Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για το κλείδωμα μέσα είχα διαβάσει για μία γκόμενα που κλειδώθηκε σε update οπότε υπέθεσα ότι δεν έχει μηχανικό τρόπο άνοιγμα πόρτας. 

Ο μηχανικός τρόπος ανοίγματος της πόρτας είναι η μόνη αξιόπιστη λύση.

Είπαμε, στα τέσλα πετάς τούβλο στο τζάμι.

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Για το κλείδωμα μέσα είχα διαβάσει για μία γκόμενα που κλειδώθηκε σε update οπότε υπέθεσα ότι δεν έχει μηχανικό τρόπο άνοιγμα πόρτας. 

Ο μηχανικός τρόπος ανοίγματος της πόρτας είναι η μόνη αξιόπιστη λύση.

Είπαμε, στα τέσλα πετάς τούβλο στο τζάμι.

Στα Tesla μπορείς από μέσα να ανοίξεις την πόρτα μηχανικά σε περίπτωση ανάγκης. Αν κλειδωθεί κάποιος από έξω δεν έχει μηχανικό τρόπο να ανοίξεις την πόρτα.

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Για το κλείδωμα μέσα είχα διαβάσει για μία γκόμενα που κλειδώθηκε σε update οπότε υπέθεσα ότι δεν έχει μηχανικό τρόπο άνοιγμα πόρτας. 

Ο μηχανικός τρόπος ανοίγματος της πόρτας είναι η μόνη αξιόπιστη λύση.

Είπαμε, στα τέσλα πετάς τούβλο στο τζάμι.

Έχει κανονικό χειροκίνητο χερούλι μέσα, σαν εφεδρεία.... οπότε ας μην αναπαράγουμε ότι ποστάρει κάθε τύπισσα για να πάρει Likes..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Σου απαντάω επειδή ΕΧΩ το αυτοκίνητο. Έχει χερούλι κάτω από τη χειρολαβή. Μηχανικό από τα παλιά που λειτουργούν χωρίς μπαταρία και ανοίγουν το γλωσσάκι της πόρτας.

Η tesla στο λέει αυτό που παράθεσες, επειδή η μηχανική χειρολαβή δεν κατεβάζει 3 πόντους το παράθυρο, όπως κάνει το κουμπί. Έτσι αν ανοίγεις με αυτό τον τρόπο την πόρτα υπάρχει κίνδυνος 1 φορά στις 20 να ραγίσεις το τζάμι επειδή είναι ακόμα ψηλά. Επίσης δεν μπορείς να οδηγήσεις όσο κάνει το firmware update. Αλλά η αναβάθμιση γίνεται από το κινητό ότι ώρα θες και φυσικά από απόσταση. Το να επιλέξεις να την κάνεις, ενώ είσαι μέσα και ενώ σου βγάζει 3 μηνύματα προειδοποιητικά και έχει μέχρι και αντίστροφη μέτρηση 2 λεπτά πριν ξεκινήσει για να το ακυρώσεις, τότε είσαι απλά χαζός. Αλλά και πάλι τραβάς το χερούλι και βγαίνεις μηχανικά.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό υπάρχει; Στην πόρτα ο διακόπτης υπάρχει σίγουρα 

 

Για την κίτρινη χειρολαβή δε ξέρω . Είναι αυτό που γράφει ο φίλος πιο πάνω;

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από coyote2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, coyote2 είπε

Αυτό υπάρχει; Στην πόρτα ο διακόπτης υπάρχει σίγουρα

Για την κίτρινη χειρολαβή δε ξέρω . Είναι αυτό που γράφει ο φίλος πιο πάνω;

Και τα 2 υπάρχουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και ενδιαφέρομαι να παρω καινούργιο αμάξι και για πρώτη φορά οδήγησα σήμερα το μοντέλο 3, μπορεί κάποιο μέλος του φόρουμ  με κάπως μακρόχρονη εμπειρία να συγκεντρώσει τις εντυπώσεις του από την μάρκα? 

Ίδίως όσον αφορά την αξιοπιστία (σκοπεύω να πάρω αμάξι για πολλά χρόνια). 

Οι πωλητες μου τα παρουσίασαν ότι καμία σχέση το σέρβις με τα κλασικά αυτοκίνητα, ξεχνάς προβλήματα με σασμάν, ιμάντες, λάδια, καδένες κ.λ.π., μέχρι και τα τακάκια δεν φθείρονται τόσο λόγω του φρεναρίσματος από τον μηχανισμό ανάκτησης της ενέργειας είπανε.

Διάρκεια (μέγιστη?) μπαταρίας ανέφεραν  1.000.000 χλμ και κόστος αγοράς νέας με τα τωρινά δεδομένα 10.000 ευρώ (αν τυχόν απαιτηθεί). 

Ερώτημα = αν χαλάσει η κεντρική οθόνη που κάνει όλες τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ή ο υπολογιστής που την λειτουργεί, υπάρχει η δυνατότητα μηχανικής εκκίνησης και οδήγησης του αυτοκινήτου? Το αμάξι που οδήγησα δεν είχε  καν επιλογέα ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι. 

Επίσης, μία μέση / συνήθη χρήση στο αστικό περιβάλλον της Αθήνας, τι κόστος οικιακού ηλεκτρισμού συνεπάγεται κατά προσέγγιση σε μηνιαία βάση? 

Κάτι άλλο που θα έπρεπε κάποιος αδαής σαν και εμένα σε θέματα ηλεκτροκίνησης να έχει υπόψη του?

 Τhx!

Επεξ/σία από jaguara5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, jaguara5 είπε

Μιας και ενδιαφέρομαι να παρω καινούργιο αμάξι και για πρώτη φορά οδήγησα σήμερα το μοντέλο 3, μπορεί κάποιο μέλος του φόρουμ  με κάπως μακρόχρονη εμπειρία να συγκεντρώσει τις εντυπώσεις του από την μάρκα? 

Ίδίως όσον αφορά την αξιοπιστία (σκοπεύω να πάρω αμάξι για πολλά χρόνια). 

Οι πωλητες μου τα παρουσίασαν ότι καμία σχέση το σέρβις με τα κλασικά αυτοκίνητα, ξεχνάς προβλήματα με σασμάν, ιμάντες, λάδια, καδένες κ.λ.π., μέχρι και τα τακάκια δεν φθείρονται τόσο λόγο του φρεναρίσματος από τον μηχανισμό ανάκτησης της ενέργειας είπανε.

Διάρκεια (μέγιστη?) μπαταρίας ανέφεραν  1.000.000 χλμ και κόστος αγοράς νέας με τα τωρινά δεδομένα 10.000 ευρώ (αν τυχόν απαιτηθεί). 

Ερώτημα = αν χαλάσει η κεντρική οθόνη που κάνει όλες τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ή ο υπολογιστής που την λειτουργεί, υπάρχει η δυνατότητα μηχανικής εκκίνησης και οδήγησης του αυτοκινήτου? Το αμάξι που οδήγησα δεν είχε  καν επιλογέα ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι. 

Επίσης, μία μέση / συνήθη χρήση στο αστικό περιβάλλον της Αθήνας, τι κόστος οικιακού ηλεκτρισμού συνεπάγεται κατά προσέγγιση σε μηνιαία βάση? 

Κάτι άλλο που θα έπρεπε κάποιος αδαής σαν και εμένα σε θέματα ηλεκτροκίνησης να έχει υπόψη του?

 Τhx!

Γενικα διαβαζω πως η αξιοπιστια των τεσλα εχει αυξηθει δραματικα τα τελευταια χρονια, ειδικα στο facelift του Model 3.

Αντικειμενικα τα τεσλα εχουν μακραν τα πιο φτηνα σερβις. Πρακτικα ειναι ανυπαρκτο το σερβις τους.

Ακριβα θα σου βγουν τυχον φαναρτζοδουλειες αν το κοπανησεις πουθενα, οποτε προτεινω μικτη.

Μην ασχοληθεις καθολου με την ζωη της μπαταριας, απλα φορτιζε ιδανικα 20-80% οταν εχεις την δυνατοητα.

Για τα PNDR εχει κουμπια στην οροφη αν θυμαμαι καλα.

 

Οσον αφορα το κοστος βενζινης, εγω που οδηγω ενα phev, το οικιακο τιμολογιο μου κοστιζε 2-2.5 ευρω τα 60χλμ, ενω με βενζινη θα ηθελα 10ευρω για τα ιδια χλμ.

Αρα μιλαμε κοστος επι 4 με βενζινη.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ, έτσι είναι.

4 ώρες πριν, jaguara5 είπε

Οι πωλητες μου τα παρουσίασαν ότι καμία σχέση το σέρβις με τα κλασικά αυτοκίνητα, ξεχνάς προβλήματα με σασμάν, ιμάντες, λάδια, καδένες κ.λ.π., μέχρι και τα τακάκια δεν φθείρονται τόσο λόγω του φρεναρίσματος από τον μηχανισμό ανάκτησης της ενέργειας είπανε.

 

Λογικό δεν είναι? Αφού δεν υπαρχουν όλα αυτά τα μηχανικά που ανέφερες. 

Για τα φρενα, φαντάσου ότι στις βόρειες χώρες σου λένε αν έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το χειμώνα να πατάς που και που φρένο επίτηδες για να φεύγει το αλάτι, αλλιώς αν μαζευτεί εκεί επειδή ξεχνάνε να πατάνε φρένο, θα κάνει διάβρωση! Πραγματικά, η νο1 απόλαυση στην ηλεκτροκινηση είναι το one pedal driving και μόλις το ζήσεις, μετά σου τη δίνει αν πας να οδηγησεις θερμικο, και σκέφτεσαι τι μεγάλη σπατάλη είναι το πάτημα του φρένου!

 

Το βασικό προς το παρόν στην ηλεκτροκινηση είναι να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στη δουλειά. (Αργότερα, όταν θα πολλαπλασιστουν τα ηλεκτρικα, θα υπάρχουν φορτιστές παντού, ώστε να βολεύονται και όσοι δεν μπορούν στο σπίτι ή στη δουλειά, αλλά δεν είμαστε ακομα σε αυτό το σημείο). 

 

Μετά, με τα ηλεκτρικά, όσο πιο αργά πας, τόσο πιο λίγο καταναλώνει, οπότε είναι το ιδανικό για πόλη, γιατί με τις αργές ταχύτητες και το σταματά- ξεκινα θα έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση. 

Αυτό είναι και το φυσιολογικό από άποψη ενέργειας. Το παράλογο είναι αυτό που κάνουν τα θερμικά, ότι στις χαμηλές ταχύτητες και στο ρελαντί καίνε πάρα πολύ. (Γιατι εχουν τεραστιες απωλειες ενεργειας που παει χαμενη ως θερμοτητα). Και έτσι το μυαλό μας έχει συνηθίσει σε αυτό το παράλογο και νομίζουμε ότι είναι φυσιολογικο όταν τρέχεις με μεγάλη ταχύτητα να μην καίει πολύ παραπάνω. Και μας φαίνεται περίεργο που στα ηλεκτρικά συμβαίνει αυτό. Όμως αυτό είναι το απόλυτα λογικό, επειδή η ενέργεια είναι ταχύτητα εις το τετράγωνο. 

 

Άγχος για τη μπαταρία ξέχνα το. Κανονικά κρατάει περισσότερο από τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Και έχει και 8 χρόνια εγγύηση. Που σημαίνει ότι αν 1 στο εκατομμύριο τύχει κάποια αστοχία υλικου, θα σε καλύψει η εγγύηση. Μετά δε απο 8 χρόνια, το κόστος μπαταρίας θα έχει πέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. 

Επίσης αυτό που λες για την οθόνη, επίσης ξέχνα το. Δηλαδή σε ένα θερμικό αν μπλοκάρει ο εγκέφαλος, θα μπορέσεις να εκκινήσεις και να οδηγησεις το αυτοκίνητο? 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To ipedal δεν είναι το αποδοτικότερο πάντως.

Το γκάζι-ανάκτηση καταναλώνει περισσότερη ενέργεια απο το τίποτα! Δηλαδή να αφήνεις το γκάζι και να τσουρλάει. Το πετυχαίνεις και με το ipedal αλλά λιγότερο.

 

@jaguara5

 

 

Επειδή τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους και φαίνεσαι καινούργιος, ρίξε λίγο διάβασμα πρώτα.

πχ. για εμένα που μένω Κρήτη και το 99.9% των φορτίσεων το κάνω σπίτι μου με ΦΒ έχω μεγάλο όφελος και σε χρήμα αλλά και σε χρόνο

Αν έμενα Αθήνα και έκανα συχνά εκδρομές δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό γιατί τα 10-20 λεπτά φόρτισης και ο προγραμματισμός και όλα τα υπόλοιπα είναι ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ απίστευτα εκνευριστικά. Σκέψου να υπολογίσεις να πάς κάπου και να τύχει να θές να αλλάξεις τελείως τα σχέδια σου. Άντε να ψάχνεις φορτιστές και να κανονίζεις το δρομολόγιο σου ανάλογα.

Αν έμενα Αθήνα και δεν έκανα συχνά εκδρομές μάλλον δεν θα έπαιρνα ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο αλλά κάποιο απο τα καινούργια κινέζικα. Θέλει σκέψη και να δείς τις ανάγκες σου. 

 

 

ΥΓ. ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ. Όλα χαλάνε και 100% θα χρειαστείς συνεργείο κάποια στιγμή.

Επεξ/σία από teodor_ch
Δημοσ.
5 minutes ago, teodor_ch said:

Το γκάζι-ανάκτηση καταναλώνει περισσότερη ενέργεια απο το τίποτα! Δηλαδή να αφήνεις το γκάζι και να τσουρλάει.

Μπράβο απο τους ελάχιστους που το γνωρίζει 

7 minutes ago, teodor_ch said:

Όλα χαλάνε και 100% θα χρειαστείς συνεργείο κάποια στιγμή.

Σε καθε περίπτωση στα τεσλα είναι σημαντικά λιγοτερα  μεχρι που κ αθηνα έρχονται σπιτι σου.

Μπαίνω 4ο χρόνο πραγματικος λογος βα παω σερβισε δεν υπήρχε. 2 χρόνιες τωρα που έκανα αλλαγη φιλτρων καμπίνας κ έλεγχο υγρών φρένων ηρθαν αυτοί

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, sndev είπε

Σε καθε περίπτωση στα τεσλα είναι σημαντικά λιγοτερα  μεχρι που κ αθηνα έρχονται σπιτι σου.

Μπαίνω 4ο χρόνο πραγματικος λογος βα παω σερβισε δεν υπήρχε. 2 χρόνιες τωρα που έκανα αλλαγη φιλτρων καμπίνας κ έλεγχο υγρών φρένων ηρθαν αυτοί

Σε αυτό η τεσλα είναι απο τις καλύτερες εταιρίες.

Απλά καλύπτει συγκεκριμένες περιοχές και πχ. Κρήτη πρέπει να στείλω το αμάξι με το καράβι και κάποιος να το πάει αντιπροσωπεία. Ο λόγος που την απέρριψα ήταν αυτός γιατί οικονομικά για το μέγεθος του αυτοκινήτου που ψάχναμε με κάλυπτε (άσχετα που δε μου αρέσουν εμφανισιακά μέσα-έξω και με εκνευρίζουν τα φλας και ο επιλογές "ταχυτήτων"). 

 

Στο ioniq5 η hyundai έχει φτιάξει επιλογές ανάκτησης

i-pedal, level 3, level 2, level 1, level 0 και μετά auto3,2,1

συν ότι με το αριστερό paddle shifter του λές να κάνει μέγιστη ανάκτηση (σαν να αφήνεις το γκάζι στο ipedal) 

Επεξ/σία από teodor_ch
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, sndev είπε

Μπράβο απο τους ελάχιστους που το γνωρίζει 

 

Το BYD δεν έχει one pedal drive αλλά έχει ανάκτηση... Είναι πιο λογικό να μην έχουμε την ανάκτηση μόλις αφήνουμε γκάζι; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Το BYD δεν έχει one pedal drive αλλά έχει ανάκτηση... Είναι πιο λογικό να μην έχουμε την ανάκτηση μόλις αφήνουμε γκάζι; 

το one pedal τί είναι? έχει 3 φάσεις

γκάζι (0-100%)

τίποτα ( 0 ενέργεια)

ανάκτηση (0-100%)

απλά το τίποτα είναι δύσκολο να το κρατήσεις αφού πρέπει να έχεις το πόδι σου σταθερό 

βάζοντας στο ioniq level0 αφήνεις το γκάζι και τσουρλάει με ανάκτηση 1000w σχεδόν τίποτα.

Τσουρλάει περισσότερο απο ένα θερμικό με 6η με 60χλμ/ώρα

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...