Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα γίνει σύντομα και αυτό.

Σύντομα ανακοινώνεται το κομπακτ και πιστεύω μαζί 3-5 εργοστάσια που θα κατασκευαστούν ταυτόχρονα.

  • Like 2
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, gbras είπε

Ο μονος λογος που δεν τους εχει κλεισει ολους ειναι επειδη 1. Δεν εχει αυτοκινητο στην compact κατηγορια 2. Δεν εχει αρκετα εργοστασια να πιασει την παραγωγη που χρειαζεται για το 1.

 

6 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Θα γίνει σύντομα και αυτό.

Σύντομα ανακοινώνεται το κομπακτ και πιστεύω μαζί 3-5 εργοστάσια που θα κατασκευαστούν ταυτόχρονα.

 

Kι εγώ αυτό μου ήρθε να γράψω. μάλλον αυτά θα ανακοινώσει ο Elon, στο master plan 3, την 1η Μαρτίου στο investors day? 

Επεξ/σία από sattack
Δημοσ.

θα δουμε, δεν νομιζω οτι θα ανακοινωσει συγκεκριμενα για καινουργιο μοντελο. Ισως παει σε αρχιτεκτονικη 1000V για τα επομενα μοντελα / facelift.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, gbras είπε

θα δουμε, δεν νομιζω οτι θα ανακοινωσει συγκεκριμενα για καινουργιο μοντελο. Ισως παει σε αρχιτεκτονικη 1000V για τα επομενα μοντελα / facelift.

Δεν μπορεί να μην ανακοινώσει σύντομα.

Ο χρόνος εξαντλείται, τα νέα εργοστάσια θα πρέπει να αρχίσουν να παράγουν από αρχές 2025, σε 2 χρόνια δηλαδή. Γιατί αλλιώς το 2025 θα είναι έτος με πολύ μικρή αύξηση σε παραγωγή. Με τα υφιστάμενα εργοστάσια πάμε φέτος για 1.9εκ, το 2024 για 2.5εκ, το 2025 για 2.8εκ και το 2026 για 3.0εκ.

Με βάση την πρόβλεψη του 2020 για 50% αύξηση το χρόνο τα νούμερα πάνε 2.5εκ για το 2024 (ήμαστε οκ δηλαδή για του χρόνου), 3.8εκ για το 2025 (εδώ έχουμε απόκλιση 1εκ αυτοκίνητα) και 5.7εκ για το 2026 (2.7εκ απόκλιση).

Συνεπώς τα εργοστάσια πρέπει να αρχίσουν να χτίζονται το αργότερο μέχρι το τέλος αυτού του χρόνου.

Έτσι της Κίνας θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του 2024 και τα υπόλοιπα αναλόγως την χώρα.

Στην Γερμανία έχουν ήδη καθαρίσει από δέντρα την δίπλα περιοχή, δεν αποκλείεται να αρχίσει το χτίσιμο και άμεσα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/10/2018 στις 7:24 ΠΜ, sattack είπε

-I can build a Spaceship with Warp Speed in 1 year.
-Naahh, you are a scummer, you cannot, it is not possible to build that.
-Hey, I 've just built that Spaceship with Warp Speed in 2 years time.
-You 've said you would do it in just 1 year, you are a failure. How people can fall for this charlatan ?!!!

Η πλάκα είναι ότι ο Elon φτιάχνει νεα υπερσύγχρονα εργοστασια σε χρονους ρεκόρ,  και υπάρχουν κάποιοι τύποι αραχτοί με μια μπύρα στον καναπέ που λενε "ναι, αλλά τα έφτιαξε σε 2 χρόνια αντί για 1 που έλεγε, that's Elon time" ...

 

ΥΓ.

ψάχνοντας να βρω αυτό που ειχα γράψει τότε, βρήκα κάτι ωραία μαργαριτάρια που εγραφαν άλλοι τότε, μιλάμε πολύ γέλιο να τα διαβάζεις τώρα! 😀 ίσως αργότερα κάνω quote μερικα να ξαναγελάσουμε .

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Δημοσ.

Ξεκίνησε να κατασκευάζει το κινέζικο εργοστάσιο Ιανουάριο του 2019 και 31-12-2022 είχε παραγάγει 1.367.000 model 3/y και το 2023 θα προσθέσει περίπου 1.000.000 ακόμα.

Ακόμα θυμάμαι την ατάκα του φίλου μας εδώ μέσα ότι η tesla κατέστρεψε την Grohmann Engineering μετά την εξαγορά της το 2017, γιατί σταμάτησε από πελάτες την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία για να εστιάσει μόνο στην τέσλα.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 8/2/2023 στις 3:22 ΜΜ, gbras είπε

Ο μονος λογος που δεν τους εχει κλεισει ολους ειναι επειδη 1. Δεν εχει αυτοκινητο στην compact κατηγορια 2. Δεν εχει αρκετα εργοστασια να πιασει την παραγωγη που χρειαζεται για το 1.

Αυτος που θα βγαλει φτηνο compact αυτοκινητο για τον λαο σε μαζικη παραγωγη (οπως το Model T,  ο σκαραβαιος) θα κερδισει την αγορα.

Η Tesla εχει αρκετες πιθανοτητες να το καταφερει αλλα εχουμε ακομα πολυ δρομο ακομα

  • Like 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, imr είπε

Αυτος που θα βγαλει φτηνο compact αυτοκινητο για τον λαο σε μαζικη παραγωγη (οπως το Model T,  ο σκαραβαιος) θα κερδισει την αγορα.

Η Tesla εχει αρκετες πιθανοτητες να το καταφερει αλλα εχουμε ακομα πολυ δρομο ακομα

Δεν νομιζω οτι ειναι δυνατον κατι τετοιο. Η περιοδος που μιλας ηταν μια περιοδος που ενας μισθωτος μπορουσε να αγορασει οχι μονο αυτοκινητο αλλα και σπιτι. Το κοστος ζωης ειναι πλεον υπερογκο και δεν ξερω αν θα ξαναδουμε ποτε "αυτοκινητο του λαου" που σημαινει πρακτικα αυτοκινητο αισθητα κατω απο 10.000 ευρω. Το στοιχημα ειναι να βγαινει γυρω στις 20-25000 ενα αυτοκινητο με ικανοποιητικη αυτονομια και χωρους.

  • Like 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, gbras είπε

Δεν νομιζω οτι ειναι δυνατον κατι τετοιο. Η περιοδος που μιλας ηταν μια περιοδος που ενας μισθωτος μπορουσε να αγορασει οχι μονο αυτοκινητο αλλα και σπιτι. Το κοστος ζωης ειναι πλεον υπερογκο και δεν ξερω αν θα ξαναδουμε ποτε "αυτοκινητο του λαου" που σημαινει πρακτικα αυτοκινητο αισθητα κατω απο 10.000 ευρω. Το στοιχημα ειναι να βγαινει γυρω στις 20-25000 ενα αυτοκινητο με ικανοποιητικη αυτονομια και χωρους.

Ε δεν θα είναι κάτω από 10 αλλά γύρω στις 15- 20 (οσό είχε προ κρίσης ένα νορμάλ οικογςνειακο)

Το θεμα είναι ποιος θα καταφέρει να το κάνει μαζική παραγωγη

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

https://finance.yahoo.com/news/teslas-german-plant-hits-4-082923833.html

BERLIN (Reuters) -Tesla's German plant in Brandenburg near Berlin is now producing 4,000 cars per week, the company said on Monday.

At its new weekly output, Tesla's plant in Germany would have annual output of over 200,000 vehicles. The maximum capacity planned for the Brandenburg plant is 500,000 cars a year, nearing 10,000 per week, the company has said.

Output from the plant in Germany is now a third of the Model Y output in Shanghai, where Tesla planned to keep an average total output of 13,000 Model Ys per week - around 1,000 below maximum capacity - and a further 7,000 Model 3s in February and March, according to the production plan.

Tesla was planning to ramp up output from Brandenburg to 4,000 in the week of March 13 and to more than 5,000 by the end of June. It hit production of 2,000 units per week in October last year and 3,000 per week in December.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 8/2/2023 στις 3:22 ΜΜ, gbras είπε

Ο μονος λογος που δεν τους εχει κλεισει ολους ειναι επειδη 1. Δεν εχει αυτοκινητο στην compact κατηγορια 2. Δεν εχει αρκετα εργοστασια να πιασει την παραγωγη που χρειαζεται για το 1.

αυτός που θα τους κλεισει όλους ειναι αυτός που θα βγαλει αυτοκίνητο του λαου (αν ειναι δυνατόν να υπαρξει τέτοιο βέβαια...........)

1. να ειναι compact (τύπου seat ibiza , suzuki swift, shkoda fabia, golf. polo, yaris, jazz0
2. να έχει καλή αυτονομία (τύπου model 3 long range καθώς αυτοκίνητο του λαου σημαίνει δεν έχουν περισσότεροι σπίτι να φορτίζουν το βράδυ)
3. να ειναι κοντά στην τιμή σε αυτά που ανέφερα (προφανώς και στον εξοπλισμό δεν χρειαζεται να εχει φουτουριστικό εξοπλισμό του model s κλπ)
4. να μπορει να παραξει της τρέλες ποσοτητες που θα χρειαστούν (καθώς ζήτηση θα ειναι στον θεό)

πιστεύω δεν μπορει αυτη την στηγμη να υπαρξει τέτοιο όχημα καθώς είτε σε αυτονομία θα ειναι πολύ μικρότερο είτε στην τιμή πολύ μεγαλύτερη
 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Black Demis είπε

αυτός που θα τους κλεισει όλους ειναι αυτός που θα βγαλει αυτοκίνητο του λαου (αν ειναι δυνατόν να υπαρξει τέτοιο βέβαια...........)

1. να ειναι compact (τύπου seat ibiza , suzuki swift, shkoda fabia, golf. polo, yaris, jazz0
2. να έχει καλή αυτονομία (τύπου model 3 long range καθώς αυτοκίνητο του λαου σημαίνει δεν έχουν περισσότεροι σπίτι να φορτίζουν το βράδυ)
3. να ειναι κοντά στην τιμή σε αυτά που ανέφερα (προφανώς και στον εξοπλισμό δεν χρειαζεται να εχει φουτουριστικό εξοπλισμό του model s κλπ)
4. να μπορει να παραξει της τρέλες ποσοτητες που θα χρειαστούν (καθώς ζήτηση θα ειναι στον θεό)

πιστεύω δεν μπορει αυτη την στηγμη να υπαρξει τέτοιο όχημα καθώς είτε σε αυτονομία θα ειναι πολύ μικρότερο είτε στην τιμή πολύ μεγαλύτερη
 

Σε γενικες γραμμες ετσι ειναι . Βεβαια το "θα τους κλεισει ολους ειναι σχημα λογου" προφανως και θα υπαρχουν ανταγωνιστες , για το καλο μας δηλαδη. Περιμενουμε να δουμε μεθαυριο τι θα ανακοινωσει ο Musk. Ας ελπισουμε οτι θα ειναι αυτα που αναφερεις!

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gbras είπε

Σε γενικες γραμμες ετσι ειναι . Βεβαια το "θα τους κλεισει ολους ειναι σχημα λογου" προφανως και θα υπαρχουν ανταγωνιστες , για το καλο μας δηλαδη. Περιμενουμε να δουμε μεθαυριο τι θα ανακοινωσει ο Musk. Ας ελπισουμε οτι θα ειναι αυτα που αναφερεις!

 

προφανώς το θα κλείσει όλους ειναι σχήμα λόγου (σαν μετάφραση σημαινει οτι θα πάρει ένα κάλο μερίδιο της αγοράς στο άψε σβήσε απλα)
και ναι τημη της αγοράς ειναι άκρος σημαντικός παράγοντας και η αυτονομία καθώς 94 95% από αυτούς που ψαχνουν ένα φτηνό μικρο αυτοκίνητο (οπως αυτά που ανέφερα) δεν έχουν ουτε παρκινγ ουτε τπτ ετσι η φορτιη θα ειναι κάτι το άκρος δύσκολο και σοβαρός αποτρεπτικός παράγοντας

ήταν ο μοναδικός λόγος που έριξα άκυρο στο model 3 (ακομη εχω τα λεφτά δεν εχω πάρει κάτι άλλο αλλά ναι η φόρτιση ειναι τεράστιο θέμα..... όπως και ο όγκος του που συνεπαγεται τρελή δυσκολία στο παρκινγ στα στενά που μένω )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...