Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 hours ago, BARAKADES said:

Είχα ενημέρωση (προφορική) από την τέσλα ότι αυτοκίνητα για τα οποία είχε γίνει παραγγελία μέχρι 10 Ιουνίου δεν θα επιβληθούν επιπλέον δασμοί. Διαβάζω όμως από το δελτίο τύπου της ΕΕ ότι εφόσον δεν αλλάξει κάτι από 5 Ιουλιου 2024 και εφεξής θα επιβληθούν δασμοί στα αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα. Για την τέσλα αναφέρει ότι δεν έχει προσδιορισθεί το ύψος του δασμού ακόμη. Επίσης αναφέρει ότι μπορεί οι δασμοί να επιβληθούν μέχρι 90 ημέρες ΠΡΙΝ την ημερομηνία αυτή (!!!).

Σχόλιο 1: H Γερμανία σύσσωμη (κυβέρνηση και βιομηχανία είναι αντίθετοι σε επιβολή δασμών)

Σχόλιο 2: Ο οικονομικός πόλεμος μεταξύ δύσης και BRICS κορυφώνεται. 

Σχόλιο 3. Ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι πεδίο μάχης μεταξύ Αμερικής- Ρωσίας. Πιο πολύ με φοβίζει πλέον η επικράτηση της Αμερικής (καθώς η Ευρώπη δείχνει να είναι άβουλη αποικία της) παρά τυχόν επικράτηση της Ρωσίας. 

Σχόλιο 4: Παρακολουθώ στενά τα τεκταινόμενα και απογοητεύομαι συνολικά από τους Ευρωπαίους ηγέτες. Είμαστε πλην ενός - δύο κρατών έτοιμοι προς θυσία από την αμερική προκειμένου να μην χάσει την παγκόσμια ηγεμονία. 

Σχόλιο 5: Φοβάμαι μια γενική σύρραξη και την χρήση πυρηνικών (από αυτούς που τα χρησιμοποίησαν και παλαιότερα...)

Αλήθεια το model 3 είναι βιο χαζαρντ ρέντι?  

 

Ολα τα παραπανω για να δικαιολογησουν οτι θελεις φθηνο ηλεκτρικο οχημα απο την ΚΙνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Οπότε αν θέλει κάποιος Model 3 από το να ρισκάρει να φάει στο κεφάλι εξτρά χρέωση λόγω δασμών αξίζει να πάρει από αυτά που έχουν στοκ τα οποία έχουν και καλό εξοπλισμό ακόμα και αν δεν είναι το χρώμα που θα διάλεγε αν επέλεγε κάνοντας παραγγελία.

Μα δεν υπάρχει σε στοκ τίποτα από 10 Ιουνίου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/6/2024 στις 6:30 ΜΜ, stelmar είπε

Μα δεν υπάρχει σε στοκ τίποτα από 10 Ιουνίου. 

Εγώ στο site της Tesla όταν έγραψα στις 17/06 έβλεπα ότι υπάρχουν κάποια λίγα ετοιμοπαράδοτα μαύρα και κόκκινα model 3 απλά και LR(όχι το performance), κάποια οχήματα επίδειξης, το καινούργιο μοντέλο  αλλά και το παλιό όλα μαύρα και κόκκινα. Δεν έγραψα τυχαία για τα αυτοκίνητα που υπάρχουν σε στοκ.

Και η ίδια εικόνα ισχύει και τώρα που γράφω αν και δεν θα ισχύει για πολύ.

image.png.be75bdcfb94f1087ae042119c99bb6ad.png

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/6/2024 στις 7:31 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γνωρίζουμε τυχόν ποιά είναι η εξέλιξη του ανοίγματος κάθετης μονάδας Tesla στη Θεσσαλονίκη (έκθεση και Service), που υπήρχε η εικασία ότι θα είχε ανοίξει μέχρι το Δεκέμβριο του 2023;

Έχει τυχόν κανείς κάποια ενημέρωση επί του θέματος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες σόρρυ εάν έχει ξανά απαντηθεί, αλλά τι ταχύτητες φόρτισης βλέπετε στους ταχυφορτιστές της Tesla ή στους 180άριδες της inCharge ή στους 300άριδες της Δεη ?

Με πόσο συνήθως ξεκινάει και πόσο πέφτει μετά (μέσο όρο).

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας γράψει ο καθένας τις εμπειρίες του, αλλά σε κάθε περίπτωση εξαρτάται από το αρχικό % της μπαταρίας (soc) και από το πόση προθέρμανση έχει κάνει. Τα Tesla ξεκινάνε αυτόματα να κάνουν προθέρμανση μπαταρίας όταν τους βάλεις προορισμό έναν SC. Και τελευταία έχει βγει ένα 3rd party εξάρτημα ("Sexy buttons") που περιλαμβάνει ένα κουμπί για ξεκινήσει κάποιος χειροκίνητα αυτήν την προθερμανση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς ή μπορεί να εκτιμήσει πόσο θα ανέβει η τιμή του Model 3 λόγω της αύξησης των δασμών στα προερχόμενα από Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω δεν κατάλαβα, υποτίθεται ότι η αύξηση των δασμών ειναι λογω υπερβολικων ενισχύσεων του κινεζικού κρατους στις εγχώριες εταιρείες αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα να εχουν μεγάλο τιμολογιακο πλεονέκτημα.

Η Tesla λογίζεται ως αυτές; Παιρνει κινεζικες κρατικές επιχορηγήσεις οπως πχ η BYD; Αμερικάνικη εταιρεία δεν ειναι;

Γιατί να μπει εξτρα δασμός;

Επεξ/σία από Kaboomzer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/6/2024 στις 7:31 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γνωρίζουμε τυχόν ποιά είναι η εξέλιξη του ανοίγματος κάθετης μονάδας Tesla στη Θεσσαλονίκη (έκθεση και Service), που υπήρχε η εικασία ότι θα είχε ανοίξει μέχρι το Δεκέμβριο του 2023;

Επίσημα η τοπική Tesla αναφέρει - που το διερεύνησα - ότι πιθανόν το Service της Θεσσαλονίκης να ανοίξει στο τέλος του 2024. Αυτή είναι η εκτίμηση για το νωρίτερο της υπόθεσης. Άρα καθόλου απίθανο να μιλάμε για 2025.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαπιστώνω και το 2024 (μετά την εμπειρία του 2023) ότι το Presales της Tesla στην Ελλάδα είναι μακράν στο Top 3 των χειρότερων ever.

Διατυπώνεις γραπτά ερωτήματα και απαντούν προφορικά στο τηλέφωνο από κινητό, με πληροφορίες μία έτσι μία αλλιώς, που αντιφάσκουν μεταξύ τους και προφανώς τα μισά σίγουρα είναι ψέματα, αφού είναι αντίθετα με τα άλλα μισά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας απο τους λόγους που δεν προχώρησα με tesla ήταν αυτός.

Στέλνω εμαιλ και απαντάνε "πάρε τηλέφωνο".

Στο τηλέφωνο ρωτάς τί γίνεται αν χρειαστεί κάτι (είμαι Κρήτη) και σου απαντάνε ότι δεν χαλάνε και δεν θα χρειαστεί τίποτα.

Νομίζω δεν έχουν ανάγκη ακόμα για να βελτιωθούν αλλά όσο αυξάνει ο ανταγωνισμός θα νιώσουν την πίεση και θα στρώσουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε

Ένας απο τους λόγους που δεν προχώρησα με tesla ήταν αυτός.

Στέλνω εμαιλ και απαντάνε "πάρε τηλέφωνο".

Στο τηλέφωνο ρωτάς τί γίνεται αν χρειαστεί κάτι (είμαι Κρήτη) και σου απαντάνε ότι δεν χαλάνε και δεν θα χρειαστεί τίποτα.

Νομίζω δεν έχουν ανάγκη ακόμα για να βελτιωθούν αλλά όσο αυξάνει ο ανταγωνισμός θα νιώσουν την πίεση και θα στρώσουν.

Ακριβώς αυτό.

Πέρυσι κάτοχοι στην Ελλάδα ανέφεραν από την εμπειρία τους, π.χ. ότι το Mobile Service εξυπηρετεί μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πωλητής μού είχε αναφέρει ότι εξυπηρετεί σε όλη την Ελλάδα. Για παράδειγμα, όταν τον ρώτησα τί γίνεται αν είμαι σε κάποια άλλη πόλη και καίγεται π.χ. μια πλακέτα και δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο, μού είχε πει ότι έρχεται το Mobile Service, χωρίς σαφή περιγραφή του χρόνου επέμβασης.

Σε ίδια ερώτηση μέσα στο 2024, άλλος υπάλληλος από τις Πωλήσεις μού ανέφερε ότι γενικά κινείται το Mobile Service κινείται σε όλη την επικράτεια, χωρίς σαφείς εξηγήσεις και πάλι. Γενικά στον τρόπο ομιλίας και στις χλιαρές απαντήσεις πάνω σε πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις, εκπέμπουν από το χιλιόμετρο ότι λένε ψέματα. Όταν ρώτησα πιο συγκεκριμένα, π.χ. το ίδιο με την πλακέτα, φέτος μού απάντησε ότι πρέπει να το μετακινήσω με δικό μου κόστος στο Service στην Αθήνα. Μετά μού πούλησε το δωρεάν Road Assistance, και όταν ρώτησα σε τί βλάβες επεμβαίνει, μού απάντησε π.χ. αν πάθεις λάστιχο. Αλλά γιατί η ακινητοποίηση από βλάβη ηλεκτρονικών που δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο, δεν είναι λόγος για το Road Assistance να έρθει να στο πάρει να στο πάει στο Service, έστω της Αθήνας αφού μόνο αυτό υπάρχει;

Συγκεχυμένες πληροφορίες χαμηλής αξιοπιστίας, με ολοφάνερες ψευδείς δηλώσεις επί του προφορικού, για να μη είναι γραπτά δεσμευμένοι. Βλαχομπαρόκ προσεγγίσεις ελληνικών 80's.

15 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Στο τηλέφωνο ρωτάς τί γίνεται αν χρειαστεί κάτι (είμαι Κρήτη) και σου απαντάνε ότι δεν χαλάνε και δεν θα χρειαστεί τίποτα.

Αυτό μού το έχουν πει κι εμένα αρκετές φορές, χαχαχαχα!

Δεν χαλάνε λέει. Και τους λέω γιατί; Και μού απαντάνε, γιατί δεν έχει τόσα μηχανικά μέρη όσο ένα θερμικό. Και τους λέω έχει τόσα ηλεκτρονικά, άνετα καίγεται μια πλακέτα αφού είναι πιο «υπολογιστής», και δεν ξεκινάει καν λόγω βλάβης στη κεντρική μονάδα, είναι ένα ενδεχόμενο. 😂

Αυτό που με ενοχλεί στη στάση τους είναι η κοροϊδία λες και μιλάνε σε άσχετους. Πες ξεκάθαρα, παρέχουμε το Χ επί των Υ συνθηκών.

Εντωμεταξύ, έχω ζητήσει και έγγραφο με τους όρους του Mobile Service, αλλά και τους όρους του Road Assistance, και τζίφος, ακόμα «έρχεται».

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με το after sales είναι γενικό κακό. 

Διάβαζα στο fb για ένα θέμα σε αντλία θερμότητας σε ένα skoda ηλεκτρικό. 

Το συνεργείο της αντιπροσωπείας απάντησε ότι δεν έχει μηχάνημα για το συγκεκριμένο freon.. Αν είναι δυνατόν να πουλάς όχημα χωρίς να μπορείς να το υποστηρίζεις.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Δεν ήταν vw ήταν skoda
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Αυτό με το after sales είναι γενικό κακό. 

Διάβαζα στο fb για ένα θέμα σε αντλία θερμότητας σε ένα vw ηλεκτρικό. 

Το συνεργείο της αντιπροσωπείας απάντησε ότι δεν έχει μηχάνημα για το συγκεκριμένο freon.. Αν είναι δυνατόν να πουλάς όχημα χωρίς να μπορείς να το υποστηρίζεις.. 

Skoda δεν ηταν αυτο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To  Tesla road assistance ισχύει για βλάβες του αυτοκινήτου. Και για λάστιχο, αλλά και για αν μείνεις από κάποια βλάβη. Αν μείνεις επειδή δεν το φόρτισες και έφτασε στο 0% , πάλι θα σε μαζέψουν, αλλά βέβαια μετά θα σου στείλουν λογαριασμό.

Φυσικα δεν ισχύει για τρακάρισμα,  και αυτός είναι και ο λόγος που εγώ έκανα ξεχωριστό road assistance. 

Για ηλεκτρονική βλάβη όμως του αυτοκινήτου, φυσικά και ισχύει. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...