Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρα με τον αντάπτορα φτάνεις τα 7,4..Οντως είναι υπερ αρκετά.

Αλλά πχ εαν έχεις τον αντάπτορα μέχρι τα 32Α, αλλά θέλεις να δουλέψεις τον φορτιστή στα 16Α, σου δίνει την δυνατότητα, σωστά;

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Αρα με τον αντάπτορα φτάνεις τα 7,4..Οντως είναι υπερ αρκετά.

Αλλά πχ εαν έχεις τον αντάπτορα μέχρι τα 32Α, αλλά θέλεις να δουλέψεις τον φορτιστή στα 16Α, σου δίνει την δυνατότητα, σωστά;

Ναι φυσικά! από το app της Tesla βάζεις ότι Α θέλεις, από 6 - 32. Εγώ πολλές φορές το βάζω και χαμηλοτερα, πχ στα 12, γιατί πχ θέλω να πιάσει το 100% ή το 80% φόρτισης πχ στις 10 το πρωί που θα φύγω και δεν θέλω να πάει τόσο ψηλά πχ από τις 2 τη νύχτα και να κάθεται σε τέτοιο υψηλό ποσοστό φόρτισης για ώρες. (Βεβαια από το app μπορείς να προγραμματίσεις να αρχίσει η φόρτιση αργότερα ώστε να τελειώσει την ώρα που θες, αλλά οκ, άλλο αυτο). 

Η πχ θέλω να βάλω φούρνο, στεγνωτηριο, βραστήρα νερού κλπ, που καταναλώνουν πολύ ρεύμα, και το σπίτι έχει παροχή 40Α, οπότε αν το βάλω στα 32Α και ανάψω και τις άλλες συσκευές θα πέσει ο γενικός. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Δημοσ.

Το πρώτο Cybertruck που πήρε πινακίδες στην Ευρώπη.

Αναφέρεται ότι υπήρξαν εμπόδια αλλά τελικά καταχωρήθηκε. 
Προφανώς ο δρόμος για περισσότερες πωλήσεις ανοίγει μετά από αυτό. . 
 

 

IMG_5404.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.

Παντελως αδιαφορο αυτο το οχημα ειδικα για Ευρωπη.

Η ευρωπη εχει αναγκη οχηματα μεχρι 4.2 μετρα.

Αν αντι γι αυτη την αηδια, ειχε βγαλει κατι σε model 2, θα ειχε εξαφανισει τον ανταγωνισμο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

........ειχε βγαλει κατι σε model 2, θα ειχε εξαφανισει τον ανταγωνισμο.

 

Το ξέρει και ο ίδιος. Αλλά στην τιμή που πρέπει να βγει για να εξαφανιστεί ο ανταγωνισμός προσπαθεί και ο ανταγωνισμός να το βγάλει και δεν βγαίνουν τα κουκιά(κοστολόγιο). Όχι ακόμα τουλάχιστον. Θεωρώ ότι δεν αργεί αυτή η στιγμή πάντως.

 

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Παντελως αδιαφορο αυτο το οχημα ειδικα για Ευρωπη.

Η ευρωπη εχει αναγκη οχηματα μεχρι 4.2 μετρα.

Αν αντι γι αυτη την αηδια,................

 

Αντιλαμβάνομαι ότι πάρα πολύς κόσμος δεν το γουστάρει και αντιλαμβάνομαι και τους λόγους αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Μην κρίνεις εξ ιδίων για όλους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To πρόβλημα για ένα μοντέλο σαν το "model2" είναι ότι πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο φτηνό, δηλαδή με ελάχιστο περιθώριο κέρδους και ταυτόχρονα να παραχθεί σε απίστευτα μεγάλες ποσότητες, ώστε να "εξοφλησει" τα έξοδα R&D και τα έξοδα κατασκευής των νέων εργοστασίων. 

Δηλαδή πρέπει να κάνουν απίστευτη δουλειά στο σχεδιασμό και στην δημιουργία εφοδιαστικής αλυσίδας για να πετύχουν χαμηλά κόστη. Και μετά πρέπει να χτισουν νέα εργοστάσια και οι κατασκευαστές μπαταριών να μπορούν να τους προμηθευτούν τις απαραίτητες τεράστιες ποσότητες. Πρόκειται για τεράστιο έργο. 

Ένα όχημα σαν τo cybertruck που μπορούν να το πουλάνε 200.000$ τα founders edition και 100.000$ τα πρώτα μοντέλα,  σε μικρότερες ποσότητες απο ενα μονο εργοστασιο που ήδη υπαρχει και του προσθετουν μια γραμμη παραγωγης για λιγες μοναδες, είναι πιο εύκολο. 

Επεξ/σία από sattack
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέχρι να βγει Μ2 οι Κινέζοι θα έχουν πνίξει την αγορά.

Αδύνατο το εγχείρημα έως παρα πολυ δυσκολο.

Το πιθανότερο είναι να το δίνει δωρεάν με διαφημίσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 22/7/2024 στις 7:02 ΜΜ, coyote2 είπε

Με βάση τη λογική το πισωκίνητο με τα 700 Κμ θα έρθει ευρώπη. Ευκολη αλλαγή δεν ειναι στο εργαστάσιο να παράγουν κι αυτό στην Σαγκάη? 

Εύκολη αλλά πότε; Ιανουάριο 25 και χωρίς επιδότηση από ηλεκτρικά 3;

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Είναι υπαρκτό να συμβεί αυτό το σενάριο;

https://www.azfamily.com/2024/06/20/toddler-trapped-car-when-tesla-battery-dies-scottsdale/

Καποο λάκκο έχει η φάβα. Αν χαλάσει η 12V μπαταρία δεν λειτουργούν τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου και μένει κλειδωμένο. Ομως αυτή είχε ήδη βάλει μέσα το παιδάκι. Οπότε το αυτοκίνητο ήταν ήδη ξεκλείδωτο. Ακόμα κι αν ήταν τόσο άτυχη που εκείνη τη στιγμή βρήκε να "πεθάνει" η 12V μπαταρία, γιατί μετά το αυτοκίνητο να κλείδωσε? Δεν γίνεται αυτό. Το λογικό ήταν να παραμείνει ξεκλείδωτο. 

Σε κάθε περίπτωση, οι 12V μπαταρίες της Tesla ήταν lead acid (οπως στα κανονικά αυτοκίνητα) στα οχήματα που βγήκαν από Σαγκάη μέχρι Oκτωβριο του 21. Από εκεί και μετά είναι λιθίου,  οι οποίες πρακτικά δεν χαλάνε. Το ίδιο και από Βερολίνο που ξεκίνησε παραδόσεις το 2022. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...