sattack Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, Maurikycli είπε Το ξέρω ότι τα έχουμε ξαναπεί. Προσωπικά δέχομαι την ηλεκτροκίνηση ως μία από τους τρόπους μετακίνησης αλλά όχι την απόλυτη λύση προς το παρόν. Φυσικά ανεξάρτητα αν τη δέχομαι ή όχι, αυτή θα υπάρχει! εξαρτάται πως εννοείς το "απόλυτη λύση προς το παρον" Δεν γίνεται ξαφνικά να αγοράσουμε 100% ΒEV από αύριο. Αυτό δεκτό. Ομως ότι τα BEV είναι η 100% λύση για αυτοκίνητα/φορτηγά/λεωφορεία στο μέλλον, αυτό ναι ισχύει. Απο το 0% του προχτές μέχρι το 100% σε κάποια στιγμή στο μέλλον, θα πάμε σε βήματα. Και στο τέλος που θα φτάσουμε στο 100% ΒΕV στα καινούργια, πάλι θα μείνουν τα παλιά, και όταν θα πεταχτούν στα σκουπίδια και σχεδον ολα τα παλια, και πάλι θα μείνει ένας μικρός αριθμός από legacy, iconic cars κλπ. Πχ ακόμα κι αν μας αναγκάσουν να πετάξουμε υποχρεωτικα στα σκουπίδια όλα τα Yaris κάποια στιγμή, πιστεύω και ελπίζω ότι θα κάνουν μια εξαίρεση για τις Ferrari.
malakudi Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Τα HEV απλώς μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα λόγω της καλύτερης απόδοσης. Τα BEV έχουν τη δυνατότητα να έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα (κατά την χρήση τους - γιατί κατά την κατασκευή τους είχαν κι αυτά αποτύπωμα άνθρακα) αν τα φορτίζεις αποκλειστικά από ΑΠΕ. Αν όχι, τότε κι αυτά απλώς μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα. Ακόμα όμως κι αν δε φορτίζεις με ΑΠΕ, είναι πιο καθαρά τα BEV γιατί ακόμα και αν η ενέργεια είναι από φυσικό αέριο, είναι πιο καθαρή από το να καις βενζίνη. PHEV με CNG θα ήταν ένας καλός συμβιβασμός αν δε θες BEV - άσχετα που τώρα το φυσικό αέριο είναι πολύ πιο ακριβό. 2
Jiakometi Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Πάντως εδώ φαίνεται ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Αργα - αργά αλλά είναι εφικτό. Οσοι παρακολουθούν τα στοιχεία του ΑΔΜΗΕ από την εφαρμογή του θα δουν ότι οι ΑΠΕ κερδίζουν έδαφος συνεχώς. Ειμαστε εκεί που πρέπει να είμαστε ? Όχι βέβαια … Αλλά βαδίζουμε προς εκεί όπως και ο υπόλοιπος κόσμος. Η χρήση BEV θα έχει όλο και μικρότερο ανθρακικό αποτύπωμα Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2022 από Jiakometi 3
sattack Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, malakudi είπε Τα HEV απλώς μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα λόγω της καλύτερης απόδοσης. Τα BEV έχουν τη δυνατότητα να έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα (κατά την χρήση τους - γιατί κατά την κατασκευή τους είχαν κι αυτά αποτύπωμα άνθρακα) αν τα φορτίζεις αποκλειστικά από ΑΠΕ. Αν όχι, τότε κι αυτά απλώς μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα. Ακόμα όμως κι αν δε φορτίζεις με ΑΠΕ, είναι πιο καθαρά τα BEV γιατί ακόμα και αν η ενέργεια είναι από φυσικό αέριο, είναι πιο καθαρή από το να καις βενζίνη. PHEV με CNG θα ήταν ένας καλός συμβιβασμός αν δε θες BEV - άσχετα που τώρα το φυσικό αέριο είναι πολύ πιο ακριβό. συμφωνώ σε όλα. Αλλα επιπλέον να ξαναπώ ότι το "αποτύπωμα ανθρακα" είναι το λιγότερο. Το CO2 δηλάδη, δε σε σκοτώνει. Τουλάχιστον όχι άμεσα. (βασικά έγραψα μια παράλογη φράση, γιατί χωρίς CO2 δεν υπάρχει ζωή. Η συζητηση είναι για το ποσο ειναι το "πολύ διοξείδιο του ανθρακα"). Είναι μεγάλη συζητηση αν μονο του ευθυνεται για την κλιματικη αλλαγή και ας μην την ανοίξουμε και μπερδέψουμε το θέμα. Κατ εμέ τα υπόλοιπα προϊόντα της καύσης βενζινης (και πετρελαιου) είναι τα χειρότερα. Moνοξειδιο του άνθρακα, διοξείδιο του θειου, διοξειδίο του Αζωτου, Νιτρικα Οξειδια, ακαυστοι κυκλικοι και πτητικοι υδρογονανθρακες. Αυτα σκοτώνουν άμεσα όταν τα εισπνέεις. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2022 από sattack 1
Maurikycli Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Επειδή ακριβώς τα έχουμε ξαναπεί και βγαίνουμε εκτός θέματος, λέω απλά ότι δεν συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σας για την ηλεκτροκίνηση ούτε είμαι πολέμιος της. Προς το παρόν πιο ρεαλιστικές βρίσκω προτάσεις τύπο αμι της Σιτροέν αλλά πάλι βγαίνω εκτός
mtifosi Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Από αμπελοφιλοσοφίες πάντως αυτό το thread άλλο τίποτα . Κάνουν όλοι οι υπέρμαχοι των BEV λες και όσοι ασκούμαι κριτική δεν τα θελουμε . Αλλά κανείς από αυτούς δεν χαρίζει σε κάποιον άλλον 40 000-50 000 που θέλει το ηλεκτρικό . Όσο για τις μετατροπές με υγραέριο κλπ ούτε για ανέκδοτο δεν κάνουν με τα τόσα προβλήματα που θα σου παρουσιάσουν , εκτός ότι δεν θέλουν όλοι να ασχοληθούν . Ας μην αναφέρουμε και την εγγύηση που δίνουν στις μπαταρίες οι περισσότεροι κατασκευαστές και μετά όταν έρχεται η λυπητερή αρχίζουν οι γκρίνιες … 1
Droulas13 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 22 ώρες πριν, Joshua21 είπε Με ρωτάει ένας γνωστός που δεν ξέρει πολλά από αυτοκίνητα διάφορα για το υβριδικό yaris μου (όντως έχω), και μία από τις πολλές ερωτήσεις είναι αν την υβριδική μπαταρία τη φορτίζει μόνο του ή αν χρειάζεται πρίζα, και εγώ του απάντησα ότι φορτίζει μόνο του. Κατά τη γνώμη σου η απάντηση μου ήταν "ξεκάθαρη απόπειρα παραπλάνησης" όπως αναφέρθηκε παραπάνω? Ο γνωστός σου σε ρωτάει αν ένα υβριδικό χρειάζεται να το βάζεις στην πρίζα ή όχι, γιατί και το υβριδικό που χρειάζεται να το βάλεις στην πρίζα μπορεί να λειτουργήσει σαν υβριδικό χωρίς πρίζα και αυτό ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα. Η ένσταση στην διαφήμιση έρχεται από το γεγονός, ότι δεν έχουμε 2000 αλλά 2020. Αν η διαφήμιση γινόταν το 2000 θα ήταν πληροφοριακή, τώρα είναι παραπλανητική. Το 2020 έχει ήδη εδώ και δεκαετίες υβριδικά, άρα ο κόσμος ξέρει πολύ καλά πως λειτουργούν, δεν χρειάζεται να τον ενημερώσεις. Η διαφήμιση ήρθε ως απάντηση στα ηλεκτρικά. "Μην ασχολείστε με τα ηλεκτρικά, τα δικά μας φορτίζουν μόνα τους". Εκεί λοιπόν παραπλανάς τον καταναλωτή γιατί μπορεί να υποθέσει ότι βγήκε κάποια καινούρια τεχνολογία στα υβριδικά και δεν είναι σαν τα άλλα υβριδικά που ξέρει εδώ και δεκαετίες. Παπάρια καινούρια τεχνολογία βγήκε. Η ίδια είναι, δεν άλλαξε τίποτα. 20 ώρες πριν, Maurikycli είπε Μάλλον ξαναρχίζουμε γιατί θεωρείς ότι επειδή το ηλεκτρικό μπαίνει στην πρίζα δεν ρυπαίνει, όταν το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από ορυκτά καύσιμα . Άρα το ηλεκτρικό θέλει κι αυτό τη "βενζίνη" του για να φορτίσει οπότε ούτε αυτο φορτιζει" μόνο του ". Γι ' αυτό λέω να μην φανατιζεστε 😕 9μηνο 2018: 22% ΑΠΕ και 11% υδρουλεκτρικά, σύνολο 33% 9μηνο 2022: 38% ΑΠΕ και 8% υδροηλεκτρικά, σύνολο 46% Ήδη σχεδόν η μισή ενέργεια είναι πράσινη, με αύξηση 13% στα 4% και τώρα οι ΑΠΕ τρέχουν με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό.
Maurikycli Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 57 λεπτά πριν, Droulas13 είπε 9μηνο 2018: 22% ΑΠΕ και 11% υδρουλεκτρικά, σύνολο 33% 9μηνο 2022: 38% ΑΠΕ και 8% υδροηλεκτρικά, σύνολο 46% Ήδη σχεδόν η μισή ενέργεια είναι πράσινη, με αύξηση 13% στα 4% και τώρα οι ΑΠΕ τρέχουν με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό. Το συγκεκριμένο αφορά μόνο στο παραγόμενο μίγμα και όχι το συνολικό που καταναλώθηκε που περιέχει τεράστιες εισαγωγές. Θα ήταν αντικειμενικό αν έβρισκες το συνολικό Τα τελικά ποσοστά του μίγματος για το ΄21 είναι: 17,42 ΑΠΕ, 4,69 υδροϋλεκτρικά, σύνολο 22,11% Ορυκτά καύσιμα σύνολο 72,86%
Joshua21 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Ο γνωστός σου σε ρωτάει αν ένα υβριδικό χρειάζεται να το βάζεις στην πρίζα ή όχι, γιατί και το υβριδικό που χρειάζεται να το βάλεις στην πρίζα μπορεί να λειτουργήσει σαν υβριδικό χωρίς πρίζα και αυτό ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα. Κάνεις λάθος, ο γνωστός δεν είχε ιδέα για το χαρακτηριστικό της ανάκτησης ενέργειας, την συγκεκριμένη ερώτηση την έκανε αμέσως αφού του είπα ότι ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από την υβριδική μπαταρία. Τα περί ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση (και όχι μόνο από το φρενάρισμα) τα έμαθε μετά. Και φυσικά απέφυγες να δώσεις ξεκάθαρη απάντηση σε αυτό που ρώτησα, όπως ακριβώς το περίμενα. 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Η ένσταση στην διαφήμιση έρχεται από το γεγονός, ότι δεν έχουμε 2000 αλλά 2020. Αν η διαφήμιση γινόταν το 2000 θα ήταν πληροφοριακή, τώρα είναι παραπλανητική. Το 2020 έχει ήδη εδώ και δεκαετίες υβριδικά, άρα ο κόσμος ξέρει πολύ καλά πως λειτουργούν, δεν χρειάζεται να τον ενημερώσεις. Η διαφήμιση ήρθε ως απάντηση στα ηλεκτρικά. "Μην ασχολείστε με τα ηλεκτρικά, τα δικά μας φορτίζουν μόνα τους". Εκεί λοιπόν παραπλανάς τον καταναλωτή γιατί μπορεί να υποθέσει ότι βγήκε κάποια καινούρια τεχνολογία στα υβριδικά και δεν είναι σαν τα άλλα υβριδικά που ξέρει εδώ και δεκαετίες. Παπάρια καινούρια τεχνολογία βγήκε. Η ίδια είναι, δεν άλλαξε τίποτα. Το συμπέρασμα σου βασίζεται σε υποθέσεις επί υποθέσεων, υποθέτεις ότι το 2020 ήταν ευρέως γνωστό το πως δουλεύουν τα υβριδικά (τπτ δεν ήταν γνωστό, σχεδόν μηδενικό ποσοστό είχαν τα υβριδικά τότε), και υποθέτεις ότι ο καταναλωτής θα υποθέσει ότι βγήκε κάποια καινούργια τεχνολογία στα υβριδικά επειδή του είπαν κάτι που ήδη ήξερε (ότι τα υβριδικά δεν μπαίνουν στην πρίζα)... Γελάνε και οι πέτρες! Όσο και να προσπαθείς να διαστρεβλώσεις την συγκεκριμένη δήλωση πάντως (ότι τα υβριδικά φορτίζουν μόνα τους), δεν παύει να ισχύει 100% 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε τπτ δεν ήταν γνωστό, σχεδόν μηδενικό ποσοστό είχαν τα υβριδικά τότε χοντραδα...Το 2020 ειχαν σχεδον μηδενικα ποσοστα τα υβριδικα? Των υπολοιπων ισως...της Toyota δεν... 1
sndev Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 με σαπακι lg μπαταρία σχεδον 1 έτος κάτοχος. 1+ Mwh σε Ταχυφορτιστη τεσλα 150αρι. (οχι τους 24αρηδες κ τους 50αρηδες για το ευρη κοινό) 319 kwh σε ac σπιτι. Επειδή οι dc κάνουν κακό .. Καλά να είμαστε θα επανέλθω του χρόνου 1
sattack Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Joshua21 είπε Κάνεις λάθος, ο γνωστός δεν είχε ιδέα για το χαρακτηριστικό της ανάκτησης ενέργειας, την συγκεκριμένη ερώτηση την έκανε αμέσως αφού του είπα ότι ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από την υβριδική μπαταρία. Τα περί ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση (και όχι μόνο από το φρενάρισμα) τα έμαθε μετά. δε θα μας αφήσετε να αγιασουμε.... Ο γνωστός σου είναι το κλασσικό παράδειγμα του παντελώς ασχετου στον οποίο επιδρά η παραπλανητικη διαφήμιση ακριβως οπως ηταν σχεδιασμενη να επιδρασει και την οποία ένα σοβαρό κράτος με συγκεκριμένους στόχους όπως η Νορβηγία (που εβαλε συγκεκριμενο και ξεκαθαρο στόχο της να σταματήσει να καίει βενζίνη ο στόλος των αυτοκινητων της) την απαγόρευσε ως παραπλανητικη, ενώ άλλα κράτη που δεν είχαν τέτοιους στόχους δεν έδωσαν δεκάρα, γιατί οτι business γίνεται καλό είναι. Η βασική ερώτηση για τον παντελώς άσχετο φίλο σου είναι, αφού δεν ξέρει τι του γίνεται, γιατί το βρίσκει ενδιαφέρον να έχει μπαταρία το αυτοκίνητο του? Βασικά η ερώτηση δεν απευθυνεται σε σένα, γιατί θα πέσουμε πάλι σε τοίχο. Απευθύνεται στους υπόλοιπους αναγνώστες, για να καταλάβουν πως η έννοια "μπαταρια" και "φορτιση" έχει συνδεθεί στο μυαλό του κόσμου με κατι θετικό, και παγιδεύει τους άσχετους που δεν καταλαβαίνουν ότι άλλο είναι να μην καις καθόλου βενζίνη και άλλο είναι να καις ένα κάποιο ποσοστό λιγότερη βενζίνη. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2022 από sattack
Droulas13 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 4 ώρες πριν, Maurikycli είπε Το συγκεκριμένο αφορά μόνο στο παραγόμενο μίγμα και όχι το συνολικό που καταναλώθηκε που περιέχει τεράστιες εισαγωγές. Θα ήταν αντικειμενικό αν έβρισκες το συνολικό Τα τελικά ποσοστά του μίγματος για το ΄21 είναι: 17,42 ΑΠΕ, 4,69 υδροϋλεκτρικά, σύνολο 22,11% Ορυκτά καύσιμα σύνολο 72,86% Στο 9μηνο του 2022 έχουμε καταναλώσει 39.257 γιγαβατώρες. Από αυτές το 37,7% προήλθε από ΑΠΕ και το 8,4% από ύδρο, δηλαδή 46,1% ήταν "πράσινο". Επίσης υπήρχαν και 6% καθαρές εισαγωγές (εισαγωγές μείον εξαγωγές) από το οποίο 6% δεν αποκλείεται και εκεί να κρύβεται ένα επιπλέον ποσοστό σε ΑΠΕ. Όλο το 2021 καταναλώσαμε 52.411 γιγαβατώρες από τις οποίες το 33% προήλθε από ΑΠΕ και το 10% από ύδρο, δηλαδή 43% ήταν "πράσινο". Είχαμε επίσης 7% καθαρές εισαγωγές, που και εκεί υπάρχει ένα ποσοστό ΑΠΕ. 4 ώρες πριν, Joshua21 είπε Κάνεις λάθος, ο γνωστός δεν είχε ιδέα για το χαρακτηριστικό της ανάκτησης ενέργειας, την συγκεκριμένη ερώτηση την έκανε αμέσως αφού του είπα ότι ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από την υβριδική μπαταρία. Τα περί ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση (και όχι μόνο από το φρενάρισμα) τα έμαθε μετά. Και φυσικά απέφυγες να δώσεις ξεκάθαρη απάντηση σε αυτό που ρώτησα, όπως ακριβώς το περίμενα. Το συμπέρασμα σου βασίζεται σε υποθέσεις επί υποθέσεων, υποθέτεις ότι το 2020 ήταν ευρέως γνωστό το πως δουλεύουν τα υβριδικά (τπτ δεν ήταν γνωστό, σχεδόν μηδενικό ποσοστό είχαν τα υβριδικά τότε), και υποθέτεις ότι ο καταναλωτής θα υποθέσει ότι βγήκε κάποια καινούργια τεχνολογία στα υβριδικά επειδή του είπαν κάτι που ήδη ήξερε (ότι τα υβριδικά δεν μπαίνουν στην πρίζα)... Γελάνε και οι πέτρες! Όσο και να προσπαθείς να διαστρεβλώσεις την συγκεκριμένη δήλωση πάντως (ότι τα υβριδικά φορτίζουν μόνα τους), δεν παύει να ισχύει 100% Εντάξει αρχηγέ, πουλιούνται 20+ χρόνια υβριδικά, έχουν πουληθεί στον πλανήτη δεκάδες εκατομμύρια και κανένας καταναλωτής δεν έχει ιδέα πως λειτουργούν. Μας έπεισες.
Maurikycli Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Τα διαγράμματα αναφέρονται σε εκτιμήσεις όμως
sattack Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Τα διαγράμματα αναφέρονται σε εκτιμήσεις όμως κατά τη γνώμη μου κακώς μπλέκετε με αυτα τα διαγράμματα και τις εκτιμήσεις, γιατί στην ουσια τσακώνεστε για ένα άλλο θέμα. κατά τη γνώμη μου, η ερώτηση που θα ξεκαθαρίζει τα πράγματα στο μυαλο όλων ειναι η εξης: αν μεθαύριο η Μ.Βρετανια πετύχει το δοκιμαστικό της εργοστάσιο της πυρηνικής σύντηξης, ή οι ΗΠΑ πετύχουν το δοκιμαστικό πρόγραμμα για μικρούς modular αντιδραστήρες πυρηνικής σχασης που χρηματοδοτεί ο Bill Gates και σκοπός του είναι να μπορούν πολύ γρήγορα και εύκολα να εγκαθιστούν μυριαδες τέτοιους για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, τότε ποιο τύπο αυτοκινήτου θα κάνουν υποχρεωτικό 100% αυτά τα κράτη και γιατί?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα