sndev Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δεν νομίζω να εχουν απο Fremont για τεστ ντριβε στην Ελλάδα, το θεωρω απίθανο βασικά Ο ηχος οντος ακούγετε απο εξω χωρις ράδιο μουσική ξεκαθαρα τον ακούς στο m3, προσωπικά δε με ενοχλεί δεν ειναι κατι έντονο βασικα εαν ομως εχεις ocd τοτε δεν κανει αυτο το οχημα για σένα. Προσωπικα έχω ocd με τα τριξιματα, μου γυρνάει το μυαλο κ πλεον κάτι έχει αρχιζει να τριζει πισω δεξια κ δε μπορω να το εντόπισω.
Droulas13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Τα πρώτα tesla για test drive στην Ελλάδα ήρθαν τον Σεπτέμβριο του 2020 Τα πρώτα model 3 από Κίνα ήρθαν Ευρώπη τέλος Νοεμβρίου 2020 και Ελλάδα αρχές Δεκεμβρίου. Τα πρώτα κινέζικα performance model 3 κατασκευάστηκαν το 2021.
plasTOST Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 15 ώρες πριν, Droulas13 είπε Κάποια πράγματα που σκέφτομαι τον τελευταίο καιρό. Η τεσλα στα επόμενα 1-2 χρόνια μπαίνει σε φάση ωρίμανσης όσον αφορά στα βασικά της προϊόντα, το model 3/y. Πιστεύω είμαστε στην αντίστοιχη φάση που ήμασταν το 2016 όταν ανακοίνωσε το model 3 και για αυτό προβλέπω, ότι μέσα στο 2023 θα ανακοινωθεί το επόμενο μεγάλο πρότζεκτ, αυτό που ετοιμάζουν στην Κίνα τον τελευταίο χρόνο. Τα υπάρχοντα projects σε model 3/y θα κάνουν πικ σε παραγωγή και πωλήσεις τέλη 2023/αρχές 2024 και σε ετήσια βάση θα έχουμε 1.200.000 model 3/y από Κίνα, 500.000 model 3/y από fremont, 500.000 model y από texas και 500.000 model y από γερμανία, σύνολο 2.700.000 model 3/y. Ακόμα 100.000 model s/x από fremont ήδη από αρχές 2023 και ερωτηματικό για το πότε θα φτάσει στο πικ είναι μόνο το cybertruck που έχει δικές του προκλήσεις, λογικά ξεκινάει παραγωγή το 2023 και θα πιάσει 500.000 κάπου μέσα στο 2025. Άρα το 2025 πρέπει να είναι έτοιμη για το επόμενο project. Αν το model s/x ταβάνιασε στα 100.000+ και το model 3/y θα ταβανιάσει στα 2.500.000+, που θα φτάσει το μικρότερο μοντέλο; Πάντως όπου και να φτάσει το μικρό μοντέλο, προβλέπω ότι μέσα στο 2023 η τιμή των model 3/y θα πέσει αρκετά. Στα τελευταία 4 τρίμηνα πουλάει μέσο όρο 300.000+ αυτοκίνητα με gross κάπου 5,0-5,5δις. Πιστεύω, ότι αυτό το συνολικό gross των 5,0-5,5δις άντε να το αυξήσει κοντά στα 6 δις μέσα στα επόμενα 1-2 τρίμηνα και στη συνέχεια θα το διατηρήσει σταθερό όσο θα αυξάνονται οι πωλήσεις (χωρίς να υπολογίζω cybertruck). Άρα αν με 400-500.000 πωλήσεις το τρίμηνο (τόσες θα είναι περίπου τα επόμενα 2-3 τρίμηνα) θα καθαρίζει gross 6 δις, μετά τα ίδια 6 δις θα φτάσει να τα παίρνει στραδιακά από 700.000 το τρίμηνο, αυτό μας φέρνει μια μέση μείωση 5.000 στην τελική τιμή, που αν βάλουμε μέσα ΦΠΑ και την μείωση του κόστους από την πολύ μεγαλύτερη κλίμακας παραγωγής, μπορεί να φτάσει εύκολα τα 7.000-8.000. Πιστεύω δηλαδή ότι στην Ελλάδα το Model y long range που τώρα το πουλάει 64.000 τελική τιμή θα φτάσει να το πουλάει κοντά στα 55.000 και το short range από 55.000 θα πάει κοντά στα 48.000. Με επιδότηση μαζί με απόσυρση η τιμή θα φτάνει αντίστοιχα 46.000 και 39.000. Σωστή σκέψη, αλλά κρατάω μία επιφύλαξη για τον χρονικό ορίζοντα μείωσης της τιμής. Με ενάν "πόλεμο" σε εξέλιξη όλα ανατρέπονται. Πιστεύω το Μ3 & ΜΥ θα δουν σοβαρή μείωση στην τιμή μετά από τουλάχιστον 3 χρόνια μην πω και παραπάνω.
Droulas13 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Οι πωλήσεις στην Ευρώπη πήγαν από 100.000 το 2020 σε 170.000 το 2021 και το 2022 αναμένεται να κλείσουν στις 220.000. Το τελευταίο δε τρίμηνο του 2022 θα φτάσουν τις 80.000! Το εργοστάσιο στο Βερολίνο πάει για 500.000 model y το χρόνο και ήδη το τελευταίο τρίμηνο του 2023 θα έχει φτάσει κοντά στα 400.000/έτος (ήδη είναι κοντά 150.000/έτος και θα προστεθεί σύντομα 3η βάρδια, δηλαδή 225.000/έτος), δηλαδή 100.000 το τρίμηνο. Και στην Ευρώπη προορίζονται και ακόμα 200.000-400.000/έτος από Κίνα, δηλαδή 50.000-100.000 το τρίμηνο. Θα πάμε δηλαδή από τις 80.000 το τελευταίο τρίμηνο του 2022 στις 150.000-200.000 το τελευταίο τρίμηνο του 2023 και αυτό με τις τιμές του ρεύματος αυξημένες... Μακάρι να μην πέσουν οι τιμές, εμένα με συμφέρει γιατί είμαι μέτοχος και θα πάνε τα καθαρά κέρδη στο θεό με τα ίδια και καλύτερα margins και ίδιες τιμές.
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 Στις 15/12/2022 στις 5:48 ΜΜ, ponymust είπε Ένα ψηλότερο αυτοκίνητο έχει εξ ορισμού περισσότερο αεροδυναμικό θόρυβο που οι κατασκευαστές πρέπει να καλύψουν. Το MY είναι πιο θορυβώδες από το Μ3, άρα δεν είναι όπως το λες. Υπαρχουν θετικά και αρνητικά για το κάθε αυτοκίνητο που αναφέρεις. Το kia είναι αρκετά πιο νέο, και όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, το Model 3 είναι σε φάση ανακατασκευης αφού είναι στην αγορά ήδη πάνω από 5 χρόνια. Βασικα παίζει ρόλο σε τι δίνει μεγαλύτερη σημασία ο καθένας. αν για σένα παίζει ρόλο το επίπεδο θορύβου, το ev6 είναι κορυφαίο σε αυτό. Προσωπικα έχω τεράστια εμπιστοσύνη σε θέματα αξιοπιστίας στην Tesla, καθότι εδώ και 3+ χρόνια δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό. Επίσης σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς θεωρώ το M3 καλύτερο, ειδικά σε συνθήκες χιονιού ή πάγου. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει με το ΑΙ σε τέτοια θέματα. Γενικα δίνω τεράστια σημασία και στην ασφάλεια, που και εκεί το Μ3 θεωρείται κορυφή. Γενικά όμως και το EV6 έχει πλεονεκτήματα έναντι του Μ3 οπότε δεν είναι άτοπο το δίλημμα σου. Είναι όντως εξαιρετικό, εμφανίσιμο, μπορει επισης να υποστηρίξει ταχύτερη φορτιση σε ταξιδια, κλπ. Έχει αρκετά εδώ και είναι πραγματικά πολύ όμορφα. Ισως να με έβαζε και μένα σε δίλημμα αν αγόραζα τώρα, αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα περίμενα να δω τη νέα έκδοση του Μ3. 1
Jiakometi Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ο χρόνος κλείνει με θετικές αποτιμήσεις σε διαφορετικά μέτωπα https://cleantechnica-com.cdn.ampproject.org/c/s/cleantechnica.com/2022/12/22/tesla-model-y-downs-53-year-old-record-in-norway-tops-safety-ratings-in-australia/amp/ Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2022 από Jiakometi 2
shikabalas Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Δεν πρεπει να εχει υπαρξει μεγαλυτερο αυτογκολ στον χωρο των επιχειρησεων απο την εξαγορα του τουιτερ. Περα απο το οτι πληρωσε υπεραξια γυρω στις 4 φορες πανω σε σχεση με μια λογικη τιμη για την εταιρια, ο υπερναρκισσος εξεθεσε τον εαυτο του σε ενα πολυ μεγαλυτερο base πλεον, οι οποιοι αρχισαν να ανακαλυπτουν το προφανες για οσους εχουν ασχοληθει με την Τεσλα και τον Μασκ τα τελευταια χρονια: οτι προκειται για ενα manchild με μεγαλη ιδεα για τον εαυτο του, ο οποιος θεωρει οτι κατεχει τον απολυτη γνωση και πως με οποια τομεα και αν καταπιαστει, θα προσφερει πραγματα που αλλοι δεν καταφεραν σε δεκατιες. Με αλλα λογια, the realization is happenning οπως πολυ ευστοχα παρατηρει το παρακατω τουιτ: 1
vamvakoolas Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Στις 16/12/2022 στις 8:57 ΠΜ, Droulas13 είπε Οι πωλήσεις στην Ευρώπη πήγαν από 100.000 το 2020 σε 170.000 το 2021 και το 2022 αναμένεται να κλείσουν στις 220.000. Το τελευταίο δε τρίμηνο του 2022 θα φτάσουν τις 80.000! Το εργοστάσιο στο Βερολίνο πάει για 500.000 model y το χρόνο και ήδη το τελευταίο τρίμηνο του 2023 θα έχει φτάσει κοντά στα 400.000/έτος (ήδη είναι κοντά 150.000/έτος και θα προστεθεί σύντομα 3η βάρδια, δηλαδή 225.000/έτος), δηλαδή 100.000 το τρίμηνο. Και στην Ευρώπη προορίζονται και ακόμα 200.000-400.000/έτος από Κίνα, δηλαδή 50.000-100.000 το τρίμηνο. Θα πάμε δηλαδή από τις 80.000 το τελευταίο τρίμηνο του 2022 στις 150.000-200.000 το τελευταίο τρίμηνο του 2023 και αυτό με τις τιμές του ρεύματος αυξημένες... Μακάρι να μην πέσουν οι τιμές, εμένα με συμφέρει γιατί είμαι μέτοχος και θα πάνε τα καθαρά κέρδη στο θεό με τα ίδια και καλύτερα margins και ίδιες τιμές. εδω και λιγα χρονια στη Κεντρικη Ευρωπη θα ακουσω (απο Ελληνες) οτι θα πεσουν οι τιμες στα Τεσλα γιατι εχουν πουλησει πολυ. Μια λογικη με αυτα που βλεπω δεν εχει καμμια σχεση με τη πραγματικοτητα: στη πλειονοτητα τα τεσλα ειναι ειτε εταιρικα αυτοκινητα ειτε για εταιριες ενοικιασης (που εκει βεβαια τα δινουν αμεσως). Ελαχιστες ειναι οι πωλησεις σε ιδιωτες με αποτελεσμα οσα ειναι σε αγγελιες να ειναι ελαχιστα (και οχι μακρυα απο τιμη.....καινουργιου) ειτε με πολυ μεγαλα προβληματα (μπαταριας ή αλλα ηλεκτρικα).
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Στις 9/11/2018 στις 8:44 ΜΜ, Droulas13 είπε Κοίτα είναι προφανές ότι δεν πιστεύεις ότι το μοντελο θα πουλάει 500.000 το χρόνο, οπότε είναι φυσιολογικό να μην το χωράει ο νους σου ότι όχι μόνο θα πουλάει αλλά θα πουλάει και κοντά στα 50.000 μέσο όρο. Εδώ θα είμαστε σε ένα χρόνο και θα τα αναλύουμε. 4 χρόνια μετά πούλησε όλο το 2022 1.25εκ model 3/y και με βάση το τελευταίο τρίμηνο ο ρυθμός σε ετήσια βάση ξεπέρασε τις 1.500.000 πωλήσεις και μάλιστα σε τιμή περίπου 50.000 δολάρια. Νομίζω δεν ήμουν αρκετά "καλτοποιημένος πίσω το 2018". Τώρα που με ξαναβλέπω, μάλλον πιο πολύ άπιστος Θωμάς ήμουν. 1
Maurikycli Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Το κέρδος εκτός από την ικανοποίηση της πρόβλεψης ότι θα πάει καλά σε πωλήσεις ποιό είναι;
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 27 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Το κέρδος εκτός από την ικανοποίηση της πρόβλεψης ότι θα πάει καλά σε πωλήσεις ποιό είναι; μετοχές ίσως;
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Είχα φτάσει στο Χ18. Με την τελευταία πτώση έπεσα στο Χ7 και μου έδωσε την ευκαιρία να φορτώσω και άλλο. Και αν πέσει παρακάτω θα φορτώσω ακόμα περισσότερα. 1
Vagosman Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 17 ώρες πριν, Droulas13 είπε Είχα φτάσει στο Χ18. Με την τελευταία πτώση έπεσα στο Χ7 και μου έδωσε την ευκαιρία να φορτώσω και άλλο. Και αν πέσει παρακάτω θα φορτώσω ακόμα περισσότερα. Aπο που αγοράζεις;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα