mtifosi Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Βρηκαμε τωρα την Νορβηγια και την εχουν κανει σημαια. Την χωρα που επιβαλει τελη στα ηλεκτρικα και που ελεγε πως δεν θα το κανει και που ιδιοκτητες Tesla εκαναν απεργια πεινας για την ποιοτητα και ο musk τους κοροιδεψε(και καλα εκανε αφου το τραβανε). Μην αγχωνεστε ολοι θα μπουνε στο μαντρι...
Droulas13 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 9 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Τα διαγράμματα αναφέρονται σε εκτιμήσεις όμως Δεν μπορεί να υπάρχει ακρίβεια. Παίζουν πολλά όπως απώλειες συστήματος στα καλώδια, ιδιοκατανάλωση κλπ. Είναι ότι πιο έγκυρο υπάρχει όσον αφορά στην διείσδυση των ΑΠΕ στην τελική κατανάλωση.
Maurikycli Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, sattack είπε κατά τη γνώμη μου κακώς μπλέκετε με αυτα τα διαγράμματα και τις εκτιμήσεις, γιατί στην ουσια τσακώνεστε για ένα άλλο θέμα. κατά τη γνώμη μου, η ερώτηση που θα ξεκαθαρίζει τα πράγματα στο μυαλο όλων ειναι η εξης: αν μεθαύριο η Μ.Βρετανια πετύχει το δοκιμαστικό της εργοστάσιο της πυρηνικής σύντηξης, ή οι ΗΠΑ πετύχουν το δοκιμαστικό πρόγραμμα για μικρούς modular αντιδραστήρες πυρηνικής σχασης που χρηματοδοτεί ο Bill Gates και σκοπός του είναι να μπορούν πολύ γρήγορα και εύκολα να εγκαθιστούν μυριαδες τέτοιους για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, τότε ποιο τύπο αυτοκινήτου θα κάνουν υποχρεωτικό 100% αυτά τα κράτη και γιατί? Κι αυτό είναι εκτός θέματος. Θα βγεί ένας τρίτος και θα μας μαλώνει όλους
Droulas13 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, mtifosi είπε Βρηκαμε τωρα την Νορβηγια και την εχουν κανει σημαια. Την χωρα που επιβαλει τελη στα ηλεκτρικα και που ελεγε πως δεν θα το κανει και που ιδιοκτητες Tesla εκαναν απεργια πεινας για την ποιοτητα και ο musk τους κοροιδεψε(και καλα εκανε αφου το τραβανε). Μην αγχωνεστε ολοι θα μπουνε στο μαντρι... Από το 2019 προβλέπεται (εδώ στο φόρουμ, όχι στην πραγματικότητα) η κατάρρευση των πωλήσεων της tesla στη Νορβηγία λόγω κακού σερβις κλπ. Η πραγματικότητα:
mtifosi Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Από το 2019 προβλέπεται (εδώ στο φόρουμ, όχι στην πραγματικότητα) η κατάρρευση των πωλήσεων της tesla στη Νορβηγία λόγω κακού σερβις κλπ. Η πραγματικότητα: Ετσι μοιραζουν πονο οι Νορβηγοι και μετα απεργια πεινας. Για τοση σοβαροτητα μιλαμε...Α ρε Musk ειμαι μαζι σου ποια, συνεχισε να τους γλεντας. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2022 από mtifosi
Droulas13 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Αναφέρεσαι σε 10-20 άτομα από τα 90.000+ αυτοκίνητα που έχει πουλήσει στην Νορβηγία. Δηλαδή στο 0,01-0,02%.
sattack Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, Maurikycli είπε Κι αυτό είναι εκτός θέματος. Θα βγεί ένας τρίτος και θα μας μαλώνει όλους δεν είναι καθόλου εκτός θέματος. Είναι ο λόγος ύπαρξης της Tesla (άρα και αυτού του thread) και όλων των plug in ηλεκτρικών. Για ποιους λόγους Αμερική, Ευρώπη και Κίνα θα έβαζαν αμέσως υποχρεωτικά 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα αν είχαν απεριόριστο ηλεκτρικό ρεύμα από εύκολα πυρηνικά εργοστάσια? Απάντησε το αυτό, και θα καταλάβεις γιατί είναι πιο συμφέρον το ηλεκτρικό αυτοκίνητο απο το αυτοκινητο βενζινης, άσχετα αν για κάποιους είναι δύσκολο να το καταλάβουν αυτό σήμερα. (Αν θες να ξεφυγουμε πραγματικα απο το θεμα, τώρα είμαστε στο μέσον ενος ενεργειακου μετασχηματισμου, ακριβως οπως ηταν στο μέσον του ενεργειακού μετασχηματισμου το 1900 από τον άνθρακα και την Βρετανική Αυτοκρατορια, στο πετρέλαιο και την Αμερικανική Αυτοκρατορία. Τοτε όσοι ζούσαν απλά τη ζωή τους εκεί ανάμεσα, δεν μπορούσαν να φανταστούν την κατάρρευση της μιας αυτοκρατοριας και την ανάδυση της άλλης, δεν μπορούσαν να φανταστούν την αλλαγή από θωρηκτό σε αεροπλανα, δεν μπορούσαν να φανταστούν την αλλαγή από κάρα σε προσωπικά αυτοκίνητα. Τώρα με το ίντερνετ στον οθόνη του κινητού σου, λίγο πιο εύκολα μπορεί κανείς να δει αυτό που έρχεται.)
mtifosi Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Αναφέρεσαι σε 10-20 άτομα από τα 90.000+ αυτοκίνητα που έχει πουλήσει στην Νορβηγία. Δηλαδή στο 0,01-0,02%. Ναι σε αυτο το 0,01-0,02 % αναφερομαι που τους γλενταει ο musk και καλα κανει και στο υπολοιπο 99% κατοχων ηλεκτρικων που η σοβαρη Νορβηγια θα τους βαλει να πληρωσουν τελη και τα καλυτερα ερχονται...
Maurikycli Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) @sattack Είχα αναφερθεί πριν χρόνια , πάντα στο ίδιο πνεύμα, ότι όταν θα είναι διαθέσιμη εμπορικά η πυρηνική σύντηξη ή άλλος περιβαλλοντικά ουδέτερος τρόπος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας τότε ή ηλεκτροκίνηση θα είναι και αυτή πραγματικά μηδενικών ρύπων. Αλλά εδώ αντιλαμβάνεστε και μια μετριοπαθή στάση απέναντι στην ηλεκτροκίνηση ως εχθρική Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2022 από Maurikycli
sattack Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, Maurikycli είπε @sattack Είχα αναφερθεί πριν χρόνια , πάντα στο ίδιο πνεύμα, ότι όταν θα είναι διαθέσιμη εμπορικά η πυρηνική σύντηξη ή άλλος περιβαλλοντικά ουδέτερος τρόπος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας τότε ή ηλεκτροκίνηση θα είναι και αυτή πραγματικά μηδενικών ρύπων. Αλλά εδώ αντιλαμβάνεστε και μια μετριοπαθή στάση απέναντι στην ηλεκτροκίνηση ως εχθρική Συγγνωμη, δεν νομιζα οτι σε αυτα που σου απαντουσα θα θεωρουσες οτι σου απαντουσα εχθρικα.
Maurikycli Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Συγγνώμη κι από μένα αν φάνηκα κάπως αλλά επειδή γράφουν και κάποιοι φανατικοί αντι-ηλεκτριστές με παίρνει κι εμένα η μπάλα λες και είμαι κι εγώ αρνητής μιας καλύτερης λύσης γενικά. 2
sattack Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 8 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Συγγνώμη κι από μένα αν φάνηκα κάπως αλλά επειδή γράφουν και κάποιοι φανατικοί αντι-ηλεκτριστές με παίρνει κι εμένα η μπάλα λες και είμαι κι εγώ αρνητής μιας καλύτερης λύσης γενικά. μπα όχι! εσύ δεν μου φάνηκε καθόλου κάπως, μου είναι ενδιαφέρον να το συζητάμε. 2
Joshua21 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε χοντραδα...Το 2020 ειχαν σχεδον μηδενικα ποσοστα τα υβριδικα? Των υπολοιπων ισως...της Toyota δεν... Χοντράδα επειδή το λες εσύ? Τα επίσημα στοιχεία πάντως λένε πως στο τέλος 2019 το ποσοστό όχι μόνο των υβριδικών αλλά συνολικά των "ηλεκτρικών" (HEV + PHEV + BEV κτλ) που κυκλοφορούσαν στους Ελληνικούς δρόμους ήταν κάτω του 1%.
mechpanos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Ρε σεις αυτά έχουν απαντηθεί εδώ και 25 χρόνια, από τότε που η GM έβγαλε το EV1 πειραματικά στην Καλιφόρνια και μετά το κατήργησε... η ηλεκτροκίνηση ακόμα και με ορυκτή ηλεκτρική ενέργεια, έχει θετικό αντίκτυπο γιατί παίρνεις την ρύπανση από το κέντρο της πόλης και τους εκατομμύρια κινητήρες που καίνε τα ορυκτά με πολύ χαμηλό βαθμό απόδοσης, και την μεταφέρεις στον γείτονα δηλαδή την Πτολεμαϊδα, την Μεγαλόπολη, το Κοζλοντούι (και πυρηνικά εισάγομεν τι είμαστε τίποτες αυγολέμονοι;) κλπ... Πάμε παρακάτω, να θάψουμε την Τέσλα... Τι έγινε με το full self driving που σε 2 χρόνια θα ήταν σε όλα τα αυτοκίνητα που είχαν πληρώσει το full self driving package... Και συνεχίζει να πουλάει παπάτζες ο Elon...τώρα γλεντάει το Twitter...
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 11 ώρες πριν, Joshua21 είπε Χοντράδα επειδή το λες εσύ? Τα επίσημα στοιχεία πάντως λένε πως στο τέλος 2019 το ποσοστό όχι μόνο των υβριδικών αλλά συνολικά των "ηλεκτρικών" (HEV + PHEV + BEV κτλ) που κυκλοφορούσαν στους Ελληνικούς δρόμους ήταν κάτω του 1%. Εκτος αν σε βολευει να μιλας για την ψωροκωσταινα αλλα κανεις δεν ανεφερε την Ελλαδα. Αρα τελος του 19 ηταν κατω απο το 1% και μεσα σε 2 χρονια φτασαν το 20%...https://www.acea.auto/fuel-pc/fuel-types-of-new-cars-battery-electric-9-1-hybrid-19-6-and-petrol-40-0-market-share-full-year-2021/ ουτε καν τα φουλ ηλεκτρικα δεν ηταν κατω του 1% που αναφερεις https://www.best-selling-cars.com/electric/2019-full-year-europe-electric-and-plug-in-hybrid-car-sales-per-eu-and-efta-country/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα