sattack Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) “I think the product (Cybertruck) is better than expectations,” Musk said. He also teased that Tesla is currently making two new products that will be heads and shoulders above the competition. “Just these two products alone — and this is Elon’s guess — will make in excess of five million units per year combined,” Musk said. Ετσι όπως διατυπώνεται, φαίνεται σαν να εννοεί 2 άλλα, εκτός από το Cybertruck. Το ένα είναι το μικρό, το "model 2" ας πούμε, από το Mexico. To άλλο ποιο είναι? ή αυτά τα 2 εννοεί? το cybertruck και το "model2" Όχι, 2 νέα που δεν εχουν ακόμα αποκαλυφθει, είπε. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2023 από sattack 1
Jiakometi Δημοσ. 21 Μαΐου 2023 Δημοσ. 21 Μαΐου 2023 Ένα χορταστικό test του Model Y Performance επί ελληνικού εδάφους. …… https://cartalk.gr/tesla-model-performance-2/ Το patrol head alter ego μου ξεχώρισε το παρακάτω απόσπασμα… “……….Α, το γλιστερό είναι το αγαπημένο του. Η συμπεριφορά του μου θύμισε Impreza (χωρίς την πωρωτική boxerίλα βέβαια και το νεκρό στην ευθεία τιμόνι που είχε το Subaru). Μπαίνεις στη στροφή, πατάς, νιώθεις να μουριάζει ανοίγοντας ανεπαίσθητα την πορεία του, μένεις στο γκάζι και ξαφνικά βρίσκεσαι με +30 χλμ/ώρα να γλιστράς με τα τέσσερα κι ελαφρύ ανάποδο. Οι τροχοί κοιτάνε πλέον ευθεία, σανιδώνεις και καταπίνεις την επόμενη ευθεία. Θες χώρο βέβαια για κάτι τέτοιο, όπως ήθελε και το Impreza. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται ονειρικά και προσδίδουν στο πλαίσιο χαρακτηριστικά που δεν περιμένεις από ένα ψηλό (ξενέρωτο για πολλούς) ηλεκτρικό.” 2
Droulas13 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Στις 22/1/2023 στις 10:12 ΜΜ, sattack είπε Ωπ! να, έσκασε μύτη το model Y και στο 2022 top-3 μιας σημαντικης αγοράς αυτοκινήτων, συγκεκριμένα στην Αγγλία. Top 3 ανάμεσα σε όλα, όχι μόνο ηλεκτρικά. Να δούμε πότε θα γινει πραγματικότητα η πρόβλεψη του Musk ότι το model Y θα γίνει το νο1 μοντέλο σε πωλήσεις παγκοσμίως. No1 από όλα, όχι μόνο ηλεκτρικά. Προσωπικα πιστεύω και ότι θα γίνει και ότι δεν θα αργήσει πολύ. 3 1
sattack Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Ένας πρώτος μίνι απολογισμός μετά από 5.000χλμ σε 4 μήνες με το model Y σαν οικογειακό αυτοκίνητο. AWD LR 19"" (και κάποια στιγμή μετά τα 2.000χλμ έβγαλα και τα αεροδυναμικά τάσια και παρολα αυτα η μέση κατανάλωση δεν δείχνει να αυξήθηκε). Τα οποία τα φορτίσαμε αποκλειστικά στο σπιτι, μόνο για δοκιμή πήγαμε 5 λεπτά σε εναν ταχυφορτιστη. Με πολύ αυτοκινητοδρομο μέσα και πιο μακρινό ταξίδι περίπου 300χλμ μέχρι τώρα. (Προφανώς αν πηγαίναμε μακρύτερα θα χρειαζόμαστε ταχυφορτιστες). Χοντρικά βλέπω περιπου: 13-15 KWh στα 100χλμ μέσα στην πόλη, 18-20 KWh στα 100χλμ στον αυτοκινητόδρομο (Μέχρι και 25ΚWh στα 100χλμ αν πας με 170-180...) Aυτά για ένα Crossover SUV βάρους 2.000 κιλων. Τα μικρότερα αυτοκίνητα πόλης θα καταναλώνουν πολύ λιγότερο. Φυσικά άλλο το κόστος αν κάποιος το φορτίζει από φωτοβολταϊκά, άλλο με οικιακό ή νυχτερινό τιμολόγιο, άλλο με το καθε τιμολόγιο ταχυφορτιστων της κάθε εταιρείας, και άλλο σε κάτι χωρες οπως Ολλανδία που έχει χρηματιστήριο ρεύματος και υπάρχουν ώρες μέσα στην ημέρα που σε πληρώνουν κι όλας για να καταναλώσεις ρεύμα γιατί έχουν υπερπαραγωγή και θέλουν να αποσυμφορησουν το δίκτυο! Λέει κατανάλωσε 873 KWh για τα 5000χλμ ενώ εγώ το έχω φορτίσει με 1300 KWh. Η διαφορά οφείλεται στην κατανάλωση που έκανε παρκαρισμένο. Λίγο για το A/C που δουλεύει και δεν αφήνει την καμπίνα να υπερθερμανθεί όταν είναι στον ήλιο, ή για να το ζεστάνει πριν τη χρηση όταν ήταν παγωμένο το χειμώνα. Αλλά κυρίως επειδή το έχω συνέχεια με Sentry Mode ON για να καταγράφει όταν το πλησιάσει κάνεις, μην τυχόν και συμβεί κάτι. Αυτό καταναλώνει αρκετή ενέργεια. Οπότε χοντρικά βλεπω 25KWh στα 100χλμ με όλες τις καταναλώσεις μέσα και SENTRY mode συνέχεια ΟN. Spoiler Επεξ/σία 28 Μαΐου 2023 από sattack 4 1
sattack Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Πρώτα δήλωσε υποταγή η Ford. Χτες δήλωσε υποταγή και η GM. Στις 3/1/2023 στις 8:28 ΜΜ, shikabalas είπε Η επιθμια σου διαταγη: Μαλλον οι υπολοιποι μετοχοι δεν τα ειδαν τοσο καλα τα νουμερα που με χαρα παρουσιασες στην προηγουμενη σελιδα.. Στις 3/1/2023 στις 8:46 ΜΜ, shikabalas είπε Και γιατι δεν αγοραζεις τωρα? Ευκαιρια οπως λεει και ο ντρουλας. Mε αυτά και με αυτά, όποιος είχε αγοράσει μετοχές τότε γύρω στα 110$, σήμερα που χτυπάνε 250$ θα μπορεί να τις πουλήσει σχεδόν 2.5 φορές επάνω..... 5
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 Σήμερα καθώς έμπαινα στο πλοίο από Νορβηγία προς Δανία για να κατέβω οδικώς Ελλάδα, τι να δω! Τώρα και σε νεκροφόρα!😅 1
Jiakometi Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 25 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Σήμερα καθώς έμπαινα στο πλοίο από Νορβηγία προς Δανία για να κατέβω οδικώς Ελλάδα, τι να δω! Τώρα και σε νεκροφόρα!😅 Αυτή είναι η επιτομή του "Go big or go home"..... Καλό !
kimimaro_ Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 Στις 28/5/2023 στις 2:02 ΜΜ, sattack είπε Ένας πρώτος μίνι απολογισμός μετά από 5.000χλμ σε 4 μήνες με το model Y σαν οικογειακό αυτοκίνητο. AWD LR 19"" (και κάποια στιγμή μετά τα 2.000χλμ έβγαλα και τα αεροδυναμικά τάσια και παρολα αυτα η μέση κατανάλωση δεν δείχνει να αυξήθηκε). Τα οποία τα φορτίσαμε αποκλειστικά στο σπιτι, μόνο για δοκιμή πήγαμε 5 λεπτά σε εναν ταχυφορτιστη. Με πολύ αυτοκινητοδρομο μέσα και πιο μακρινό ταξίδι περίπου 300χλμ μέχρι τώρα. (Προφανώς αν πηγαίναμε μακρύτερα θα χρειαζόμαστε ταχυφορτιστες). Χοντρικά βλέπω περιπου: 13-15 KWh στα 100χλμ μέσα στην πόλη, 18-20 KWh στα 100χλμ στον αυτοκινητόδρομο (Μέχρι και 25ΚWh στα 100χλμ αν πας με 170-180...) Aυτά για ένα Crossover SUV βάρους 2.000 κιλων. Τα μικρότερα αυτοκίνητα πόλης θα καταναλώνουν πολύ λιγότερο. Φυσικά άλλο το κόστος αν κάποιος το φορτίζει από φωτοβολταϊκά, άλλο με οικιακό ή νυχτερινό τιμολόγιο, άλλο με το καθε τιμολόγιο ταχυφορτιστων της κάθε εταιρείας, και άλλο σε κάτι χωρες οπως Ολλανδία που έχει χρηματιστήριο ρεύματος και υπάρχουν ώρες μέσα στην ημέρα που σε πληρώνουν κι όλας για να καταναλώσεις ρεύμα γιατί έχουν υπερπαραγωγή και θέλουν να αποσυμφορησουν το δίκτυο! Λέει κατανάλωσε 873 KWh για τα 5000χλμ ενώ εγώ το έχω φορτίσει με 1300 KWh. Η διαφορά οφείλεται στην κατανάλωση που έκανε παρκαρισμένο. Λίγο για το A/C που δουλεύει και δεν αφήνει την καμπίνα να υπερθερμανθεί όταν είναι στον ήλιο, ή για να το ζεστάνει πριν τη χρηση όταν ήταν παγωμένο το χειμώνα. Αλλά κυρίως επειδή το έχω συνέχεια με Sentry Mode ON για να καταγράφει όταν το πλησιάσει κάνεις, μην τυχόν και συμβεί κάτι. Αυτό καταναλώνει αρκετή ενέργεια. Οπότε χοντρικά βλεπω 25KWh στα 100χλμ με όλες τις καταναλώσεις μέσα και SENTRY mode συνέχεια ΟN. Δηλαδή Αύγουστο στην Ελλάδα μπορώ να ενεργοποίησω απο πριν το a/c ωστε να έχει πιάσει θερμοκρασία και να μην είναι φούρνος η καμπίνα; Ακούγεται φοβερό feature! Έτσι απο απορία, πόσο χρόνο να χρειάζεται ώστε να στο φέρει σε μια νορμάλ θερμοκρασία (χονδρικά πάντα); .Ας υποθέσουμε οτι είσαι Αύγουστο στην Αθήνα που ζεματάει ο τόπος και θες να φέρεις σε θερμοκρασία δωματίου. Να φανταστώ αυτό είναι μαγκιά της τέσλα ή το έχουν ολα τα EVs σήμερα; 2
Papakaliati Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, kimimaro_ είπε Δηλαδή Αύγουστο στην Ελλάδα μπορώ να ενεργοποίησω απο πριν το a/c ωστε να έχει πιάσει θερμοκρασία και να μην είναι φούρνος η καμπίνα; Ακούγεται φοβερό feature! Έτσι απο απορία, πόσο χρόνο να χρειάζεται ώστε να στο φέρει σε μια νορμάλ θερμοκρασία (χονδρικά πάντα); .Ας υποθέσουμε οτι είσαι Αύγουστο στην Αθήνα που ζεματάει ο τόπος και θες να φέρεις σε θερμοκρασία δωματίου. Να φανταστώ αυτό είναι μαγκιά της τέσλα ή το έχουν ολα τα EVs σήμερα; (Σχεδόν) όλα τα ev, μερικά plug in hybrid και σαν έξτραδακι και μερικά ICE. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2023 από Papakaliati 3
sndev Δημοσ. 13 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) On 28/05/2023 at 15:02, sattack said: Ένας πρώτος μίνι απολογισμός μετά από 5.000χλμ σε 4 μήνες με το model Y σαν οικογειακό αυτοκίνητο. AWD LR 19"" (και κάποια στιγμή μετά τα 2.000χλμ έβγαλα και τα αεροδυναμικά τάσια και παρολα αυτα η μέση κατανάλωση δεν δείχνει να αυξήθηκε). Τα οποία τα φορτίσαμε αποκλειστικά στο σπιτι, μόνο για δοκιμή πήγαμε 5 λεπτά σε εναν ταχυφορτιστη. Με πολύ αυτοκινητοδρομο μέσα και πιο μακρινό ταξίδι περίπου 300χλμ μέχρι τώρα. (Προφανώς αν πηγαίναμε μακρύτερα θα χρειαζόμαστε ταχυφορτιστες). Χοντρικά βλέπω περιπου: 13-15 KWh στα 100χλμ μέσα στην πόλη, 18-20 KWh στα 100χλμ στον αυτοκινητόδρομο (Μέχρι και 25ΚWh στα 100χλμ αν πας με 170-180...) Aυτά για ένα Crossover SUV βάρους 2.000 κιλων. Τα μικρότερα αυτοκίνητα πόλης θα καταναλώνουν πολύ λιγότερο. Φυσικά άλλο το κόστος αν κάποιος το φορτίζει από φωτοβολταϊκά, άλλο με οικιακό ή νυχτερινό τιμολόγιο, άλλο με το καθε τιμολόγιο ταχυφορτιστων της κάθε εταιρείας, και άλλο σε κάτι χωρες οπως Ολλανδία που έχει χρηματιστήριο ρεύματος και υπάρχουν ώρες μέσα στην ημέρα που σε πληρώνουν κι όλας για να καταναλώσεις ρεύμα γιατί έχουν υπερπαραγωγή και θέλουν να αποσυμφορησουν το δίκτυο! Λέει κατανάλωσε 873 KWh για τα 5000χλμ ενώ εγώ το έχω φορτίσει με 1300 KWh. Η διαφορά οφείλεται στην κατανάλωση που έκανε παρκαρισμένο. Λίγο για το A/C που δουλεύει και δεν αφήνει την καμπίνα να υπερθερμανθεί όταν είναι στον ήλιο, ή για να το ζεστάνει πριν τη χρηση όταν ήταν παγωμένο το χειμώνα. Αλλά κυρίως επειδή το έχω συνέχεια με Sentry Mode ON για να καταγράφει όταν το πλησιάσει κάνεις, μην τυχόν και συμβεί κάτι. Αυτό καταναλώνει αρκετή ενέργεια. Οπότε χοντρικά βλεπω 25KWh στα 100χλμ με όλες τις καταναλώσεις μέσα και SENTRY mode συνέχεια ΟN. Reveal hidden contents Να βαλεις teslafi να ξέρεις ακριβώς τι γίνεται ποτέ κ για πόση ώρα. Το τι φορτησες κ το τι καταναλώσες έχει να κάνει και με τις απώλειες κατά τη φόρτιση τη ψύξη μπαταρίας κατά τη φορτηση κ διαφορα αλλα, δεν είναι μόνο το σεντρυ. Βάλε τεσλαφι, 50 ε το έτος.. Αυτά που γράφει ο υπολογιστής του οχήματος τα θεωρώ τελείως παραπλαντητικα. Να σε βοηθήσω κ να καταλάβεις κ να καταλάβει κ ο κόσμος καλύτερα 2 βασικά πράγματα κ γρήγορα γτ βγαίνει σεντονι πάλι. Φόρτιση. Σημερινό χωρίς sentry τπτ απλή αγνή τυπική φόρτιση από τη πρίζα της τοστιέρα χαμένη 1 κιλοβατώρα. Συνήθως είναι κάπου 93% efficiency. 7% χαμένα θεωρητικά. Τώρα στα γενικα στατιστικά. Κοίτα ντρίπλα η οθόνη του οχήματος ΠΙΣΤΕΎΩ δείχνει μόνο τη κατανάλωση στην Πεδιση ΤΠΤ άλλο. Το δικό μου 3αρι από day one εως σημερα εχει net 158. Αυτο λεει κ η οθόνη Ε είναι χωρίς σεντρυ aircontition radio κ οτι αλλο τραβαει ρεύμα! Η πραγματική που δε τη δείχνει πουθενά ειναι η gross 190. Επίσης αν θες να δεις τι πραγματικά πληρώνεις μέσα από αυτά τα προγράμματα βγάζεις σωστά συμπεράσμα to the point χωρις υποθέσεις. Σε Όλη τη ζωή του έχω βάλει- πληρώσει 2.55 mwh μαζί με απώλειες που δε στις δείχνει το app της τεσλα. Αν κάνεις τις πράξεις δια τα 13532 κμ θα δεις ότι βγαίνει σχεδόν 19.0/100κμ όπως λέει κ το πανω πινακάκι. Να ξανατονισω το αμάξι λέει 15.8. Anyway θα ξαναπώ βάλε teslafi η τεσλαματε θα αυτό βελτιώθεις κ στην οδήγηση εάν χαζεύεις τις καταναλώσεις. 1 hour ago, kimimaro_ said: αυτό είναι μαγκιά της τέσλα ή το έχουν ολα τα EVs σήμερα; Τα περισσότερα έχουν κάτι παρόμοιο. Συνήθως σε 3 λεπτά ή καμπίνα έχει έρθει σε άριστη θερμοκρασία. Το tesla έχει μια επιλογή που ΔΕΝ λειτουργεί σωστά στο 3ari κ ούτε θα φτιαχτεί λόγο κατασκευης το οποίο μόλις πιάσει μια Χ θερμοκρασία πχ 40 βαθμοί ξεκινάει τη ψύξη κ κλείνει έως ξαναπιάσει 40. Cabin overheat protection. Στο y κ τα υπόλοιπα παίζει υποδείγματικα. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2023 από sndev 5
sattack Δημοσ. 13 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2023 @sndev , ευχαριστω για τις πληροφοριες. Nα σου πω την αληθεια, δεν με καιει τοσο πολυ να βλεπω με ακριβεια καθε καταναλωση. Μονο λιγο χοντρικα και συγκριτικα μου αρκει. Αυτο που λεει το Tesla app, οτι φορτισες τοσες KWh (στο παραδειγμα μου 1300κατι), πιστευεις οτι δεν ειναι σωστο νουμερο? Γιατι, οκ, το αυτοκινητο λεει στην οθονη του μεσα οτι καταναλωσες τοσες (στο παραδειγμα μου 800κατι) και ξερουμε οτι αυτο ειναι πολυ λιγοτερο απο οσο φορτισαμε. Και στην πραξη σημασια εχει ποσο φορτιζεις, γιατι τοσο πληρωνεις. Αν πουμε οτι το Tesla app λεει αληθεια για το ποσο φορτισε, προσωπικα μου αρκει. Και για μενα να ξερω, και για να δινω μια ιδεα σε οποιον ενδιαφερεται και με ρωταει. Αν πουμε οτι δεν λεει αληθεια, γιατί ενα αλλο app στο τηλεφωνο να λεει πιο σωστα ποσο φορτισαμε? μου φαινεται παραξενο. Κανονικα, αν θελαμε να ξερουμε ποσο φορτισαμε, αυτο θα το ελεγε ο καθε φορτιστης, ποσο μας εδωσε. Αλλα αντε τωρα να βρεις πως να κρατας ενα τετοιο αθροισμα απο τον καθε φορτιστη. Χωρια αν φορτιζεις απο πριζα που δεν σου παρεχει δεδομενα, οπως εγω στο σπιτι. 2 ώρες πριν, kimimaro_ είπε Δηλαδή Αύγουστο στην Ελλάδα μπορώ να ενεργοποίησω απο πριν το a/c ωστε να έχει πιάσει θερμοκρασία και να μην είναι φούρνος η καμπίνα; Ακούγεται φοβερό feature! Έτσι απο απορία, πόσο χρόνο να χρειάζεται ώστε να στο φέρει σε μια νορμάλ θερμοκρασία (χονδρικά πάντα); .Ας υποθέσουμε οτι είσαι Αύγουστο στην Αθήνα που ζεματάει ο τόπος και θες να φέρεις σε θερμοκρασία δωματίου. Να φανταστώ αυτό είναι μαγκιά της τέσλα ή το έχουν ολα τα EVs σήμερα; 2 ώρες πριν, Papakaliati είπε (Σχεδόν) όλα τα ev, μερικά plug in hybrid και σαν έξτραδακι και μερικά ICE. Ολα οσα εχουν μπαταρια (δηλ BEV και Hydrid), μπορουν να το κανουν και απο εκει και περα ειναι θεμα software αν ο κατασκευαστης σου δινει δυνατοτητες και ποιες. Οσα ομως ειναι σκετα ICE, πως να το κανουν? Να αναβουν τον κινητηρα?
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 13 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2023 Στο θέμα της φόρτισης προσωπικά εμένα, αυτό που μου λέει το αυτοκίνητο, επιβεβαιώνεται και από τα στατιστικά του φορτιστή αλλά και του smartphone app από την εταιρεία ηλεκτρισμού που έχω σπίτι. Επίσης όντως αν θες να έχεις πλήρη εικόνα χρειάζεσαι εφαρμογές τύπου teslafi, να πω όμως ότι μου έχει τύχει το API τέτοιων εφαρμογών να μην αφήνουν το αυτοκίνητο να πέφτει σε "λήθαργο" σωστά το βράδυ, και να καταναλώνει παραπάνω ενέργεια. Όταν συμβαίνει αυτό απλά κάνω "unpair" την εφαρμογή που χρησιμοποιεί το API και στρώνει. Έχει πάντως αρκετό καιρό να μου το κάνει. Επίσης να αποφεύγετε να έχετε τηλέφωνο με την εφαρμογή της τεσλα και με ενεργοποιημενο bluetooth βράδυ κοντά στο αυτοκίνητο. Αφενός για λόγους ασφαλείας (βάλτε και PIN to drive και απενεργοποιηστε το keyless), αφετέρου διότι και αυτό δεν αφήνει το αυτοκίνητο να μπει σε κατάσταση "λήθαργου" σωστά και καταναλώνει ενέργεια το βράδυ. Εννοείται ότι αν έχετε sentry mode ενεργοποιημενο το αυτοκίνητο δεν "κοιμάται" όπως και να έχει οπότε τα παραπάνω δεν έχουν τόση σημασία (εκτός από το κομμάτι που σχετίζεται με την ασφάλεια). Τέλος για ταξίδια, αν θέλετε κάτι πιο καλό στο να υπολογίσει φορτίσεις, παραμέτρους καιρού, πόση ενέργεια θα έχετε όταν φτάσετε, πόση θέλετε να έχετε όταν φτάσετε, αν θέλετε μεγάλες φορτίσεις ή περισσότερες και μικρότερες, θα σας πρότεινα το ABRP. Έχει εξαιρετική ακρίβεια και προσφέρει μεγάλες επιλογές παραμετροποίησης. Στα αρνητικά του για να το εκμεταλλευτείτε πλήρως, θέλει συνδρομή ετήσια. Στα του AC μου "λιώνει" τα χιόνια και φέρνει την καμπίνα στους 21 C σε λιγότερο από 5λεπτο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα