ότι όλα πάνε στην Αθήνα για φτιάξιμο.  Για την τεσλα αυτό είναι δεδομένο αλλά στις άλλες εταιρίες μια χαρά υπάρχουν πιστοποιημένα συνεργεία και τεχνικοί για ηλεκτρικά.

Χαχαχα εγώ πάντως Αθήνα θα πάω. Ακόμα δεν έχει εκεί που είμαι. Βέβαια θέλω ακόμα 1.5 χρόνια οπότε μπορεί και να ανοίξει. 

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κοιτώντας πάντως στο εξωτερικό η δουλειά του να αγοράσεις ένα ταξί και να το δουλεύεις μόνος σου δύσκολα θα κρατήσει.

Παντού ειναι εταιρίες που έχουν πολλά ηλεκτρικά.... και έτσι δε μένουν ποτέ από αμάξια . Ενα αμάξι λογικά ίσον και κανένα

 

Δημοσ.
Στις 29/9/2024 στις 7:58 ΜΜ, coyote2 είπε

Κοιτώντας πάντως στο εξωτερικό η δουλειά του να αγοράσεις ένα ταξί και να το δουλεύεις μόνος σου δύσκολα θα κρατήσει.

Παντού ειναι εταιρίες που έχουν πολλά ηλεκτρικά.... και έτσι δε μένουν ποτέ από αμάξια . Ενα αμάξι λογικά ίσον και κανένα

 

Το ιδιο θα γινει και εδω σιγα σιγα. Γινεται βασικα, υπαρχουν καποιοι που εχουν "μαντρες" με αδειες ταξι, δινουν στον ιδιοκτητη 600 ευρω και τα νοικιαζουν με δικα τους αυτοκινητα/συνεργεια κλπ 1100-1200 στους "οδηγους" απο οσο εχω ακουσει βεβαια. Ναι μεν αναλαμβανουν τα σερβις/ζημιες κλπ αλλα ο οδηγος κατανταει να δουλευει 15 ωρες την ημερα για 800 ευρω η και λιγοτερο. Αφου πρεπει να δινει τον ΦΠΑ των συναλλαγων στο κρατος και να πληρωνει τα ενσημα του αν δεν ειναι ελευθερος επαγγελματιας και δινει λιγα λιγοτερα για εφκα αλλα και 1600+ τον χρονο ειτε βγαλει πανω απο εναν μισθωτο ειτε οχι. Αλλα βεβαια αυτο ειναι αλλη συζητηση.

Παντως απο οσο ξερουμε για τα ταξι:

Για μια αγορα περιπου 50.000 ευρω ηλεκτρικου σημαινει οτι ο ΦΠΑ αφαιρειται απο τις πληρωμες ΦΠΑ συναλλαγων τριμηνου

Ενας ταξιτζης πληρωνει περιπου 1000-1200 ΦΠΑ το τριμηνο, οποτε για περιπου 2 χρονια δεν θα χρειαζεται να πληρωνει τον ΦΠΑ (αφου θα ειναι πιστωτικο)

Δινεται στο υπολοιπο (περιπου 40.000) επιδοτηση εως 22.500, δηλαδη πληρωτεο 17500 (οσο περιπου για εισαγωγη ενα mercedes caravan του 2019 μεταχειρισμενο με 250.000 χιλιομετρα). Το οποιο μπορει να πληρωθει με δωσεις.

Τωρα κατι ακουσαμε οτι το εξοδο μετραει Χ1.5 για τις επιχειρησεις αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρος αν ισχυει γενικα η αν ισχυει και για τα ταξι. Επισης, απο οσο εχουμε υπολογισει θα γλυτωσει καποιος περιπου 3000 απο εφορια με μια τετοια αγορα (αφου πληρωνει ετσι κ αλλιως τα 1600+ λογω της νεας νομοθεσιας για τους ελευθερους) ομως η δαπανη δεν μετραει για τον επομενο χρονο (μαλλον ??) καποτε μετρουσε για χρονια, αργοτερα αλλαξε για εως 2 χρονια και τωρα με τον νεο νομο για εναν χρονο. Δηλαδη καποιος ταξιτζης για να παρει ενα τετοιο αυτοκινητο με τις επιδοτησεις, πιστωτικο ΦΠΑ και εφορια, θα πληρωσει περιπου ~14500 (+1000ε για βαξιμο)

Με εναν προχειρο υπολογισμο κοστος πετρελαιου τον μηνα για εναν ταξιτζη που δουλευει 12+ ωρες την ημερα στη θεσσαλονικη ειναι 900 ευρω οσο περιπου μια μηνιαια δοση 700 ευρω με το ρευμα εαν το φορτιζει στο σπιτι με νυχτερινο. 

Επισης σκεφτομασταν οτι ισως πηγαινει η μηνιαια δοση στα εξοδα, κατι που θα συνεφερε περισσοτερο καθως θα μοιραζοταν στα 2-3 χρονια αλλα το τιμολογιο νομιζω μπαινει ολοκληρο την ιδια χρονια.

Τους επομενους μηνες θα το ψαξουμε πολυ καλυτερα σε σχεση με φορολογια, ανταλλακτικα, service κλπ

Προς το παρον σκεφτετε για το mercedes EQB, αλλιως για tesla. Προφανως εαν συμφερει ακομη περισσοτερο θα προσπαθησει να παρει φετος και ισως επανελθω με post για μια ενημερωση να υπαρχει για οποιον ταξιτζη επιλεξει να παρει ηλεκτρικο.

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, γιατί συνδυάζει την μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία NMC με ένα μόνο κινητήρα πίσω (οι 2 κινητηρες και το AWD έχουν πάντα λίγο περισσότερη καταναλωση).

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Δημοσ.

Τέσλα ρομποταξι2. Το βλέπω απίθανο να μπορέσει να βγάλει κερδοφόρο όχημα στα 20κ αν δεν είναι υπηρεσίας με διαφημισεις κτλ.

Προσωπική άποψη ότι δεν θα υπάρξει μ2. Οι Κινέζοι επικρατούν στις κατηγορίες vfm

  • Like 1
Δημοσ.

Το 2 θελει υπερτεράστιες επενδύσεις για ελάχιστο κέρδος. Λογικό μάλλον είναι που το καθυστερεί ή το αναβάλει.

Και λογικό που οι Κινεζοι επικρατούν εκεί γιατί έχουν μακράν το φτηνότερο κόστος κατασκευής για μια συγκεκριμένη κατασκευή, συν ότι έχουν από χρόνια οργανώσει όλη την εφοδιαστική αλυσίδα για όλα τα απαραίτητα υλικά από το μηδέν και επίσης έχουν από χρόνια τις εταιρείες μπαταριών όπου τώρα έχουν τεράστιο προβάδισμα σε οικονομίες κόστους και σε καινοτομίες και άντε να τις προλάβει κανείς άλλος. Και τέλος έχουν και το δικτατορικό κράτος από πίσω που άπαξ και αποφάσισε κάτι, όλοι δουλεύουν συντονισμένα να υποστηρίξουν αυτήν την κατεύθυνση. Που αν τύχει να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση,  όπως η απόφαση να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (που την πήραν για 3 λόγους: γιατί στους ICE κινητηρες και στα συστηματα μεταδοσης δεν μπορούσαν να προλάβουν τους Δυτικούς ενω στα ηλεκτρικα ξεκινουσαν ολοι απο το μηδεν, για να απεξαρτηθουν από το πετρέλαιο που δεν έχουν και για να καθαρίσουν την μολυσμένη ατμόσφαιρα που είχαν στις πόλεις τους), τότε 1 δισ άτομα σαν μπλοκ άντε να τα αντιμετωπίσει η Δύση που ο ένας σπρώχνει προς τα εδώ και ο άλλος προς τα εκεί. 

  • Like 3
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...