Droulas13 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Καθαρά μετά φόρων 2017: ζημίες 1.962 εκ = η τέσλα χρεοκοπεί 2018: ζημίες 976 εκ = η τέσλα χρεοκοπεί γιατί πούλησε τα ακριβά model 3 με επιδότηση 7.500 στην Αμερική και τώρα τελείωσε το πάρτι! 2019: ζημιές 862 εκ = η τέσλα χρεοκοπεί γιατί και πάλι δεν έβγαλε κέρδος και το κινέζικο εργοστάσιο είναι stock pump και όσοι το αναφέρουν είναι καλτοποιημένοι ιθαγενείς με καθρεπτάκια 2020: κέρδη 721 εκ = οκ ίσως δεν θα χρεοκοπήσει, αλλά κέρδη δεν θα βγάλει ποτέ γιατί από τα 721 εκ κέρδη τα 1.580 ήταν regulatory credits, δηλαδή χωρίς αυτά θα είχε ζημίες 859 εκ 2021: κέρδη 5.519 εκ από τα οποία τα 1.465 είναι regulatory credits, δηλαδή χωρίς αυτά θα είχε κέρδος 4.054 εκ. Σύντροφοι τώρα ποιο είναι το νέο μότο; Διαφωτίστε μας! 3
Vagosman Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Η Τεσλα ειναι δεδομένο πια οτι εδραιώθηκε και είναι πολύ κερδοφόρα. Ειδικά με την πώληση software. Το θέμα ειναι οτι περιμένουμε ακόμα και τώρα να κάνει τη διαφορά. Ποια θα είναι τα επόμενα βήματα. Πραγματικά φτηνό M2; Δίκτυα φόρτισης απλά παντού; Κάποια πολύ δυνατή καινοτομία στις μπαταρίες; Αυτά περιμένω πλέον. 1
Droulas13 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Το Μ2 αργεί πολύ. Πρώτα θα ξεζουμίσει τα 3/Υ, στα οποία έχει πολύ μεγάλο περιθώριο να ρίξει τις τιμές με αυτά τα margin, στα οποία βρίσκεται τώρα. Ειδικά Ευρώπη, μόνο από τα μεταφορικά που θα γλυτώσει από τα πλοία και τον φόρο εισαγωγής έχει περιθώριο με το καλημέρα να ρίξει τουλάχιστον 5.000-6.000 την τιμή χωρίς να επηρεαστούν καθόλου τα margin. Επίσης κάθε χρόνος που περνάει αυξάνει την διαπραγματευτική της ισχύ. Είναι διαφορετικό να παραγγέλνεις εξαρτήματα του model 3/Υ για 300.000 αυτοκίνητα (2019), για 440.000 (2020), για 910.000 (2021) και διαφορετικό για 2.500.000 σε 2-3 χρόνια. Κάθε χρόνο οι εκπτώσεις από τους προμηθευτές θα μεγαλώνουν. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2022 από Droulas13 3
sattack Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Όπου να ναι χρεωκοπεί. 😂 Λίγο βαριέμαι τώρα που έχουν εξαφανιστεί οι άλλοι... 1
sndev Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 3 ώρες πριν, Vagosman είπε Η Τεσλα ειναι δεδομένο πια οτι εδραιώθηκε και είναι πολύ κερδοφόρα. Ειδικά με την πώληση software. Το θέμα ειναι οτι περιμένουμε ακόμα και τώρα να κάνει τη διαφορά. Ποια θα είναι τα επόμενα βήματα. Πραγματικά φτηνό M2; Δίκτυα φόρτισης απλά παντού; Κάποια πολύ δυνατή καινοτομία στις μπαταρίες; Αυτά περιμένω πλέον. για οποίον εχει ηλεκτρικο μπορει να το καταλάβει , το τεράστιο ατου της κατά τη γνωμη μου ειναι το δυκτιο της, ακόμα κ χειροτερα οχήματα τεχνολογικα να εχει, ακόμα κ πιο ακριβή να είναι, με τα δεδομένα τα τωρινά, που θες φόρτιση στα μεγάλα ταξιδια οι fastcharges ειναι τεράστια υπόθεση, κατι που οι υπόλοιποι πετανε χαρταετο κ στηρίζονται σε τρίτους με κινέζικους των 50kw περιμενω πως κ πως να γινει της Αταλάντης κ της Λάρισας το οτι εχει κερδη ειναι αναμενόμενο αλλα προσωπικά δε μου λέει κατι , 3 χρονια μπορει να χει κερδη κ αλλα 3 χρονια μακροβουτια επίσης σύμφωνα με το παραπανω βγάλτε τα συμπεράσματα σας εγω το μεταφράζω σε οχι νέες μπαταρίες ακόμα οχι μείωση τιμών δεν δίνει έμφαση στη παραγωγη του μικρου των 20-25κ , επικεντρώνετε στο fsd. 1
Droulas13 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Η Τέσλα δεν γυρίζει πίσω σε ζημίες ξανά, εκτός αν πραγματικά χρεοκοπήσει. Το πάρτι μόλις ξεκίνησε. Το 2024 (αν όχι από το 2023) θα είναι η πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία. 2
Damianus Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δίκτυα φόρτισης στο εξωτερικο κατασκευαζονται και απο δημους & κοινοτητες, τοπικες ΔΕΗ. Ειναι αναγκαιο να δοθει αυτη η δυνατοτητα στους δημους και στις πολεις ετσι ωστε περα απο τα εσοδα στις κρατικες δομες να ωθησουν και την εξαπλωση της ηλεκτροκινησης ως εναλλακτικη μορφη αυτοκινησης . 1
sattack Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Τώρα ετοιμάζονται και για 2ο εργοστάσιο στην Κίνα λέει....
Droulas13 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 8/9/2018 στις 3:28 ΜΜ, YourTrueLegend είπε Το αρθρο που ποσταρα περι δυσαρεστημενων Νορβηγων ειναι τελη Ιουλιου 2018, συνεπως για να κρινουμε που πανε οι πωλησεις ας περιμενουμε το δευτερο εξαμηνο του '18 (και να το συγκρινουμε με το πρωτο), διοτι η γκρινια μολις αρχισε. Μεχρι τωρα το δεδομενο που εχουμε λοιπον -απο τοτε που καταγραφονται εκνευρισμενοι οι Νορβηγοι με την Tesla-, ειναι πως ο Ιουλιος του '18 σε πωλησεις στη Νορβηγια, σημειωσε... 60% πτωση σε σχεση με τον Ιουλιο του 2017. Οπως ειπα. Αγορασανε, παθανε και μαθανε. Δεν μιλαμε για μια αγορα σαν της Ελλαδας, αλλα για μια αγορα στην οποια η Τesla χαιρει αρκετα σημαντικης διεισδυσης τοσο ωστε το 60% πτωσης να ειναι τουλαχιστον ανεξηγητο. Η μηπως οχι; https://1reddrop.com/2018/08/15/tesla-july-sales-declines-by-60-in-norway-service-woes-to-blame/ Eπισης, παραλειψη μου, μιλουσα για τις χωρες που εξαγει η Tesla & ποσοστα νεων ταξινομησεων εκει. Στην Νορβηγια λοιπον η Tesla επιτυγχανε τα υψηλοτερα ποσοστα νεων ταξινομησεων, σε συγκριση με τις επιδοσεις της στις υπολοιπες χωρες. Το 2018 διαβάζαμε εδώ μέσα, ότι οι Νορβηγοί είναι δυσαρεστημένοι με την Τέσλα και ότι "Αγοράσανε, πάθανε και μάθανε". 4 χρόνια μετά το μάθημα και με τον ανταγωνισμό σε φουλ ανάπτυξη στο τέλος του πρώτου τριμήνου (και χωρίς ακόμα το ευρωπαϊκό εργοστάσιο να προλάβει να συμβάλει στις πωλήσεις) στη Νορβηγία έχουμε την παρακάτω εικόνα. Το "τελειωμένο" model 3 στην αρχή της 4ης χρονιάς του κάνει 5πλάσιες πωλήσεις από το id.3 στα μέσα της 2ης χρονιάς του. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2022 από Droulas13 3
sattack Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Καιρό ειχαμε να γραψουμε! Ωραίο αυτό με τους Νορβηγούς! Κατι αλλο που με προβληματησε παλι. Είδα προχτές ο J.B.Streubel με τη νέα του εταιρεία για ανακύκλωση των μπαταριών βγήκε και είπε ότι θα κρατανε 15 χρόνια οι μπαταρίες. Αυτό μάλλον το είπε για καλό, αλλά από την άλλη εμένα με προβληματίζει πολύ τι θα γίνει με τις structural batteries 4680. Άλλο πράγμα να λέμε ότι δεν κρατας ένα αυτοκίνητο πάνω από 15 χρόνια και άλλο να πρέπει υποχρεωτικά να το πετάξεις τότε. Ειδικά ένα αυτοκίνητο "πολυτελειας" το οποίο επίσης θα έχει ηλεκτροκινητήρες που δεν χαλάνε όπως οι ICE, και infotainment που θα ανανεώνεται συνεχώς, τότε ακόμα και μετά από 15 χρόνια θα μπορούσες να το πουλήσεις στην αγορά μεταχειρισμένων κρατώντας αρκετή αξία. Αν ας πούμε πλήρωνες για ένα νέο battery pack, του οποιου θεωρητικά θα έχει πέσει τοτε και η τιμή πάρα πολύ, τοτε δεν θα έχει και πολλα μειονεκτηματα ένα τέτοιο μεταχειρισμένο. Τι θα γίνεται όμως με όσους αγόρασαν ένα tesla με structural batteries? Εγώ περιμένω λιγάκι να δω πως θα πάνε τα model Y που βγαίνουν τώρα από το Βερολίνο, αλλά σκέφτομαι ότι (καλως εχοντων των πραγμάτων) μάλλον πρέπει να μην καθυστερήσω πολύ και να παραγγείλω ένα που θα έρχεται ακομα με το battery pack και τις 2170. Αυτό με τις structural batteries με έχει φοβίσει πολύ.
sndev Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Καταρχάς δεν είναι πολυτελείας όχημα. Δε καταλαβαίνω το φόβο σου όσον αφορά τις μπαταρίες κ την αλλαγή εάν κ εφόσον θα χρειαστεί που δε θεωρω ότι θα χρειαστεί ειδικά Ελλάδα αλλά οκ. Και όχι μην αργείς παρεγγειλε χθες για πολλούς λόγους. Ο βασικός; Αν σκοπεύεις να κάνεις μια αγορά κ έχεις στην άκρη 50 000 ε τώρα παίρνεις 100 καρπούζια σε ένα χρόνο όπως πάει θα παίρνεις 70 καρπούζια. Τα χρήματα λόγο καταστάσεων χάνουν την αξία τους. Δυστυχώς. Tesla model 3 LR 55800 το καλύτερο δώρο που έκανα στον εαυτό μου περισυ. 3ς μήνες μετα 60900 με παράδοση Φεβρουαρίο 2023. Καταλαβαίνεις που το πάω; Εάν έχεις φόβους κ αμφιβολίες υπάρχει κλειστό grp tesla που μπορούν να σου λύσουν απορίες χωρίς fanboismous. Α σεπ 21 ήθελε προκαταβολή 100 ευρώ. Μάρτιος 22 θέλει 250 ευρώ. 25 λεπτά πριν, sattack είπε Καιρό ειχαμε να γραψουμε! Ωραίο αυτό με τους Νορβηγούς! Κατι αλλο που με προβληματησε παλι. Είδα προχτές ο J.B.Streubel με τη νέα του εταιρεία για ανακύκλωση των μπαταριών βγήκε και είπε ότι θα κρατανε 15 χρόνια οι μπαταρίες. Αυτό μάλλον το είπε για καλό, αλλά από την άλλη εμένα με προβληματίζει πολύ τι θα γίνει με τις structural batteries 4680. Άλλο πράγμα να λέμε ότι δεν κρατας ένα αυτοκίνητο πάνω από 15 χρόνια και άλλο να πρέπει υποχρεωτικά να το πετάξεις τότε. Ειδικά ένα αυτοκίνητο "πολυτελειας" το οποίο επίσης θα έχει ηλεκτροκινητήρες που δεν χαλάνε όπως οι ICE, και infotainment που θα ανανεώνεται συνεχώς, τότε ακόμα και μετά από 15 χρόνια θα μπορούσες να το πουλήσεις στην αγορά μεταχειρισμένων κρατώντας αρκετή αξία. Αν ας πούμε πλήρωνες για ένα νέο battery pack, του οποιου θεωρητικά θα έχει πέσει τοτε και η τιμή πάρα πολύ, τοτε δεν θα έχει και πολλα μειονεκτηματα ένα τέτοιο μεταχειρισμένο. Τι θα γίνεται όμως με όσους αγόρασαν ένα tesla με structural batteries? Εγώ περιμένω λιγάκι να δω πως θα πάνε τα model Y που βγαίνουν τώρα από το Βερολίνο, αλλά σκέφτομαι ότι (καλως εχοντων των πραγμάτων) μάλλον πρέπει να μην καθυστερήσω πολύ και να παραγγείλω ένα που θα έρχεται ακομα με το battery pack και τις 2170. Αυτό με τις structural batteries με έχει φοβίσει πολύ. 1
sattack Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 5 λεπτά πριν, sndev είπε Καταρχάς δεν είναι πολυτελείας όχημα. Δε καταλαβαίνω το φόβο σου όσον αφορά τις μπαταρίες κ την αλλαγή εάν κ εφόσον θα χρειαστεί που δε θεωρω ότι θα χρειαστεί ειδικά Ελλάδα αλλά οκ. Κοίτα, 70.000ε είναι στην κατηγορία πολυτελείας από άποψη τιμής και μόνο. Τώρα δυστυχώς κάθε τρεις και λίγο όλο και μια αύξηση πέφτει, ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται... Όμως αυτό που λέω, δεν ξέρω, γιατί δεν μπορείς να το καταλάβεις? Εσύ έχεις battery pack. Αν κάτι συμβεί, στη χειρότερη πληρώνεις νέο και στο αλλάζουν. Με τις structural τι θα γίνεται? Θα πρέπει να κόψουν το αμάξι στα 3 , να βγαλουν όλο το πάτωμα και μετά να βαλουν νέο και να το ξανακολλησουν μπρος , πίσω και γύρω γύρω?
sndev Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 17 λεπτά πριν, sattack είπε Κοίτα, 70.000ε είναι στην κατηγορία πολυτελείας από άποψη τιμής και μόνο. Τώρα δυστυχώς κάθε τρεις και λίγο όλο και μια αύξηση πέφτει, ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται... Όμως αυτό που λέω, δεν ξέρω, γιατί δεν μπορείς να το καταλάβεις? Εσύ έχεις battery pack. Αν κάτι συμβεί, στη χειρότερη πληρώνεις νέο και στο αλλάζουν. Με τις structural τι θα γίνεται? Θα πρέπει να κόψουν το αμάξι στα 3 , να βγαλουν όλο το πάτωμα και μετά να βαλουν νέο και να το ξανακολλησουν μπρος , πίσω και γύρω γύρω? Τώρα ένιωσα τι λες. Κοίτα κουμπωτη δείχνει Προσωπικά, αλλά φυσικά δε μπορώ να σε πάρω στο λαιμό μου ,βλέποντας τις εναλλακτικές δυκλιδες που ζει αυτή η εταιρεία στις κατασκευές τις το θεωρώ τέρμα απίθανο να μη το χουν προβλέψει να αποσπώνται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Θα σου ξαναπώ όμως... Οι μπαταρίες ειδικά της Τέσλα αν δεν κάνεις κόντρες κ αγώνες δρόμου το θεωρώ απίθανο να θέλουν αλλαγμα. Και δεν είναι θέμα μπαταριων αλλά τεχνολογίας software που τη φροντίζει την ζεσταίνει τη παγώνει της κρατά θερμοκρασία ανάλογα τις καταστάσεις τις αποφορτίζει όταν πρέπει, μόνο αν είσαι κάτοχος μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ σε βάθος χρόνου. Γενικά να ξέρεις το καλύτερο Τέσλα είναι αυτό που μπορείς να πάρεις σήμερα και δυστυχώς οι 70 000 μας φαινόνται κ είναι πολλά κ πολυτελείας σαν τιμη αλλά δεν είναι.. πλέον. Πριν 8 χρόνια ναι ήταν , έχει αλλάξει δραματικά η αξία των χρημάτων κ το τι παίρνεις με αυτά. Βρες ένα αντίστοιχο όχημα σε χαρακτηριστικά Mercedes μετά δες κόστος αντίστοιχο. Εκείνο μέσα θα νε πιο πολυτελείας 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα