Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό που ρωτάς είναι κάποια εξυπνάδα;

Σε αυτό που ποσταρα ήταν δεκάδες αυτοκίνητα στη σειρά, τα οποία δέχτηκαν τον ίδιο φόρτο από το ίδιο τοιχίο που έπεσε επάνω τους και η μόνη καμπίνα που ήταν όρθια ήταν της τέσλα.

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Droulas13 said:

Αυτό που ρωτάς είναι κάποια εξυπνάδα;

Σε αυτό που ποσταρα ήταν δεκάδες αυτοκίνητα στη σειρά, τα οποία δέχτηκαν τον ίδιο φόρτο από το ίδιο τοιχίο που έπεσε επάνω τους και η μόνη καμπίνα που ήταν όρθια ήταν της τέσλα.

Ποιον ίδιο φόρτο; Τα δυο πρώτα φάγανε ολόκληρο ογκόλιθο, το Τεσλα έχει πάνω του το 1/4 μαξ του όγκου των άλλων δυο.

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλεπεις τετοιο σχολιο και κανεις τον κοπο να απαντησεις; Αν βλεπει τετοια διαφορα σε σχεση με τα αλλα τοτε δεν μπορεις να κανεις κατι. Η πιωμενος ειναι η εχει προβλημα με τα ματια..

Λιγο ασχετο με το θεμα αλλα νομιζω αξιζει να αναφερθει. Η παραγωγη ΑΠΕ αυτη την στιγμη εχει ξεπερασει το 100% και βασικα εχουμε παει στα ορια τους και τις εξαγωγες ρευματος. Το λιγο φυσικο αεριο που χρησιμοποιειται ειναι μονο για την σταθεροτητα του συστηματος. Σε ενα σοβαρο κρατος αυτη την στιγμη θα υπηρχε ενημερωση οτι η καταναλωση ειναι δωρεαν η αρνητικη ωστε να υπαρξει χρηση της περισσειας ενεργειας και να μην "πεταχτει".

 

zou.jpg

Επεξ/σία από gbras
  • Like 1
Δημοσ.
19 minutes ago, gbras said:

Βλεπεις τετοιο σχολιο και κανεις τον κοπο να απαντησεις; Αν βλεπει τετοια διαφορα σε σχεση με τα αλλα τοτε δεν μπορεις να κανεις κατι. Η πιωμενος ειναι η εχει προβλημα με τα ματια..

Λιγο ασχετο με το θεμα αλλα νομιζω αξιζει να αναφερθει. Η παραγωγη ΑΠΕ αυτη την στιγμη εχει ξεπερασει το 100% και βασικα εχουμε παει στα ορια τους και τις εξαγωγες ρευματος. Το λιγο φυσικο αεριο που χρησιμοποιειται ειναι μονο για την σταθεροτητα του συστηματος. Σε ενα σοβαρο κρατος αυτη την στιγμη θα υπηρχε ενημερωση οτι η καταναλωση ειναι δωρεαν η αρνητικη ωστε να υπαρξει χρηση της περισσειας ενεργειας και να μην "πεταχτει".

 

zou.jpg

Πρέπει να το δεις σε ετος το + κ το -. ναι οκ είμαστε σε εναν συγκεκριμένο μοτιβο να παμε προς τα εκει αλλα απεχουμε κ γιαυτο απεχουν επενδυσεις για να αποθηκεύετε καθως ακομα κοστίζουν πολλαπλάσιά. 

btw δε παει τπτ χαμένο φευγει εξωτερικο οταν περισσεύει 

Φέτος το χειμωνα λογικα θα εχουμε λιγότερη εξάρτησή απο φυσικο αέριο πανευρωπαικα - αρα πιανει κεμας κοστολογικά- 

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, sndev said:

btw δε παει τπτ χαμένο φευγει εξωτερικο οταν περισσεύει 

Αυτο γραφω οτι και η εξαγωγη εχει ενα οριο που εχει ξεπεραστει.. Με ενα εξυπνο δικτυο οπως στην Ολλανδια για παραδειγμα εχεις καλυτερη διαχειριση ενεργειας. Σε τετοιες περιπτωσεις καλο ειναι να βαζουν οι ιδιοκτητες τα αυτοκινητα για φορτιση.

  • Like 1
Δημοσ.

Δε ξερω παραεξω αλλα στη γειτονιά μας δεν έχει ξεπεραστει με αλβανια κ ειδικα Τουρκία που χει τοσα μύρια παντα εχουν ανάγκη. Ακομα..

Από περιέργεια το κοιταξα κ έχουμε κλείσει 12ωρο συνεχόμενα αρνητικό δε θυμάμαι να χει ξαναγίνει 

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, sndev said:

Δε ξερω παραεξω αλλα στη γειτονιά μας δεν έχει ξεπεραστει με αλβανια κ ειδικα Τουρκία που χει τοσα μύρια παντα εχουν ανάγκη. Ακομα..

Ειναι θεμα χωρητικοτητας δικτυου οχι ζητησης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/9/2023 στις 12:54 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Η πρώτη επαφή μου με το presales της Tesla Greece, είναι απογοητευτική.

Είναι γνωστή αυτή η κατάσταση ή έτυχε σε μένα;

 

Στις 2/9/2023 στις 3:21 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γενικά βλέπω αδιαφορία.

Είχα ζητήσει πριν από 2μηνο, αν έρθει test-drive στη Θεσσαλονίκη να μού πουν. Είχαν πει για Αύγουστο. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ούτε μπορείς να τους βρεις τηλεφωνικά. Πρέπει να κάνεις αίτημα ξανά από την αρχή και να περιμένεις να σε πάρουν, κλπ, κλπ. Ακόμα κι αν δεν έχει έρθει, να πάρουν να σού πουν ότι δεν σε έχουν ξεχάσει και π.χ. το περιμένουν.

Με βάζει σε σκέψεις αυτή η συμπεριφορά αδιαφορίας σε presales επίπεδο, πώς θα είναι η υποστήριξη και μετά. Έχω ζήσει εμπειρίες από άλλους κατασκευαστές με πολύ δυνατούς πωλητές σε επίπεδο presales και εδώ βλέπω σιγή, σιωπή και να μη καίγονται να πουλήσουν.

Κι άλλο επεισόδιο ερασιτεχνικού presales Tesla Greece.

Είδα το νέο Model 3 στον ιστότοπο. Αναφέρει, π.χ. για την πιο φθηνή έκδοση, εκτιμώμενη παράδοση Οκτ-Νοε 2023.

Σε επίσκεψη χτεσινή στο επίσημο σημείο στη Θεσσαλονίκη, η εκτιμώμενη που αναφέρθηκε είναι για Φεβρουάριο 2024.

Πραγματικά, δεν έχω δει πιο χύμα presales τα τελευταία χρόνια στη χώρα.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kostasgr78 said:

 

Κι άλλο επεισόδιο ερασιτεχνικού presales Tesla Greece.

Είδα το νέο Model 3 στον ιστότοπο. Αναφέρει, π.χ. για την πιο φθηνή έκδοση, εκτιμώμενη παράδοση Οκτ-Νοε 2023.

Σε επίσκεψη χτεσινή στο επίσημο σημείο στη Θεσσαλονίκη, η εκτιμώμενη που αναφέρθηκε είναι για Φεβρουάριο 2024.

Πραγματικά, δεν έχω δει πιο χύμα presales τα τελευταία χρόνια στη χώρα.

Ρε μην επιμένεις, θα το πάρεις στο τελος κατι θα τυχει κ θα σου βγει ξινό κ θα λες αααχ έβλεπα τα σημάδια. Προχώρα παραπέρα ειλικρινά , εισαι κ επαρχία λες σκεψου να γίνει κατι κ μεχρξ τοτε να μην υπάρχει ακομα Θεσσαλονίκη εκπροσώπηση 

Πάντως για τη περίοδο αυτη εχω την εντύπωση οτι ανέβηκε το συνεργείο , τι να ανεβουν sales εκει τι είναι 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sndev είπε

Ρε μην επιμένεις, θα το πάρεις στο τελος κατι θα τυχει κ θα σου βγει ξινό κ θα λες αααχ έβλεπα τα σημάδια. Προχώρα παραπέρα ειλικρινά , εισαι κ επαρχία λες σκεψου να γίνει κατι κ μεχρξ τοτε να μην υπάρχει ακομα Θεσσαλονίκη εκπροσώπηση 

Πάντως για τη περίοδο αυτη εχω την εντύπωση οτι ανέβηκε το συνεργείο , τι να ανεβουν sales εκει τι είναι 

Λέω απλά αυτό που παρατηρώ.

Δεν το θεωρώ σημαντικό, όμως, αποτρεπτικό παράγοντα αγοράς αν κάποιος είναι πεπεισμένος ότι μετά θα έχει καλή εμπειρία. Για παράδειγμα, διαβάζω παρόμοια πράγματα και από κατόχους. Για χάλια presales, αλλά πολύ καλή υποστήριξη service μετά.

Το μόνο αποτρεπτικό, που αναλύσαμε παραπάνω, είναι η απουσία καταστήματος service και mobile service, εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Δημοσ.
15 minutes ago, kostasgr78 said:

Το μόνο αποτρεπτικό, που αναλύσαμε παραπάνω, είναι η απουσία καταστήματος service και mobile service, εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Πραγμα ομως το οποίο οπως μας εδωσες να καταλάβουμε για εσενα παιζει πρωτεύον ουσία καθως μπορει να τριζει κανας μεντεσες κ που να τρέχεις

Το οποίο μη το παρεξηγεις το σέβομαι έχει μια βαση κ στο λεω έχοντας παει 10 φορες σερβισε για τσικ τσικ. Αν θες λαδωμα στο μουαγιε τι θα κάνεις; 

Test drive εκανες η οχι ακομα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...