Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thanar είπε

Καμιά 50ρια στην επόμενη συνάντηση… αυτό βέβαια σημαίνει 150-200 άτομα, και δεν ξέρω πού θα βρούμε να μαζευτούμε τόσος κόσμος…

Δεν είχα σκεφτεί ότι κάθε όχημα θα χει κ συνεπιβάτη. Ε 100 150 άτομα ραντεβού σε παραλία, καλοκαιράκι έρχεται!

Η ακόμα κ Σπάρτη Γύθειο να καταρριψετε το μύθο 

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μες το μήνα ξεκινάει mobile service εντός Αττικής. Δλδ αντί να τρέχεις στο service εσύ εάν χρειάζεσαι κάτι το οποίο φτιάχνεται σχετικά ευκολα έρχονται αυτοί με ραντεβού.

Κάτι τέτοιες προσπάθειες με κάνουν να νιώθω πιο όμορφα για την επιλογή μου στην συγκεκριμένη εταιρία.

  • Like 5
Δημοσ.

74k έδωσε περίπου φίλος για το Υ με 21’’ ζάντες και δε θυμαμαι τι αλλο

καναμε μια βόλτα κι έπαθα πλάκα, δεν έχω ξαναμπεί σε ηλεκτρικό Έν κινήσει και η πρωτη αυτή επαφή ηταν όνειρο. Το κάλεσε κιόλας να ρθει να μας παρει για να κάνει τη μόστρα του (σε μια αλάνα ίσα για να μας το δειξει, σε δρόμο δεν το χρησιμοποιεί αυτο)

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, margaritagr είπε

74k έδωσε περίπου φίλος για το Υ με 21’’ ζάντες και δε θυμαμαι τι αλλο

καναμε μια βόλτα κι έπαθα πλάκα, δεν έχω ξαναμπεί σε ηλεκτρικό Έν κινήσει και η πρωτη αυτή επαφή ηταν όνειρο. Το κάλεσε κιόλας να ρθει να μας παρει για να κάνει τη μόστρα του (σε μια αλάνα ίσα για να μας το δειξει, σε δρόμο δεν το χρησιμοποιεί αυτο)

 

όταν το οδηγήσεις θα πάθεις σοκ. 

Για να έρθει να σας παρει προφανώς πληρωσε 10.000 extra για το full self drive (εγω δε τα εδωσα, με πείσανε απο την ιδια την τεσλα οτι δεν αξίζει να τα πληρώσω εφοσον οδηγώ εντος Ελλάδος με καλύπτει το απλο το οποίο είναι free ).

όλα τα ηλεκτρικά ειναι ονειρο, τα τεσλα ειναι απλα παράδεισος μεσα στο όνειρο για διάφορους τεχνολογικούς  λογούς , που ακομα απεχουν μια 5 ετια κ βαλε οι αλλοι κατασκευαστές

γενικά τα ηλεκτρικά το οτι ειναι αθόρυβα, ο τροπος που επιταχύνουν η ασφαλεια που νιωθεις σε κάνουν καλυτερο άνθρωπο οδηγικα. πας παντού ξεκούραστα 

Με το τεσλα πλεον δε μου σπανε τα νευρα οι ηλικωμενοι στην δαβακη που πεταγονται. η κίνηση στη παραλιακή δεν υπάρχει απλα μπαίνει autopilot k πηγαίνει, γενικά δεν νιώθεις πίεση κ ανχος να φθάσεις κάπου, ευχαριστείσαι με κεφάλαια γράμματα τη διαδρομή.

αλλάζει γενικα η ολη νοοτροπία και δε μπορει να το περιγραψει καποιος. Δεν ειναι lux είναι κατι διαφορετικο , ανώτερο

 εαν δεν ειχαμε ολα αυτα τα θεματα με τον covid τον πολεμο κ την ακρίβεια, θα μπορουσε να πει καποιος οτι τα επομενα 5 χρονια θα βλεπαμε πολυ ωραια πραγματα στο τομέα αυτο

   

Επεξ/σία από sndev
  • Like 4
Δημοσ.

Από ότι έχω δει, με 3.800 παίρνεις το sumon και τα περισσότερα αλλα. 

Και με 7500 το μόνο έξτρα είναι start stop στα φαναρια και στα σήματα στοπ. Και αργότερα μέσα στην πόλη. Δηλαδή όντως δεν αξίζει. 

Με τα 3.800 όμως κάτι γίνεται.

 

 

Screenshot_20220408-000115_Chrome.jpg

Δημοσ.

Αυτό που το καλείς και έρχεται και σε παίρνει γίνεται μόνο για πολύ μικρές αποστάσεις ή μπορώ να είμαι σε άλλο σημείο της πόλης 5χλμ μακρυά και να το καλέσω από το σπίτι να με πάρει?

Δημοσ.

Μόνο μικρές αποστάσεις. Μόνο μέσα σε ένα πάρκινγκ.

Το άλλο είναι για το μελλον, αν πετύχει η αυτόνομη οδήγηση και αν το επιτρέψουν οι ρυθμιστικές αρχές. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, sattack είπε

Από ότι έχω δει, με 3.800 παίρνεις το sumon και τα περισσότερα αλλα. 

Και με 7500 το μόνο έξτρα είναι start stop στα φαναρια και στα σήματα στοπ. Και αργότερα μέσα στην πόλη. Δηλαδή όντως δεν αξίζει. 

Με τα 3.800 όμως κάτι γίνεται.

 

 

Screenshot_20220408-000115_Chrome.jpg

Τα "μόνα" έξτρα Σταρτ στοπ σε φανάρια κ στοπς είναι τα βασικά. Κ γι'αυτό κοστίζει πιο ακριβά. Το enchanted είναι να χαμε να λέγαμε. Θα δωσεις 4000 για να αλλάζει λοριδα κ να κάνει summon στα λίγα μέτρα μέσα σε πάρκινγκ αντί να περπατήσεις 20 30 μέτρα. Αυτά είναι τα έξτρα του 3.800. α κ πάρκαρει μόνο του υπό προϋποθέσεις.

Να σε σίγουρος αν λειτουργούσε σωστά στην Ευρώπη κ το upgrade δεν δενόταν με το όχημα αλλά με το account σου τα 7500 μια χαρά αξίζουν. Όλα τα υπόλοιπα τα κάνει κ η free έκδοση.

Αν δε κάνω λάθος στην Αμερική πήγε 10κ οπότε λογικά θα σκάσει κ Ευρώπη η αύξηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός έδρας "1-2", πριν καλά καλά αρχίσει τις παραδόσεις από το γερμανικό εργοστάσιο.

Ο ανταγωνισμός ήρθε μεν, αλλά είναι irrelevant.

 

Εικόνα

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, sndev είπε

Τα "μόνα" έξτρα Σταρτ στοπ σε φανάρια κ στοπς είναι τα βασικά. Κ γι'αυτό κοστίζει πιο ακριβά. Το enchanted είναι να χαμε να λέγαμε. Θα δωσεις 4000 για να αλλάζει λοριδα κ να κάνει summon στα λίγα μέτρα μέσα σε πάρκινγκ αντί να περπατήσεις 20 30 μέτρα. Αυτά είναι τα έξτρα του 3.800. α κ πάρκαρει μόνο του υπό προϋποθέσεις.

Να σε σίγουρος αν λειτουργούσε σωστά στην Ευρώπη κ το upgrade δεν δενόταν με το όχημα αλλά με το account σου τα 7500 μια χαρά αξίζουν. Όλα τα υπόλοιπα τα κάνει κ η free έκδοση.

Αν δε κάνω λάθος στην Αμερική πήγε 10κ οπότε λογικά θα σκάσει κ Ευρώπη η αύξηση.

Σίγουρα, η ελεύθερη αγορά δίνει πολλές επιλογές για να διαλέγει ο καθένας ότι του ταιριάζει. 

Προσωπικά τα 7500 για να εχω έξτρα για φανάρια/στοπ/πόλη μου φαίνονται πολλά. Τα 3800 όμως μπορώ λίγο να τα δικαιολογήσω, για αυτόματο πάρκινγκ και για εθνική να κάνει navigate on autopilot και να αλλάζει λωρίδες,  αλλά κυρίως για το summon. Το wow effect από μόνο του για μένα αξίζει, είναι κάτι που κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν κάνει. Και επίσης μπορεί να φανεί χρήσιμο αν παρκαρεις/ξεπαρκαρεις σε στενή θέση. Ή αν βρέχει η έχει νερά και το φέρεις σε πιο βολική θέση.

Από εκεί και πέρα, ναι, μπορεί κάποιος να μην πάρει τίποτα, και μόνο το ACC είναι το νο1 χρήσιμο. Το έχω ήδη σε ένα αυτοκίνητο και είναι μεγάλη ευκολία σε κίνηση η μποτιλιαρισμα. Είχα δεί που σε ένα βίντεο ο Doug DeMuro είχε πει ότι μην πάρετε αυτοκινητο χωρίς ACC που όμως να δουλεύει και κάτω από 20χαω μέχρι πλήρη ακινητοποιηση, και ειχε απολυτο δίκιο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sattackΕπειδή δε μπορώ να στο εξηγήσω σωστά κ παίζει hype όπως είχα κ γω , αν θες άκουσε με κ όταν με το καλό πάρεις κάποιο tesla πάρτο σκέτο. Δούλεψε το 1 μήνα κ μετά αν δε σε καλύπτει πληρώνεις τα χρήματα που θεωρεις οκ μέσω του app κ μπαίνει σαν upgrade με αναβάθμιση την ίδια στιγμή. 

Όσον αφορά το παρκάρισμα δεν μπαίνει σε στενές θέσεις η αλάνες, λειτουργεί σε πολύ συγκεκριμένα πλαίσια αποστάσεων. Σε αλάνα πχ χωρίς όχημα να διαβάσει γύρω του δε παρκάρει έτσι έχω καταλάβει.

 

Διευκρινιστικα μόνο, τα 7500 περιλαμβάνουν κ όλα τα προηγούμενα summon parking λωρίδες ktl  και τα 3800 περιλαμβάνει ότι το free + τα εξτρα. Επίσης για να αλλάξεις λωρίδα πρέπει να δώσεις εντολή κατεβάζοντας το φλας κ να αποδέκτεις την αλλαγή. Στο 7500 είναι τελείως αυτόνομο γι'αυτό λέγετε full self driving κ όχι autopilot όπως στα 3800. Μια τρομακτική διάφορα επίσης είναι ότι στα 3800 έχεις τα χέρια στο τιμόνι κ πρέπει να νιώθει τη πίεση του ελέγχου αλλιώς βγαίνει. Στα 7500 full self απλά αράζεις  κ πάει. Λεπτομέρειες.. που θα καταλάβεις στη free έκδοση ότι δεν είναι τόσο λεπτομεριες εν τέλη. Δεν ξέρω βέβαια εάν πας στα 3800 δίνεις τη διαφορά για τα 7500 άραγε;. 

 

 

 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.

Ολα ειναι θεμα μπατζετ….. αμα είσαι άπλας και δε σε νοιάζει τα δίνεις κι έχεις όλο το πακέτο. Έτσι έκανε και το παλικάρι και συμφωνώ πως δεν ειναι καθόλου «λεπτομέρειες» Τουλαχ απ όσα μου έχει πει.

σε κάθε περίπτωση αυτά τα αμάξι ειναι εμπειρία 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...