sattack Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 54 λεπτά πριν, Droulas13 είπε "ο ανταγωνισμός έρχεται" ναι αλλά ο Musk όλο αργεί. 🤣🤣🤣 1
Droulas13 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Φορτωμένο tesla semi ξεκίνησε με 97% έφτασε μετά από 500 μίλια στο 4% με έντονες υψομετρικές μεταβολές στο ενδιάμεσο. Χθες έγιναν οι πρώτες παραδόσεις. 3
sattack Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 κάτι θα ανακοινώσουν οι ΗΠΑ για την πυρηνική σύντηξη. μπορεί να είναι και μπούρδα προς το παρον, αλλά ο καιρός που το πετρέλαιο θα γίνει ότι είναι το κάρβουνο σήμερα δεν αργεί.
ponymust Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Καλημέρα στην παρέα! 'Εχω διαβάσει όλο το thread γιατί κάποια στιγμή ενδιαφερόμουν για την αγορά ενός tesla M3P. Μου κάνει εντύπωση πως αναφέρεστε συνεχώς στην tesla ως εταιρία, στα οικονομικά της αποτελέσματα κτλ. Ουσιαστικά καμία αναφορά στα αυτοκίνητά της, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά κ.α. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της είστε ευχαριστημένοι; Γιατί εγώ πήγα για test drive, πραγματικά έτοιμος για να αγοράσω, θετικά προκατειλημμένος, αλλά έμεινα πολύ απογοητευμένος...
sndev Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, ponymust είπε Καλημέρα στην παρέα! 'Εχω διαβάσει όλο το thread γιατί κάποια στιγμή ενδιαφερόμουν για την αγορά ενός tesla M3P. Μου κάνει εντύπωση πως αναφέρεστε συνεχώς στην tesla ως εταιρία, στα οικονομικά της αποτελέσματα κτλ. Ουσιαστικά καμία αναφορά στα αυτοκίνητά της, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά κ.α. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της είστε ευχαριστημένοι; Γιατί εγώ πήγα για test drive, πραγματικά έτοιμος για να αγοράσω, θετικά προκατειλημμένος, αλλά έμεινα πολύ απογοητευμένος... εδω που είσαι ζήτημα το 5% να μπορεί να αγοράσει κάτι παρόμοιο απλα κρίνουν με το νου διαβάζοντας απο δω κ απο κει οποτε να πουν τι , τριζει γτ το διαβασα στο autotriti? δε παει γρηγορα γτ το ταδε παει ακομα πιο γρηγορα? εαν εισαι απογοητευμένος εστω κ λίγο με το σύνολο της εμπειρίας να δώσεις αλλού τα λευτακια σου δεν θα αλλάξει στη πορεια κ θα στεναχωρεθεις. περιέγραψε όμως, τι εψαχνες τι περιμενες κ εν τελη τι σε απογοήτευσε Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2022 από sndev
Vagosman Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, ponymust είπε Καλημέρα στην παρέα! 'Εχω διαβάσει όλο το thread γιατί κάποια στιγμή ενδιαφερόμουν για την αγορά ενός tesla M3P. Μου κάνει εντύπωση πως αναφέρεστε συνεχώς στην tesla ως εταιρία, στα οικονομικά της αποτελέσματα κτλ. Ουσιαστικά καμία αναφορά στα αυτοκίνητά της, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά κ.α. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της είστε ευχαριστημένοι; Γιατί εγώ πήγα για test drive, πραγματικά έτοιμος για να αγοράσω, θετικά προκατειλημμένος, αλλά έμεινα πολύ απογοητευμένος... Η απλότητα που το διακατέχει ειναι σίγουρα αποτρεπτική. Το άδειο εσωτερικό σε συνδυασμό με το ίδιο εξωτερικό που θα βλέπεις στο δρόμο ολο και πιο συχνά είναι σοβαρός λόγος για κάποιο πιθανό αγοραστή να μην προχωρήσει. Όμως ειναι και θα παραμείνει κορυφαίο αυτοκίνητο στο λογισμικό του και πιθανά στην ενεργητική αλλα και παθητική ασφάλεια του. πχ ενα Audi E-tron είναι απείρως ομορφότερο εντός και εκτός αλλα σε διπλή τιμή.
sattack Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, ponymust είπε Καλημέρα στην παρέα! 'Εχω διαβάσει όλο το thread γιατί κάποια στιγμή ενδιαφερόμουν για την αγορά ενός tesla M3P. Μου κάνει εντύπωση πως αναφέρεστε συνεχώς στην tesla ως εταιρία, στα οικονομικά της αποτελέσματα κτλ. Ουσιαστικά καμία αναφορά στα αυτοκίνητά της, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά κ.α. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της είστε ευχαριστημένοι; Γιατί εγώ πήγα για test drive, πραγματικά έτοιμος για να αγοράσω, θετικά προκατειλημμένος, αλλά έμεινα πολύ απογοητευμένος... Ωραια, αλλά αφού έκανες αυτες τις επισημάνσεις, δεν μας λες μετά και για ποιους λόγους έμεινες απογοητευμενος? 4 ώρες πριν, Vagosman είπε Η απλότητα που το διακατέχει ειναι σίγουρα αποτρεπτική. Το άδειο εσωτερικό σε συνδυασμό με το ίδιο εξωτερικό που θα βλέπεις στο δρόμο ολο και πιο συχνά είναι σοβαρός λόγος για κάποιο πιθανό αγοραστή να μην προχωρήσει. Όμως ειναι και θα παραμείνει κορυφαίο αυτοκίνητο στο λογισμικό του και πιθανά στην ενεργητική αλλα και παθητική ασφάλεια του. πχ ενα Audi E-tron είναι απείρως ομορφότερο εντός και εκτός αλλα σε διπλή τιμή. Η γυναίκα μου με έχει πρήξει πόσο της αρέσει το Jaguar iPace. Και τα 2 αυτα ειναι ωραια εξωτερικα και εσωτερικα φαινονται πιο premium. Και τι να το κάνεις? Δικτυο ταχυφορτιστων και αρκετα γρηγορη φορτιση δεν εχουν, λειτουργικο σύστημα που να ελέγχει τα πάντα στο αυτοκίνητο και να ανανεώνεται τακτικά ΟΤΑ δεν έχουν, θα πάω να δώσω τόσα λεφτά για να μου αρέσει καλύτερα στο μάτι και στην πραξη να με δυσκολεύει? Προσωπικα ακόμα περιμένω το μπλε Υ , γιατί έμπλεξα να το θέλω γερμανικό και όχι κινέζικο και δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...
ponymust Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Με ξένισαν τα σκληρα πλαστικα του εσωτερικού και η ελλειψη ηχομόνωσης. Προσλάμβανα πολύ υψηλά επίπεδα θορύβου από τα διερχόμενα αυτοκίνητα και μηχανάκια, τόσο που νόμιζα πως είχα παράθυρο ανοικτό ( δεν είχα). Επίσης πολύ θόρυβο από το οδόστρωμα, αλλά και δυνατό τράνταγμα στις λακούβες. Γενικώς, το M3P που δοκίμασα (είχε 15000χλμ στο κοντέρ), απέπνεε αύρα μέτριας ποιότητας κατασκευής. Ίσως φταίει πως κατέφτασα στο golden hall με ένα mustang ecoboost, το οποίο όταν ξαναμπήκα μέσα για να φύγω φάνταζε διαστημόπλοιο..
Droulas13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Αυτοί οι ήχοι που λες, σου φαίνονται περίεργοι γιατί σε ένα ICE αμάξι καλύπτονται από το θόρυβο της μηχανής. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα της τεσλα αυτό αλλά συνολικά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Droulas13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Κάποια πράγματα που σκέφτομαι τον τελευταίο καιρό. Η τεσλα στα επόμενα 1-2 χρόνια μπαίνει σε φάση ωρίμανσης όσον αφορά στα βασικά της προϊόντα, το model 3/y. Πιστεύω είμαστε στην αντίστοιχη φάση που ήμασταν το 2016 όταν ανακοίνωσε το model 3 και για αυτό προβλέπω, ότι μέσα στο 2023 θα ανακοινωθεί το επόμενο μεγάλο πρότζεκτ, αυτό που ετοιμάζουν στην Κίνα τον τελευταίο χρόνο. Τα υπάρχοντα projects σε model 3/y θα κάνουν πικ σε παραγωγή και πωλήσεις τέλη 2023/αρχές 2024 και σε ετήσια βάση θα έχουμε 1.200.000 model 3/y από Κίνα, 500.000 model 3/y από fremont, 500.000 model y από texas και 500.000 model y από γερμανία, σύνολο 2.700.000 model 3/y. Ακόμα 100.000 model s/x από fremont ήδη από αρχές 2023 και ερωτηματικό για το πότε θα φτάσει στο πικ είναι μόνο το cybertruck που έχει δικές του προκλήσεις, λογικά ξεκινάει παραγωγή το 2023 και θα πιάσει 500.000 κάπου μέσα στο 2025. Άρα το 2025 πρέπει να είναι έτοιμη για το επόμενο project. Αν το model s/x ταβάνιασε στα 100.000+ και το model 3/y θα ταβανιάσει στα 2.500.000+, που θα φτάσει το μικρότερο μοντέλο; Πάντως όπου και να φτάσει το μικρό μοντέλο, προβλέπω ότι μέσα στο 2023 η τιμή των model 3/y θα πέσει αρκετά. Στα τελευταία 4 τρίμηνα πουλάει μέσο όρο 300.000+ αυτοκίνητα με gross κάπου 5,0-5,5δις. Πιστεύω, ότι αυτό το συνολικό gross των 5,0-5,5δις άντε να το αυξήσει κοντά στα 6 δις μέσα στα επόμενα 1-2 τρίμηνα και στη συνέχεια θα το διατηρήσει σταθερό όσο θα αυξάνονται οι πωλήσεις (χωρίς να υπολογίζω cybertruck). Άρα αν με 400-500.000 πωλήσεις το τρίμηνο (τόσες θα είναι περίπου τα επόμενα 2-3 τρίμηνα) θα καθαρίζει gross 6 δις, μετά τα ίδια 6 δις θα φτάσει να τα παίρνει στραδιακά από 700.000 το τρίμηνο, αυτό μας φέρνει μια μέση μείωση 5.000 στην τελική τιμή, που αν βάλουμε μέσα ΦΠΑ και την μείωση του κόστους από την πολύ μεγαλύτερη κλίμακας παραγωγής, μπορεί να φτάσει εύκολα τα 7.000-8.000. Πιστεύω δηλαδή ότι στην Ελλάδα το Model y long range που τώρα το πουλάει 64.000 τελική τιμή θα φτάσει να το πουλάει κοντά στα 55.000 και το short range από 55.000 θα πάει κοντά στα 48.000. Με επιδότηση μαζί με απόσυρση η τιμή θα φτάνει αντίστοιχα 46.000 και 39.000. 2
ponymust Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Αυτοί οι ήχοι που λες, σου φαίνονται περίεργοι γιατί σε ένα ICE αμάξι καλύπτονται από το θόρυβο της μηχανής. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα της τεσλα αυτό αλλά συνολικά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Κάνεις λάθος, το kia ev6 που έκανα test drive ήταν απολύτως αθόρυβο. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η διαφορά. Πραγματικά άλλη κλάση..
sndev Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 13 λεπτά πριν, ponymust είπε Κάνεις λάθος, το kia ev6 που έκανα test drive ήταν απολύτως αθόρυβο. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η διαφορά. Πραγματικά άλλη κλάση.. αυτο δεν πρέπει να το συγκρίνεις με το Y η κάπου μπερδεύομαι ?
ponymust Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Ένα ψηλότερο αυτοκίνητο έχει εξ ορισμού περισσότερο αεροδυναμικό θόρυβο που οι κατασκευαστές πρέπει να καλύψουν. Το MY είναι πιο θορυβώδες από το Μ3, άρα δεν είναι όπως το λες. 1
sndev Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, ponymust είπε Ένα ψηλότερο αυτοκίνητο έχει εξ ορισμού περισσότερο αεροδυναμικό θόρυβο που οι κατασκευαστές πρέπει να καλύψουν. Το MY είναι πιο θορυβώδες από το Μ3, άρα δεν είναι όπως το λες. το y ειναι αρκετα λιγοτερο θορυβώδες απο το 3
Droulas13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Τώρα είδα το "κάποια στιγμή". Λογικά θα αναφέρεται σε παραγωγή από fremont. Από τότε έχω διαβάσει ότι ο θόρυβος έχει βελτιωθεί αισθητά. Καλό θα ήταν να έκανε ξανά ένα testdrive να μας πει αν πράγματι έχει βελτιωθεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα