Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ εδώ και πολλά χρόνια είχα πει ότι μου φαινόταν ότι ο Musk παίζει στην αληθινή ζωή ένα παιχνίδι στο στυλ Warcraft και Civilization. Τελικά βγήκε πέρυσι η νέα βιογραφία του και εκεί μέσα λέει ακριβώς αυτό! Ότι ήταν πωρωμένος με αυτά τα παιχνίδια και εφαρμόζει και στην επιχειρηματική ζωή τις ίδιες φιλοσοφίες! Και γι αυτό τους σκίζει όλους! 

Λυπάμαι, έχετε εντελώς άδικο και οι 2! Και το έχει πει ο Musk ότι με το S και Χ ασχολείται μόνο για συναισθηματικους λόγους. Αλλιώς κάλλιστα θα τα καταργουσε. 

Επαιξαν το ρολο τους στην αρχη, δειχνοντας οτι το καλυτερο αυτοκινητο στον κοσμο μπορει να ειναι ενα ηλεκτρικο. Τωρα πια ομως δεν έχει πλεον κανέναν απολύτως επιχειρηματικό λόγο να ξοδέψει εκεί πολύτιμα resources από ανθρωπους/ωρες/κλπ για να κερδίσει τι? Δύο τρεις πωλήσεις παραπάνω? 

Εδώ μιλάμε για "πολεμο" που θα αλλάξει πλήρως το τοπίο στον πλανήτη. Αν κάτσει και σπαταλησει πόρους σε μια τελείως ασήμαντη "μαχη", όχι μόνο δεν θα έχει κανένα κέρδος, αλλά θα ρισκάρει να χάσει ολον τον "πολεμο".

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 9/9/2019 στις 11:22 ΜΜ, sattack είπε

 

Προσωπικα εγω το βλεπω σαν να παιζεται στην αληθινη ζωη ενα επιχειρηματικο παιχνιδι civilization/Warcraft κλπ που ξεκιναει απο το μηδεν και προσπαθει να αξιοποιησει τους διαθεσιμους πορους οσο το δυνατον καλυτερα για να αναπτυχθει και να κυριαρχησει πριν τον φανε οι αλλοι. Πιστευω τα πηγαινει απιστευτα καλα μεχρι τωρα.

 

 

Δημοσ.
Στις 9/2/2024 στις 4:23 ΜΜ, sattack είπε

Εγώ εδώ και πολλά χρόνια είχα πει ότι μου φαινόταν ότι ο Musk παίζει στην αληθινή ζωή ένα παιχνίδι στο στυλ Warcraft και Civilization. Τελικά βγήκε πέρυσι η νέα βιογραφία του και εκεί μέσα λέει ακριβώς αυτό! Ότι ήταν πωρωμένος με αυτά τα παιχνίδια και εφαρμόζει και στην επιχειρηματική ζωή τις ίδιες φιλοσοφίες! Και γι αυτό τους σκίζει όλους! 

Δεν παίζω τέτοια παιχνίδια, παρά μόνο racing sim, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω σε αυτό.  Το ότι έχει σκίσει τους πάντες είναι γεγονός.

Στις 9/2/2024 στις 4:23 ΜΜ, sattack είπε

Λυπάμαι, έχετε εντελώς άδικο και οι 2! Και το έχει πει ο Musk ότι με το S και Χ ασχολείται μόνο για συναισθηματικους λόγους. Αλλιώς κάλλιστα θα τα καταργουσε. 

Επαιξαν το ρολο τους στην αρχη, δειχνοντας οτι το καλυτερο αυτοκινητο στον κοσμο μπορει να ειναι ενα ηλεκτρικο. Τωρα πια ομως δεν έχει πλεον κανέναν απολύτως επιχειρηματικό λόγο να ξοδέψει εκεί πολύτιμα resources από ανθρωπους/ωρες/κλπ για να κερδίσει τι? Δύο τρεις πωλήσεις παραπάνω? 

 

Το αν έχουμε (έχω) άδικο μένει να φανεί.

Στις επιχειρήσεις δεν υπάρχουν συναισθήματα. Αν αποφάσισε να μην ασχοληθεί με ένα ποσοστό δυνητικών πελατών στο πάνω άκρο της αγοράς,  οπότε εκείνοι θα πάνε στον ανταγωνισμό, είναι βέβαια δικαίωμα του.

Δεν θα υπαγορεύσω εγώ την εμπορική στρατηγική της Tesla…

Αν τα καργήσει και ασχολείται μόνο με Μ3/Μυ και μικρότερα (μελλοντικό Μ2), σαφώς θα είναι κερδοφόρο αλλά κατατάσσει την Tesla  σε κατασκευαστή μικρομεσαίων και μόνο). Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό. Απλώς όταν εδραιωθεί θα είναι αργά να “χτυπήσει” το πάνω άκρο της αγοράς.

Άλλωστε το Model S καθιέρωσε την Tesla πριν το Μ3 γίνει mainstream.

 

Όσο για τα resources…. Δεσμεύει πάρα πολλά στο Cyber truck , για παραδειγμα που έχει μπροστα του την μονοκρατορία του Ford F150. Η εξελιξη του Model S δεν θα χρειαστεί τόσoυσ πόρους.  Θέλει ένα οπτικό facelift (ειδικά στο εσωτερικό, με περισσότερες επιλογές) και μικροπινελιές εδώ και εκεί αφου software powertrain παραμένουν κορυφαία.

Δεν βλέπω καθόλου ῾ασήμαντη μάχη῾ την πιθανή ῎ενδεχόμενη επικράτηση και σε αυτό το κομμάτι την αγοράς. Που δεν πιστεύω ότι είναι απλώς ῾δυό τρεις πωλήσεις παραπάνω῾.

 

Στις 9/2/2024 στις 4:23 ΜΜ, sattack είπε

Εδώ μιλάμε για "πολεμο" που θα αλλάξει πλήρως το τοπίο στον πλανήτη. Αν κάτσει και σπαταλησει πόρους σε μια τελείως ασήμαντη "μαχη", όχι μόνο δεν θα έχει κανένα κέρδος, αλλά θα ρισκάρει να χάσει ολον τον "πολεμο".

Και όχι είναι αργά (για τους άλλους) να χάσει η Tesla τον πόλεμο.

 

Τέλος πάντων…. Τέλος πάντων, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

 

Τέλος πάντων…. Τέλος πάντων, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.

Ναι φυσικά! Τη γνώμη μας λέμε! 😃

48 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

. Η εξελιξη του Model S δεν θα χρειαστεί τόσoυσ πόρους.  Θέλει ένα οπτικό facelift (ειδικά στο εσωτερικό, με περισσότερες επιλογές) και μικροπινελιές εδώ και εκεί αφου software powertrain παραμένουν κορυφαία.

 

Έκανε ανανέωση ριζική το 2021. Ούτε 3 χρόνια πριν. Από το 2012 ως το 2021 είχαν περάσει 9 χρόνια. Δεν είναι δυνατόν κάθε τρεις και λίγο να αλλάζει design, εδικά σε low volume μοντέλο. 

48 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Και όχι είναι αργά (για τους άλλους) να χάσει η Tesla τον πόλεμο.

Είναι βασικό,  ποιοι νομίζεις ότι είναι οι άλλοι? 

Οι άλλοι δεν είναι η Toyota, VW, Ford, GM. 

Οι άλλοι είναι οι Κινεζοι. Που έρχονται με φορα. Εχουν όλη την τεχνολογία των μπαταριών διότι βασίστηκαν σε εταιρείες που έφτιαχναν μπαταρίες για λαπτοπ και κινητά και τις εξελιξαν ραγδαια, ενώ οι δυτικοί δεν είχαν τίποτα. Έχουν όλη την τεχνολογία κατασκευής αυτοκινήτων γιατί αντεγραψαν/έκλεψαν από τα εργοστασια των δυτικών στην Κίνα (σίγουρα και από αυτό της Tesla εκεί...), αγόρασαν ένα σωρό δυτικές εταιρείες και πήραν την τεχνογνωσία τους, και εξαγορασαν και στελέχη των δυτικων αυτοκινητοβιονηχανιων για να συνεχίσουν την εξέλιξη των νέων προγραμμάτων.

Οι Κινεζοι λοιπόν είναι έτοιμοι να πλημμυρίσουν την αγορα  με νέα φτηνα μοντέλα, με φτηνές μπαταρίες δικές τους, και με τεχνολογία τουλάχιστον εξίσου καλή.

Όταν θα τα φτιάχνουν αυτά στην Ουγγαρία, δεν θα εχουν δασμούς για Ευρωπη. Όταν θα τα φτιάχνουν στο Μεξικό, δεν θα έχουν δασμούς για ΗΠΑ. 

Αν η Tesla δεν φτιάξει άμεσα ένα καλό φτηνό "model 2", τα 3 και Y δεν θα είναι "μικρομεσαία", θα είναι μεγαλο-ακριβά. Και έχει και το μειονέκτημα ότι ούτε καν τις δικές της μπαταρίες δεν μπορεί να φτιάξει για αυτό. Από την CATL και ίσως και τη BYD θα πρέπει να την αγοράζει. Μπορεί να φαίνεται πρωτοπόρος τώρα η Tesla, αλλά οι Κινεζοι την απειλούν να την κάνουν μικρομεσαία σε μέγεθος εταιρεία με ακριβα μοντελα και αυτοί να είναι τα μεγαθήρια. (Καλά, Ευρωπαίοι,  Αμερικανοί και Γιαπωνέζοι είναι σχεδον σίγουρο ότι θα γίνουν μικρομεσαίοι...)

Το Cybertruck έχει την πιθανότητα να πουλάει 500K-1M το χρόνο κάποια στιγμή. Το S και X ποτέ δεν θα πάνε πάνω από 100K σύνολο. Όπως είπα, μεγάλη ανανέωση εκεί, μόλις 3 χρόνια μετά την τελευταία, δεν είναι λογικό. Ψιλοπραγματα ίσως. 

48 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Δεν παίζω τέτοια παιχνίδια, παρά μόνο racing sim, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω σε αυτό.  Το ότι έχει σκίσει τους πάντες είναι γεγονός.

Εγώ έπαιζα και τώρα κάποιο παρόμοιο ψιλοπαιζω και απο τότε μου είχαν και μένα εμπνεύσει τη φιλοσοφια του maximum efficiency, που με εχει βοηθησει αρκετα στη ζωη μου και σε οικονομικα θεματα. Πως έχεις κάποιους συγκεκριμενους πόρους, και πρέπει να αποφασίσεις πως θα τους διαχειριστές για να παράγεις το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στα πάντα, ακόμα και στο πως ποιες πράξεις/κινησεις θα κάνεις για να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα με το μικρότερο κόπο. 

Ειναι γνωστο οτι αυτο ειναι και το μότο του Musk. Αλλά είναι πολύ φάση ότι εγώ είχα γράψει από το 2019 (και παλιοτερα το ελεγα) ότι μου φαίνεται σαν να παίζει warcraft/Civilization στην κανονική ζωή, και μετά βγαίνει η νέα βιογραφία του το 2023 και λέει ότι αυτό ακριβώς έκανε! 🤣

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Γεια σας, Έχει πάρει κανείς επιδότηση για Tesla με το κινούμενο ηλεκτρικά; Γίνεται; γιατί δεν δίνει επίσημη προσφορά η εταιρία απ' ό,τι άκουσα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, newbie70 είπε

Γεια σας, Έχει πάρει κανείς επιδότηση για Tesla με το κινούμενο ηλεκτρικά; Γίνεται; γιατί δεν δίνει επίσημη προσφορά η εταιρία απ' ό,τι άκουσα;

Πρέπει να κάνεις πρώτα την παραγγελία και μετά χρησιμοποιείς το αποδεικτικό που σου έρχεται στο email για την αίτηση.

Ή μπορείς να πάρεις προσφορά από άλλη εταιρεία για να πιάσεις θέση και να κάνεις τροποποίηση της αίτησης αργότερα. Αυτό έκανα εγώ το καλοκαίρι που μας πέρασε.

 

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, gbras είπε

Φοβερο, πλεον αναγνωριζει κανονικα τον κοσμο γυρω του. Επομενη σταση στο Teslabot

Που εχουμε φτασει σήμερα;

Κάποτε αυτά ηταν επιστημονική φαντασια και σε λέγανε τρελό, σήμερα συμβαίνουν τα βλέπουμε με τα μάτια μας, τα κρατάμε στα χέρια μας και κοροϊδευουμε και απο πανω😋

  • Like 3
Δημοσ.

Η Tesla επισημως "μετατρέπει" και πουλάει το Tesla M Y σε "επαγγελματικό"  για την Γαλλική αγορά.

Εκμεταλλεύεται  τις εκεί δυνατότητες φοροαπαλλαγής για επαγγελματικά αυτοκίνητα. (Όπως υπάρχουν και εδώ άλλωστε)

Χώρος φόρτωσης λίγο πάνω από 2.000 λίτρα.  Μου φαίνεται ιδανικό για last mile deliveries για ανθοπωλεια, αρτοποιεία, εστίαση, (pizza κλπ), και οτιδήποτε άλλο μεταφέρει μικρά σε όγκο πακετα/ εμπορευματα. 

 

https://www.teslarati.com/tesla-creates-two-seat-model-y-france-business-tax-loophole/

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Στη Γαλλια υπάρχει μια ειδική φοροαπαλλαγη για όσα αυτοκίνητα έχουν μόνο εμπρός θέσεις και καθόλου πίσω. Γι αυτο το έβγαλαν εκεί. 

Στις υπόλοιπες χώρες, πολύ απλά ρίχνεις τα πίσω καθισματα, στρώνεις κι ένα μουσαμά επάνω και κάνεις την ίδια δουλεια. (Και έχεις και τα πίσω καθισματα για μια εκδρομή 😆). Έχω ακούσει περιπτώσεις επαγγελματιών που το έχουν κάνει. 

Για εμάς που δεν είμαστε στη Γαλλία, η αξία της είδησης ειναι στο ποσό ευέλικτη είναι η Tesla!

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Κάποιος χτες στην Autobahn μεταξύ Φρανκφούρτης και Κολωνίας μετέφερε ένα Cybertruck. 😆

20240405_211414.jpg

  • Like 4
Δημοσ.

Νέα έκδοση Model Y, σε σχέση με το AWD long range κερδίζεις 3.000 και 67 χλμ αυτονομίας και χάνεις έναν κινητήρα και λίγο επιτάχυνση.

image.png.fc25257f221c3d64a2d1e75b736f6fea.png

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...