Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Τα περισσότερα από αυτά που έγραψες μπορούν να διορθωθούν με mobile service, χωρίς να χάσεις το χρόνο που χάνεις με ένα θερμικό να πας στο συνεργείο.

Αυτό ρώτησα παραπάνω και το ξαναγράφω παρακάτω.

11 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Σχετικά με την ανυπαρξία Tesla συνεργείων, δεν γνωρίζω πώς λειτουργεί το mobile συνεργείο, με τί κόστος (αν υπάρχει) και με τι χρονικό ορίζοντα ραντεβού και άλλα τέτοια. Έχουμε εικόνα, π.χ. πώς επεμβαίνει εκτός Αθήνας;

Έχουμε εικόνα γι' αυτά;

 

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
54 minutes ago, kostasgr78 said:

Όχι, δεν συγκρίνω έτσι.

Στην ιστορία μου με θερμικά αυτοκίνητα, δεν μού έχουν τύχει μηχανολογικά προβλήματα. Όλα τα προβλήματα που είχα ήταν σε περιφερειακά πράγματα, που υπάρχουν και στα ηλεκτρικά. Πόρτες, λαστιχάκια, μεντεσέδες, κλειδαριές, λεβιέδες, αναρτήσεις, κουμπώματα εξαρτημάτων, κλπ. Τα Tesla των πιο προσιτών τιμών (3, Y) δεν έχουν τέτοια προβλήματα; Τί θα γίνει αν δεις κάποια αστοχία, π.χ. στα πρώτα 2-3 χρόνια και πρέπει να το ελέγξεις σε κεντρική αντιπροσωπεία; Θα πρέπει να βρίσκεις χρόνο να ταξιδεύεις Αθήνα;

Ναι ξεκαθαρα να πας Αθηνα αν δε πιανουν τα χερια σου η δε θες να ασχοληθείς. Στο χω ξανα αναφέρει παλιοτερα κ σου χα πει δεν ειναι αντιπροσωπια δεν ανοίγει ο κυρ κωστας συνεργείο να πήγαινεις στη γειτονιά, ειναι η φιλοσοφία τους. Δε σου κάνει;  φοβασαι; ριξε μουντζα κ πήγαινε σε αλλη εταιρεία που χει ο τυχαιος ταμπελα απέξω με τη μάρκα που αγορασες.

Το mobile service ναι τα λυνει αυτα αλλα ειναι για αθηνα κ Θεσσαλονίκη.

Παρολαυτα δε το βλεπω τοσο μεγαλο ζητημα που το παρουσιάζεις κ ο λογος ειναι απλος. Λες εχω αυτο το θέμα στέλνεις φωτο βιντεο κ ειναι ενημέροι δε ψάχνονται εκεινη τη στιγμη αρα κερδίζεις χρόνο. Πας στο ραντεβού σου κ το παιρνεις πισω την ιδια μέρα. Αν πρεπει να στο κρατήσουν το ξερεις απο πριν κ σου δινουν αμαξι αντικατάστασης αυτοί.

Αν δεν είναι παλι για εσενα να ταξιδεύεις Αθήνα η  βαριέσαι ξαναγυρναμε στο προηγούμενο σενάριο. Κανε delete την ιδέα κ παρε φιρμα που χει μαγαζι με ταμπέλα κοντα σου να νιώθεις ψυχολογικά καλύτερα 

Τωρα οσον αφορα τα κόστοι δεν σε χρεωνουν τπτ εφοσον εισαι εντός εγγύησης ουτε στο mobile ουτε στο κανονικό 

Το καθε αγαθο που αγοραζουμε πρεπει να μας κάνει να νιώθουμε όμορφα κ οχι να μας ταλαιπωρεί ακομα κ ψυχικά. Οταν μπαίνεις σε αυτό το τρυπακι δεν ειναι για εσενα.

Δε μας ειπες ομως σε ποια περιοχη κατοικείς; 

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, sndev είπε

Το mobile service ναι τα λυνει αυτα αλλα ειναι για αθηνα κ Θεσσαλονίκη.

Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση και το χρόνο σου. Το παραπάνω είναι ικανός για μένα αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς.

10 ώρες πριν, sndev είπε

Παρολαυτα δε το βλεπω τοσο μεγαλο ζητημα που το παρουσιάζεις κ ο λογος ειναι απλος. Λες εχω αυτο το θέμα στέλνεις φωτο βιντεο κ ειναι ενημέροι δε ψάχνονται εκεινη τη στιγμη αρα κερδίζεις χρόνο. Πας στο ραντεβού σου κ το παιρνεις πισω την ιδια μέρα. Αν πρεπει να στο κρατήσουν το ξερεις απο πριν κ σου δινουν αμαξι αντικατάστασης αυτοί.

Σε τέτοιες προσεγγίσεις αναφερόμουν παραπάνω στη συζήτηση, ότι δεν θέλουν όλοι να βάλουν προβλήματα στην καθημερινότητά τους, που ΔΕΝ είχαν. Το γεγονός ότι εμείς θέλουμε να ασχολούμαστε με παιδικές ασθένειες κάποιων διαδικασιών, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σεβόμαστε και αυτούς που δεν θέλουν να ασχολούνται με τέτοια. Αλλά όχι να προσπαθούμε να παρουσιάσουμε τέτοια θέματα προσβασιμότητας, ως αμελητέα για να μειώσουμε το πρόβλημα (περισσότερο αναφέρομαι σε προσεγγίσεις άλλων εδώ μέσα, εσύ μίλησες ορθά). Είναι θέμα προσωπικού γούστου. Κάποιοι έχουμε το αυτοκίνητο για εργαλείο καθημερινότητας σε οικογενειακό επίπεδο και δεν έχουμε καμία όρεξη να δαπανήσουμε τον παραμικρό έξτρα χρόνο και ταλαιπωρία, για να παίζουμε με τεχνολογίες και διαδικασίες που είσαγουν πρόβλημα παρά λύνουν.

11 ώρες πριν, sndev είπε

Αν δεν είναι παλι για εσενα να ταξιδεύεις Αθήνα η  βαριέσαι ξαναγυρναμε στο προηγούμενο σενάριο. Κανε delete την ιδέα κ παρε φιρμα που χει μαγαζι με ταμπέλα κοντα σου να νιώθεις ψυχολογικά καλύτερα 

Σωστή πρόταση για καταναλωτές σαν εμένα. Μόνο που να σημειώσουμε, γιατί κι αυτή η πρόταση υποβαθμίζει το πραγματικό πρόβλημα. Δεν είναι ψυχολογικής φύσεως η αίσθηση ασφάλειας της τοπικής αντιπροσωπείας. Είναι υπαρκτή αυξανόμενη ανάγκη στη βιομηχανία αυτοκινήτου, που ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές ανεξαιρέτως έχουν περισσότερα προβλήματα από τον παλιότερο καλύτερο εαυτό τους, αφού η κοστοστρέφεια οδηγεί να πλασάρονται προϊόντα στην αγορά με περισσότερα άλυτα προβλήματα από το παρελθόν. Αυτό συμβαίνει σε όλους τους κλάδους, και επιβεβαιώνεται και από επίσημα στατιστικά. Τα προβλήματα με περιφερειακά (όχι κεντρική μηχανή και ακινητοποίηση) είναι όλο και περισσότερα. Δεν σε οδηγούν να μείνεις, αλλά πρέπει να ασχολείσαι περισσότερο από το παρελθόν με το να επισκέπτεσαι αντιπροσωπείες κατασκευαστών από ό,τι παλιότερα.

11 ώρες πριν, sndev είπε

Τωρα οσον αφορα τα κόστοι δεν σε χρεωνουν τπτ εφοσον εισαι εντός εγγύησης ουτε στο mobile ουτε στο κανονικό 

Αυτό είναι ενδιαφέρον εντός εγγύησης. Εκτός εγγύησης, έχουμε τυχόν ενδεικτικές τιμές επεμβάσεων και τυπικών εργασιών;

Δημοσ.
5 minutes ago, kostasgr78 said:

Το γεγονός ότι εμείς θέλουμε να ασχολούμαστε με παιδικές ασθένειες κάποιων διαδικασιών, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σεβόμαστε και αυτούς που δεν θέλουν να ασχολούνται με τέτοια. Αλλά όχι να προσπαθούμε να παρουσιάσουμε τέτοια θέματα προσβασιμότητας, ως αμελητέα για να μειώσουμε το πρόβλημα (περισσότερο αναφέρομαι σε προσεγγίσεις άλλων εδώ μέσα, εσύ μίλησες ορθά). Είναι θέμα προσωπικού γούστου. Κάποιοι έχουμε το αυτοκίνητο για εργαλείο καθημερινότητας σε οικογενειακό επίπεδο και δεν έχουμε καμία όρεξη να δαπανήσουμε τον παραμικρό έξτρα χρόνο και ταλαιπωρία, για να παίζουμε με τεχνολογίες και διαδικασίες που είσαγουν πρόβλημα παρά λύνουν.

θα σου ξαναπώ σκέφτεσαι με τη νοοτροπία θερμικού. το καταλαβαίνω γτ ήμουν στη θέση σου κ είχα καβατζα θερμικό για 1 εξάμηνο καθώς δεν ηξερα τι φρούτο αγόραζα. Αμελητέο δεν είναι καθώς αν προκύψει κατι θα είναι σοβαρό ομως η πιθανοτητα να σου κατσει κατι σοβαρο είναι παρα πολυ μικρή. Κλασικό όχημα να πάρεις μπορεί καθε 3ς κ λιγο να το τρεχεις κ ας ειναι 2 στενα παραπέρα. Αυτο αν σου κάτσει στραβη θα φας ενα "ταξίδι" κ θα αλλαχθεί ολο το προβληματικό κομματι εστω κ προληπτικά (τουλαχιστον στην τεσλα) κ τελος. δε μπορεις να καταλαβεις οτι ειναι ολα κουμπωτά.. με τα καλα του και τα κακα του και γιαυτο ειπα αν πιανουν τα χερια σου στα ψιλοπραγματα. anyway  δεν ειμαι εδω για να σε πίσω για τπτ αλλά από τη στιγμή που θεωρείς οτι θα ταλαιπωρηθείς ειμαι της γνώμης οτι πρεπει να φυγεις μακρια. θα σου πω ομως σαν αστερίσκο πρόσεχε. Σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό κ να πας αν πας το οτι εχει συνεργείο κοντα σου δε σημαίνει οτι ξέρουν να το φτιάχνουν. Εύκολα πετάνε το "ω πρέπει να το στείλουμε στα κεντρικά θα κανει 2 βδομάδες γτ εκει εχουν το σουπερ νεο πολυεργαλειο". επισης δεν νομιζω να μη σεβεται καποιος την αποψη οτι δε θες να ασχολησαι με μαλακιες απλα θεωρω οτι οι πιθανοτητες να γινουν μαλακίες σε άλλο όχημα εναι σαφως μεγαλυτερες κ η εξειδικευση στην επαρχια ΔΕΝ υπαρχει. θα ρθει αθηνα. 

15 minutes ago, kostasgr78 said:

Δεν είναι ψυχολογικής φύσεως η αίσθηση ασφάλειας της τοπικής αντιπροσωπείας. Είναι υπαρκτή αυξανόμενη ανάγκη στη βιομηχανία αυτοκινήτου, που ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές ανεξαιρέτως έχουν περισσότερα προβλήματα από τον παλιότερο καλύτερο εαυτό τους, αφού η κοστοστρέφεια οδηγεί να πλασάρονται προϊόντα στην αγορά με περισσότερα άλυτα προβλήματα από το παρελθόν. Αυτό συμβαίνει σε όλους τους κλάδους, και επιβεβαιώνεται και από επίσημα στατιστικά. Τα προβλήματα με περιφερειακά (όχι κεντρική μηχανή και ακινητοποίηση) είναι όλο και περισσότερα. Δεν σε οδηγούν να μείνεις, αλλά πρέπει να ασχολείσαι περισσότερο από το παρελθόν με το να επισκέπτεσαι αντιπροσωπείες κατασκευαστών από ό,τι παλιότερα.

σου απαντησα παραπανω στο προσεχε.. ισχυει . στην τεσλα οχι. οτι παραπονο υπαρχει που λενε οτι ειναι κακη κατασκευη κτλ προκυπτει γτ ειναι ολα κουμποτα. Μπαινει χερι παντου απο τον καθενα ΜΟΝΟ στο software κοβουν κωλους αν επεμβεις. και ναι ειναι ψυχολογικο δεν ειανι τα αμαξια οπως καποτε εχουν 1 καρο συστηματα που στην επαρχια χλομο να χουν ανθρωπους που ξερουν τις λεπτομεριες. και δε μιλαω για ενα απλο yaris golf αλλα για κατι που ξεκιναει απο  40+ κ ειναι πιο περιπλοκο

18 minutes ago, kostasgr78 said:

Αυτό είναι ενδιαφέρον εντός εγγύησης. Εκτός εγγύησης, έχουμε τυχόν ενδεικτικές τιμές επεμβάσεων και τυπικών εργασιών;

οχι γτ δεν υπαρχει κατι ακομα εκτος εγγύησης στην Ελλάδα. Κάτσε να περάσει η 4ετια για τα βασικά. και παλι ομως.. σου ξαναλεω ολα μονος σου τα αλλάζεις μεχρι κ οδηγίες εχει στο manual βημα βημα να αλλαξεις 12voltη k φίλτρα καμπίνας.

το service θεωρητικά είναι για κάτι σοβαρό άσχετο αν το πάμε για ψιλου πηδημα να δούμε αν κουνιουνται τα οχηματα στην fms κ να πιουμε καφε

 

οταν αποφασίσεις να παρεις κάποιο μοιρασου το μαζι μας απο περιεργια να δουμε που κατέληξες

επισης δεν μας ειπες σε ποια περιοχη μενεις κ δεν ειναι κουτσομπολιο αλλα αν μου πεις κανα χωριο στα κατσάβραχα ε θα σου που πω μανα μου δεν ειναι τα τεσλα για σενα θα σπάσεις τα μαρσπιε

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βγήκε σήμερα το ανανεωμένο model 3 το οποίο περίμενα με ανυπομονησία.

Συνοπτικά, είναι λίγο πιο αεροδυναμικό, έχουν προσθέσει εσωτερικό φωτισμό, φώτα led και αφαίρεσαν τους μοχλούς στο τιμόνι. Τα φλας είναι πλέον κουμπιά στο τιμόνι και η αλλαγή σε όπισθεν γίνονται απο την οθόνη αφής. Έχουν βάλει διάτρητα καθίσματα με αερισμό και πρόσθεσαν μια επιπλέον οθόνη αφής στο κάτω μέρος ανάμεσα απο τα πίσω καθίσματα. Έχει και λίγο περισσότερη αυτονομία.

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ananeothike-to-tesla-model-3-oi-times-stin-ellada/

 

Μόλις είδα ότι ανέβηκε και στην αρχική σελίδα του insomnia.

 

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Η πρώτη επαφή μου με το presales της Tesla Greece, είναι απογοητευτική.

Είναι γνωστή αυτή η κατάσταση ή έτυχε σε μένα;

Γιατί τί σου κάνανε;

Δημοσ.

Γενικά βλέπω αδιαφορία.

Είχα ζητήσει πριν από 2μηνο, αν έρθει test-drive στη Θεσσαλονίκη να μού πουν. Είχαν πει για Αύγουστο. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ούτε μπορείς να τους βρεις τηλεφωνικά. Πρέπει να κάνεις αίτημα ξανά από την αρχή και να περιμένεις να σε πάρουν, κλπ, κλπ. Ακόμα κι αν δεν έχει έρθει, να πάρουν να σού πουν ότι δεν σε έχουν ξεχάσει και π.χ. το περιμένουν.

Με βάζει σε σκέψεις αυτή η συμπεριφορά αδιαφορίας σε presales επίπεδο, πώς θα είναι η υποστήριξη και μετά. Έχω ζήσει εμπειρίες από άλλους κατασκευαστές με πολύ δυνατούς πωλητές σε επίπεδο presales και εδώ βλέπω σιγή, σιωπή και να μη καίγονται να πουλήσουν.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Γενικά βλέπω αδιαφορία.

Είχα ζητήσει πριν από 2μηνο, αν έρθει test-drive στη Θεσσαλονίκη να μού πουν. Είχαν πει για Αύγουστο. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ούτε μπορείς να τους βρεις τηλεφωνικά. Πρέπει να κάνεις αίτημα ξανά από την αρχή και να περιμένεις να σε πάρουν, κλπ, κλπ. Ακόμα κι αν δεν έχει έρθει, να πάρουν να σού πουν ότι δεν σε έχουν ξεχάσει και π.χ. το περιμένουν.

Με βάζει σε σκέψεις αυτή η συμπεριφορά αδιαφορίας σε presales επίπεδο, πώς θα είναι η υποστήριξη και μετά. Έχω ζήσει εμπειρίες από άλλους κατασκευαστές με πολύ δυνατούς πωλητές σε επίπεδο presales και εδώ βλέπω σιγή, σιωπή και να μη καίγονται να πουλήσουν.

Στην Αθήνα πάντως ο τύπος στην αντιπροσωπεία γούσταρε να σου μιλάει για τα tesla και μοίραζε το κινητό όποτε θέλουμε να τον πάρουμε να συνεννοηθούμε για test drive.

Στη Θεσσαλονίκη απ'όσο ξέρω δεν έχουν αντιπροσωπεία αλλά θα στήνανε περίπτερο σε ένα Mall.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ, ευτυχής κάτοχος model y lr εδώ και 5 μηνες. Όποιος θέλει πληροφορίες μπορεί να μου στείλει

 

  • Like 4
Δημοσ.
2 hours ago, kostasgr78 said:

Γενικά βλέπω αδιαφορία.

Είχα ζητήσει πριν από 2μηνο, αν έρθει test-drive στη Θεσσαλονίκη να μού πουν. Είχαν πει για Αύγουστο. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ούτε μπορείς να τους βρεις τηλεφωνικά. Πρέπει να κάνεις αίτημα ξανά από την αρχή και να περιμένεις να σε πάρουν, κλπ, κλπ. Ακόμα κι αν δεν έχει έρθει, να πάρουν να σού πουν ότι δεν σε έχουν ξεχάσει και π.χ. το περιμένουν.

Με βάζει σε σκέψεις αυτή η συμπεριφορά αδιαφορίας σε presales επίπεδο, πώς θα είναι η υποστήριξη και μετά. Έχω ζήσει εμπειρίες από άλλους κατασκευαστές με πολύ δυνατούς πωλητές σε επίπεδο presales και εδώ βλέπω σιγή, σιωπή και να μη καίγονται να πουλήσουν.

Η αλήθεια ειναι δε καίγονται, θα τα διώξουν Αθήνα γενικά το sales ελλαδα ειναι το αλλο άκρον με το σέρβιρε. Το ενα είναι στα τοπ εξυπηρετήσης κ ανταποκρισης σε παγκόσμιο επιπεδο μαλιστα κ το αλλο αστα να πανε τραγικο, να θες να δώσεις τα λευτα σου κ να βαριουνται να τα πάρουν.

Κ εσυ βρε παιδακι μου αφού είπαμε δεν ειναι για σενα, που να τρεχεις αθηνα αν τύχει κατι, χεστους κ παρε κατι αλλο που θες κ τεστ ντριβε. Πιο πιθανο το κοβο να ρωτήσεις στο club αν μπορει κάποιος να σε εξυπηρετήσει να σκασουν καμια 10αρια παρα να ρθει επίσημα Θεσσαλονίκη η τεσλα 

Edit. Να οσο το εγραφα εμφανιστηκε ο @geom_ , ξερεις ποσοι σα κ αυτον ειμαστε; εγω το πρωτο χρονο πηγαινα βολτα άγνωστους να το δουν. Ο καλυτερος ηταν ενας πιτσιρικας 20αρης που με περιμενε κ μου λεει κυριε ερχομαι κ σας βλέπω καθε μερα το πρωι που φευγετε , μπορω να δω μεσα σας παρακαλώ;  κ τον πηγα βολτα , το οδήγησε κιολας ειχε χεστει απ τη χαρά τού.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Maurikycli said:

Λ

Όπως όταν έρχονταν οι πρώτες ηλεκτρικές κουζίνες Ιζόλα 😕

Ναι μπραβο! Θυμάσαι ; κ τωρα εχουν ολοι!

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...