Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 24/8/2023 στις 8:02 ΠΜ, Silverage είπε

Να ξέρετε υπάρχει μια ομάδα στο facebook που λέγεται "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα" στην οποία έχουν επαφές με άτομα από τα υπουργεία και διάφορες εταιρείες.

Σε αυτή την ομάδα στο Fb, 1 στις 10 δημοσιεύσεις είναι αξιόπιστες.

Στις υπόλοιπες 9, ευλογούν τα γένια της Ηλεκτροκίνησης σαν να είναι αίρεση και όσοι θέτουν προβληματισμούς, τρώνε «διαδικτυακό ξύλο» ως άπιστοι που τόλμησαν να δηλώσουν τον προβληματισμό τους και τους γυρίζουν δεμένους στον τροχό.

Ως εκ τούτου, ό,τι διαβάζω εκεί, κρατάω μικρό καλάθι.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Silverage είπε

Μακάρι να είναι έτσι γιατί και εγώ θέλω επιδότηση για αυτοκίνητο αλλά παντού διαβάζω ότι τελείωσαν.

Θα δείξει από Σεπτέμβριο λογικά που θα μεταφερθεί η υπηρεσία στο Υπουργείο Μεταφορών.

Φίλε σίγουρα θα τα πάρεις. Όπως σου είπα έχουν φύγει τα 30 και μένουν αλλά 35 εκ. Αυτή την στιγμή που μιλάμε όλες οι αιτήσεις που υπάρχουν (σας είπα όμως ότι πολλές είναι ημιτελείς και μπορεί να μην στείλουν  τιμολόγιο ποτέ όποτε και δεν υπάρχει επιδότηση) είναι για περίπου 15 εκ. Άρα μένουν αυτήν την στιγμή που μιλάμε  άλλα 20 διαθέσιμα ακόμα. Ξαναλέω δεν πιστεύω να κλείσουν μέχρι τέλος του έτους εκτός αν και αρχίσουν όλοι να αγοράζουν σαν τρελοί.

Επεξ/σία από niar71
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Σε αυτή την ομάδα στο Fb, 1 στις 10 δημοσιεύσεις είναι αξιόπιστες.

Στις υπόλοιπες 9, ευλογούν τα γένια της Ηλεκτροκίνησης σαν να είναι αίρεση και όσοι θέτουν προβληματισμούς, τρώνε «διαδικτυακό ξύλο» ως άπιστοι που τόλμησαν να δηλώσουν τον προβληματισμό τους και τους γυρίζουν δεμένους στον τροχό.

Ως εκ τούτου, ό,τι διαβάζω εκεί, κρατάω μικρό καλάθι.

Για να κάνουμε το συνήγορο του διαβόλου,  9 στους 10 που θα πάνε εκεί να θέσουν "προβληματισμους", αναμασάνε παλιά και απαξιωμενα κλισέ,  με αποτέλεσμα το tolerance level να ειναι στον πάτο και με το παραμικρο να "πέφτει ξύλο". 

Τα έχουμε γράψει και εδώ άπειρες φορές, πρόκειται για χιονοστιβάδα που δεν γυρίζει πίσω. Οι μόνοι θεμιτοί προβληματισμοί είναι ότι δεν βολεύει ακόμα τους πάντες. Οκ, το έχουμε πει αυτό. Χτες βόλευε ελάχιστους, σήμερα βολεύει πολλούς, αύριο θα βολεύει σχεδόν όλους. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ας πούμε ότι αγοράζει Tesla αύριο ένα αρκετό κομμάτι του πληθυσμού.

Πού θα το φορτίσει, στις πολυκατοικίες ο περισσότερος κόσμος;

Πόσες ώρες θα περιμένει στους φορτιστές που όλο και περισσότεροι είναι πιασμένοι ή χαλασμένοι; (με μικρή ανάπτυξη περισσότερων για τις ανάγκες που υπάρχουν και θα αυξάνονται)

Πού θα κάνει Service ή θα αντιμετωπίσει άλλα θέματα προς επίλυση; (όταν έχει μόνο Αθήνα προς το παρόν)

κλπ κλπ κλπ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Ας πούμε ότι αγοράζει Tesla αύριο ένα αρκετό κομμάτι του πληθυσμού.

Πού θα το φορτίσει, στις πολυκατοικίες ο περισσότερος κόσμος;

Πόσες ώρες θα περιμένει στους φορτιστές που όλο και περισσότεροι είναι πιασμένοι ή χαλασμένοι; (με μικρή ανάπτυξη περισσότερων για τις ανάγκες που υπάρχουν και θα αυξάνονται)

Πού θα κάνει Service ή θα αντιμετωπίσει άλλα θέματα προς επίλυση; (όταν έχει μόνο Αθήνα προς το παρόν)

κλπ κλπ κλπ

Είδες, πάλι όλα αυτά τα χιλιοειπωμενα...Τα εχουμε πει χίλιες φορές...

1ον ήδη το αγοράζει ένα σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού. 2ον αύριο θα το αγοράζει ένα ακόμα μεγαλύτερο. Στο τέλος θα το αγοράζουν σχεδόν όλοι.

Αλλα αυτο δεν γίνεται από τη Δευτέρα στην Τρίτη. Και ενδιάμεσα αναπτύσσονται τεχνολογιες και λυσεις. Αν μένεις σε διαμέρισμα και δεν μπορείς να φορτίσεις ούτε στη δουλειά, ούτε σε ένα σουπερμαρκετ απέναντι, ή ακόμα δεν υπάρχει μοντέλο στο budget σου, τότε κάνεις δεν σου λέει ότι εσύ πρέπει να αγοράσεις σήμερα. 

Όμως στην Αμερική και στην Ευρώπη υπάρχουν παρα πολλοί που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις και αυτοί αγοραζουν/αγοράζουμε τώρα. 

Όσο αναπτύσσετε η αγορά, τόσο θα αναπτύσσονται λύσεις και για τους υπόλοιπους. Όταν υπάρχει η προοπτική του κέρδους, κάποιος θα σκεφτεί μια λύση. Κανονισμοί για φορτιστές σε κάθε νέα οικοδομή, φόρτιση στο δρόμο από στυλους της ΔΕΗ ή από φορτιστές σε κάθε θέση παρκαρίσματος ή νέες μπαταριες που θα φορτιζουν σε 10 λεπτά, ή ασύρματη φόρτιση κάτω από την άσφαλτο, ή ή ή....

Για φορτιστές που είπες εσύ, μιλάμε για τους ταχυφορτιστες DC για ταξίδια. Άλλος ένας λόγος που φάνηκε η μεγαλοφυία του Musk ο οποίος κατάλαβε ότι το αυτοκινητο από μόνο του δεν θα κάνει τίποτα αν δεν υπάρχει και δίκτυο ταχυφορτιστων, και το ανέπτυξε παράλληλα και τώρα και δουλευει αποτελεσματικα, και πάντα βρίσκεις, και είναι ένα μεγάλο asset της  Tesla, και έδειξε στους άλλους πως γινεται,  και θα το δώσει να το χρησιμοποιούν και οι άλλοι, και οι άλλοι θα προσπαθήσουν να φτιάξουν και άλλο ένα παράλληλο. Δεν υπάρχει μικρή ανάπτυξη, υπάρχει παράλληλη τεράστια αναπτυξη. 

Service? Η Tesla μόνο? οι άλλοι?  Ο καθένας με τον τρόπο του. Η Tesla και κέντρα Service φτιάχνει και κινητά συνεργεία σκέφτηκε και έφτιαξε, που έρχονται σε σένα και φτιάχνουν επιτόπου ότι μπορεί να φτιαχτεί. 

Αυτά δεν είναι νέα. Έχουν ειπωθεί χιλιάδες φορές. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το mobile service  παντως κ εμενα μου ακουγόταν αστείο. Αν εκλεινα ραντεβού έπρεπε να παω σε 2 βδομαδες ενω το mobile ηρθε στο παρκινγ της δουλειας που το αφηνω φτιαξανε τι επρεπε κ μου ρθε μυνημα στο κινητο με το τιμολόγιο. Δεν εμφανίστηκα καν..

Πως φορτιζει ενω κοιμάσαι;  ε φτιαχνετε ενω δουλεύεις 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 4
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, sattack είπε

Αλλα αυτο δεν γίνεται από τη Δευτέρα στην Τρίτη. Και ενδιάμεσα αναπτύσσονται τεχνολογιες και λυσεις. Αν μένεις σε διαμέρισμα και δεν μπορείς να φορτίσεις ούτε στη δουλειά, ούτε σε ένα σουπερμαρκετ απέναντι, ή ακόμα δεν υπάρχει μοντέλο στο budget σου, τότε κάνεις δεν σου λέει ότι εσύ πρέπει να αγοράσεις σήμερα. 

Όμως στην Αμερική και στην Ευρώπη υπάρχουν παρα πολλοί που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις και αυτοί αγοραζουν/αγοράζουμε τώρα. 

Όσο αναπτύσσετε η αγορά, τόσο θα αναπτύσσονται λύσεις και για τους υπόλοιπους. Όταν υπάρχει η προοπτική του κέρδους, κάποιος θα σκεφτεί μια λύση. Κανονισμοί για φορτιστές σε κάθε νέα οικοδομή, φόρτιση στο δρόμο από στυλους της ΔΕΗ ή από φορτιστές σε κάθε θέση παρκαρίσματος ή νέες μπαταριες που θα φορτιζουν σε 10 λεπτά, ή ασύρματη φόρτιση κάτω από την άσφαλτο, ή ή ή....

Τα έχω διαβάσει και ξαναδιαβάσει, και απλά αυτό που λέω είναι ότι όταν κάποιος αγοράζει κάτι, πρέπει να τον καλύπτει η επιλογή από τη μέρα μηδέν, και όχι η μελλοντική υπόσχεση.

Αυτή τη στιγμή, για τη χώρα μας μιλώντας, με το δεδομένο ότι κάποιος μπορεί να ανταποκριθεί στο οικονομικό μέρος, υπάρχει σειρά άλυτων προβλημάτων άλλου τύπου. Είναι το μέλλον, αλλά για το 80% του πληθυσμού στη χώρα, δεν είναι για το τώρα.

Δεν αντέχω τη φανατίλα - όπως και σε σειρά άλλων καταναλωτικών επιλογών που βλέπω παρόμοιες συμπεριφορές - αυτών που θεωρούν «χαζούς» αυτούς που δεν θέλουν να ταλαιπωρηθούν με τις παιδικές ασθένειες κάποιων λύσεων.

Αν δεν μπορείς π.χ. να πείσεις την πολυκατοικία σου να βάλει φορτιστές ή έστω βιομηχανικές πρίζες ή δεν υπάρχουν σταθερά σημεία στάθμευσης εντός, τότε δεν νοείται αγορά ηλεκτρικού. Σε μονοκατοικίες, πάσο. 

Τα προβλήματα είναι υπαρκτά από την πρώτη μέρα που θα αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό και καλείται να τα κουβαλήσει επ' αόριστον, με την υπόσχεση ότι θα λυθούν, όταν λυθούν. Στο ενδιάμεσο θα καλείται στην καθημερινότητα να αντιμετωπίζει καταστάσεις που ΔΕΝ είχε. Γιατί να το κάνει κάποιος αυτό στον εαυτό του και στην οικογένειά του;

Να λυθούν τα θέματα υποδομών, να αγοράσει μαζικά ο πληθυσμός.

Σχετικά με την ανυπαρξία Tesla συνεργείων, δεν γνωρίζω πώς λειτουργεί το mobile συνεργείο, με τί κόστος (αν υπάρχει) και με τι χρονικό ορίζοντα ραντεβού και άλλα τέτοια. Έχουμε εικόνα, π.χ. πώς επεμβαίνει εκτός Αθήνας;

Δημοσ.

Λες το 80% τώρα δεν είναι για Ελλάδα.

Ξέρεις πόσες πωλήσεις δίνει το 20% το χρόνο και πόσες πωλήσεις έχει η Τέσλα σήμερα στην Ελλάδα;

Μέχρι να καλυφθεί αυτό το 20%, τότε θα μπορεί το επόμενο 20% και μέχρι να καλυφθεί και αυτό θα μπορεί το επόμενο 20% και κάπως έτσι θα περάσουν τα επόμενα 20-30 χρόνια.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Droulas13 είπε

Λες το 80% τώρα δεν είναι για Ελλάδα.

Ξέρεις πόσες πωλήσεις δίνει το 20% το χρόνο και πόσες πωλήσεις έχει η Τέσλα σήμερα στην Ελλάδα;

Μέχρι να καλυφθεί αυτό το 20%, τότε θα μπορεί το επόμενο 20% και μέχρι να καλυφθεί και αυτό θα μπορεί το επόμενο 20% και κάπως έτσι θα περάσουν τα επόμενα 20-30 χρόνια.

Βάσει της ίδιας της Eurostat, το 60% των κατοίκων στην Ελλάδα, κατοικεί σε διαμερίσματα.

Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν όλο αυτό το ποσοστό, αυτή τη στιγμή αν αγοράσει ηλεκτρικό έχει πρόβλημα τη μέρα μηδέν.

Προσωπικά διερευνώ την οικονομοτεχνική εξίσωση της αγοράς ηλεκτρικού και βλέπω ελκυστικό το πακέτο του Model 3, αλλά παραμένω να βλέπω ως εμπόδιο το μικρό δίκτυο δημόσιων φορτιστών (για περίπτωση που είναι κανείς μακριά από το σπίτι του και την καθημερινότητά του) μαζί με το ότι βλέπω όλο και πιο συχνά τέτοιους φορτιστές πιασμένους για ώρες, όπως και το γεγονός ότι η Tesla δεν έχει συνεργείο εκτός Αθήνας.

Προσωπικά δεν μένω σε διαμέρισμα, αλλά αναφερόμενος συνολικά στα προβλήματα του πώς προχωράει η ηλεκτροκίνηση στη χώρα σε επίπεδο υποδομών, αν κάποιος μένει και σε διαμέρισμα, έχει χαιρετήσει το θέμα για επιλογή στην παρούσα φάση.

Αν φτιαχτεί πλαίσιο για τις πολυκατοικίες, που να μπορείς χωρίς σύμφωνη γνώμη της ΓΣ, να βάλεις φορτιστή σε σημείο που σε ενδιαφέρει, να το συζητήσουμε ξανά.

Δημοσ.

Πράγματι στην παρούσα φάση η τεσλα απευθύνεται κυρίως στις μονοκατοικίες της Αττικής και σε εύλογη απόσταση από την Αττική και στις πολυκατοικίες με γκαράζ, όπου κάποιος έχει τη δυνατότητα να φορτίζει.

Σύντομα ανοίγει σέρβις και στην Θεσσαλονίκη οπότε τα ίδια ισχύουν και εκεί.

Όμως η Ελλάδα δεν είναι πρότυπο, γιατί σε άλλες χώρες η Τέσλα έχει πολύ μεγαλύτερη παρουσία σε σέρβις και φορτιστές.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξέχασα να προσθέσω, ότι ανεξάρτητα για την Tesla, πόσο πουλάει εντός του ανταγωνισμού των ηλεκτρικών, τα ηλεκτρικά στη χώρα ήταν για το 2021 και 2022 περίπου στο 2,1-2,8% της αγοράς αυτοκινήτων ... και φέτος το 2023 πηγαίνει με ποσοστό περίπου 4%.

1 λεπτό πριν, Droulas13 είπε

Πράγματι στην παρούσα φάση η τεσλα απευθύνεται κυρίως στις μονοκατοικίες της Αττικής και σε εύλογη απόσταση από την Αττική και στις πολυκατοικίες με γκαράζ, όπου κάποιος έχει τη δυνατότητα να φορτίζει.

Σύντομα ανοίγει σέρβις και στην Θεσσαλονίκη οπότε τα ίδια ισχύουν και εκεί.

Όμως η Ελλάδα δεν είναι πρότυπο, γιατί σε άλλες χώρες η Τέσλα έχει πολύ μεγαλύτερη παρουσία σε σέρβις και φορτιστές.

Αναφέρομαι εξαρχής στη συζήτηση για το τί κάνουμε στη χώρα, χωρίς ανάλυση της πορείας της Tesla παγκοσμίως. Δεν με απασχολεί να ασχοληθώ να χώσω ή να κράξω ή να συγκρίνω. Αναλύω τα εμπόδια και τους προβληματισμούς μου, ως ανθρώπου που βλέπει ότι η οικονομοτεχνική εξίσωση αγοράς/κατοχής/χρήσης, έχει αρχίσει να γυρίζει υπέρ των ηλεκτρικών. Όχι γιατί έγιναν σημαντικά πιο φθηνά τα ηλεκτρικά, αλλά γιατί εκτοξεύτηκαν τα θερμικά.

Στο θέμα της Αττικής που αναφέρεις, εκεί είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα! Ακόμα περισσότερο ποσοστό από το μέσο της Ελλάδας (60%) κατοικεί σε διαμερίσματα!

Εντωμεταξύ, εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης, που υπάρχουν μεγαλύτερα ποσοστά ιδιοκατοίκησης ... δεν υπάρχει η ανάλογη οικονομική δυνατότητα! Χαχα!

Δεν λέω ότι δεν είναι το μέλλον, αλλά θα είμαστε οι πιο αργοί σε ενσωμάτωση ηλεκτροκίνητων, με διαφορά!

Προσθήκη άποψης: τώρα διαβάζω για το mobile service της Tesla.

Είναι μόνο για το ετήσιο προγραμματισμένο service;

Γιατί αν δεν είναι για επίλυση σειράς άλλων απρόβλεπτων προβλημάτων, πάει άκλαυτο κι αυτό ως λύση. Το ένα προγραμματισμένο, το κάνεις και ταξιδάκι. Με τα απρόβλεπτα είναι το πρόβλημα τί κάνεις χωρίς επίσημο service στην περιοχή σου.

Δημοσ.
1 hour ago, kostasgr78 said:

Ξέχασα να προσθέσω, ότι ανεξάρτητα για την Tesla, πόσο πουλάει εντός του ανταγωνισμού των ηλεκτρικών, τα ηλεκτρικά στη χώρα ήταν για το 2021 και 2022 περίπου στο 2,1-2,8% της αγοράς αυτοκινήτων ... και φέτος το 2023 πηγαίνει με ποσοστό περίπου 4%.

Αναφέρομαι εξαρχής στη συζήτηση για το τί κάνουμε στη χώρα, χωρίς ανάλυση της πορείας της Tesla παγκοσμίως. Δεν με απασχολεί να ασχοληθώ να χώσω ή να κράξω ή να συγκρίνω. Αναλύω τα εμπόδια και τους προβληματισμούς μου, ως ανθρώπου που βλέπει ότι η οικονομοτεχνική εξίσωση αγοράς/κατοχής/χρήσης, έχει αρχίσει να γυρίζει υπέρ των ηλεκτρικών. Όχι γιατί έγιναν σημαντικά πιο φθηνά τα ηλεκτρικά, αλλά γιατί εκτοξεύτηκαν τα θερμικά.

Στο θέμα της Αττικής που αναφέρεις, εκεί είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα! Ακόμα περισσότερο ποσοστό από το μέσο της Ελλάδας (60%) κατοικεί σε διαμερίσματα!

Εντωμεταξύ, εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης, που υπάρχουν μεγαλύτερα ποσοστά ιδιοκατοίκησης ... δεν υπάρχει η ανάλογη οικονομική δυνατότητα! Χαχα!

Δεν λέω ότι δεν είναι το μέλλον, αλλά θα είμαστε οι πιο αργοί σε ενσωμάτωση ηλεκτροκίνητων, με διαφορά!

Προσθήκη άποψης: τώρα διαβάζω για το mobile service της Tesla.

Είναι μόνο για το ετήσιο προγραμματισμένο service;

Γιατί αν δεν είναι για επίλυση σειράς άλλων απρόβλεπτων προβλημάτων, πάει άκλαυτο κι αυτό ως λύση. Το ένα προγραμματισμένο, το κάνεις και ταξιδάκι. Με τα απρόβλεπτα είναι το πρόβλημα τί κάνεις χωρίς επίσημο service στην περιοχή σου.

Κανεις το λαθος κ συγκρίνεις νοοτροπια θερμικου με ηλεκτρικό κ λογικό ,ημουν στη θεση σου.Τα έκτακτα οπως τα λες είναι πολυ λιγότερα αναλογικά λόγο μειωμένων μηχανικων μερων. Υπαρχουν ομως κ τα κανει μονο στο κεντικκ σερβισε. Το mobile ειναι για κατι που λύνεται αμεσα χωρις πολλά κ σε δικο σου χώρο οπου υπάρχει ασφαλεία να γίνει κάποια εργασία. Δεν έρχεται με τκ να σε παρκαρισμενος στη μεση του δρόμου πχ.

Επισης δεν υπαρχει ετησιο σερβισε. Δεν υπαρχει καν σερβισε. Το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να βαζεις νερο στους υαλοκαθαριστηρες κ να αλλαζεκς τα λαστιχα σου οταν πρεπει.

Εαν μεινεις για κάποιον λόγο στο δρομο περαν της οδικης σου υπαρχει το tesla roadside assistance. 

 

Anyway δεν καταλαβαίνω τι ψάχνεις να μαθεις γενικοτερα με τα ποστ σου τοσο καιρο, οσον αφορα τα ηλεκτρικά η τη τεσλα η αν θες να αλλαξεις οχημα η πως θα το κάνεις ισως. Ψυχανεμιζομαι τη τρικυμία στο μυαλο σου με τους φορτιστές κ ποσο αναγκη τους έχεις.  Οσον αφορα την Αττική εφοσον λες έχεις δικό σου χωρο κ εχεις τεσλα δεν τους χρειάζεσαι. Οταν γυρνας σπιτι απλα κουμπωνεις κ τελος η έγνοιες.

Το forum ειναι δυσκολο μεσο να σου εξηγήσει κάποιος. Ας πουμε ενα παραδειγμα πειραια Ανάβυσσο με a/c φορτωμένος θελω 9% μηπως καταλαβεις το γιατι στο λεω. Παρολαυτα πιστεψε με υπάρχουν πολλοί φορτιστες τους οποιους τους λεμε τοτεμ. Υπαρχουν κ δε τους χρησιμοποιεί κανείς. Γιαυτο κ η λέξη τοτεμ. Θα βρεις. Δεν αξιζει ομως ουτε το χρονο σου ουτε τα χρηματα σου.

τωρα  αν εχεις μπει στο τρυπακι για αλλαγη καλο θα ηταν να νοικιασεις 1 βδομάδα να κρινεις μόνος σου. Μια σουκο θα σου αρκει λογικά σπίτι σου κ θα σε ξεμπέρδεψει αρκετά στο αν είναι για εσένα η όχι. 

Εαν δεν εχεις δικό σου χωρο η δικη σου πρίζα απλα διαγραφεις την επιλογή ηλεκτρικο γενικότερα.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, sndev είπε

Κανεις το λαθος κ συγκρίνεις νοοτροπια θερμικου με ηλεκτρικό κ λογικό ,ημουν στη θεση σου.Τα έκτακτα οπως τα λες είναι πολυ λιγότερα αναλογικά λόγο μειωμένων μηχανικων μερων. 

Όχι, δεν συγκρίνω έτσι.

Στην ιστορία μου με θερμικά αυτοκίνητα, δεν μού έχουν τύχει μηχανολογικά προβλήματα. Όλα τα προβλήματα που είχα ήταν σε περιφερειακά πράγματα, που υπάρχουν και στα ηλεκτρικά. Πόρτες, λαστιχάκια, μεντεσέδες, κλειδαριές, λεβιέδες, αναρτήσεις, κουμπώματα εξαρτημάτων, κλπ. Τα Tesla των πιο προσιτών τιμών (3, Y) δεν έχουν τέτοια προβλήματα; Τί θα γίνει αν δεις κάποια αστοχία, π.χ. στα πρώτα 2-3 χρόνια και πρέπει να το ελέγξεις σε κεντρική αντιπροσωπεία; Θα πρέπει να βρίσκεις χρόνο να ταξιδεύεις Αθήνα;

Δημοσ.

Τα περισσότερα από αυτά που έγραψες μπορούν να διορθωθούν με mobile service, χωρίς να χάσεις το χρόνο που χάνεις με ένα θερμικό να πας στο συνεργείο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...