Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Thanar είπε

θα προλάβει να το ανακοινώσει πριν κλείσει η Lexus, παρέα με την TOYOTA;

Να κλεισει η lexus μαζι με την toyota...? Δεν λεω για ανεκδοτο ειναι καλυτερο και απο την ποιοτητα της tesla 😃...

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το κακο ειναι, ανεξάρτητος εταιρείας οτι οι τιμές θα πανε στο θεο σε ολες λογο μπαταριών - ληθιου  , κ οποίος περιμένει περιμενει περιμενει δε ξερω κατα ποσο θα πονεσει περαιτέρω στη τσεπη 

εντωμεταξύ η τεσλα στα νεα της μοντελα ριχνει την αυτονομια κατα 22 κμ γτ εβαλε ryzen επεξεργαστές κ ρουφάνε

γενικα οσο το παρακολουθώ απο περισυ ,  καθε του χρόνου κ χειρότερο νομίζω παει απο οικονομικής πλευράς κ γενικα vfm   

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Δεν λεω για ανεκδοτο ειναι καλυτερο...

Ξαναδές αυτό το νήμα σε 5 χρόνια και θα μου πεις τότε...

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Thanar είπε

Ξαναδές αυτό το νήμα σε 5 χρόνια και θα μου πεις τότε...

Να το παμε σε 10 χρονια για να ειμαστε ποιο σιγουροι. Μαλλον δεν εχεις ιδεα τι brand name και τη τεχνογνωσια εχουν οι toyota/lexus.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Να το παμε σε 10 χρονια για να ειμαστε ποιο σιγουροι. Μαλλον δεν εχεις ιδεα τι brand name και τη τεχνογνωσια εχουν οι toyota/lexus.

Αυτά που είχε και η Nokia το 2007; 😁 Τα χουμε ξαναπεί αυτα. Toyota = Nokia, Tesla=apple, VW =Samsung, Bmw=Sony ericsson , Mercedes = Motorola, Κινεζοι=Κινέζοι.

Έχει βαρέσει ξεροκεφαλιά εκεί ο γέρος και την πάει την εταιρεία στα βράχια. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sattack είπε

Αυτά που είχε και η Nokia το 2007; 😁 Τα χουμε ξαναπεί αυτα. Toyota = Nokia, Tesla=apple, VW =Samsung, Bmw=Sony ericsson , Mercedes = Motorola, Κινεζοι=Κινέζοι.

Έχει βαρέσει ξεροκεφαλιά εκεί ο γέρος και την πάει την εταιρεία στα βράχια. 

Ναι μονο που η nokia εχασε την αγορα της Αμερικης ενω η toyota ειναι πρωτη σε πωλησεις, καντε μια στοιχειωδη ερευνα πρωτα πριν γραψετε κατι. Καλα εκει που γελαμε ειναι tesla=apple ειδικα στην ποιοτητα και στο software ιδιο και το αυτο...

Δημοσ.

Μια αναλογία κάνουμε, δεν είναι ίδια τα προϊόντα, το αυτοκίνητο έχει ΜΟ ζωής 10-14 χρόνια και κοστος 1-2χρονια μισθους, και το κινητό 2 χρόνια ΜΟ ζωής και 1 μηνιάτικο κόστος.

Όταν όμως VW, merc, hunday λένε ότι δεν επενδύουν άλλο σε ice και ο γέρος της Toyota μιλάει ακόμα για ice και για υδρογόνα, γιατί έχει κολλήσει με την αρχική του απόφαση και το θεωρεί προσωπική ατιμωση να αλλάξει γνώμη, το μέλλον δεν προβλέπεται ευοίωνο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sattack είπε

Μια αναλογία κάνουμε, δεν είναι ίδια τα προϊόντα, το αυτοκίνητο έχει ΜΟ ζωής 10-14 χρόνια και κοστος 1-2χρονια μισθους, και το κινητό 2 χρόνια ΜΟ ζωής και 1 μηνιάτικο κόστος.

Όταν όμως VW, merc, hunday λένε ότι δεν επενδύουν άλλο σε ice και ο γέρος της Toyota μιλάει ακόμα για ice και για υδρογόνα, γιατί έχει κολλήσει με την αρχική του απόφαση και το θεωρεί προσωπική ατιμωση να αλλάξει γνώμη, το μέλλον δεν προβλέπεται ευοίωνο. 

Καταρχην οταν ο γερος εβγαζε υβριδικα ο musk εψαχνε τι χρωμα μαλλιων θα βαψει τα μαλλια του. Αυτη ειναι η toyota επενδυει σε διαφορετικες μορφες γιατι ειναι κολοσσος. Μηπως ξερεις οτι η panasonic εφτιαξε κοινοπραξια με την toyota.? Μηπως ξερεις οτι στο ηλεκτρικο bz4x δινει εγγυηση 11 ετων μπαταριας οταν οι αλλοι κοροιδευουν ? Αφου δεν επενδυει η vw σωθηκαμε...ειδικα οι μπαταριες της LG που βαζει εγγυηση, μονο 20% αποδοση τον χρονο χανουν, τιποτα...

  • Confused 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sattack είπε

Για ποιο λες,  για το ηλεκτρικό Rav4 που το έφτιαχνε με κινητήρες και μπαταρίες της Tesla? 🤣

Οχι δεν λεω για αυτη την αρχαιολογια🤣 της tesla. Λεω για σοβαρες μπαταριες απο την toyota...

Δημοσ.

Το εργοστάσιο στην Κίνα τον Δεκέμβριο έπιασε annualised ρυθμό παραγωγής 800.000+.

Ήδη βρίσκεται στα μέσα της κατασκευής μιας ακόμα γραμμής (ξεχωριστό κτίριο) παραγωγής battery pack ενώ μόλις πρόσφατα ξεκίνησε την λειτουργία της επέκτασης των κτιρίων stamping και giga press.

Το πιθανότερο είναι, ότι σε λίγους μήνες θα φτάσει αρκετά πάνω από 800.000.

 

 

Χθεσινή φωτογραφία από το εργοστάσιο στο Τέξας, το οποίο έχει έκταση σχεδόν όσο και το σύνολο των κτιρίων στην Κίνα:

1626303793_.jpg.7bd0c034fcd116f9d0a77b5258ed5361.jpg

Και μια από 1 χρόνο ακριβώς πριν:

Clipboard01.jpg.560abd8ba79f6cbd2bc8e9be67ba0430.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Από περιέργεια έψαξα τα μεγαλύτερα εργοστάσια αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Τα πρωτεία κατέχει η Hyundai με το εργοστάσιο Ulsan Plant, το οποίο αποτελείται από 5 επιμέρους εργοστάσια, συνολικής έκτασης 1.200 acres, δηλαδή 4,86εκ τ.μ. και συνολικής δυναμικότητας 1.400.000/έτος αυτοκίνητα.

Το μεγαλύτερο εργοστάσιο της VW είναι στο Wolfsburg, εκτείνεται σε 6.5εκ τ.μ. και είναι δυναμικότητας 815.000/έτος αυτοκινήτων.

Υπό αυτή τη σκοπιά το γεγονός, ότι η Τέσλα έχει καταφέρει να παράγει σε ρυθμό 800.000/έτος σε ένα εργοστάσιο, το οποίο εκτείνεται σε μια έκταση 210 acres, δηλαδή 0,85εκ τ.μ. είναι άκρως εντυπωσιακό.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...